04 Δεκεμβρίου 2009

Καραμπινάτη ανθρωποθυσία στην Βίβλο

Γράφει ο Μ. Καλόπουλος

Ιεφθάε - Καραμπινάτη ανθρωποθυσία στην Βίβλο

«Και ευχήθη ο Ιεφθάε ευχήν προς τον Κύριον, και είπεν, Εάν τωόντι παραδώσης τους υιούς Αμμών εις την χείρα μου, τότε ο, τι εξέλθη (πρωτο) εκ των θυρών του οίκου μου εις συνάντησίν μου, όταν επιστρέφω εν ειρήνη από των υιών Αμμών, θέλει είσθαι του Κυρίου, και θέλω προσφέρει αυτό εις ολοκαύτωμα. Τότε διέβη ο Ιεφθάε προς τους υιούς Αμμών διά να πολεμήση αυτούς· και παρέδωκεν αυτούς ο Κύριος εις την χείρα αυτού. Και ήλθεν ο Ιεφθάε προς τον οίκον αυτού· και ιδού, η θυγάτηρ αυτού εξήρχετο εις συνάντησιν αυτού μετά τυμπάνων και χορών· και αύτη ήτο μονογενής· εκτός αυτής δεν είχεν ούτε υιόν ούτε θυγατέρα. Και ως είδεν αυτήν, διέσχισε τα ιμάτια αυτού και είπεν, Οίμοι θυγάτηρ μου· όλως κατελύπησάς με, και συ είσαι εκ των καταθλιβόντων με· διότι εγώ ήνοιξα το στόμα μου προς τον Κύριον, και δεν δύναμαι να λάβω οπίσω τον λόγον μου. Εκείνη δε είπε προς αυτόν, Πάτερ μου, εάν ήνοιξας το στόμα σου προς τον Κύριον, κάμε εις εμέ κατ' εκείνο το οποίον εξήλθεν εκ του στόματός σου· αφού ο Κύριος έκαμεν εκδίκησιν εις σε από των εχθρών σου, από των υιών Αμμών. Και είπε προς τον πατέρα αυτής, Ας γείνη εις εμέ το πράγμα τούτο· άφες με δύο μήνας, διά να υπάγω να περιέλθω τα όρη και να κλαύσω την παρθενίαν μου, εγώ και αι σύντροφοί μου. Ο δε είπεν, Υπαγε· και απέστειλεν αυτήν διά δύο μήνας, και υπήγεν αυτή μετά των συντρόφων αυτής και έκλαυσε την παρθενίαν αυτής επί τα όρη. Και εις το τέλος των δύο μηνών επέστρεψε προς τον πατέρα αυτής· και έκαμεν εις αυτήν κατά την ευχήν αυτού την οποίαν ευχήθη· (δηλαδή ο Ιερέας θυσίασε και ολοκαύτωσε την κόρη του στον Ναό!) και αυτή δεν εγνώρισεν άνδρα. Και έγεινεν έθος εις τον Ισραήλ, να υπάγωσιν αι θυγατέρες του Ισραήλ από χρόνου εις χρόνον, να θρηνώσι την θυγατέρα του Ιεφθάε του Γαλααδίτου, τέσσαρας ημέρας κατ' έτος». Κριταί 11.30-40.

Ο θεός της Βίβλου Γιαχβέ-Χριστός (ή έστω το ιερατείο) όχι μόνο δεν σταμάτησε την τελετουργική σφαγή και ολοκαύτωση της κόρης, αλλά δεχόταν ευχαρίστως τις ετήσιες τιμές μνήμης αυτής της ανθρωποθυσίας!

Μάλιστα ο Ιεφθάε αναφέρεται και στον κατάλογο αξιομνημόνευτων ηρώων της Καινής Διαθήκης (Προς Εβραίους επιστολή 11.32.)

The Return of Jephtha, by Giovanni Antonio Pellegrini

Ο Λερούνης είναι παντού.

Ο Λερούνης είναι παντού, αλλά παραμένει όμηρος των Ταλιμπάν. Η ελληνική ψυχή μας σπαράζει. Πολλοί είναι αυτοί που δραστηριοποιούνται, αλλά και πολλοί αυτοί που αδιαφορούν...

Σήμερα θα γίνει εκδήλωση του Συνδέσμου Ιατρών- Οδοντιάτρων Γυναικών Ελλάδος με θέμα, «Θανάσης Λερούνης: Ένας εθελοντής δίπλα στους Καλάσσα. Μια φυλή του μύθου» (αίθουσα Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης) (19:30:00, Θεσσαλονίκη).

Όσοι μένουν Θεσσαλονίκη ας πάνε.

Για τον Λερούνη ρε γαμώτο...

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση της ανάρτησης με ή χωρίς αναφορά της πηγής, ή με διαφοροποιήσεις που θα συμβάλουν στην απελευθέρωση του Θανάση των Καλλάς, του Θανάση μας.

O Μητσοτάκης και ο Δούρειος Ίππος



03 Δεκεμβρίου 2009

ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.Οι πάμπτωχοι(!) πόθεν έσχον κάθε χρόνο 100.000.000 ευρώ,που..."δαπανούν για φιλανθρωπικούς και κοινωνικούς σκοπούς";


Οι κατακτητές και "ιδιοκτήτες" της Ελλάδας,θα...κάνουν "φιλανθρωπικό έργο" επιτρέποντας στους δούλους τους να τους φορολογήσουν ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ(!)(εφάπαξ!),εκτάκτως(!) και ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ...ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗΣ(!).Το ύφος και μόνον της γραφής τους επιβεβαιώνει την τραγική αλήθεια,για το ποιός πραγματικά είναι ο κυρίαρχος κατακτητής και εξουσιαστής της υπόδουλης(συνεχώς και επί 1700 χρόνια) Ελλάδας.

