ΕΡΧΕΤΑΙ !!!!!!!!!!!
………………………………………………………………
ΔΕΙΤΕ «ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ» – ΚΛΟΠΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΜΠΙΡ «HER MAJESTY THE QUEEN» ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ…
Βασίλειος Σωτήρας ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ Ή ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ;
COPY OF TREATY AND SUPPLEMENTARY TREATY
No. 7, MADE 22ND SEPT., AND 4TH DEC, 1877,
BETWEEN
No. 7, MADE 22ND SEPT., AND 4TH DEC, 1877,
BETWEEN
HER MAJESTY THE QUEEN
AND THE BLACKFEET AND OTHER INDIAN TRIBES, AT THE BLACKFOOT CROSSING OF BOW RIVER AND FORT MACLEOD
http://www.canadiancrown.com/uploads/3/8/4/1/3841927/treaty_7.pdf
…………………………….
[… Το ακόλουθο απόσπασμα από ένα Αρχηγό της φυλής Νότια Αλμπέρτα προφανώς γίνεται γύρω από τη στιγμή της υπογραφής Αριθμός 7 της Συνθήκης το 1877, μιλά για τη διαφορά στην κουλτούρα μεταξύ των πρώτων εθνών και το «λευκό άνδρα»:
Γιατί ο λευκός άνθρωπος θέλει τη γη μας; Μπορείτε να μας πείτε ότι είναι πλούσιοι και ισχυροί, και έχει άφθονο φαγητό για να φάει? για ό, τι τότε δεν είχε έρθει στη γη μας; Έχουμε μόνο τα βουβάλια και παίρνει ότι από εμάς. Δείτε τα βουβάλια, πώς κατοίκησαν μαζί μας? δεν νοιάζονται για την εγγύτητα των στα σπιτάκια μας, ο καπνός και οι φωτιές μας δεν τους τρομάζουν, οι φωνές των νέων ανδρών μας, δεν θα τους το οδηγήσουν μακρυά? αλλά ιδού πώς θα φύγουν από το θέαμα, ο ήχος, η μυρωδιά του λευκού ανθρώπου! Γιατί έχει πάρει τη γη από εμάς; Ποιος τον έστειλε εδώ; Βάζει πάνω ραβδιά και ο ίδιος αποκαλεί τη γη γη του, το ποτάμι ποτάμι του, τα δέντρα τα δέντρα του. Ποιος του έδωσε το έδαφος, το νερό, τα δέντρα; Ήταν το Μεγάλο Πνεύμα; Όχι για το Μεγάλο Πνεύμα μας έδωσε τα θηρία και τα ψάρια και ο λευκός άνθρωπος έρχεται να πάρει τα νερά και το έδαφος, όπου αυτά τα ψάρια και αυτά τα θηρία ζουν – γιατί δεν λαμβάνει τον ουρανό, καθώς και το έδαφος; Εμείς που σταθήκαμε σε αυτά τα λιβάδια ποτέ από ότε τα αστέρια έπεσαν δεν βάζουμε τα ραβδιά πάνω από τη γη και να πούμε, μεταξύ αυτών των ράβδων αυτή η γη είναι δική μου? δεν θα πρέπει να έρθετε εδώ ή να πάτε εκεί.
Peigan Διευθύνων
Peigan Διευθύνων
The following quote by a Chief of a Southern Alberta tribe presumably made around the time of signing Treaty Number 7 in 1877, talks about the difference in culture between the First Nations and the “white man”:
Why does the white man want our land? You tell us he is rich and strong, and has plenty of food to eat; for what then does he come to our land? We have only the buffalo and he takes that from us. See the buffalo, how they dwelt with us; they care not for the closeness of our lodges, the smoke of our campfires does not fright them, the shouts of our young men will not drive them away; but behold how they flee from the sight, the sound, the smell of the white man! Why does he take the land from us? Who sent him here? He puts up sticks and he calls the land his land, the river his river, the trees his trees. Who gave him the ground, the water, the trees? Was it the Great Spirit? No for the Great Spirit gave to us the beasts and the fish and the white man comes to take the waters and the ground where these fishes and these beasts live – why does he not take the sky as well as the ground? We who have dwelt on these prairies ever since the stars fell do not put sticks over the land and say, between these sticks this land is mine; you shall not come here or go there.
Peigan Chief …]
Why does the white man want our land? You tell us he is rich and strong, and has plenty of food to eat; for what then does he come to our land? We have only the buffalo and he takes that from us. See the buffalo, how they dwelt with us; they care not for the closeness of our lodges, the smoke of our campfires does not fright them, the shouts of our young men will not drive them away; but behold how they flee from the sight, the sound, the smell of the white man! Why does he take the land from us? Who sent him here? He puts up sticks and he calls the land his land, the river his river, the trees his trees. Who gave him the ground, the water, the trees? Was it the Great Spirit? No for the Great Spirit gave to us the beasts and the fish and the white man comes to take the waters and the ground where these fishes and these beasts live – why does he not take the sky as well as the ground? We who have dwelt on these prairies ever since the stars fell do not put sticks over the land and say, between these sticks this land is mine; you shall not come here or go there.
Peigan Chief …]
Νίκος Σάμιος Peigan Διευθύνων: Πρόκειται για τον αρχηγό των Μπλάκφουτ (Μαυροπόδαροι). Οι Μπλάκφουτ ήταν ανεξάρτητη φυλή ισχυρών πολεμιστών, των οποίων τα εδάφη επεκτείνονταν από το σημερινό Έντμοντον του Καναδά μέχρι τη Μοντάνα και τα Βραχώδη Όρη. Εντύπωση προκαλεί ο όρος Peigan καθώς σχετίζεται με τον παγανισμό του οποίου η ετυμολογία σε σχεδόν όλα τα λεξικά είναι λάθος όπου διαβάζουμε συνήθως: «Παγανισμός (από το λατινικό paganus: “άνθρωπος της υπαίθρου) είναι όρος που προσδιορίζει τις πολυθεϊστικές θρησκείες. Η λέξη Παγανισμός προέρχεται απ’ το λατινικό pagani, που σημαίνει άνθρωπος του αγρού, της εξοχής. Μακριά απ’ τα χωριά –κυρίως στα δάση- γιόρταζαν οι λαοί της Ευρώπης τους θεούς των προγόνων τους…».
Στην πραγματικότητα όμως το paganus είναι μεν λατινικό αλλά γλωσσικό δάνειο από τα αρχαία Ελληνικά, από την λέξηπάγος που σημαίνει βράχος, και κατ επέκταση βουνό,όρος (γι αυτό και Βραχώδη Ορη). Οι Ελληνες Εθνικοί για να ξεφύγουν από τους διωγμούς των χριστιανών έφευγαν στα Βραχώδη Όρη της Ελλάδας,
Στην πραγματικότητα όμως το paganus είναι μεν λατινικό αλλά γλωσσικό δάνειο από τα αρχαία Ελληνικά, από την λέξηπάγος που σημαίνει βράχος, και κατ επέκταση βουνό,όρος (γι αυτό και Βραχώδη Ορη). Οι Ελληνες Εθνικοί για να ξεφύγουν από τους διωγμούς των χριστιανών έφευγαν στα Βραχώδη Όρη της Ελλάδας,
Αρχιμήδης: Δῶς μοι πᾶ στῶ καὶ τὰν γᾶν κινάσω. Δώσε μου τόπο να σταθώ και τη Γη θα μετακινήσω. ( πᾶ + γᾶν = τόπος της Γης !!! )
Γεωργία Βαγενά ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ;;
The Saulteaux and Swampy Cree Tribes of Indians and all other the Indians inhabiting the district hereinafter described and defined, do hereby cede, release, surrender and yield up to the Government of the Dominion of Canada, for Her Majesty the Queen and Her successors for ever, all their rights, titles and privileges whatsoever to the lands included within the following limits, To have and to hold the same to Her Majesty the Queen, and Her successors forever;
Το Saulteaux και βαλτώδης Cree φυλές Ινδιάνων και όλα τα άλλα οι Ινδοί που κατοικούσαν την περιοχή στο εξής περιγράφονται και ορίζονται, δια του παρόντος παραχωρήσει, απελευθέρωση, παράδοση και παραχωρήσουμε στην κυβέρνηση από την κτήση του Καναδά, για την αυτής Μεγαλειότητα τη βασίλισσα και τους διαδόχους της για πάντα, όλα τα δικαιώματα, τίτλους και προνόμια απολύτως στα εδάφη που περιλαμβάνονται εντός των ακόλουθων ορίων, Να έχουν και να κρατήσει το ίδιο στην αυτού Μεγαλειότητα η βασίλισσα, και τους διαδόχους της για πάντα.
Βασίλειος Σωτήρας ΆΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ;
Σπυριδων Αγγελου ΑΡΑ !! Η ΣΥΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΒΑΝΑ ΤΗΣ ΚΟΥΒΑΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΟΤΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΜΑΟΡΙ . ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑ ??? Η ΟΧΙ ??? . ——ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ »ΜΕΣΗ» ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΚΑΙΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ !! .
Βασίλειος Σωτήρας κανένα συμβούλιο ιθαγενών δεν έχει ποτέ δικαίωμα να παραιτηθεί από τα κληρονομικά δικαιώματα λόγω ιθαγένειας. Σκέψου αν παραιτήθηκε ο πατέρας σου από τα δικά του δικαιώματα, δεν σημαίνει ότι παραιτήθηκαν και τα παιδιά του, μιας και τα παιδιά κρατούν την ιθαγένεια και άρα και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την ιθαγένεια.
………………..
………………………………………………………………………………………
……………………………………..
…………………………………….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου