18 Νοεμβρίου 2011

Ο Πάνος Καμμένος ξετινάζει τον Παπακωνσταντίνου!


Με μήνυση απειλεί ο Παπακωνσταντίνου τον Καμμένο
Την ανάκληση των αναφορών που έκανε από το βήμα της Βουλής ο πρώην βουλευτής της ΝΔ, Πάνος Καμμένος, σύμφωνα με τις οποίες ο κ.Παπακωνσταντίνου εργαζόταν στο παρελθόν στην Goldman Sachs, ζήτησε σήμερα με επιστολή του προς τον βουλευτή ο υπουργός Περιβάλλοντος.
Ο υπουργός κάνει λόγο για προσπάθεια συκοφαντικής δυσφήμισης, για την οποία όπως αναφέρει υπάρχουν ποινικές συνέπειες, ενώ επαναλαμβάνει ότι τα όσα ελέχθησαν από τον κ. Καμμένο ανήκουν περισσότερο σε περιθωριακά blogs, παρά στην αίθουσα της Βουλής.
Στο κείμενο της επιστολής, ο κ. Παπακωνσταντίνου αναφέρει τα εξής:
«Στην ομιλία σας στη Βουλή την Τρίτη 15 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, πέρα των άλλων που είπατε, αναφέρατε για εμένα ότι δήθεν εργάστηκα στην Goldman Sachs. Η ακριβής φράση σας ήταν "μιλάει για το τρίπτυχο

ΓΙΑΧΑΜΟΥΡΑ!

Έκαψαν Ελληνίδα για να τη φάνε με στίχους από την Αποκάλυψη του Ιωάννη!

Την έκαψαν για να τη φάνε σε σατανιστική τελετή

Σοκ προκαλούν οι λεπτομέρειες από την κατάθεση της Μπερναντέτ Λόκχαρτ στη δίκη των σατανιστών που έκαψαν ζωντανή τη 18χρονη Ελληνίδα Κρίστι Θεολόγου.
Η πολιτειακή μάρτυρας, που επικαλέστηκε εξομολόγηση της 16χρονης κατηγορούμενης, άφησε άφωνους τους πάντες, αποκαλύπτοντας πως οι δράστες σκόπευαν να κάψουν την Κρίστι ζωντανή και στη συνέχεια να φάνε τις σάρκες της, σύμφωνα με την «Espresso».
Οι κατηγορούμενοι Λίντον Βάγκνερ (εγκέφαλος), Ρόμπιν Χάργουντ, Λέστερ Μούντλι, Τζέρεμι Κινγκ και Χάρβει Ίσα, όπως ανέφερε η 16χρονη που ήταν παρούσα στο άγριο περιστατικό και θα δικαστεί χωριστά, ήθελαν να κάνουν ένα σατανιστικό τελετουργικό.
«Όταν η ανήλικη ρώτησε τον Βάγκνερ γιατί χτύπησε την Κρίστι με πέτρα, αυτός απάντησε πως πρόκειται για σατανιστικό τελετουργικό και επανέλαβε τους στίχους από την Αποκάλυψη του Ιωάννη» σημείωσε η μάρτυρας.
Ανέφερε, επίσης, ότι οι δράστες είχαν καταναλώσει ποσότητα αλκοόλ και ορισμένοι από αυτούς είχαν κάνει χρήση κάνναβης, ενώ προσπάθησαν να πείσουν την Κρίστι να γδυθεί.
Στον χώρο υπήρχε ένα αναμμένο κερί και οι δράστες προσεύχονταν γύρω από ένα μεγάλο τρίγωνο που είχε σχηματίσει

Ο Π. Καμμένος, τα γομάρια, τα γαϊδούρια και ...τα μουλάρια


Π.Καμμένος: «Εγώ χούντα δεν ψηφίζω»!Πάνο ήρθε ο καιρός να μπεις μπροστά!


Όντως αξιότιμε κύριε Π.Καμμένε, εσείς δεν λέτε ότι
"Εγώ ξέρω ότι όταν ζευγαρώνουν τα γομάριαμε τα γαϊδούρια, κάνουν μουλάρια και δεν αναπαράγονται". 
Περαιτέρω μας ξενίζει η ανάμιξη κάθε θρησκείας στην σύγχρονη πολιτική. Ελπίζουμε να ξεχωρίσετε όλα τα άλογα, μουλάρια και γομάρια και να ηγηθείτε κάποια στιγμή, με την αξιοπρέπεια που σας διακρίνει, ενός κόμματος το οποίο θα μπορούσε να βγάλει την Πατρίδα μας από τον βούρκο.
Δείτε επίσης:

Νέα "Χούντα": Διεγράφη ο Σωτήρης Χατζηγάκης απότον Α. Σαμαρά-Η στάση Καμμένου

Αστυνομικό Κράτος Αμερική:Συνελήφθησαν 250 διαδηλωτές στη Νέα Υόρκη


Διαδηλώσεις Occypy Wall Street και σε άλλες πόλεις
Η αστυνομία συνέλαβε χθες Πέμπτη στη Νέα Υόρκη 250 άτομα κατά τις διαδηλώσεις που σηματοδότησαν το δεύτερο μήνα ύπαρξης του κινήματος "Καταλάβατε την Γουόλ Στριτ" (Occupy Wall Street) ενώ τραυματίσθηκαν επτά αστυνομικοί, έγινε γνωστό από την αστυνομία.

Εξήντα τέσσερα άτομα συνελήφθησαν το βράδυ, στη διάρκεια της διαδήλωσης πολλών χιλιάδων ανθρώπων που τερματίσθηκε στη γέφυρα του Μπρούκλιν, διευκρίνισε ένας εκπρόσωπος.

Το απόγευμα, ο επικεφαλής της αστυνομίας της Νέας Υόρκης Ρέι Κέλι είχε διευκρινίσει πως επτά αστυνομικοί είχαν τραυματιστεί σε επεισόδια που σημειώθηκαν στη διάρκεια της ημέρας.

Πέντε δέχθηκαν "ένα υγρό στο πρόσωπο" και σε έναν άλλο χρειάστηκε να γίνουν ράμματα στο χέρι αφού τραυματίσθηκε από ένα γυάλινο αντικείμενο, διευκρίνισε ο Κέλι.

Ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης Μάικλ Μπλούμπεργκ είχε δηλώσει τότε ότι υπήρξε "μικρή αναστάτωση" και είχε υπολογίσει τους διαδηλωτές σε λιγότερους από χίλιους.

"Η αληθινή ιστορία για τις αυριανές εφημερίδες είναι ότι ο κόσμος δεν ήταν και τόσο πολύς", είχε δηλώσει ο Μπλούμπεργκ. 

Ωστόσο το βράδυ, πολλές χιλιάδες διαδηλωτές του κινήματος Occupy Wall Street, συνδικαλιστές και φοιτητές - 20.000 σύμφωνα με τους οργανωτές, ενώ η αστυνομία αρνήθηκε να προβεί σε οποιαδήποτε εκτίμηση - κατέλαβαν την πλατεία Φόλεϊ, στο νότιο Μανχάταν, πριν κάνουν πορεία στις λωρίδες της γέφυρας του Μπρούκλιν που προορίζονται για τα ποδήλατα και τους πεζούς, χωρίς να αναστατώσουν την κυκλοφορία των οχημάτων. 

Η ατμόσφαιρα κατά την πορεία ήταν εορταστική. "Δεν μπορούν να μας συλλάβουν, ένας άλλος κόσμος είναι δυνατός!", φώναζε το πλήθος πάνω στη γέφυρα, ενώ αυτοκινητιστές πατούσαν το κλάξον των οχημάτων τους σε ένδειξη αλληλεγγύης. 

Σε μια εντυπωσιακή επίδειξη, στην αρχή της γέφυρας, οι διαδηλωτές κατάφεραν να προβάλουν στην πρόσοψη ενός ουρανοξύστη, τον κατάλογο των πόλεων όπου έχει διαδοθεί το κίνημα, όπως το Όκλαντ ή το Σιάτλ, και συνθήματα όπως "Μην φοβάστε!",

17 Νοεμβρίου 2011

Eίναι η Ελλάδα ευρωπαϊκή χώρα άμεσης σχέσης με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό;


«Δεν μπορούμε να κλείσουμε την πόρτα στον Πλάτωνα!»

Διαβάζοντας στο γαλλικό τύπο τον προβληματισμό:
βλέπουμε ότι  όλοι οι  ξένοι  αναφέρονται στο νεοελληνικό Κράτος και την άμεση σχέση που έχει με τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, σκέτο τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό,  χωρίς καμία αναφορά στο λεγόμενο ελληνοχριστιανισμό , και ενώ αναφέρονται στην Ελληνική Μυθολογία δεν γράφουν ούτε μία λέξη για την λεγόμενη ελληνοορθοδοξία. Μήπως έχουν δίκιο;

Στο όνομα της Δικαιοσύνης και της Αλήθειας

Με την ευκαιρία της επετείου της 17ης Νοεμβρίου 1973 
Καθ' όλη την διάρκεια των μηνών αυτών διακατεχόμαστε από μία περίοδο έντονης ανάνηψης της πολιτικής συνείδησης των Λαών από την πολυετή καταστολή η οποία καλλιεργήθηκε και πραγματοποιήθηκε από το 1960 και μετά τουλάχιστον σε διάφορες μορφές και με διάφορες μεθοδολογίες. Η πολιτικοποίηση ενός Λαού πηγάζει από την αίσθηση δύναμης και την δυνατότητα απόδοσης δικαιοσύνης άνευ φίμωσης ιδεών και ατόμων. Η αίσθηση της τρομοκρατίας σε οποιοδήποτε επίπεδο και ιδιαίτερα στο επίπεδο της κοινωνικής κατακραυγής ως αντίποινα για την ενεργή σκέψη και εκτίμηση πραγμάτων που μπορεί να μην είναι πλήρως εντός των αποδεκτών κοινωνικών ορίων προπαγάνδας είναι το βασικό και ύψιστο εργαλείο κατάπνιξης της πολιτικοποίησης των Πολιτών.

Ι. Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α. ΓΕΡΙΤΣΙΔΗ
Α. ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Πάντα σε μία έρευνα για να ανακαλύψουμε ο,τιδήποτε συνέβη στο οποίο εμείς δεν ήμασταν παρόντες ή για το οποίο υπάρχουν αντικρουόμενα στοιχεία και ενδείξεις / ισχυρισμοί πρέπει να ξεκινήσουμε από την επίσημη εκδοχή / αναφορά των συμβάντων και σταδιακά να ελέγξουμε με βάση την λογική και την αντικειμενικότητα την πραγματικότητα των ισχυρισμών της.
Ο καλύτερος τρόπος να συγκαλυφθεί ένα έγκλημα είναι να παρουσιασθεί ως ατύχημα / φυσική εξέλιξη γεγονότων ή παράπλευρη απώλεια ενός άλλου γεγονότος. Αυτό ισχύει για όλες τις συγκεκαλυμμένες δολοφονίες από τις απλές ( δηλαδή σχεδιασμένες από ιδιώτες ενάντια σε άλλον ιδιώτη ) έως τις πιο σύνθετες ( δηλαδή σχεδιασμένες από ομάδα φυσικών προσώπων / κρατικών παραγόντων / διαφόρων οργανώσεων ενάντια σε κάποιο ή κάποια φυσικά πρόσωπα ). Λίγες σχετικά είναι οι δολοφονίες οι οποίες δεν έχουν κάποιο βαθμό συγκάλυψης.
Η επικοινωνιακή πολιτική λοιπόν που χρησιμοποιείται όταν υπάρχει μία απώλεια που έχει προκληθεί με δόλο είναι να αποκρυφτεί αυτός ο δόλος και ει δυνατόν και η πρόκληση της απώλειας αυτής από οποιονδήποτε άλλο εκτός από συγκυρίες παντός είδους.
Β. ΒΑΣΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΚΑΘΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ Ή ΠΡΑΞΕΩΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ Ο ΑΥΤΟΥΡΓΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ

Μία βασική αρχή για όλη την γκάμα ανθρώπινης συμπεριφοράς είναι ότι για να προβεί κάποιος σε μία πράξη πρέπει να έχει κίνητρο να το κάνει. Αυτό το κίνητρο πρέπει να είναι αρκετά ισχυρό για να υπερνικήσει α) την αδράνεια που μπορεί και συνήθως διακατέχει έναν άνθρωπο και β) τυχόν κυρώσεις / προβλήματα / αναστάτωση προγράμματος / άλλα θέματα και υποχρεώσεις που μπορεί να διαταραχθούν ώστε να μπορέσει ο άνθρωπος αυτός να προβεί στην συγκεκριμένη πράξη, καλή ή κακή. Επίσης, είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι υπάρχουν αντικειμενικά κίνητρα και υποκειμενικά κίνητρα : αντικειμενικά είναι τα κίνητρα στα οποία το 90% του πληθυσμού θα ανταποκρινόταν με πράξεις. Υποκειμενικά είναι τα κίνητρα στα οποία δεν μπορούμε να ποσοστοποιήσουμε με ακρίβεια την ανταπόκριση με πράξεις από τον πληθυσμό. Τα υποκειμενικά