Αποφάσεις της Δ.Ι.Σ.

Συνήλθε σήμερα Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009, στην πρώτη Συνεδρία Της για το μήνα Δεκέμβριο η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος της 153ης Συνοδικής Περιόδου, ύστερα από πρόσκληση του Μακαριωτάτου Προέδρου Αυτής, Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, με θέμα την ενημέρωση των Σεβασμιωτάτων Μελών σχετικά με το πλαίσιο επικοινωνίας με την Ελληνική Κυβέρνηση.

Συζητήθηκαν αρχικώς τα υπό διαβούλευση σχέδια νόμων των Υπουργείων Εσωτερικών και Οικονομικών με θέματα την υπαγωγή των υποψηφίων εκκλησιαστικών υπαλλήλων, μισθοδοτούμενων υπό του Δημοσίου, στην διαδικασία του Α.Σ.Ε.Π. και την φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας αντιστοίχως.

Ο Μακαριώτατος Πρόεδρος αναφέρθηκε αναλυτικώς στις συζητήσεις που είχε με τα αρμόδια όργανα, για τη διευθέτηση των θεμάτων, αλλά και στο πλαίσιο διαλόγου, όπως αυτό είχε αρχικώς τεθεί στις συζητήσεις του μετά του Εξοχωτάτου Προέδρου της Ελληνικής Κυβερνήσεως κ. Γεωργίου Παπανδρέου.

Συγκεκριμένα, ως προς το θέμα της υπαγωγής της προσλήψεως των εκκλησιαστικών υπαλλήλων στον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π., η Διαρκής Ιερά Σύνοδος συμφωνεί κατ’ αρχήν με το εν λόγω Νομοσχέδιο, ώστε σε αρμονία με τον Καταστατικό Της Χάρτη (Νόμος 590/1977), οι διαδικασίες επιλογής προσωπικού που θα διενεργούν τα εκκλησιαστικά Ν.Π.Δ.Δ. να υπόκεινται στον έλεγχο νομιμότητος του Α.Σ.Ε.Π., εφ’ όσον η μισθοδοσία τους βαρύνει τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

Όσον αφορά στο θέμα των οχημάτων των Ιερών Μητροπόλεων, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος καλύφθηκε πλήρως από τις διατάξεις της Υπουργικής Αποφάσεως, υπό τον όρο ότι αφορά όσα οχήματα η προμήθειά τους βαρύνει τον Κρατικό Προϋπολογισμό.

Σχετικά με το θέμα της φορολογήσεως της εκκλησιαστικής ακίνητης περιουσίας, η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ενημερώθηκε από τον Μακαριώτατο Πρόεδρό Της για την επιστολή που έλαβε από τον Εξοχώτατο Υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, στις 30 Νοεμβρίου ε.ε.

Γενομένης διαλογικής συζητήσεως, υπεγραμμίσθη από τα Μέλη της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, ως προς το θέμα της εκτάκτου εισφοράς του φόρου κατοχής περιουσίας (Ε.Τ.ΑΚ.), με σκοπό την χορήγηση από μέρους της Πολιτείας του επιδόματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης εκτάκτως και εφ’ άπαξ δια το έτος 2009, ότι :

α. Η Εκκλησία της Ελλάδος συνεισφέροντας, όπως το πράττει πάντοτε στις κρίσιμες και δύσκολες περιστάσεις της κοινωνίας, έστω και αν δεν φέρει την ευθύνη, έρχεται αρωγός στην ανακούφιση του λαού.
β. Η Εκκλησία της Ελλάδος επειδή εξασκεί ένα τεράστιο κοινωνικό και φιλανθρωπικό έργο προς ανακούφιση των πασχόντων και αναξιοπαθούντων αδελφών μας, το οποίο επιτελείται με επτακόσια (700) περίπου Ιδρύματα στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών και τις Ιερές Μητροπόλεις και δαπανά εκατό εκατομμύρια ευρώ (100.000.000 ₠) ετησίως για φιλανθρωπικούς και κοινωνικούς σκοπούς, απαιτεί από την Πολιτεία τουλάχιστον, την ισότιμη μεταχείριση με το σύνολο των λοιπών Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (Ν.Π.Δ.Δ.).
γ. Η Εκκλησία θεωρεί αυτονόητο ότι ο οποιοσδήποτε φόρος επί της ακινήτου περιουσίας Της δεν θα περιλαμβάνει κατ’ ουδένα τρόπο τα ακίνητα που ιδιοχρησιμοποιούνται και εκείνα επί των οποίων υφίστανται οποιαδήποτε βάρη, τα οποία εμποδίζουν την ελεύθερη αξιοποίησή τους η ακίνητα που έχουν παραχωρηθεί δωρεάν η παραμένουν αναξιοποίητα, με σκοπό την ανέγερση και λειτουργία Ιδρυμάτων προνοιακού χαρακτήρα.

δ. Ως εκ τούτου η Διαρκής Ιερά Σύνοδος αποφασίζει όπως για το έτος 2009 και μόνο, η Εκκλησία της Ελλάδος, συνεισφέρει με το αναλογούν σε Αυτήν ποσόν για τα ακίνητα που αποφέρουν εισοδήματα σύμφωνα με τα ως άνω εκτεθέντα.
Τέλος η Διαρκής Ιερά Σύνοδος απεδέχθη την πρόσκληση του Εξοχωτάτου Προέδρου της Ελληνικής Κυβερνήσεως κ. Γεωργίου Παπανδρέου, να πραγματοποιηθεί συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου, αποτελουμένη από τον Μακαριώτατο Πρόεδρο και πέντε μέλη Αυτής.

Εκ του Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου


...αγανάκτηση νοιώθει ο κάθε έλληνας φορολογούμενος πολίτης όταν διαβάσει την χθεσινή ανακοίνωση της «Διαρκούς Συνόδου» των ορθόδοξων θεοκρατών...


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 220 / 2. 12. 2009

Τουλάχιστον αγανάκτηση νοιώθει ο κάθε έλληνας φορολογούμενος πολίτης όταν διαβάσει την χθεσινή αλαζονική, προκλητική και προσβλητική για την Ελληνική Δημοκρατία (αλλά και για την κοινή νοημοσύνη) ανακοίνωση της «Διαρκούς Συνόδου» των ορθόδοξων θεοκρατών αναφορικά με την ελαφρότατη φορολόγηση της κολοσσιαίας ακίνητης περιουσίας τους που τόλμησε δειλά - δειλά να αναγγείλει το Ελληνικό Κράτος.
Οι εκτός τόπου (προφανώς συγκάτοικοι του «Θεού» τους στο επέκεινα) και χρόνου (εμφανώς ζώντες ακόμα στον βυζαντινό μεσαίωνα) θεοκράτες, πουλάνε κυριολεκτικά τρέλλα και μάλιστα στην εποχή ακριβώς που όλοι εμείς οι κοινοί θνητοί ζούμε υπό την απειλή ότι η ελληνική οικονομία κινδυνεύει άμεσα από χρεωκοπία.
Αφού αρχικά αυτοδιαφημίζονται για εκατομμυριοστή φορά ως… κοινωνικοί ευεργέτες και… φιλάνθρωποι (και καλά κάνουν αφού κανείς έως τώρα δεν τους έχει καθίσει κάτω και να τους ρωτήσει α) γιατί επιμένουν να υποκαθιστούν σώνει και καλά το σύγχρονο κοινωνικό ευρωπαϊκό κράτος και, κυρίως β) γιατί μονοπωλούν αυτόν τον εντελώς αυθαίρετο ρόλο, αφού ο οποιοσδήποτε άλλος φορέας με επί δύο σχεδόν αιώνες ογκώδη οικονομική ενίσχυση από την Πολιτεία, οπωσδήποτε θα έκανε πολλαπλάσιες αγαθοεργίες), συνεχίζουν με ένα κρεσέντο παραλογισμού τον οποίο προσπαθούν να παρουσιάσουν ως επιχειρηματολογία.
Με λίγα λόγια, οι θεοκράτες μας ανακοινώνουν ότι, μόνο και μόνο επειδή είναι… πολύ καλοί άνθρωποι, κάνουν τελικά την χάρη στο Ελληνικό Κράτος να του επιτρέψουν (μόνο βεβαίως για την τρέχουσα χρονιά! «για το έτος 2009 και μόνο»!) να τους φορολογήσει. Και το Ελληνικό Κράτος, αμήχανο και φοβισμένο κάθεται και τους ακούει, την ώρα που αυτή του η μη αντίδραση δημιουργεί αυτομάτως, στα πλαίσια της εκ του Συντάγματος επιβαλλόμενης ισονομίας, δικαίωμα ΣΕ ΚΑΘΕ φορολογούμενο φυσικό ή νομικό πρόσωπο να διαλέγει ποιον φόρο θα πληρώνει και ποιον όχι.
Το εξωφρενικότερο σημείο της ανακοίνωσης της «Διαρκούς Συνόδου» των ορθόδοξων θεοκρατών βρίσκεται ωστόσο στην πρώτη παράγραφό της, όπου δηλώνεται προκλητικά ότι έρχονται «αρωγοί στην ανακούφιση του λαού» αν και… «δεν φέρουν ευθύνη» για τις «δύσκολες περιστάσεις της κοινωνίας». Ποιοι; Αυτοί που από ιδρύσεως του Ελληνικού Κράτους αποτελούν την μεγαλύτερη και αγριότερη ακρίδα που τρώει εκ των έσω την οικονομία, σταθερά φτωχαίνοντάς την. Αυτοί που αποτελούν την μοναδική εν Ελλάδι οικονομική επιχείρηση που τα έσοδά της τα καρπούται εξ ολοκλήρου η ίδια, και μάλιστα αφορολόγητα, ενώ τα έξοδά της τα πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός! Η Εκκλησία συνεπώς χρωστάει στην Εθνική Οικονομία και μάλιστα χρωστάει πολλά. Εξωφρενικά πολλά.
Ήλθε η ώρα λοιπόν να εξετάσει επιτέλους η Εθνική Οικονομία το πώς μπορεί, στα πλαίσια του Δημοσίου Δικαίου που υπάγεται η Εκκλησία, να χρησιμοποιήσει ΑΜΕΣΑ τον συσσωρευμένο πλούτο που κακώς μέχρι σήμερα νέμονται οι θεοκράτες με πραγματικά κοινωφελή τρόπο, δηλαδή προς μακροχρόνια στήριξη του καταρρέοντος (τουλάχιστον όπως ισχυρίζεται το ίδιο το Κράτος) συστήματος συντάξεων και υγείας. Περιμένουμε από την νέα κυβέρνηση να τολμήσει επιτέλους αυτή την αυτονόητη μετακίνηση του δημόσιου πλούτου.
Όπως περιμένουμε και το να θέσει, επιτέλους, οριστικά τους θεοκράτες εκτός του πολιτικού βίου κατά το δοκιμασμένο εδώ και πάνω από έναν αιώνα γαλλικό πρότυπο της «λαϊκότητας». Είναι καιρός πια να μεταπηδήσει η πατρίδα μας από τον βυζαντινό μεσαίωνα στην σύγχρονη ευρωπαϊκή πραγματικότητα και από την θεοκρατία στην Δημοκρατία.
ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ

02 Δεκεμβρίου 2009

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ, ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ.

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ



Πριν δύο χρόνια βιώσαμε μια απίστευτη καταστροφή, με ανυπολόγιστες καταστροφές και απέραντο ανθρώπινο πόνο, εξαιτίας των φονικών πυρκαγιών το καλοκαίρι του 2007.

Εκατομμύρια στρέμματα δάσους και καλλιεργειών καμένα, χιλιάδες ζώα, αλλά και δεκάδες ανθρώπινες ζωές χάθηκαν εκείνες τις ημέρες.

Το φετινό καλοκαίρι η Βορειοανατολική Αττική βίωσε μια τραυματική εμπειρία με την τριήμερη πύρινη λαίλαπα που κατέκαιγε την περιοχή, χωρίς ευτυχώς τουλάχιστον θύματα...

Καθημερινά, επιχειρήσεις, κατοικίες και αυτοκίνητα τυλίγονται στις φλόγες, από αμέλεια ή λάθος και ελάχιστοι από όλους εμάς, μπορούν να αντιμετωπίσουν ψύχραιμα και σωστά τέτοια συμβάντα, με αποτέλεσμα την ολοσχερή καταστροφή πολλές φορές ολόκληρων περιουσιών.

Όλοι εμείς μπορούμε, πρώτα από όλα να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, να επέμβουμε σε ένα συμβάν μικρής έκτασης με επιτυχία, να προστατεύσουμε περιουσίες και ζωές αντιμετωπίζοντας ψύχραιμα και με την ανάλογη γνώση τις πυρκαγιές.

Η πρόληψη είναι η αρχή και το τέλος για μια επιτυχή αντιμετώπιση μιας πυρκαγιάς, παράλληλα με τη σωστή πυροπροστασία.

Οι ενημερωμένοι και εκπαιδευμένοι πολίτες είναι η απαρχή της προστασίας των δασών, της γεωργικής εκμετάλλευσης, των ζώων αλλά και των ανθρώπινων ζωών.

Οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ σε συνεργασία με την Πυροσβεστική Υπηρεσία ( 10ος Πυροσβεστικός Σταθμός Περιστερίου) διοργανώνουν σεμινάρια πυρόσβεσης, πρόληψης και πυροπροστασίας, συνολικής διάρκειας οκτώ ωρών, σε δύο απογεύματα.

Τα σεμινάρια θα γίνουν στο ΚΥΒΕ, Εθνάρχου Μακαρίου 1 και Κηφισού, Περιστέρι. Ώρες σεμιναρίου: 17: 30 – 21: 30.
Πέμπτη 10/12 και
Δευτέρα 14/12,
Η συμμετοχή είναι ελεύθερη. Θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο email: ellinesenergoipolites@gmail.com
ή στα τηλέφωνα 210 57 22 034 και 6972 259 600, για διευκρινήσεις αλλά και για να δηλώσετε συμμετοχή καθώς ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι περιορισμένος.
Πηγή...

01 Δεκεμβρίου 2009

Ελληνική ιθαγένεια, πολιτικά δικαιώματα και λαθρομετανάστευση.


Του καθηγητή Κωνσταντίνου Ρωμανού

Ώστε έτσι. Ο νέος πρωθυπουργός θα προχωρήσει στη μαζική ελληνοποίηση του ανθού των λαθρομεταναστών, των παιδιών τους που βρίσκονται στα ελληνικά σχολεία.
Είναι, λέγεται, 250.000 άτομα! Μαζί μ' αυτούς θα νομιμοποιηθούν, αναμφίβολα, και οι γονείς τους, όπως εντός ολίγων ετών οι γυναίκες και τα παιδιά που θα αποκτήσουν στην πορεία. Όλοι αυτοί θα φέρουν στην Ελλάδα, εννοείται, τους συγγενείς τους απ' όλες τις γωνιές της Αφρικής, της Ασίας και των Βαλκανίων (νόμος Σημίτη περί συνενώσεως οικογενειών).
Εν τω μεταξύ στις δημοτικές εκλογές του 2010 θα έχουν ψηφίσει, όπως είχε εξαγγείλει ήδη το 2004 η Νέα Δημοκρατία, όλοι οι αλλοδαποί που βρίσκονται... πέντε χρόνια στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως υπηκοότητας.
Ήδη τον επόμενο χρόνο (δηλαδή πριν από την καταστροφή της Γης το 2012, σύμφωνα με το ομώνυμο κινηματογραφικό έργο) οι υπναλέοι Έλληνες θα δουν τόσους αλβανούς δημάρχους, δημοτικούς συμβούλους και αστυνομικούς πάνω απ' το κεφάλι τους που θα χάσουν -αν υποτεθεί ότι την έχουν ακόμη- την αίσθηση του χώρου όπου βρίσκονται. Η Ελλάδα δεν θα είναι η ίδια.
Ας αναλογιστούμε επίσης ότι διά της δημιουργίας μεγάλων Περιφερειών, με την εφαρμογή του επερχόμενου «Καποδίστρια 2», οι αλλοδαποί ή οι έλληνες συνεργάτες τους περιφερειάρχες θα παίρνουν προγράμματα κατευθείαν από τις Βρυξέλλες χωρίς την ενοχλητική μεσολάβηση του εθνικού κέντρου των Αθηνών. Τι θαυμαστοί νέοι ορίζοντες αυτονόμησης για «μειονότητες», ξένες θρησκείες και εξωτικούς πολιτισμούς δεν ανοίγονται στις νεόκοπες επαρχίες της πάλαι ποτέ Ελλάδος!
Επίσης, «εξετάζει» επί του παρόντος η νέα κυβέρνηση (κατά την κ. Θεοδώρα Τζάκρη, υφυπουργόν Εσωτερικών, περιοδικό «Επίκαιρα» 20-26/11/2009, τεύχος 5) την αλλαγή του ελληνικού κώδικα ιθαγένειας που βασίζεται στο δίκαιο του αίματος (Έλληνας είναι ο γόνος Ελλήνων) ώστε η ιθαγένεια να δίδεται σε όλους όσοι γεννιούνται στην Ελλάδα (δίκαιον εδάφους).

Επιτέλους φθάνει τώρα η στιγμή που θα υλοποιηθούν οι σχετικές προτάσεις της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και του Εθνικού Παρατηρητηρίου κατά του Ρατσισμού και της Ξενοφοβίας που αποδέχθηκαν κατ' αρχήν οι εκπρόσωποι ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ την 26ην Μαρτίου 2009 στην ΕΣΗΕΑ με παρουσία γνωστών εθνομηδενιστών, προπαγανδιστών του «πολυπολιτισμού» από το δημοσιογραφικό και καθηγητικό κατεστημένο (δες σχετικά το άρθρο μου «Η ελληνική ασθένεια της βουλήσεως» στο «ΠΑΡΟΝ» 5/4/09).
Σημειωτέον ότι με τη μεταρρύθμιση του κώδικα ιθαγένειας ενδέχεται ο έλλην ομογενής του εξωτερικού να πολιτογραφείται στην Ελλάδα δυσκολότερα από έναν π.χ. αφρικανό γόνο λαθρομεταναστών που γεννήθηκε εδώ.
Όμως τι να περιμένει ο γόνος Ελλήνων σε μία Ελλάδα της οποίας το Κοινοβούλιο κατεψήφισε ήδη το δικαίωμα ψήφου των ομογενών ενώ προτίθεται να υπερψηφίσει αντίστοιχο δικαίωμα των αλλογενών;
Αξίζει εν προκειμένω να επισημανθεί η ηθελημένη σύγχυση των όρων ιθαγένεια και υπηκοότητα. Ιθαγενής είναι ο καταγόμενος εκ της χώρας, ο αυτόχθων, ενώ υπήκοος είναι «ο υποκείμενος εις την εξουσίαν κράτους τινός» (Λεξικόν Δημητράκου).

Εξ αυτού προκύπτει ότι ο υπήκοος γίνεται, αλλά ο ιθαγενής μόνον γεννάται, δηλαδή ανήκει σ' ένα γένος ήτοι -κατ' επέκτασιν- σύνολον ομογενών, εθνότητα, έθνος, φυλή (Λεξικόν Δημητράκου). Επομένως συνεπάγεται η αυθαίρετη ταύτιση της φυσικής, αναφαίρετης ιθαγένειας με την επίκτητη υπηκοότητα και κατάργηση της έννοιας του γένους και της εθνότητας ως ουσιωδών ιδιοτήτων της ελληνικότητας.
Προφανώς αυτό είναι και το ζητούμενο της επικείμενης μεταρρύθμισης του ελληνικού κώδικα ιθαγένειας, η ουσιαστική απονοηματοποίηση της έννοιας Έλληνας και ελληνικότητα, η οποία εφεξής θα προσδιορίζεται με τα ρευστά κριτήρια της εκάστοτε κρατικής εξουσίας. Η εξουσία θα καθορίζει, αυθαίρετα, ποιες κατηγορίες ανθρώπων θα ονομάζονται Έλληνες διά της διοικητικής πράξεως της χορηγήσεως πολιτικών δικαιωμάτων και μόνον. Αντιστρόφως θα έχει τη δύναμη το κράτος να αρνείται κατά το δοκούν την ιδιότητα του Έλληνα σε ανθρώπους οι οποίοι εν τούτοις είναι Έλληνες, σύμφωνα με τη λογική και την αλήθεια.
Στην πραγματικότητα η σταδιακή αφαίμαξη της ελληνικής ιδιαιτερότητας από τα ουσιώδη χαρακτηριστικά της έχει αρχίσει προ πολλού στην εκπαίδευση, πρώτα στην τριτοβάθμια και μετά στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Δεν επιβάλλουν τάχα εδώ δάσκαλοι και συγγράμματα τη σταδιακή απομάκρυνση από τον «ελληνοκεντρισμό» και τον προσανατολισμό στη «διαπολιτισμική» αγωγή; Η ίδια η σύνθεση των σχολείων είναι πολυεθνική. Χωρίς ελληνικότητα και Έλληνες δεν μπορεί να υπάρξει βέβαια «ελληνική» παιδεία παρά μόνο ως ευφημισμός. Η ιδεολογική αναπαραγωγή της ελληνικής κοινωνίας διακόπτεται σταδιακά και προμελετημένα. Έωλο είναι επομένως και το επιχείρημα της εξουσίας να δοθεί η ελληνική ιθαγένεια στα παιδιά των αλλοδαπών που έγιναν «κοινωνοί της ελληνικής παιδείας» (Θεοδώρα Τζάκρη, «Επίκαιρα», σελ. 19). Ποίας ελληνικής παιδείας; Αυτής που ουσιαστικά αρνείται την ελληνικότητα;

