Πηγή...
14 Απριλίου 2010
Στο Μέγαρο Μαξίμου ο Θανάσης Λερούνης.
Πηγή...
Για τα ούρα...
13 Απριλίου 2010
«Σκοτώστε τους όλους, ο Θεός θα αναγνωρίσει τους δικούς Του»
Η ξεχασμένη γενοκτονία χριστιανών από χριστιανούς
Οι Καθαροί
Οι Καθαροί ήταν μια σέκτα του Μεσαίωνα που είχε ιδιοποιηθεί ορισμένες ιδέες του γνωστικισμού.
Ορισμένοι ερευνητές πιστεύουν πως οι ρίζες αυτής της κίνησης πρέπει να αναζητηθούν σε σλαβικούς πληθυσμούς της ευρύτερης Μακεδονίας, μέσω των οποίων οι ιδέες της διείσδυσαν στη νότια και τη δυτική Ευρώπη. Στη Θράκη δρούσε μια παρόμοια σέκτα, μέρος της οποίας μεταφέρθηκε εκεί από τη Μ. Ασία.
Στην αρχή οι οπαδοί της ήταν γνωστοί με το όνομα Παυλικιανοί (πίστευαν σε ένα κοσμολογικό δυϊστικό δόγμα, σύμφωνα με το οποίο υπήρχε ένας Θεός κακός δημιουργός του γήινου κόσμου και ένας Θεός καλός βασιλέας του μέλλοντος αιώνος), αλλά αργότερα μετεξελίχτηκαν στους Βογομίλους (οπαδούς ενός δυϊστικού δόγματος σύμφωνα με το οποίο γινόταν πόλεμος ανάμεσα στον καλό Θεό και τον κακό Σαταναήλ). Οι Βογομίλοι απέρριπταν τη λατρεία, την εκκλησιαστική ιεραρχία και την πολιτική ευταξία. Προκάλεσαν με τις θρησκευτικές αλλά και τις πολιτικές τους απόψεις τη σφοδρή αντιπαλότητα των Βυζαντινών (μάλιστα, ο αυτοκράτορας Αλέξιος Α΄ θανάτωσε αρκετούς, μεταξύ των οποίων και τον αρχηγό τους Βασίλειο). Στην Ιταλία η αίρεση εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην περιοχή του Τορίνου γύρω στο 1035 και εξακολουθούσε να δρα τουλάχιστον μέχρι το 14ο αιώνα.
Οι οπαδοί της ήταν γνωστοί με διάφορα ονόματα, όπως Κονκορετσανοί, Αλμπανοί ή Πάταροι, από την οδό Pataria του Μιλάνου, στην οποία πραγματοποιούσαν τις μυστικές συγκεντρώσεις τους ήδη από το 1058.
Οι Καθαροί όμως ήταν περισσότερο ισχυροί στη νότια Γαλλία, όπου έδρασαν υπό την ονομασία Αλβιγηνοί (Albigenses) από την πόλη Αλμπί ή Poblicants, από παραφθορά του ονόματος Παυλικιανοί.
Μετά τον Αλβιγηνικό πόλεμο (1208-1244), στη διάρκεια του οποίου οι δυνάμεις του πάπα εισέβαλαν στην επαρχία της Γαλλίας Λάνγκντοκ, θανατώθηκαν χιλιάδες Καθαροί – όταν ο παπικός εκπρόσωπος ρωτήθηκε από τους στρατιώτες πώς θα ξεχώριζαν τους Καθαρούς, αυτός απάντησε: «Σκοτώστε τους όλους, ο Θεός θα αναγνωρίσει τους δικούς Του». Τελικά η πρωτεύουσά τους, το φρούριο Μονσεγκίρ, καταλήφθηκε, η Ιερά Εξέταση τους καταδίωξε και ήδη από τις αρχές του 14ου αιώνα εξαφανίστηκαν. Το μόνο κείμενο των Καθαρών που διασώθηκε μέχρι τις μέρες μας είναι ένα τελετουργικό γραμμένο σε μια ρωμανική διάλεκτο του Troubadours.
Βάσιζαν τη διδασκαλία τους στην Καινή Διαθήκη και στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη, ενώ η θέαση του κόσμου ήταν κατεξοχήν μανιχαϊστική (οι Μανιχαίοι ήταν οπαδοί του αυτοαποκαλούμενου προφήτη Μάνη, ο οποίος πίστευε ότι το σύμπαν ελέγχεται από δύο ανταγωνιστικές δυνάμεις του Καλού και του Κακού).
Χωρίζονταν σε δύο ομάδες: τους Πιστούς, που αποτελούσαν και τη μεγάλη μάζα, και τους Τέλειους, τους ιερουργούς, οι οποίοι απείχαν, μεταξύ άλλων, και από τη συνουσία. Πίστευαν ότι η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος γινόταν μέσω των χεριών, με την επαφή.
Δεν παραδέχονταν τη θεϊκή υπόσταση του Ιησού, ενώ το σώμα του, όπως και αυτό της Παναγίας, ήταν για τους οπαδούς της αίρεσης ένα φάσμα. Πρέσβευαν ότι ο άνθρωπος, επειδή αποτελείται από ψυχή και σώμα, μετείχε και στις δύο αρχές, του Καλού και του Κακού. Επομένως, για να σωθεί έπρεπε να απελευθερωθεί από την επίδραση που ασκούσε το βάρος του υλικού μέρους του. Οι Καθαροί πρότειναν έναν αυστηρό ασκητισμό, ο οποίος μερικές φορές οδηγούσε σε θάνατο από πείνα, και πίστευαν ότι η σωτηρία από το κακό μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με την απομάκρυνση από τον υλικό κόσμο. Αποκήρυσσαν το γάμο και την ιδιοκτησία και ήταν οπαδοί της αυστηρής χορτοφαγίας.
Μετά τη βίαιη διάλυση των Καθαρών δεν ξανάγινε καμιά αναφορά σε αυτούς, παρά την κατά καιρούς εμφάνιση διαφόρων ομάδων που διεκδικούσαν την κληρονομιά της αίρεσης-σέκτας. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο τεκτονισμός, λόγω των αντιεξουσιαστικών του απόψεων και κυρίως λόγω της αρνητικής στάσης του απέναντι στην ιδιοκτησία, δεν παραδέχεται καμιά πνευματική ή άλλου είδους σχέση με τους Καθαρούς. Επιπλέον, ούτε σε σημαντικές εγκυκλοπαίδειες του ελευθεροτεκτονισμού γίνεται κάποια αναφορά σε αυτή την ξεχασμένη αίρεση, η οποία στην πραγματικότητα δεν εντάσσεται σε αυτό που ορίσαμε ως μυστική εταιρεία, αλλά μάλλον αποτελεί μια ιδιότυπη χριστιανική(;) αίρεση.
Συνολικά δολοφονήθηκαν από χριστιανική αγάπη για τον Θεό τουλάχιστον
1.000.000 Καθαροί...
O Nigel Farage μιλάει για την Ελλάδα στο Ευρωκοινοβούλιο
Κοίτα να δείς...
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ «Είμαι ανοιχτός σε κάθε μορφή συνεργασίας με την Αριστερά»
Ο Πρωθυπουργός μιλάει για τον Αντ. Σαμαρά, τον Κ. Καραμανλή και τις προοπτικές της ελληνοτουρκικής προσέγγισης
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΗΣ | Τρίτη 13 Απριλίου 2010
Ανοιχτός σε κάθε μορφή συνεργασίας με την Αριστερά, παρά την έντονη κριτική που δέχεται, εξακολουθεί να δηλώνει ο κ. Γ. Παπανδρέου. Στο δεύτερο μέρος της συνέντευξής του στο «Βήμα», ο Πρωθυπουργός τονίζει ότι
διατηρεί άριστες σχέσεις με τον κ. Αντ. Σαμαρά. Τον κατηγορεί όμως ταυτόχρονα ότι καλύπτει τις επιλογές του κ. Κ. Καραμανλή, ενώ για τον προκάτοχό του σημειώνει ότι η πολιτική του οδήγησε τη χώρα στη μεγαλύτερη κρίση της μεταπολιτευτικής ιστορίας του τόπου. Ο κ. Παπανδρέου δεν δέχεται ότι ο ΛΑΟΣ φλερτάρει με το ΠαΣοΚ, υποστηρίζοντας ότι απλώς αναγνωρίζει την πραγματικότητα, ενώ αναφερόμενος στα εθνικά θέματα επισημαίνει ότι έχει ξεκινήσει μια προσεκτική προετοιμασία για την ελληνοτουρκική προσέγγιση και εκφράζει την πεποίθησή του ότι μπορεί να βρεθεί λύση στο ζήτημα της ονομασίας της πΓΔΜ.
- Είστε ικανοποιημένος από τη στάση της αξιωματικής αντιπολίτευσης; Ποια η σχέση σας με τον κ. Σαμαρά;
Διαβάστε περισσότερα…
12 Απριλίου 2010
«Συλλάβετε τον Πάπα»
«Συλλάβετε τον Πάπα» λέει ο άθεος επιστήμονας Ρ. Ντόκινς
Τη σύλληψη του Πάπα Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ’, όταν αυτός επισκεφθεί τη Βρετανία τον προσεχή Σεπτέμβριο, ως υπόλογου για τις κακοποιήσεις παιδιών από μέλη της Καθολικής Εκκλησίας θα επιδιώξει να πετύχει ο βρετανός διαπρεπής άθεος επιστήμονας Ρίτσαρντ Ντόκινς, σύμφωνα με δήλωση του δικηγόρου του.
Ο Ντόκινς, συγγραφέας μελετών όπως «Το εγωϊστικό γονίδιο» και αντιθρησκευτικών μανιφέστων όπως «Η Θεία Πλάνη» ζήτησε από δικηγόρους που ασχολούνται με υποθέσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων εάν στοιχειοθετούνται κατηγορίες κατά του Πάπα.
Ο Ντόκινς σε συνεργασία με τον Βρετανό δημοσιογράφο Κρίστοφερ Χίτσενς (συγγραφέας του «Ο Θεός δεν είναι Μεγάλος: Η Υπόθεση κατά της Εκκλησίας) εξουσιοδότησαν τους δικηγόρους Τζέφρι Ρόμπερτσον και Μαρκ Στέφενς να ερευνήσουν τους πιθανούς τρόπους που μπορούν να στραφούν κατά του Πάπα.
Σύμφωνα με τον Στέφενς, υπάρχουν τρεις πιθανοί τρόποι: προσφυγή στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο της Χάγης, προσωπική, ή δημόσια δίωξη για «εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας», ή απλή μήνυση.
Οι ενάγοντες θα υποστηρίξουν ότι ο Ποντίφηκας δεν καλύπτεται από διπλωματική ασυλία ως αρχηγός κράτους, διότι το Βατικανό έχει μόνον «διαρκές καθεστώς παρατηρητή» στον ΟΗΕ και δεν είναι πλήρες μέλος του, ούτε έχει δικαίωμα ψήφου.
Ο Ντόκινς δήλωσε στο χθεσινό φύλλο των Sunday Times πως υποπτεύεται ότι η υπόθεση της κακοποίησης παιδιών από μέλη της Καθολικής Εκκλησίας έχει συγκαλυφθεί.
Το Βατικανό έχει αρνηθεί πως ο νυν Πάπας έχει συμβάλλει ώστε να συγκαλυφθεί το σκάνδαλο και κατηγορεί τα μέσα ενημέρωσης ότι μηχανεύονται εκστρατεία δυσφήμισής του.
Λίθινα εργαλεία 900.000 ετών! (foto) Ποιος τα έφτιαξε; Ο Αδάμ και η Εύα;
Ανακαλύφθηκαν Tα Aρχαιότερα Λίθινα Εργαλεία Στην Ευρώπη
Τα πρώτα εξελιγμένα πέτρινα εργαλεία που ανακαλύφθηκαν στην Ευρώπη είναι πολύ παλαιότερα από ότι αρχικά είχε εκτιμήσει η επιστημονική κοινότητα.
Μέχρι τώρα, χρονολογούνταν περίπου πριν από 500.000 έτη. Ωστόσο, σύμφωνα με τα προκύψαντα στοιχεία της νέας έρευνας, εργαλεία που ανευρέθησαν σε σπήλαιο της Ισπανίας, κοντά στη Γρανάδα, η ηλικία των πρώτων εξελιγμένων εργαλείων φθάνει τα 900.000 χρόνια.
Τα εργαλεία που βρέθηκαν είναι κυρίως τσεκούρια με διπλή κόψη. Η νέα χρονολόγηση έγινε από τον Γκάρι Σκοτ και τον Λούις Γκίμπερτ του Κέντρου Γεωχρονολόγησης του πανεπιστημίου Μπέρκλεϊ της Καλιφόρνιας. Η μελέτη τους δημοσιεύθη στο περιοδικό ‘Nature’.
Σχετικό θέμα: ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΑ... ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΑΣ;
Πηγή...
Τι γίνεται με τα "χαράτσια" των τραπεζών;
Από τον Νοέμβρη του 2009,έχει βγει η απόφαση.Μετά τη συνεχή δουλοπρεπική στήριξη των τραπεζών,από τους "υπαλλήλους" τους που...κυβερνούν,με λεφτά που ανήκουν στους Έλληνες,τι γίνεται σήμερα;Εφαρμόζεται αυτή η αμετάκλητη απόφαση του Αρείου Πάγου;
Καταχρηστικός κρίνεται ο όρος που επιβάλλει στον καταναλωτή επιβάρυνση 1,40 ευρώ να καταβάλλει στην τράπεζα όταν καταθέτει χρήματα στον καταθετικό λογαριασμό ενός τρίτου (λ.χ. για το ενοίκιο, σε φιλικό του ή συγγενικό του πρόσωπο, για οποιαδήποτε αιτία). Πρόκειται για χρέωση που προβλέπει η συντριπτική πλειοψηφία των τραπεζών και ανέρχεται συνήθως από 1,20 έως 1,50 ευρώ.
Καταχρηστικός κρίνεται ο όρος που προβλέπει ότι στην περίπτωση που οι κινήσεις ενός λογαριασμού ταμιευτηρίου ή τρεχούμενου είναι περισσότερες από τέσσερις το μήνα ο κάτοχος του λογαριασμού να επιβαρύνεται με 0,80 ευρώ για κάθε κίνηση.
Καταχρηστικός, τέλος, κρίνεται και ο όρος που προβλέπει για την περίπτωση του στεγαστικού δανείου που χρησιμοποιείται για κατασκευή ή ανέγερση κατοικίας, ότι το δάνειο κατατίθεται σε δεσμευμένο λογαριασμό και, ενώ ο δανειολήπτης το αναλαμβάνει τμηματικά, ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών, επιβαρύνεται με τους τόκους του δανείου από την ημέρα που κατατίθεται το ποσόν στον δεσμευμένο λογαριασμό. Το αποτέλεσμα είναι ο δανειολήπτης να πληρώνει αδικαιολόγητα τόκους για κεφάλαια του δανείου τα οποία στην πραγματικότητα δεν είχαν περιέλθει σε αυτόν.
Η απόφαση αναπέμπει στο Εφετείο το αίτημα της ΕΚΠΟΙΖΩ για την αναγνώριση δικαιώματος χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης ποσού 100.000,00€.
Mε την αμετάκλητη απόφαση οι καταναλωτές ασφαλώς μπορούν να διεκδικήσουν την επιστροφή των χρημάτων που έχουν υποχρεωθεί να καταβάλουν, σε εφαρμογή των παράνομων τραπεζικών πρακτικών. Ωστόσο, για ευνόητους πρακτικούς λόγους, στις περιπτώσεις που πρόκειται για μικροχρεώσεις, η διεκδίκηση αυτή είναι σχεδόν αδύνατη. Η Πολιτεία θα πρέπει γι' αυτό να θεσπίσει, κατ' αντιστοιχία προς άλλες ευρωπαϊκές χώρες, μέσα προστασίας που θα προβλέπουν την αποστέρηση των παράνομων κερδών από τις τράπεζες και τη διάθεσή τους για κοινωφελείς σκοπούς. Τούτο είναι αναγκαίο προκειμένου να επέλθει ένα αποτελεσματικό πλήγμα στα ίδια τα κίνητρα που παράγουν τις παράνομες αυτές πρακτικές.
Τέλος, η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν τις δικές τους ευθύνες στην προστασία των καταναλωτών. Το Υπουργείο Οικονομίας Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας οφείλει να επέμβει τώρα και να υποχρεώσει όλες τις άλλες τράπεζες, με την απειλή των προβλεπομένων διοικητικών κυρώσεων, να εγκαταλείψουν τις παραπάνω παράνομες πρακτικές. Να μην επιτρέψει την συγκάλυψη των παράνομων αυτών πρακτικών με προσχηματικές αλλαγές ή την αντικατάστασή τους με άλλες παρεμφερείς παράνομες πρακτικές.
Πηγή:www.ekpizo.gr
Πηγή...
Σχετικό θέμα: Ιδιωτική πτώχευση.Δημοσιεύστε το,φωνάξτε το!
Ο ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ"...
Η εμμονική διατήρηση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι κάτι που μας απογοητεύει. Από τη διοικητική διχοτόμηση της Πελοπονήσου δεν προέκυψε κανένα καλό. Η Ηλεία δε, μάλλον υπέστη τη μεγαλύτερη ζημιά, αφού δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό με την Αχαΐα, ενώ δεν υπάρχει κανένας οικονομικός ή τοπικός δεσμός των δύο νομών της Πελοποννήσου με την Αιτωλοακαρνανία, πέραν της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου. Μία γέφυρα όμως από μόνη της δεν είναι ικανή συνθήκη για τη διατήρηση μιας παράλογης και αντιαναπτυξιακής διοικητικής μονάδας. Ακόμα και το όνομα "Δυτικής Ελλάδας" είναι τουλάχιστον ηλίθιο. Μια ματιά στο χάρτη αρκεί για να αντιληφθεί κανείς ότι η Ήπειρος και τα Επτάνησα είναι δυτικότερα.
Ο "Καλλικράτης", υπό τη μορφή που διαρρέεται ότι θα έχει , είναι ένα κακορίζικο σχήμα. Ο αριθμός 13 των Περιφερειών δε χρειάζεται περισσότερο σχολιασμό. Αλλά και ο αριθμός των Δήμων, 366, είναι ίδιος με τον αριθμό των ημερών των δίσεκτων ετών.
Πώς μπορεί αυτό να αλλάξει; Πολύ απλά. Και οι δύο αλλαγές θα προέλθουν από τη δική μας περιοχή:
1. Θα καταργηθεί η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Η Αιτωλοακαρνανία θα υπαχθεί εκεί που ανήκει, στη Στερεά Ελλάδα δηλαδή, και η Πελοπόννησος θα γίνει μία ενιαία Περιφέρεια. Πρωτεύουσα θα είναι η Πάτρα, ως η μεγαλύτερη πόλη. Η μόνη παραπονεμένη από αυτή τη ρύθμιση θα είναι η Τρίπολη. Η αρκαδική πρωτεύουσα όμως, με δύο στρατόπεδα και ένα Πανεπιστήμιο, έχει αρκετά έσοδα, που άλλες πόλεις του μεγέθους της ούτε που φαντάζονται.
2. Θα καταργηθεί ο αυτόνομος Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Η Ολυμπία είναι σημαντική, αλλά και αυτή πρέπει να ακολουθήσει το δρόμο που θα ακολουθήσουν όλοι οι οικισμοί της χώρας, χωρίς υπεροψίες και τοπικισμούς. Αλλιώς θα μπούμε στο γνωστό φαύλο κύκλο διεκδικήσεων που συνόδεψε την εφαρμογή του "Καποδίστρια", με κάθε χωριό και κωμόπολη να διεκδικεί αυτονομία και με αξαγριωμένους κατοίκους να χτίζουν πορτοπαράθυρα δημαρχείων.
Αυτή η χώρα δικαιούται και υποχρεούται κάποια στιγμή να μπει στον Εικοστό Πρώτο αιώνα. Δικαιούται να κυβερνάται με βάση τη λογική. Τώρα είναι η ευκαιρία!
11 Απριλίου 2010
Στου Θωμά το μαγαζί....
Χρόνια πολλά Θωμά και ευχαριστούμε για την πληροφορία....
Οκτώ ημέρες μετά την σταύρωση λέει ο Ιησούς στον Θωμά:
Ιωάννης 20 27 Έπειτα λέγει προς τον Θωμάν· Φέρε τον δάκτυλόν σου εδώ και ίδε τας χείρας μου, και φέρε την χείρα σου και βάλε εις την πλευράν μου, και μη γίνου άπιστος αλλά πιστός.
.....
Ένα αναστημένο σώμα δεν έχει πληγές, πρέπει να είναι τέλειο... Του Ιησού τι έχει και γιατί;
Μήπως δεν έγινε Ανάσταση αλλά ανάνηψη;