22 Σεπτεμβρίου 2009

Τα έπεα πτερόεντα του ΓΑΠ!

Είπε ο ΓΑΠ,ότι από τα 31.000.000.000 ευρώ της φοροδιαφυγής,θα...μπορέσει να πιάσει τα...έξ!
Δεν είπε ο ΓΑΠ,ποιοί χρωστούν τα 31.000.000.000 ευρώ!Γιατί από ό,τι γνωρίζουμε,οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι δεν μπορούν να αποφύγουν τη δαγκάνα της Εφορίας,ούτε και πεθαμένοι!
Είπε ο ΓΑΠ,ότι θα...προσπαθήσει να μαζέψει τα...6.000.000.000 ευρώ,φυσικά(λέμε εμείς), από αυτούς που ΔΕΝ είναι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι!
Ένα τόσο τεράστιο ποσό απλήρωτων φόρων,αφού δεν προέρχεται από εργαζόμενους και συνταξιούχους,η λογική λέει ότι είναι αποτέλεσμα τζίρου τρισεκατομμυρίων ευρώ!
Ρωτάμε,λοιπόν,ποιοί μπορούν και κάνουν τζίρο τρισεκατομμυρίων ευρώ;
Και ποιό είναι αυτό που βγαίνει ως νόημα από την πρόταση που είπε;
Ότι θα έρθει σε...διαπραγματεύσεις με τους φοροδιαφεύγοντες!
Ετσι όμως διαιωνίζει την τραγελαφική κατάσταση μέσα στην οποία λειτουργεί αυτό το "κράτος" των ΔΥΝΑΤΩΝ από τη μία και των ΑΔΥΝΑΤΩΝ από την άλλη!
Κι αν οι ΑΔΥΝΑΤΟΙ είναι οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι,δηλαδή η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων(πολιτών γι' αυτόν),τότε οι ΔΥΝΑΤΟΙ,συμπερασματικά,είναι οι εφοπλιστές,οι βιομήχανοι,οι τραπεζίτες,οι τσιφλικάδες(υπάρχουν ακόμη!),η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.,και πολλοί άλλοι που έχουν...οφ-σορ εταιρείες,μη εξαιρουμένων των πολιτικών!
Ουσιαστικά,λοιπόν,έπεα πτερόεντα αυτά που είπε!

ΑΟΖ.Τι φοβάται η Ελλάδα και δεν προχωρά;

[Η Αθήνα επιθυμεί να επεκτείνει το ταχύτερο δυνατόν τη συνεργασία με τη Λιβύη στον ενεργειακό τομέα και στην άντληση πετρελαίου σε περιοχές που θα εκχωρηθούν σε ελληνικά συμφέροντα, αλλά προηγουμένως θα πρέπει να ρυθμιστεί ένα πρόσθετο εμπόδιο, που προέρχεται από την πλευρά της Λιβύης και μάλιστα το υπουργείο Ενεργείας της. Συγκεκριμένα, στους χάρτες, που από το 2004 έχει κυκλοφορήσει το λιβυκό υπουργείο Ενέργειας στο Διαδίκτυο, με τις περιοχές, χερσαίες και θαλάσσιες για πιθανά κοιτάσματα πετρελαίου, η ζώνη οικονομικής εκμετάλλευσης της Λιβύης στη θάλασσα εκτείνεται μέχρι τα 200 ν.μ. Ως εκ τούτου, στην περιοχή οικονομικής εκμετάλλευσής της στη Μεσόγειο, περιλαμβάνεται και η νήσος Γαύδος!

Από το 2004, η ελληνική κυβέρνηση έχει επιχειρήσει, με επισκέψεις υφυπουργών, μεταξύ των οποίων και του υφυπουργού Εξωτερικών Γ. Βαληνάκη, να θέσει «μαλακά» το θέμα αυτό στους Λίβυους αρμόδιους. Η «υπόσχεση» ήταν ότι στον επόμενο χάρτη για τα κοιτάσματα πετρελαίου της Λιβύης, θα έχει αφαιρεθεί η νήσος Γαύδος από τη ζώνη οικονομικής εκμετάλλευσης στη Μεσόγειο.

Ομως, ακόμα και μια τέτοια κίνηση δεν λύνει το θέμα, καθώς η Γαύδος παραμένει αμφισβητήσιμη, στον τομέα της οικονομικής εκμετάλλευσης, αφού το ελληνικό κράτος δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει στα πόσα μίλια εκτείνεται η ελληνική οικονομική ζώνη. (Σ.σ. στην οικονομική ζώνη δεν ασκείται κυριαρχία και έτσι η Γαύδος δεν αποτελεί «γκρίζα ζώνη» για τη Λιβύη, όπως παλαιότερα το είχε επιχειρήσει σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο η Τουρκία πριν από μερικά χρόνια).]
...απόσπασμα
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/03/2006
Ένα από τα πιο βασικά δικαιώματα που έχουν όλα τα διεθνώς αναγνωρισμένα κράτη είναι το δικαίωμα της κυριαρχίας που ασκούν στην επικράτειά τους. O όρος επικράτεια δεν περιλαμβάνει μόνο το έδαφος ενός κράτους αλλά τον εναέριο και το θαλάσσιο χώρο που το περιβάλλει στην περίπτωση του παράκτιου κράτους. Αναφορικά με τον εναέριο και θαλάσσιο χώρο υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί που διέπουν την άσκηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων των κρατών κατά τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην αμφισβητείται το δικαίωμα αυτό αλλά και να διασφαλίζεται η διεθνής αεροπλοΐα και ναυσιπλοΐα.

Θαλάσσιος χώρος - Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας

Η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας ( UNLOSC ) του 1982, μεταξύ άλλων, δίνει σαφείς ορισμούς για την Αιγιαλίτιδα Ζώνη (Α.Ζ.) ή τα Χωρικά Ύδατα, τη Συνορεύουσα ή Παρακείμενη Ζώνη, την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ).

Η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, η οποία συμφωνήθηκε το 1982 στο Montego Bay της Τζαμάικα και τέθηκε σε εφαρμογή στις 16 Νοεμβρίου 1994, αντικατέστησε τέσσερις παλαιότερες διεθνείς συνθήκες. Σε ψηφοφορία που έγινε στις 30 Απριλίου 1982 στη Νέα Υόρκη για τη νέα Σύμβαση 130 κράτη ψήφισαν υπέρ, τέσσερα κατά και 17 τήρησαν αποχή. Μεταξύ των κρατών που ψήφισαν κατά της Σύμβασης ήταν και η Τουρκία. Μέχρι το τέλος του 2008 επικύρωσαν τη Σύμβαση 157 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Κύπρος ( 12 Δεκεμβρίου 1988 ) και η Ελλάδα ( 21 Ιουλίου 1995 ).

Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη

Η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας εισήγαγε πολλές καινοτομίες μεταξύ των οποίων και η δημιουργία Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), η οποία αρχίζει από την ακτογραμμή και φθάνει μέχρι και 200 ναυτικά μίλια από αυτή. Το άρθρο 56 της Σύμβασης καθορίζει τα δικαιώματα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του παράκτιου κράτους στην ΑΟΖ. Συγκεκριμένα το κράτος έχει κυριαρχικά δικαιώματα για την έρευνα, την εκμετάλλευση, τη διατήρηση και τη διαχείριση των ζώντων ή μη πόρων του βυθού, του υπεδάφους και των υπερκείμενων υδάτων. Εν ολίγοις, το παράκτιο κράτος μπορεί να εκμεταλλεύεται τους φυσικούς πόρους της ζώνης αυτής, όπως για παράδειγμα εκμετάλλευση ενέργειας από ανέμους, ύδατα κ.τ.λ. Επίσης μπορεί να στήνει τεχνητές νησίδες ή άλλες κατασκευές. Όλα τα κράτη έχουν δικαίωμα ελεύθερης ναυσιπλοΐας, υπερπτήσης, πόντισης καλωδίων, αρκεί να κινούνται μέσα στα πλαίσια που ορίζει το διεθνές δίκαιο και να μην απειλούν την ασφάλεια του παράκτιου κράτους.

Επίσης το άρθρο 121, παράγραφος 2 της Σύμβασης, αναφέρει ρητά ότι όλα τα νησιά διαθέτουν ΑΟΖ και ότι η ΑΟΖ ενός νησιού καθορίζεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που καθορίζεται και για τις ηπειρωτικές περιοχές.(απόσπασμα)

Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών - Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών της Κύπρου

Διαβάστε μια κατατοπιστική συνέντευξη και δείτε χάρτες για τις ΑΟΖ.

Συντάκτης: Λάμπρος Παπαντωνίου, Θεόδωρος Καρυώτης
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009
Ακολουθεί μία συνέντευξη του καθηγητή του πανεπιστημίου του Maryland κ. Θεόδωρου Καρυώτη στον Λάμπρο Παπαντωνίου. Ο καθηγητής ισχυρίζεται ότι η οριοθέτηση Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ - Exclusive Economic Zone EEZ) από την Ελλάδα λύνει τα περισσότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο Αιγαίο με την επιθετικότητα της Τουρκίας. Η συνέντευξη πρωτοδημοσιοεύθηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ.
συνέχεια... εδώ

Η Τουρκία προχώρησε,η Κύπρος το ίδιο,η κυβέρνηση της Ελλάδας γιατί τρέμει;

ΚΚΕ και ΛΑΟΣ υπέρ της κατάσχεσης της περιουσίας της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Α.Ε.


Βόμβα στα θεμέλια της Εκκλησίας έρριξε ο Καρατζαφέρης στο ντιμπέϊτ!
Η Παπαρήγα βέβαια άναψε το φυτήλι που φύτεψε πριν μέρες ο Παπανδρέου,με τη δήλωσή του για φορολόγηση της περιουσίας της χριστιανικής Εκκλησίας!
Τι είπε ο Καρατζαφύρερ;Ότι στο παπαδαριό αρκούν οι ναοί!Πέραν τούτων,δεν έχουν χρείαν εταιρειών και περιουσιών!Όσο για το πως θα ζήσουν οι ρασοφόροι,είπε ότι,θα τύχουν της κρατικής αρωγής!Και τώρα πως ζουν;Δεν είναι όλοι κρατικοί υπάλληλοι;Δεν πληρώνονται από τον Δημόσιο κορβανά;Τέλος πάντων,το θέμα είναι η...σκάστρα που πέταξε ο Καρατζαφύρερ!Διότι περί σκάστρας πρόκειται!
Ο άνθρωπος δεν έχει ούτε...ιερό,ούτε όσιο!Θόλωσε τα νερά για να ψαρέψει ψήφους από τους Έλληνες που είναι υπέρ της κατάσχεσης της αμύθητης περιουσίας της Εκκλησίας Α.Ε.
Να δούμε πως θα γλιτώσει από την...αγιαστούρα του Άνθιμου!

21 Σεπτεμβρίου 2009

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΡΟΥΝΗΣ ΖΕΙ!ΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΖΗΤΟΥΝ ΛΥΤΡΑ!ΤΟ ΥΠ.ΕΞ. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;

Στην απελπισία τους οι Καλάς,που θέλουν πάση θυσία να δουν ξανά κοντά τους
τον Θανάση τους,δηλώνουν ότι ξεπουλάνε ό,τι έχουν και δεν έχουν για να πληρωθούν τα λύτρα!
Πηγή...

ΖΩΝΤΑΝΟΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΣ!


ΙΣΛΑΜΑΜΠΑΝΤ –Οι Ταλιμπάν απαιτούν λύτρα δύο εκατομμύριων δολαρίων αντάλλαγμα για την έκδοση τριών από τους Αφγανούς ηγέτες και για μια ασφαλή έκδοση του απαχθέντος κ. Αθανάσιου Λερούνη.

Σε επιστολή του με ημερομηνία 19ης Σεπτεμβρίου, ο κ. Λερούνης ευχαρίστησε όλους εκείνους που προσπαθούσαν να λύσουν τα ζητήματα με τους Ταλιμπάν και να εξασφαλίσουν την ασφαλή επιστροφή του. Επίσης δήλωσε:

Ζω με μια ομάδα Ταλιμπάν. Είναι πολύ φιλόξενοι και κάνουν ότι καλύτερό μπορούν για τη ζωή και την ασφάλειά μου. Η συμπεριφορά των Ταλιμπάν απέναντι μου είναι πολύ καλή. Θα επιθυμούσα να ευχαριστήσω όλους εκείνους τους ανθρώπους που κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να λύσουν το πρόβλημά μου, ειδικά τον κ. Majid και τον κ. Nasir που ήρθαν στο Nooristan να με επισκεφτούν και να προσπαθήσουν να λύσουν το πρόβλημα.

Περισσότερα εδώ...

Πηγή...




Ο Ύμνος του Ορφέως προς ΗΦΑΙΣΤΟΝ και η Φθινοπωρινή Ισημερία.

Φθινοπωρινή Ισημερία

Δημοσιεύθηκε από olympiada

Ζώντας σε τσιμεντένια παλάτια κλουβιά, είναι επόμενο να θυμόμαστε την ύπαρξη της Μητέρας Γης μόνο σε φυσικές καταστροφές. Λησμονούμε έτσι το θαύμα της ύπαρξης, της δημιουργίας και της υπέροχης συμπαντικής αρμονίας από την οποία συνειδητά ή ασυνείδητα απέχουμε. Και όμως, έξω από το μικρόκοσμο μας, υπάρχει ένας Κόσμος που μπορεί να δώσει απαντήσεις σε όλα τα παράλογα της ύπαρξης μας, ακόμη και στα μικρά προβλήματα που μαστίζουν την καθημερινότητα μας.

Φθινοπωρινό Ισημερινό Σημείο ονομάζουμε το σημείο στο οποίο βρίσκεται ο Ήλιος κατά την Φθινοπωρινή Ισημερία. Είναι σημείο τομής Ισημερινού και εκλειπτικής, όπου προβάλλεται ο Ήλιος στις 23 Σεπτεμβρίου. (www.astronomia.gr)

Η Φθινοπωρινή Ισημερία εορταζόταν από όλα τα Γηγενή φύλα του πλανήτη που είχαν τις σεληνιακές φάσεις όχι για λατρευτικούς αλλά καθαρά μετρικούς - ημερολογιακούς σκοπούς. Τα φύλα αυτά αναγνωρίζοντας τη σημασία του Ηλίου στην καθημερινή τους ύπαρξη και δη στις γεωργικές τροπές, απέδιδαν τις απαιτούμενες τιμές στις ισημερίες και τα ηλιοστάσια. Στις εξελιγμένες πολιτισμικά κοινωνίες, οι τελετές παρουσίαζαν σημάδια έντονου ορθολογισμού σε αντίθεση με τις σεληνιακές - νομαδικές κοινότητες όπου ο μεσσιανισμός επέβαλε τον αυτοκράτορα - δυνάστη γιό Ηλίου, που ενσάρκωνε τη ζωοδόχο Ηλιακή ιδιότητα.

Ενδεικτική είναι η Ορφική Κοσμοθέαση που τιμούσε την έννοια “Ήφαιστος” την 10η Φθίνοντος μηνός Βοηδρομιώνος (21η Σεπτεμβρίου). Γνώριζαν πως η νύχτα μεγάλωνε και ο χειμώνας ερχόταν. Άρα χρειάζονταν το τεχνητό φώς και τη θέρμη της Φωτιάς την οποία συμβόλιζε ο Ήφαιστος. Όλα αυτά επιτυγχάνοντο με την ανάλογη τεχνολογία, ένα από τα χαρακτηριστικά του Θεού. Αξίζει να διαβάσουμε τον Ορφικό ύμνο:

Ηφαίστου, θυμίαμα λιβανομάνναν

Ήφαιστ’ ομβριμόθυμε, μεγασθενές, ακάματον πυρ,
λαμπόμενε φλογέαις αυγαίς, φαεσίμβροτε δαίμον,
φωσφόρε, καρτερόχειρ, αιώνιε, τεχνοδίαιτε,
εργαστήρ, κόσμοιο μέρος, στοιχείον αμεμφές,
παμφάγε, πανδαμάτωρ, πανυπέρτατε, παντοδίαιτε,
αιθήρ, ήλιος, άστρα, σελήνη, φως αμίαντον·
ταύτα γαρ Ηφαίστοιο μέλη θνητοίσι προφαίνει.
πάντα δε οίκον έχεις, πάσαν πόλιν, έθνεα πάντα,
σώματά τε θνητών οικείς, πολύολβε, κραταιέ.
κλύθι, μάκαρ, κλήιζω σε προς ευιέρους επιλοιβάς,
αιεί όπως χαίρουσιν επ’ έργοις ήμερος έλθοις.
παύσον λυσσώσαν μανίαν πυρός ακαμάτοιο
καύσιν έχων φύσεως εν σώμασιν ημετέροισιν.

Και η μετάφραση:
ΗΦΑΙΣΤΟΥ θυμίαμα, λιβανομάννναν

Ηφαιοτε ίσχυρόκαρδε, μεγαλοδύναμε, πού είσαι τα άσβεστον πυρ,
και φωτίζεσαι από φλογερές λάμψεις, ω θεέ που παρέχεις το φως εις τους ανθρώπους, εσύ πού φέρεις το φως, με τα ισχυρά χέρια, αιώνιε, πού ζής με την τέχνην, συ ο εργάτης, μέρος του κόσμου και στοιχείον άμεμπτον, πού τρώγεις τα πάντα, πού δαμάζεις τα πάντα (ως εκπρόσωπος της φωτιάς), ο υπεράνω όλων υπέρτατος, πού ευρίσκεσαι παντού. ΕΙσαι ο αιθήρ, ο ήλιος, τα άστρα, ή σελήνη, το φως το αμόλυντον διότι αυτό τα μέλη του Ηφαίστου φέρουν το φως είς τους ανθρώπους.
Και κατοικείς εσύ είς πάντα οίκον, όλες τις πόλεις, όλα τα έθνη·
καί κατοικείς (ως πυρ, ως φωτιά) μέσα είς τα σώματα των ανθρώπων, εσύ με την μεγάλην ευτυχίαν, ο ισχυρός.
Ακουσε με μακάριε, εσέ προσκαλώ είς τάς Ιεράς σπονδάς, δια να προσέλθης πάντοτε ήμερος καί με έργα πού φέρουν χαράν.
Κατάπαυσε την λυσσασμένην μανίαν του ακατάβλητου πυρός
παρέχων είς τα ιδικά μας σώματα την φυσικην καύσιν

Βλέπουμε λοιπόν ότι εκτός από τεχνήτης και φωτοφόρος, ο ¨Ηφαιστος παρουσιάζεται ως παμφάγος. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, οι Ορφικοί προ Δωδεκαθέου Έλληνες ήσαν καρποφάγοι. Το χειμώνα όμως αναγκάζοντο να τραφούν με έμψυχα (κυρίως πουλερικά, ΠΟΤΕ βοοειδή), άρα κατ’ ανάγκη, παμφάγος ο Ήφαιστος. Στο τέλος της Ωδής, διαπιστώνουμε ότι γνώριζαν και τα των καύσεων που τελεί ο ανθρώπινος οργανισμός, βασική ζωτική λειτουργία.
Αναφορά εκτενή και για τα άλλα Έθνη, που και σε αυτά ζει ο Ήφαιστος. Ας δούμε λοιπόν επιγραμματικά τι εορτάζουν οι Ιάπωνες στην Ισημερία του Φθινοπώρου:
Η ημέρα τής φθινοπωρινής ισημερίας είναι εθνική γιορτή για τους Ιάπωνες. Δεν είναι μόνο η ημέρα που σηματοδοτεί την αλλαγή των εποχών αλλά και μια ημέρα μνήμης για τους θανόντες συγγενείς.

Στις 23 ή 24 Σεπτεμβρίου η διάρκεια τής ημέρας είναι ίδια με την διάρκεια τής νύχτας και από αυτή την ημέρα και μετά, οι ημέρες αρχίζουν να μικραίνουν σε σχέση με τις νύχτες στο βόρειο ημισφαίριο.

Η παραδοσιακή ιαπωνική ονομασία για την περίοδο γύρω από την φθινοπωρινή και την εαρινή ισημερία είναι higan , και όπως λένε οι ιάπωνες «και η ζέστη και το κρύο τελειώνουν με το higan ». Διαρκεί συνολικά επτά ημέρες- τρεις ημέρες πριν από την ισημερία και τρεις ημέρες μετά.

Το higan έχει βουδιστική προέλευση και σημαίνει την «άλλη όχθη του ποταμού του θανάτου». Σ’ αυτή την όχθη του ποταμού είναι ο κόσμος που ζούμε και στην άλλη είναι το βασίλειο των νεκρών. Αυτές τις ημέρες, οι ιάπωνες επισκέπτονται τους οικογενειακούς τάφους και προσεύχονται για την ανάπαυση των ψυχών.

Για τους Κέλτες, η φθινοπωρινή περίοδος μετά την Εαρινή Ισημερία σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου έτους και ονομάζεται η γιορτή αυτή Samhain. Τότε είναι που αποδίδουν ευχαριστίες στη Μητέρα Γη για τις προσφορές της.
Η “Γιορτή των Νεκρών” (Féile na Marbh στα Κέλτικα), συνδεδεμένη με το Samhain, γιορτάζεται ακόμη και σήμερα σε Σκωτία και Ιρλανδία, και συμβολίζει την ένωση του κόσμου των Νεκρών με αυτόν των Ζωντανών (αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως Hallowen). Η μεγαλύτερη όμως γιορτή του Φθινοπώρου για τους Κέλτες είναι η Oidhche Shamhna που σηματοδοτεί τον τελευταίο θερισμό των σπαρτών. Μέχρι και τις μέρες μας, στα Κέλτικα χωριά οι κάτοικοι ανάβουνε δαυλούς και θυσιάζουν μια αγελάδα ρίχνοντας στη συνέχεια τα οστά της μέσα στη πυρά. Επίσης στη Κέλτικη Μυθολογία, τη Φθινοπωρινή Ισημερία είναι που ο Θεός του Φωτός Lugh νικάτε από τον Θεό του Σκότους Tanista, ο οποίος είναι ο δίδυμος αδελφός του.

Οι Σλάβοι έχουν διάφορες γιορτές για το Φθινόπωρο που ξεκινούν κιόλας από το Θερινό Ηλιοστάσιο, με το που η μέρα αρχίζει να μικραίνει. Στις 2 Αυγούστου συγκεκριμένα είναι η γιορτή του Αγίου Ηλία, η οποία έχει να κάνει με τον αρχαίο Θεό Perun, και από αυτήν την ημερομηνία αρχίζει το Φθινόπωρο. Επίσης υπάρχουν και οι γιορτές του θερισμού οι οποίες διαρκούν για τέσσερις μέρες κάθε εβδομάδα μέχρι την Ισημερία και αποκαλούνται Tolo’ka ή Pomoi’. Οι γιορτές στα χωριά πήγαινε από φάρμα σε φάρμα και ο οικοδεσπότης έπρεπε να προσφέρει φαγητό και φιλοξενία. Άλλη μία γιορτή είναι η Yablochnyi/Medovoy Spas η οποία γίνεται προς τιμήν της γονιμότητας της Γης όταν γίνεται η περισυλλογή των φρούτων και του μελιού. Ακόμη μία σημαντική εορτή είναι το Zaziuki, όπου το πνεύμα του θερισμού επιστρέφει στη Γη. Τελευταία γιορτή είναι αυτή της Mokosh όπου δίνονται και πάλι ευχαριστίες προς τη Γη.

