20 Απριλίου 2010

Ο ...ξένος δάχτυλος....


....να γιατί δεν γίνεται όταν δεν είναι κοντά «ο μάγος»:

ΥΠΑΤΙΑ-Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ

AGORA

Στα γρήγορα :
Αν οι αγνωστικιστές είχαν Πάσχα, αυτή η ταινία θα παιζόταν κάθε χρόνο την μεγάλη βδομάδα τους.
Ένα αριστουργηματικό ιστορικό δράμα σε σκηνοθεσία Αλεχάντρο Αμεναμπάρ (“Οι Άλλοι”, “Η Θάλασσα Μέσα μου”, “Vanilla Sky”), ενός πολυτάλαντου σκηνοθέτη, που δεν σταματά να μας εκπλήσσει με το πολύπλευρο της σκηνοθετικής του ματιάς, αλλά και με τη τάση του να πηδάει απροειδοποίητα, από το ένα είδος κινηματογράφου στο άλλο.

Η Rachel Weiss δίνει μια έξοχη ερμηνεία και είναι κρίμα που το timing της ταινίας δεν της επιτρέπει να συμμετέχει στα φετινά Όσκαρ γιατί θα ήταν φαβορί, ιδίως με τις φετινές όχι και τόσο ανταγωνιστικές γυναικείες ερμηνείες πρώτου ρόλου ("όλα δουλεύουν" υπέρ της Sandra Bullock!). Για του χρόνου βλέπουμε ...

Το Agora είναι μια ταινία χάρμα οφθαλμών, με ιδιαίτερη ατμόσφαιρα και μια γερή δόση τροφής για τον νου, ιδιαίτερα για αυτούς που δεν έχουν κοιτάξει ποτέ πέρα από τα στεγανά του χριστιανοκρατικά δομημένου κόσμου μας (όχι βέβαια με την έννοια της μονοδιάστατης σπίλωσης του χριστιανισμού, αλλά με την έννοια της απογύμνωσης της ανθρώπινης φύσης, στα πλαίσια οποιασδήποτε φανατικής φιλοσοφίας).

Στα χαλαρααά :
Το Agora είναι κάτι πολύ περισσότερο από την τυπική σας ιστορική ταινία. Είναι καλύτερα μια εκλαϊκευμένα φιλοσοφική ταινία, σε ιστορικό background. Μάλιστα τολμά να παρουσιάσει και μια περίοδο της ιστορία που η χριστιανική δύση δεν έχει ενδιαφερθεί να παρουσιάσει (για ευνόητους λόγους): Ακριβώς εκείνα τα χρόνια που ο χριστιανισμός, άρχισε να παίρνει τα επάνω του και άρπαξε τα γκέμια από τους πολυθεϊστές, τους άθεους, τις λοιπές αρχαίες θρησκείες … ακόμα και από τους Ρωμαίους! Τότε που το αγνό βρέφος της χριστιανοσύνης των πρώτων εκατονταετιών -με τους διωγμούς και τους μάρτυρες-, άρχισε να εξελίσσεται σε ένα παγκόσμιο τέρας-δυνάστη (Μεσαίωνας), που θα συμπίεζε για χίλια και πλέον χρόνια όλες τις φιλοσοφικές αναζητήσεις, θα αφάνιζε ολόκληρες φυλές και πολιτισμούς και θα διέλυε ότι άλλο εύρισκε μπροστά του.

Ο Αμενεμπάρ παίζει με zoom in και zoom out, από και προς το διάστημα και τη γη, σε ένα είδους ποιητικό σχόλιο, που αφορά τη σχέση του μικρόκοσμου του ανθρώπου, με το απέραντο διάστημα. Μια σχέση δέντρου-δάσους, τη φύση της οποίας πολλές φορές ο άνθρωπος και οι ομάδες ανθρώπων, αδυνατούν να καταλάβουν ή έστω να προσπαθήσουν να καταλάβουν. Και αυτό συμβαίνει όταν οι κοινωνίες γίνονται εσωστρεφείς και αφήνουν τους φόβους τους να ορίζουν την πορεία της ανθρωπότητας. Όλα αυτά ο Αμενεμπάρ τα σχολιάζει με έναν απλό τρόπο, καθόλου ελιτίστικο, και σε κάθε περίπτωση ουσιαστικό.

Πηγή: Απο άρθρο του Αλέξη Κυριαζή

Αυτό που δεν δείχνει η ταινία είναι ότι την Υπατία την πετσόκοψαν ολόκληρη με κοχύλια και σπασμένα κεραμικά! Στην συνέχεια την διαμέλισαν και τα κομμάτια της τα έδωσαν στα σκυλιά! Γιατί την θεωρούσαν μάγισσα! Όπως θεωρούσαν Μάγους, όλους τους Έλληνες φιλοσόφους και διανοούμενους ...

Πιθανώς η μεγαλομάρτυς Υπατία να είναι το πρώτο διάσημο θύμα στο κυνήγι των μαγισσών, δηλαδή της επιστήμης.

-Για κατέβασμα της ταινίας ΕΔΩ: http://rapidshare.com/files/348752780...-Για Ελληνικούς υπότιτλους ΕΔΩ: http://www.movieplace.gr/subinfo.php?idipotitlou=12541&redirect=info&redirect_id=1689

Ελληναράδες ή υποκριτές;


Βίος αγίου Πορφυρίου επισκόπου Γαζης (001) 57.5-64.1,

Όταν φτάσαμε εκεί (στη Γάζα) υπήρχε το ονομαστό είδωλο της Αφροδίτης. Κρατούσαν δε οι χριστιανοί το τίμιο ξύλο (σταυρό) του Χριστού, και βλέποντας ο ενοικών (μέσα στο άγαλμα) δαίμον, μη μπορώντας να αντικρίσει το φοβερό σημείο, εξελθών εκ του μαρμάρου με αταξία πολύ, έριξε την στήλη και την θρυμμάτισε σε πολλά κομμάτια. Πέφτοντας δε έσπασε το κεφάλι και τον ώμο δυο ειδωλολατρών που παρευρίσκοντο εκεί και χλεύαζαν τον άγιο λαό. Πολλοί δε των Ελλήνων βλέποντας το σημείων γενόμενο επίσπευσαν, και ενωθήκαν μαζί μας και εισήλθαν στην εκκλησία…
Την δεκάτην δε ημέρα κατεύθασε ο θαυμάσιος Κυνήγιος, έχοντας μαζί του τον Ύπατο και τον Δούκα, πολύ στρατιωτική δύναμη
και πολιτική εξουσία. Πολλοί δε των ειδωλολατρών έφυγαν απ την πόλη στα γύρω χωριά και πόλεις, ο δε Κυνήγιος κατάσχεσε (κειμ: εμητάτευσεν) τα σπίτια των φυγάδων. Προσκαλώντας δε τους πολίτες τον Δούκα και τον Ύπατο, τους έδειξε βασιλικά γράμματα (διατάγματα) που παρήγγειλαν να καταστρέφουν τα είδωλα και να παραδοθούν στο πυρ (κείμ: πυρί παραδοθήναι).

Ακούγοντας αυτά οι ειδωλολάτρες, σήκωσαν τέτοια φωνή, ώστε οι άρχοντες αγανακτισμένοι έστειλαν εναντίον τους στρατιώτες, χτυπώντας τους με σκύταλα και ράβδους. Οι δε χριστιανοί μετά χαράς μεγάλης επευφημούσαν τους άρχοντες. Ευθέως δε όρμησαν μετά των αρχόντων και των ταγμάτων, και κατέστρεψαν τα είδωλα. Ήταν δε στην πόλη, ναοί ειδώλων δημόσιοι οκτώ, του Ήλιου της Αφροδίτης της Τύχης της πόλεως που τον έλεγαν Τυχαίον και το Μαρνείο, για το οποίο έλεγαν ότι είναι του Κρηταγενούς Διός, ο ενδοξότερος των απανταχού ιερών.

Ήταν δε και πολλά ακόμα είδωλα, στα σπίτια και στα γύρω χωριά, που κάνεις δεν μπορούσε να υπολογίσει τον αριθμό. Οι δε δαίμονες, αρπάζοντας την ευκαιρία που τους έδιναν οι Γαζαίοι, γέμισαν με την πλάνη τους ολόκληρη την πόλη και τα περίχωρα, γι΄ αυτό και
(οι Έλληνες στο θρήσκευμα) ζηλωτές γίνονται προσχωρώντας στην πίστη των χριστιανών. Αυτά περί των Γαζαίων.

Έχοντας πια το δικαίωμα
(από τις αυτοκρατορικές διαταγές) οι στρατιώτες με τους χριστιανούς της πόλεως, όρμησαν στα είδωλα στο παραθαλάσσιο μέρος της πόλεως, και αποφάσισαν πρώτα να καταστρέψουν το ονομαστό Μαρνείο, αλλά τους εμπόδιζαν οι ιερείς του, που με μεγάλους λίθους έφραξαν από μέσα τις πύλες του Ναού, και καταφεύγοντας στα λεγόμενα άδυτα του ναού, αφού έκρυψαν εκεί τα τίμια σκεύη τους, διέφυγαν από κρυφή δίοδο σε διαφόρους τόπους.

Προσωρινά απομακρύνθηκαν
(οι χριστιανοί) και εστράφησαν προς άλλα είδωλα και ιερά,
καταστρέφοντας, πυρπολώντας και αρπάζοντας τα τίμια σκεύη τους. Όσους δε τα πήραν για ίδιον όφελος, τους αναθεμάτισε ο άγιος Πορφύριος. Έτσι κανένας εκ των πιστών δεν πήρε για τον εαυτό του τίποτε (δια του τρόπου αυτού οι πιστοί, τα παρέδωσαν όλα στην χριστιανική εκκλησία) εκτός απ΄ τους στρατιώτες και τους ξένους που βρεθήκαν εκεί. Επέβλεπε δε ο όσιος επίσκοπος Πορφύριος, ώστε τίποτε να μην ιδιοποιηθούν απ΄ τους ναούς των ειδώλων.

Δέκα ολόκληρες μέρες κατέστρεφαν τους ναούς των ειδώλων. Μετά δε απ αυτό, σκέφτηκαν τι πρέπει να γίνει με το Μαρνείο. Οι μεν έλεγαν να καταστραφεί, άλλοι να κατακαεί, και άλλοι να καθαριστεί να αγιαστεί και να μετατραπεί σε εκκλησία θεού, και περί του τελευταίου αυτού, έγινε μάλιστα πολύ σκέψη. Τέλος δε ο άγιος επίσκοπος κήρυξε νηστεία στο λαό και δέηση, για να τους αποκαλύψει ο Κύριος τι πρέπει να κάνουν
(με το μνημείο). Νήστευσαν την ημέρα εκείνη και εδεήθησαν στον θεό γι΄ αυτό και το απόγευμα έκαναν την άγια σύναξη. Κατά την ώρα δε της σύναξης, ένα παιδάκι έως επτά ετών, που στεκόταν παράμερα με την μητέρα του ξαφνικά φώναξε λέγοντας:

Κάψτε το ναό έως εδάφους, πολλά είναι τα δεινά που έγιναν σ΄ αυτόν, μάλιστα και ανθρώπων θυσίες. Και με τον τρόπο αυτόν να τον κάψετε: Φέρτε υγρή πίσσα, θείο και χοιρινό λίπος, αναμίξτε τα τρία μαζί, και επιχρίστε τις χάλκινε θύρες, και βάλτε τους φωτιά, διαφορετικά δεν είναι δυνατόν να κατακαεί ολόκληρος ο Ναός. Μετά την καύση καθαρίστε τον μαζί με τους αύλιους χώρους, και κτίστε εκεί άγια εκκλησία. Πρόσθεσε δε: δεν είμαι εγώ ο λαλών αλλ΄ ο Χριστός ο εν εμοί. Αυτά είπε στη συριακή γλώσσα.

Καθώς άκουσε αυτό το θαύμα ο επίσκοπος, σήκωσε τα χέρια του στους ουρανούς και δοξάζοντας τον θεό είπε: Δόξα συ πάτερ άγιε, ότι επέκρυψας από σοφών και συνετών και απεκάλυψας ταύτα σε νήπια. Επέτρεψε δε στο παιδί και την μητέρα του να έρθουν στο επισκοπείο, και παίρνοντας παράμερα το παιδί είπε στη μητέρα του: Σε ορκίζω στο θεό τον ζώντα, πες μου, είπες εσύ ή κάποιος άλλος στο παιδί να πει όσα είπε περί του Μαρνείου; Η δε μητέρα απάντησε: Παραδίδω τον εαυτό μου στο φοβερό και φρικτό βήμα του Χριστού, δεν γνώριζα τίποτε απ΄ όσα είπε ο γιος μου αυτή τη μέρα. Αλλά και πάλι αν νομίζεις, πάρε το παιδί μου και με απειλές εξέτασέ το, και αν από υποβολή κάποιου τα είπε αυτά τότε θα το ομολογήσει, αλλ΄ αν δεν πει τίποτε τέτοιο, τότε είναι ξεκάθαρο ότι υπό του πνεύματος του αγίου εμπνεόμενο μίλησε.

