28 Ιουλίου 2009

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ, ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

Θεωρώντας χρέος μας να μην σιωπήσουμε μπροστά στην απόπειρα του να λογοκριθεί η Ιστορία μας και το πώς και ποιοί χτύπησαν και πολέμησαν τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, καλούμε όλους όσους αισθάνονται το βάρος αυτής της αδικίας, όσους αντιλαμβάνονται την πραγματική διάσταση του τί σημαίνει να προσπαθούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα στο όνομα του φανατισμού και της μισαλλοδοξίας, να ενώσουν την φωνή τους μαζί μας.

Εκτάκτως ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ (2 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ) από τις 10:30 το πρωί καλούμε τους Έλληνες Πολίτες σε διαμαρτυρία έξω από το Μουσείο Ακροπόλεως.

Η συμμετοχή όλων όσων αισθάνονται υπεύθυνοι Πολίτες είναι παραπάνω από αναγκαία για να αποδείξουμε ότι η Μνήμη είναι ισχυρότερη από κάθε φανατισμό.

ΝΥΣΕΕ - ΑΚΑΜΑΤΟΝ ΠΥΡ

Kαι ένα ενδιαφέρον βίντεο:


Πηγή...

27 Ιουλίου 2009

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β για τη σχέση Εκκλησίας Κράτους

Ακούστε τι λέει και διαβάστε αυτά που εννοεί με τους νόμους που αναφέρει...(τα σχόλια δικά σας)

ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος

Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας

’Αρθρο 3
1. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού. Τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Ιερά Σύνοδο των εν ενεργεία Αρχιερέων και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Τόμου της κθ' (29) Ιουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.

Πηγή http://www.hri.org/docs/syntagma/art25.html

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Νόμος 590/1977:
Περ το Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος.- (Α 146).

ρθρον 2.

κκλησία τς λλάδος συνεργάζεται μετ τς Πολιτείας, προκειμένου περ θεμάτων κοινο νδιαφέροντος, ς τ τς χριστιανικς γωγς τς νεότητος, τς ν τ στρατεύματι θρησκευτικς πηρεσίας, τς ξυψώσεως το θεσμο το γάμου κα τς οκογενείας, τς φροντίδος δι τν περίθαλψιν τν δεομένων ν γένει προστασίας, τς διαφυλάξεως τν ερν κειμηλίων κα κκλησιαστικν κα χριστιανικν μνημείων, τς καθιερώσεως νέων Θρησκευτικν ορτν, ζητε δ τν προστασίαν τς Πολιτείας σάκις προσβάλλεται θρησκεία.

Πηγή http://www.phys.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/history/katastatikos_xarths_ekklhsia_ths_ellados.htm

Τα δαιμονικά εκθέματα...

το ελληνορθόδοξο σχέδιο καταστροφής της Ακρόπολης

Εδώ μιλάμε σοβαρά, όπως θα έχεις διαπιστώσει τόσο καιρό που με παρακολουθείς, αγαπημένε/η μου αναγνώστη/τρια, έτσι λοιπόν, σήμερα αποφάσισα να γράψω άλλο ένα αποκαλυπτικό ποστ για άσκηση της σκέψης, ανατρέποντας τα... σερβιρισμένα!

Η Ακρόπολη είναι το βάσανο των θρησκευτικών αρχηγών της χώρας εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια.. πολλούς αιώνες δλδ, ούτε θυμάμαι από πότε... Είναι πεπεισμένοι ότι εκεί πάνω εχουν την έδρα τους ένα σωρό διαβολικά πνεύματα, που δεν αφήνουν εμάς τους καλούς ανθρώπους να ησυχάσουμε, να δουλεύουμε χωρίς να παραπονιόμαστε για αμοιβές και κουραφέξαλα, να μας βαράνε από εκατό μεριές και να μην αντιμιλάμε, να μένουμε ήρεμοι και να προσευχόμαστε να αλλάξουν τα πράγματα προς ένα καλύτερο κόσμο όμορφο κι αγγελικά πλασμένο, κλπ κλπ, ακριβώς όπως ο κόσμος των παπάδων με τα μαύρα ράσα, γεμάτος ροζ στρινγκάκια και ντροπαλά παπαδοπαίδια. Να μας απολύει το αφεντικό με μέιλ και να τρέχουμε στον παπά της ενορίας μας να διαβάζει ευχές «προς επαναπρόσληψιν», καταθέτοντας σε αυτόν τις τελευταίες μας οικονομίες. Να ψάχνουμε μαζί (με τον παπά) τι αμαρτιες κάναμε και μας τιμωρησε ο Θεός με απόλυση.

Πού κολλάει η Ακρόπολη; Μα.. εκεί ακριβώς που ξεκολλάει το μυαλό.. εκεί όπου αρχίζει η σκέψη να φεύγει κατά μεταφυσικά μυστήρια μεριά και να μπερδεύει γλυκά το λογικό με τη παράνοια... «Στην Ακρόπολη ζουν τα δαιμόνια», λένε, «και την Ακροπολη πρέπει να εξαφανίσουμε. Δεν τα καταφέραμε τα παλιά τα χρόνια, δεν είχαμαν και κατάλληλα εργαλεία, αποτελεσματικά, δεν τα καταφέραν οι οθωμανοί, δεν τα κατάφεραν ο Μοροζίνης και ο Ελγίνος, ε, σήμερα αποκλείεται να μη τα καταφέρουμε: με πεισμα (ισχυρή θέληση, το λένε!) και μαεστρία, σίγουρα θα εξαφανίσουμε αυτό το "πνευματικό κουσούρι" που δεν καταφέραμε να...
εξαγιάσουμε»!



Μετα από προσπάθειες πολλών χρόνων, λοιπόν, καταφέραμε να γίνει το Μουσείο της Ακρόπολης. Φυσικά, έγινε αγιασμός του κτιρίου. Προετοιμάστηκε σωστά ο χώρος, για να υποδεχτεί όχι μόνο τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα αλλά και τον Παρθενώνα Ολόκληρον και ό,τι χωρέσει ακόμα να στοιβαχτεί εκεί μέσα από το βράχο της Ακρόπολης! Ετσι, πετυχαίνονται δυο βασικοί στόχοι του ιερατείου, για την επίτευξη των οποίων εργάζεται σκληρά επί αιώνες: ο εξαγιασμός των ειδωλολατρικών κτισμάτων και η ανέγερση νέου μητροπολιτικού χριστιανικού ορθόδοξου ναού πάνω στον ιερό βράχο -αφού του ρίξουν τόννους αγιασμό, φυσικά, να ξερριζώσουν τα κακά δαιμόνια. Δε γίνεται να δεσπόζει στη πόλη της Αθήνας ένα κατασκεύασμα αλλόθρησκων και να ποτίζει το ποίμνιο ξυπνητίλα.. ως πότε πια!

Φυσικά, ως προοδευτικός άνθρωπος που δηλώνω ότι είμαι, βρίσκω αυτό το θεάρεστο σχέδιο πραγματικά υλοποιήσιμο και εξαιρετικής σύλληψης. Μακάρι να εφαρμοστεί! Μπορεί τότε να ξυπνήσουμε από το λήθαργο της βλακείας, να γίνουμε Ανθρωποι και να κυνηγήσουμε τους ρασοφόρους διαστρεβλωτές του μυαλού και της σκέψης μέχρι τα τάρταρα κι ακόμα παραπέρα. Οταν θα έχουν εξαφανιστεί όλες οι αυταπάτες περί δήθεν καλών χριστιανών, υπερασπιστών του γένους, κλπ παπαριές…

Πηγή:

http://rodiat7.blogspot.com/2009/07/blog-post_8635.html

Αποδείξεις για την Εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού



Ο Χριστιανισμός αποτέλεσε τον Δούρειο Ίππο για την άλωση του Ελληνικού Κόσμου.

Εκατομμύρια ΕΛΛΗΝΕΣ δολοφονήθηκαν, χιλιάδες Ιερά, Ναοί, Ασκληπιεία και Θέατρα καταστράφηκαν. Το σύνολο της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας εξαφανίσθηκε (δηλαδή όλη η σοφία του Αρχαίου Κόσμου.

«Το ότι η Εκκλησία έσωσε το Έθνος είναι παραμύθι. Ανάποδα βρίσκεται η αλήθεια. Η Εκκλησία στάθηκε όχι μητέρα, αλλά λάμια, μητριά».
[Αλέξανδρος Πάλλης]

ΔΙΕΣΩΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ;
ΜΑΡΤΥΡΙΑ 1η
Αυτός ο Σχολάριος που αρνιόταν ότι ήταν Έλληνας, μας αποκαλύπτει τους πραγματικούς λόγους, που η Εκκλησία διέσωσε κάποια έργα της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Αντίθετα με την προπαγάνδα της νεώτερης Εκκλησίας, η οποία θέλει να ισχυρίζεται ότι εκείνη διέσωσε και φύλαξε την Ελληνική Παιδεία ο πρώτος Πατριάρχης μετά την Άλωση, ο Γεννάδιος Σχολάριος, είναι ειλικρινής και γράφει : «Γιατί προσκολλήθηκες σε δόγματα σάπια και ξεπερασμένα και τα οποία από πολλούς δεν έχουν πια καμιά ισχύ στις ανθρώπινες ψυχές, σαν να είχες μόνο εσύ φυλάξει τα ελληνικά βιβλία; Αυτά τα διέσωσαν οι πατέρες μας για χάρη της γλώσσας και για να ελέγχουν τον παραλογισμό αυτών που τα διετήρησαν και για να διαλάμψη η καθαρότητα της χριστιανικής θεολογίας». Γενναδίου Πατριάρχου.

«Περί του βιβλίου του Γεμιστού και κατά της Ελληνικής πολυθείας» ή «Επιστολή προς Έξαρχον Ιωσήφ» έκδ. «Πλήθωνος Νόμοι», «Ελεύθερη Σκέψις» Αθήνα 1997.

ΜΑΡΤΥΡΙΑ 2η
«Ο Άγιος Μουλαρίων (σ.σ. Ιλαρίων) ενήργησε να δοθή πατριαρχική προσταγή εις τους βιβλιοπώλας να μη πωλούν κανέν βιβλίον, πριν το δείξωσιν εις την Πανοσιότητά του. Η Ιnquisition (σ.σ. Ιερά Εξέταση) είναι τώρα τελεία. Τίποτε εις την Κωνσταντινούπολιν δεν ημπορεί να τυπωθή, μήτε να πωληθή, εάν δεν προεξετασθή από τον Ιλαρίωνα. Ελπίζω, ότι με όλας τας υποσχέσεις του θεωρού της τυπογραφίας σοφού Ιλαρίωνος, κανείς λόγιος, άξιος τούτου του ονόματος, δεν θέλει στέρξει να παραδώση το σύγγραμμά του εις τα ψαλίδια της παμμιαρότητός του.» (Επιστολή Νικ. Πίκκολου, Εθνική Βιβλιοθήκη, τμήμα χειρογράφων, Αρχείο Θ. Φαρμακίδη, φακ. 36.)



ΕΛΛΑΣ.Ι700 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ...

Κ. Γαβράς : "Ο Παρθενώνας και η λογοκρισία"


Ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης, Κώστας Γαβράς, με επιστολή του προς τα μέσα ενημέρωσης, διαμαρτύρεται για την περικοπή σκηνής από το φιλμ που ετοίμασε για την ιστορία του Παρθενώνα και που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης, κατά την οποία εικονίζονται κληρικοί των πρώτων χριστιανικών χρόνων να καταστρέφουν γλυπτά του μνημείου.

Στην περικοπή της σκηνής προέβη η διοίκηση του Μουσείου σε συνεννόηση με το υπουργείο Πολιτισμού, μετά από διαμαρτυρίες εκκλησιαστικών παραγόντων.

Ο κ. Γαβράς μιλώντας στο MEGA, δήλωσε : «Μπορεί τα δικαιώματα να ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο, που μου ανέθεσε την παραγωγή του φιλμ, αλλά μετά την περικοπή δεν είναι πια το δικό μου φιλμ».

Στην επιστολή που απέστειλε προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ανέφερε : «Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα, ότι η σταδιακή " συρρίκνωση " του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του, αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Έλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας».

Δείτε το σχετικό video :

Ακόμη, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, αναφερόμενος στο περιεχόμενο της σκηνής, τόνισε : «Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών, απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη».

Τέλος, ο κ. Γαβράς επεσήμανε πως σκοπός της δημιουργίας του έργου ήταν να καταδείξει ότι ο Έλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους και προσέθεσε : «Ο αγοραστής, δηλαδή ο κλεπταποδόχος, ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

Πηγή http://cosmo.gr/ArtsEnt/Switzerland/245882.html

Αντί να ζητήσουν συγνώμη (οι κληρικοί αλλά και η διοίκηση του Μουσείου) από τον κ. Κ.Γαβρά, και να επανορθώσουν το λάθος τους

ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!


26 Ιουλίου 2009

ΜΠΑΣΚΕΤ.ΕΘΝΙΚΗ ΕΦΗΒΩΝ.ΜΟΝΙΜΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗΣ!

Όπως και πέρυσι στον Πύργο...

Πύργος Ηλείας.Οι έφηβοι πρωταθλητές Ευρώπης στο Μπάσκετ!!!.

ΕΛΛΑΣ...ΕΛΛΑΣ...ΕΛΛΑΣ!
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ


ΝΑ Η ΡΟΔΟΣ,
ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ

ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ 2009



ct>


Άνθιμος:"όχι γυμνοί στις παραλίες"!

Αυτά παθαίνει κανείς όταν ανεβαίνει το θερμόμετρο!
Μέχρι και ο δεσπότης Θεσσαλονίκης Άνθιμος την έπαθε!
Πήγε σήμερα στην εκκλησία,ε,σου λέει,της..."αγίας Παρασκευής" σήμερα,όλο και κάτι θα κονομήσουμε!
Έπαθε την πλάκα του όμως βλέποντας να μη πατάει κόσμος,έκανε και καύσωνα,πάει,του ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι!
Άρχισε να φαντάζετε γυμνά κορμιά στις παραλίες και τότε...κραύγασε:"Είναι δυνατόν να πηγαίνετε στις παραλίες γυμνές και γυμνοί"!!!!

4.bp.blogspot.com/.../HZ6P2rKwnfY/s400/37.JPG



Ρε σεις δεν έχετε το θεό σας;Που πάτε;
Με τέτοια ζέστη βγάζετε τα παλτά σας και κυκλοφορείτε στις παραλίες γυμνοί!Δεν ντρέπεστε;
Μας σκανδαλίζετε,δεν το καταλαβαίνετε;




Και γιατί δεν πάτε στα...καταστήματά μας(εκκλησίες),να ανάψετε κανένα κερί,να ρίξετε στο παγκάρι τον οβολό σας;Άντε κι έχουμε αναδουλειές,τώρα με την κρίση!







4.bp.blogspot.com/.../s400/image002.jpg


Και από αύριο,μόνο έτσι θα πηγαίνετε να κάνετε μπάνιο!
Άπιστοι!!!












www.peri-grafis.com/.../images/Manet%20Beach.jpg

Υπουργός Αποπολιτισμού Ψέμματος και Λογοκρισίας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 215 / 24. 7. «2009»

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ!

Υπουργός Αποπολιτισμού Ψέμματος και ΛογοκρισίαςΗ τελευταία και πιο αηδιαστική (για την ώρα...) από τις πολλές πρόσφατες υστερίες των κακομαθημένων ορθόδοξων θεοκρατών, ήταν η «αγανάκτηση» της λεγόμενης «Ιεράς» Συνόδου τους για ένα βίντεο του Κώστα Γαβρά, που έως τώρα προβαλλόταν στο νέο Μουσείο της Ακροπόλεως και σε κάποιες σύντομες σκηνές του παρουσίαζε, υπερβολικά ήπια μάλιστα, τους φανατικούς χριστιανούς της πρώτης χιλιετίας της χρονολογίας τους να καταστρέφουν ναούς και αγάλματα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.

Αηδιαστικότερη όμως υπήρξε η στάση που τήρησε επί του θέματος η Πολιτεία, η οποία αντί απλώς να συστήσει, και μάλιστα αυστηρά, στους θεοκράτες «να καθίσουν στα αυγά τους», βγήκε αρχικά απολογητικά δια του στόματος του υπουργού κ. Σαμαρά και προσπάθησε να τους καθησυχάσει με την υπόσχεση ότι «το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, θα προχωρήσουμε σε επανόρθωση» και τελικά αποφάσισε, με την «επιστημονική» μάλιστα συνηγορία του προέδρου του Μουσείου καθηγητή κ. Δημήτρη Παντερμαλή (αυτού του απίθανου ανθρώπου που είχε το καλοκαίρι του 2003 βγάλει... «μονοθεϊστές» τους αρχαίους Μακεδόνες του Δίου!) να αφαιρέσει από το βίντεο τις μη αρεστές στους θεοκράτες σκηνές για να συνεχίσουν αυτοί ανενόχλητοι να κάθονται επάνω στην αντεστραμμένη ιστορική αλήθεια και να παριστάνουν τους Έλληνες.

Εν έτει 2009 λοιπόν, το υπόδουλο στους θεοκράτες Ελληνικό Κράτος ΛΟΓΟΚΡΙΝΕ κατά διαταγή των αφεντικών του ένα βίντεο που όχι μόνο δεν ξεμπρόστιαζε όπως θα' πρεπε την Εκκλησία, αλλ' αντιθέτως, μέσω της προσεγμένης ασάφειάς του, απέκρυπτε τα αμέτρητα εγκλήματά της κατά της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και κατ' επέκταση κατά του πανανθρώπινου πολιτισμού. Εν έτει 2009 το επίσημο Ελληνικό Κράτος, έχοντας να επιλέξει ανάμεσα στο όνομά του και την Θρησκεία που φοράει καπέλο, επέλεξε την δεύτερη, κοροϊδεύοντας ανοικτά τους Έλληνες για το πώς καταστράφηκε ο αρχαίος κόσμος και τα δημιουργήματά του.

Σε άλλες εποχές με άλλα, ανώτερα ήθη, οποιοσδήποτε ήταν στην θέση του κ. Σαμαρά θα έπρεπε να είχε αυτοκτονήσει ή έστω παραιτηθεί, αντί να ζήσει τον εξευτελισμό της μετατροπής του από υπουργό Πολιτισμού σε υπάλληλο ιστορικής ψευδολογίας και εντεταλμένο λογοκριτή. Το ίδιο και ο κύριος καθηγητής που, παρ' όλο που είναι γνωστός για τις στενότατες σχέσεις του με τους θεοκράτες, ανενδοίαστα διοικεί τον καινούργιο χώρο κερδοφόρας αιχμαλωσίας των ΙΕΡΩΝ μας αγαλμάτων και αντικειμένων, δίχως την ελάχιστη έστω πνευματική σχέση με αυτά, αλλά με προσήλωση στο ακριβώς αντίθετό τους. Είμαστε βέβαιοι ωστόσο ότι ούτε ο πρώτος, ούτε ο δεύτερος θα έχουν τέτοια ευθιξία. Είναι και «πολλά τα λεφτά», είναι και «χοντρή η πέτσα», και τι συνεπώς ζητάμε εμείς οι ρομαντικοί άνθρωποι;

Είμαστε βέβαιοι επίσης ότι κανείς από τους -περί άλλων λαλίστατους- «ευαίσθητους» και «δημοκράτες» δημοσιογράφους δεν θα παρουσιάσει τις ιστορικές και θρησκευτικές ενστάσεις μας, αλλά για μία επιπλέον φορά το όλο θέμα θα παρουσιαστεί ως μία ακόμα περίπτωση λογοκρισίας του συρμού, δίχως την πραγματική του, ακανθώδη διάσταση.

Από την πλευρά μας όμως δικαιούμαστε από εδώ και πέρα να θεωρούμε ότι όλοι εμείς οι πραγματικοί, κατά τα πάτρια, Έλληνες, τελούμε υπό κατοχή, το ίδιο και η πατρίδα μας. Όσο θα ασκούν την τυραννία τους οι θεοκράτες, όσο οι υπουργοί θα τους κάνουν τον υπηρέτη την ίδια ώρα που απαξιούν ακόμα και να απαντήσουν σε δικά μας έγγραφα, όσο το ψέμα θα εξακολουθεί να παραμένει θεμέλιο της νεοελληνικής ταυτότητας, όσο οι φόροι μας θα καταλήγουν στις τσέπες των αντικοινωνικών παρασίτων, όσο η πραγματική ελληνική φωνή θα παραμένει αποκλεισμένη από παντού, θα καταγγέλλουμε νύκτα ημέρα τους κατακτητές.

Κάποτε η ένοχες σιωπές θα σπάσουν και μαζί τους θα τελειώσουν και τα ψέματα. Κάποτε οι Έλληνες θα επανακτήσουν αυτήν την χώρα. Την χώρα μας!

ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)

www.ysee.gr

Πηγή...

25 Ιουλίου 2009

Ένας Τούρκος που τον έλεγαν Δαβίδ (Dāwud).

Ένας Τούρκος που τον έλεγαν Δαβίδ (Dāwud)
O David ,«beloved», αγαπημένος.Γράφεται: (Hebrew: דָּוִ(י)ד, Modern Dawid, Tiberian Dāwīḏ ,Arabic: داود‎ Dāwud)
Και το παιδί αυτού Δαβίδογλου- HOŞGELDİN AHMET DAVUTOĞLU,
και αγγλικά Davutoglu.
TÜRKİYENİN HENRY KİSSENGERİ λένε οι Τούρκοι.
Ο τούρκος (;;;) Κίσσινγκερ ειναι πάντως 100% τουρκόφατσα.Δέν αμφιβάλει κανείς.
Ούτε ο ραβίνος του!!!!!

Πηγή...

ΑΙΣΧΟΣ! "Ιερή Λογοκρισία" στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης


Mε έκπληξη διάβασα σήμερα στην Σαββατιάτικη ελευθεροτυπία ότι ο υπουργός πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς και ο πρόεδρος του μουσείου της Ακρόπολης Δημήτρης Παντερμαλής έπειτα από απαίτηση μελών της Ιεράς Συνόδου (άκουσον άκουσον! έπειτα από απαίτηση των παπάδων!) λογόκριναν κομμάτι 1,5 λεπτού από φιλμάκι του παγκοσμίου βεληνεκούς Έλληνα και σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο νέο μουσείο της Ακρόπολης και το οποίο έδειχνε ρασοφόρους χριστιανούς να σκαρφαλώνουν στις μετόπες του Παρθενώνα και να καταστρέφουν τα φειδιακά ανάγλυφα, πράγμα το οποίο είναι και ιστορικά αποδεδειγμένο. Ο Κώστας Γαβράς εμφανώς απογοητευμένος δήλωσε μεταξύ άλλων '' Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ! ''
Αυτοί μας κυβερνάνε, μυαλά οπισθοδρομικά με φασιστικές νοοτροπίες που έχουν το θράσος να λογοκρίνουν ένα σπουδαίο Έλληνα και καλλιτέχνη όπως ο Γαβράς εν έτει 2009 όπως λογόκριναν κάποτε τον Θεοδωράκη! Εκεί μας γυρνάνε! Στις γνώριμες μαύρες εποχές της φασιστικής δεξιάς των δεκαετιών του 50' και του 60'!
ΑΙΣΧΟΣ!
Stendoras, http://viosaviotos2009.blogspot.com/2009/07/2009.html
Αντίδραση του Κ. Γαβρά για το "ψαλίδισμα" φιλμ
Έκπληξη και αντιδράσεις έχει προκαλέσει η αφαίρεση σκηνών από μικρό φιλμ του διεθνώς καταξιωμένου ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτη Κώστα Γαβρά, το οποίο προβαλλόταν έξω από την αίθουσα του Παρθενώνα στο Νέο Μουσείο Ακροπόλεως.
Το επίμαχο κομμάτι του φιλμ - αφιερωμένο στις καταστροφές από ανθρώπινα χέρια που έχει υποστεί το μνημείο του Παρθενώνα - εικόνιζε ρασοφόρους να αφαιρούν από το μνημείο ανάγλυφα και φέρεται να "κόπηκε" μετά από αντιδράσεις εκκλησιαστικών φορέων.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Τύπου το Σάββατο, ο ίδιος ο κ. Γαβράς χαρακτήρισε το γεγονός "λυπηρό και απαράδεκτο". "Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει απ' όλες αυτές τις μικρότητες... Λυπάμαι πολύ!" σημείωσε ο σκηνοθέτης.
Δήλωση του σκηνοθέτη
"Βρίσκω πολύ λυπηρό και απαράδεκτο για την Ελλάδα, μια χώρα που είναι και μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αυτό που συνέβη: το να υποκύψει δηλαδή η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να προβεί σε αυτήν την πράξη παρέμβασης σ' ένα φίλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Ο,τι απεικονίζεται σε αυτό το μικρό φιλμ είναι ιστορικά αποδεδειγμένο. Αναφέρεται στις καταστροφές που έχει υποστεί ανά τους αιώνες το μνημείο, από τους ανθρώπους. Οι πρώτοι χριστιανοί έκαναν αρκετές καταστροφές στα μνημεία και στα γλυπτά για διάφορους λόγους, ορισμένες φορές επειδή απλώς τους είχε σκανδαλίσει η γύμνια των αγαλμάτων" δηλώνει ο Κ. Γαβράς προσθέτοντας:
"Η ιδέα του φιλμ ήταν να διατρέξουμε τις καταστροφές που έχει υποστεί το μνημείο από το ανθρώπινο χέρι για να φτάσουμε και στη μέγιστη καταστροφική πράξη του Ελγιν. Τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπισε, άλλωστε, το μνημείο ήταν από τους ανθρώπους. Αν δεν υπήρχαν αυτές οι καταστροφικές παρεμβάσεις ίσως η Ακρόπολη να είχε παραμείνει όπως ήταν στην εποχή του Περικλή, πριν από 2.500 χρόνια. Όσο για τις αντιδράσεις των εκπροσώπων της Εκκλησίας, δεν με ξαφνιάζουν. Η Εκκλησία αρνείται πάντοτε την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της".
Πολιτικές αντιδράσεις
Αντιδράσεις για τη λογοκρισία του έργου, εξέφρασε και η αξιωματική αντιπολίτευση δια στόματος της αρμόδιας για θέματα Πολιτισμού Μ. Δαμανάκη. Η κ. Δαμανάκη τόνισε ότι η πράξη αυτή:
"Επιστρέφει τον πολιτισμό της χώρας σε πρακτικές λογοκρισίας, γνώριμες από την εποχή της δικτατορίας και μάλιστα, ως ειρωνεία της τύχης, ανήμερα της επετείου της αποκατάστασης της Δημοκρατίας. Το καλλιτεχνικό έργο δεν τεμαχίζεται. Αυτή είναι μια θεμελιώδης αρχή του σύγχρονου πολιτισμού και του δημοκρατικού πολιτεύματος, που ο υπουργός Πολιτισμού και η κυβέρνηση οφείλουν να σεβαστούν, είτε εναρμονίζεται με τις επιλογές τους είτε όχι".
Πηγές:http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=310184&cid=0, http://www.newstime.gr/?i=nt.el.article&id=9003

Χωρίς σχόλια

Πυρκαγιές στην Ελλάδα

Οι πιστοί Clown στο Mexico ευχαριστούν την Παρθένο!

Angelina Jolie στα αμερικανικά στρατεύματα στην Βαγδάτη!

24 Ιουλίου 2009

Η μέθη των χλιδάτων νεόπλουτων κληρικών!Ομολογίες...χριστιανικές!

Μητροπολιτικά αυτοκίνητα

ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΝ ΜΟΝΑΧΟ ΜΕ ΤΗΝ PORCHE!!!!!


ROMANITY ROMANISM ROMIOSINI


ΠΗΓΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Από μερικούς δημοσιογράφους σχολιάζονται τα αυτοκίνητα των Ιερών Μητροπόλεων ή των Μητροπολιτών και κυρίως σχολιάζονται εκείνα που θεωρούνται ότι ξεφεύγουν από το κανονικό σχήμα και μέγεθος.

Βεβαίως, μπορεί κανείς να διακρίνη μερικά τέτοια αυτοκίνητα που είναι υπερβολικά και πολλές φορές δείχνουν την νεοπλουτίστικη νοοτροπία των κατόχων τους. Και στο σημείο αυτό ενθυμούμαι τον λόγο του Αριστοτέλη στο περί "Ρητορικής" σύγγραμμά του που θεωρούσε "απαιδευσίαν πλούτου το είναι νεόπλουτον", γιατί ένας τέτοιος νεόπλουτος άνθρωπος έχει ήθος "ευδαίμονος ανοήτου". Και, δυστυχώς αυτή η νοοτροπία διακρίνει μερικούς Κληρικούς, όλων των βαθμών, που συνήθως προέρχονται κοινωνικά από τις αγροτικές και μικροαστικές τάξεις και αυτομάτως βρίσκονται μπροστά σε μια άλλη κοινωνική κατηγορία που τους μεθάει.

περισσότερα...

Μέσα σε αυτή την πρώτη παράγραφο εμπεριέχεται όλη η αλήθεια,την οποία εξ ανάγκης ομολογούν θέλοντας να δικαιολογήσουν..."μερικούς Κληρικούς,όλων των βαθμών,..."!!!
Ώστε οι ρασοφόροι είναι μια άλλη κοινωνική κατηγορία και όταν κάποιος προέρχεται από τις...κατώτερες ελέω χριστού τάξεις των αγροτών! και των μικροαστών!...μεθάει κολυμπώντας στη χλιδή του χρυσού!
Διαψεύδει ο "επίσκοπος" τα λεγόμενα του "αρχηγού του",που αναρωτήθηκε...
"ποιά περιουσία;"!!!!!
Δε φτάνει αυτό,αλλά έχει και το θράσος ο..."επίσκοπος" να ενθυμείται τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ!
Γιατί...παράκουσε την εντολή του Ι.Χρυσοστόμου,ο οποίος προτείνει την αποχή από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ;

[Ο ΦΙΛΟΒΑΡΒΑΡΙΚΟΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ: «Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα...]
Και πως αυτός γνωρίζει τον ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ,παρακούοντας τη διαταγή του Ρωμαίου Αυτοκράτορα...Γιουδπράβδα(Ιουστινιανού);
[Θα παρεμποδίσουμε δε κάθε μάθημα (κλείσιμο σχολών!), που διδάσκεται από όσους πάσχουν από την νό­σο και την μανία (μάθησης!) των ανόσιων Ελλήνων, ώστε προσποιούμενοι ότι διδάσκουν, να μη μπορούν πια να διαφθείρουν της ψυχές των μαθητών τους με δήθεν αλήθειες.]
Τώρα παρατηρείστε το εικονίδιο που έχει στη σελίδα της η μητρόπολη Ναυπάκτου...
Βλέπετε το σύμβολο της Νέας Ρώμης(Κωνσταντινούπολης) στην αριστερή πλευρά και δεξιά το σύμβολο της Ρώμης!Κανένα...ΕΛΛΗΝΙΚΟ σύμβολο!Ακόμα και εκεί τονίζουν το γιατί επιμένουν..."Ρωμαϊκά"!!!!!Γιαυτό με λύσσα επιμένουν να αποκαλούνται...Ρωμηοί!
Και έτσι μόνοι τους παραδέχονται ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Υπουργικό «ψαλίδι» στις σκηνές της ιερατικής οργής


Το ΥΠΠΟ αφαιρεί τα σημεία της ενημερωτικής ταινίας για το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που προκάλεσαν την μήνιν των ιεραρχών



Προς ικανοποίηση των θιγομένων ιεραρχών από το ιστορικό γεγονός της καταστροφής τμημάτων του γλυπτού διακόσμου του Παρθενώνα από χριστιανούς κατά τους πρώτους αιώνες εγκαθίδρυσης της νέας θρησκείας, όπως αποκάλυψε χθες «Το Βήμα», βαίνει το υπουργείο Πολιτισμού, αποφασίζοντας να αφαιρέσει τις επίμαχες σκηνές από την ενημερωτική ταινία που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Η διάρκειά τους είναι ελάχιστη αλλά έτσι οι επισκέπτες του μουσείου δεν θα βλέπουν πλέον ρασοφόρους άνδρες να κατακερματίζουν μάρμαρα του ναού. Η «τάξη» επανέρχεται αλλά η αλήθεια δοκιμάζεται. Και ένα νέο ζήτημα δημιουργείται, καθώς η αφαίρεση των συγκεκριμένων εικόνων μπορεί να κατευνάζει τα πνεύματα κάποιων, από την άλλη όμως εμφανίζονται τόσο το υπουργείο όσο και το μουσείο να παραδέχονται ένα λάθος το οποίο στην πραγματικότητα ουδέποτε έγινε! Διότι ουδείς είχε σκοπό να προκαλέσει ουδένα, δεδομένου ότι το γεγονός αυτό, το οποίο συνέβη πριν από 13 αιώνες, με τον Μεσαίωνα σε πλήρη εξέλιξη δηλαδή, λογικά δεν θα μπορούσε να συνιστά πρόκληση.

Στην αφαίρεση του τμήματος της ταινίας συμφωνούν τόσο ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς όσο και ο πρόεδρος του μουσείου καθηγητής κ. Δημήτρης Παντερμαλής με το σκεπτικό ότι το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα πρέπει να λειτουργεί ενοποιητικά χωρίς να υπάρχουν παρερμηνείες. Γεγονός είναι όμως ότι από τους χιλιάδες επισκέπτες του μουσείου, που έχουν δει το φιλμάκι των 13 λεπτών το οποίο προβάλλεται διαρκώς, ουδείς εξέφρασε ως σήμερα κάποια διαμαρτυρία ή έστω παρατήρηση για τις συγκεκριμένες εικόνες. Και αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα όσον αφορά τους Ελληνες: Είτε ότι γνωρίζουν καλά πλέον την Ιστορία τους είτε ότι οι συγκεκριμένες σκηνές περνούν απαρατήρητες. Το δεύτερο είναι το πιθανότερο, οπότε η απορία πώς προκλήθηκε το θρησκευτικό αίσθημα παραμένει.

Όσον αφορά, τέλος, το καθαρά ιστορικό μέρος οι αρχαιολόγοι και οι ιστορικοί μελετητές γνωρίζουν καλά το περιστατικό της καταστροφής των μετοπών του Παρθενώνα κατά την εποχή που είχε μετατραπεί σε χριστιανική εκκλησία αφιερωμένη στην Παναγία Αθηνιώτισσα. Ο λόγος ήταν ότι οι μορφές των Κενταύρων, κυρίως, που εικονίζονται ανάγλυφα σε αυτές δεν ταίριαζαν με έναν χριστιανικό ναό. Από την καταστροφή γλίτωσε μόνο η μία από τις τέσσερις πλευρές του ναού, καθώς σε αυτή μια μορφή θύμιζε σε κάποιους την Παναγία.



ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο Ελληνισμός ξαναΒεβηλώνεται δια χειρός του Σαμαρά

Οι μνήμες για τον Σφαγιασμό και τις Καταστροφές του Ελληνισμού βεβηλώνονται για άλλη μια φορά. Τώρα δια χειρός του Υπουργού Πολιτισμού κ. Σαμαρά.

Δεν ξέρω αν ο Γαβράς ξανασταυρώνεται (Βήμα 24/7/09), ξέρω ότι από χθες βεβηλώνεται για άλλη μια φορά η μνήμη των εκατομμυρίων Ελλήνων που δολοφονήθηκαν από τους ρασοφόρους Χριστιανούς και Ξανακουκουλώνεται η εγκληματική και γραμμένη με το αίμα των Ελλήνων Ιστορία του Χριστιανισμού.

Επί αιώνες τα στίφη των ρασοφόρων κατέστρεφαν με ιερή μανία ό,τι ωραιότερο έχει δημιουργήσει ο ανθρώπινος Πολιτισμός. Πλείστα ακέφαλα αγάλματα, ανάγλυφα κ.λ.π. θα βλέπουμε σε κάθε επίσκεψη μας σε οποιοδήποτε Μουσείο της χώρας μας, ιδιαίτερα δε στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης. Όσων αγαλμάτων έχουν σωθεί τα κεφάλια, παρατηρούμε, ότι έχουν σπασμένες με καλέμι τις μύτες, βγαλμένα τα μάτια κι είναι οπωσδήποτε χωρίς γεννητικά όργανα.

Οι μαυροφορεμένοι εγκληματίες κατέστρεψαν στο διάβα τους χιλιάδες Ιερά, Βωμούς, Ναούς, Ασκληπιεία και θέατρα και τα οποία γεγονότα δεν μπορεί κανείς Υπουργός Πολιτισμού να τα σβήσει.


Ένα από τα πολλά Ελληνικά γλυπτά του Νέου Μουσείου
της Ακρόπολης, που έχει γνωρίσει τη χριστιανική αγάπη...


Ενώ αυτό, που ενδεχομένως θα περίμενε κάποιος από τους ιεράρχες θα ήταν μια έστω συγνώμη για τις διαχρονικές καταστροφές, που επέφερε ο Χριστιανισμός στον Ελληνικό Πολιτισμό, δεν είναι το θράσος τους -που επιχειρούν να βγουν κι από πάνω τώρα- όμως, αυτό, που πρωτίστως εντυπωσιάζει.

Το πλέον εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ο ραγιαδισμός του αρμόδιου υπουργού -κατ’ ευφημισμό- Πολιτισμού, κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος, ενώ «κόπτεται» για την επιστροφή των μαρμάρων από την Αγγλία και προβαίνει σε «εθνικώς υπερήφανες» σχετικές δηλώσεις σε Ελληνικά και ξένα Μ.Μ.Ε., τώρα, που βρέθηκε -για το ίδιο θέμα- απέναντί του η Εκκλησία, άφησε κατά μέρος την υπερηφάνεια και άμεσα «συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις»...

Ντροπή σε όσους κλείνουν τα μάτια τους και τα αυτιά τους στις κραυγές του παρελθόντος. Ο τωρινός Υπουργός Πολιτισμού θα είναι άλλος ένας στους τόσους που θα χαρακτηρισθεί προδότης και εγκληματίας.
Ντροπή και σε όλους τους πολιτικούς της σημερινής Ελλάδος για άλλη μια φορά.


ΠΗΓΗ:
ΤΟ ΒΗΜΑ

Ο Γαβράς ξανασταυρώνεται

Η Ιερά Σύνοδος επικοινώνησε με τον υπουργό Πολιτισμού με το εξής πολιτισμένο αίτημα: Να κάνει ντα τον Κώστα Γαβρά. Ο αθεόφοβος σκηνοθέτης, σε ταινιάκι 13 λεπτών για την Ακρόπολη, παρουσιάζει ρασοφόρους να φέρονται ως βάνδαλοι στα μάρμαρα των αρχαίων προγόνων. Η σκηνή τοποθετείται στον 8ο αιώνα μ.Χ. και θεωρείται επιστημονικά τεκμηριωμένη. Πρόκειται για ανελέητο, πλην όμως σύντομο σφυροκόπημα. Διαρκεί λίγο παραπάνω από ένα λεπτό και συνοδεύεται από ηχητικές εξηγήσεις: «Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο». Δεν ξέρουμε τι θα προτιμούσαν οι άγιοι πατέρες. Απαλοιφή της σκηνής και να μείνει μια χρονολογική τρύπα στο ντοκυμαντέρ ή μήπως να παρουσιαστούν ορθόδοξοι μοναχοί να παίρνουν μέρος σε πομπή των Παναθηναίων; Ο κ. Αντ. Σαμαράς επέλεξε μια μεσοβέζικη λύση. Είπε ότι θα «εξετάσει το ζήτημα» και με μια σιβυλλική δήλωση άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο «επανόρθωσης». Για να γίνει όμως επανόρθωση, δηλαδή να περικοπούν τα πλάνα, οι παραγωγοί της ενημερωτικής ταινίας θα πρέπει να παραδεχτούν ότι είναι άσχετοι και ότι φόρεσαν στις φιγούρες σκουρόχρωμα μακριά ρούχα, γιατί τότε δεν υπήρχαν μπεζ λινά. Επίσης, θα πρέπει να αποκαλύψουν ότι δεν ανέτρεξαν σε ιστορικές πηγές, αλλά σε σελίδες fiction, όπως το βλάσφημο μυθιστόρημα «μ.Χ.» του Βασίλη Αλεξάκη. Μια άλλη προοπτική «επανόρθωσης» είναι να αποσυρθεί εντελώς το έργο από το Μουσείο, να μην προσφέρεται στους επισκέπτες ως υλικό πληροφόρησης. Και, γιατί όχι, να αντικατασταθεί από βίντεο αρτ με βίους αγίων.


Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος υπουργός Πολιτισμού δέχεται πιέσεις για να παρέμβει.
Ο πολιτικός κόσμος, μαζί και ο υπουργός Πολιτισμού, οφείλουν να στηρίξουν τον Γαβρά. Υπάρχει μια θεμελιώδης διαφορά μεταξύ του ιστορικού ντοκυμαντέρ και των άλλων έργων τέχνης. Το πρώτο κρίνεται για την αλήθεια, ενώ η τέχνη έχει κάθε δικαίωμα παραποίησης και ψεύδους. Δεν είναι ζήτημα πίστης, ηθικής, βλασφήμιας, αλλά βρισκόμαστε μπροστά σε κίνδυνο παραχάραξης της Ιστορίας. Οι πηγές, αλλά και οι αρχαιολογικές έρευνες, είναι σαφείς: καταγράφεται στα βυζαντινά χρόνια καταστρεπτική μανία των χριστιανών στα απομεινάρια του Δωδεκάθεου. Το ταινιάκι του Γαβρά δεν κάνει καμία φοβερή αποκάλυψη, πλην όμως η Ιερά Σύνοδος θα απαντήσει οργανωμένα. Αποφάσισε «να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού». Θα βρεθούν μελετητές να στηρίξουν τη θέση, εδώ βρέθηκαν άλλοι που παρουσιάζουν τον Μεγαλέξανδρο ως Σκοπιανό.

Λίγοι θα υποστηρίξουν θεσμικά τον Γαβρά και ελάχιστοι θα το κάνουν δημόσια. Στις εκκλησιαστικές αντιπαραθέσεις οι πολιτικοί κάνουν τουμπεκί. Νιώθουν εξαιρετικά άβολα στην ιδέα της διαμάχης με το παπαδαριό. Το ερώτημα είναι αν η σιωπή και η υποταγή στα εκκλησιαστικά προστάγματα συνάδουν προς το κοινό αίσθημα. Δεν τεκμαίρεται από πουθενά ότι ο σκοταδισμός έχει πέραση. Τουναντίον, κάποια γεγονότα δίνουν αντίθετη αίσθηση: στην έκθεση Οutlook περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες είδαν τον βλάσφημο πίνακα αδιαμαρτύρητα, μέχρι που έγινε πολιτικό ζήτημα. Οι φωνές του κ. Μ. Εβερτ και του Προκαθήμενου της Ελλαδικής Εκκλησίας ήταν πιο δυνατές από τις φωνές χιλιάδων φιλότεχνων. Η φασαρία των ολίγων φανατικών προσκρούει σε εκκωφαντική σιωπή.


Σεμνά και ταπεινά και με πρωινό ένδυμα στην γιορτή της δημοκρατίας!

Αν ήξεραν...

ΠΛΑΠΟΥΤΑΣ:"...μάνα και πατέρα δε γνώρισα.Ραγιάς ήμουν και βγήκα κλέφτης."

Νικηταράς.Ήρωας και ζητιάνος!

Κι αν κανείς ρωτήσει σήμερα τις...κυρίες των κυρίων,ίσως απαντήσουν..."μόδιστροι ήταν;"!


Επιτέλους τέλος...

Ο Σεμνός και ταπεινός πρόεδρος δημοκρατίας μετά τον Στεφανόπουλο που πέρασε απο την μεταπολίτευση βάζει τελος στην γκλαμουράτη πολιτικοκοινωνικοεκδοτικοδημοσιογραφική εμποροπανήγυρη που επαναλαμβάνεται εδω και τριαντατέσσερα χρόνια...στο προεδρικό Μέγαρο!
Μόνο η Σάσα Μπάστα ή Τζούλια Αλεξανδράτου δεν πρόλαβαν να τιμήσουν την δημοκρατία!
Λοιπόν ο Παπούλιας θα δεχθεί στις 11 το πρωί μόνο τους πολιτικούς (κυβέρνηση, βουλευτές ) την στρατιωτική και θεσμική εκπροσώπιση της χώρας για την επέτειο της αποκατάσταση της δημοκρατίας...
Ουτε χαβιάρια ούτε μουσικές ούτε παράτες ...Και κλάμα οι κυρίες των πολιτικών...
Περισσότερες φωτό στο Παπατζήδες

Πηγή...

Στην αρχή ο Θεός δημιούργησε την αδικία

Τελικά, η γρίπη των χοίρων δεν μεταδίδεται από το φίλημα των εικόνων;

23 Ιουλίου 2009

Η αλήθεια για τον εβραίο «πνευματιστή (! ;;;) » Uri Geller


Kalopoulos-Uri Geller-James Randi

Ρασοφόροι,φάτε έναν Παπαρρηγόπουλο!

"Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας"...