Οι γιορτές των Γερμανικών φύλων, και των λαών της Βαλτικής, είναι παρόμοιες με αυτές των Σλάβων. Στη Γερμανία ο Σεπτέμβριος θεωρείται ως Άγιος Μήνας, οι γιορτές όμως των Σαξόνων έχουν χαρακτηριστεί ως φόροι τιμής στο Διάβολο από τους πρώτους χριστιανούς, για ευνόητους λόγους… Διάφορες γιορτές λαμβάνουν χώρα σε όλη τη Γερμανία με χορούς και τραγούδια προς τιμή της Γης για τις προσφορές της (εκεί έχει τις ρίζες του και το διάσημο Oktoberfest).

Οι Σκανδιναβοί πραγματοποιούσαν μάχες με άλογα, μιας και το άλογο αποτελεί ιερό ζώο του Freyr, θεό του Φωτός και της γονιμότητας.

Οι Ισλανδοί πραγματοποιούσουν τον θερισμό και απέδιδαν τιμές στη Γη.

Ας θυμηθούμε αυτές τις ημέρες να τιμήσουμε την τροφό και οικοδέσποινα μας με έναν απλό και εύκολο τρόπο. Το φύτεμα ενός δένδρου.

20 Σεπτεμβρίου 2009

O Uri Geller ήταν στον κατάλογο των «εχθρών» που συντάχθηκε από τον Michael Jackson?

Ο πρώην mager του βασιλιά της POP Dieter Wiesner ισχυρίζεται πώς ο Michael Jackson είχε μια λίστα με ανθρώπους που πίστευε ότι ήταν ήθελαν να τον καταστρέψουν.
Μέσα στη λίστα λοιπόν εκτός των άλλων βρίσκεται το όνομα του Uri μαζί με έναν άλλο πρώην φίλο τον RABBI SCHMULEY BOTEACH. Ο Dieter αποκάλυψε ότι έγραψε το έγγραφο, για να παραδοθεί στους στενούς συνεργάτες του Jacko.
O manager είπε: «Μερικές φορές ήταν λίγο παρανοϊκό. "Θα τον ρωτήσω, Michael, τι κάνεις; " Είπε, «Οι άνθρωποι αυτοί με κυνηγούν και θέλουν να καταστρέψουν τη ζωή μου."
Ο Uri πρόσφατα παραδέχθηκε ότι είχε μια βραχώδη σχέση με τον Michael και συχνά φώναζε σε αυτόν κατά των ναρκωτικών που έπαιρνε.
Η ψύχρα στη φιλική σχέση των δύο ξεκίνησε το 2002, όταν Uri γνώρισε στον Jacko τον MARTIN BASHIR που πήγε να κάνει ένα αμφιλεγόμενο ντοκιμαντέρ. "Έπεσα έξω με τον Michael Jackson, μερικές φορές," είπε στις ειδήσεις του Channel Four τον Ιούνιο. "Δεν τον κατηγορώ για να μην μιλάμε για μένα, γιατί, δυστυχώς, δυστυχώς τον σύστησα στον Martin Bashir."
O Uri Geller υποστηρίζει ότι οι σχέσεις τους είχαν ξαναφτιάξει πριν από το θάνατο του.
Πηγή...

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός το πότε και πως πέθανε ο Michael Jackson.


Βαρθολομαίος:"Η εν Τριάδι Μονάς της Ζωής εφώτισε δια της αληθούς θεογνωσίας την Ελλάδα και απεσκυβάλισε τον δωδεκάθεον μύθον εις τον ασφοδελόν λειμώνα

Ρε Έλληνες!...
Εσείς δεν είστε που καυχιέστε ότι είστε απόγονοι του...ΛΕΩΝΙΔΑ,του ΟΔΥΣΣΕΑ,του ΑΧΙΛΛΕΑ,του ΜΙΛΤΙΑΔΗ,του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ κλπ....;
Κακώς κάκιστα καυχιέστε!Αυτοί,ρε,ήταν ειδωλολάτρες και όταν "φαντάζονταν την παρουσία των ΘΕΩΝ στον Όλυμπο έβριζαν τον..."έναν θεό",τον οποίον δια...
"
της θλιβεράς παρενθέσεως της ειδωλολατρίας",είχαν...εκδιώξει από το...όρος του!!!
Πως εσείς ωρέ Έλληνες καυχιέστε σήμερα ότι είστε απόγονοι τέτοιων βδελυρών,σκυβάλων ειδωλολατρών;...

Αποσπάσματα υβριστικά προς τους Έλληνες,του Τούρκου πρώην αξιωματικού του τουρκικού στρατού,διορισμένου τη συμφώνω γνώμη
της Τουρκίας,αρχιπροβατάρχη του...ποιμνίου των χριστιανών:

[Ήλθαμε εις τον γηραιόν Όλυμπον, όπου οι αρχαίοι πρόγονοί μας εφαντάζοντο την παρουσίαν των θεών των. Αβιάστως ήλθεν εις τον νουν μας η απάντησις του Μαντείου των Δελφών προς τον Ιουλιανόν τον Αποστάτην: «Είπατε τω βασιλεί: χαμαί πέσε δαίδαλος αυλά.

Ουκέτι Φοίβος έχει καλύβην, ου μάντιδα δάφνην, ου παγάν λαλέουσαν· απέσβετο και λάλον ύδωρ», η οποία εξέφραζε τον οριστικόν και αμετάκλητον θάνατον της ειδωλολατρίας.]

Περιέργως πως,δέχεται το Μαντείον των Δελφών,αυτό το Μαντείον των..."ανύπαρκτων Δώδεκα Θεών",το Μαντείον των..."ειδωλολατρών" Ελλήνων!
Αυτό το Μαντείον,που είχε ιδρύσει ο ΘΕΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ!Αυτόν τον..."ουδέποτε υπάρξαντα" Θεόν του Δωδεκαθέου!Όσο για τον υποτιθέμενο "χρησμό",φέρτε μας την απόδειξη!
Φαντάζεται ΚΑΙ ο ίδιος την παρουσία του Θεού Απόλλωνα!

[Ηκούσαμε και ένα εκ των συνοδών ημών να υποτονθορίζη καθ’ οδόν τους στίχους γνωστού άσματος: «Αφού στον Όλυμπο οι θεοί τ’ αποφασίσανε, δώσαν στο κρύο τα κλειδιά κι αυτοκτονήσανε», ο οποίος δείχνει πως έχει περάσει εις την ψυχήν του λαού το οριστικόν τέλος της θλιβεράς παρενθέσεως της ειδωλολατρίας, παρά τας κωμικάς οψίμους προσπαθείας ωρισμένων να εγείρουν εσχάτως θέμα αναβιώσεως της, ως την ονομάζουν, «Θρησκείας των Ελλήνων».]

Που να ακούσεις τραγογένη ρασοφόρε κατακτητή,να...υποτονθορίζω το:"Δεν είμαι απόγονος του Αυνάν..."!

Και μόνο η τόσο...υψηλή αναφορά για την αναβίωση της Θρησκείας μας,δείχνει το πόσο έχετε τρομοκρατηθεί!Το...κωμικόν της υποθέσεως,εν καιρώ...!

[Οι Έλληνες έχουν Θρησκείαν! Όχι το ουδέποτε υπάρξαν δωδεκάθεον, αλλά Θρησκείαν αληθινήν, μεμαρτυρημένην, ζώσαν, σφριγώσαν, αγίαν, σώζουσαν εν τω προσώπω του υπέρ ημών Σαρκωθέντος, Παθόντος, Σταυρωθέντος, Αναστάντος εκ των νεκρών και αιωνίως Ζώντος μετά του Πατρός και του Αγίου Πνεύματος Ιησού Χριστού! Με αυτήν την αγίαν Πίστιν του Χριστού πορεύονται τας τελευταίας δύο χιλιετίας και δοξάζονται εν τω φωτί του Ευαγγελίου όσον ολίγα έθνη της γης!]

Γιατί τότε σφάξατε τους Έλληνες,για το..."το ουδέποτε υπάρξαν δωδεκάθεον";
"Δια των νέων άρα τούτων νόμων,ο Κωνσταντίνος ουδέν άλλο έπραξεν ή να κυρώση την παρ'αυτού ανέκαθεν καθιερωθείσαν ανεξιθρησκείαν,πεπειθώς,ως έλεγεν,ότι αυτή και μόνη αρκεί να επιφέρη εν ειρήνη τον θρίαμβον της αληθείας.
Και όμως η ειδωλολατρεία ήρχισεν έκτοτε να πάσχη συμφοράς,αίτινες,οσημέραι αυξάνουσαι,έμελλον προιόντος του χρόνου,επί των διαδόχων του Κωνσταντίνου,να καταντήσωσιν εις επίσημον κατ'αυτής διωγμόν...
...Επί πάσιν η λαμπρά προστασία ήν αναφανδόν ήδη απένειμεν ο βασιλεύς εις τους χριστιανούς,ενεθάρρυνεν αυτούς επί τοσούτον ώστε πολλάκις επεχείρησαν οίκοθεν δηώσεις τας οποίας ούτε οι νόμοι ούτε η Κυβέρνησις έτι επέτρεπον.Όθεν έκτοτε δυνάμεθα να υπολάβωμεν τον χριστιανισμόν ουχί μεν νόμω,πράγματι όμως οριστικώς εν τω κράτει κατισχύσαντα...
...Αλλ'ο αρχαίος βίος δεν έμελλε να παραδώση τα όπλα αμαχητί εις τον νέον...
...Η εθνική κοινωνία περιήλθε προς τον χριστιανισμόν εις ποικίλας και πολλάκις αντιθέτους σχέσεις'.....
Αποσπάσματα από την "ΙΣΤΟΡΙΑΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",βιβλίον όγδοον,εκδόσεων ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ,του Κ.Παπαρρηγόπουλου ο οποίος ήταν όπως φαίνεται και από το ύφος της γραφής του,αλλά και από αυτήν την ομολογίαν του σφοδρότατος υποστηρικτής του χριστιανισμού,άρα και εξωραιστής των ιστορικών γεγονότων της περιόδου κατά την οποίαν η επίθεσις εναντίον του Ελληνισμού,ευρισκόταν στην πιο καίρια φάσιν του!!!Παρόλο που προσπαθεί να αποκρύψει,λοιδωρόντας μάλιστα τους εθνικούς ως ειδωλολάτρας και "εις όργια ελεεινά παρεκτραπέντας"!!!

[Είδαμε, λοιπόν, ένα εντυπωσιακόν «παλληκαρόβουνο», το οποίον δεσπόζει ηγεμονικώς της ελληνικής χερσονήσου και στολίζει με την ωραιότητά του τον τόπον και είναι όρος του Θεού! Του Ενός και Μόνου, του εν Τριάδι προσκυνουμένου, εις τον Οποίον είναι αφιερωμένη η περίπυστος αύτη Μονή, καθώς και η άλλη, από την ανατολικήν του Ολύμπου πλευράν, η του Οσίου Διονυσίου.]

Χαχαχα!Καλά ο ένας..."θεός" ο Γιαχβέ,πότε την κοπάνησε από το...Σινά;Η περίπτυστος μονή,είναι απλά ένα κατακτητικό φυλάκιο,το οποίο εν καιρώ θα κατεδαφισθεί.Και η άλλη...μαζί με τις άλλες...Τα πάντα ρει.

[Η εν Τριάδι Μονάς της Ζωής εφώτισε δια της αληθούς θεογνωσίας την Ελλάδα και απεσκυβάλισε τον δωδεκάθεον μύθον εις τον ασφοδελόν λειμώνα του εξωτέρου σκότους! Ο Όλυμπος δεν ρίπτει πλέον κεραυνούς οργής επί των κεφαλών των ανθρώπων, αλλά δια της χάριτος, του φωτός και της δυνάμεως του Ευαγγελίου, το οποίον εβιώθη και βιούται πλουσίως εις τας υπωρείας του, θεραπεύει την «ύβριν», εξαγνίζει συνειδήσεις, καλλιεργεί την αγάπην, προσφέρει ελπίδα, μεταμορφώνει εν Χριστώ και ανάγει εις ύψος θεώσεως όσους θέλουν να ακούσουν το μήνυμά του!]

"Η εν Τριάδι Μονάς της Ζωής εφώτισε δια της αληθούς θεογνωσίας την Ελλάδα και απεσκυβάλισε τον δωδεκάθεον μύθον εις τον ασφοδελόν λειμώνα του εξωτέρου σκότους!"
[ Ως προς τα οικιακά σκύβαλα μαζεύονται από το Δήμο δύο φορές την εβδομάδα από κάθε σπίτι και απορρίπτονται στο σκυβαλότοπο του Κοτσιάτη. Εκεί καταλήγουν και όλα τα σκύβαλα της μείζονος Λευκωσίας ακόμη και των γύρω χωριών. Ο κ. Αντρέας Αριστείδου μάς πληροφόρησε ότι για το σκουπιδότοπο του Κοτσιάτη υπάρχει η άποψη ότι μπορεί να δέχεται σκύβαλα για ακόμη 3-5 χρόνια, γιατί ο χώρος δεν ενδείκνυται]
Απόσπασμα περί σκυβάλων,για να καταλάβετε τι εννοεί ο μελανειμονών,από εδώ
Πέταξαν σαν σκουπίδια,λέει,τον
"δωδεκάθεον μύθον" στο χωράφι με τα σφερδούκλια,
του...
"εξωτέρου σκότους".
Έρχεται ο καιρός τραγόπαπα,που θα φάει εσάς το μαύρο σας σκοτάδι!

Ύβρις...!Δηλαδή ο Οδυσσέας,ο Αχιλλέας,ο Λεωνίδας,ο Μιλτιάδης,ο Αλέξανδρος και όλοι οι Έλληνες,ήταν μαλάκες και μαζόχες και βρίζανε τον εαυτό τους,όταν θυσίαζαν στους ΘΕΟΥΣ και έπαιρναν ΟΡΚΟ στο όνομά τους!

[Αυτό έπραττον αλλωστε οι Χριστιανοί συστηματικώς και εις δυσκόλους και ζοφεράς εποχάς,...]

"Ούτως επί παραδείγματος,ιδρυθείσης μετ'ολίγον της Κωνσταντινουπόλεως,μετεφέρθησαν εις τας πλατείας αυτής και τα παλάτια ο Πύθιος Απόλλων,και ο Σμίνθιος,και ο εν Δελφοίς τρίπους,και αι Ελικωνιάδες Μούσαι και άλλα.Επί πάσιν η λαμπρά προστασία ήν αναφανδόν ήδη απένειμεν ο βασιλεύς εις τους χριστιανούς,ενεθάρρυνεν αυτούς επί τοσούτον ώστε πολλάκις επεχείρησαν οίκοθεν δηώσεις τας οποίας ούτε οι νόμοι ούτε η Κυβέρνησις έτι επέτρεπον.Όθεν έκτοτε δυνάμεθα να υπολάβωμεν τον χριστιανισμόν ουχί μεν νόμω,πράγματι όμως οριστικώς εν τω κράτει κατισχύσαντα."
Απόσπασμα από το ίδιο κεφάλαιο του Παπαρρηγόπουλου!

Και επί Θεοδοσίου...

"Αλλ' επανέλθωμεν εις τα γεγονότα του πραγματικού βίου.Είδομεν πως ο Θεοδόσιος ο μέγας εξετέλεσεν εν Κωνσταντινουπόλει το κατά των αιρετικών διάταγμα αυτού. Τα αυτά ενηργήθησαν δι' επιτρόπων του βασιλέως εις όλας τας πόλεις της ανατολής όπου ιδίως ήκμαζεν ο αρειανισμός. Ουδέ περιωρίσθη ο βασιλεύς εις το να αποδώση τοις ορθοδόξοις όλας τας εκκλησίας και όλα τα ιερά ιδρύματα και κτήματα,αλλά,δια πολλών ετέρων θεσπισμάτων,οσημέραι αυστηρότερος προς τους αιρετικούς δεικνύμενος,πρώτον μεν αφήρεσεν από αυτών άπαντα τα πολιτικά δικαιώματα,έπειτα απεστέρησεν αυτούς του δικαιώματος του διαθέτειν,τελευταίον κατεδίκασε πολλούς εις εξορίαν,επιβαλών κατά τινων μάλιστα και την του θανάτου ποινήν. Συγχρόνως εξέδωκε νόμους αυστηρούς,δι' ών αφηρείτο εκ μέσου νυν μεν τούτο,νυν δ' εκείνο του αρχαίου ελληνικού βίου και ιδίως του αρχαίου ελληνικού θρησκεύματος. Ο Θεοδόσιος κατήργησεν εν έτει 394,δια νόμου,τον μέγαν ολυμπιακόν αγώνα,κατά την 293 Ολυμπιάδα αφ' ής ενίκησεν ο Κόροιβος' και εξέλιπεν ούτω τότε δια παντός η επιφανεστάτη εκείνη των αρχαίων ελληνικών πανηγύρεων. Ωσαύτως,επί βαρυτάταις χρηματικαίς ζημίαις και ύστερον επί ποινή θανάτου,απηγορεύθησαν αλληλοδιαδόχως αι εν ημέρα και εν νυκτί θυσίαι,αι ιεροσκοπίαι,η των ειδώλων λατρεία,η εις τους ναούς είσοδος και εν γένει πάσα δημοσία και απόρρητος τελετή του αρχαίου θρησκεύματος. Καθώς δε συνήθως συνέβαινε περί τα τοιαύτα η εκτέλεσις των νόμων τούτων υπερέβαλε πολλάκις και αυτήν αυτών την δεινήν αυστηρότητα. Οι κατά τας επαρχίας εξηγριωμένοι όχλοι,μη αρκούμενοι εις την κατάργησιν της λατρείας,ήθελον να καταστρέψωσι και αυτά τα οικοδομήματα εντός των οποίων αύτη ετελείτο. Αι πολιτικαί αρχαί ηναγκάζοντο να ενδώσωσιν ή έβλεπον αδιαφόρως την τοιαύτην των μνημείων εκείνων κατεδάφισιν. Τινές δε των επισκόπων και οι πλείστοι των μοναχών συνετέλουν προθυμότατα εις τον όλεθρον τούτον. Εις μάτην διεμαρτύροντο οι εθνικοί' εις μάτην ο περιώνυμος σοφιστής Λιβάνιος,επ' ελπίδι του να συγκινήση την ψυχήν του Θεοδοσίου,περιέγραφεν υπερβολικώτερον ίσως της αληθείας τα παθηματα του αρχαίου θρησκεύματος,λέγων προς τοις άλλοις' <οι δε μελανειμονούντες ούτοι...θέουσιν εφ' ιερά,ξύλα φέροντες και λίθους και σίδηρον,οι δε,και άνευ τούτων,χείρας και πόδας...των πρώτων δε κειμένων,δρόμος επί τα δεύτερα και τρίτα' τολμάται μεν ούν καν ταις πόλεσι' το πολύ δε εν τοις αγροίς...χωρούσι τοίνυν δια των αγρών ώσπερ χείμαρροι κατασύροντες δια των ιερών τους αγρούς.> Η φωνή αυτού δεν εισηκούσθη και το έργον της καταστροφής εκηκολούθησε. Τότε ανετράπη εκ βάθρων ο εν Αλεξανδρεία περίφημος ναός του Σεράπιδος,πάλαι ποτέ οικητήριον των επιστημών,και σώζων έτι κατά τους χρόνους τούτους τινά της αρχαίας σοφίας ίχνη. Τότε κατηδαφίσθη ο εν Απαμεία περικαλλής του Διός ναός. Τότε ηφανίσθησαν πλείστα άλλα της τέχνης αριστουργήματα ιδίως εν Συρία και εν Αιγύπτω' εις την ενταύθα Ελλάδα κατ' ευτυχίαν δεν φαίνονται τα τοιαύτα γενόμενα,ίσως διότι οι εθνικοί ήσαν ενταύθα πολλοί έτι και ισχυροί,ώστε οι του νέου δόγματος οπαδοί δεν ετόλμων να επιτεθώσι κατ' αυτών τοσούτον απροκαλύπτως.

Τοιουτοτρόπως επί Θεοδοσίου εθριάμβευσεν ο χριστιανισμός κατά της ειδωλολατρείας,....."

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Βιβλίον όγδοον,σελ.264,265,266

Κ.Παπαρρηγόπουλος.

Διαβάστε όλη την κατάπτυστη ομιλία εδώ

Μίλησαν ξανά οι κατακτητές της Ελλάδος...

Με κύριο χαρακτηριστικό τις αυθόρμητες θερμές εκδηλώσεις εκατοντάδων πιστών στο πρόσωπό του, αλλά και με αιχμηρές αναφορές – μηνύματα κατά
της ειδωλολατρίας (...με αφορμή την επίσκεψή του στον Όλυμπο), κύλησε η δεύτερη ημέρα της επίσκεψης του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου σε περιοχές της Ι.Μ. Ελασσόνας, όπου συνοδεύεται από δεκάδες μητροπολίτες.
Νωρίς το πρωί, ο Οικουμενικός Πατριάρχης παρακολούθησε την ιερατική σύναξη στη Μητρόπολη, και αμέσως μετά επισκέφθηκε και προσκύνησε την Ι.Μ. Αναλήψεως του Σωτήρος Συκέας Δήμου Ποταμιάς, όπου και εγκαινίασε τη νέα πτέρυγα της μονής. Εκατοντάδες κάτοικοι του Δήμου Ποταμιάς, οι καλόγριες της Μονής, ο δήμαρχος Ποταμιάς κ. Μήσιος και ο νομαρχιακός σύμβουλος κ. Νικ. Παλάσκας (εκ μέρους του νομάρχη Λάρισας) τον υποδέχθηκαν με θέρμη.
ΣΤΗ ΔΕΣΚΑΤΗ
Η επόμενη στάση του κ. Βαρθολομαίου (που συνοδευόταν από το μητροπολίτη Ελασσόνας κ. Βασίλειο) ήταν στην κωμόπολη της Δεσκάτης Γρεβενών, όπου το κέντρο της είχε κατακλυστεί στην κυριολεξία από άτομα όλων των ηλικιών, που τον υποδέχθηκαν με ζητωκραυγές και χειροκροτήματα, θέλοντας να του σφίξουν το χέρι. Παρόντες ο μητροπολίτης Γρεβενών κ. Σέργιος, ο νομάρχης Γρεβενών κ. Δημοσθ. Κουπτσίδης, ο δήμαρχος Δεσκάτης κ. Μίγκος (που τον προσφώνησαν), ο περιφερειάρχης Δυτ. Μακεδονίας κ. Λεούδης, ο βουλευτής και πρώην υπουργός κ. Χρ. Φώλιας, η έπαρχος Ελασσόνας κ. Μαμάρα, ο δήμαρχος Ελασσόνας κ. Πασχόπουλος, δήμαρχοι του νομού Γρεβενών, νομαρχιακοί και δημοτικοί σύμβουλοι, αιρετοί της
περιοχής, οι στρατιωτικές και πολιτικές αρχές του νομού Γρεβενών, εκπρόσωποι φορέων, κ.ά. Μετά την πανηγυρική υποδοχή, τις προσφωνήσεις των επισήμων και τον ευχαριστήριο λόγο του Προκαθημένου της Ορθοδοξίας, τελέσθηκε δέηση στο Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, όπου μετά το τέλος της, ο κ.
Βαρθολομαίος εγκαινίασε την αγιογράφηση του ναού, που έγινε με μεγάλη δωρεά Δεσκατιώτη ομογενή από την Αμερική. Στη συνέχεια, ο Δήμος Δεσκάτης παρέθεσε γεύμα στο κέντρο «Πέτρινο».
ΣΤΟ ΚΕΟΑΧ ΟΛΥΜΠΟΥ
Το απόγευμα, ο Οικουμενικός Πατριάρχης έτυχε θερμότατης και συγκινητικής υποδοχής στις εγκαταστάσεις του ΚΕΟΑΧ Ολύμπου, στη θέση «Βρυσοπούλες» (στα 1.900 μέτρα), όπου βρίσκεται ο Ι.Ν. Μεταμορφώσεως του Σωτήρος (τελέσθηκε δέηση). Επιθεώρησε άγημα στρατού και δέχθηκε το ιδιαίτερα θερμό καλωσόρισμα του αρχηγού του ΓΕΣ αντιστράτηγου Φράγκου Φραγκούλη, του διοικητή της 1ης Στρατιάς αντιστράτηγου Νάση, και του διοικητή των Ειδικών Δυνάμεων του Στρατού κ. Ρουσάκη. Παρόντες στην υποδοχή ακόμη ο αντινομάρχης Λάρισας κ. Γ. Φακής, ο πρόεδρος του ΕΛΓΑ κ. Νικ. Κατσαρός, ο δήμαρχος Ολύμπου κ. Γ. Καστανάρας, αιρετοί της περιοχής, φυσιολάτρες, μέλη χιονοδρομικών συλλόγων και επισκέπτες του μυθικού βουνού.
«Ήρθαμε εδώ σε μια περιοχή υψίστου φυσικού κάλλους και μένουμε εντυπωσιασμένοι για ό,τι αντικρίσαμε, αναπνέοντας τον αέρα του Ολύμπου. Εδώ είμαστε μεταξύ ουρανού και γης, αισθανόμαστε πιο κοντά στο Θεό. Στον ένα και μοναδικό Θεό μας, και φυσικά όχι στο
Δία.
Εδώ είναι ο θρόνος του Θεού...», τόνισε ο Πατριάρχης, και συνέχισε: «Συναντώ και πάλι εδώ τον πολύ καλό μου φίλο στρατηγό Φράγκο Φραγκούλη, που υπηρέτησε και στην Άγκυρα και υπηρετεί την πατρίδα μας από θέση ευθύνης. Θέλω να του ευχηθώ επιτυχία στην αποστολή του, και εύχομαι να υπάρχει πάντα ειρήνη και συναδέλφωση μεταξύ των λαών...».
Προσφωνώντας τον κ. Βαρθολομαίο, ο αρχηγός του ΓΕΣ αντιστράτηγος Φραγκούλης, επισήμανε, ανάμεσα στα άλλα: «Το Πατριαρχείο ζει και θα συνεχίσει να ζει με την αγάπη των πανελλήνων και τη δική σας ξεχωριστή παρουσία. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια για τον Ελληνικό Στρατό, Παναγιώτατε. Όλοι οι Έλληνες είναι στρατευμένοι σε μια ιδέα, που προάγει την ειρήνη, τον πολιτισμό, τις καλές και αγαθές σχέσεις με όλους τους γείτονες. Αυτό, όμως, δεν μεταφράζεται ότι εάν απαιτηθεί, δεν θα δώσει ο Στρατός μας
την αποστομωτική απάντηση στον επιβουλέα. Να ευλογείτε τον Ελληνικό Στρατό, να μας προστατεύει η Χάρη σας για να συνεχίσουμε να είμαστε άξιοι της εμπιστοσύνης των Ελλήνων...».
ΣΤΗΝ Ι.Μ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΣΠΑΡΜΟΥ
Παλλαϊκή πανηγυρική υποδοχή επεφύλαξαν στον Οικουμενικό Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως (που έφτασε εκεί αργά το απόγευμα) εκατοντάδες πιστοί από την επαρχία Ελασσόνας και όμορους νομούς, οι οποίοι είχαν κατακλύσει κάθε γωνιά μέσα και έξω από το ιστορικό μοναστήρι.
Ο Εσπερινός που ακολούθησε έγινε με βυζαντινή μεγαλοπρέπεια και μέσα σε ατμόσφαιρα κατάνυξης, ενώ έγινε και η επίσημη ενθρόνιση, δια χειρών του κ. Βαρθολομαίου, του ηγουμένου της Μονής αρχιμανδρίτη π. Νικάνορα Παπανικολάου, με την ατμόσφαιρα να δονείται από το «άξιος –άξιος».
Στο χαιρετισμό του, ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ανάμεσα στα άλλα, τόνισε με νόημα: «Ήρθαμε στο γηραιό Όλυμπο, όπου οι αρχαίοι πρόγονοί μας εφαντάζοντο την παρουσία των θεών τους. Έχει περάσει πια στην ψυχή του λαού μας το οριστικό τέλος της θλιβεράς παρενθέσεως της ειδωλολατρίας, παρά τας κωμικάς οψίμους προσπαθείας ορισμένων να εγείρουν εσχάτως θέμα αναβιώσεως– όπως την αποκαλούν – θρησκείας των Ελλήνων. Οι Έλληνες έχουν θρησκεία. Όχι το ουδέποτε υπάρξαν δωδεκάθεο, αλλά θρησκεία αληθινή, μεμαρτημένην, ζώσαν, σφριγώσαν, σώζουσα. Με αυτή την αγία πίστη του Χριστού, πορεύονται τις τελευταίες δυο χιλιετίες. Είδαμε ένα εντυπωσιακό παλληκαρόβουνο, που δεσπόζει ηγεμονικώς της Ελληνικής Χερσονήσου και στολίζει με την ωραιότητά του τον τόπο αυτό, τον τόπο του ενός και μόνο Θεού...».
Ακολούθησαν τα Θυρανοίξια του παρεκκλησίου Τιμίου Προδρόμου.
Στις χθεσινοβραδινές εκδηλώσεις της Ι.Μ. Αγίας Τριάδος Σπαρμού Ολύμπου παρευρέθηκαν ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Φώτης Γκούπας, ο νομάρχης Λάρισας κ.
Λουκάς Κατσαρός, ο νομάρχης Πιερίας κ. Παπαστεργίου, η έπαρχος Ελασσόνας κ. Μαρία Μαμάρα, ο αρχηγός του ΓΕΣ κ. Φραγκούλης, ο διοικητής της Στρατιάς κ. Νάσης,
ο διοικητής των Ειδικών Δυνάμεων του Στρατού κ. Ρουσάκης, ο δήμαρχος Ολύμπου κ. Καστανάρας, ο δήμαρχος Ελασσόνας κ. Πασχόπουλος, κ.ά.
Πηγή:www.eleftheria.gr

Κατακτητές σταματήστε επιτέλους να βρίζετε τους αρχαίους Έλληνες ως ειδωλολάτρες. Καθρέφτη δεν έχετε;
Και οι δόλιες ανακοινώσεις (μέσω χαιρετισμού) με απώτερο σκοπό την κατάσχεση ολοκλήρου του Ολύμπου ας σταματήσουν επιτέλους. Δεν σας φτάνουν αυτά που έχετε -αν και με οθωμανικούς τίτλους ιδιοκτησίας-και δεν τα επιστρέφετε στον λαό;

Και ευτυχώς παραδέχεστε ότι η θρησκεία σας είναι ζώσα. Κάθε ζωντανό ψοφάει κάποια στιγμή...


Μεγάλη ελληνική εφεύρεση για τη συγκομιδή του ελαιοκάρπου!Το δαιμόνιο του Έλληνα!

Εργάτης – ρομπότ για ελαιοσυγκομιδή

Έναν εργάτη – ρομπότ που μπορεί να ελαχιστοποιήσει τον χρόνο συγκομιδής των ελιών, χωρίς να «τραυματίσει» το δέντρο, κατασκεύασε ο Πάνος Γκολφίνος από το Χελιδόνι του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας.

Τη στιγμή που οι ελαιοπαραγωγοί θα ψάχνουν αγωνιωδώς για εργάτες για τη συγκομιδή των ελιών και θα…ετοιμάζουν τις τέμπλες, ο ίδιος θα πατά απλά το κουμπί του τηλεχειριστηρίου…
Τη στιγμή που οι μεγάλες εταιρίες γεωργικών μηχανημάτων παρουσιάζουν τα νέα συστήματα ελαιοσυγκομιδής, ο Πάνος Γκολφίνος χαμογελά με νόημα, αφού κατάφερε να κατασκευάσει ένα πρωτοποριακό ρομποτικό μηχάνημα που με μορφή και κινήσεις ανθρώπινου χεριού, με δόνηση, μπορεί μέσα σε λίγες ώρες να ολοκληρώσει τη συγκομιδή εκατοντάδων ριζών ελιάς.

Ποιος είναι ο Πάνος Γκολφίνος

Ελαιοτριβέας από το Χελιδόνι, ο Πάνος Γκολφίνος είναι ένας εξαιρετικά εύστροφος άνθρωπος που οι πατέντες ήταν πάντα μια πρόκληση γι’ αυτόν. Αν και το σχολείο δεν ήταν η πρώτη του προτεραιότητα, η αγάπη για τη μηχανολογία του προσέφερε σημαντικές γνώσεις που αξιοποιεί στη δουλειά του καθημερινά αλλά βοηθώντας σε πολλές περιπτώσεις φίλους και συγχωριανούς, δίνοντας πρακτικές λύσεις.

Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής και το διαδίκτυο είναι πια βασικοί «συνεργάτες» που τον βοηθούν στο να ψάξει, να μάθει και να κατασκευάσει τελικά ότι του «καρφωθεί» στο μυαλό, χωρίς να υπολογίζει κόστος ή βαθμό δυσκολίας. Υποστηρικτής αυτής της προσπάθειας αλλά και πολύτιμος βοηθός, είναι και ο γιός του Βασίλης που ακολουθεί τα «χνάρια» του πατέρα του.

Το σύστημα ελαιοσυγκομιδής

Πριν τρία χρόνια επισκέφθηκε την Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης και εκεί είδε ένα παρόμοιο μηχάνημα που παρουσίαζε Ιταλική εταιρεία. Τότε, του «καρφώθηκε» η ιδέα για την κατασκευή ενός τέτοιου συστήματος. Μετά από ατελείωτα βράδια μελέτης και μαθηματικών υπολογισμών, αφού «…έπρεπε να πετύχω τη δύναμη που ήθελα και να υπολογίσω την αντοχή των υλικών, με βασική προτεραιότητα να μην «πληγωθεί» το δέντρο και κυρίως την ασφάλεια του χειριστή», εξηγεί ο ίδιος.

Πως λειτουργεί

Πρόκειται για ένα μηχανοκίνητο σύστημα με μορφή ανθρώπινου χεριού που έχει τη δυνατότητα να επιμηκυνθεί και να φτάσει τα 4 μέτρα ύψος ώστε να καλύψει ακόμα και την ψηλότερη ελιά. «Είναι τόσο ευέλικτο που ο «καρπός» του έχει τη δυνατότητα να κάνει δεκάδες κινήσεις και «σπασίματα» ώστε να φτάσει στο επιθυμητό σημείο-κλαδί της ελιάς. Αφού αγκαλιάσει το κλαδί που πρέπει, με το σύστημα της δόνησης, τινάζει την ελιά χωρίς να την πληγώσει, αφού οι τσιμπίδες – δάκτυλά του είναι επενδυμένα με ειδικά λάστιχα και ποδιές», λέει ο Πάνος Γκολφίνος.

Εξηγεί μάλιστα ότι, πριν ένα χρόνο, είχε κατασκευάσει ένα μικρότερου τύπου ανάλογο μηχάνημα που σε πλήρη λειτουργία ολοκλήρωσε τη συγκομιδή 300 ελαιοδέντρων σε λιγότερο από δύο ημέρες. Με το νέο μηχάνημα, ο χρόνος μειώνεται σημαντικά, αφού είναι τελειοποιημένο και επιπλέον λαμβάνει εντολές κίνησης από ασύρματο τηλεχειριστήριο.Το γεγονός ότι είναι ρυμουλκούμενο, το κάνει ακόμα πιο ευέλικτο, αφού μπορεί να μεταφερθεί εύκολα και να τοποθετηθεί ακόμα και σε ανώμαλο έδαφος ή πλαγιές.

Χρόνος και χρήμα

Η κατασκευή του εν λόγω μηχανήματος ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο και ολοκληρώθηκε πριν λίγες εβδομάδες. «Συνολικά μου πήρε να το φτιάξω περίπου τρεις μήνες και μου κόστισε περίπου 15.000 ευρώ. Βέβαια, επειδή πήγαινα βήμα – βήμα και ψάχνοντας, τώρα που το ολοκλήρωσα βλέπω ότι για να κατασκευάσω ένα ανάλογο, θα χρειαζόμουν μόνο ένα μήνα», λέει ο ίδιος.

Δοκιμή και γιατί όχι…παραγωγή

Όσο κι αν ακούγεται περίεργο, ο ίδιος δεν είναι μεγάλος ελαιοπαραγωγός αφού οι ελιές που έχει φτάνουν δεν φτάνουν τις 150 ρίζες. Η δημιουργία του ήταν πιο πολύ μέρος της αγάπης του Πάνου Γκολφίνου για τις μηχανολογικές κατασκευές. Ωστόσο, φέτος θα το δοκιμάσει βοηθώντας φίλους και συγγενείς στη συγκομιδή των ελιών, «γιατί θέλω να δω τι εμπλοκές ενδεχομένως θα παρουσιάσει και τι βελτιώσεις απαιτεί» όπως λέει ο ίδιος και γιατί όχι, κάποια στιγμή να βγει στην παραγωγή, αφού πρόκειται σίγουρα για μια υπερσύχρονη και πρωτοποριακή κατασκευή.


Νάνσυ Σπυροπούλου
(n_spyropoulou@yahoo.gr)

Εφημερίς "ΠΑΤΡΙΣ" Πύργου Ηλείας

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΑ.

ΑΛΛΟΙΩΣΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΡΥΦΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ EXIT POLLS...ΔΗΛΩΣΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΑ
ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΑΛΛΟΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΡΥΦΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ EXIT POLLS.
ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΤΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ,ΠΩΣ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ,ΕΝΩ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΝ 4η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ...ΨΗΦΙΣΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΤΩΝ EXIT POLLS ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΡΙΞΑΤΕ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΠΗ!!!
ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ...ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!!!
ΦΙΛΟΙ BLOGGERS ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
ΠΡΕΖΑ TV