Άκουσε δε ο επίσκοπος τον λόγο της γυναικός, και αφού την επαίνεσε είπε να αποχωρίσει και να φέρουν μπροστά του το παιδί. Όταν αυτό στάθηκε μπροστά του το ρώτησε: Ποιος σου υπέβαλε να πεις όσα είπες περί του Μαρνείου; Το παιδί όμως σιωπούσε. Διέταξε δε ο οσιότατος επίσκοπος να μαστιγωθεί το παιδί, μήπως και το φοβίσει. Κάποιος δε κρατώντας μαστίγιο φώναξε στο παιδί: Ομολόγησε ποιος σε έβαλε να μιλήσεις, πες μου γιατί θα σε χτυπήσω με το μαστίγιο. Ο μικρός όμως δεν έλεγε τίποτε. Τότε κι εμείς που στεκόμασταν γύρω του φωνάζαμε απολιτικά τα ίδια, αυτός όμως παρέμενε ακίνητος. Τέλος αφού έκαψαν όλοι, άνοιξε το στόμα του το παιδάκι και είπε στα ελληνικά: Κάψτε τον ναό τον ένδο έως εδάφους: πολλά γαρ τα δεινά γέγονεν εν αυτώ, μάλιστα και ανθρώπων θυσίαι, Τούτω δε τω τρόπω καύσατε αυτόν…

Θαύμασε δε ο οσιότατος Πορφύριος, μαζί μα όλους τους παρευρισκόμενους που άκουσαν την παρρησία τους παιδιού. Προσκάλεσε δε την μητέρα του και τη ρώτησε για την ελληνική γλωσσά που χρησιμοποίησε το παιδί. Αυτή όμως τον διαβεβαίωσε με όρκους, πως ουτε η ίδια ουτε το παιδί γνώριζαν ελληνικά. Ο δε Πορφύριος δόξασε ξανά τον θεό και
(τώρα το κόλπο της απαλλαγής από υποψίες χρηματισμού) παίρνοντας τρία νομίσματα τα έδωσε στη γυναίκα. Το δε παιδί βλέποντας τα νομίσματα στο χέρι της μητέρας του φώναξε στη Συριακή γλωσσά: Μητέρα μη τα πάρεις, και μην πουλάς την δωρεάν του Θεού για χρυσάφι. Και η μητέρα τα επέστρεψε στον επίσκοπο λέγοντας: Ευχηθείτε υπέρ εμού και του τέκνου μου, δεήσου για μας στον θεό. Ο δε όσιος επίσκοπος τους κατεβόδωσε εν ειρήνη.

Το απόγευμα συγκέντρωσε τους ευσεβείς κληρικούς και τον φιλόχριστο λαό, ακόμα και τον θαυμάσιο Κυνήγιο και τους άρχοντες και τους ανέφερε όσα είπε το παιδί περί του Μαρνείου. Ακονίσαντες δε θαύμασαν, και ομονοήσατε είπαν ότι κατά τα (θεόπνευστα) λόγια του παιδιού πρέπει να καεί.

Έφεραν λοιπόν την υγρή πίσσα, το θειάφι και το χοιρινό λίπος, και αφού τα ανακάτεψαν και τα τρία μαζί άλειψαν τις εσωτερικές πύλες του ναού και μετά από ευχή έβαλαν φωτιά και αμέσως πυρπολήθηκε ολόκληρος ο ναός και κάηκε. Όσοι δε από τους στρατιώτες και τους ξένους μπορούσαν, άρπαζαν απ΄ τον φλεγόμενο ναό ότι μπορούσαν, είτε χρυσαφί είτε ασημή ή και σίδηρο ή μόλυβδο.

Ήταν δε εκεί ένας άνδρας αξιωματικός των στρατιωτών που τον έλεγαν Τριβούνιο που επιστάτευε την καύση του Ναού. Ήταν δε χριστιανός μόνο κατά τα φαινόμενα, αλλά κρυφά ειδωλολάτρης. Αυτός λοιπόν παριστάμενος και βλέποντας την διαρπαγή απ΄ τους στρατιώτες του, με πρόσχημα την τάξη, μαστίγωνε αφειδώς όποιον εύρισκε να κλέβει κάτι απ΄ τα υπάρχοντα του ναού. Αυτός λοιπόν πέθανε με διπλό τρόπο, μια και καθώς γινόταν όλα αυτά, ένα τεράστιο ξύλο του καιόμενου ναού, έπεσε πάνω του και αφού πρώτα του άνοιξε το κεφάλι στη συνέχεια του κατέκλυσε το υπόλοιπο σώμα του. Αμέσως δε οι πιστοί στρατιώτες και ο φιλόχριστος λαός κατάλαβε ότι επιρρεπής προς τα είδωλα ήταν και δόξαζαν τον θεό με ψαλμούς. Επέμενε δε το ιερόν επί πολλάς ημέρας καιόμενον.

Μετά δε απ΄ αυτά και επί των οικιών εγένετο έρευνα. Πολλά δε υπήρχαν είδωλα σε πολλές αυλές, και τα ευρισκόμενα τα μεν πυρί περεδίδοντο, τα δε εις βόρβορον ερρίπτοντο. Ευρίσκοντο δε και βιβλία γεμάτα μαγεία
(κείμ: πεπληρωμένα γοητείας) που ιερά τα αποκαλούσαν, με τα οποία τις τελετές τους και άλλα αθέμιτα έκαναν οι άνθρωποι αυτοί της ειδωλομανίας, και αυτά (τα βιβλία) το ίδιο με τους θεούς τους έπασχαν.

Πολλοί δε πλέον προσέτρεχαν στην άγια πίστη, άλλοι από φόβο και άλλοι μετανοώντας για την προηγούμενη διαγωγή τους. Σε όλους δε άνοιγε η αγία εκκλησία τις θύρες της, μνημονεύοντας τα λόγια της Αγίας Γραφής: ο αιτών λαμβάνει και ο ζητών ευρίσκει και εις τον κρούοντα θέλει ανοιχθή.

Κάποιοι βεβαία συμβούλευαν τον όσιο επίσκοπο, να μην δέχεται όσους από φόβο προσέρχονται, αλλά μόνο όσους από αγαθή προαίρεση έρχονται. Ο δε επίσκοπος απαντούσε σ΄ αυτούς με τα σοφά λόγια της Παλαιάς Διαθήκης: «Όταν εθανάτονε αυτούς, τότε εξεζήτουν αυτόν, και επέστρεφον και από όρθρου προσέτρεχον εις τον Θεόν• και εκολάκευον αυτόν διά του στόματος αυτών και διά της γλώσσης αυτών εψεύδοντο προς αυτόν»
Ψαλμοί 78.34
Marcus Diaconus Scr. Eccl. (378-420 μ.Χ,) Βίος αγίου Πορφυρίου επισκόπου Γαζης (001) 57.5-64.1

Απόδοση στη νεο-ελληνική: του Μ. Καλόπουλου.

Αν μετά απ΄ όλη αυτή την αηδιαστική ομολογία της θηριωδίας του επισκόπου Πορφύριου, ακόμα δεν μπορείτε να διακρίνετε την απίστευτη τρομοκρατία, την θεατρική θεολογική κοροϊδία, και την κυριολεκτική σφαγή του πολιτισμού απ΄ τον χριστιανισμό… τότε τίποτε και ποτέ δεν θα μπορέσει να σας μεταπείσει.
Μ. Καλόπουλος

Πηγή...