Ο λόγος που τα παιδιά των λαθρομεταναστών εισήχθησαν στα ελληνικά σχολεία δεν είναι ο εξελληνισμός τους.
Κανένας δεν νοιάζεται για την ελληνικότητα, γιατί αν νοιαζότανε θα φρόντιζε συν τοις άλλοις να τηρήσει το Σύνταγμα, το οποίον προβλέπει δωρεάν και υποχρεωτική παιδεία για όλους τους Έλληνες.
Άρα ουδεμία υποχρέωση είχε το κράτος να παρέχει εκπαίδευση σε μη Έλληνες οι οποίοι παρανόμως εισήλθαν στην επικράτεια (προσφάτως το γαλλικό κράτος απαίτησε από μαθητές παρανόμων μεταναστών να εγκαταλείψουν το σχολείο στο τέλος του σχολικού έτους).
H εισαγωγή του τεράστιου αριθμού των αλλοδαπών στο ελληνικό δημόσιο σχολείο έγινε εξαρχής με τον σκοπό να παραμείνουν στην Ελλάδα (μαζί με τους γονείς τους) έως ότου ενηλικιωθούν για να ελληνοποιηθούν.

Η ελληνοποίηση των αλλοδαπών είναι ένα μέτρο το οποίο:

α) αλλοιώνει για πάντα τη σύνθεση του εκλογικού σώματος υπέρ του κυβερνώντος κόμματος,
β) εδραιώνει τον μεγαλύτερο εποικισμό των νεωτέρων χρόνων που γνώρισε η Ελλάδα με κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς δικαίου,
γ) προσκαλεί νέα κύματα μεταναστών στην Ελλάδα,
δ) ευνοεί τον τουρκικό επεκτατισμό εις βάρος του ελληνικού έθνους το οποίον αποδυναμώνει η επί τούτοις εκ Τουρκίας ορμώμενη λαθρομετανάστευση,
ε) ενισχύει την εγκληματικότητα και την τρομοκρατία,
ζ) διασπά την κοινωνική συνοχή και μπορεί να επιφέρει συγκρούσεις μεγάλης κλίμακας εντός της Ελλάδος,
η) μετατρέπει τη χώρα σε κράτος μειονοτήτων με προοπτική διάσπασης,
θ) καταστρατηγεί την ευρωπαϊκή συνθήκη για το Μεταναστευτικό που υπέγραψε τον Οκτώβριο του 2008 στις Βρυξέλλες η Ελλάδα. Η συνθήκη αυτή αντιτίθεται στις μαζικές νομιμοποιήσεις μεταναστών,
ι) προδίδει την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη εισάγοντας στην Ευρώπη λαθρομετανάστες που η Ελλάδα παρανόμως εξοπλίζει με ευρωπαϊκά χαρτιά,
κ) καταστρέφει ό,τι έχει απομείνει από την ελληνική εργατική τάξη (Μαρξ: «Η εισαγωγή ξένων εργατών είναι η διαιώνιση της δουλείας»),

λ) καταπατεί τις συνταγματικές ελευθερίες των Ελλήνων, προκειμένου αυτοί να αναγκασθούν να παραχωρήσουν κεκτημένα στους εποίκους (μία πρόγευση αυτού έδωσε η δράση της αστυνομίας υπέρ των αλλοδαπών εναντίον των Ελλήνων κατά τις πρόσφατες συγκρούσεις στην πολύπαθη γειτονιά του Αγίου Παντελεήμονα).

Για να αποτραπούν τα χειρότερα, όσο υπάρχει ακόμα ελληνικό έθνος, Σύνταγμα και νόμοι, θα πρέπει:

α) Να εξαντλήσουμε χωρίς άλλη καθυστέρηση τα περιθώρια νόμιμης διαμαρτυρίας και
β) Να απαιτήσουμε δημοψήφισμα για το Μεταναστευτικό

πηγή ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Πηγή...

Πότε έζησε ο Αβραάμ‏;


Σημαντική για την έρευνά μας είναι η ερώτηση: πότε περίπου έζησε ο βασιλιάς Σολομών; «Ο βασιλιάς Σολομών άρχισε να χτίζει τον ναό του Κυρίου το τετρακοσιοστό ογδοηκοστό (480) έτος από την έξοδο των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο και κατά το τέταρτο έτος την βασιλείας του και ο ναός είχε διαστάσεις[1]...» Α΄(ή Γ΄) Βασιλ.6.1-2.

Με βάση αυτήν την ομολογία, προκύπτει αναπόφευκτα ο εξής απλός συλλογισμός. Όλοι δέχονται ότι η έξοδος των Ισραηλιτών από την Αίγυπτο συνέβη ένα χρόνο μετά τον θάνατο του Ραμσή του Β΄ δηλαδή περί το 1223 π.Χ. Αν λοιπόν απ’ το έτος αυτό, αφαιρέσουμε 480 χρόνια βρίσκουμε ότι ο Ναός του Σολομώντα, άρχιζε να χτίζεται μόλις το 743 π.Χ. (!) και όχι το 963 π.Χ. που τον τοποθετούν όλοι οι μελετητές! Η δε βασιλεία του Σολομώντα, αρχίζει τέσσερα χρόνια νωρίτερα. Περιέργως το συγκεκριμένο εδάφιο, επειδή ακριβώς αφαιρεί περισσότερο από δυο ολόκληρους αιώνες, δηλαδή 220 χρόνια απ’ την αρχαιότητα του ναού του Σολομώντα και των λοιπών πατριαρχών, παρασιωπάται από όλους τους δήθεν αμερόληπτους μελετητές των γραφών!

Αυτή όμως θα ήταν μάλλον μια εντελώς ανατρεπτική των πραγμάτων αναχρονολόγηση της πατριαρχικής ιστορίας και ενδεχομένως μια καλή εξήγηση, στο γιατί κάποιοι Ιουδαίοι αρχαιολόγοι[2] που με έντεχνο τρόπο βάλθηκαν να αποδείξουν την ανυπαρξία των ίδιων τους των πατριαρχών[3], αδυνατούν να εντοπίσουν τα ίχνη τους, αφού αναζητούν σε υπερβολικούς χρόνους του παρελθόντος, αρχαιολογικές[4] μαρτυρίες της ύπαρξής τους! Με βάση λοιπόν αυτή την αφετηρία, ο Αβραάμ που απέχει μόνο πέντε γενιές[5] από τον Μωυσή, δεν πρέπει να έζησε πέραν του 1350 π.Χ.! Ενώ οι εν λόγω μελέτες ψάχνουν για ίχνη αυτών των πατριαρχών, από τον 21ο ως τον 16ο αιώνα π.Χ.!

Περιέργως το ίδιο περίπου συμπέρασμα υιοθετεί στα εμβόλιμα και μεταγενέστερα σχόλιά της και η Διαθήκη Σολομώντος λέγοντας: «αφότου εκτήσθη εκείνος ο ναός του θεού (το κτίσιμο κράτησε επτά χρόνια) έως ότου εγεννήθη ο Χριστός, πέρασαν χρόνοι (ψκζ) δηλαδή επτακόσιοι είκοσι επτά». Διαθήκη Σολομώντος (10)114.8.

Μάλιστα με το παραπάνω συμπέρασμα, συμφωνεί απολύτως και η παράθεση ονομάτων (γενεών) από το πρώτο κεφάλαιο του κατά Ματθαίον ευαγγελίου, όπου μεταξύ του Μωυσή και του Σολομώντα μεσολαβούν μόνο 25 ονόματα! Αν πολλαπλασιάσουμε αυτές τις 25 γενιές, επί τριάντα χρόνια την γενιά,[6] που είναι μια παραδεκτή απ’ όλους απόσταση μεταξύ των γενεών, τότε φτάνουμε ξανά γύρω στο έτος 750 π.Χ.!

Με τις τρεις αυτές απλές αφετηρίες, η εποχή του Σολομώντα[7] και του περίφημου Ναού του, δύσκολα μπορούν να τοποθετηθούν πέρα απ’ το δεύτερο ήμισυ του 8ου π.Χ. αιώνα![8]


[1] Οι διαστάσει του ναού σε μέτρα κατά τους Ο΄ ήταν: 20Χ10Χ12μ. ύψος, και κατά τους Μασ. που τις αυξάνουν ελαφρά: 30Χ10Χ15μ.! ϴô(Μασ.Α΄)Βασ. 6.2.

[2] Ισραήλ Φινκελστάιν - Ν. Σίλμπερμαν: «Βίβλος η αλήθεια μέσα απ’ τις ανασκαφές».

[3] Τώρα που η ελεύθερη κριτική έρευνα άρχισε να υποθέτει τους μηχανισμούς της μαγγανείας πίσω απ’ τα "θαύματα" των πατριαρχών, οι ίδιοι οι Εβραίοι αρχαιολόγοι καθόλου τυχαία, προωθούν συστηματικά την ιδέα της ανυπαρξίας των πατριαρχών τους, ώστε οι μορφές τους να καταλήξουν σε ένα μυθικό στερέωμα και να παραμείνουν εκεί αλώβητες απ’ τα πυρά της κριτικής έρευνας!

[4] Η αναζήτηση αρχαιολογικών μαρτυριών για την ύπαρξη των τριών μεγάλων πατριαρχών, Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ, είναι από μόνη της μια χαμένη υπόθεση, αφού ο ποιμενικός τους βίος είναι αδύνατον να άφησε πίσω τους αρχαιολογικά ευρήματα! Οι περαιτέρω υποθέσεις, όπως π.χ. οι βιβλικές αναφορές σε καμήλες στους χρόνους του Αβραάμ, ενώ αυτές ιστορικά είναι μεταγενέστερες, είναι επιχείρημα υπερβολικά εύθραυστο, την στιγμή που οι ίδιοι παραδέχονται, ότι με τις κατοπινές αλλεπάλληλες μεταγραφές των βιβλικών κειμένων, εισήχθησαν άφθονα μεταγενέστερα στοιχεία!

[5] Τα ονόματα των προγόνων του Μωυσή είναι: «Μωυσής, Αμράμ, Γεδσών, Λευί, Ιακώβ, Ισαάκ, Αβραάμ» Ο΄ Ex.6.14-20.

[6] Ο Διόδωρος Σικελιώτης λέει: «Tριάντα χρόνια λογαριάζοντας την γενιά» 2.55.3.

[7] «Δεν έχουμε πρόβλημα ύπαρξης με τους βασιλιάδες Δαυίδ και Σολομώντα» εξη-γούν οι Εβραίοι αρχαιολόγοι, που βάλθηκαν να αφανίσον την ίδια τους την προϊστορία.

