15 Μαΐου 2009

Η ορεινή Ολυμπία,ο Καλυδώνιος κάπρος και η αποκατάσταση της ιστορίας.


Μαρμάρινη ρωμαϊκή σαρκοφάγος από το Βικοβάρο με αναπαράσταση του κυνηγιού του Καλυδωνίου Κάπρου (Palazzo dei Conservatori, Ρώμη)


Το κυνήγι του Καλυδωνίου Κάπρου σε μελανόμορφο αγγείο από τη Λακωνία, έργο του «Ζωγράφου του Ναύκρατη», περ. 555 π.Χ. (Μουσείο του Λούβρου)



"Τα σουληνάρια"!Πηγή στο αναψυκτήριον του χωριού Κωστομέρα,εδώ που πρωτοπίνουν νερό οι αετοί!

Ορεινή Ολυμπία,Πλαγιές όρους Μίνθη,χωριό Κωστομέρα!Το αναψυκτήριον και ο γέρο-πλάτανος υποβασταζόμενος!


Άφωνοι!Μην ενοχλήσουμε τον Καλυδώνιο κάπρο!Είδαμε τα χνάρια του στο δρόμο και γνωρίζαμε ότι μας παρακολουθεί!
Ζώο της μυθολογίας που κατέστρεφε τα πάντα στην περιοχή της Καλυδώνας. Ο βασιλιάς της Καλυδώνας Οινέας σε κάποια προσφορά θυσίας στους θεούς ξέχασε την Άρτεμη, που θύμωσε και έστειλε ένα φοβερό κάπρο να προξενεί καταστροφές στην Καλυδώνα. Ο Μελέαγρος τότε κάλεσε όλους τους ήρωες της Ελλάδας να τον σκοτώσουν, με βραβείο το δέρμα και το κεφάλι του κάπρου.
Στο κάλεσμα αποκρίθηκαν πολλοί, και ανάμεσα τους ο Κάστωρ και ο Πολυδεύκης από τη Σπάρτη, ο Ίδας και ο Λυγκεύς από τη Μεσσήνη, ο Θησεύς από την Αθήνα, ο Πείριθους από τη Λάρισα, ο Ιάσων από την Ιωλκό, ο Άδμητος από τις Φερές, ο Νέστωρ από την Πύλο, ο Πηλεύς και ο Ευρυτίων από τη ΦθΙα, ο Ιφικλής από τη Θήβα, ο Αμφιάραος από το Αργος, ο Τελαμών από τη Σαλαμίνα, ο Καινεύς από τη Μαγνησία και τέλος ο Αγκαίος και ο Κηφεύς από την Αρκαδία, συνοδευόμενοι από τη συμπατριώτισσα τους, την αγνή γοργοπόδαρη Αταλάντη, μοναχο­κόρη του Ίασου και της Κλυμενης. Ο Ίασος ήθελε αρσενικό κληρονόμο, και η γέννηση της Αταλάντης τον απογοήτευσε τόσο βαθιά ώστε την πέταξε στο όρος Παρθένιο κοντά στην Καλυδώνα, όπου τη θήλασε αρκούδα πού την έστειλε η 'Άρτεμις σε βοήθεια της . Η Αταλάντη μεγάλωσε και έγινε γυναίκα ανάμεσα στο σοι των κυνηγών που τη βρήκαν και την ανάθρεψαν, άλλά έμεινε παρθένα και πάντοτε κουβαλούσε απάνω της όπλα. Κάποια φορά έφτασε σκασμένη στη δίψα στα Κύφαντα, και εκεί, επικαλούμενη την Άρτεμη και χτυπώντας έναν βράχο με την αιχμή από το δόρυ της, έκανε να αναβλύσει πηγή. Αλλά ακόμη δεν είχε συμφιλιωθεί με τον πατέρα της.
(σ.σ.Επειδή το όρος Παρθένιον βρίσκεται στην Αρκαδία της Πελοποννήσου,άρα η Καλυδώνα ήταν στην περιοχή που και σήμερα βρίσκεται το χωριό Καλυδώνα,στην πλαγιά του όρους Μίνθη της Ορεινής Ολυμπίας.
Ο Παυσανίας στα Ηλειακα αναφέρει:[3] τοὺς Ἠλείους ἴσμεν ἐκ Καλυδῶνος διαβεβηκότας καὶ Αἰτωλίας τῆς ἄλλης: τὰ δὲ ἔτι παλαιότερα ἐς αὐτοὺς τοιάδε εὕρισκον. βασιλεῦσαι πρῶτον ἐν τῇ γῇ ταύτῃ λέγουσιν Ἀέθλιον, παῖδα δὲ αὐτὸν Διός τε εἶναι καὶ Πρωτογενείας τῆς Δευκαλίωνος, Ἀεθλίου δὲ Ἐνδυμίωνα γενέσθαι: [4] τούτου τοῦ Ἐνδυμίωνος Σελήνην φασὶν ἐρασθῆναι, καὶ ὡς θυγατέρες αὐτῷ γένοιντο ἐκ τῆς θεοῦ πεντήκοντα. οἱ δὲ δὴ μᾶλλόν τι εἰκότα λέγοντες Ἐνδυμίωνι λαβόντι Ἀστεροδίαν γυναῖκα--οἱ δὲ τὴν Ἰτώνου τοῦ Ἀμφικτύονος Χρομίαν, ἄλλοι δὲ Ὑπερίππην τὴν Ἀρκάδος--, γενέσθαι δ' οὖν φασιν αὐτῷ Παίονα καὶ Ἐπειόν τε καὶ Αἰτωλὸν καὶ θυγατέρα ἐπ' αὐτοῖς Εὐρυκύδαν. ἔθηκε δὲ καὶ ἐν Ὀλυμπίᾳ δρόμου τοῖς παισὶν ἀγῶνα Ἐνδυμίων ὑπὲρ τῆς ἀρχῆς, καὶ ἐνίκησε καὶ ἔσχε τὴν βασιλείαν Ἐπειός: καὶ Ἐπειοὶ πρῶτον τότε ὧν ἦρχεν ὠνομάσθησαν...[8] Αἰτωλῷ δὲ μετὰ Ἐπειὸν βασιλεύσαντι συνέπεσεν ἐκ Πελοποννήσου φυγεῖν, ὅτι αὐτὸν οἱ Ἄπιδος παῖδες ἐφ' αἵματι ἀκουσίῳ δίκην εἷλον: Ἆπιν γὰρ τὸν Ἰάσονος ἐκ Παλλαντίου τοῦ Ἀρκάδων ἀπέκτεινεν Αἰτωλὸς ἐπελάσας τὸ ἅρμα τεθέντων ἐπὶ Ἀζᾶνι ἄθλων. ἀπὸ μὲν Αἰτωλοῦ τοῦ Ἐνδυμίωνος οἱ περὶ τὸν Ἀχελῷον οἰκοῦντες ἐκλήθησαν φυγόντος ἐς ταύτην τὴν ἤπειρον, τὴν δὲ Ἐπειῶν ἔσχεν ἀρχὴν Ἠλεῖος, Εὐρυκύδας τε τῆς Ἐνδυμίωνος καὶ--ὅτῳ πιστὰ--πατρὸς ὢν Ποσειδῶνος: καὶ τὸ ὄνομα οἱ ἄνθρωποι τὸ νῦν ἀντὶ Ἐπειῶν ἀπὸ τοῦ Ἠλείου μεταβεβλήκασιν.
Άρα,όταν ο Αιτωλός και οι συν αυτώ,έφυγαν από την Πελοπόννησο και πήγαν στην περί τον Αχελώον χώρα,πήραν μαζί τους και τη μυθιστορία τους.)

Μεγαλείο οργιαστικό!Ένα απομεινάρι της φύσης που δεν κάηκε το 2007.Ψηλά,πάνω από το χωριό Κωστομέρα,εδώ που ακόμα κυκλοφορεί ο Καλυδώνιος κάπρος και περιμένει κάποια σύγχρονη Αταλάντη να τον θηρεύσει!Στο βάθος το όρος Λαπίθας με τη μυτερή κορφή του τη Σμέρνα!

Οι αναβαθμίδες,η πηγή,οι ποτίστρες...Τότε που ο τόπος έσφιζε από ζωή!Στην πλαγιά της Μίνθης,πάνω από το χωριό Κωστομέρα!

Επιγραφή στην πέτρινη πλάκα της πηγής!Πόσοι να έχουν ξεδιψάσει εδώ!Κι εγώ!

Αν είχε μιλιά,θα μας έλεγε πολύ παλιές ιστορίες!Η Δρυς.

Αρχαίο πέτρινο αλώνι.Εδώ που ο μόχθος γινόταν σοδειά.

Πλαγιά στο όρος Μίνθη της Ορεινής Ολυμπίας.

Χαλάσματα.Η γκρεμισμένη εστία(τζάκι),με φόντο την οργιαστική φύση.

Γη της Ορεινής Ολυμπίας.Στο βάθος το Ιόνιον Πέλαγος.

Πηγές θεμάτων:
http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%85%CE%B4%CF%8E%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%BA%CE%AC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82
http://www.toxolyros.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=22973&Itemid=725
http://www.hunter.gr/foreis/20060412a.htm
http://www.livepedia.gr/index.php/%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CF%85%CE%B4%CF%8E%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%BA%CE%AC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%82
http://el.wikisource.org/wiki/%CE%97%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD/%CE%91
Φωτογραφίες:Πλάτων Πισατίδης

14 Μαΐου 2009

"Αφροδίτη" 35.000 ετών (ξανα)γράφει την ιστορία της Τέχνης!

Η αρχαιότερη απεικόνιση ανθρώπινης φιγούρας βρέθηκε στη Γερμανία
14/05/09
Την αρχαιότερη απεικόνιση ανθρώπινης φιγούρας, που έχει ποτέ βρεθεί στον κόσμο, και το αρχαιότερο δείγμα ευρωπαϊκής γλυπτικής, εκτιμούν ότι βρήκαν Γερμανοί επιστήμονες.
Πρόκειται για το αγαλματίδιο της «Αφροδίτης», μιας ευτραφούς γυμνής θηλυκής φιγούρας, σκαλισμένο περίτεχνα από τον χαυλιόδοντα ενός μαμούθ, που βρέθηκε στη Γερμανία και χρονολογήθηκε ότι έχει ηλικία τουλάχιστον 35.000 ετών. Η ανακάλυψη έχει προκαλέσει αίσθηση παγκοσμίως.Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το αγαλματίδιο αποκαλύπτει, επίσης, ότι οι πρώτες ρεαλιστικές καλλιτεχνικές δημιουργίες της ανθρωπότητας είχαν ερωτικό περιεχόμενο.
Η νέα «Αφροδίτη» θα εκτεθεί σε μεγάλη έκθεση έργων παλαιολιθικής τέχνης που θα πραγματοποιηθεί στη Στουτγκάρδη από τις 18 Σεπτεμβρίου 2009 έως τις 10 Ιανουαρίου 2010.
Σε έξι κομμάτια***
Το προϊστορικό εύρημα, μήκους μόλις 6 εκατοστών και πλάτους 3,4 εκατοστών, ανακαλύφθηκε από τον αρχαιολόγο Νίκολας Κόναρντ του τμήματος Πρώιμης Προϊστορίας του γερμανικού πανεπιστημίου του Τίμπινγκεν, στο ασβεστολιθικό σπήλαιο Χόλε Φελς της Σουαβίας στη νοτιοδυτική Γερμανία (σε βάθος τριών μέτρων από τη σημερινή επιφάνεια του σπηλαίου και σε απόσταση 20 μέτρων από την είσοδό του, κοντά στη Στουτγκάρδη και την κοιλάδα του Δούναβη). Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, το BBC και το περιοδικό Nature, η «Αφροδίτη» βρέθηκε το 2008 σπασμένη σε έξι κομμάτια, ενώ λείπει ακόμα ο αριστερός ώμος και το αριστερό μπράτσο της (που όμως ελπίζεται ότι θα βρεθούν σε μελλοντικές ανασκαφές). Το αγαλματίδιο, που δεν έχει κεφάλι, φέρει μια στρογγυλή μικροσκοπική λαβή στο πάνω μέρος του, πιθανή ένδειξη ότι φοριόταν σαν σαμανιστικό φυλακτό ή σαν προσωπικό διακοσμητικό. Ο Κόναρντ βρήκε επίσης σε ένα γειτονικό σπήλαιο φλάουτα από οστά κύκνου, τα οποία αποτελούν πιθανώς τα αρχαιότερα μουσικά όργανα.
Η χρονολόγηση έγινε με τη μέθοδο του ραδιοάνθρακα με βάση οστά και άλλα αντικείμενα που βρέθηκαν δίπλα στην «Αφροδίτη». Η μικροσκοπική ανάλυση έδειξε ότι το σκάλισμα του αγαλματιδίου έγινε με αιχμηρό πέτρινο εργαλείο.
Η νέα «Αφροδίτη»
Οι επιστήμονες θεωρούν ότι η ανακάλυψη μπορεί να αλλάξει δραστικά την αντίληψή μας για την παλαιολιθική τέχνη, καθώς το συγκεκριμένο αγαλματίδιο είναι κατά τουλάχιστον 5.000 χρόνια παλαιότερο από την αρχαιότερη γνωστή μέχρι τώρα «Αφροδίτη του Βίλεντορφ». Η νέα «Αφροδίτη» βρέθηκε, μαζί με άλλα οστά και εργαλεία από χαυλιόδοντες, στον πάτο ενός γεωλογικού στρώματος που είναι χαρακτηριστικό της λεγόμενης «Ωρινάκειας» περιόδου. Πρόκειται για την εποχή της πιο πρώιμης εξάπλωσης στην Ευρώπη ανθρώπινων πληθυσμών, απολύτως σύγχρονων από ανατομική και γενετική πλευρά. Ήταν περίπου η ίδια περίοδος όπου συνέβη η εξαφάνιση των Νεάντερταλ, με πιθανούς υπεύθυνους τους homo sapiens που ήταν οι δημιουργοί αυτών των έργων παλαιολιθικής τέχνης. Το αγαλματίδιο που βρέθηκε, τονίζει με υπερβολικό τρόπο τα σεξουαλικά γυναικεία χαρακτηριστικά σε σημείο που μερικοί το χαρακτήρισαν -με βάση τα κριτήρια του 21ού αιώνα- ως την «πρώτη πορνογραφική απεικόνιση» στην ιστορία.
Σύμφωνα με τον ανθρωπολόγο Πολ Μέλαρς του πανεπιστημίου Στόνι Μπρουκ της Ν.Υόρκης, τα εξογκωμένα σεξουαλικά χαρακτηριστικά του αγαλματιδίου ταιριάζουν με άλλα παρόμοια στοιχεία της ίδιας περιόδου, που έχουν βρεθεί, όπως φαλλοί σκαλισμένοι από κέρατα βίσωνα και αιδοία χαραγμένα σε βράχους, σε σημείο που να έχουν μια σύγχρονη πορνογραφική χροιά. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «ο σεξουαλικός συμβολισμός αφθονούσε εκείνη την περίοδο. Ήταν τρελοί με το σεξ».Διάφορες συμβολικές γεωμετρικές εκφράσεις έχουν βρεθεί χαραγμένες σε σπήλαια στην Αφρική, που χρονολογούνται πριν περίπου 75.000 χρόνια, αλλά ο πρώτες προσπάθειες ρεαλιστικής απεικόνισης της πραγματικότητας έχουν ανακαλυφθεί στην Ευρώπη. Έτσι, οι πρώτες σπηλαιογραφίες ζώων στη Γαλλία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες χρονολογούνται πριν περίπου 37.000 χρόνια. Αν και ορισμένοι επιστήμονες παραμένουν επιφυλακτικοί αν είναι η σωστή η χρονολόγηση στα 35.000 χρόνια του νέου αγαλματιδίου, άλλοι συμφωνούν ότι το νέο εύρημα ενισχύει την άποψη πως από τότε που οι πρώτοι σύγχρονοι άνθρωποι (homo sapiens) εμφανίστηκαν στην Ευρώπη, πριν περίπου 35.000 - 40.000 χρόνια, είχαν την ικανότητα της τέχνης και της δημιουργικής φαντασίας, γεγονός που τους έφερε σε πλεονεκτική θέση σε σχέση με τους Νεάντερταλ που προϋπήρχαν στην Ευρώπη. Σπήλαια όπως το Χόλε Φελς, όπου έγινε η ανακάλυψη μαζί με άλλα ευρήματα, θεωρείται ένα από τα πρώτα καλλιτεχνικά 'εργαστήρια' στον κόσμο.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
***Δείτε περισσότερα Εδώ


13 Μαΐου 2009

Ο ΕΟΤ, η Γερμανία και το παρδαλό κατσίκι


Η ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ
....Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ συνεχίζει να διατηρεί το μήνυμα «The True Experience», αλλά προσαρμόζεται και στα νέα δεδομένα της οικονομικής αστάθειας. Έχει έντονη ταυτότητα και χρησιμοποιεί ένα σήμα σχεδιασμένο ώστε να αποτελεί το κοινό στοιχείο που ενοποιεί όλη την επικοινωνία. Το σήμα φέρει το μήνυμα: «Greece. 5000 years old», ενώ σχεδιαστικά δανείζεται μοτίβα από το ελληνικό ακροκέραμο και εφαρμόζει τη διεθνή γλώσσα του συμβολισμού για να απεικονίσει το δελφίνι, την ελιά, τον αμφορέα και το σταυρό… κύρια χαρακτηριστικά της ιστορίας και του πολιτισμού αυτού του τόπου. Έχει δημιουργηθεί έτσι ώστε να εκφράζει κλασικές αξίες με μοντέρνα αισθητική και να αποπνέει την ελληνικότητα με φινέτσα και ποιότητα. Μαζί με το σήμα εμφανίζεται πάντα και το μήνυμα: «A Masterpiece you can Afford»....
http://www.visitgreece.gr/entry_news.php?entryid=1003&langID=5&pageID=802&tablepageid=66
Στο κεντρικό σταθμό τραίνων της Στουτγάρδης/ Γερμανία το περίπτερο του ΕΟΤ γράφει
Griechenland 5000 jahre alt
Η Ελλάδα δεν είναι μόνο 5000 χρονών, τα χρόνια (Jahre, και όχι jahre) στα γερμανικά γράφεται με κεφαλαίο (Jahre), αυτό το μαθαίνουν τα παιδιά στην τρίτη δημοτικού, όπως και οι Γερμανοί καλά γνωρίζουν ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο 5000 χρονών. Γελάνε λοιπόν με τον ΕΟΤ οι χιλιάδες περαστικοί Γερμανοί που το βλέπουν, γελάει και το παρδαλό κατσίκι...