O Κόκκινος Βαρόνος


Ανακατασκευή του κόκκινου μαχητικού αεροσκάφους (Fokker DR1) του Μάνφρεντ φον Ριχτχόφεν, στο Βερολίνο, στην έκθεση ILA 2006 (Foto: Oliver Thiele).

Από το αιματοκύλισμα και το χάος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου ξεχώρισε ένας άνδρας του οποίου το όνομα θα περνούσε στην ιστορία. Ήταν τζέντλεμαν, πολεμιστής ή τυχοδιώκτης; Ο Μάνφρεντ φον Ριχτχόφεν έμεινε γνωστός ως “ο Κόκκινος Βαρόνος”. Ο ιπτάμενος άσος ήταν άριστος πιλότος στη Γερμανία, με τους αλλεπάλληλους θριάμβους του να τον έχουν καταστήσει διάσημο στη χώρα του! Με το έντονα κόκκινο μαχητικό αεροσκάφος του, ο Κόκκινος Βαρόνος ενέπνευσε φόβο αλλά και σεβασμό στους εχθρούς του, σε μια περίοδο που οι εναέριες μάχες θεωρούνταν ευγενές άθλημα.

Βίντεο

Πηγή...

19 Απριλίου 2010

"Η Ελλάδα ως ‘αποδιοπομπαίος τράγος’. Έρχεται παγκόσμια ύφεση και πόλεμος! Θα γονατίσει ο κόσμος και θα επιβάλλουν την Παγκόσμια Κυβέρνηση".



O διεθνής αμερικάνος αναλυτής Bob Chapman, μέσα από την συνέντευξή του στην ελληνικής καταγωγής δημοσιογράφο Helen Skopis, (για το ‘Athens International Radio 104.4 FM’) μιλώντας για την κατάσταση σχετικά με την οικονομική κρίση στην Ελλάδα λέει φοβερά πράγματα!



Είχε προβλέψει προ 10ετιας ότι η Ελλάδα θα ήταν από τις πρώτες χώρες που θα έφευγε από την Ευρωζώνη! Αναφέρεται στις παρανομίες της Goldman Sachs και χαρακτηρίζει την χώρα μας ότι γίνεται ο ‘αποδιοπομπαίος τράγος’. Η Ελλάδα είναι μόνο μία από τις 19 χώρες που έχουν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα. Μιλάει για παγκόσμια οικονομική ύφεση που θα γονατίσει όλον το κόσμο, για επερχόμενο πόλεμο, πιθανότατα παγκόσμιο (!) και τελικά την επιβολή της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ από την ελίτ.
Ο Τσάπμαν δεν είναι κανένα τυχαίο πρόσωπο. Είναι ένας πασίγνωστος πολιτικο-οικονομικός αναλυτής.
Μεταφέρω από το ιστολόγιο http://bobchapman.blogspot.com/
Ο κ. Chapman, επίσης γνωστός ως ‘The International Forecaster’ (είναι ο τίτλος της ιστοσελίδας του), είναι 74 ετών. Γεννήθηκε στην Βοστώνη των ΗΠΑ και σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Northeastern διαχείριση επιχειρήσεων. Υπηρέτησε τρία χρόνια στον Αμερικάνικο Στρατό στον τομέα της Αντικατασκοπίας, κυρίως στην Ευρώπη. Μιλά γερμανικά και γαλλικά και είναι εξοικειωμένος στα ισπανικά. Έζησε στην Ευρώπη για έξι χρόνια, τρία χρόνια στην Αφρική, ένα χρόνο στον Καναδά και ένα χρόνο στις Μπαχάμες.
Ο Chapman έγινε χρηματιστής το 1960 και αποσύρθηκε το 1988. Τα 18 από αυτά τα χρόνια είχε δική του χρηματιστηριακή εταιρεία. Ήταν, ίσως, ο μεγαλύτερος χρηματιστής σε χρυσό και ασήμι, στον κόσμο κατά τη διάρκεια εκείνης της περιόδου. Όταν αποσύρθηκε είχε πάνω από 6.000 πελάτες.
Ξεκινώντας το 1967, ο Chapman άρχισε να γράφει άρθρα σχετικά με τις επιχειρήσεις, τη χρηματοδότηση, την οικονομία και την πολιτική, τα οποία έχουν τυπωθεί και ανατυπωθεί, όλα αυτά τα χρόνια, σε πάνω από 200 δημοσιεύσεις. Σήμερα είναι ιδιοκτήτης και εκδότης τουThe International Forecaster (‘Διεθνής Προβλέπων’), όπου συλλέγονται πληροφορίες για τις επιχειρήσεις, τη χρηματοδότηση, την οικονομία και τα κοινωνικά και πολιτικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο, με 10.000 επενδυτές και χρηματιστές μηνιαία, ενώ μέρη από τις δημοσιεύσεις του διαβάζονται από 60 διαφορετικούς δικτυακούς τόπους εβδομαδιαίως, παρουσιάζοντας τις ιδέες του σε πάνω από 10 εκατομμύρια επενδυτές την εβδομάδα.
Δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο.
Οι ελληνικοί υπότιτλοι είναι από την http://www.youtube.com/user/vasoula2908.


Παρακάτω όλη η συζήτηση:
HS: Ο ιδιοκτήτης και αρχισυντάκτης του ‘International Forecaster’ Μπομπ Τσάπμαν, πρόβλεψε προ 10ετιας ότι η Ελλάδα θα ήταν από τις πρώτες χώρες που θα έφευγε από την Ευρωζώνη. Τι τον έκανε να το πιστεύει τότε; Του μίλησα για να το μάθω.
BC: Ήξερα ότι δεν είχαν τις προϋποθέσεις να μπουν στην Ευρωζώνη και "μαγείρευαν" τα βιβλία τους. Η Ιταλία έκανε τα ίδια. Η Γερμανία κι η Ολλανδία έκαναν τα στραβά μάτια και τους επέτρεψαν να μπουν με βάση το ότι ήθελαν να έχουν επιτυχία και ήθελαν να συνεργαστούν με την Ελλάδα σε μια περιορισμένη περιοχή 14 μελών.
HS: Πολλοί θεωρούν ότι το πρόβλημα είναι ελληνικό κι ότι η Ελλάδα πρέπει να το αντιμετωπίσει μόνη της. Εσείς τι πιστεύετε; Είναι μόνο ελληνικό το πρόβλημα;
BC: Όχι βέβαια. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έπρεπε να'χε δημιουργηθεί εξ αρχής η Ευρωζώνη. Η Ελλάδα και η Ιταλία δεν έπρεπε να συμπεριληφθούν. Η Ελλάδα είναι μόνο μία από τις 19 χώρες που έχουν σοβαρό οικονομικό πρόβλημα. Συμπεριλαμβάνονται και οι ΗΠΑ και η Μεγάλη Βρετανία.
HS: Γιατί δεν έπρεπε να είχε δημιουργηθεί η Ευρωζώνη εξ αρχής;
BC: Γιατί νομίζω ότι η Γερμανία ήταν πολύ ισχυρή για να έχει αυτά τα πιο αδύναμα μέλη. Απαρτίζουν σχεδόν το 40-45% του συνολικού ΑΕΠ στην περιοχή κι αν συμπεριληφθεί και η Γαλλία, πιάνουμε τα 70%. Οπότε, όλοι οι άλλοι είναι στην ουσία ελλειμματικοί παίχτες. Εξ άλλου, δημιουργήθηκε πολύ γρήγορα και σύμφωνα με τους κανόνες στη συνθήκη του Μάαστριχτ έπρεπε να κρατήσουν το χρέος στο 3% του ΑΕΠ. Σχεδόν ποτέ δεν έγινε αυτό. Δεν θα βρεθεί κανένας...Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στα τεκταινόμενα της Ευρωζώνης.
HS: Η ΕΕ ανακοίνωσε ένα συντονισμένο σχέδιο βοήθειας για την Ελλάδα. Μιλάνε για 20 με 25 δις Ευρώ για την περίπτωση που θα τα χρειαστεί η Ελλάδα. Θεωρείτε ότι αυτό θα βοηθήσει να μειωθούν οι ανησυχίες των αγορών για το ελληνικό χρέος;
BC: Οπωσδήποτε. Αλλά δε θα λύσει το πρόβλημα μακροπρόθεσμα, διότι η Ελλάδα δεν είναι η μόνη. Δείτε τη Λετονία, τη Λιθουανία, την Εσθνονία, τη Ρουμανία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, τη Δανία και τις PIIGS δηλαδή, τις Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ελλάδα και Ισπανία. Όλες έχουν πρόβλημα και απλά κερδίζουν χρόνο. Πιστεύω ότι αργότερα αυτό το χρόνο θα γίνει μεγάλη σύσκεψη, όπως τις συσκέψεις Σμισθόνιαν στις αρχές της δεκαετίας του '70 και θα μαζευτούν, θα υποτιμήσουν τα νομίσματα και θα....(γυρίσουν το νόμισμά τους ? ) Νομίζω ότι εκεί οδηγούν όλα αυτά.
HS: Τι προβλέπετε για την Ελλάδα βραχυπρόθεσμα;
BC: Νομίζω ότι βραχυπρόθεσμα μπορούν να τα συμμαζέψουν. Όπως έγραψα στην αυριανή έκδοση του International Forecaster, Ο Ελληνικός λαός δεν πρέπει να βγει στους δρόμους για να διαφυλάξει την εργασία του. Οι διαδηλώσεις και η βία δεν βοηθούν. Οι περικοπές στο 30% του Δημοσίου είναι σημαντικές. Έχει ξεφύγει ο έλεγχος, όπως και σε άλλες χώρες. Πρέπει να τακτοποιήσουν τα του οίκου τους και αυτό πρέπει να γίνει τώρα.
HS: Και η Ευρώπη; Έχει μέλλον;
BC: Σε εξατομικευμένο επίπεδο έχει, αλλά το μεγαλύτερο λάθος που έγινε στην Ευρωζώνη ήταν το "ένα επιτόκιο για όλους". Αυτό ήταν πλήρης παραλογισμός. Δεν μπορεί να λειτουργήσει έτσι. Το έγραψα πριν από χρόνια, όταν άρχισαν να το κάνουν. Αυτό δημιούργησε τα προβλήματα στην Ιρλανδία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Ξανοίχτηκαν πολύ με την οικοδομή και προέκυψε σοβαρό οικονομικό πρόβλημα γιατί τους προέκυψαν χαμηλά επιτόκια που δεν είναι φυσιολογικό γι’αυτές τις χώρες. Γι'αυτό θεωρώ ότι στο τέλος, το Ευρώ θα "σπάσει".
HS: Θεωρείτε ότι η Ελλάδα πρέπει να γυρίσει στο νόμισμά της;
BC: Δε θα χρειαστεί, γιατί στο τέλος πιστεύω πως όλοι θα επανακάμψουν. Αν ήμουν ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, θα δήλωνα πτώχευση. Και τα άτομα στην Ελλάδα, και η Goldman Sachs που ενεπλάκησαν σε παράνομες ενέργειες θα πρέπει να διωχθούν ποινικά γι’ αυτά που έκαναν.
HS: Αυτό θα χρειαζόταν πολιτική βούληση από την Κυβέρνησή μας.
BC: Πολύ σωστά το λέτε. Κάθε κυβέρνηση αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα με τον τρόπο της. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ο παράγων επίσπευσης, που είναι η Goldman Sachs. Αυτοί τους είπαν πως θα τους δείξουν πώς να κάνουν τα βιβλία τους να φανούν εντάξει ενώ δεν ήταν, κι έτσι θα έμπαιναν στην Ευρωζώνη και θα συνέχιζαν. Έδωσαν ψευδή στοιχεία.
HS: Όμως ο μέσος πολίτης, καλείται να πληρώσει αυτά τα χρέη. Τι να κάνουν;
BC: Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με το μηχανισμό που κανόνισε η ΕΕ θα πρέπει να πληρώσουν τα σπασμένα. Δεν έχουν επιλογή. Τα ίδια έπαθαν και οι Αμερικανοί πολίτες. Έχουμε την κλοπή του ιδιωτικού Federal Reserve που φορτώνουν στον Αμερικανό φορολογούμενο 23,7 τρις δολάρια! Η Ελλάδα έχει πρόβλημα με 400 δις μόνο; Νομίζω πως μπορούν να τα διευθετήσουν. Θα πρέπει να τα ξεπληρώσουν. Τα πράγματα δείχνουν ζοφερά αλλά δεν είστε οι μόνοι, είναι άλλες 50 χώρες που έκαναν το ίδιο πράγμα. Η Ελλάδα χρησιμοποιείται σαν αποδιοπομπαίος τράγος. Το δημόσιο χρέος είναι περίπου το ίδιο στις ΗΠΑ. Νομίζω ότι θα καταλήξουμε σε υποτίμηση, με τις συσκέψεις που σας περιέγραψα. Όλοι θα επανακάμψουν στο νόμισμά τους και θα κάνουν αμέσως υποτίμηση. Αυτό θα γίνει, αλλά θα ακολουθηθεί από μια ύφεση που θα διαρκέσει πολύ και μάλλον, αν διαβάζετε ιστορία, θα δείτε ότι θα γίνει κι άλλος πόλεμος για να αποσπάσει την προσοχή των λαών.
HS: Σε ποια χρονική στιγμή προβλέπετε να γίνει αυτό, κ. Τσάπμαν;
BC: Μέσα στα επόμενα 2 χρόνια.
HS: Όταν λέτε πόλεμο, μιλάτε για παγκόσμιο πόλεμο;
BC: Κατά πάσα πιθανότητα, ναι.
HS: Πόσο θα διαρκέσει;
BC: Το πιο ελκυστικό θύμα, λόγω της προπαγάνδας που γίνεται, είναι το Ιράν φυσικά. Αν εμπλακεί το Ιράν σε πόλεμο με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ σίγουρα θα εμπλακούν η Ρωσία και η Κίνα. Και θα γίνει χαμός.
HS: Ποιοι είναι οι λόγοι πίσω από όλα αυτά; Γιατί γίνεται αυτό ανά τον κόσμο;
BC: Κατ’αρχήν σχηματίστηκε Η ΕΕ, και μετά η Ευρωζώνη, με πρόθεση να διευρυνθεί σ’όλη την ΕΕ. Πρόσφατα, η ΕΕ πέρασε αυθαίρετα ένα Σύνταγμα που κανείς δεν ήθελε. Είναι μια προσπάθεια σχηματισμού ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. Ο λόγος που γίνονται αυτά και χρησιμοποιείται η Ελλάδα σαν αποδιοπομπαίος τράγος, ή εξιλαστήριο θύμα των κρατικών χρεών είναι όπως είπα και νωρίτερα, για να γίνει η σύσκεψη όπου όλοι θα κάνουν υποτίμηση και θα επανακάμψουν στο νόμισμά τους. Όταν γίνει αυτό, θα προκύψει ύφεση από την υποτίμηση. Όταν γίνει αυτό, ο κόσμος σ’όλο τον πλανήτη θα γονατίσει. Και τότε ο στόχος των διεθνιστών, είναι να γίνει μια παγκόσμια κυβέρνηση. Αυτό επιδιώκουν, γι’αυτό τα βιώνουμε αυτά. Δεν είναι βλάκες. Αυτό δεν έγινε τυχαία. Αυτά τα πράγματα προσχεδιάζονται πολλά χρόνια πριν γίνουν.
HS: Μιλάτε για έλεγχο...
BC: Για τον απόλυτο και ολοκληρωτικό έλεγχο. Το χρήμα είναι δευτερεύον.
HS: Πώς μπορεί να αντισταθεί ο κόσμος;
BC: Να ενημερώνεται γι’αυτά τα άτομα και γιατί κάνουν ό,τι κάνουν στα κέντρα εξουσίας πίσω από τις κυβερνήσεις. Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας είναι μέλος της Λέσχης Μπίλντερμπεργκ. Θέλουν ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Ρωτήστε τον. Θα σας το πει.


http://redskywarning.blogspot.com/2010/04/chapman.html 

Πηγή...

Φυσικές και άλλες καταστροφές.Μπορεί να επαναληφθούν;

Χαμός γέγονε εν τη Γηραιά Ηπείρω,από ένα και μόνο ηφαίστειο!Εκατομμύρια ευρώ χαμένα για το σύστημα!Φυσικά είναι το μόνο που τους ενδιαφέρει!Έλα όμως που είναι παντελώς αδύναμοι απέναντι στα φυσικά φαινόμενα!Τι θα μπορούσαν άλλωστε να κάνουν;Να...τιμωρήσουν τη Χθόνα γιατί τους καταστρέφει οικονομικά;Χα,ας δοκιμάσουν!
Έχεται σκεφτεί τι μπορεί να γίνει αν ο Ήλιος χάσει τη φωτεινότητά του;Μπορεί κάτι τέτοιο αν γίνει,να έχει ξαναγίνει;Αφήνουμε αυτά που έχουν γράψει οι...αρχαίοι ημών πρόγονοι,όπως ο Πλάτων σχετικά με την περιοδική αλλαγή του κλίματος,πότε με υπερθέρμανση και πότε με υπερψύχος,αλλά και την ανατροπή των πόλων της Χθονός,ως "παραμυθάκια" και πάμε να διαβάσουμε τι γράφει ο Παπαρρηγόπουλος!Τουλάχιστον αυτός θεωρείται έγκυρος!
Γράφει λοιπόν ότι,το531 μ.χ.χ. πέρασε ένας μέγας κομήτης!Το 535 μ.χ.χ. συνέβη για έναν ολόκληρο χρόνο ένα..."φαινόμενον ανήκουστον"!!!Αλλά και φοβεροί σεισμοί που ταρακουνούσαν επί πολλά χρόνια τον χώρο της..."βυζαντινής αυτοκρατορίας"!!Και πολλές άλλες καταστροφές που επέπεσαν επί της βασιλείας του αρχιγκαντέμη Ιουστινιανού!!!

Διαβάστε περισσότερα...

Η ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ ΑΥΤΑΠΑΤΗ

Ανεκμετάλλευτος ο θησαυρός του πετρελαίου...

  • Μόνο στην Ελλάδα φαίνεται ότι πέρασε απαρατήρητη... παρά το ότι η γεώτρηση της Cairn, θα πραγματοποιηθεί μόλις 15χλμ. από τη νήσο Οθωνοί, στο άκρο της ελληνικής επικράτειας. Τόσα λίγα δηλαδή ώστε εύλογα να διερωτάται κανείς αν είναι δυνατόν το κοίτασμα να μην επεκτείνεται και μέσα στα ελληνικά σύνορα!
Του Σταύρου Πετρολέκα
1) Κοντά στους Οθωνούς...
Πριν από λίγες εβδομάδες γνωστοποιήθηκε στο Χρηματιστήριο του Λονδίνου από την Cairn Energy Plc, κορυφαία εταιρεία του κλάδου αναζήτησης νέων πηγών υδρογονανθράκων ότι εντόπισε πιθανό κοίτασμα πετρελαίου στη νότια αλβανική υπεράκτια ζώνη (γνωστή ως Joni-5 Block) που εφάπτεται με τα ελληνικά θαλάσσια σύνορα. Δήλωσε δε ότι προσδοκά «απολήψιμη» ποσότητα γύρω στα 130 εκατ. βαρέλια. Δηλαδή... κάπου τέσσερις φορές μεγαλύτερη από τον όγκο που επιβεβαίωσε η πρόσφατη γεώτρηση στο πεδίο «Εψιλον» του Πρίνου!!
Στην Ιταλία βρέθηκαν πρόσφατα πιστοποιημένα κοιτάσματα πετρελαίου 30 χλμ. βορειοδυτικά του Joni-5.
Μόνο στην Ελλάδα φαίνεται ότι πέρασε απαρατήρητη... παρά το ότι η γεώτρηση της Cairn, θα πραγματοποιηθεί μόλις 15χλμ. από τη νήσο Οθωνοί, στο άκρο της ελληνικής επικράτειας. Τόσα λίγα δηλαδή ώστε εύλογα να διερωτάται κανείς αν είναι δυνατόν το κοίτασμα να μην επεκτείνεται και μέσα στα ελληνικά σύνορα!
2) Λίγο έξω απ’ το Πλωμάρι...
Σαν να μην έφταναν τα μαντάτα αυτά... ήλθαν κι άλλα νέα από το λονδρέζικο χρηματιστήριο... και αφορούν το Αιγαίο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία Extrem Energy Plc ανακοίνωσε ότι εγκρίθηκε από τις τουρκικές αρχές, αίτηση τουρκικής θυγατρικής, για χρονική επέκταση της άδειας εξόρυξης και παραγωγής (Ε&Π) υδρογονανθράκων μέχρις το 2012. Και αυτό προκειμένου να ολοκληρωθεί σωστά η προετοιμασία της πρώτης γεώτρησης -το 2011- στον μικρό και σχετικά ρηχό Κόλπο Candarl, σχεδόν απέναντι από το Πλωμάρι στη νότιο Λέσβο. Ερευνες της εταιρείας, υποδηλώνουν πλέον την ενδεχόμενη ύπαρξη κοιτάσματος μεγέθους 780 εκατ. απολήψιμων βαρελιών πετρελαίου (ή/και) 3.2Tcf (τρισεκατομμυρίων κυβικών ποδιών) φυσικού αερίου!!
Αν μη τι άλλο, είναι πάλι αδύνατο να μην πιστέψει κανείς ότι τουλάχιστον μέρος του ταμιευτήρα στο Candarl «καβατζάρει», κατά την κοινή έκφραση του κλάδου (straddles), και στα διπλανά ελληνικά χωρικά ύδατα...
Ωστόσο, όπως και στην περίπτωση του Joni-5, καμιά μνεία δεν υπήρξε για την εξέλιξη αυτή στο Candarl στα ελληνόφωνα μέσα. Και ούτε λόγος βέβαια για αντίστοιχες ελληνικές δραστηριότητες Ε&Π στη γειτονική περιοχή. Αυτές απλούστατα, δεν υπάρχουν όπως δεν υπάρχουν και στην άλλη πλευρά της Ελλάδος.
3) Η απουσία πολιτικής Ε&Π
Γιατί όμως τέτοια αδράνεια και απάθεια; Γιατί είμαστε σχεδόν η μοναδική χώρα στην Ευρώπη όπου δεν πραγματοποιείται (με μοναδική εξαίρεση τις εργασίες στον Πρίνο) καμία δραστηριότητα εξερεύνησης, εξόρυξης και παραγωγής ενεργειακών ορυκτών; Οταν μάλιστα βρισκόμαστε σχεδόν υπό ομηρία των εισαγωγών (περί τα 420.000 βαρέλια την ημέρα). Ομηρία που μας κοστίζει αστρονομικά ποσά ετησίως (περίπου $9 δισ. πέρυσι).
Η ζοφερή αυτή πραγματικότητα δεν είναι βέβαια τυχαία. Προκαλείται απο σειρά λόγων. Στον ενεργειακό εφησυχασμό που δημιουργεί η αφθονία του λιγνίτη, στην αποκλειστική σχεδόν επικέντρωση των πολιτικών ηγεσιών στους υπό σχεδίαση διεθνείς αγωγούς, στην επίμονη ιδεοληψία τέλος, μεγάλης μερίδας της κοινής γνώμης που συγχέει πλήρως τις πολιτικές κλιματικής αλλαγής με την ενεργειακή πολιτική.
Προσκρούουν όμως και στον βασικό λόγο απουσίας πολιτικής E&Π στην Ελλάδα. Την προβληματική μας σχέση με την Τουρκία στον καθορισμό της υφαλοκρηπίδος και της ΑΟΖ (Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης) στη Μεσόγειο. Προβλήματα που δεν αφορούν βέβαια τη διεξαγωγή τέτοιων στο Ιόνιο και στην υπόλοιπη Ελλάδα, αλλά ρίχνουν βαριά την αγκυλωτική σκιά τους και κει.
4) Ενα ελληνο-τουρκικό JDZ/ΖΜΑ:
Ωστόσο υπάρχει διέξοδος. Προέρχεται απο την πρακτική του παγκόσμιου πετρελαϊκού κλάδου, συνηθισμένος καθώς είναι να δρα σε συνθήκες πολιτικής αντιπαράθεσης μεταξύ κρατών. Λύση διεθνώς γνωστή ως JDZ (Joint Development Zone / Zώνη Μεικτής Ανάπτυξης). JDZ/ZMA υπάρχουν σε αρκετές περιοχές της Γης, με το πιο γνωστό παράδειγμα αυτό μεταξύ Νιγηρίας και Νήσων Σαο Τόμε, στον Κόλπο της Γουινέας (και για το οποία έχει γράψει ο φίλος και σύμβουλος του πρωθυπουργού, καθηγητής Τζόζεφ Στίγκλιτζ. Πρόκειται για θεσμό, βασισμένο στο Αρθρο 74(3) της Σύμβασης ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θαλάσσης, που λειτουργεί ωσάν Ανεξάρτητη Αρχή με αποκλειστική αρμοδιότητα επί των φυσικών πόρων του αμφισβητούμενου θαλάσσιου χώρου και μόνο.
Τα JDZ/ZMA είναι ασφαλώς μορφή συν-εκμετάλλευσης. Δεν είναι όμως μηχανισμός επίλυσης διαφορών. Είναι αποκλειστικά θεσμός ορθολογικής διαχείρισης πόρων σε αμφισβητούμενες περιοχές.
Συνυφαίνεται απόλυτα με τη νέα σχέση που η ελληνική κυβέρνηση -μαζί ίσως με την τουρκική κυβέρνηση- επιθυμεί να χαράξει μεταξύ μας. Και τι καλύτερος χώρος και χρόνος να τεθεί μια τέτοια πρόταση από την επερχόμενη συνάντηση των κ Παπανδρέου - Ερντογάν σε λίγες μέρες στην Αθήνα. Είναι μια χρυσή ευκαιρία και μαζί μια μείζονα πρόκληση αναπτυξιακής χειραφέτησης και για τις δύο χώρες.

* Ο κ. Πετρολέκας είναι οικονομολόγος
Πηγή

Πηγή...

Σχετικά θέματα:ΑΟΖ.Θα την είχαμε τελειώσει την Τουρκία...ΑΝ είχαμε ηγέτες!

Τζέφρυ:"πετρέλαιο δεν έχουμε"...αλλά το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής...

Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη(ΑΟΖ).Όλοι οι πολιτικοί(βουλευτές-υπουργοί) των τελευταίων ετών πρέπει να δικασθούν για ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.

Βραχονησίδες Καλόγεροι: To "κλειδί" του Κεντρικού Αιγαίου.

Μας δουλεύει τώρα και η Αλβανία,με υφαλοκρηπίδες και κουραφέξαλα!Κάντε την ΑΟΖ ΤΩΡΑ ρε...

ΑΟΖ.Τι φοβάται η Ελλάδα και δεν προχωρά;

 

18 Απριλίου 2010

Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΤΩΝ και η πλήρης αγελοποίηση των λαών...

Δυστυχώς η Ιστορία του ανθρωπίνου γένους διδάσκει ότι ποτέ μα ποτέ οι λαοί δεν μπόρεσαν να οργανωθούν και να αντισταθούν...Αποτελούσαν πάντα τη...μάζα!Κι αν μερικές φορές,σε διάφορα σημεία του Πλανήτη,ξεφύτρωσαν κάποιες "επαναστάσεις" κατά του κρατούντος κατεστημένου,αποδείχτηκε στο τέλος ότι από το ίδιο το κατεστημένο ήταν...στημένες!Για πολλούς και διάφορους λόγους...Κι αν κάποια κινήματα ήταν αυθόρμητα ή καταπνίγηκαν στο αίμα ή τρώθηκαν εκ των έσω και εκφυλίστηκαν,καταλήγοντας κι αυτά τελικά σε όργανα του ίδιου του κατεστημένου συστήματος...
Οι λαοί...!Ποιοί λαοί;Μόνο οι Έλληνες είχαν καταφέρει να λύσουν αυτό το τεράστιο πρόβλημα!Με την οργάνωση ΠΟΛΕΩΝ-ΚΡΑΤΩΝ,των λίγων χιλιάδων πολιτών-κατοίκων και με ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.Δεν είχε σημασία αν το πολίτευμα ήταν ή λεγόταν βασιλεία,ολιγαρχία,αριστοκρατία,δημοκρατία...Ανά πάσα στιγμή οι πολίτες είχαν τη δύναμη να δράσουν,να αντισταθούν και να καταργήσουν οποιοδήποτε σύστημα εκφυλιζόταν και τους καταδυνάστευε...!Είχαν άμεση επαφή με αυτούς που διόριζαν ή ψήφιζαν ή εκ περιτροπής όριζαν ως αρχηγούς.Κι αυτούς τους είχαν "στο χέρι" να τους κάνουν ό,τι θέλουν,κάτω από τους ΝΟΜΟΥΣ.
Μόνο οι μικρές κοινωνικές ομάδες,ομοφύλων και ομοεθνών,οργανωμένες σε πόλεις-κράτη,έχουν τη δυνατότητα να αντισταθούν στην όποια προσπάθεια αγελοποίησης των...απρόσωπων πολυπληθών μαζών!Κάτι που σήμερα φαντάζει και είναι ουτοπία.Από τότε που οι πόλεις-κράτη έσβησαν και τη θέση τους πήραν οι χώρες-κράτη και αργότερα οι ενώσεις κρατών-χωρών(Ρώμη,Βυζάντιο,Οθωμανική αυτοκρατορία,Σοβιετική Ένωση,ΕΟΚ),όλο και πιο πολύ απομακρύνεται ο ορίζοντας οποιασδήποτε ελπίδας για μια κάποια...αντίσταση!Παρατηρητέον ότι όλα ξεκινούν περιέργως από τας...Ευρώπας! 

ΚΩΛΑΓΡΕΤΑΙ


ΚΩΛΑΓΡΕΤΑΙ

Γράφει ο Εκηβόλος (Γιάννης Αλεξάκης)
(ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ)
Μια φορά και έναν καιρό ήταν λοιπόν στην αρχαία Αθήνα (μα αρχαία) πριν απ’ τον Σόλωνα και τον Κλεισθένη, οι Κωλαγρέται...*.
Και τι έκαναν αυτοί οι κύριοι;;;
ΕΚΟΒΑΝ ΤΟΝ ΚΩΛΟ!!!
σε όσους φοροαπατεώνες, άρπαγες, κλέφτες του δημοσίου χρήματος, αεριτζήδες, οφσορατζήδες της εποχής και αλλα λαμόγια υπήρχαν τότε στην Αθήνα.
Δεν αστειεύομαι!
Οι κωλαγρέτες πλήρωναν και τους δικαστές - δεν τους λάδωναν – τους πλήρωναν! Γιατί βλέπετε αυτό ήταν το λειτούργημα των κωλαγρετών: Να μαζεύουν τους φόρους και τις διαφεύγουσες εισπράξεις του δημοσίου καθώς και να πληρώνουν τις δαπάνες, όπως τα πρόστιμα και οι μισθοί των δικαστών.
Τώρα σαν δημόσιοι λειτουργοί (φορατζήδες) που ήταν είχαν μεταξύ άλλων και το εξής προνόμιο, ένα προνόμιο που το μοιραζόντουσαν μόνο με τις ιέρειες του ελληνικού Πανθέου:
Είχαν το προνόμιο του «αγείρειν τας κωλάς» απο τα θυσιαζόμενα. Ψωροκωσταινιστί είχαν το δικαίωμα να κόβουν και να τρώνε τα κωλομέρια απο ότι σουβλιζόταν ή ψηνόταν για θυσία στους θεούς. Απο κει πήραν και τον τίτλο «κωλαγρέται»!
Μου είναι αδύνατο να μην μπω στον πειρασμό να πιστεύω ότι οι αρχαίοι αθηναίοι δεν τους κόλλησαν αυτόν τον τίτλο σαν παρατσούκλι που ξεκίνησε απο το προνόμιο που είχαν να κόβουν τα κωλομέρια των σφαχταριών και που συμβολικά υποδήλωνε το λειτούργημα που είχαν να κόβουν τους κώλους όσων προσπαθούσαν να κλέψουν το δημόσιο. Αφού οι έλληνες διαχρονικά έχουν διατηρήσει τον χαρακτήρα τους και απο την εποχή του Αριστοφάνη μέχρι την εποχή του Λαζόπουλου είναι αδιαλείπτως βωμολόχοι και σκωπτικοί.
Αχ, ρε κωλαγρέται, που είστε να κόψετε τους κώλους όσων μας έχουν κλέψει;;
Γιατί οι τωρινοί σας συνάδελφοι – οι φορατζήδες- έχουν πάρει εξωάνωθεν (sic) εντολή και ετοιμάζουν τα μαχαίρια τους για να «επιπέσουν επί τας ισχνάς κωλάς ημών των πληβείων» και να αφήσουν απείραχτους όσους τα άρπαξαν και μας έριξαν και στον εξευτελισμό.
Υπογραφή
Ένας ψωροκωσταινίτης
Πηγές (όχι Πυγές, α πα πα!)
* Κωλακρέται ή κωλαγρέται
Είχαν την διαχείριση όλων των οικονομικών ζητημάτων απο την εποχή των βασιλέων (7ος αιώνας), λέγεται ότι το όνομα τους το πήραν «ἐκ το γείρειν τς κωλς» των θυσιασμένων ζώων, απο το κωλή ή κωλά, λέξη που σημαίνει τα οπίσθια. Ο Σόλων διατήρησε αναλλοίωτες τις αρμοδιότητες των κωλαγρετών, ο Κλεισθένης όμως τους αφαίρεσε το δικαίωμα της είσπραξης των φόρων και το παραχώρησε στους Αποδέκτες. Οι κωλαγρέτες διατήρησαν μόνο την αρμοδιότητα να προμηθεύουν τα γεύματα για το Πρυτανείο και να εισπράττουν τα πρόστιμα που απέδιδαν στους δικαστές.