[8] Φυσικά υπάρχουν λόγοι για ακόμα περισσότερες επιφυλάξεις, για το πραγματικό βάθος χρόνου αυτών των περιγραφών, αφού το ίδια τα βιβλικά στοιχεία κατεβάζουν την απόσταση από τον Ιερέα Έσδρα (του 428 π. Χ.) μέχρι τον Μωυσή σε δεκατέσσαρες γενιές (Βλ. Ο΄ Έσδρας 8.1-2), ή στις 16 γενιές, (Ο΄ Β΄ Έσδρας.7.1-5) ή ακόμα και σε 17 γενιές που τις ανεβάζουν αλλού (Μασ. Έσδρας 7.1-2) από τον Έσδρα μέχρι τον Μωυσή, προσθέσουμε και τις υπόλοιπες έξη γενιές (Ex. 6.14-20) από τον Μωυσή έως τον Αβραάμ, θα δούμε ότι οι 20 ή 23 αυτές συνολικά γενιές, (23Χ30=690) που μεσολαβούν ανάμεσα στον Έσδρα και τον Αβραάμ, δεν μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη απόσταση από επτακόσια χρόνια, (428+700 = 1128 π.Χ.). Υπολείπονται λοιπόν τουλάχιστον εκατό χρόνια (δηλαδή τρεις γενιές) για να φτάσουμε στην εποχή του θανάτου του Ραμσή Β΄ (1224 π. Χ.) και την έξοδο του Μωυσεως!

Απόσπασμα από τα βιβλία του Μ. Καλόπουλου «Βιβλική Θρησκεία.»

Όποιος θέλει μπορεί να αγοράσει τα βιβλία του τα οποία ανεπιφύλαχτα συνιστούμε και από τον ίδιο τον συγγραφέα στο τηλ. 2310-770100

Προτεινόμενα βοηθητικά βιβλία: „Η Αγία Γραφή“. Συγγραφέας: ....θεόπνευστος....


30 Νοεμβρίου 2009

Λέσχη Μπίλντερμπεργκ

Ανάμεσα στους Έλληνες που έχουν συμμετάσχει στις συναντήσεις της Λέσχης είναι με χρονολογική σειρά οι εξής: Γ. Παλαιοκρασσάς, Λ. Κατσέλη, Στ. Μάνος, Γ. Παπαντωνίου, Α. Ανδριανόπουλος και Θ. Πάγκαλος, Τ. Χριστοδούλου, Α. Σαμαράς, Γ. Αρσένης, Γ. Παπανδρέου, Γ. Κρανιδιώτης, Κ. Καραμανλής, Ντ. Μπακογιάννη, Ά. Διαμαντοπούλου, Γ. Αλογοσκούφης.

Πηγή...

Η λέξη Μπίλντερμπεργκ είναι γερμανική και σημαίνει βουνό εικόνων...


Dorah Bakogiannis....Πάγος...

Σχετικά θέματα:

Λίγο πριν πεθάνει ο Μητσοτάκης...Θα επέλθει η ΝΕΜΕΣΙΣ.

Κατάμαυρη η Ντόρα αναγκάστηκε να αποδεχθεί την άμεση εκλογή από τη βάση της Νέας Δούλας!

Ντόρα.Αυτή πρέπει να ψηφίσετε γιατί δεν τηλεφώνησε στον Δένδια για να μην μιλήσει ο Καραβέλας εις βάρος του… ΠΑΣΟΚ!

29 Νοεμβρίου 2009

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΣΑΣ

Κύριε Βαρθολομαίε,
Σαφώς αξίζει συγχαρητήρια κάθε άνθρωπος που έχει την ευκαιρία να σώσει ζωές και την εκμεταλλεύεται. Καλώς έδωσες συγχαρητήρια στον κύριο Κέντ που έσωσε Εβραίους αλλά:
Στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο δεν χάθηκαν μόνο Εβραίοι. Δολοφονήθηκαν μαζικά χιλιάδες χιλιάδων Έλληνες (αναλογικά είχαμε τα περισσότερα θύματα) ακριβώς επειδή ήταν Έλληνες. Γι αυτούς κανένας Πατριάρχης δεν μιλάει. Μόνο τρέχουν να προσκυνήσουν τους Εβραίους ακόμα και στις συναγωγές τους, επειδή τα έχουν χοντρά και έχουν την επιρροή και τα κανάλια και τις εφημερίδες και για άλλους γνωστούς λόγους. Για αυτούς τους Έλληνες γιατί δεν είπες τίποτα, για τους συμπατριώτες σου τους Ιμβριους οι οποίοι για να μην γίνουν Τούρκοι εγκατέλειψαν τον τόπο τους, άφησαν και έχασαν τις περιουσίες τους, γιατί δεν λες τίποτα; Δεν ξέρεις ότι μέχρι προ τινός στην Ίμβρο δολοφονούσαν τους λίγους Έλληνες που απέμειναν, τους απλούς και ανυπεράσπιστους βοσκούς; Εσύ σαν Τούρκος αξιωματικός τι έκανες; Τίποτα. Και όμως αυτοί οι νεκροί από εσένα περίμεναν κάτι καλύτερο. Ίσως να ήταν αυτοί που σε αγκάλιαζαν κάποτε. Είμαι βλάσφημος; Δεν πειράζει. Καλύτερα βλάσφημος παρά συνένοχος. Δεν είναι πολιτική αυτή. Είναι παθητική συμμετοχή σε ένα διαχρονικό έγκλημα. Στην δολοφονία του Ελληνισμού.
Νίκος Σάμιος