Λέσχη Μπίλντεμπεργκ.Συνεδριάζει στην Ελλάδα.

"....
"Η Λέσχη Μπίλντεμπεργκ έχει συνδεθεί με πολλούς τρόπους με την Αδελφότητα του Κρανίου και Οστά.Συνεδρίασε για πρώτη φορά στις 29-31 Μαίου του 1954,στο ξενοδοχείο Μπίλντεμπεργκ στ Ώστερμπεκ της Ολλανδίας κι από τότε παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον παρασκηνιακό έλεγχο των διεθνών εξελίξεων.Πρόκειται για μια ομάδα που αποτελείται από ισχυρούς πολιτικούς,οικονομικούς και ενίοτε στρατιωτικούς παράγοντες.Όλοι αυτοί συγκεντρώνονται σε διάφορες χώρες,συνήθως μια φορά το χρόνο,ώστε να σχεδιάσουν με απόλυτη μυστικότητα τη συντονισμένη δράση των κέντρων εξουσίας που ελέγχουν,και να επηρεάσουν ή να προαποφασίσουν την πορεία ολόκληρης της ανθρωπότητας!
Ως βασικοί ιδρυτές της Λέσχης φέρονται ο Ολλανδός πρίγκιπας Βερνάρδος Μπέρτχαρντ και το "μεγάλο αφεντικό" της πολυεθνικής εταιρείας Γιουνιλίβερ,Πολ Ρίσκενς.Από την πρώτη στιγμή έσπευσαν να ενταχθούν στη Λέσχη "προσωπικότητες διαφόρων πεποιθήσεων",όπως οι μεγαλοτραπεζίτες Ντέιβιντ και Νέλσον Ροκφέλλερ (πανταχού παρών),ο βαρόνος Έντμοντ Ρότσιλντ,ο πρόεδρος της Φίατ Τζιοβάνι Ανιέλι,ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας Χέλμουτ Σμιτ,ο Χένρυ Κίσσινγκερ,ο τέως πρόεδρος της Παγκόσμιας Τράπεζας Ρόμπερτ Μακναμάρα,ο Πιέρ Σβάιτζερ του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου,ο Τόμας Χαγκ του Ιδρύματος Κάρναγκι,ο Ζμπίγκνιου Μπρεζίνσκι,ο Ντάγκλας Ντίλον της τράπεζας Βάρμπουργκ,ο αδελφός του δικτάτορα της Ισπανίας Ν.Φράνκο,ο πρώην διευθυντής της CIA,Ντόνοβαν και δεκάδες ακόμη προσωπικότητες από το χώρο της παγκόσμιας οικονομικής και "πνευματικής ζωής."
............"
Απόσπασμα από το βιβλίο "ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΟΣΤΑ" του Νίκου Χειλαδάκη,εκδόσεων ΚΑΔΜΟΣ.
ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=32&func=view&id=5732&catid=55
--
Οι της λέσχης Bilderberg, που συνεδριάζουν στην Ελλάδα, είναι χωρισμένοι όσον αφορά την παγκόσμια οικονομία: Να την ''βουλιάξουν'' και να την αντικαταστήσουν μ' ένα new world order ή να την διατηρήσουν με μιά μακρόχρονη ύφεση; (H οικονομία, το βασικό θέμα της συνόδου)... Διαβάστε τι θα συζητήσουν
http://www.kalami.net/

Στείλε στο διάολο τα τομάρια πατριώτη...

Επειδή τα τομάρια βρωμάνε και μαζεύουν τις μύγες πατριωτάκι...Εκτός αν σου αρέσει η βρώμα!
---
Άλλοι πήραν τις αυξήσεις...
Αναρωτιόμαστε γιατί μια εν δυνάμει αυτοτροφοδοτούμενη χώρα όπως η Ελλάδα βρίσκεται μονίμως χρεωμένη και στα πρόθυρα της οικονομικής καταστροφής. Από την άλλη απορούμε πως αυτή η καταστροφή δεν έχει έρθει. Η απάντηση και στις δύο περιπτώσεις είναι απλή: Το μαγαζί είναι μαγαζί γωνία. Οι διαχειριστές του όμως διαχρονικά προτιμούν το δικό τους εφήμερο (και σύντομο) συμφέρον από το μακρόπνοο και επίπονο κέρδος μέσω της καρποφορίας του μαγαζιού. Έχουμε φτάσει στο έσχατο σημείο ακόμα και τα γύρω μαγαζιά (βλ. Γερμανία) να φωνάζουν ότι εδώ γίνεται της αρπαχτής και εμείς να επιμένουμε στην ανοχή και διαιώνιση της εξαπάτησης μας. Το χειρότερο, εάν ο υπουργός ψάχνει τον εύκολο πλουτισμό μέσω της μίζας από τα δάνεια που θα συνάψει, ο τελευταίος κλητήρας έχει ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ νοοτροπία. Εγώ να βολευτώ, να αρπάξω ότι μπορώ, να διορίσω και το σόι μου και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν.

Και δούλευε το έργο επί χρόνια. Λόγω ακριβώς του έμφυτου γηγενούς πλούτου. Έπεφταν πάνω κατασκευαστές, δανειστές, πολυεθνικές κλπ και τάιζαν. Το τάισμα όμως ήταν ακριβό. 1 δις η μίζα, 10 δις η υπερτιμολόγηση. Για ποιότητα, ούτε λόγος. Στραβοί οι δρόμοι, άχρηστα τα οπλικά, η μούργα που λέει και ο πρόεδρος. Σάμπως θα τους έλεγχε κανένας; Οι λαδωμένοι σιωπούσαν και οι νυν αλάδωτοι έγλυφαν για να πάρουν μελλοντικά το κομμάτι τους.

Εσύ φίλε συμπολίτη που αναρωτιέσαι για τις μικρές συντάξεις, μισθούς, ΛΑΦΚΑ, κοινωνική πολιτική και παιδεία, καλύτερα να κοιτάξεις στον καθρέφτη. Να αναλογιστείς τις ευθύνες σου γιατί η σήψη έχει πιάσει και το δικό σου κόκκαλο. Τα λεφτά; Μας τα ‘φαγαν άλλοι πατριώτη! Τα ψιψιψίνια της Siemens και οι “έγκυρες” εφημερίδες που διαβάζεις. Βάλε όπισθεν πατριώτη, το χάσαμε το κορμί. Δες το γίγαντα Φάκτορα με τι ασχολείται και θυμήσου τί έκανες χθες το απόγευμα.

Όπως έχουμε επισημάνει και στο παρελθόν είναι εξοργιστική η «αδιαφορία» εισαγγελέων, πολιτικών και δημοσιογράφων προς τον Σωκράτη Κόκκαλη για την υπόθεση της Ζήμενς. Την στιγμή που όλες οι συμβάσεις της Ζήμενς με τον ΟΤΕ έγιναν από κοινού με την ΙΝΤΡΑΚΟΜ και μαρτυρικές καταθέσεις βοούν για την ανάμιξή του.

Απόσπασμα από κατάθεση του Michael Kurtschenreuter:

Απόσπασμα από κατάθεση του Σίκατσεκ:

Υπενθυμίζουμε: Εν όψει των καταθέσεων για τα μαύρα ταμεία της Siemens που αρχίζουν αύριο, διαβάστε δυο σημαντικά ντοκουμέντα:

1. Το Υπόμνημα της Debevoise & Plimpton προς την Εισαγγελία Αθηνών που περιλαμβάνει τις εξετάσεις όλων των γνωστών μαρτύρων της υπόθεσης στην ίδια

2. Την Κατάθεση του Σίκατσεκ στους Έλληνες εισαγγελείς κ. Ζαγοριανό και Αθανασίου.

Κατάλαβες πατριώτη; Σου κοτσάρουν μαγκιά τη λαμογιά και συ χειροκροτάς. Με γαρνιτούρα την ιδιοτέλεια και την ιδιώτευση. Αφού και συ την πάρτη σου κοιτάς πατριώτη, γιατί να ενδιαφερθεί κανείς για το τομάρι σου; Και αυτό δανεικό στο καταντήσανε. Το μυστικό πατριώτη είναι να αγαπήσεις το μαγαζί. Να ενδιαφερθείς για τον διπλανό σου. Να το πονέσεις. Και τότε θα δεις για πότε πάνε στο διάολο οι εφιάλτες – πρότυπα και οι δυνάστες διαβολείς της ηθικής και υλικής σου υπόστασης. Στείλε στο διάολο τα τομάρια πατριώτη, ο ευπατρίδης σου λείπει και όχι ο αρλεκίνος.

