21 Δεκεμβρίου 2010

Περί ζειάς...

Στις 12/11/2010,είχαμε αναρτήσει το θέμα:

Βιολογικός πόλεμος, εναντίον Ελλήνων.Σίτος, αλεύρι ψωμί


Εκεί η Πηγή...αντιγράφει ένα απόσπασμα από βιβλίο του Στρατηγού Γ.Αϋφαντή.Μέρος αυτού του αποσπάσματος είναι το παρακάτω,στο οποίο ο Στρατηγός εξηγεί τα περί του δημητριακού "ζειά"...
[...Εις τό διαδίκτυο, έάν γράψετε τήν λέξιν "Ζειά", θά εκπλαγείτε. Θά διαβάσετε πάρα πολλά, εις τήν παράγραφο "ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΑΤΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ" (ύμνοι Όρφέως, Ομηρικά έπη, Μύθοι), διαβάζουμε: «Ή πόλη τών Αθηνών ονομα­ζόταν και Ζείδωρος, διότι έπί του εδάφους της έκαλλιεργειτο έκτος άπό τήν έλαία και τό δημητριακό ζειά. Τό ζειά μέ τό ζήτα δηλώνει ζωή, μέ τό έψιλον γιώτα τήν μακρά πορεία και μέ τό άλφα που είναι τό πρώτο στοιχείο τό άριστον, τήν παρουσία του Αιθέρα (τό στοιχείο πού βρίσκεται παντού και δομεί τά πάντα είναι ό Αιθέρας), άρα ζειά σημαίνει μακροζωία»...
...Εις τό διαδίκτυο χειριζόμενοι τήν λέξιν "Ζειά" εις τήν ΙΛΙΑΔΑ - ραψωδία Ε, στίχοι 121-240 διαβάζουμε: «...παρά δέ σφίν έκάστω δίζυγες ίπποι έστάσι κρί λευκόν έρεπτόμενοι και όλύρας» (195). Πιό κάτω ό μετα­φραστής, ελαφρά τή συνειδήσει, ή καλοπληρωμένος μεταφράζει: «...εις κάθε αμάξι είναι σιμά ζευγαρωτά πουλάρια, στέκουν και τρώγουν τήν ζειά και τό λευκό κριθάρι». Έδώ δολοφονείται ή Ζειά, διότι ό μεταφραστής, μεταφράζει τήν ζωοτροφή "όλύρας" εις "ζειά". Οι μεταγενέστεροι αντιγράφουν από αυτό ζειά = όλύρας = ζωοτροφή, ένώ ό Όμηρος εγνώριζε και τά δύο, ζειά και όλύρας, και έγραφε πάντα τό ορθόν, αυτό που ήθελε και έπρεπε νά διδάξη. Έδώ γράφει σαφώς: «κρι λευκόν έρεπτόμενοι και όλύρας». Όχι ζειά, όπως ελαφρά τήν συνείδησιν και βαρυτάτην άγνοια γράφουν οι μεταφρασταί.Από τις έρευνες που έκανα, κατέληξα ότι όλύρα ώνόμαζαν τόν σημερινόν "Οροβον κοινώς ρόβην ή τό ρόβι. Πρόκειται διά τήν πιό δυνατή και αγαπητή εις τά ζώα τροφή. Ομοιάζει μέ τό βίκο (άγριαρακά). Είναι ή πιό θρεπτική τροφή τών ζώων, άλλα είναι βλαβερή διά τόν άνθρωπον.Ή όλύρα εκαλλιεργείτο από αρχαιοτάτων χρόνων εις την Ελλάδα ως ζωοτροφή. Ήτο μεσογειακό φυτό (Λεξικό "ΗΛΙΟΣ", λήμμα Όροβος). Είναι λογικόν νά κατάληξη μέ τόν χρόνο ή όλύρα εις όροβο. Εις τό λεξικό "LINDELL & SCΟΤΤ" θά τήν βρήτε ώς Σίκαλιν η Αγριοσίκαλιν, αυτήν τήν σύγχυσιν έκαλλιέργησαν οι φιλέλληνες... διά νά ξεχά­σουμε τήν Ζειά...]


Διαβάζοντας την "Ευτέρπη" του Ηρόδοτου,εκδόσεων De AGOSTINI,της σειράς (ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ) βρήκαμε μια αναφορά του Ιστορικού,περί "ζειάς"!Και εδώ ο μεταφραστής Γιώργος Γαζής μεταφράζει τη ζειά σε σίκαλη.Όμως ο Ηρόδοτος εξηγεί ότι η ολύρα(πληθ.,αι ολύραι),είναι η ζειά...



[...ἀπὸ πυρῶν καὶ κριθέων ὧλλοι ζώουσι, Αἰγυπτίων δὲ τῷ ποιευμένῳ ἀπὸ τούτων τὴν ζόην ὄνειδος μέγιστον ἐστί, ἀλλὰ ἀπὸ ὀλυρέων ποιεῦνται σιτία, τὰς ζειὰς μετεξέτεροι καλέουσι...]
Ἡρόδοτος Ἱστοριῶν δευτέρα ἐπιγραφόμενη Εὐτέρπη Ιστορικό κείμενο,κεφ.36
Μετ.
Ενώ οι υπόλοιποι ζουν από το σιτάρι και το κριθάρι,οι Αιγύπτιοι το θεωρούν μεγάλη ντροπή να ζει κάποιος από αυτά και τρέφονται με σίκαλη,την οποία άλλοι αποκαλούν ζειά.

Μάλλον έχει δίκιο ο Ηρόδοτος...

Ο εφιάλτης ξεκίνησε. Οι ναζί – democrats τα κατάφεραν.Απαγόρευση των ιδιωτικών κήπων και κοτετσιών στις ΗΠΑ...!Οσονούπω και στην Ελλάδα...

[Πρωτόκολλο Τρίτο
Λίγο χρόνο ακόμη και οι αταξίες, οι χρεωκοπίες θα εμφανισθούν παντού.
Οι καταχρήσεις της εξουσίας θα ετοιμάσουν τελικά την πτώση όλων των πολιτευμάτων, και όλα θα ανατραπούν κάτω από τα χτυπήματα του μαινόμενου πλήθους.
Όλα αυτά τα δήθεν "δίκαια του λαού" δεν υπάρχουν παρά μόνο στη φαντασία. Δεν είναι ποτέ πραγματοποιήσιμα.
Με την καθοδήγησή μας ο λαός έχει καταστρέψει την αριστοκρατία, που ήταν η προστάτριά του και η φυσική μητέρα τροφός του, της οποίας το συμφέρον είναι συνυφασμένο με την ευημερία του λαού. Τώρα που η αριστοκρατία είναι κατεστραμμένη, ο λαός έπεσε στο ζυγό των οποιωνδήποτε, των λωποδυτών που πλούτισαν, οι οποίοι τον καταπιέζουν χωρίς έλεος.
Το συμφέρον μας απεναντίας είναι να εκφυλίζονται οι Χριστιανοί.
Οι Χριστιανοί έχασαν την συνήθεια να σκέπτονται χωρίς τις επιστημονικές συμβουλές μας.
Θυμηθείτε τη Γαλλική Επανάσταση, την οποία χαρακτήρισαν "μεγάλη". Τα μυστικά της προπαρασκευής της είναι πολύ γνωστά, διότι υπήρξε ολόκληρη έργο των χεριών μας.
Προς το παρόν είμαστε άτρωτοι σαν διεθνής δύναμη, διότι, όταν μας επιτίθενται σε ένα κράτος, μας υπερασπίζονται στα άλλα. Η λέξη "ελευθερία" βάζει τις ανθρώπινες κοινωνίες σε πάλη εναντίον κάθε εξουσίας, εναντίον κάθε δύναμης και αυτής ακόμη της δύναμης του Θεού και της Φύσης.]
...Διαβάστε όλα τα πρωτόκολλα των..."σοφών της Σιών"...


Σχόλιο Αλφειού..."Βεβαίως,τότε που τα έγραφαν θεωρούσαν ότι είχαν καταφέρει να μεταλλάξουν όλους τους λαούς σε..."ιουδαίους"...προσήλυτους...,όπως έχουν μεταλλαχθεί στην πραγματικότητα οι Έλληνες,μέσω του πυρός και του σιδήρου...!Έλα όμως,που πάντα μένει λίγη στάχτη που κρατά στα σπλάχνα της λίγο σπέρμα...!"
Διαβάστε...

Ο μυστηριώδης λέβητας του Gundestrup...!


Το 1881 βρέθηκε στην Δανία ο λέβητας του Gundestrup διαμέτρου 69 εκατοστών και ύψους 42 εκατοστών.
Τα μοτίβα –χωρίς να χρειάζεται να έχει κανείς μεγάλη φαντασία- παραπέμπουν στον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό καθώς κύριο θέμα είναι θεοί, άνθρωποι, ζώα και κέρατα, όπως ήταν εξάλλου πολύ διαδεδομένο στον αρχαίο ελληνικό χώρο (το Κέρας της Αμάλθειας ). Και σύμφωνα με τους μελετητές ο θεός στον λέβητα είναι ο Cernunnos (θεός με κέρας-κέρατα κερασφόρος) , γεγονός που κάνει τους ερευνητές να συμφωνούν ότι προκύπτει από την λατρεία του Διός -κέρατα φορά και οΔίας (κερασφόρος)*-και υπάρχουν αρκετά ευρήματα που δείχνουν τον θεό Cernunnos-κερασφόρος να συνοδεύει τον Ερμή και τον Απόλλωνα.
Στον διεθνή χώρο δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το στιλ και η επεξεργασία του λέβητα είναι ελληνική (Θράκη).
*Υπάρχουν πολλές διαφορετικές "εξηγήσεις" για τα κέρατα που φορά ο Δίας. Μερικές από αυτές:
Ο Δίας είχε κράνος στο οποίο παριστανόταν κέρατα κριού.
Τα κέρατα κριού είναι δώρο του Διονύσου (ή του Ηρακλή) στο πατέρα του τον Άμμωνα. Ο Άμμων έστειλε κριό που οδήγησε το διψασμένο στρατό του Διονύσου στη όαση της Σίβας. Ο κριός εξαφανίστηκε στην όαση και στο σημείο αυτό ίδρυσε ο Διόνυσος το μαντείο του πατέρα του. Λεει μάλιστα ο Διόδωρος ο Σικελιώτης πως και ο Διόνυσος ήταν κερασφορος.
Απόσπασμα από τον ορφικό ύμνο του Πανός:
Παιάνα κοσμοκράτορα, την αύξηση ευοδώνεις,
φέρνεις το φως και τους καρπούς και μες τα σπήλαια μένεις,
οξύθυμε, αληθινός ο κερασφόρος Δίας.


Νίκος Σάμιος

ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΑΒΑΣΙΣ

20 Δεκεμβρίου 2010

ΑΝΑΓΟΡΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΥΘΟΥΛΚΑ ΣΕ ΕΠΙΤΙΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.

Ο αναγορευθείς σε Επίτιμο Καθηγητή του Πανεπιστημίου 
Αιγαίου
 κ.Γεώργιος Βυθούλκας μας έστειλε την παρακάτω
επιστολή...Τον συγχαίρουμε και εμείς  
απόGeorge Vithoulkas

ΑΝΑΓΟΡΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΥΘΟΥΛΚΑ ΣΕ ΕΠΙΤΙΜΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΠΙΤΙΜΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ



Σε Επίτιμο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου αναγορεύθηκε ο Καθηγητής Ομοιοπαθητικής Γιώργος Βυθούλκας την Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010 στο Δημοτικό Θέατρο Μυτιλήνης.

Η αναγόρευση του κ. Βυθούλκα σε Επίτιμο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου αποφασίστηκε σε αναγνώριση της προσφοράς του στην Ομοιοπαθητική Ιατρική, αλλά και στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ολιστικά Εναλλακτικά Θεραπευτικά Συστήματα - Κλασσική Ομοιοπαθητική» που λειτουργεί στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στη Σύρο, από το 2007.

Την εκδήλωση άνοιξε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, Καθηγητής Πάρις Τσάρτας, ο οποίος αναφέρθηκε στην καθοριστική και καινοτομική συμβολή του Γιώργου Βυθούλκα στην ανάπτυξη και εδραίωση της ομοιοπαθητικής στον παγκόσμιο χάρτη.

Στη συνέχεια το λόγο πήρε ο πρώην Πρύτανης του Πανεπιστημίου Αιγαίου Καθηγητής Ανδρέας Τρούμπης, επί της πρυτανείας του οποίου πάρθηκε η απόφαση για την αναγόρευση του κ. Βυθούλκα.
«Η συγκεκριμένη εκδήλωση αποτελεί εις το διηνεκές ένα ιστορικό γεγονός στην αναπόδραστη τεκμηρίωση του ρόλου του ελληνικού πανεπιστημίου στην εξέλιξη των αναζητήσεων του ανθρώπου. Μόνο στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου θα μπορούσε να γίνει η αναγόρευση αυτή» τόνισε ο κ. Τρούμπης.
Στη συνέχεια υπογράμμισε την ανάγκη να υλοποιηθεί το πρόγραμμα ιατρικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και συγκεκριμένα στην Κω.
« Θέλουμε ξεκάθαρα δομές παροχής υπηρεσιών υγείας στον χώρο του Αιγαίου, καλύτερης επιμόρφωσης, καλύτερης εκπαίδευσης, ταχύτερης εισαγωγής των νεοτέρων επιτευγμάτων αλλά και χώρο όπου όλο αυτό το οικοδόμημα των μη συμβατικών θεραπευτικών πρέπει να μελετηθεί και να αποδοθεί στην Ελληνική κοινωνία», είπε χαρακτηριστικά.
Και ο κ. Τρούμπης έκλεισε την ομιλία του λέγοντας: «Εύχομαι η κίνηση που αφορά τον κύριο Βυθούλκα να ταράξει τα νερά και κυρίως τα τιμήσει έναν άνθρωπο ο οποίος πραγματικά έφερε για μία ακόμα φορά το όνομα τούτης εδώ της χώρας στο διεθνές προσκήνιο για ουσιώδη ζητήματα.»

Επόμενος ομιλητής ήταν ο Πρόεδρος του τμήματος Καθ. Γιάννης Δαρζέντας ο οποίος μίλησε για τη ζωή και το έργο του Γιώργου Βυθούλκα, καθώς και για την προσφορά του στην Ομοιοπαθητική Ιατρική και τη συνεργασία του τελευταίου με το Πανεπιστημίου Αιγαίου από το 2004.

Την εκδήλωση έκλεισε ο Γιώργος Βυθούλκας ο οποίος, με την τήβεννο του Επίτιμου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μίλησε για τους «ανοιχτούς ορίζοντες» και την «ερευνητική διάθεση» του Πανεπιστημίου.
«Είναι δικαίωμα του κάθε ασθενούς να επιλέγει τη θεραπευτική μέθοδο που θέλει. Αυτό είναι αυτονόητο για τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, για το Συμβούλιο της Ευρώπης, για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Κοινοβούλιο, δε θεωρείται όμως αυτονόητο στη χώρα μας», σημείωσε ο κ. Βυθούλκας. «Η σωστή ομοιοπαθητική εκπαίδευση είναι άμεσα συνυφασμένη με το επίπεδο ποιότητας της ζωής του ασθενούς. Αν θεσμοθετηθεί προπτυχιακό τμήμα Ομοιοπαθητικής, θα μπορούμε να μιλάμε για ασφάλεια και συνέπεια στο δικαίωμα του ασθενούς να επιλέγει την θεραπευτική που επιθυμεί. Αισιοδοξώ, γιατί το Πανεπιστήμιο Αιγαίου πρωτοπορεί και ξέρει να κρατά ψηλά τη σημαία της καινοτομίας.»

Μπορείτε να δείτε την ομιλία του Ανδρέα Τρούμπη

και την ομιλία του Γιώργου Βυθούλκα

Ελλάδα 2011: Χρεωκοπία οικονομική ή αξιακή;

Λάβαμε και δημοσιεύουμε άρθρο του Ιατρού Μανόλη Καλαμπόκα.
Η σημερινή κοινωνικοπολιτική κατάσταση περιγράφεται ανάγλυφα από μια φράση  του Χατζηδάκη που πολλοί Έλληνες και  ξένοι ηγέτες έχουν επαναλάβει κατά κόρον : «η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα» .
Τα θαύματα όμως, δεν ήταν ποτέ μόνο οικονομικά: από τη σύσταση του Ελληνικού κράτους, από τον Καποδίστρια μέχρι και σήμερα,  η χώρα μας έχει ζήσει σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πέντε φορές τον εφιάλτη της Χρεωκοπίας.
Η πρώτη πτώχευση έγινε μόλις μετά τη σύσταση του Ελληνικού κράτους και επί Κυβερνήσεως του Ιωάννη Καποδίστρια. Τα δάνεια δεν τα είχε ζητήσει εκείνος, όμως βάραιναν το Ελληνικό κράτος αφού είχαν ζητηθεί από τους Έλληνες στην Επανάσταση.
Η δεύτερη πτώχευση έγινε επί Όθωνα ,ο οποίος ήταν Βαυαρός και οι Μεγάλες Δυνάμεις τον έστειλαν «τοποτηρητή» των συμφερόντων τους στην Ελλάδα. Ενώ ο Όθωνας είχε υποβάλει για δέκα χρόνια λιτότητα με ένα μνημόνιο – που τόσο μοιάζει με το σημερινό!- το οποίο είχε συντάξει με τις Μεγάλες Δυνάμεις, μειώνοντας μισθούς και δαπάνες σημαντικές για τον Ελληνικό πληθυσμό, δεν κατάφερε να αποφύγει την πτώχευση.
Η τρίτη πτώχευση συνέβη επί Κυβερνήσεως του Χαρίλαου Τρικούπη. Αυτός αν και περιέκοψε δαπάνες, προχώρησε σε εξορθολογισμό των μισθών αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα το 1893 να δηλώσει στη βουλή το ιστορικό εκείνο «Κύριοι δυστυχώς επτωχεύσαμεν».
Η τέταρτη πτώχευση σημειώθηκε επί Ελευθερίου Βενιζέλου. Ο Βενιζέλος  κήρυξε πτώχευση, έκανε στάση πληρωμών εξωτερικού χρέους και επέβαλλε εξευτελιστικά μεροκάματα. Το αποτέλεσμα ήταν να βγουν κερδισμένοι οι μεγάλοτσιφλικάδες γαιοκτήμονες αφού εξαγόραζαν την περιουσία  των μικρότερων σε εξευτελιστικές τιμές: έτσι έγινε η αρχή για να οδηγηθούμε στη δικτατορία Μεταξά.
Η πέμπτη πτώχευση συνέβη επί Ιωάννη Μεταξά: ο Μεταξάς, αν και κατέφυγε στην Κοινωνία των Εθνών, ζητώντας να μην πτωχεύσει η Ελλάδα γιατί «αυτό θα διέλυε το λαό του», δε μπόρεσε να αποφύγει τη χρεωκοπία.
Το χειρότερο λοιπόν για τη χώρα δεν είναι τα οικονομικά δεδομένα :σήμερα, όπως και σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις , η Ελλάδα,πριν  πτωχεύσει οικονομικά , πτώχευε ηθικά.
Υπεύθυνοι γι’ αυτό ,οι  πολιτικοί άρχοντες του τόπου: οι ίδιοι που πάντα δανειζόντουσαν υπέρμετρα από το εξωτερικό ,από τις  ίδιες πάντα «Μεγάλες Δυνάμεις» (που λόγω του ότι η χώρα μας έχει θέση κλειδί για τα γεωστρατηγικά τους συμφέροντα, προσπαθούν να μας έχουν πάντα υπόχρεους) .
Αν όμως στο παρελθόν, υπήρχε το δεδομένο ότι η πολιτική ηγεσία ήταν σχεδόν πάντα διορισμένη από ξένα κέντρα εξουσίας, δεν θα έπρεπε σήμερα η χώρα μας να είναι έρμαιο στις διαθέσεις του οποιουδήποτε μηχανισμού, όπως το ΔΝΤ. Η γενική αίσθηση του Έλληνα πολίτη είναι ότι οι πελατειακές σχέσεις, η αδιαφάνεια, η διαφθορά, η ασυνέχεια του Ελληνικού κράτους είναι οι αιτίες που μας οδήγησαν εκτός όλων των άλλων εδώ.
Ο Έλληνας σήμερα έχει την πεποίθηση ότι οι  πολιτικοί , πολλές φορές και αποδεδειγμένα, χρηματοδοτούνται από ξένα οικονομικά συμφέροντα τα οποία ξεπληρώνουν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο  μόλις εκλέγονται, ενώ παράλληλα κατασκευάζουν κομματική  «πελατεία» διορίζοντας κόσμο στο Δημόσιο. Και είναι οι ίδιοι πολιτικοί  από τους οποίους ζητείται σήμερα να  ορθώσουν το ανάστημα τους σε διεθνές επίπεδο , όχι εκλιπαρώντας βοήθεια από τους ξένους , αλλά με κίνητρο το γνήσιο  εθνικό συμφέρον .
Μόνο αν βρεθεί κάποιος, με συναφείς ηθικές αξίες, που θα έχει ΟΡΑΜΑ και τη δύναμη να εμπνεύσει το λαό, που θα ασκεί πολιτική για την Χώρα και όχι για τον εαυτό του,  τότε η Ελλάδα θα κερδίσει την χαμένη της αξιοπρέπεια. Τότε η Ελλάδα δεν θα πετύχει ένα ακόμα διαδοχικό θαύμα αλλά ένα διαχρονικό,  το οποίο θα της επιτρέψει να έχει τη θέση που της αρμόζει και της αξίζει  στη διεθνή πραγματικότητα, χωρίς τη βοήθεια άσπονδων εχθρών και φίλων .


Μανόλης Καλαμπόκας
                                                                                                                             Ιατρός
                                                                                                    manoliskalampokas@gmail.com

19 Δεκεμβρίου 2010

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα....

Κοίτα ποιος μιλάει!


Είναι απίστευτοι!

Διαβάστε

μέσα από το ενημερωτικό φυλλάδιο της Ιεράς Συνόδου "Προς το Λαό" όπ

ου τα Μέλη της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, που του ηγέτες της χώρας καταγγέλλουν και επισημαίνουν , ότι αυτοί είναι οι υπεύθυνοι διότι υποθήκευσαν το μέλλον της χώρας στους κυρίαρχους δανειστές μας, αλλά και ότι προστάτευσαν τα συμφέροντα του λαού, εδώ

Την στιγμή που η εκκλησιαστική περιουσία ξεπερνάει το χρέος της Ελλάδος και ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ "ΙΕΡΕΩΝ" ΔΙΝΟΥΜΕ 232.200.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!

Υποσημείωση: ίσως η Εκκλησία να μην αντιμάχεται την Πολιτεία, αλλά δεν στηρίζει ούτε την Πολιτεία ούτε το Έθνος σε αυτή την δύσκολη οικονομική κρίση με έργα, αλλά απλά δημαγωγεί μόνο με λόγια παχιά και άκαρπα.

Μήπως είναι σωστό αυτό που είχε γράψει ο Σοφοκλής (Αντιγόνη);

Των φαντασμένων τα παχιά λόγια

με μεγάλες συμφορές πληρώνονται...

Στην πατρίδα σουρουπώνει σιγά-σιγά...

Η κρύα νύχτα πλησιάζει. 
Εκείνη που θα κρατήσει μερικές μέρες, μπορεί κάποιες βδομάδες. 
Τότε που ο δικός μας Νόμος δεν θα βρει στο ραντεβού του ούτε τη μάνα του τη Δικαιοσύνη. 
Αγήτευτη η Επιείκεια.

Χωρίς παραγραφές κι αποδείξεις, δίχως δικονομίες και.... καταστατικά. 
Μόνο τα μάτια της συνείδησης θα τρεμοπαίζουν στο αχνό συννεφιασμένο φεγγαρόφωτο, κι η Θέμιδα θα λούζεται με την Αστραία μακριά.

Κανένα καταφύγιο για όποιους αδίκησαν, δεν θα φαίνονται τα χρώματα των ιδεολόγων που μας λήστεψαν.

Θα στραφταλίζουν μόνον οι χρυσές μασέλες τους, κι οι γερασμένες τους πλισέ κοιλιές μπρος από τα «γιατί» των κοπτήρων μας, τα λευκότατα μάρμαρα της δημόσιας ηθικής αναστηλώνονται αρχαιοπρεπώς.
Κείνο το βράδυ οι παπάδες που ξόκειλαν και πόρνεψαν θα συρθούν στο κουρείο. Όσοι κατσαπλιάδες κούρσεψαν το βιος των παιδιών μας θα νιώσουν ασήκωτα τα τσουβάλια με τις λίρες στην τρεχάλα τους. 
Οι δάσκαλοι που αστόχησαν να φυσήσουν τη γνώση, θα χαθούν στου ανέμου την αμορφωσιά.
Το πρησμένο κηφηναριό στο να μετρά αργίες κι επιδόματα, βλέπει το τέλος τ΄ ουρανού, μελίσσι δεν τους γνωρίζει πλια.

Πολιτικοί που ψεμμάτισαν θα σμίξουν αλαφιασμένοι με τη Σειρήνα να τους δείξει το μονοπάτι για τη συκιά με το έτοιμο θηλιασμένο σκοινί. 
Οι δικαστές που ψευδόρκησαν θα στέκουν κατουρημένοι για το έλεος που δεν είχαν στέρξει στους ταπεινούς.

Δεν αργεί να σηκωθεί ο πεινασμένος. 
Λιανίζει το βρόγχο του φόβου που του έδεσαν στο λαρύγγι. 
Θα είναι οι νύχτες των Αγίων Ναμάτων, δίχως να σταλάξει ούτε μια δίκαιη σταγόνα αίμα. 
Μόνο φυγόκεντρος κι η λέμφος απ΄ τα καρκινώματα διαχωρισμένη. 
Μόνο καταρρακτώδεις ροές αγανάκτησης κι η δειλή σαπίλα του κορμιού τους που θα σπαρθεί χιλιόσταλτη στα πέρατα

Η σκοτεινή βάπτιση θα μας βρει γαλήνιους στο ξημέρωμα της Ηούς, κουρασμένοι στο μπλε γιορτάσι τ΄ ουρανού, το σεφερικό μεσογειακό μας ακρωτήρι να αναφυσάται από πνοές ειρήνης, ανάσα αθανασίας.
Το μαβί αγιάζι του δειλινού, ψυχρό, περονιάζει για τα καλά.

Σκοτείνιασε ήδη.
 Κλείσ’ το παράθυρο γυναίκα, το νου σου στα παιδιά.

Ε.Μ.Π.Ρ.Ο.Σ. 

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΓΗΣ,ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑΣ!ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ!

Ή μήπως θέλετε να αλλαξοπιστήσουν κι αυτοί;Αντιστέκονται τόσους αιώνες με όλες τις δυνάμεις που έχουν!Αντέχετε στη σκέψη,αυτές οι Ελληνίδες να φορούν μπούργκα;Ή θα χαιρόσασταν αν γίνονταν...χριστιανές;Κοιτάξτε αυτά τα μάτια...και κοιταχτείτε μετά στον καθρέπτη...!


Alarming Increase in Female Conversions to Islam among the Indigenous Kalasha Community

Shonja ek ganta shumber Dula baya telephone una ek shum khabar praw, se amau ki Kra’ka’ grom ani Mer Khana chul’as  Kiren ek patu’a suda’s som dosh tro’mish Musulman hul’a.
A Kalasha girl named Kiren  from Kraka village in Mumuret (Bumborate Valley) converted to Islam. The rate of conversion among Kalasha females to Islam is subsequently increasing.This is mounting the despair among the small population of 4000 Kalasha people who are struggling to maintain a unique cultural existence.In past three months three Kalasha girls have departed from the ancient culture to marry individuals outside of Kalasha culture and religion.Kalasha Women folks are the main players in the orchestra of ancient indigenous culture maintainability as they wear the colorful Kalasha dress code,actively partake in transitional cultural activities,ceremonies, and transcend the indigenous stories in kalashamodr language to the their children.

ΚΑΛΑΣΑ

ΕΟΡΤΕΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟΥ ΣΤΙΣ ΚΟΙΛΑΔΕΣ ΤΩΝ ΚΑΛΑΣ.


Gona Chawmos -Kalasha Winter Solstice Begins

Gona Chawmos Yat Shuruk hawaw. Saw Mocbhian Kay Kalashon Ghenaw Tazaghi Aman zhe Afiat…
Kalasha Winter solstice begins from 8th with Zarazari (bon fire) till 21st Dec.
To  Kalasha chawmos is regarded as big historical memory of them as People and Society.
Chawmos is coming together and celebration of all the elements of Nature, Community, Mountain Spirits, Deities, Ancestors, Thanksgiving, Initiation rites, Chanting ancient myths, and end with carnival for the start of New Year.
Kalasha gather at mountain altars, Clan temples to give offerings and share feasts, to pray, meditate and for Peace, Health and Social Well being.


DatePrograme’s / schedule
9-12-2010C’atak Sarazari
10-12-2010Gona sarazari
11-12-2010Gosh Saras
12-12-2010Gosh Saras
13-12-2010Chuhi nari
14-12-2010Khutamru
15-12-2010Mahdahik
16-12-2010Sawelik harik
17-12-2010Rest day / Peran Negek
18-12-2010Istongas rat/
19-12-2010Bud sambiyak
20-12-2010Gona tranda
21-12-2-10
22-12-2010Lawak Behek














ΚΑΛΑΣΑ


Η πολεμική θηριωδία του καθεστώτος εναντίον των κατοίκων της Κερατέας.

 

Το «πνεύμα των Χριστουγέννων» των κυβερνητικών ανδρεικέλων είναι ο ανοικτός πόλεμος κατά του ελληνικού λαού.

Το «πνεύμα των Χριστουγέννων» των γενιτσάρων του καθεστώτος είναι το μίσος και το αίμα!!! 


Στη Κερατέα η πολεμική θηριωδία της κυβέρνησης σπέρνει τη βία, την τρομοκρατία, τους άγριους ξυλοδαρμούς (ανδρών και γυναικών), τις συλλήψεις, το σπάσιμο των κεφαλιών, σε ένα αιματοβαμμένο πεδίο μάχης.