07 Φεβρουαρίου 2010
06 Φεβρουαρίου 2010
Ο μαλάκας,του μαλάκα...Ω ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΓΡΟΤΕΣ!
Βιομήχανοι,κάτοικοι του εξωτερικού,τσιφλικάδες,γενικώς όλα τα λαμόγια εκτός από τους αγρότες,παίρνουν τα λεφτά!!!
ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟ'Ι'ΝΤΩΝ !!!ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΓΡΟΤΕΣ!!
Παρακάτω ψάξαμε να μπούμε στις...ενισχύσεις,αλλά...πιάσαμε τ'αρχίδια του Καράμπελα!Η σελίδα δεν ανοίγει!...
στο παρακατω site μπορειτε να δειτε ποσα ακριβως ποσα πηρατε επιδοτηση
για την αγροτικη παραγωγη απο την Ευρωπαικη Ενωση .
http://www.e-enisxyseis.gr/
και φυσικα θα δειτε και του ....γείτονα.......
στον πινακα πχ με ετος 2008 και ..κατω κατω στο συνολικο ποσο
με > πχ απο 30000 ή 20000 φαινεται ποσοι απο τον νομο σας ειναι οι
πλουσιοπαροχα επιδοτουμενοι.
( εβαλα στον δικο μου νομό και ειδα οι φτωχουληδες οι ζωνιανοι ποσα
παιρνουν )
(( καλως ή κακως το 2013 Πάπαλα τα μπικικινια .....
και τοτε ειναι που θα ''κλαψουνε μανουλες''
Σημειώνεται, πως η δημοσιοποίηση πραγματοποιείται
βάσει του άρθρου 44α του κανονισμού 1290/2005,
του συμβουλίου για τη χρηματοδότηση της
κοινής γεωργικής πολιτικής
και αντίστοιχου κανονισμού του 2008,
περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Πηγούλα...
Όμως εδώ παρακάτω χτυπήσαμε...φλέβα!Επιδοτούμενοι μαχαραγιάδες
Απτό δείγμα του στρεβλού τρόπου ανάπτυξης που καλείται να ακολουθήσει τα τελευταία χρόνια η ελληνική γεωργία, συνιστούν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε πριν από λίγες μέρες ο ΟΠΕΚΕΠΕ αναφορικά με τα ποσά κοινοτικών ενισχύσεων που εισπράττουν κάθε χρόνο στην Ελλάδα φυσικά πρόσωπα, εταιρείες ή ακόμα και ιερές μονές! Το πιο σημαντικό απ’ όλα τα συμπεράσματα που μπορούν να βγουν από τη μελέτη αυτών των στοιχείων έχει να κάνει με το γεγονός ότι το 20% των αγροτικών εκμεταλλεύσεων εισπράττει το 80% των κοινοτικών ενισχύσεων. Αν η πραγματικότητα αυτή ερχόταν να ικανοποιήσει την ανάγκη βελτίωσης της παραγωγικότητας των εκμεταλλεύσεων και την τόνωση της ανταγωνιστικότητας των αγροτικών προϊόντων, τότε τα πράγματα θα ήταν καλά! Το πρόβλημα είναι ότι τα ιστορικά στοιχεία πάνω στα οποία βασίστηκε η κατοχύρωση αυτών των δικαιωμάτων και η άνευ άλλων προϋποθέσεων καταβολή των αντίστοιχων ποσών στους φερόμενους ως δικαιούχους, απομακρύνει όλο και περισσότερο τους αποδέκτες των ενισχύσεων από την λειτουργία της αγοράς και καλλιεργεί ένα κλίμα επανάπαυσης πάνω στα "κεκτημένα", που αναστέλλει τον αναπτυξιακό προσανατολισμό των αγροτικών επιχειρήσεων και υποθηκεύει το μέλλον της ελληνικής γεωργίας. Αυτό το οποίο βλέπει κανείς από την ανάλυση των στοιχείων, είναι το άνοιγμα της ψαλίδας μεταξύ των συντελεστών της αγροτικής παραγωγής με τους πολλούς αγρότες να εξελίσσονται σε επιδοματούχους που σιγά - σιγά αποκλείονται από την παραγωγική διαδικασία και τους λίγους - προνομιούχους να πλουτίζουν μεν από τις υπέρογκες κοινοτικές ενισχύσεις τις οποίες εισπράττουν και εξαιτίας αυτού του λόγου, να χάνουν κι αυτοί με τη σειρά τους, το ενδιαφέρον τους για ένα πραγματικό παραγωγικό αποτέλεσμα. Είναι σαφές ότι μεγαλοεισοδηματίες με 50.000, 100.000 και 150.000 ευρώ είσπραξη το χρόνο από άμεσες ενισχύσεις (κι αυτά βρέξει - χιονίσει) είναι δύσκολο να επιμείνουν στη λογική της οργανωμένης εκμετάλλευσης, ειδικά όταν οι εμπορικές τιμές των αγροτικών προϊόντων ακολουθούν την καθοδική πορεία των τελευταίων χρόνων και γίνονται ένα μικρό μόνο υποσύνολο της συνολικής προσόδου που μπορεί να εξασφαλίζει ο αγρότης. Η Agrenda, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρξουν από κάποιες πλευρές, μπαίνει στη διαδικασία να δώσει μια πρώτη γεύση των στοιχείων που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΟΠΕΚΕΠΕ ( Πρώτον, να δώσει τη δυνατότητα στους συντελεστές αυτού του χώρου, να αξιολογήσουν τα πραγματικά δεδομένα, επομένως και το περιβάλλον στο οποίο καλούνται να αναπτύξουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα. Δεύτερον, να δώσει την ευκαιρία αντικειμενικής αξιολόγησης αυτών των στοιχείων, ώστε, στις ελάχιστες περιπτώσεις που υπάρχουν κάποια λάθη, τα λάθη αυτά να διορθωθούν με ευθύνη των τοπικών κοινωνιών. Η Agrenda παρουσιάζει αναλυτικά όλα τα ονόματα: Οι μεγάλοι δικαιούχοι των ενισχύσεων του 2009 και Πίνακας δικαιούχων που πέρνουν πάνω από 50.000 ευρώ Πηγάδα!Σχετικώς...σχετικά θέματα:Η κατοχή της Ελλάδας!!!Ο πολυτελής βίος μέσω δανεισμού και η καταστροφή την οποία φέρνει!!Μεταρρύθμιση όγδοου αιώνα στο Βυζάντιο:"Πλην τούτου απεμάκρυνε συστηματικώς εκ των πραγμάτων τους ευνούχους..." |
Astoria’s Thracian Gynekokratia a Big Success.
Panthracian Union of America “Orpheus”
Astoria’s Thracian Gynekokratia a Big SuccessFor Immediate Release: February 5, 2010
Contact: Nikolaos Taneris, President, Panthracian Union of America “Orpheus”, New York, Tel. (917) 699-9935
NEW YORK--Mr. Giovanni di Napoli provides a comprehensive report and pictures on the Thracian Gynekokratia organized by the Pan Thracian Union of America "Orpheus" in Astoria, New York. The report is available on the Magna GRECE journal, in the following link:
http://magnagrece.blogspot.
On behalf of the Board, I would like to thank all participants and supporters of the Thracian Gynekokratia, it was a big success.
Respectfully yours,
NIKOLAOS TANERIS, President,
Pan Thracian Union of America "Orpheus"
http://panthracian.blogspot.
„Ιερογαμίες“
Οι γάμοι στην αρχαία Ελλάδα γίνονταν τις μέρες που ήταν πανσέληνος και συνήθως το χειμώνα, το μήνα Γαμηλιώνα (δηλαδή από τα μέσα Ιανουαρίου έως τα μέσα Φεβρουαρίου), που ήταν αφιερωμένος στη θεά Ήρα η οποία ήταν νόμιμη σύζυγος του Δία. Η βασίλισσα των θεών και των ανθρώπων, απέκτησε με τον πρώτο των θεών τέσσερα παιδιά, τον Άρη, την Ήβη, τον Ήφαιστο και την Ειλείθυια.
Ο γάμος της Ήρας γιορτάστηκε μεγαλόπρεπα κι ονομάστηκε "ιερός γάμος", γιατί καθιέρωσε το θεσμό του γάμου. Κατά μία εκδοχή ο μύθος της ένωσης του Δία και της Ήρας συμβόλιζε την ένωση της καθαρότητας του Ουρανού (εκφραστής του ο Δίας) με τον Αέρα, στοιχείο ζωτικής σημασίας για τον άνθρωπο, που εκφραστής του ήταν η Ήρα. Ενώ ο Δίας ήταν ξακουστός για τις απιστίες του, εκείνη παρέμεινε πιστή και δεν απαρνήθηκε τους όρκους της. Εδώ, κατά μία άλλη εκδοχή, μαζί με την Ήρα, βρίσκουμε την ευτυχία της απόλυτης δέσμευσης σε μια σχέση και τον βαθμό της ζήλιας που συνοδεύει την απιστία.
Το τι πραγματικά γινόταν στις «ιερογαμίες»-γάμους από τον Όμηρο έως στα κλασικά χρόνια μπορείτε να το »δείτε εδώ...
05 Φεβρουαρίου 2010
Υπογράψτε να Φορολογηθεί κι η Εκκλησία.
http://www.petitiononline.com/taxchu/petition.html
Πηγή...
04 Φεβρουαρίου 2010
ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Privatdozent an der RWTH Aachen D-40885 Ratingen
Tel.+Fax: 02102 32513
10.11.2009
ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ ΤΗς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΘΕΟΚΡΑΤΙΑΣ.
ΤΟ ΠΟΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Μια αναλυση του Γ.Θ.Χατζηθεοδωρου Dimitriς N. Adamopoulos
Δρος πτυχιου μηχανικου Eschersheimer Ldstr. 445
Υφηγητου Πολυτεχνειου Ααχεν Γερμανιας D-60431 Fankfurt Main
τ. πολιτευτου της ΕΔΗΚ νομου Δραμαs
Με την ελευση του Χριστιανισμου, που αρχησε μετα την εξοντωση του Λικινιου απο τον ρωμαιο αυτοκρατωρα και ηλιολατρη Φλαβιο Βαλεριο Κωνσταντινο, ολα τα αρχαιοελληνικα οικοδομηματα με τα καλλιτεχνικα αριστουργηματα που περιειχαν γκρεμιζονται και καταστρεφονται και απο το υλικο τους χτιζονται χρηστιανικες εκκλησιες. Οποιος ομως νομιζει οτι η καταστροφη του Ελληνικου Πολιτισμου απο την ασιατικη λαιλαπα που ονομαζεται “Χριστιανισμοs” συνετελεσθη και εληξε κατα τους πρωτους βυζαντινους αιωνες μεχρι της οριστικης επιβολης του “χριστιανικου δογματοs”, πλαναται.
Κατα την ιστορικη διαδρομη του Ελληνισμου απο τους ρωμα'ι'κους χρονους στον γιαχβοποιημενο φαρισα'ι'κο ορθοδοξο χριστιανισμο, απο το βυζαντιο στην τουρκοκρατια, απο τον Ελληνικο Διαφωτισμο στην Ελληνικη Επανασταση και απο την οθωμανικη καταρρευση, στην νεα γενοκτονια των Ελληνων, φαινεται ξεκαθαρα και σε ολεs τις φασεις, η εκδικηση και η κυριαρχια επι σχεδον δεκαεπτα αιωνες μεχρι τις ημερες μας του γιαχβοποιημενου φαρισα'ι'κου ορθοδοξου χριστιανισμου. Τοσο τα πεπραγμενα των δεκαεπτα αιωνων οσο και τα σημερινα πεπραγμενα του “Παρακρατους την ορθοδοξου χριστιανικης θεοκρατιαs εντος του κρατιδιου της Ρωμιοσυνηs” καταδηλωνουν ενα κατ'εξοχην εγκλημα κατα του Ελληνικου Πολιτισμου και κατ'επεκταση κατα της Παγκοσμιας Ιστοριας, που δεν πρεπει να παραμεινη ατιμωρητο. Ο λογος αυτη την φορα γινεται για τον πρωην Μητροπολιτην Θηβων και Λειβαδιας και νυν Αρχιεπισκοπον Αθηνων και πασης Ελλαδος κ. Ιερωνυμο.
Ο γραφων διαβασε τον επιβατηριον λογον του Αρχιεπισκοπου αυτου κατα την ενθρονηση του, γεματο με...συνέχεια στην πηγή...
Η άντληση ενός βαρελιού πετρέλαιο θα κοστίζει... όσο ένα βαρέλι πετρέλαιο(Peak Oil Theory)!Μήπως μας δουλεύουν;
Peak Oil Theory ή Αβιοτική προέλευση του Πετρελαίου
Καθώς η τιμή του πετρελαίου ανεβαίνει ραγδαία, βομβαρδιζόμαστε με τις απειλές περι σταδιακής εξάντλησης του, ενω μαθαίνουμε οτι φτάσαμε στο κρίσιμο σημείο όπου η άντληση ενός βαρελιού πετρέλαιο θα κοστίζει... όσο ένα βαρέλι πετρέλαιο(Peak Oil Theory)!
Αντιμετωπίζουμε λοιπόν το τέλος του ανθρώπινου πολιτισμού όπως τον ζούμε σήμερα; Ή βρισκόμαστε μπροστά σε μια ακόμη καταχθόνια συνομωσία;
Μην ανησυχείτε!Αποκαλύπτουμε τη νέα εκπληκτική επιστημονική ανακάλυψη:τα κοιτάσματα πετρελαίου «ξαναγεμίζουν» απο μόνα τους!
Όμως υπάρχει αιτία ανησυχίας και είναι αλλού...
Κάθεστε χαλαροί στον καναπέ ή στην πολυθρόνα σας και καθώς βλέπετε στην τηλεόραση ένα δελτίο ειδήσεων ή διαβάζετε την εφημερίδα σας, έρχεστε σε επαφή με μια ανελέητη πραγματικότητα που απειλεί...συνέχεια στην πηγή...
"Εφυγε" ο μεγάλος Έλληνας στοχαστής Κώστας Αξελός.
Την τελευταία του πνοή άφησε ο μεγάλος Έλληνας στοχαστής Κώστας Αξελός σήμερα τα ξημερώματα στο Παρίσι. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1924 από αστική οικογένεια, διδάχτηκε από παιδί γαλλικά και γερμανικά, ενώ η εφηβεία του διάβασε τα κείμενα των Ηράκλειτου, Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Εμπεδοκλή, Μαρξ, Νίτσε, Ντοστογιέφσκι, και ποιητών όπως ο Ρεμπώ, ο Ρίλκε, ο Χέλντερλιν και άλλοι.
Στα δεκαεπτάμιση χρόνια του εντάχθηκε στην κομμουνιστική νεολαία και, παρά τις διαφωνίες του, πήρε ενεργό μέρος στην Αντίσταση υποστηρίζοντας ότι «ο πραγματικός κομμουνιστής πρέπει να κρατάει στο ένα χέρι το όπλο και στο άλλο τα βιβλία του Ρίλκε». Το 1944, στα Δεκεμβριανά, έζησε εικονική εκτέλεση στα κρατητήρια της Ασφάλειας, φυλακίστηκε σε στρατόπεδο και τελικά απέδρασε. Tο 1946 εγκατέλειψε τις γραμμές του KKE.
Τέλη του 1945, με τη βοήθεια του Οκτάβιου Μερλιέ - διευθυντή τότε του Γαλλικού Ινστιτούτου στην Αθήνα - επιβιβαζόταν στο θρυλικό πλέον πλοίο «Ματαρόα» μαζί με τον Κ. Καστοριάδη, τον Κ. Παπαϊωάννου, τον Κ. Βυζάντιο, την Μ. Κρανάκη, τον Κ. Κουλεντιανό, τον Ν. Σβορώνο και άλλους με προορισμό το Παρίσι. Λίγο διάστημα μετά την αναχώρησή του, καταδικαζόταν ερήμην σε θάνατο.
Σπούδασε φιλοσοφία στη ........
Σορβόννη όπου και δίδαξε (1962-1973). Αρχισυντάκτης του πρωτοποριακού τότε περιοδικού Arguments (Επιχειρήματα) από το 1956-1962, ίδρυσε και διηύθυνε την ομώνυμη φιλοσοφική σειρά στις «Εditions de Minuit» στην οποία εκδόθηκαν επίσης και τα περισσότερα από τα βιβλία του.
Πασίγνωστη η διένεξή του με τον Σαρτρ τον οποίο εγκαλούσε για μη πρωτότυπη σκέψη και έκθεση παλαιότερων φιλοσοφικών ιδεών. Ο Σαρτρ με τη σειρά του τον κατηγορούσε επειδή είχε εγκαταλείψει τον κομμουνισμό.
Έχει εκδώσει είκοσι τέσσερα βιβλία και πλήθος κειμένων (γαλλικά, ελληνικά και γερμανικά) που μεταφράστηκαν σε δεκαέξι γλώσσες.
Τον Μάρτιο του 2009 αναγορεύτηκε διδάκτωρ φιλοσοφίας από το Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και αυτή ήταν η τελευταία του επίσκεψη στην Ελλάδα.
Τον Απρίλιο του 2009 κυκλοφόρησε στη Γαλλία από τις εκδόσεις «Les Belles Lettres» το καινούργιο βιβλίο του, με τίτλο «Αυτό που επέρχεται» και πρόσφατα από τις εκδόσεις «Νεφέλη» το έργο «Το άνοιγμα στο επερχόμενο και το αίνιγμα της Τέχνης».
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή...
03 Φεβρουαρίου 2010
Το Τριώδι της Σκύρου.
“Ένα μέγιστο ιστορικοθρησκευτικό μνημείο από τη λατρεία του Κρόνου, που ζει και βασιλεύει στις μέρες μας.
Η Σκύρος θεματοφύλακας πανάρχαιων θρησκευτικών τελετουργιών. Το άλυτο μέχρι σήμερα πρόβλημα της προέλευσης και σημασίας του καρναβαλιού, παίρνει ιστορικές διαστάσεις και λύνεται ένα από τα σημαντικότερα κεφάλαια της πρωτοϊστορίας μας”.
Οι Σκυριανές αποκριές, οργανώνονται και γιορτάζονται με τριπλό χαρακτήρα και περιεχόμενο.
Το ένα σκέλος καλύπτουν οι παραδοσιακές εκδηλώσεις των μεταμφιεσμένων σε “Γέρους”, “Κορέλες” και “Φράγκους” που καθιστούν το Σκυριανό καρναβάλι ένα από τα περισσότερο εντυπωσιακά και ενδιαφέροντα της χώρας από άποψη ενδυματολογική, λαογραφική, ιστορική, εθνολογική και θρησκειολογική επειδή διατηρεί πολλά από τα τυπικά στοιχεία του αρχέγονου καρναβαλιού, τόσο στις μεταμφιέσεις των εορταστών όσο και στο τυπικό της διεξαγωγής και στις ονομασίες των πρωταγωνιστών του, παρά την παραφθορά που έχουν υποστεί με το πέρασμα των αιώνων.
Το δεύτερο σκέλος, εξίσου αξιόλογο και ενδιαφέρον με το πρώτο αν και τελείως διαφορετικό, αποτελούν οι πρόχειρες υπαίθριες θεατρικές παραστάσεις και απαγγελίες σατυρικών στίχων από ερασιτέχνες ποιητές και ηθοποιούς. Οι σατυρικές αυτές παραστάσεις μας οδηγούν κατευθείαν στις ρίζες της Σάτιρας, όνομα προερχόμενο απ τον ίδιο τον Σάτυρο, τον τοτεμικό θεοποιημένο Τράγο γνωστό και με τα ονόματα Κρόνο και Πάνα στους Έλληνες και Σατούρνους στους Ρωμαίους, το μεγάλο θεό της πριν απ’ το Δωδεκάθεο εποχής.
Το τρίτο μέρος είναι η Καθαρά Δευτέρα, η μεγαλύτερη λαϊκή εορτή των Σκυριανών που αποτελεί και το πανηγυρικό κλείσιμο της πανάρχαιας γιορτής του Τριώδιου. Όλο τούτο το θαυμάσιο εορταστικό και τελετουργικό τρίπτυχο, στο οποίο συμμετέχει το σύνολο των Σκυριανών, συνθέτει το ΤΡΙΩΔΙ ΤΗΣ ΣΚΥΡΟΥ.
Το Τριώδι της Σκύρου, όπως θεωρώ πως είναι σωστότερο να ονομάζεται αυτή η τρισυπόστατη, παλλαϊκή εορτή κι όπως την αποκαλούνε ακόμα οι παλαιότεροι Σκυριανοί, είναι γνήσιο κατάλοιπο της πανάρχαιας λατρείας του Κρόνου. Οι εκδηλώσεις που γίνονται σήμερα δεν είναι παρά επιβίωση των αρχαιότατων τελετουργιών, γνωστών με τα ονόματα Κρόνια για τους Έλληνες και Σατουρνάλια για τους Ρωμαίους.
Τριώδι, Τραγώδιο και Τραγωδία, δεν είναι παρά ωδή στον Τράγο, τον μεγάλο γνωστό μας τραγόμορφο και τραγοπόδαρο τοτεμικό θεό Πάνα, γνωστό και με το όνομα Κρόνος και Σατούρνους ή Σάτυρος που κυριαρχούσε επί αιώνες και χιλιετίες, στην πριν το Δωδεκάθεο εποχή.
Η λέξη Τριώδι ή Τριώδιον, αν και επισήμως ετυμολογείται ότι σημαίνει τρεις ωδές, εν τούτοις, ηχητικά μοιάζει πολύ με το τραώδιο, τραγώδιο, τραγούδι και κατ’ επέκταση με την τραγωδία. Επειδή το τριώδι εννοιολογικά ταυτίζεται με τις αποκριές και εφ’ όσον αυτές συνδέονται τόσο πολύ με τον τράγο, το Τριώδι ή Τριώδιο θεωρώ πως είναι πολύ πιθανό να ταυτίζεται με το τραγώδιο, την ωδή προς τον τράγο, απ’ την οποία προέρχεται η τραγωδία.
ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ ΓΕΡΟΥ ΚΟΡΕΛΑΣ
Από την αρχή του Τριώδιου, με έξαρση κατά τις εβδομάδες της Κρεοφάγου και της Τυρινής, ένα περίεργο θέαμα Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »
02 Φεβρουαρίου 2010
ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ Η ΑΘΩΩΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 46 ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΙΑ.
Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ : 1.2.2010