14 Ιουνίου 2013

Κάποτε ήμουν Βουδιστής, δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου

Κάποτε ήμουν Βουδιστής, δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου
Κάποτε ήμουν Βουδιστής, δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου
Σε μία δήλωση που θα συζητηθεί προχώρησε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυστόστομος. Ο Μακαριότατος, ο οποίος βρέθηκε στο 37ο επιχειρηματικό συνέδριο των Εκκλησιών που διοργανώθηκε στο Βατικανό, δήλωσε πως όταν ήταν έφηβος, για κάποιο διάστημα είχε ασπαστεί το Βουδισμό. «Όπως και κάθε έφηβος, και εγώ είχα πειραματιστεί αρκετά στα νιάτα μου», ανέφερε ο Αρχιεπίσκοπος, προσθέτοντας πως από όλες τις Θρησκείες που «δοκίμασε», αυτή που του έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ο Βουδισμός. «Για τρεισήμισι χρόνια είχα ασπαστεί το Βουδισμό, ενώ για ενάμιση χρόνο πήγα στο Νεπάλ όπου μαθήτευσα υπό τις οδηγίες του Δαλάι Λάμα», ανέφερε ο Μακαριότατος.
Τι ήταν αυτό όμως που τον έκανε να ασπαστεί και πάλι τον Χριστιανισμό και σήμερα να είναι ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου; Σύμφωνα με τον ίδιο, οι επαγγελματικές προοπτικές που είδε στην Εκκλησία της Κύπρου ήταν αυτό που τον έπεισε να αφήσει πίσω του τα χρόνια ως Βουδιστής και να ξαναγίνει Χριστιανός. «Δεν μπορούσα να βλέπω ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες από την Εκκλησία της Κύπρου», τόνισε, προσθέτοντας πως χρειαζόταν ένας ηγέτης με όραμα και πλάνο για να ισχυροποιήσει τη θέση της Εκκλησίας εντός και εκτός συνόρων.
«Όπως θα δείτε και από το business plan της Εκκλησίας τα επόμενα χρόνια, αλλά και για τις εταιρίες που κατέχουμε και δεν τις έχει αγγίξει η κρίση αυτός ο ηγέτης που αναζητούσε η Εκκλησία είμαι εγώ» ανέφερε ο Αρχιεπίσκοπος.
Το apokalyptiko.com προσπάθησε να επικοινωνήσει με το Δαλάι Λάμα για να μάθει περισσότερες λεπτομέρειες για τα χρόνια που μαθήτευσε κοντά του ο τότε Βουδιστής και νυν Προκαθήμενος της Εκκλησίας Χρυσόστομος, αλλά μέχρι τώρα η επικοινωνία δεν κατέστη δυνατή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου