Το πρόβλημα: «Με πρότειναν για... πρόεδρο».
Αυτό είναι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημά μας: ένας αυθεντικά ελληνικός οργανισμός δεν μπορεί να έχει... «πρόεδρο», αλλά «προεδρεύοντα»: άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
΄Ενας αυθεντικά ελληνικός οργανισμός ουσιαστικά καταργεί την πυραμιδική ή πυραμιδοειδή ιεραρχία της εξουσίας. Ουδεμία υφίσταται σχέσις μεταξύ της σφαιρικότητος των αρχών της κοινωνιοκρατίας των πολιτειών της κλασικής Ελλάδος και της πυραμιδικής ή πυραμιδοειδούς ιεραρχίας της εξουσίας, των άρδην τυραννικών, δεσποτικών καθεστώτων, που όλες και όλοι τώρα βιώνουμε, μέσω της άρδην ανθελληνικής και ελληνοφοβικής τυραννίας των κομμάτων της κομματοκρατίας.
Δραστικώς και ριζοσπαστικώς, η πυραμιδική ή πυραμιδοειδής ιεραρχία της εξουσίας παύει να υφίσταται καν, εντός της σφαιρικότητος της κοινωνιοκρατίας των ελληνικών μας πολιτειών. Ορμωμένη εκ του «αφ' Εστίας άρχεσθαι» (Πλάτωνος Ευθύφρων ή περί ευσεβείας, 3α), η κρισιμοτάτη αρχή της δομής της κοινωνιοκρατίας της ελληνικής πολιτείας είναι:
ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΧΕΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Η προσωπική μου άποψι, είναι πως πρέπει, έστω και πειραματικά, να δημιουργηθεί 1 (ένας) έστω αυθεντικά ελληνικός οργανισμός, π.χ., ένα σωματείο, επάνω στην επιφάνεια του πλανήτου Γαία, ο οποίος ελληνικός οργανισμός ή ελληνικόν κοινόν να είναι οργανωμένος με μία αυθεντικά ελληνική δομή. Η δομή τούτη πρέπει να υλοποιεί την παραπάνω αρχή της δομής της κοινωνιοκρατίας των πολιτειών της κλασικής Ελλάδος.
Η πολιτεία των «ομοίων» Σπαρτιατών, όπως και η πολιτεία των Αθηναίων «πολιτών» μπορούν να χρησιμεύσουν ως πρότυπα: 
a)SpartaGreatRhetra.png

b) Constitution-of-the-Athenians-in-the-4th-century-BC.png
Μελέτησέ τες προσεκτικά και σκέψου πως μπορεί πρακτικά να υλοποιηθεί σήμερα η παραπάνω αρχή: ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΡΧΕΙ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
Εκείνο που ΔΕΝ κατάφερε να κάνει ο ελληνικός μας κόσμος είναι να εφαρμόσει την παραπάνω αρχή, που καθορίζει τις διασυνδέσεις μεταξύ ίσων ή ομοίων πολιτών, στο επίπεδο που να καθορίζει και τις διασυνδέσεις μεταξύ πολιτειών. Δηλαδή:
ΟΠΟΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΡΧΕΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ, ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΡΧΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ.