11 Ιανουαρίου 2014

ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ;

ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ;

χωρίς σχόλιαΠλάτων Πισατίδης | 10/1/2014 15:42

eurosta-ftwxeia.jpg
Βασιλειάδης Δημήτριος

ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΕΣΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΕΣΥ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΒΙΛΛΕΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΛΠ 
ΕΓΩ? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ? ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΩ? ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΥΡΙΟΙ?  ΜΕ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΑΝ ΕΧΩ? ΝΑ ΦΑΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΗΝ ΔΕΗ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΝΟΙΚΙ?
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ?
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΕΠΑΙΤΕΣ. ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΡΕΗ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΣΩ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ.
ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΤΣΙΓΑΡΑ (ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΝΑ ΠΑΚΕΤΟ)
ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΣΩΡΡΑΣ 
ΚΑΙ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.
ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΧΡΕΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΖΟΥΣΑΜΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΑΤΣΙΑ 
ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΠΟΛΛΑ!
ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ. 
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΑΜΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
ΑΥΤΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΣΥΝΤΟΜΑ!
.........................................

"Πεινάω, δώστε μου κάτι να φάω..." ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΔΗΜΑΡΧΟΙ; ΥΒΡΙΣ ΑΤΗ ΝΕΜΕΣΙΣ ΤΙΣΙΣ


Σχόλιο:
ΕΝΤΑΞΕΙ...ΟΚ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ...ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ!
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟΛΟΓΕΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ... Ε ΚΑΙ; 
ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΣΚΟΝΗ... ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΡΥΠΙΕΣ...
ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΓΩΝΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ... ΚΡΥΟΣ ΙΔΡΩΤΑΣ ΚΑΙ Η ΤΡΙΧΑ ΚΑΓΚΕΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ...
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΛΑΙΕΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ... Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΗΝ ΦΤΥΝΕΙ...
ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΝΟΥΜΕ...ΖΑΠΙΓΚ ΣΤΟ ΧΑΖΟΚΟΥΤΙ ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΟΙ... ΚΙ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ... ΜΕ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΣΤΟ ΤΗΛΕΚΟΝΤΡΟΛ...

ΜΠΑΑΑΑΜ!!!!! ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΕΣ' ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ...
ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ΡΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ;... ΞΥΠΝΑ !!!... 
-Αααα !!! εεε !!!!... Γυναίκααααα !!! Που είναι ο στυλός μωρήηηη !!! Φέρε το στυλοοοό !!!... Γ@μώ τη τύχη μου !!! Τι να κάνω... Γυναίκααα!!!
-Τι 'ναι ρε ύπνε;... Τι φωνάζεις ρε ακαμάτη;... Ενάμιση χρόνο τώρα σου λέω,.. άκου,... κοίτα,... ρώτα,... μάθε,... κι εσύ μου έλεγες αρλούμπες...!!! Τώρα που σε έκοψε λόρδα,... τώρα που γουργουρίζει το άντερό σου από την πείνα,...τώρα που δεν έχουμε βρακί να φορέσουμε ξύπνησες;;;;...!!! Πάλι καλά ρε που πατήθηκε το κουμπί μόνο του και σε ξύπνησε η φωνή του Αρτέμη !!!...
-Άστα αυτά τώρα και πες μου που θα βρω άκρη !!!..., τι να κάνω,...πες μου εσύ που τα ξέρεις κι εγώ δε σ' άκουγα...!!!
-Σήκω τώρα από τον καναπέ ρε,... να εδώ στα έχω τόσον καιρό τα έντυπα και σε παρακαλάω να τα διαβάσεις και να υπογράψουμε !!! Κι εσύ με έβριζες και με κορόϊδευες..., άντε μη σου πετάξω την παντόφλα !!!
-Καλά ρε γυναίκα, μη βαράς,... εντάξει το παραδέχομαι,... είχες δίκιο,... δεν έπρεπε...να,...πως να στο ειπώ,... ντρέπομαι γα τον εαυτό μου..., εγώ που κάποτε καμάρωνα που είμαι Έλληνας..., πως ξέπεσα έτσι;... (τον πιάνουν τα κλάμματα)
-Έλα... σταμάτα ψυχή μου,...σταμάτα...,έλα άντρα μου,... πάρε το στυλό και γράψε και υπόγραψε να τελειώνουμε...!!! Αχ...αν με άκουγες τόσον καιρό θα είχαμε τελειώσει τώρα με τα λυκόρνια που μας πίνουν το αίμα... Έλα καρδιά μου,... δεν μας ζητάει τίποτ' άλλο ο Αρτέμης... μια τζίφρα,... μια υπογραφή κι όλα τ' άλλα άστα σ' εκείνον...!!!

-Ρε γυναίκα !!! Αυτό ήταν;... !!! Κάπως νοιώθω...!!! Κάπως ξαλάφρωσα !!!... Γυναίκαααα !!!... Αισθάνομαι το αίμα μου να βράζει, ζεστάθηκε η ψυχή μου !!! 
-Είδες αγαπούλα μου;... Τι έπαθες;...τίποτα !!! 
-Ναι ρε γ@μώ το κολλημένο μου κεφάλι,...τόσον καιρό τι θα 'χα κάνει κι εγώ !!! Θα είχα βγει όξω να λέω και στους άλλους τους κοιμισμένους να ξυπνήσουν,... να μάζευα υπογραφές κι εγώ,...να 'λεγα κι εγώ ότι αγωνίστηκα για την πατρίδα μας,..τα παιδιά μας,... ότι έβαλα κι εγώ ένα λιθαράκι... Α ρε ξύλο απελέκητο που ήμουνα,...α ρε το μυαλό μου,... μου 'φαγαν τ' αυτιά εκείνα τα κομματόσκυλα του κερατά που μου 'πόσχονταν ότι αν τους ψηφίσω θα μου 'διναν δουλειά για κάτι μήνες..., α ρε τα καθάρματα τι πλύση μου 'καναν...!!!
-Και στο 'λεγα, στείλτους στο διάολο όλους !!! Που μου πήγαινες πότε από 'δω και πότε από 'κει σαν γύφτουλας να τους παρακαλάς !!!
Ποιούς ρε άντρα μου;...ποιούς;;; !!! Τα καθίκια που σου πιπίλιζαν τα ψέμματά τους και σ' έπιαναν κορόϊδο;;;; !!! Που τα βρήκε ο Αρτέμης τα λεφτά ή ότι θα μας γίνει αφεντικό;;; !!! Άκου τόσους άλλους τι λένε !!!... Εκατομμύρια Έλληνες έχουν υπογράψει !!! Τώρα κι εμείς !!!  
-Γυναίκααααα !!! Είμαι άλλος άνθρωπος τώρααααα !!! Πάω να ενωθώ με τους άλλους !!! Πάωωωωω !!! Γιούριααααα !!! Τον ακούω που φωνάζει και τρέμωωωω !!! Αέραααα !!! Λυκόρνιαααα,... καθάρματαααα,...βδέλλες,... σκυλιαααά... ΕΡΧΟΜΑΙ...
ΕΡΧΟΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΕΛΛΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ !!! ΞΥΠΝΗΣΑΑΑΑΑΑΑΑ !!! ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΤΖΑΚΙΑ ΣΑΣ !!! 

Ενημερωτικό φυλλάδιο.jpg
ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΝΙΚΗ!
ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΤΟ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ!
548378_10201371014229586_848710369_n.jpg
http://alfeiospotamos.pblogs.gr/2014/01/ohi-kyrioi-den-ehw-na-plhrwsw-ta-dika-moy-tha-plhrwsw-ta-dika-sa.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου