05 Μαρτίου 2009

Οι λωποδύτες πολιτικοί μας!!!!

Περί λωποδυτών!!! (=λωπο = τσέπη και δύτης αυτός που εισδύει στην τσέπη μας)!!!!!!

Γιατί αν δεν ήταν πρώτοι και καλλίτεροι λωποδύτες οι πολιτικοί,δεν θα ήταν κανείς!!!!
----------------------------------------------------------------------------
http://www.schizas.com/site3/
Τα μεγάλα και σπουδαία
Πολιτική Ασυνεννοησία. Ας αρχίσουμε από την ασυνεννοησία των πολιτικών μας αρχηγών. Ενόσω η χώρα βρίσκεται εν μέσω της μεγαλύτερης κρίσης μετά το 1929, ακόμη και τώρα οι τα κόμματα δεν μπορούν να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και χωρίς φωνασκίες και προεκλογικές κορώνες να καταρτίσουν ένα κοινό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση της κρίσεως. Αντίθετα, ο κ. Γεώργιος Παπανδρέου επίμονα και μονότονα ζητεί εκλογές. Λες και αυτές είναι η λύση. Αγνοεί ότι: ‘όταν η άμαξα είναι στο ποτάμι δεν αλλάζουμε άλογα'. Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι το πολιτικό σύστημα της οικογενειοκρατίας δεν τραβάει και χρήζει ανανέωσης.

Προστατευτισμός εν όψει. Όταν εμείς απολακτίζουμε τον πατριωτισμό μας και είμαστε έτοιμοι χάριν της «παγκοσμιοποίησης» να παραδώσουμε τα πάντα, ακόμη και τα δίκαια αυτής της χώρας, οι Ευρωπαίοι εταίροι μας δείχνουν όχι απλώς τον πατριωτισμό τους στα μεγάλα θέματα, αλλά ακόμη και στο Αγγλικό μπρόκολο, ή στο Ιταλικό κουνουπίδι. Ένα νέος προστατευτισμός σαρώνει την Ευρώπη.

Αγοράζετε λοιπόν Ελληνικά και μην πιστεύετε τις πομφόλυγες (=φούσκες) για κοινή Ευρωπαϊκή ή Παγκόσμια αγορά κλπ Εδώ είναι ο σώζων εαυτόν σωθήτω. Οι πολυεθνικές λόγω ελλείψεως ανταγωνισμού μας έχουν επιβάλλει 20-30% υπερκέρδος εν σχέσει με τους Βορειοευρωπαίους. Επομένως:

ΌΧΙ στα ξένα προϊόντα. Τα ελληνικά προϊόντα έχουν κωδικό 520. Ας τα ψάχνουμε.

ΟΧΙ στους ημεδαπούς και ξένους κερδοσκόπους και στις ληστρικές Πολυεθνικές

ΟΧΙ στους νοθευτές και στους μεταλλαγμένους

Κερδοσκοπία στα Καύσιμα. Πληροφορούμεθα ότι η μεγάλη κλοπή της τσέπης μας και του Ελληνικού Προϋπολογισμού γίνεται με τις φουσκωμένες τιμές των καυσίμων. Το διυλιστήριο καυσίμων λειτουργεί ως μονοπώλιο και εισπράττει υπερκέρδη της τάξεως των 20-40%. Ποιος θα μας γλυτώσει από τον μεγαλολωποδύτη (=λωπο = τσέπη και δύτης αυτός που εισδύει στην τσέπη μας) πετρελαιά;

Επιβολή Διατιμήσεως στα είδη διατροφής και στα καύσιμα

Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα(ΕΚΤ). Το μόρφωμα αυτό που εκδίδει το Ευρώ και όλοι την θεωρούν ως ομοσπονδιακή τράπεζα, στην πραγματικότητα είναι ιδιωτική -στα χέρια των «εκλεκτών»-που επιβάλλει τους κανόνες της στα κράτη της Ε.Ε. Ένας από τους κανόνες της είναι να μας βάζει να δανειζόμαστε από τους τοκογλύφους με υπέρογκα επιτόκια που αδυνατούν οι χώρες να καταβάλλουν. Γιατί λοιπόν η κυβέρνηση μας -ομού με άλλες κυβερνήσεις του Νότου- δεν ζητεί την έκδοση Ευρωομολόγου, όπως ζήτησε ο Γάλλος πρόεδρος κ. Νικολά Σαρκοζί; «Θαρσείν χρει» κ. Πρωθυπουργέ.

Τα Χρήματα να δοθούν στον Κόσμο. Ως γνωστόν οι τραπεζίτες ευθύνονται για την παρούσα κρίση. Παρά ταύτα διατίθενται αφειδώς κρατικά χρήματα στους τραπεζίτες, που ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν για δικούς τους κερδοσκοπικούς σκοπούς (μπόνους, στις θυγατρικές τους στα Βαλκάνια κ.α). Με το δίκιο τους ο λαός διερωτάται γιατί τα χρήματα δεν δίδονται στο λαό και στους μικρομεσαίους, οι οποίοι θα τα διαθέσουν για την τόνωση της αγοράς;

Ανεξάρτητες και Ανεξέλεγκτες Αρχές. Στη χώρα μας, κατά παράβαση του Συντάγματος, αλλά και του Ευρωπαϊκού Δικαίου, μηχανεύθηκαν ορισμένοι την «φάμπρικα» των Ανεξαρτήτων Αρχών. Αυτές ουσιαστικά είναι ανεξέλεγκτες και δεν υπόκεινται σε έλεγχο, διότι διορίζονται από το Κοινοβούλιο. Έτσι εκδίδουν «φιρμάνια», τα οποία είναι αντίθετα προς τα συμφέρονται και την θέληση της λαϊκής κυριαρχίας (λ.χ η Αρχή Προστασίας Δεδομένων με την μη δημοσιοποίηση των ονομάτων των παραβατών στο κοινό προστατεύει: παιδεραστές, καταχραστές, εγκληματίες, ναρκεμπόρους, δολοφόνους κλπ). Ανάγκη λοιπόν αυτές να υπαχθούν σε έλεγχο και λογοδοσία.

Η Ευρώπη των Μονοπωλίων. Μας υπόσχοντο την Ευρώπη των Λαών και προέκυψε η Ευρώπη των Μονοπωλίων, των Τραπεζών και των Πολυεθνικών. Και ενώ αυτή η Ε.Ε δεν μπορεί ακόμη να προστατεύσει ούτε τα εξωτερικά της σύνορα από τους λαθρομετανάστες και από τους Τούρκους εισβολείς, που παραβιάζουν Ευρωπαϊκά εδάφη (Αιγαίο- Κατοχή Β. Κύπρου) μας επιβάλλουν αντιδημοκρατικούς κανόνες ακόμη και για θέματα που έπρεπε να λύνονται με βάση τις δημοκρατικές διαδικασίες από τους λαούς και όχι από τους διορισμένους Βρυξελλάριους «χαρτογιακάδες». Επομένως τα σημερινά μας αδιέξοδα προέρχονται από την ένταξη μας και την μεταβίβαση δημοκρατικών αρμοδιοτήτων στην Ε.Ε., που άπτονται της λαϊκής κυριαρχίας μας, αλλά και από την μετάλλαξη της Ε.Ε. σε «Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία». Το πρόβλημα μας λοιπόν είναι έλλειμμα Δημοκρατίας.

Οργάνωση Δημοψηφισμάτων. Δεν είναι δυνατόν να εξαντλείται η λαϊκή εντολή ανά τετραετία που συμβαίνουν εκλογές. Για την ενίσχυση των δημοκρατικών θεσμών κρίνεται σκόπιμη η νομοθετική ρύθμιση της διενέργειας δημοψηφισμάτων σε διάφορα επίπεδα (κράτους-τοπικής αυτοδιοίκησης). Έχουν ωριμάσει οι καιροί και πρέπει να απαιτήσουμε την εφαρμογή της σχετικής Συνταγματικής διατάξεως.

του Υποστρατήγου ε. α. K. Χ. Κωνσταντινίδη

Η "ειρηνική" ζωή της Ομογένειας στις ΗΠΑ!!!!!!

Και μετά αναρωτιέστε γιατί και πως τρώμε τη μία σφαλιάρα μετά την άλλη!!!Γιατί μας έχουν όλοι του κλώτσου και του μπάτσου!!!!

----------------
http://www.kalami.net/
'Οαση στην


ομογενειακή έρημο αποτελεί η Ομοσπονδία Σκοπευτών, Ψαράδων και Κυνηγών (βλέπε δίπλα καταχώρηση στην ημερήσια Νέας Υόρκης, 4 Μαρτίου '09), που είναι δραστήριο μέλος του Ελληνοαμερικάνικου Εθνικού Συμβούλιου (ΗΑNC) και του ΣΑΕ ΗΠΑ. Οι κ. Βεληβασάκης (πρόεδρος HANC) και Σπυρόπουλος (συντονιστής ΣΑΕ ΗΠΑ), πρέπει να αισθάνονται υπερήφανοι που έχουν μέλη τέτοιες Ομοσπονδίες, αλλά και γιά την προστασία που τους παρέχει.

Διαλύθηκε -και τυπικά- το Συντονιστικό Συμβούλιο ΣΑΕ ΗΠΑ: Με την συμμετοχή μόνο ενός (και την τηλεφωνική ενός άλλου) μέλους του Συντονιστικού Συμβούλιου του ΣΑΕ ΗΠΑ, σε σύνολο 10, (δεν) έγινε η ''ετήσια συνεδρίαση'' στο Σικάγο (28 Φεβ. '09). Τυπικά, ανακοινώθηκε ότι ''αναβλήθηκε'' η συνεδρίαση που συγκάλεσε ο Συντονιστής, εξαιτίας ''έλλειψης απαρτίας'' κι έγινε μόνο ''διάλογος'' με τους συμμετέχοντες 2-3 ''δικτύων''. 'Οπως ήταν αναμενόμενο, η ειδική επί της παραπληροφόρηση$ ημερήσια της Νέας Υόρκης, παρουσίασε το φιάσκο ως ''επιτυχία'', όπου ''πρωταγωνίστησε'' η Νεολαία, δημοσιεύοντας το έτοιμο κείμενο που της έδωσαν οι ''επικοινωνιολόγοι'' του Συντονιστή ΣΑΕ ΗΠΑ.

Η προτροπή του Χριστού για το χρήμα!!!!!

--------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=4917&catid=97
Η ορθή κατανόηση του βιβλικού Μαμωνά...


Μαμωνάς = χρήμα, γενικότερα υλική δύναμη, αλλά και η απορρέουσα εξ αυτής εξουσία.

O ίδιος ο θεοποιημένος Ιουδαίος Ιησούς, δείχνει τον δρόμο της καλά κριμένης αυτής χαλδαιο-χριστιανικής συνταγής (δηλαδή την δόλια χρήσης του χρήματος στην υπηρεσία της ιδεολογίας) λέγοντας: «και εγώ σας λέγω κάμετε φίλους εκ του Μαμωνά της αδικίας, για να σας δεχθούν…» Λουκάς 16.9 Όμως (προσθέτει) προσοχή: «δεν δυνάσθε να δουλεύεται δυο κυρίους Θεόν και μαμωνά» Λουκάς 16.13.

Προσέξτε την λέξη «αδικίας» που σημαίνει ότι ο και καλά αναμάρτητος Γιαχ-σουα με πλήρη επίγνωση, υπογραμμίζει ότι προϊόντα και μηχανισμοί αδικίας, εξαγιάζονται απ’ την χρήση τους!

Και μόνο η δήλωση: «κάντε φίλους εκ του μαμωνά της αδικίας» έπρεπε να καθαιρέσει πάραυτα τον οποιονδήποτε Ιησούς, από οποιοδήποτε βάθρο αγιότητας!

Κάποιοι μπερδεύονται απ' την δεύτερη δήλωση, νομίζοντας ότι μ' αυτήν ο Χριστός αναιρεί την πρώτη. Όχι, απλώς με την δεύτερη δείχνει ότι η επαφή των μαθητών του με τον μαμωνά, πρέπει να είναι εξαιρετικά συγκεκριμένη. Για τον Ιησού και τους ραβίνους που κρύβονται πίσω του, η χρήση του χρήματος (ακόμα και του άδικου χρήματος), πρέπει να έχει σκοπό, να κάνει φιλίες και να ανοίγει πόρτες αποδοχής και ιδεολογικής εξουσίας.

Ποτέ η ιδία η σώρευση πλούτου και υλικών αγαθών, δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός. Δηλαδή η στενή σχέση με τον μαμωνά, δεν πρέπει να επισκιάσει τον αρχικό σκοπό (Κύριο) αλλά ακόμα και με τον μαμωνά της αδικίας, θα πρέπει αδιαλείπτως να υπηρετούν τον αρχικό σκοπό τους, δηλαδή την αδιάκοπη επιβολή των ιουδαιο-χριστιανικών ιδεών.

Άλλοι είναι οι μονολιθικοί πανηλίθιοι και πραγματικοί δούλοι του μαμωνά… οι αμέτρητοι εθνικοί, που ενώ ανέκαθεν είχαν τεραστία οικονομική ευχέρεια, ουδέποτε επιδίωξαν να υπηρετήσουν κάποιο ευρύτερο εξουσιαστικό ή ιδεολογικό σκοπό, πέρα απ’ την προσωπική τους καλοπέραση.

Ο τελευταίος "Ιουδαίος" ακόμα και με την πιο μικρή οικονομική δύναμη, θέλει να βουτήξει το δάχτυλο του στο ιστορικό γίγνεσθαι και να φέρει την ανθρώπινη ιστορία στα μέτρα του. Ο ισχυρότερος οικονομικά εθνικός, πέρα απ’ την διαιώνιση της καλοπέρασής του, ποτέ δεν θα σκεφτεί να επέμβει δυναμικά στην αναδιαμόρφωση της ιστορίας. Αν γνώριζαν ότι η διαχρονική πάλη των ιδεών, πλέκει ασταμάτητα τον ιστό της ιστορίας... θα κατάλαβαν ποιος είναι η αράχνη και πιο είναι μοιραία το θύμα της.

Κοινωνικοί επιστήμονες, οξυδερκείς αναλυτές και ιστορικοί, περιοδικά και χαρισματικοί συγγραφείς, ουδέποτε είδαν οποιαδήποτε οργανωμένη οικονομική ενίσχυση στην πάλη των ιδεών και ιδεολογιών. Κανένας οικονομικά ισχυρός δεν διαισθάνεται τον κίνδυνο γενικής θυματοποίησης. Η χημεία των λαών αλλάζει με ανεπαίσθητους ρυθμούς και εγκλωβίζει λαούς ολοκλήρους στο σύνδρομο του σιγο-βρασμένου βατράχου.

Σήμερα ήμαστε ανίσχυροι μάρτυρες της πλέον γιγαντίας ιστορικής ιδεολογικής (και οικονομικής) επίθεσης της ιουδαιο-κρατούμενης Δύσης προς την αφελή Ανατολή. Κι όμως, η ιδία η πανίσχυρη οικονομικά Ανατολή, δεν ψάχνει τρόπους ιδεολογικής οχύρωσής της απ’ τα ματωμένα συμπεράσματα των αμέτρητων αναλυτών της Δύσης!

Γιαχβιστές λοιπον και μαμωναίοι 10 – 0.

Μ. Καλόπουλος

Mαρκος.10.30

29 Αποκριθείς δε ο Ιησούς είπεν• Αληθώς σας λέγω, δεν είναι ουδείς όστις, αφήσας οικίαν ή αδελφούς ή αδελφάς ή πατέρα ή μητέρα ή γυναίκα ή τέκνα ή αγρούς ένεκεν εμού και του ευαγγελίου,
30 δεν θέλει λάβει εκατονταπλασίονα τώρα εν τω καιρώ τούτω, οικίας και αδελφούς και αδελφάς και μητέρας και τέκνα και αγρούς… και εν τω ερχομένω αιώνι ζωήν αιώνιον.
.........................

Η πλέον επίσημη εξήγηση των λόγων της παραβολής του Ιησού: «κατασφάξατε αυτούς ενώπιον μου» Λουκάς 19.27
Αυτά ομως τα άλογα ζώα, (οι Ιουδαίοι) που δεν είναι κατάλληλα για εργασία, για σφαγή έγιναν κατάλληλα. Ιωάννης Χρυσόστομος
Η πλέον επίσημη εξήγηση των λόγων της παραβολής του Ιησού: «κατασφάξατε αυτούς ενώπιον μου» Λουκάς 19.27
Η πλέον επίσημη εξήγηση της παραβολής του Ιησού:
«κατασφάξατε αυτούς ενώπιον μου» Λουκάς 19.27

«Ούτω και ο των Ιουδαίων δήμος, υπό της μέθης και πολυσαρκίας εις κακίαν εσχάτην κατενεχθέντες, εσκίρτησαν, και ουκ εδέξαντο τον ζυγόν του Χριστού, ουδέ το άροτρον της διδασκαλίας είλκυσαν. Όπερ ουν και άλλος προφήτης αινιττόμενος έλεγεν, Ώς δάμαλις παροιστρώσα παροίστρησεν Ισραήλ. Έτερος δε αυτόν μόσχον αδίδακτον εκάλει. Τα δε ταύτα άλογα, προς εργασίαν ουκ όντα επιτήδεια, προς σφαγήν επιτήδειοι γεγόνασι. Δια τούτο και ο Χριστός έλεγεν: Τους εχθρούς μου, τους μη θελήσαντάς με βασιλεύσαι επ’ αυτών, αγάγετε ώδε και κατασφάξατε αυτούς». ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΛΟΓΟΙ ΚΑΤΑ ΙΟΥΔΑΙΩΝ ΛΟΓΟΣ ΠΡΩΤΟΣ 48/846.32-45

«Έτσι και οι Ιουδαίοι, υπό μέθης και πολυσαρκίας σε έσχατη κατάντια κατέληξαν και δεν δέχθηκαν τον ζυγό του Χριστού, ούτε και το άροτρο της διδασκαλίας του τράβηξαν. Όπως και άλλος προφήτης έλεγε, ως θυμωμένο δαμάλι εξοργίσθηκαν. Άλλος δε αυτόν μόσχο ανεπίδεκτο διδαχής αποκαλούσε. Αυτά ομως τα άλογα ζώα, που δεν είναι κατάλληλα για εργασία, για σφαγή έγιναν κατάλληλα. Γι’ αυτό και ο Χριστός έλεγε: τους εχθρούς μου που δεν θέλησαν να βασιλεύσω έπ’ αυτούς φέρετε αυτούς μπροστά μου και κατασφάξατε αυτούς» (Λουκάς 19.27)

Ιωάννης Χρυσόστομος.


Βλέπε και σχετικό VIDEO: http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=7105&catid=23#7105

Μ. Καλόπουλος
-----------------------------

Η στάση ενός "ξένου" για την Μακεδονία

--------------------------------------------

Τι κάνουν οι Έλληνες καθηγητές Πανεπιστημίων για την Μακεδονία;

Η στάση ενός "ξένου" για την Μακεδονία

Ο καθηγητής Stephen G. Miller, που δεν είναι Έλληνας, με βάση τη συμβατική του όρου έννοια, έγραψε και απυήθηνε την επιστολή που ακολουθεί στο αγγλόφωνο περιοδικό ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ, για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους σε σχέση με την ιστορική αλήθεια της Μακεδονίας.
Οι με τη συμβατική του όρου έννοια Έλληνες καθηγητές, που αμοίβονται με χρήματα του ελληνικού δημοσίου, άρα των Ελλήνων φορολογουμένων, τί να έπραξαν και τι συνεχίζουν να πράττουν άραγε σε αντίστοιχες διαστρεβλώσεις της ιστορίας;

January 22, 2009
Editor, Archaeology Magazine
36-36 33rd Street
Long Island City, NY 11106
U.S.A.
Αγαπητοί Κύριοι,
Διάβασα σήμερα το τεύχος Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου της Αρχαιολογίας και με ανυπομονησία περιέτρεξα τις σελίδες στο άρθρο ‘‘Ενα γράμμα για την Μακεδονία’’ μόνο για να ανακαλύψω ότι ήταν ένα....γράμμα από την αρχαία Παιονία – την χώρα που εκτείνεται βορείως του όρου Βαρνούς και Όρβηλος. Ο απολογισμός του Λίβι για τη δημιουργία της Ρωμαικής επαρχίας της Μακεδονίας (45.29.7 και 12) δείχνει ξεκάθαρα ότι οι Παίονες ζούσαν βορείως αυτών των... βουνών (όπου σήμερα μορφοποιούν τα βόρεια γεωγραφικά όρια της Ελλάδος) και νοτίως των Δαρδανίων που είναι το σημερινό Κόσσοβο. Ο Στράβων (7 παρ.4) είναι ακόμα πιο λακωνικός λέγοντας ότοι η Παιονία ήταν Βόρεια της Μακεδονίας και η μόνη σύνδεση από τον έναν στον άλλον χώρο (ακόμα και σήμερα) ήταν διαμέσου του στενού φαραγγιού που διαρρέει ο Αξιός (ή Βαρδάρ) ποταμός. Με άλλα λόγια, η περιοχή που περιγράφεται από τον Matthew Brunwasser στο ‘‘Εχοντας τον Αλέξανδρο’’ ήταν η Παιονία της αρχαιότητας.
Παρα το αληθές γεγονός ότι κατακτήθηκαν από τον Φίλλιπο τον ΙΙ, πατέρα του Αλέξανδρου, το 359 π.Χ. (Diodorus Siculus 16.4.2), οι κάτοικοι της Παιονίας δεν ήταν ποτέ Μακεδόνες και δεν έζησαν ποτέ στην Μακεδονία. Πράγματι ο Δημοσθένης (Ολύνθιοι 1.23) μας αναφέρει ότι είχαν ‘‘υποδουλωθεί’’ από τον Φίλλιπο τον Μακεδόνα και ως εκ τούτου δεν ήταν Μακεδόνες. Ο Ισοκράτης (5.23) κάνει την ίδια αναφορά. Επί παραδείγματι, οι Αιγύπτιοι που κατακτήθηκαν από τον Αλέξανδρο κυβερνήθηκαν από τους Μακεδόνες, συμπεριλαμβανομένης και της γνωστής Κλεοπάτρας, αλλά δεν θεώρησαν ποτέ τους ευατούς τους Μακεδόνες, και η Αίγυπτος ποτέ δεν ονομάστηκε Μακεδονία (και μέχρι σήμερα απ’ όσο γνωρίζω δεν αναζητά τέτοιο όνομα). Φυσικά, όπως αναφέρει ο Θουκιδίδης (2.99), οι Μακεδόνες είχαν κατακτήσει μία ‘‘στενή λωρίδα της Παιονίας που εκτεινόταν κατά μήκος του Αξιού ποταμού από την εσωτερική μεριά της Πέλλας και κατέληγε στην θάλασσα. Κατ’ αυτό το τρόπο κάποιος θα μπορούσε να καταλάβει ότι κάτοικοι στην μοντέρνα δημοκρατία με κέντρο τα Σκόπια ονόμαζαν τους εαυτούς τους Παίονες και διεκδικούσαν σαν δική τους την γη που περιγραφόταν από τον Θουκιδίδη.
Αλλά γιατί, αντ’αυτού, οι σύγχρονοι άνθρωποι της αρχαία Παιονίας προσπάθησαν να αποκαλέσουν τους εαυτούς τους Μακεδόνες και την γή τους Μακεδονία;

συνέχεια:

http://kostasxan.blogspot.com/2009/03/blog-post_4819.html

Ποιόν να ψηφίσω στις εκλογές μπαμπά; Μια διαχρονική ερώτηση...

Φτωχές απαντήσεις δίνεις ρε...πατέρα στο παιδί σου!!!!!!
Αυτά που του λες ως απάντηση τα ξέρει!!!!!
Του λες,δηλαδή,να ψηφίσει κάποιους που είναι ήδη οργανωμένοι μέσα στα υπάρχοντα κόμματα,αλλά...ξέρουν πόσο κάνει το...τυρί!!!!!Δεν του λες όμως ότι κι αυτοί είναι όργανα του κόμματος που υπηρετούν(ως δούλοι) και όπως οι ταχυδακτυλουργοί του δείχνουν το τυρί,αλλά του κρύβουν τη ΦΑΚΑ!!!!
Δεν του λες τίποτα για την ταμπακιέρα!!!
Δεν του εξηγείς ποιοί,πως και γιατί έχουν φτάσει την Ελλάδα σε αυτό το έσχατο σημείο!!!!
Δικαιολογείσαι πάντως,γιατί και εσύ τις ίδιες απαντήσεις πήρες από τον πατέρα σου κι αυτός από τον παππού σου κι αυτός από τον προπάππο σου και πάει λέγοντας!!!!!!!!
Δεν δικαιολογείσαι όμως να ρίχνεις σαν δηλητήριο στο μυαλό του παιδιού σου,ότι αυτό θα φταίει για την κατάντια της Ελλάδας και δε θα μπορεί να ψελλίσει καμμία απάντηση στα δικά του παιδιά,όταν θα τον έχουν κολλημένο στον τοίχο!!!!!!!!!!
ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ...ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΓΓΟΝΩΝ ΣΟΥ;;;;;

--------------------------------------------------------------
http://kostasxan.blogspot.com/2009/03/blog-post_5741.html

Ποιόν να ψηφίσω στις εκλογές μπαμπά;

Μια διαχρονική ερώτηση...

Αγαπητέ μου μπαμπά,
Λίγες έμειναν για να πάμε στις κάλπες και να ψηφίσουμε τους ανθρώπους που θέλουμε να μας κυβερνήσουν
Και ξέρεις ότι είναι μία μοναδική στιγμή για μας τους πολίτες, αφού με τις επιλογές μας καθορίζουμε το αύριο της χώρας.
Επειδή λοιπόν θέλω να είμαι συνεπής με τον εαυτό μου και να μην λέω πάντα ότι μου φταίνε οι άλλοι, ήθελα να σε ρωτήσω μερικά πράγματα σχετικά με τον ποιόν πρέπει να ψηφίσω:

Να ψηφίσω εκείνον που μπήκε στην πολιτική μπατίρης και τώρα "μιλάει" με βίλλες, κότερα και "σινιέ" ντυσιματάκια ή εκείνον που εκμεταλλεύτηκε τα οράματα μιάς ολόκληρης γενιάς και μεταλλάχθηκε σε υπάκουο ανθρωπάκι του συστήματος;
Να ψηφίσω εκείνον που εξαργύρωσε προς όφελός του την ψήφο του ελληνικού λαού ή εκείνον που κάνει πολυέξοδο προεκλογικό αγώνα, ο οποίος δεν είναι ανάλογος των οικονομικών δυνατοτήτων του;
Να ψηφίσω εκείνον που αδιαφορεί για την υπογεννητικότητα και δεν αντιλαμβάνεται ότι σε λίγα χρόνια θα είμαστε μειονότητα στην ίδια την πατρίδα μας ή εκείνον που αδιαφορεί για τον βιασμό της Γλώσσας μας, της Ιστορίας μας και τις παντοειδούς μορφής αφελληνιστικές επιθέσεις;
Πες μου ρε πατερούλη μου, ποιόν να ψηφίσω τελικά;
Η απάντηση του πατέρα:
Αγαπητό μου παιδί,
Το ξέρω ότι ζεις μέσα σε μία αβεβαιότητα και ότι κάπου "στη δίνουν" μερικά περίεργα πράγματα.
Τι να σου πω;
Ψήφισε εκείνους, που κατά την γνώμη σου είναι αξιοπρεπείς, σεμνοί και έντιμοι και όπου δεν διακρίνεις στα λόγια τους την κοροϊδία.
Ψήφισε εκείνους, που ζουν με δικά τους και καθαρά εισοδήματα, που στέλνουν τα παιδιά τους σε δημόσια σχολεία και που γνωρίζουν πόσο έχει το κιλό η... φέτα!
Και τέλος κοίταξε τι θα κάνεις, μην τυχόν και σου πουν αύριο τα παιδιά σου "τι έκανες στις εκλογές μπαμπά;"
Παντελής Ξανθίδης

04 Μαρτίου 2009

ΠΟΙΟ ΚΕΦΑΛΙΚΟ ΦΟΡΟ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ;ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΡΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!!

ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΡΕ ΣΑΛΙΓΚΑΡΟΙ!!!!
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ,ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ,ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ,ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!!
ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΑΝ ΟΥΤΕ ΘΕΟΥΣ ΟΥΤΕ ΔΑΙΜΟΝΕΣ ΡΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ!!!!!!!!
ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΑΝ ΧΡΕΙΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΡΕ ΚΑΘΙΚΙΑ;;;;;;;;
ΑΚΟΥ ΚΕΦΑΛΙΚΟ ΦΟΡΟ ΤΑ ΒΑΜΠΙΡ!!!!!ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΡΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ;;;;
ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΡΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ;;;;
ΟΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ,ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗ ΜΙΣΗ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!!!!
ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!!!
ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Ο ΚΑΤΑΚΤΗΤΗΣ ΜΑΣ!!!!!
ΝΑΙ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΡΑΣΟΦΟΡΑ ΤΕΡΑΤΑ,ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ Ο,ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ,ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΑΡΑΚΙΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΦΟΡΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ"!!!!!!!

Υ.Γ.
ΖΗΤΗΣΤΕ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΑΧΑΜΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ,ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΙΧΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ ΕΙΚΟΣΙ ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΟ;;;20.000.000.000.000 ΕΥΡΩ ΡΕ ΟΣΦΥΟΚΑΜΠΤΕΣ!!!!!!!!
ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΕΜΑΣ ΟΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΡΕ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ,ΟΤΑΝ ΣΒΗΝΕΙ Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ;;;;;
ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΡΕ...ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ!!!!!
Υ.Γ.2
ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΛΟΓΕΡΩΝ ΣΑΣ,ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΙΛΑΡΟΘΕΪΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ!!!!!!
ΝΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΡΟΧΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΕΝΩΡΙΤΕΡΑ ΣΤΟΝ...ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ...ΚΑΛΗ ΠΡΑΞΗ!!!!!!!!!!!
ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!
ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ !!!


Στις γλώσσες σε κίνδυνο ΚΑΙ η ποντιακή στην Τουρκία από την UNESKO.

Κι όμως και αυτό είναι ένα μικρό μεν αλλά σημαντικό γεγονός,από αυτά που συγκαταλλέγονται στα κοσμοϊστορικά!!!
----------------------------------------------------------------
http://olympia.gr/

Η ποντιακή διάλεκτος στην Τουρκία και ο Άτλαντας των γλωσσών της UNESCO

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαρτίου 3, 2009

Πόσο θα την έκρυβαν. Ποτάμια αίματος χύθηκαν αλλά ακόμα εκεί να ανθεί!


Του Φάνη Μαλκίδη

Μετά την οθωμανική κατάκτηση του Εύξεινου Πόντου, ακολούθησε και ο βίαιος εξισλαμισμός των Ελλήνων. Οι πρώτοι εξισλαμισμοί ελληνικών πληθυσμών του Πόντου σημειώνονται στην περιοχή του Όφεως, ακολουθούν οι περιοχές των Σουρμένων, Αργυρούπολης, Τόνιας και άλλες. Ωστόσο ένας μεγάλος αριθμός Ελλήνων διατήρησαν τη γλώσσα τους, την ποντιακή διάλεκτο και εν μέρει χριστιανική θρησκεία τους κρυφά. Το Φεβρουάριο του 1856 υπό την πίεση των ευρωπαϊκών δυνάμεων, ο Σουλτάνος υπέγραψε το Χάτι-Χουμαγιούν, με το οποίο κάθε Οθωμανός υπήκοος ήταν ελεύθερος να αλλάξει θρησκεία χωρίς να κινδυνεύει η ζωή του. Ωστόσο οι εξελίξεις με την άνοδο των Νεότουρκων και την έναρξη του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου δεν επέτρεψαν διάσωση της γλώσσας, όπως θα έπρεπε καθώς και την μεταστροφή στην αρχική θρησκεία. Σύντομα το νεοτουρκικό κίνημα καθώς και το

Διαβάστε την συνέχεια του άρθρου »

Δημοσιεύθηκε στο ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ |

03 Μαρτίου 2009

Χαρίλαος...Καραμανλής:"Δυστυχώς επτωχεύσαμεν"!!!!

ΔΙΑΛΕΧΤΕ...ΚΑΝΟΝΙ!!!!!!!!!!


Ή ΠΥΡΑΥΛΟ!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------
http://kafeneio-gr.blogspot.com/

Δυστυχώς .....βουλιάζουμε

Παπαθανασίου σήμερα«κάθε μέρα βιώνουμε αναπάντεχες, δυσάρεστες, εξελίξεις στην πρωτοφανή οικονομική κρίση που αγγίζει όλες τις παγκόσμιες οικονομίες και κατ' επέκταση και την ελληνική»

Σε λίγο θα ακούσουμε και το "Δυστυχώς επτωχεύσαμε"...


Ταξιδιωτική οδηγία για τα Σκόπια!!Ε,και τι έγινε;;;Τα εκ/μύρια ευρώ θα τα ζητήσουν πίσω;Τα...δώρα;;;

Ε,και τι έγινε;Μήπως θα ζητήσουν να μας επιστρέψουν τα ζεστά ευρώ που τους έδωσαν από αυτά που δεν έχουμε;;;Μήπως θα κόψουν κάθε κουβέντα μαζί τους;;;;
Τίποτα δε θα γίνει!!!Αλλά το χειρότερο από όλα είναι ότι τους ταίζουμε!!!!

Και δεν υπάρχει μεγαλύτερη ξεφτίλα από αυτό!!!!!!!
Να πληρώνεις τον άλλον με δανεικά για να σε φτύνει!!!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------
http://strategy-geopolitics.blogspot.com/

Ταξιδιωτική οδηγία εξέδωσε το ΥΠ.ΕΞ για τα Σκόπια

Ταξιδιωτική οδηγία για τους Έλληνες που επισκέπτονται τα Σκόπια εξέδωσε το Υπουργείο Εξωτερικών.

Σύμφωνα με αυτή το Υπουργείο Εξωτερικών ενημερώνει τους Έλληνες πολίτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, με την πρόθεση να διαμείνουν ή απλώς να διέλθουν, για επαγγελματικούς ή προσωπικούς σκοπούς, ότι ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα, ενδεικτικώς για τους εξής λόγους:

Α) Το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί σε βάρος της χώρας μας, το τελευταίο έτος, προκάλεσε περιστατικά προπηλακισμών προσώπων, ιδίως οδηγών και επιθέσεων και φθορών σε αυτοκίνητα με ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας

Β) Η τοπική νομοθεσία και οι διαδικαστικοί κανόνες, π.χ. όσον αφορά:
- τελωνεία,
- φορολογία,
- μεταφορές τράνζιτ,
- εξαγωγή ποσού σε ξένο συνάλλαγμα που υπερβαίνει τα 2.000 ευρώ, εκτός αν δηλωθεί κατά την είσοδο στην χώρα,
- κανόνες οδικής κυκλοφορίας, εφαρμόζονται πλειστάκις, από τις σκοπιανές αρχές έναντι των Ελλήνων πολιτών, με εξάντληση κάθε αυστηρότητας, με εμφανή χαρακτηριστικά κατάχρησης και δυσανάλογες συνέπειες.

Θα πρέπει επίσης να ληφθεί υπόψη ότι η νομοθεσία στην ΠΓΔΜ αλλάζει συνεχώς και χωρίς καμία προηγούμενη ενημέρωση του κοινού, ούτε των ενδιαφερομένων επαγγελματικών κλάδων.

Τα ανωτέρω έχουν καταγραφεί ως περιστατικά, ιδίως στους τελευταίους μήνες, από τις αρμόδιες ελληνικές Αρχές.

Οι Έλληνες πολίτες ενθαρρύνονται να ενημερώνονται εγκαίρως για τους ισχύοντες στην ΠΓΔΜ κανόνες καθώς και να τους τηρούν πολύ σχολαστικά και, κυρίως, να λαμβάνουν μέτρα ιδιαίτερης προσοχής και σύνεσης, όσον αφορά την ασφάλεια του προσώπου και της περιουσίας τους, κατά την διαμονή ή την διέλευσή τους από την ΠΓΔΜ.

Οι ελληνικές διπλωματικές και προξενικές Αρχές στη χώρα είναι στην διάθεση των Ελλήνων πολιτών, για τυχόν διευκρινίσεις ή για συνδρομή στην περίπτωση δυσάρεστου συμβάντος.
Γιώργος Κουμοτσάκος Εκπρόσωπος Τύπου Υπ.Εξ. “Υπάρχει ένα ιδεολογικό και πολιτικό θερμοκήπιο που ευνοεί τέτοιες ακραίες συμπεριφορές” σημείωσε ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικων σχολιάζοντας τις επιθέσεις και προσέθεσε “Το θερμοκήπιο το έχουν διαμορφώσει οι ενέργειες, οι αποφάσεις και οι δηλώσεις της ηγεσίας των Σκοπίων. Η κυβέρνηση Γκρουέφσκι είναι σαφές ότι έχει επενδύσει πολιτικά σε ένα παρελθόν εθνικισμού, φανατισμού και μισαλλοδοξίας, το οποίο αποτελεί τη βασική πολιτική πλατφόρμα για τον τρόπο που ασκεί την εξουσία και την πολιτική του ο κ. Γκρουέφσκι” και κατάληξε “Είναι σαφές ότι γίνεται επίμονη προσπάθεια, μία απόπειρα, να κατασκευαστεί ένα κάποιο ιστορικό παρελθόν με ξένη ιστορία.”

Περί Θεών και Ανθρώπων (Πρωταγόρας).

--------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=10625&catid=31#10625

Περί Θεών και Ανθρώπων (Πρωταγόρας)
+βίντεο


Το δεύτερο «αιρετικό» πνεύμα της αρχαιότητας μετά το Δημόκριτο, που συνδέεται με τα Άβδηρα, είναι ο Πρωταγόρας. Οι αρχαίες πηγές μιλούν με σεβασμό για τον πνευματικό άνθρωπο που γεννήθηκε στα Άβδηρα στα 485 π.Χ., ταξίδεψε σε πολλές περιοχές του ελληνισμού και έγινε γνωστός, επηρεάζοντας πολύπλευρα την ελληνική σκέψη.
Πολυμαθής και δεινός ρήτορας δημιούργησε εχθρούς και φίλους, όπως μπορούμε να διαβλέψουμε στον περίφημο διάλογο του Πλάτωνα «Πρωταγόρας». Στο πρόσωπο του Αβδηρίτη σοφού εντοπίζουμε τα σημαντικότερα και αξιολογότερα χαρακτηριστικά του πνευματικού ρεύματος της σοφιστικής. Παρόλο που παλιότερα υπήρχε ένας κάθετος διαχωρισμός ανάμεσα στη φιλοσοφία και στη σοφιστική, στις μέρες μας γίνεται πλέον παραδεκτό ότι το μεγάλο πνευματικό ρεύμα, που ανθίζει στο μεσοδιάστημα μεταξύ περσικών πολέμων και πελοποννησιακού, στα χρόνια της πεντηκονταετίας, έδωσε πλούσιους καρπούς στους χώρους της επιστήμης και της τέχνης. Ο Θουκυδίδης, οι τραγικοί ποιητές, αλλά και πολλές απόψεις του ίδιου του Πλάτωνα είναι αδύνατο να ερμηνευθούν χωρίς τη γόνιμη παρουσία των σοφιστών και βέβαια του Πρωταγόρα. Να σημειώσουμε ότι ο Σωκράτης, τότε, θεωρούνταν σοφιστής. Στα μέσα του πέμπτου προχριστιανικού αιώνα γίνεται η σοφιστική επανάσταση, ο Διαφωτισμός της αρχαιότητας, με νέα θεματολογία, νέες μεθόδους, νέους γενικούς προσανατολισμούς. Αυτή τη γόνιμη περίοδο ο Πρωταγόρας βρίσκεται στην Αθήνα, γνωρίζεται με τον Περικλή, που του αναθέτει να συγγράψει το Σύνταγμα για την Πανελλήνια αποικία των Θουρίων (444 π.Χ.). Ο Πρωταγόρας έμεινε στην Αθήνα, όπου δίδασκε ως το 411 π.Χ.. Τότε ο Πυθόδωρος τον κατάγγειλε ως άθεο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Αθήνα. Τα βιβλία του κάηκαν δημόσια. Το πλοίο στο οποίο επιβιβάστηκε βούλιαξε και ο Πρωταγόρας πνίγηκε, σε ηλικία εβδομηντατεσσάρων ετών. Έγραψε πολλά συγγράμματα, από τα οποία σώθηκαν ελάχιστα αποσπάσματα, «Περί θεών», «Αλήθεια ή Καταβάλλοντες», «Περί της εν αρχή κατιστάσεως»,«Αντιλογίαι». Η σημαντικότερη πηγή για να γνωρίσουμε τη σκέψη του Πρωταγόρα, είναι ο μεγάλος αντίπαλός του, ο Πλάτωνας. «Το πορτραίτο του Πρωταγόρα που μας δίνει ο Πλάτων στον ομώνυμο διάλογο δεν είναι, βέβαια, εντελώς αυθαίρετο και φανταστικό, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι αποδίδει πιστά και χωρίς παραποιήσεις τα χαρακτηριστικά του σοφιστή», παρατηρεί ο Ηλ. Σπυρόπουλος.
Από τα αποσπάσματα που διασώθηκαν και βρίσκονται συγκεντρωμένα στο βιβλίο του Η. Diels «Die Fragmente der Vorsokratiker», μπορούμε να σχηματίσουμε μια εικόνα για τους άξονες του Πρωταγόρειου στοχασμού. Για τους θεούς,διακήρυττε ότι είναι αδύνατο να αποφανθούμε. Ήταν αγνωστικιστής. Για τη γνώση, πίστευε ότι ο άνθρωπος με τις αισθήσεις και την εμπειρία μπορεί να φτάσει στην αλήθεια.
Εκεί που κυριολεκτικά καινοτόμησε ο Πρωταγόρας, και σ' αυτό τον ακολουθεί ο Σωκράτης, είναι η μετάθεση του ενδιαφέροντος από το αντικειμενικό στο υποκειμενικό, από τη φύση στον άνθρωπο, από το έξω στο μέσα. Ο άνθρωπος, για τον Πρωταγόρα, ο συγκεκριμένος άνθρωπος, μπαίνει στο κέντρο του ενδιαφέροντος. Στην πεντηκονταετία, όπου διαμορφώνεται το νέο δημοκρατικό πρότυπο λειτουργίας στην Αθήνα του Περικλή, ο άνθρωπος είναι πρωταρχικό σύστημα αναφοράς. Το άτομο (σύλληψη του Δημοκρίτειου στοχασμού) από τη φυσική περνά με τον Πρωταγόρα στην ιστορική του διάσταση: άτομο που λειτουργεί μέσα στην κοινωνία. Από τον υλικό ατομισμό του Δημόκριτου ο Πρωταγόρας προβαίνει σε μετατόπιση προς τον ανθρωπολογικό κοινωνικό ατομισμό. Έτσι, ο Πρωταγόρας δέχεται την εξέλιξη του πολιτισμού, τον κυρίαρχο ρόλο των συνθηκών στη διαμόρφωση ατόμου και κοινωνίας και τη δυνατότητα που έχει ο άνθρωπος όχι μόνο να γνωρίσει και ερμηνεύσει την πραγματικότητα αλλά και να την επηρεάσει διαμορφώνοντάς την κατά τις ανάγκες και βλέψεις του. Ο σχετικισμός των αξιών δεν είναι εμπόδιο για την εξέλιξη και την πρόοδο,αρκεί να λειτουργεί η δημοκρατία και ο διάλογος μέσα στην κοινωνία. Οι αντίθετες απόψεις για κάθε ζήτημα που μπορούν να τεκμηριωθούν, όταν αναγνωρίζονται ως ισοδύναμες, είναι βάση λειτουργίας της δημοκρατικής κοινωνίας των ατόμων -πολιτών -αυθύπαρκτων οντοτήτων. Οι αντίθετες απόψεις αυτές πρέπει να θεωρούνται διαλεκτικά και όχι διαζευκτικά. Ο Πρωταγόρας με τον τρόπο αυτό γίνεται προάγγελος της πολυκεντρικής πλουραλιστικής κοινωνίας. Επίσης, βλέπουμε ότι ο Πρωταγόρας και ο Δημόκριτος κινούνται σε συγκλίνοντες δρόμους, όχι, πιστεύουμε, τυχαία. Δεν είναι τυχαία, πάντως, η καταστροφή των έργων και των δύο «αιρετικών» πνευμάτων που ξεκίνησαν από τα μακρινά -προς την πλατωνική Αθήνα -Άβδηρα.
Πηγήhttp://alex.eled.duth.gr/Eldoseis/mous5/word17.html
2 Αποσπάσματα
1. «Για τους θεούς δεν μπορώ να γνωρίζω τίποτα: ούτε ότι υπάρχουν, ούτε ότι δεν υπάρχουν, ούτε τι λογής μορφή έχουν. Γιατί είναι πολλά τα όσα εμποδίζουν να γνωρίζουμε. Από τη μία το άδηλο του ζητήματος και από την άλλη η συντομία της ανθρώπινης ζωής.» απο το χαμένο βιβλίο του “Περί Θεών”. Η φράση διασώζεται από τον Διογένη το Λαέρτιο. (Επίσης βλ. Diels-Kranz, 80 Β4.) Για αυτή του τη δήλωση ο Πρωταγόρας εξορίστηκε και τα βιβλία του ρίχτηκαν στην πυρά.
Το πρωτότυπο: ἐν τῶι Περὶ θεῶν συγγράμματι· περὶ μὲν θεῶν οὐκ οἶδα __.
ἰδέαν. περὶ __. ἀνθρώπου.
περὶ μὲν θεῶν οὐκ ἔχω εἰδέναι, οὔθ᾽ ὡς εἰσὶν οὔθ᾽ ὡς
οὐκ εἰσὶν οὔθ᾽ ὁποῖοί τινες ἰδέαν· πολλὰ γὰρ τὰ κωλύοντα
εἰδέναι ἥ τ᾽ ἀδηλότης καὶ βραχὺς ὢν ὁ βίος τοῦ ἀνθρώπου

«Περί μέν θεών ουκ έχω ειδέναι, ούθ’ ως εισίν ούθ’ ως ουκ εισίν, ούθ’ οποίοί τινες ιδέαν: πολλά γάρ τά κωλύοντα ειδέναι, ή τ’ αδηλότης καί βραχύς ών ο βίος τού ανθρώπου».
2. «Πάvτων χρημάτων μέτρον άνθρωπος,των μην όvτων ως έστιν,των δε ουκ όvτων ως ουκ έστιν». (: Όλων των ανθρώπινων δημιουργημάτων μέτρο είναι ο άνθρωπος, για όσα υπάρχουν πώς υπάρχουν και για όσα δεν υπάρχουν πώς δεν υπάρχουν).
Και άλλοι:
Ο Αναξαγόρας (490-427 π.Χ.) απεφάνθη ότι ο ήλιος, η σελήνη και τα αστέρια, δεν είναι θεοί, αλλά πύρινες μάζες. Το ίδιο είχαν υποστηρίξει και ο Αναξίμανδρος, ο Αναξιμένης, ο Θαλής, ο Λεύκιππος, ο Δημόκριτος. Ο Πρόδικος (5ος αιών π.Χ.) υποστήριξε πως οι άνθρωποι της αρχαιότητας, θεωρούσαν ως θεούς ό,τι ήταν χρήσιμο για τη ζωή τους, όπως ο ήλιος, η σελήνη, τα ποτάμια οι πηγές, τα ζώα, κ.λ.π. (Ξενοφ. Απομν. 11,3), κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει αναζήτηση συμβολισμών σε αυτά. Ο Πρόδικος δικάστηκε, θανατώθηκε (με κώνειο) και τα βιβλία του ρίχτηκαν στην πυρά. Επίσης ο Επίχαρμος (530-440 π.Χ.) θεωρούσε «τούς θεούς ανέμους, ύδωρ, γήν, ήλιον, πύρ, αστέρες» (Στοβ. Ανθ. 91,92).

Η απάντηση του Πρωταγόρα πως αντιμετώπισαν οι αρχαίοι τον κίνδυνο των ζώων, καθώς δεν στέκει η τοποθέτηση της χριστιανικής θρησκείας ότι ο Θεός έπλασε τα ζώα για να τρέφονται οι άνθρωποι• στην προϊστορική εποχή τα ζώα έτρωγαν τους ανθρώπους!

http://www.youtube.com/watch?v=pzP2IVKhAzo&feature=PlayList&p=A5D5F575595E1166&index=7

Νίκος Σάμιος