"Αλλ' επανέλθωμεν εις τα γεγονότα του πραγματικού βίου.Είδομεν πως ο Θεοδόσιος ο μέγας εξετέλεσεν εν Κωνσταντινουπόλει το κατά των αιρετικών διάταγμα αυτού. Τα αυτά ενηργήθησαν δι' επιτρόπων του βασιλέως εις όλας τας πόλεις της ανατολής όπου ιδίως ήκμαζεν ο αρειανισμός. Ουδέ περιωρίσθη ο βασιλεύς εις το να αποδώση τοις ορθοδόξοις όλας τας εκκλησίας και όλα τα ιερά ιδρύματα και κτήματα,αλλά,δια πολλών ετέρων θεσπισμάτων,οσημέραι αυστηρότερος προς τους αιρετικούς δεικνύμενος,πρώτον μεν αφήρεσεν από αυτών άπαντα τα πολιτικά δικαιώματα,έπειτα απεστέρησεν αυτούς του δικαιώματος του διαθέτειν,τελευταίον κατεδίκασε πολλούς εις εξορίαν,επιβαλών κατά τινων μάλιστα και την του θανάτου ποινήν. Συγχρόνως εξέδωκε νόμους αυστηρούς,δι' ών αφηρείτο εκ μέσου νυν μεν τούτο,νυν δ' εκείνο του αρχαίου ελληνικού βίου και ιδίως του αρχαίου ελληνικού θρησκεύματος. Ο Θεοδόσιος κατήργησεν εν έτει 394,δια νόμου,τον μέγαν ολυμπιακόν αγώνα,κατά την 293 Ολυμπιάδα αφ' ής ενίκησεν ο Κόροιβος' και εξέλιπεν ούτω τότε δια παντός η επιφανεστάτη εκείνη των αρχαίων ελληνικών πανηγύρεων. Ωσαύτως,επί βαρυτάταις χρηματικαίς ζημίαις και ύστερον επί ποινή θανάτου,απηγορεύθησαν αλληλοδιαδόχως αι εν ημέρα και εν νυκτί θυσίαι,αι ιεροσκοπίαι,η των ειδώλων λατρεία,η εις τους ναούς είσοδος και εν γένει πάσα δημοσία και απόρρητος τελετή του αρχαίου θρησκεύματος. Καθώς δε συνήθως συνέβαινε περί τα τοιαύτα η εκτέλεσις των νόμων τούτων υπερέβαλε πολλάκις και αυτήν αυτών την δεινήν αυστηρότητα. Οι κατά τας επαρχίας εξηγριωμένοι όχλοι,μη αρκούμενοι εις την κατάργησιν της λατρείας,ήθελον να καταστρέψωσι και αυτά τα οικοδομήματα εντός των οποίων αύτη ετελείτο. Αι πολιτικαί αρχαί ηναγκάζοντο να ενδώσωσιν ή έβλεπον αδιαφόρως την τοιαύτην των μνημείων εκείνων κατεδάφισιν. Τινές δε των επισκόπων και οι πλείστοι των μοναχών συνετέλουν προθυμότατα εις τον όλεθρον τούτον. Εις μάτην διεμαρτύροντο οι εθνικοί' εις μάτην ο περιώνυμος σοφιστής Λιβάνιος,επ' ελπίδι του να συγκινήση την ψυχήν του Θεοδοσίου,περιέγραφεν υπερβολικώτερον ίσως της αληθείας τα παθηματα του αρχαίου θρησκεύματος,λέγων προς τοις άλλοις' <οι δε μελανειμονούντες ούτοι...θέουσιν εφ' ιερά,ξύλα φέροντες και λίθους και σίδηρον,οι δε,και άνευ τούτων,χείρας και πόδας...των πρώτων δε κειμένων,δρόμος επί τα δεύτερα και τρίτα' τολμάται μεν ούν καν ταις πόλεσι' το πολύ δε εν τοις αγροίς...χωρούσι τοίνυν δια των αγρών ώσπερ χείμαρροι κατασύροντες δια των ιερών τους αγρούς.> Η φωνή αυτού δεν εισηκούσθη και το έργον της καταστροφής εκηκολούθησε. Τότε ανετράπη εκ βάθρων ο εν Αλεξανδρεία περίφημος ναός του Σεράπιδος,πάλαι ποτέ οικητήριον των επιστημών,και σώζων έτι κατά τους χρόνους τούτους τινά της αρχαίας σοφίας ίχνη. Τότε κατηδαφίσθη ο εν Απαμεία περικαλλής του Διός ναός. Τότε ηφανίσθησαν πλείστα άλλα της τέχνης αριστουργήματα ιδίως εν Συρία και εν Αιγύπτω' εις την ενταύθα Ελλάδα κατ' ευτυχίαν δεν φαίνονται τα τοιαύτα γενόμενα,ίσως διότι οι εθνικοί ήσαν ενταύθα πολλοί έτι και ισχυροί,ώστε οι του νέου δόγματος οπαδοί δεν ετόλμων να επιτεθώσι κατ' αυτών τοσούτον απροκαλύπτως.

Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας,....."

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Βιβλίον όγδοον,σελ.264,265,266

Κ.Παπαρρηγόπουλος.


Επειδή ο Παπαρρηγόπουλος ήταν ακραιφνής χριστιανός και ήταν αυτός που εισήγαγε τον όρο "ελληνορθοδοξία",τι έχουν να πουν οι ρασοφόροι για αυτά που τους καταμαρτυρεί;


Εάν πιάσουν φωτιές τότε κάντε ...

Βραστό κρέας διαβασμένο στην εκκλησία για να ρθεί βροχή
28.04.2009

Στόχος να προκόψουν τα σπαρτά να χαμογελάσουν οι αγρότες
Παπάδες, δημοτική αρχή και απλός κόσμος έσπευσαν να συμμετάσχουν σ΄αυτό το τραπέζι αγάπης με τον ξεχωριστό σκοπό που έχει να κάνει με τα φυσικά φαινόμενα. Ναρθούν βροχές όχι όμως χαλάζι κι αρρώστιες στις καλλιέργειες. Έτσι λοιπόν τα βραστά μπήκαν στα καζάνια, μαγειρεύτηκαν παραδοσιακά, διαβάστηκαν εκκλησιαστικά και μοιράστηκαν στον κόσμο που γνωρίζοντας το έθιμο πήγε στην εκκλησιά της Μεσούνης και πήρε από το ευλογημένο βραστό για το καλό.
«Ήταν οι εποχές που οι παραδόσεις των ανθρώπων καταλυτικά υπήρχαν στην ζωή τους. Και μπορεί η βροχή να ήρθε από την παραμονή της λιτανείας και του εθίμου η παράδοση όμως τηρήθηκε κι έτσι τα βραστά αρνιά και πρόβατα μπήκαν στα καζάνια, μαγειρεύτηκαν σε ξύλα και μοιράστηκαν στους δεκάδες πιστούς που έσπευσαν. Όπως θα πουν μιλώντας στον «Χ» οι κάτοικοι το έθιμο ήρθε από την Ανατολική Ρωμυλία. «Οι γονείς μας το έφεραν από την Βουλγαρία εδώ και πάρα πολλά χρόνια ακόμα που ήρθαν πρόσφυγες. Το έκαναν εκεί και τώρα το κάνουμε και εδώ», θα πει ο Στέργιος Κατούδης, από το Πολύκαστρο.
«Είναι Θρακιώτικο έθιμο. Κάνουμε την θυσία των ζώων για τον καιρό, για χαλάζι, για βροχή, για πολλά πράγματα. Όταν δεν βρέχει ζητάμε βροχή και όταν υπάρχουν βροχές, ο παπάς κάνει την δέηση και λέει να σταματήσει να μην έχουμε χαλάζι, καταστροφές. Θέλουμε για τα χωράφια καθαρή βροχή και αυτά τα χαλάζια να μην μας καταστρέφουν το βίο μας.
Βοηθάει το έθιμο;
-Βέβαια βοηθάει. Δόξα τον Θεό παράπονο δεν έχουμε». Οι κάτοικοι μιλούν για την ιεροτελεστία της σφαγής του αμνού. «Το αγοράζουμε από έναν δικό μας τσομπάνο, το σφάζουμε, κάνουμε την θυσία, το θυμιατίζουμε να πέσει το αίμα μέσα στην εκκλησία για την θυσία που κάνουμε και εκείνο το κρέας πάει παντού. Στην συνέχεια τρώμε το διαβασμένο κρέας», θα πουν.
Στο γεύμα αγάπης στον αυλόγυρο της εκκλησίας ιερείς κι εκπρόσωποι της δημοτικής αρχής, αλλά και ο ανδρικός πληθυσμός της Μεσούνης, αφού οι γυναίκες πήραν το βραστό στα ταπεράκια και πήγαν στο σπίτι.
Πηγή:http://www.xronos.gr/mores/detail.php?ID=45887

Ο αντιπρόεδρος της Κολομβίας στο Ισραήλ

Χωρίς λόγια...


Οργισμένα ράσα για το Μουσείο της Ακρόπολης

ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ .....
ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
.





Ζητούν να αποσυρθεί το βίντεο το οποίο δείχνει φιγούρες που μοιάζουν με ιερείς να καταστρέφουν αρχαία και θα χρηματοδοτήσουν έρευνα για την συμβολή της Εκκλησίας στην διάσωση του Αρχαίου ελληνικού Πολιτισμού

Ανδρικές φιγούρες που σφυροκοπούν τα μάρμαρα του Παρθενώνα, κάπου στον... 8ο αιώνα μ.Χ., όπως παρουσιάζονται, κατόπιν ψηφιακής επεξεργασίας φυσικά, σε ενημερωτικό φιλμάκι του Νέου Μουσείου Ακρόπολης προκαλούν - 13 αιώνες μετά- την μήνιν της Εκκλησίας. Η Ιερά Σύνοδος που «είδε» στις φιγούρες ορθόδοξους ιερείς εξεγέρθηκε κατά την προχθεσινή συνεδρίασή της, ζήτησε η προβολή να σταματήσει και ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος ενημέρωσε ότι έχει ήδη προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προς το υπουργείο Πολιτισμού.

Πάντως, η ιδιότητα αυτών των ανθρώπων της βυζαντινής εποχής, με τα μακριά σκουρόχρωμα ενδύματα, δεν δηλώνεται σαφώς, ούτε άλλωστε υπήρξε τέτοια πρόθεση, όπως λέει η κυρία Κορνηλία Χατζηασλάνη, προϊσταμένη του τμήματος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Μουσείου. «Δεν είχαμε καμία πρόθεση να θίξουμε κανέναν» είπε η ίδια χθες στο «Βήμα», έκπληκτη από το θέμα που δημιουργήθηκε, το οποίο άκουγε για πρώτη φορά. « Το ζήτημα θα εξεταστεί κι αν τα καταγγελλόμενα αληθεύουν, θα προχωρήσουμε σε επανόρθωση» δήλωσε πάντως ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς , ο οποίος έγινε αποδέκτης των συγκεκριμένων διαμαρτυριών.

Το φιλμάκι που παρουσιάζεται στο Μουσείο της Ακρόπολης, διάρκειας 13 λεπτών, δημιουργήθηκε για την πληροφόρηση των επισκεπτών της περίφημης γυάλινης αίθουσας του Παρθενώνα. Να σημειωθεί μάλιστα ότι οι υπό συζήτηση «σκηνές» έχουν διάρκεια ενάμισι λεπτού και προέρχονται από ένα φιλμάκι που δημιούργησε ο διάσημος σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς για την Ακρόπολη και τα μνημεία της και είχε προβληθεί κατά τη διάρκεια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας σε μεγάλη εκδήλωση στη Νέα Υόρκη.

Η ταινία εισάγει στη φιλοσοφία του οικοδομικού προγράμματος του Περικλή μετά τους Μηδικούς Πολέμους και αναφέρεται συνοπτικά στην ανέγερση του ναού, στα χαρακτηριστικά αρχιτεκτονικά του στοιχεία, στην περιγραφή του γλυπτού του διάκοσμου και, τέλος, επιγραμματικά σχεδόν, στην ιστορία του μνημείου διά μέσου των αιώνων.

«Από την κατασκευή του Παρθενώνα ως σήμερα πέρασαν σχεδόν 25 αιώνες. Ο ναός γνώρισε πολλές περιπέτειες. Η πρώτη μεγάλη καταστροφή έγινε μάλλον το 267 μ.Χ. και οφειλόταν σε εμπρησμό. Οι νέες αντιλήψεις για την τέχνη που επικράτησαν αργότερα, κατά την παλαιοχριστιανική εποχή, οδήγησαν στην καταστροφή πολλών έργων τέχνης σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο. Πολλά από τα γλυπτά του Παρθενώνα δεν αποτέλεσαν εξαίρεση». Αυτό είναι το κείμενο που ακούγεται κατά την εξιστόρηση των παθημάτων του αρχαίου ναού, το οποίο στη συνέχεια αναφέρεται και σε άλλα ιστορικά γεγονότα: στη μετατροπή του Παρθενώνα σε εκκλησία της Παναγίας της Αθηνιώτισσας που ήταν η μεγαλύτερη της πόλης, ακολούθως επί των Φράγκων της Δ΄ Σταυροφορίας σε εκκλησία λατινικού δόγματος, σε μουσουλμανικό τέμενος από το 1458, όταν οι Οθωμανοί τούρκοι κατέλαβαν την Αθήνα στην καταστροφή του κατά την εκστρατεία του Μοροζίνι το 1687 και βέβαια στη συστηματική λεηλασία του από τον Ελγιν, ο οποίος απέσπασε και διήρπαξε πολλά γλυπτά του.

Στο ερώτημα σήμερα αν οι άνθρωποι της βυζαντινής εποχής προέβησαν σε καταστρεπτικές ενέργειες στα μνημεία της Ακρόπολης ή σε άλλα, η απάντηση που δίνεται τόσο από τις πολυάριθμες ιστορικές πηγές όσο και από την αρχαιολογική έρευνα, που μπορεί να διαπιστώσει σαφώς πότε και πώς προκλήθηκαν ζημιές σε αρχαιότητες, είναι καταφατική. Και είναι οφθαλμοφανής σε δεκάδες βυζαντινούς ναούς σε όλη τη χώρα - και στο Αγιον Ορος-, όπου στα κτίρια έχουν ενσωματωθεί κίονες, γλυπτά και άλλα δομικά υλικά από τους προϋπάρχοντες στο ίδιο σημείο αρχαίους ναούς. Από την άλλη οι πράξεις αυτές εξεταζόμενες υπό τις επικρατούσες τότε συνθήκες είχαν τη δική τους σκοπιμότητα και νομιμότητα, κάτι που ουδείς αμφισβητεί. Θα έλεγε κάποιος λοιπόν ότι ζητήματα σαν αυτό βλάπτουν πρώτα την ίδια την Εκκλησία. Γιατί σήμερα μόνο ένας ιστορικά αναλφάβητος θα μπορούσε να προκαλέσει την ανακίνηση τέτοιων θεμάτων, επιχειρώντας έναν ιδιότυπο σκοταδισμό.


Η Ιερά Σύνοδος πάντως στο ανακοινωθέν που εξέδωσε δεν κάνει καμία αναφορά στο θέμα του Μουσείου. Ανακοινώνει απλώς την απόφασή της «να απευθυνθεί στην Ακαδημία Αθηνών και να γνωρίσει την πρόθεσή της να χρηματοδοτήσει την έρευνα και συγγραφή μελέτης περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού (Μνημεία - Γραμματεία)».


ΠΗΓΗ: ΤΟ ΒΗΜΑ

Jesus camp (Τα στρατόπεδα του Ιησού-ελληνικοί υπότιτλοι)

Η πρώτη δημοκρατία που διαχώρισε την εκκλησία από το κράτος σήμερα δεινοπαθεί κάτω από την θεοκρατία του χριστιανικού φονταμενταλισμού. Σοκαριστικό ντοκιμαντέρ για τον προσηλυτισμό των παιδιών της Αμερικής στις μεσαιωνικές δεισιδαιμονίες μέσα από χριστιανικές αδελφότητες και την έμπρακτη στήριξη του κράτους