Πηγή:
http://olympia.gr/2009/05/11/kokkalis-siemens/

12 Μαΐου 2009

Νεοσύλλεκτοι φαντάροι ορκίστηκαν στα ιερά των ΕΛΛΗΝΩΝ.

Παλιό,αλλά άξιο υπενθύμισης.Και παράδειγμα.
email από
Επικούρειος Απόλλων


ΟΥ ΠΟΙΗΣΟΜΑΙ ΠΕΡΙ ΠΛΕΙΟΝΟΣ ΤΟ ΖΗΝ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΟΥΔΕ ΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟΥΣ ΗΓΕΜΟΝΑΣ ΟΥΤΕ ΖΩΝΤΑΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟΘΑΝΟΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΤΗΙ ΜΑΧΗι ΤΕΛΕΥΤΗΣΑΝΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΧΩΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΘΑΨΩ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗΣΑΣ ΤΩι ΠΟΛΕΜΩι ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ ΤΩΝ ΜΕΝ ΜΑΧΕΣΑΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΛΕΩΝ ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΑΝΑΣΤΑΤΟΝ ΠΟΙΗΣΩ ΤΑΣ ΔΕ ΤΑ ΤΟΥ ΒΑΡΒΑΡΟΥ ΠΡΟΕΛΟΜΕΝΑΣ ΑΠΑΣΑΣ ΔΕΚΑΤΕΥΣΩ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΡΗΣΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΩΝ ΥΠΟ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΟΥΔΕΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΩ ΠΑΝΤΑΠΑΣΙΝ ΑΛΛ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΙΣ ΕΠΙΓΙΓΝΟΜΕΝΟΙΣ ΕΑΣΩ ΚΑΤΑΛΕΙΠΕΣΘΑΙ ΤΗΣ ΤΩΝ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΑΣΕΒΕΙΑΣ
Όρκος των Ελλήνων στις Πλαταιές.
Πηγή:http://www.asxetos.gr/article.aspx?i=744
-----------

Κρατώντας τὰ ὅπλα ποὺ τοῦ ἐμπιστευόνταν ἡ Πατρίδα,
ο Ἀθηναῖος ἔφηβος μπροστὰ στὸ ναὸ τῆς Ἀγραύλου ἔδινε τὸν παρακάτω ὅρκο :

Οὐ καταισχυνῶ τὰ ὅπλα,
οὐδ' ἐγκαταλείψω τὸν προστάτην ὢ ἂν στοίχω,

ἀμυνῶ δὲ καὶ ὑπὲρ ἱερῶν καὶ ὁσίων,
καὶ μόνος καὶ μετὰ πολλῶν,
καὶ τὴν πατρίδα οὐκ ἐλάττω παραδώσω,
πλείω δὲ καὶ ἀρείω ὅσης ἂν παραδέξωμαι.

Καὶ συνήσω τῶν ἀεὶ κρινόντων,
καὶ τοὶς θεσμοὶς τοὶς ἰδρυμένοις πείσομαι,
καὶ οὓς τίνας ἄλλους ἰδρύσεται τὸ πλῆθος ἐμφρόνως.
Καὶ ἂν τὶς ἀναιρεῖ τοὺς θεσμοὺς ἢ μὴ πείθηται οὐκ ἐπιτρέψω,
ἀμυνῶ δὲ καὶ μόνος καὶ μετὰ πάντων.
Καὶ τὰ ἱερά τα πάτρια τιμήσω.

Ἴστορες θεοὶ
Ἀγραυλος, Ἐνυάλιος, Ἄρης, Ζεύς, Θαλλῶ,
Αὐξῶ, Ἠγεμόνη

Δὲ θὰ ντροπιάσω τὰ ὅπλα μου,
οὔτε θὰ ἐγκαταλείψω τὸν συμπολεμιστή μου
ὅπου κι ἂν ταχθῶ νὰ πολεμήσω,
θὰ ὑπερασπίζω τὰ ἱερὰ καὶ τὰ ὅσια,
καὶ μόνος καὶ μὲ πολλούς,
καὶ τὴν πατρίδα δὲ θὰ παραδώσω μικρότερη,
ἀλλὰ μεγαλύτερη καὶ πολεμικότερη ἀπ' ὅση θὰ μοῦ παραδοθεῖ.

Θὰ πιστεύω στοὺς Θεοὺς
καὶ στοὺς ἰσχύοντες νόμους θὰ ὑπακούω,
καὶ σὲ ὅσους ἄλλους νόμιμα θεσπισθοῦν.
Κι ἂν κάποιος ἀναιρέσει ἢ ἀμφισβητήσει
τοὺς θεσμοὺς δὲν θὰ τὸ ἐπιτρέψω,
θὰ τὸν πολεμήσω εἴτε μόνος εἴτε μὲ ὅλους.
Καὶ τὶς ἱερὲς παρακαταθῆκες τῶν πατέρων θὰ τιμήσω.

Μάρτυρές μου οἱ θεοὶ
Ἀγραυλος, Ἐνυάλιος, Ἄρης, Ζεύς, Θαλλῶ,
Αὐξῶ, Ἠγεμόνη



Παιάνας Σπαρτιατῶν

Βαδίζοντας πρς τ μάχη, ο σπαρτιάτες πολεμιστς ψαλλαν τν παιάνα...

γετ', Σπάρτας εάνδρω
κ
ροι πατέρων πολιατν
λαι
μν τυν προβάλεσθε,
δόρυ δ' ε
τόλμως νχεσθε,
μ
φειδομένοι τς ζως.
Ο
γρ πάτριόν τα Σπάρτα!

μπρς τς εάνδρου Σπάρτης
τέκνα πατέρων πολιτ
ν,
δι
τς ριστερς χειρς τν σπίδαν προβάλετε,
δι
δ τς δεξιάς μ τόλμη τδόρυ ψώσατε,
μ
φειδόμενοι τς ζως
γιατί α
τ δν εναι πατροπαράδοτον
στήν Σπάρτη !

Πηγή:http://www.geocities.com/aeolis.geo/orkosright.htm
----------

Χωρίς Λόγια .....

Ημερομηνία: 09-06-2008

από το http://www.press-bank.com


ΝΕΟΣΥΛΛΕΚΤΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΟΥΝ... ΚΑΙ!...
ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΟ ΤΥΠΙΚΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ!

Σε στρατόπεδο νεοσυλλέκτων έγινε πριν από μερικές μέρες η τυπική ορκωμοσία των φαντάρων...
Ωστόσο μερικοί νεοσύλλεκτοι αρνήθηκαν να δώσουν το νενομισμένο όρκο κατά το
τυπικόν της ορθοδόξου πίστεως... Έγινε χαμός. Ενθουσιασμός από τους φαντάρους
και πλέρια σύγχυση στις τάξεις των αξιωματικών...

--Ρε τρελοί είστε; φώναζαν
αφρίζοντας...

--Όχι, αλλά εμείς είμαστε Αρχαιόθρησκοι. Δεν πιστεύουμε στους όρκους της Ορθοδοξίας. Έχουμε
δικούς μας και πιο ουσιαστικούς όρκους. Δεν αρνούμαστε να ορκιστούμε, αλλά θα
ορκιστούμε με το αρχαιόπρεπον τυπικόν μας!

Από δω το είχαν, από κει το πέταγαν, τελικά οι αξιωματικοί του στρατοπέδου εκπαίδευσης της
φανταρίας υπέκυψαν -έξυπνα- και οι Δωδεκαθεϊστές ορκίστηκαν ... στο όνομα-ιερά της δικής τους πίστης.

Το γεγονός είναι πρωτοφανές. Μετά την αναγνώριση της αρχαιοελληνικής θρησκείας ... τώρα έχουμε
και πρακτική εφαρμογή των δικαιωμάτων τους!

Δεν αναφέρουμε το στρατόπεδο νεοσυλλέκτων... διότι ως άριστα γνωρίζετε πολλοί εκ των αξιωματικών είναι φανατικοί και παλαβιάρηδες και δεν ξέρει κανείς τι προβλήματα μπορεί να δημιουργήσουν στα ...αρχαιόθρησκα αυτά παιδιά ...... έτσι επειδή τυχαίνει να έχουν διαφορετική πίστη...



11 Μαΐου 2009

ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ.

ΟΙ ΒΑΣΙΛΕΙΣ ΤΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ

ΑΓΙΑΔΕΣ

Ευρυσθένης Χ - 930
'Αγις Α' 930 - 900 υιός Ευρυσθένη
Εχέστρατος 900 - 870 υιός 'Αγι Α'
Λεοβώτας 870 - 840 υιός Εχέστρατου
Δόρυσσος 840 - 815 υιός Λεοβώτα
Αγησίλαος Α' 815 - 786 υιός Δόρυσσου
Αρχέλαος 786 - 760 υιός Αγησίλαου Α'
Τήλεκλος 760 - 740 υιός Αρχέλαου
Αλκαμένης 740 - 700 υιός Τήλεκλου
Πολύδωρος 700 - 665 υιός Αλκαμένη
Ευρυκράτης 665 - 640 υιός Πολύδωρου
Αναξανδρίδας Α' 640 - 615 υιός Ευρυκράτη
Ευρυκρατίδας 615 - 590 υιός Αναξανδρίδα
Λέων 590 - 560 υιός Ευρυκρατίδα
Αναξανδρίδας Β' 560 - 520 υιός Λέοντα
Κλεομένης Α' 520 - 490 υιός Αναξανδρίδα
Λεωνίδας Α' 490 - 480 υιός Αναξανδρίδα
Πλείσταρχος 480 - 459 υιός Λεωνίδα Α'
Πλειστοάναξ 459 - 409 υιός Κλεομένη Α'
Παυσανίας 409 - 395 υιός Πλειστοάνακτος
Αγησίπολις Α' 395 - 380 υιός Παυσανία
Κλεόμβροτος Α' 380 - 371 υιός Παυσανία
Αγησίπολις Β' 371 - 370 υιός Κλεομβρότου
Κλεομένης Β' 370 - 309 υιός Κλεομβρότου
Αρεύς Α' 309 - 265 εγγονός Κλεομένη Β'
Ακρότατος 265 - 262 υιός Αρέως Α'
Αρεύς Β' 262 - 254 υιός Ακροτάτου
Λεωνίδας Β' 254 - 242 εγγονός Κλεομένη Β'
Κλεόμβροτος Β' 242 - 241 υιός εξ αγχιστείας Λεωνίδα Β'
Λεωνίδας Β' 241 - 236 [βλ. ανωτέρω]
Κλεομένης Γ' 236 - 227 υιός Λεωνίδα Β' Προκλής Χ - 895

ΕΥΡΥΠΟΝΤΙΔΕΣ

Ευρυπών 895 - 865 υιός Προκλέους
Πρύτανις 865 - 835 υιός Ευρυπώντος
Πολυδέκτης 835 - 805 υιός Πρυτάνιδα
Εύνομος 805 - 775 υιός Πολυδέκτη
Χάριλλος 775 - 750 υιός Ευνόμου
Νίκανδρος 750 - 720 υιός Χαρίλλου
Θεόπομπος 720 - 675 υιός Νικάνδρου
Αναξανδρίδας 675 - 660 υιός Θεοπόμπου
Αρχίδαμος Α' 660 - 645 υιός Αναξανδρίδα
Αναξίλας 645 - 625 υιός Αρχιδάμου Α'
Λεωτυχίδας Α' 625 - 600 υιός Αναξίλα
Ιπποκρατίδας 600 - 575 υιός Λεωτυχίδα Α'
Αγασικλής 575 - 550 υιός Ιπποκρατίδα
Αρίστων 550 - 515 υιός Αγασικλή
Δημάρατος 515 - 491 υιός Αρίστωνος
Λεωτυχίδας Β' 491 - 469 δισέγγονος Ιπποκρατίδα
Αρχίδαμος Β' 469 - 427 εγγονός Λεωτυχίδα
'Αγις Β' 427 - 399 υιός Αρχιδάμου Β'
Αγησίλαος Β' 399 - 360 υιός Αρχιδάμου Β'
Αρχίδαμος Γ' 360 - 338 υιός Αγησιλάου Β'
'Αγις Γ' 338 - 331 υιός Αρχιδάμου Γ'
Ευδαμίδας Α' 331 - 305 υιός Αρχιδάμου Γ'
Αρχίδαμος Δ' 305 - 275 υιός Ευδαμίδα Α'
Ευδαμίδας Β' 275 - 244 υιός Αρχιδάμου Δ'
'Αγις Δ' 244 - 241 υιός Ευδαμίδα Β'
Ευδαμίδας Γ' 241 - 228 υιός 'Αγι Δ'
Αρχίδαμος Ε' 228 - 227 υιός Ευδαμίδα Β'
Από την κοινωνική επανάσταση έως την υποδούλωση
στους Αχαιούς και Ρωμαίους.

Κλεομένης Γ' 227 - 222
Μακεδονική κατοχή 222 - 219
Λυκούργος 219 - 210
Μαχανίδας 210 - 207
Νάβις 207 - 192
Πηγή:
http://www.rassias.gr/SPARTA4.html
Σχετικό links:
http://alfeiospotamos.blogspot.com/2009/04/blog-post_9523.html

Η υπόθεση MAN και η Ελλάδα:

Πάνω από 100 άτομα διώκονται στη Γερμανία για την υπόθεση MAN
Σε περισσότερα από 100 άτομα έχει ασκηθεί δίωξη από την εισαγγελία του Μονάχου σχετικά με την υπόθεση ΜΑΝ, παρακλάδια της οποίας φτάνουν και μέχρι τη χώρα μας.
Η υπόθεση αφορά δωροδοκίες από την εταιρεία σε αξιωματούχους ανά τον κόσμο –και στην Ελλάδα – ώστε η εταιρεία κατασκευής βαρέων οχημάτων να παίρνει δουλειές στο εξωτερικό. Σύμφωνα με γερμανικά ΜΜΕ οι προμήθειες ανέρχονται στα 10 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Εισαγγελίας, έχει ήδη ασκηθεί δίωξη σε πάνω από 100 άτομα. Πρόκειται για υπαλλήλους του ομίλου, άλλα επίσης και για άτομα εκτός του ομίλου μέσω των οποίων μεταβιβάστηκαν δωροδοκίες που είχαν ως στόχο να ενισχύσουν τις πωλήσεις φορτηγών και λεωφορείων της ΜΑΝ. Δυο άτομα τέθηκαν υπό προσωρινή κράτηση την περασμένη εβδομάδα, το ένα από αυτά εξακολουθεί και τώρα να κρατείται.
Την περασμένη Τρίτη η εισαγγελία του Μονάχου έκανε εξονυχιστική έρευνα και ανακρίσεις στον όμιλο στην Γερμανία λόγω των υποψιών για παράνομες προμήθειες πολλών εκατομμυρίων ευρώ ανάμεσα στο 2002 και το 2005.
Αυτές οι προμήθειες που πληρώθηκαν πολλές φορές σε ρευστό και σε όλον τον κόσμο, αφορούν ποσά ύψους περίπου δέκα εκατομμυρίων ευρώ σύμφωνα με τα γερμανικά ΜΜΕ.
http://www.cosmo.gr/News/Germany/238724.html


Η χαμένη τιμή των μνημείων

Ο "Τάφος του Λεωνίδα" στην Σπάρτη
έτσι χαρακτηρίζονται τα ερείπια ενός κτίσματος, που στην πραγματικότητα ανήκουν σε κάποιο μικρό ναό. Ο πραγματικός τάφος του λέγεται ότι βρισκόταν κοντά στην ακρόπολη, απέναντι από το θέατρο. Στη νότια πύλη του τείχους σώζονται ερείπια στοάς των ρωμαϊκών χρόνων, ενώ προς τα Δ ερείπια βυζαντινού τείχους. Από την ίδια την ακρόπολη ελάχιστα ίχνη σώζονται, γιατί οι πέτρες της χρησιμοποιήθηκαν για το χτίσιμο του τείχους.
ΠΑΥΣΑΝΙΟΥΕΛΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΕΩΣ ΛΑΚΩΝΙΚΑ.ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ ΙΔ'
Τάφοι. Θεομηλίδα χωρίον. Λέσχη Κροτανῶν. Χιόνις. Θέτιδος ἱερόν. Πλατανιστᾶς χωρίον. Φοιβαῖον.
XIV. Ἐκ δὲ τῆς ἀγορᾶς πρὸς ἥλιον ἰόντι δυόμενον, τάφος κενὸς Βρασίδᾳ τῷ Τέλλιδος
πεποίηται. Ἀπέχει δὲ οὐ πολὺ τοῦ τάφου τὸ θέατρον, λίθου λευκοῦ, θέας ἄξιον. Τοῦ
θεάτρου δὲ ἀπαντικρὺ Παυσανίου τοῦ Πλαταιᾶσιν ἡγησαμένου μνῆμά ἐστι, τὸ δὲ
ἕτερον Λεωνίδου· καὶ λόγους κατὰ ἔτος ἕκαστον ἐπ' αὐτοῖς λέγουσι, καὶ τιθέασιν
ἀγῶνα, ἐν ᾧ πλὴν Σπαρτιατῶν ἄλλῳ γε οὐκ ἔστιν ἀγωνίζεσθαι. Τὰ δὲ ὀστᾶ τοῦ
Λεωνίδου, τεσσαράκοντα ἔτεσιν ὕστερον ἀνελομένου ἐκ Θερμοπυλῶν τοῦ Παυσανίου
κεῖται· [ἔστι] δὲ καὶ στήλη πατρόθεν τὰ ὀνόματα ἔχουσα, οἳ πρὸς Μήδους τὸν ἐν
Θερμοπύλαις ἀγῶνα ὑπέμειναν.

Τόπος ηρωικός, έχει όμως σημαδέψει τη σύγχρονη ιστορία. Σήμερα, πίσω από τα τοπωνύμια και τα εγκαταλελειμμένα μνημεία που προσπαθούν να διασώσουν μέρος από την προσφορά όλων εκείνων που έγιναν μάρτυρες σε αγώνες υπέρ της ανθρωπότητας και του πολιτισμού κρύβεται η θλιβερή πραγματικότητα: η άγνοια και η αδιαφορία των νεοελλήνων για την ιστορία τους.
Πρόκειται για τόπο ιερό που αντιπροσωπεύει την ιδέα της ελευθερίας και της δημοκρατίας και περικλείει το βαθύτερο νόημα του ελληνικού πνεύματος, το οποίο συχνά πολιτεία και πολίτες επικαλούνται αλλά ελάχιστα προασπίζουν στην πράξη.
Πρόκειται για σελίδες της ιστορίας άρρηκτα συνδεδεμένες με την έννοια της ενεργής συμμετοχής πολιτών στους αγώνες εναντίον της επεκτατικής κυριαρχίας των Περσών, μέχρι σημείου αυτοθυσίας, σε εποχές μάλιστα όπου έννοιες όπως «έθνος-κράτος» ή ακόμη περισσότερο «ενιαίο ελληνικό κράτος» δεν υπήρχαν. Το μόνο που σίγουρα κυριαρχούσε στη συνείδηση των τότε αγωνιστών ήταν το χρέος για αγώνα «υπέρ Πατρίδος».
Θλιβερή όμως διαπίστωση αποτελεί στις μέρες μας το γεγονός ότι η ιστορική μνήμη των νεοελλήνων και η απόδοση φόρου τιμής στην πολιτιστική κληρονομιά τείνουν να ξεφτίσουν είτε πρόκειται για την αρχαία είτε για τη νεότερη ιστορία τους. Απόδειξη η εγκατάλειψη των ιστορικών μνημείων με „αντάλλαγμα“ την αύξηση των χριστιανικών τιμών, με αποτέλεσμα να γνωρίζουν όλοι τον Πανάγιο Τάφο της Ιερουσαλήμ και να αγνοούν τον Τάφο (καθώς και την σταύρωση) του Λεωνίδα.

10 Μαΐου 2009

Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ του Νέρωνα,ο Παύλος και ο Χριστός

Όποιος δεν γράφει την παγκόσμια ιστορία ,ως εγκληματική ιστορία είναι συνένοχος σε αυτήν.(K.Deschner)
Πρόλογος
Η παρούσα μελέτη σε καμία περίπτωση δεν θέλει να προσβάλει βιοπαλαιστές, καλούς και αγαθούς Εβραίους ή άλλους λαούς οι οποίοι στο διάβα των αιώνων ποτέ δεν είχαν κάποια σοβαρή ευκαιρία βιώσεως της δικής τους θέλησης, της ελευθερίας(1). Της ελευθερίας με το κλασσικό, αρχαίο Ελληνικό νόημα της. Δυστυχώς ακόμα και αυτούς τους απλούς ανθρώπους τα γρανάζια του δόλου, δεν έπαψαν να κατακρεουργούν.
(1)Ο ελεύθερος άνθρωπος μέσα στην ελεύθερη πολιτεία, αυτό είναι το ελληνικό ιδανικό. Το άτομο λυτρωμένο από την αμάθεια και την πρόληψη και το φόβο, φωτισμένο, περήφανο, με τη δύναμη ότι παίρνει απ' έξω να το δουλεύει βαθιά μέσα του' το άτομο που συμμετέχει ενεργά και υπεύθυνα στη διακυβέρνηση της πολιτείας' που τον εξωτερικό καταναγκασμό τον αλλάζει σε εσωτερική ελευθερία, που το όχι των θεών, των νόμων και των αρχόντων μπορεί και το μεταστρέφει σε ναι της ίδιας του της ψυχής."(Ι.Θ. Κακριδής, «Ελληνικό φως»)
Πώς είναι σήμερα ο κόσμος
Σήμερα υπάρχει ένας κόσμος, όπου οι άνθρωποι άβουλοι, άχρωμοι και αδιαφοροποίητοι, υπηρετούν μηχανικά και δουλικά στους σκοπούς κάποιων, που τη θέληση τους την ενσαρκώνει ένας και μόνο. Αυτή είναι η αιτία για την οποία οι λαοί πρέπει να υπακούν τυφλά στην επιταγή μιας θρησκείας ( την θρησκεία του Αβραμαϊσμού, δηλαδή Ιουδαϊσμός, Χριστιανισμός και Ισλάμ) σκοτεινής και αδιάλλαχτης, που τα μυστικά της τα γνωρίζει μόνο το ιερατείο της, παντοδύναμο και ανεξέλεγκτο, το οποίο πολύ καλά γνωρίζει πως να χρησιμοποιεί τις μηχανές που οι Έλληνες αψήφησαν: Τις μηχανές του δόλου («pia fraus», ευσεβής απάτη) .
Στην παρούσα μελέτη αποκαλύπτονται οι διαδικασίες με τις οποίες ο Ελληνισμός για περισσότερα από 2000 χρόνια βαριά τραυματισμένος, αιμορραγεί.
Με άλλα λόγια, οι μηχανές του δόλου κατάφεραν να μας κάνουν να μην ήμαστε πλέον θεματοφύλακες ενός αγαθού που μας χάρισαν οι θυσίες των αρχαίων πατέρων μας.
Η απόλυτη ενσάρκωση ενός κοσμοϊστορικού εγκλήματος
Η ιστορία, αινιγματική και συνήθως συγκεχυμένη ενώ συντελείται τάχα πάνω σε ιστορικοκριτικές βάσεις, στην πραγματικότητα στερείται ορθολογικής κατανόησης , αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε να την δούμε μέσα από μια απόδοση στα ιστορικά γεγονότα μιας εγκληματικής αιτιότητας, αν και η αρχή του «audiatur et altera pars» (να ακουστεί κι η άλλη πλευρά) δεν αποτελεί μομφή.
Ας εξετάσουμε λοιπόν, το μεγαλύτερο κοσμοϊστορικοέγκλημα, την σταδιακή δολοφονία του μεγαλύτερου πολιτισμού της ανθρωπότητας, του Ελληνικού (όπως λέει και ο κορυφαίος φιλόλογος Jäger, η Ελληνική Γραμματεία έπλασε τον άνθρωπο) , στο οποίο συγκαταλέγεται και η δολοφονία του Νέρωνα. Ας δούμε μέσω αντικειμενικής μεθοδολογίας και μέσα από καλές και σημαντικές πηγές, με καθαρό μυαλό, μακριά από κάθε μονοδιάσταση θεώρηση, ποιος ήταν πράγματι ο Νέρων.
Νέρων
Περί πηγών
Ο Σουητώνιος, μια από τις σημαντικότερες πηγές περί Νέρωνος, είναι αναμφισβήτητα προκατελημένος κατά του Νέρωνος, είδη από την αρχή επιχειρεί να αποδείξει την αγριότητα του Δομιτίου (πατέρα του Νέρωνος) δείχνοντας έτσι ότι ο Νέρων κληρονόμησε τον έκφυλο χαρακτήρα κάποιων προγόνων του. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο Σουητώνιος είναι ο μόνος πού αναφέρεται στην αγριότητα του Δομιτίου. Αλλά και σε άλλες συκοφαντίες, εικασίες, κύριες πηγές όπως ο Τάκιτος, Δίων ο Κάσσιος, αλλά και ο Κλόύβιος Ρούφος και ο ίδιος ο Σουητώνιος σε πολλές αρνητικές περιπτώσεις (όπως στο θέμα των σχέσεων του Νέρωνα με την Αγριππίνα) αποφεύγουν να δεσμευτούν απερίφραστα κατά του Νέρωνα.
Η άλλη πλευρά του Νέρωνα
Ήταν δεκαεπτά χρονών όταν με αμέτρητες τιμές τον αναγόρευσαν αυτοκράτορα. Όταν σύγκλητος του εξέφρασε τις ευχαριστίες της, εκείνος απάντησε «Όταν θα τις αξίζω». Ήταν ο πρώτος πού, κατά το ελληνικό έθιμο, καθιέρωσε τριπλούς αγώνες μουσικής, αθλημάτων στίβου και ιππασίας στην Ρώμη. Σαν καλλιτέχνης έχει σίγουρα συκοφαντηθεί, μάλιστα υποδυόμενος τον Ηρακλή Μαινόμενο ένας στρατιώτης βλέποντας τον αυτοκράτορα με άθλια περιβολή και αλυσοδεμένο, όπως απαιτούσε η υπόθεση του έργου, όρμησε μπροστά για να τον βοηθήσει.. Ακόμη και ένας πραίτορας του πρόσφερε ένα εκατομμύριο σηστερτίους για μια εμφάνιση. Όταν μετά ένα δείπνο τον παρακάλεσαν να τραγουδήσει, και χειροκρότησαν θερμότατα την παράστασή του, εκείνος δήλωσε ότι μόνο οι Έλληνες ξέρουν να ακούνε μουσική και μόνον αυτοί είναι αντάξιοι των προσπαθειών του. Ο J. P.V.D. Baldson (Life and Leisure in Ancient Rome, Λονδίνο 1969, σ. 287) παρατηρεί ότι, ενώ γνωρίζουμε τα ονόματα πολλών περίφημων ηθοποιών και χορευτών παντομίμας από την αρχαιότητα, ο Νέρων είναι ο μόνος εξέχων Ρωμαίος μουσικός που μας είναι ονομαστά γνωστός.
Σκοτώστε τον Νέρωνα!
"Εσείς όλοι, Έλληνες, που κατοικείτε την Αχαΐα, ονομαζόμενη ως τώρα Πελοπόννησο,
δεχθείτε μαζί με την απαλλαγή από τους φόρους, την ελευθερία που στις πιο
ευτυχισμένες μέρες της ιστορίας σας δεν κατείχατε ποτέ όλοι μαζί, εσείς που
υπήρξατε σκλάβοι ή ξένων ή οι μεν των δε. Αχ, να μη ζούσα στους χρόνους ακμής
της Ελλάδας, να 'δινα αυτό το διέξοδο στις διαθέσεις μου για να απολαύσω έναν
μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων! Δε συγχωρώ το χρόνο που ελάττωσε το μεγαλείο ενός
τέτοιου αγαθού...Αλλά προσπέφτω στους Θεούς που πάντα με προστάτεψαν στη γη και
τη θάλασσα, να μου δώσουν παρ' όλα αυτά την ευκαιρία να το πραγματοποιήσω. Άλλοι
πρίγκιπες έδωσαν σε πόλεις την ελευθερία τους...Ο Νέρων, την αποδίδει σε μία
ολόκληρη επαρχία."
Ο λόγος (ή απόσπασμά του) του Νέρωνα που διακηρύττει την ανεξαρτησία της Αχαΐας!
Τα ευεργετήματα αυτά τα ανήγγειλε ο ίδιος από το κέντρο του σταδίου την ημέρα που τελούνταν τα Ίσθμια. Η χειρονομία αυτή του Νέρωνα αποτελούσε αναμφίβολα απτό δείγμα του φιλελληνισμού του, η επιλογή μάλιστα του συγκεκριμένου τόπου είναι φανερό ότι συνδεόταν με την διακήρυξη του 196 π.Χ. , όταν στο ίδιο μέρος ο ύπατος Τίτος Φλαμινίνος υποσχέθηκε μετά τον δεύτερο μακεδονικό πόλεμο κατά του Φιλίππου του Ε´ να απομακρύνει στο σύνολο τους σχεδόν τα Ρωμαϊκά στρατεύματα από την Ελλάδα.
Ο Νέρων υπήρξε μεγάλος φιλέλληνας. Εκδήλωνε αγάπη για την Ελλάδα, έδωσε αυτονομία σε όλες τις ελληνικές πόλεις, ξεκίνησε να ανοίξει τη διώρυγα της Κορίνθου (χρειάστηκαν κατόπιν αυτού περίπου 1900 χρόνια για να γίνει αυτό το έργο), πήρε μέρος σε ολυμπιακούς αγώνες, έφτιαξε και ιερά στην Ολυμπία και αλλού.
Το μόνο ίσως έγκλημα του Νέρωνα ήταν η αγάπη του για τον Ελληνικό πολιτισμό, η ανεκτικότητα και ανεξικακία του, που χάρις αυτήν γλίτωσε ο Σαούλ-Παύλος και την πληρώνει από το σημείο εκείνο και μετά όλη η ανθρωπότητα. Το κομβικό σημείο της διακυβέρνησης του Νέρωνα είναι το 63 μ.Χ., έτος της μεγάλης πυρκαγιάς που ισοπέδωσε τη Ρώμη.Μέχρι το 66 μ.Χ. κάποιοι Ιουδαίοι έβλεπαν ευνοϊκά τον Νέρωνα, αυτό συμπεραίνεται και από τον Ιώσηπο(Ιουδ. Αρχ., ΧΧ 193/195).
Μετά επιβλήθηκαν ποινές κατά των Χριστιανών, οι οποίοι τότε ήταν στην Ρώμη κυρίως Ιουδαίοι. Ο Χριστιανισμός αποκαλείτο τότε νέα και βλαβερή δεισιδαιμονία (superstitio nova ac malefica). Βέβαια, και άλλες ξένες θρησκείες (με μόνη εξαίρεση την Ελληνική)είχαν προκαλέσει κοινωνική αναστάτωση στην Ρώμη. Ο Ιώσηπος αναφέρει ότι το άγαλμα της Ίσιδος ρίχτηκε στον Τίβερη και οι ιερείς της σταυρώθηκαν (Ιουδ. Αρχ. ΧVΙΙΙ.79).
Ο Νέρων είχε αναγνωρίσει την επικινδυνότητα των ξενόφερτων Ιερατείων. Αλλά και το ισχυρότερο Ιερατείο αναγνώρισε ότι θα πετύχαινε να πάρει και να δέσει την παγκόσμια ιστορία στα χέρια του, μόνο εάν εξόντωναν τον Νέρωνα, και περνούσαν στην Ρώμη έναν δικό τους άνθρωπο, που να είναι σε θέση να γράψει την Ιστορία όπως την ήθελαν. Επί Νέρωνα θα ήταν αδύνατον ένας Ιώσηπος να εισδύσει στο στράτευμα και στα ανάκτορα. Έπρεπε να γίνει κάποιος άλλος Καίσαρ. Λιγότερο ικανός. Και αυτός θα ήταν αργότερα ο Βεσπασιανός ο οποίος ήταν μουλαράς. Πάντως, τώρα έπρεπε να βγει από την μέση ο Νέρων.
Με κάθε τρόπο.
ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ
Όταν το 121 π.Χ. ο μεταρρυθμιστής Γάιος Γράκχος κατέφυγε στο ιερό άλσος των Ερινύων ξέροντας ότι έχει χάσει τη μάχη με τους αντιπάλους του, ζήτησε από τον πιστό του Φιλοκράτη να τον σκοτώσει. Ο Φιλοκράτης εκτέλεσε τη διαταγή και αμέσως μετά αυτοκτόνησε.. Η ίδια ακριβώς τύχη περίμενε τον Αντώνιο όταν ηττήθηκε στη ναυμαχία του Ακτίου. Μόνο που ο δούλος που πήρε την εντολή να τον σκοτώσει προτίμησε να βυθίσει το ξίφος στο δικό του στήθος. Ο Αντώνιος υποχρεώθηκε να αυτοκτονήσει χωρίς μεσολάβηση άλλου.Στην περίπτωση της Ρώμης βρισκόμαστε επομένως μπροστά σε μια κοινότοπη τελετουργία θανάτου. Λέγεται ότι ακόμη και ο Νέρων δεν απέφυγε τη μοίρα αυτή: όταν το 68 μ.Χ. ένιωσε εγκαταλειμμένος από τους πάντες, βρήκε κι αυτός τη λύτρωση (σίγουρα την δολοφονία!) από τα χέρια του πιστού του απελεύθερου Επαφρόδιτου (δώστε βάση, διότι όπως στην υπόθεση του Αντώνιου, ο δούλος αυτοκτονεί και δεν σκοτώνει τον Αντώνιο, ο Φιλοκράτης σκοτώνει τον Γράκχο, αλλά άμεσα αυτοκτονεί και ο ίδιος, ενώ ο Επαφρόδιτος κάθε άλλο έχει στον νού του) εδώ ο Επαφρόδιτος έχει την μεγάλη ευκαιρία να σκοτώσει έναν Ελληνιστή Καίσαρα, και το οποίο ευχαρίστως πράττει, και κόβει τον λαιμό του Νέρωνος.
Ποιος είναι ο Επαφρόδιτος, ο οποίος είναι φίλος του Αποστόλου Παύλου; Είναι έμπιστος του Νέρωνος, απελεύθερος δούλος, γραμματέας, ο φιλέλλην Νέρων τον έχει για Έλληνα. Πάντως υπάρχει εδώ μία στενή φιλία (μάλλον αποστολή) μεταξύ Ιώσηπου και Επαφρόδιτου και μεταξύ Αποστόλου Παύλου, ο οποίος δεν τον αποκαλεί μόνο αδελφό, αλλά και ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!
Σαφώς ο Επαφρόδιτος είναι Ιουδαίος και μάλιστα υψηλής φήμης, διαβάζοντας τις εργασίες του είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για έναν φανατικό Ιουδαίο πατριώτη. Ιδού ένα δείγμα από την εργασία του Επαφρόδιτου, μέσα από την Ιουδαϊκή Γραμματεία:
Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
το ακόλουθο κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις!
(γ) Institutum Judaicum Delitzschianum, Münster 2003 1. Βιβλίο, 1. Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
Το κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις:
"Σημαίνω ήδη στο κύριο μέρος, εγώ ο υψηλής φήμης Επαφρόδιτος, στο γράφοντας για τον αναγνώστη της αρχαιότητάς μου που, που θα την διαβάσει, για να έχει καταστήσει σαφές ότι οι εβραϊκοί άνθρωποί μας (καταρχήν) είναι πολύ παλαιοί και λαμβανόμενοι την αρχική ύπαρξή του για το, και πως η χώρα, την οποία κρατάμε τώρα, κατοικήθηκε. Κατέγραψα πέντε χιλιάδες χρόνια .περιεκτικής ιστορίας στην ελληνική γλώσσα..."
Επίσης:Επαφρόδιτος Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια:
Μακεδόνας χριστιανός από τους Φιλίππους. Ο απ. Παύλος τον αποκαλεί με τα καλύτερα λόγια: αδερφό, συνεργάτη και συστρατιώτη (Φιλιππησίους 2:25). Δεν γνωρίζουμε εάν ο Επαφρόδιτος ήταν μέλος της εκκλησίας των Φιλίππων, ή απλώς μετέφερε επιστολή και συνεισφορές της εκκλησίας προς τον Παύλο όταν αυτός ήταν φυλακισμένος στη Ρώμη (Φιλιππησίους 2:30, 4:18). Κατά την παραμονή του στη Ρώμη ο Επαφρόδιτος αρρώστησε βαριά που κόντεψε να πεθάνει, παρόλα αυτά δεν υπολόγισε τη ζωή του και συνέχισε το έργο του Χριστού (Φιλιππησίους 2:30). Ο Παύλος προτρέπει τους χριστιανούς της εκκλησίας των Φιλίππων να τον υποδεχθούν με μεγάλη χαρά και να τον τιμήσουν (Κολοσσαείς 2:29).
Επίσης διαβάζουμε σε Βυζαντινό κείμενο του τέλους του 9ου αιώνα να κατατάσσει τον Επαφρόδιτο στη χορεία των διδασκάλων των Παυλικιανών:
Μάνεντα τοίνυν καὶ Παῦλον καὶ Ἰωάννην, καὶ ἄλλους οὓς ἐάν τις εἴπῃ αὐτοῖς, προθύμως ἀναθεματίζουσιν. Κωνσταντῖνον δὲ τὸν Σιλουανὸν ἐπικληθέντα, καὶ Συμεὼν τὸν καὶ Τίτον, καὶ Γεγνέσιον τὸν καὶ Τιμόθεον, καὶ Ἰωσὴφ τὸν καὶ Ἐπαφρόδιτον, καὶ Βαάνην τὸν ῥυπαρόν, καὶ Σέργιον τὸν καὶ Τυχικόν, ὡς διδασκάλους αὐτῶν οὐδαμῶς ἀναθεματίζουσιν, ἀλλ’ ἔχουσιν αὐτοὺς ὥσπερ ἀποστόλους Χριστοῦ. [Τον Μάνη, λοιπόν, και τον Παύλο και τον Ιωάννη και όποιους άλλους αναφέρει κάποιος στους Παυλικιανούς αυτοί τους αναθεματίζουν με προθυμία. Όμως τον Κωνσταντίνο που ονομάστηκε Σιλουανός και τον Συμεών-Τίτο και τον Γεγνέσιο-Τιμόθεο και τον Ιωσήφ-Επαφρόδιτο και τον Βαάνη τον Ρυπαρό και τον Σέργιο-Τυχικό δεν τους αναθεματίζουν διότι είναι διδάσκαλοί τους και τους έχουν όπως ακριβώς τους αποστόλους του Χριστού.]Πέτρος Ηγούμενος, Περί Παυλικιάνων των και Μανιχαίων, ed. Ch. Astruc et al., “Les sources grecques pour l’histoire des
Pauliciens
Ποιός διάλεξε τον Επαφρόδιτο;
Ο Επαφρόδιτος επιλέχτηκε από τον ίδιο τον Χριστό, είναι σήμερα άγιος, η μνήμη του εορτάζεται στις 8 Δεκεμβρίου:
Άγιοι Απόστολοι 70 Για τους Αποστόλους αυτούς μας πληροφορεί το κατά Λουκάν Ευαγγέλιο στο δέκατο κεφάλαιο. Τους εξέλεξε ό Χριστός ϋστερα από τους Δώδεκα για να βοηθούν το έργο Του, πηγαίνοντας αυτοί πρωτύτερα σε κάθε πόλη και τόπο, όπου θα πήγαινε κατόπιν ό "Ιδιος. Στόν αγώνα αυτό, έπρεπε να καταβάλουν όλη τους τη δραστηριότητα, χωρίς να χάνουν οϋτε στιγμή. Γι' αυτό τους είπε, ότι ώφειλον να μη σταματούν και να μη χαιρετούν κανένα εις τον δρόμον. Αυτό δε, αποτελεί μάθημα για μερικούς πνευματικούς εργάτες, πού χάνουν άσκοπα ώρες και μέρες φλυαρώντας αντί να διδάσκουν, και σκανδαλίζοντας αντί να οικοδομούν. Ό Κύριος παρήγγειλε τους Έθδομήκοντα Αποστόλους, μήτε βαλάντιο να έχουν μαζί τους, μήτε δισάκιο, οϋτε υποδήματα να κρατάνε. Γιατί; Για να φανεί, ότι οι στρατιώτες του Χριστού πρέπει να έχουν αυταπάρνηση και να εξοικειώνονται με όλες τίς στερήσεις. Και να δειχθεί ότι ό Θεός με μηδαμινά μέσα κατορθώνει τα μεγαλύτερα και δυσκολότερα έργα. ΟΙ Έβδομήκοντα έξετέλεσαν την αποστολή τους με όλη την ακρίβεια και την πειθαρχία, όταν ό Χριστός ήταν στη γη. Άλλα και υστέρα από την ανάληψη Του και το σχηματισμό της Εκκλησίας Του, έκαναν με ζήλο και αυταπάρνηση όλο το καθήκον τους. Αυτοί δε ήταν: 1.Ιάκωβος, ό αδελφός του Κυρίου και υιός Ιωσήφ του μνήστορος. 2.Σίμων, ό και Συμεών και Κλεόπας υ'ιός Ιωσήφ, αδελφός Ιακώβου και δεύτερος επίσκοπος Ιεροσολύμων. 3.Ματθίας, ό αντί του προδότου συγκαταριθμηθείς τοις άποστόλοις. 4.Ιάκωβος, 'Αλφαίου, ό και αδελφός Ματθαίου...... 56.Έπαφρόδιτος, (ή Έπαφράς), επίσκοπος Άνδριάκης (ή Άδριάνης)....
69.Φορτουνάτος. 70.Αχαϊκός. 71.Στεφανάς.= Διαβάστε όλους τους 70 αποστόλους από την Πηγή: http://www.anthosorthodoxias.net/forum/viewtopic.php?t=706
Η νέα τάξη πραγμάτων ήταν στην πορεία της. Το Ιερατείο όπως πάντα σκοτεινό ανεξέλεγχτο και αόρατο είχε κατορθώσει για μια ακόμη φορά να δέσει το μέλλον, να κάνει τους λαούς να
υπακούν τυφλά στην επιταγή μιας θρησκείας όπου οι άνθρωποι άβουλοι, άχρωμοι και αδιαφοροποίητοι, υπηρετούν μηχανικά και δουλικά στους σκοπούς κάποιων, που τη θέληση τους την ενσαρκώνει ένας και μόνο.
Πώς θα μπορούσε να ήταν ο κόσμος υπό την επήρεια του Ελληνισμού
Μια μάζα ανθρώπων αξεχώριστων, που δουλεύει τυφλά και άβουλα στο θεό , στην πολιτεία και στους άρχοντες, ας είναι και για το καλό, αυτό για τον κλασικό 'Έλληνα δεν ήταν οργάνωση ανθρώπων ελεύθερων. Για τον κλασικό Έλληνα η ελεύθερη πολιτεία προϋπόθετε και τον πολίτη ελεύθερο. Το κάθε άτομο χρωστούσε να υψωθεί σε ακεραιωμένη, υπεύθυνη προσωπικότητα, και με το φρόνημα αδούλωτο να κάνει τις επιταγές του θεού, της πολιτείας και των αρχόντων επιταγές της ψυχής του της ίδιας. Όλες οι μεγάλες ανθρώπινες αξίες, για να μείνουν αξίες, έπρεπε να πάψουν να είναι ετεροκίνητες και να δικαιωθούν μέσα στην ψυχή του κάθε πολίτη. Μια κοινωνία φιλάνθρωπη, που τιμάει και σέβεται τον άνθρωπο, καθώς τον βοηθάει να ολοκληρωθεί με δικό του περίγραμμα, δικιά του προσωπικότητα. ."(Ι.Θ. Κακριδής, «Ελληνικό φως»)
Έτσι θα μπορούσε να είχε γίνει ο κόσμος εάν ο Ελληνισμός είχε επικρατήσει τότε...
Νίκος Σάμιος ( Ολόκληρο το άρθρο δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΙΧΩΡ)