Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την αγωνία μας για τη ζωή του απαχθέντος από τις 7 Σεπτεμβρίου 2009, από ενόπλους απαγωγείς Ταλιμπάν στις κοιλάδες των Καλάς στο Πακιστάν, συναδέλφου μας και δραστήριου μέλους της Ένωσής μας, Θανάση Λερούνη.
Είμαστε βέβαιοι ότι και Εσείς συμμερίζεστε τα ίδια με εμάς συναισθήματα και αγωνίες, καθώς και ότι γνωρίζετε το σπουδαίο έργο που για πολλά χρόνια επιτελεί ο συνάδελφός μας, ένα έργο που τιμά όχι μονάχα τον ίδιο αλλά και τη χώρα μας. Το παράδειγμα του συναδέλφου Θανάση Λερούνη, ανιδιοτελούς εθελοντικής προσφοράς και αλτρουισμού, αποτελεί αναμφισβήτητα ένα πρότυπο μίμησης για τους μαθητές του και την ελληνική κοινωνία, σε μια εποχή που παρόμοιες συμπεριφορές σπανίζουν, ενώ είναι τόσο αναγκαίες.
Με τον αυτονόητο σεβασμό, θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε εξ ονόματος όλων των συναδέλφων μας, μελών της Ένωσής μας, ένα αίτημα, η ικανοποίηση του οποίου ενδεχομένως θα συνέβαλλε στη μεγαλύτερη δυνατή άσκηση πίεσης για την απε-λευθέρωση του συναδέλφου μας.
Πιο συγκεκριμένα και με πρωτοβουλία σας να αποδοθεί στον Θανάση Λερούνη ο τίτλος του Πρέσβη Επί Τιμή, ώστε να περιβληθούν οι όποιες ενέργειες της Πολιτείας και με το ειδικό καθεστώς προστασίας που διέπει τους διπλωμάτες- εκπροσώπους της. Άλλωστε, θα συμφωνήσετε, ότι το έργο του Θανάση Λερούνη, πράγματι αποτελεί ένα σπουδαίο παράδειγμα, εκτός των άλλων, και προώθησης των ελληνικών συμφερόντων σε διεθνές επίπεδο και υπό αυτή την έννοια μια τέτοια ενέργεια, εκτός του συμβολικού της χαρακτήρα, αποκτά και έντονα ουσιαστικό περιεχόμενο.
Κάθε κοινωνικοπολιτικό ρεύμα με σκοπό την καλυτέρευση του κόσμου, για να μπορεί να έχει διάρκεια και να μετεξελιχθεί σε κίνημα με αξιώσεις, απαιτείται να διαθέτει ισχυρό ιδεολογικό υπόβαθρο. Αν οι ιδέες και οι προθέσεις του είναι ευγενείς μεν αλλά ασαφείς (πράγμα φυσικό όταν βρίσκεται στα πρώτα του βήματα), τότε καλείται να τις συστηματοποιήσει ώστε να αποκτήσει την ιδεολογική του ταυτότητα.
Ως προς το ότι το ελληνοπρεπές ρεύμα έχει ήδη ισχυροποιηθεί από πλευράς διάχυσης στην κοινωνία, δηλ. διασποράς των ιδεών του στο ευρύ κοινωνικό σώμα, δεν αμφιβάλλει πλέον κανείς (τα βήματα που έχουν συντελεστεί κατά τη διάρκεια της τελευταίας 10ετίας είναι γιγαντιαία αν συγκριθεί η σημερινή πραγματικότητα με την προ 15 ετών). Εντούτοις, αν και το ελληνοπρεπές ρεύμα διαθέτει πλούσιες δεξαμενές ιδεών και ικανούς διανοούμενους στους κόλπους του, έλειπε ωστόσο μέχρι τώρα εκείνη η συστηματοποίηση των ιδεών που θα το επέτρεπε να μετεξελιχθεί, από ρεύμα, σε Ελληνικό Κίνημα.
Όπως κάθε πρόβλημα μπαίνει με τη λύση του, έτσι και κάθε εποχή γεννά εκείνους τους ανθρώπους που θα καλύψουν τις νέες ανάγκες που προβάλλουν στην κοινωνία. Στην προκειμένη περίπτωση, ο άνθρωπος αυτός είναι ο Τρύφων Ολύμπιος.Τρύφων Ολύμπιος αποδεικνύεται ο άνθρωπος που η διεισδυτικότητα της σκέψης του σε συνδυασμό με το πλούσιο γνωστικό του υπόβαθρο, τις διανοητικές του ικανότητες και τη μακρά θητεία του και προσφορά του στον ελληνοπρεπή χώρο, έρχεται να θέσει τις βάσεις αυτής της συστηματοποίησης. Γνωστός σε όλους όσους ασχολούνται με τα τεκταινόμενα του χώρου, ο
Για να το πούμε με απλά λόγια και να μην πλατειάζουμε, ο Τρύφων Ολύμπιος καταθέτει στο νέο του βιβλίο “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση”, εμπεριστατωμένα, απτά και με σαφήνεια, μια πρωτοπόρα δέσμη ιδεών: μια δέσμη ιδεών ικανών να συνθέσουν και να αναδείξουν, σε όλο το φάσμα των πλαισίων αναφοράς του, την ιδεολογική ταυτότητα του κινήματος. Στην ολοκληρωμένη μορφή του, πρόκειται για ένα έργο ζωής που προσδίδει στο χώρο μας εκείνο το θεωρητικό υπόβαθρο και την ιδεολογική θωράκιση, ώστε να μπορούμε να πούμε ότι το ελληνοπρεπές ρεύμα αποκτά τον βατήρα για την ποιοτική μετεξέλιξή του από ρεύμα σε Ελληνικό Κίνημα!
Για να είμαι ακριβέστερος, ο Τρύφων Ολύμπιος δεν μας παραδίδει απλώς μια συστηματοποίηση ιδεών ώστε με άξονα αυτές να κατευθυνθούμε στην οδό της περαιτέρω ανάπτυξης ως κίνημα. Ο Τρύφων Ολύμπιος κάνει κάτι απείρως περισσότερο: μας παραδίδει μια κ ο σ μ ο θ ε ω ρ ί α ! Μια νέαεπαναστατική κοσμοθεωρία διεθνούς τάξεως, με πανανθρώπινο ενδιαφέρον και ελληνική χροιά!
Παρόλο που η κοσμοθεωρία αυτή απηχεί στην παγκοσμιότητα του κοινωνικού γίγνεσθαι, αναφέρεται στην κατάργηση του κεφαλαιοκρατικού τρόπου παραγωγής και την αντικατάστασή του από ένα νέο σύστημα παραγωγής και αξιών (Κοινωνία της Γνώσεως) και επομένως αφορά τους ανθρώπους ολοκλήρου του πλανήτη, ωστόσο οι προτάσεις του Τρύφωνα Ολύμπιου εστιάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα. Διότι η Ελλάδα και οι Έλληνες τον ενδιαφέρουν, και διότι η κοσμοθεωρία που αναπτύσσει συνδέεται άμεσα με τις αξίες του ελληνικού πολιτισμού.
Γνώμη μας είναι ότι, ενστερνιζόμενο την κοσμοθεωρία που αναπτύσσεται διεξοδικά από τον Τρύφωνα Ολύμπιο και προβάλλοντας με σθένος και παρρησία το πλαίσιο αυτών των ιδεών, το ελληνοπρεπές ρεύμα μετατρέπεται πλέον σε Ελληνικό Κίνημα. Το βιβλίο του Τρύφωνα Ολύμπιου “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση”ορόσημο! Επιβάλλεται να το διαβάσουν όλοι, έτσι ώστε όλοι ν’ αποκτήσουν γνώση των ιδεών που συνοπτικά αλλά περιεκτικότατα αναπτύσσονται σ’ αυτό το βιβλίο.δεν είναι απλώς άλλη μία ενδιαφέρουσα έκδοση στη βιβλιογραφία του χώρου μας. Ανήκει ατην κατηγορία του ιδεολογικο/πολιτικού μανιφέστου και αποτελεί
Ο Τρύφων Ολύμπιος στην Θεσσαλονίκη!
Σύντομα (κατά τα τέλη Νοεμβρίου), θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου του Τρύφωνα Ολύμπιου “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση” σε κεντρική αίθουσα της Θεσσαλονίκης, με βασικό παρουσιαστή τον ίδιο τον Τρύφωνα Ολύμπιο. Η εκδήλωση διοργανώνεται από τον Πολιτιστικό Σύλλογο “Προμηθεύς Πυρφόρος”. Η ακριβής ημερομηνία και η αίθουσα θα ανακοινωθούν μέσω του διαδικτύου και του τύπου.
Η πρώτη σελίδα της εφημερίδας που δημοσίευσε τη μετάφραση του Πάλλη
Το Νοέμβριο του 1901, μια ομάδα «αγανακτισμένων» θρησκόληπτων φοιτητών, με την οδηγία φανατικών κληρικών και καθηγητών της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, αιματοκύλισαν την Αθήνα, άκουσον άκουσον, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ στην γλώσσα που μιλούσε ο λαός.
Την εποχή εκείνη έγιναν τρεις παράλληλες σχεδόν προσπάθειες για τη μετάφραση των Ευαγγελίων στη δημοτική. Πρώτη ήταν η εργασία της Ιουλίας Σωμάκη (κατόπιν Καρόλου), η οποία με εντολή της βασίλισσας Όλγας και με κάποια συμπαράσταση του Μητροπολίτη Αθηνών Προκοπίου Οικονομίδη, μετέφρασε τα Ευαγγέλια στην απλή καθαρεύουσα. Η δεύτερη έγινε από τον δημοτικιστή λογοτέχνη Αλέξανδρο Πάλη, και η τρίτη ήταν μια ερμηνευτική απόδοση του Ευαγγελίου του Ματθαίου από τον λυκειάρχη και ιεροκήρυκα του συλλόγου «Ανάπλασις» Κ. Διαλησμά.
Στις 9 Σεπτεμβρίου 1901 άρχισε να δημοσιεύεται σε συνέχειες στην εφημερίδα «Ακρόπολις» του Β. Γαβριηλίδη η μετάφραση του Πάλη με πανηγυρικό τρόπο και προβολή της με εξάστηλο τίτλο και κύριο άρθρο στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας. Ο υπότιτλος έλεγε: «Το έργον της Βασιλίσσης η «Ακρόπολις» το συνεχίζει» εννοώντας τη μετάφραση που έγινε στα 1898 με εντολή της Όλγας, και το άρθρο εκείνο κατέληγε με τούτα τα λόγια: «Η «Ακρόπολις» νομίζει ότι επιτελεί μέγιστον αναμορφωτικόν έργον, διαδίδουσα εις τας μυριάδας των αναγνωστών της το κήρυγμα του Χριστού, το οποίον μέχρι της σήμερον ήτο με πολλαπλάς σφραγισμένον σφραγίδας. Από της σήμερον δικαίως δυνάμεθα να επιφωνήσωμεν: «Ούτω λαμψάτω το φως!»
Και ενώ όσο δημοσιευόταν η μετάφραση, που τελείωσε στις 20 Οκτωβρίου, καμία αγανάκτηση δεν είχε εκδηλωθεί, ξαφνικά, στις 27 Οκτωβρίου η συντηρητική εφημερίδα «Εμπρός» άρχισε την επίθεση σημειώνοντας ότι «Επιβουλήν κατά της γλώσσης και των εθνικών παραδόσεων αποτελεί του Πάλλη το ανοσιούργημα…».
Παράλληλα οι εφημερίδες «Σκριπ» και «Καιροί» με ανάλογη έντονη αρθρογραφία προετοίμαζαν την «αγανάκτησιν» του λαού. Στις 6 Νοεμβρίου το «Εμπρός» έγραφε: «Εάν οι υποκινηταί και οι πρωταγωνισταί τού τολμήματος τούτου (της μεταφράσεως) δεν ησυχάσουν, θα ενισχύσωμεν από των στηλών τούτων πάσαν βιαίαν ενέργειαν εναντίον αυτών, είτε από μέρους των φοιτητών του Πανεπιστημίου προέλθη αύτη, είτε από μέρους άλλης μερίδος της κοινωνίας, είτε κατά τινος συναδέλφου, είτε καθ’ οιουδήποτε άλλου διευθύνεται…».
Η εξέγερση είχε προετοιμαστεί μεθοδικά και επίσης εκδηλώθηκε από την Ιερά Σύνοδο και το Πατριαρχείο. Ενώ δε αρχικά η πολεμική αφορούσε την εργασία του Πάλη, στη συνέχεια στράφηκε και προς τις υπόλοιπες.
Η διένεξη, που φάνηκε ότι άρχισε με «θρησκευτικά» κίνητρα, γρήγορα αποδείχτηκε πως ήταν προϊόν μιας ισχυρής πολιτικής αντιπαράθεσης για το αν θα επικρατήσει η φιλοτσαρική διπλωματία, που αποδιδόταν στην ρωσικής καταγωγής βασίλισσα, ή η γερμανόφιλη τάση με επικεφαλής την πριγκίπισσα Σοφία, σύζυγο του διάδοχου τότε Κωνσταντίνου. Δυστυχώς στο πολιτικό αυτό παιχνίδι μπλέχτηκε, χωρίς να πρέπει, η Ελλαδική Εκκλησία.
Η πρωτοβουλία για τη μετάφραση χαρακτηρίστηκε ως «γελοιοποίησις των τιμαλφεστέρων του έθνους κειμηλίων» ενώ οι εφημερίδες της εποχής άρχισαν επιθέσεις κατά των δημοτικιστών, που τους χαρακτήριζαν «αθέους» και «προδότας». Πολύς κόσμος φανατίστηκε τότε με αποτέλεσμα ακόμη και εκείνοι που έβλεπαν θετικά την μετάφραση των Ευαγγελίων να σωπάσουν.
Θυελλώδης αντίδραση ξέσπασε τελικά όταν οι φοιτητές της Θεολογίας κατέβηκαν στους δρόμους. Στις 5 και 6 Νοεμβρίου έκαναν διαδηλώσεις και έκαναν ζημιές στα γραφεία της εφημερίδας. Στις 8 του μήνα έκαναν συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός και απαίτησαν τον αφορισμό των υπεύθυνων της μεταγλώττισης.
Ο πρωθυπουργός Θεοτόκης κατέβασε το στρατό για ν’ αντιμετωπίσει τους διαδηλωτές και οι συγκρούσεις μεγάλης κλίμακας που ακολούθησαν άφησαν 8 νεκρούς (άλλοι μιλούν για 11) και 70 τραυματίες. Η Αθήνα έμοιαζε με επαναστατημένη πόλη. Οι φοιτητές οπλίστηκαν και κλείστηκαν στο πανεπιστήμιο για λίγες ακόμη ημέρες. Ύστερα από αυτά παραιτήθηκε η κυβέρνηση Θεοτόκη και ο Μητροπολίτης Προκόπιος (που αποσύρθηκε σε μοναστήρι στην Σαλαμίνα όπου και πέθανε άρρωστος στις 4 Ιουλίου του επόμενου έτους) και η Όλγα έφυγε για λίγο από την Ελλάδα.
Ένα μήνα αργότερα έγινε νέο συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, κατά το οποίο κάηκαν αντίτυπα της μετάφρασης του Ευαγγελίου (φύλλα της εφημερίδας) και εγκρίθηκε ψήφισμα των φοιτητών που αξίωνε: (α) Την απαγόρευση της κυκλοφορίας της μετάφρασης και (β) Την αυστηρή τιμωρία όποιου στο μέλλον θα τολμούσε να μεταφράσει το Ευαγγέλιο στην απλή γλώσσα.
Ήταν τούτη η βλακώδης νοοτροπία που οδήγησε όχι μόνο στα αιματηρά γεγονότα του 1901, αλλά προκάλεσε την απαγόρευση κάθε μετάφρασης των ιερών κειμένων που καταχωρήθηκε στο Σύνταγμα του 1911 και, τυπικά τουλάχιστον, εξακολουθεί να ισχύει μέχρι σήμερα, αφού στο άρθρο 3, παρ. 3, αναφέρεται ότι «Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη»
3.Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφραση του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη.
Hace unos días Nikos publicó en su magnífico blog "La Pasión Griega" una entrevista a la cantanteEleutheria Arbanitaki. Así me enteré de que esta espléndida voz de Grecia ha hecho una versión de una conocida copla española, que ya cantara la Piquer y cantara la Pantoja... música auténticamente española. Así que, ardiendo en deseos de escuchar la versión griega y llena de curiosidad, me fui al you tube y la encontré. Aquí la tenemos pues. No tiene el desgarro de una cantante de copla, de las de peineta y mantilla y "vestío" de lunares pero le sienta bien este género a Arbanitakis por lo que escucho. Encuentro la versión una delicia...
También he buscado una versión de Cárcel de oro en español, de peineta y mantilla de toa la vida y encontré esta que me conmovió más que ninguna. No conocía a la intérprete, ya que no sigo mucho este género de música. Se llama Mª Carmen Abad y la secuencia es de un concurso de coplas. No se si ganó premio o no, pero, para mi gusto, su versión se merece un OOOOOOlé bien alto.
Ως πότε παλικάρια, θα ζούμε στα στενά, μονάχοι σα λιοντάρια, στις ράχες στα βουνά; Σπηλιές να κατοικούμε, να βλέπουμε κλαδιά, να φεύγωμ' απ' τον κόσμον, για την πικρή σκλαβιά;
Να χάνωμεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς, τους φίλους, τα παιδιά μας, κι όλους τους συγγενείς; Κάλλιο είναι μιάς ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια, σκλαβιά και φυλακή.
Τι σ' ωφελεί αν ζήσεις, και είσαι στη σκλαβιά; στοχάσου πως σε ψένουν, καθ' ώραν στην φωτιά. Βεζύρης, δραγουμάνος, αφέντης κι αν σταθής ο τύραννος αδίκως σε κάμνει να χαθής.
Δουλεύεις όλη ημέρα, σε ό,τι κι αν σε πει, κι' αυτός πασχίζει πάλιν, το αίμα σου να πιει. Ο Σούτζος, κι ο Μουρούζης, Πετράκης, Σκαναβής Γκίκας και Μαυρογένης, καθρέπτης, ειν' να ιδής. ....... (απόσπασμα απο τον Θούριο του Ρήγα) .........
"Απέσυραν τον Πίνακα της Σφαγής της Χίου. "
Σωρεία, σοβαρών ερωτημάτων προκαλεί η απόφαση (άγνωστος ο εμπνευστής), να μην εκτίθεται, από τώρα και στο εξής, στο επισκευασμένο Βυζαντινό Μουσείο Χίου (Μετζιτιέ Τζαμί), το πιστό αντίγραφο της Σφαγής της Χίου, του διάσημου Γάλλου Ζωγράφου Ευγένιου Ντελακρουά.
Ο εκπληκτικός αυτός πίνακας προκάλεσε, τότε, συγκίνηση και... αποτροπιασμό για τις κτηνωδίες των Τούρκων, σε βάρος των κατοίκων της Χίου.
Την έλλειψη του πίνακα, διαπίστωσε σε ξενάγησή της, στο χώρο της έκθεσης η Νομαρχιακή Σύμβουλος Χίου, Ισαβέλλα Μπουρνιά, η οποία ήδη με επιστολή της προς τον Υπουργό Πολιτισμού, Παύλο Γερουλάνο, ζητά την παρέμβασή του.
"ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΗ Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ"
Η Ισαβέλλα Μπουρνιά σχετικά με το θέμα δήλωσε: "Αυτή τη στιγμή ο πίνακας βρίσκεται αποθηκευμένος στο Οσμανίε Τζαμί, που ανήκει στο Υπουργείο Πολιτισμού και στην 3η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, στην περιοχή του Φραγκομαχαλή. Το Οσμανίε Τζαμί, λειτουργεί ως αποθηκευτικός χώρος, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μετακινήθηκε εκεί, προκειμένου να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως έκθεμα." Η κυρία Μπουρνιά μεταξύ άλλων υπογράμμισε: " Χώρος στο Μετζιτιέ Τζαμί, υπάρχει. Υπάρχουν πολλοί κενοί τοίχοι προκειμένου να συμπεριληφθεί το αντίγραφο της σφαγής ως έκθεμα".
"ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ(;)"
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, υπάρχει ήδη μία μυστική προφορική συμφωνία προκειμένου να καθαιρεθεί ο πίνακας, ως ένδειξη απάλειψης του ιστορικού χάσματος που χωρίζει τους δύο λαούς. Για την Ιστορία πάντως, η Τουρκία, επεδίωξε τη μεν πρώτη φορά, να αφαιρεθούν οι ταμπέλες από τις οστεοθήκες των θυμάτων της Σφαγής, στη Μονή του Αγίου Μηνά, που έφεραν την επιγραφή: "ΕΡΓΑ ΟΘΩΜΑΝΩΝ" καθώς και την καθαίρεση της αντίστοιχης επιγραφής στη Νέα Μονή Χίου. Έξι ημέρες, πάντως, πριν γιορτάσουμε την επέτειο της απελευθέρωσης της Χίου (11η Νοεμβρίου 1912) και την ενσωμάτωση με την Ελλάδα, πολλοί αναρωτιούνται, ως που θα φθάσει η Ελληνική υποχώρηση και αν αυτή είναι άξια να διαγράψει τη σφαγή 58.000 κατοίκων και την εξαφάνιση πολιτιστικών εκθεμάτων πανευρωπαϊκής και παγκόσμια εμβέλειας.
Σχόλιο Αλφειού:Ο Γ.Παπανδρέου ως υπουργός Εθνικής Παιδείας,τότε,δεν κατέβασε από τα σχολεία τις εικόνες των Ηρώων του Απελευθερωτικού Αγώνα του 1821;Τότε που χόρευε...ζεϊμπέκικο για χάρη του...Τζεμ;
Με την παραπομπή του "Πλάτωνα" είδα τους φίλους μου Ίωνα και Ήλιο να έχουν προχωρίσει σε δημοσίευση οδηγιών κατασκευής chembusters και οργονίτη στην ελληνική γλώσσα. Είναι γνωστό πως ο Ίωνας είχε διδάξει σε αρκετά άτομα τον τρόπο κατασκευής οργονίτη και θαρρώ πως ήταν πρωτοπόρος σε αυτό τον τομέα. για τη χώρα μας Επίσης υπάρχει το ελληνικό site "οργόνη" που επίσης δίνει πολύτιμες συμβουλές -λινκ υπάρχει από καιρό στην υπο-σελίδα "chemtrails", ωστόσο αναδημοσιεύω εδώ το κείμενο του ήλιου από το esoterica. Καιρός να περάσουμε στη δράση λοιπόν...
Ήλιος 2012: "Λένε ότι οι πιο σημαντικές ανακαλύψεις γίνονται στα πιό απίθανα μέρη.
(...) Αντιγράφω λοιπόν όλο το κείμενο όπως ο ίδιος -ο Ίων Μάγγος- το παρέθεσε στο Facebook:.
Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΡΟ στο ΧΗΜΙΚΟ ΨΕΚΑΣΜΑ των ΟΥΡΑΝΩΝ μας.Αν εχετε αγανακτησει μετα απο 11 χρονια συστηματικου ψεκασματος των ουρανων μας με χημικα και οχι μονον, απο τα αθορυβα υπερηχητικα Boeing και απο τα Orbs ηλεκτρικης αντιβαρυτητος. Τοτε φτιαξτε ενα CB (ChemBuster). Εχει ακτινα δρασεως 20 χλμ. και ενα ανα νομο ειναι το ελαχιστο. Με τρια σε τριγωνο ανα νομο εχετε το τελειο αποτελεσμα. Η πρωτευουσα του νομου να περικλειεται στο τριγωνο. Χρειαζεται να ακουμπα στο χωμα. Επισης το στηριζετε με τρια σχοινακια απο καπου για να μην πεσει απο τον αερα. Το μονο που απαιτειται ειναι πολυ κεφι , μερακι και λιγα εργαλεια. Οσο για το κοστος στοιχιζει οσο ενα καλο γευμα τεσσαρων ατομων σε καλο εστιατοριο. Τα CB τα εφευρε ο Don Croft (βλεπεhttp://www.worldwithoutparasites.com/,http://www.ethericwarriors.com/).
Οι οδηγιες αφορουν ενα χαμηλου κοστους CB το οποιο θα καθαρισει τα chemtrails και θα αποκαταστησει την υγεια των ουρανων σας. Επισης θα αποκαταστησει την φυσιολογικη βροχοπτωση στο μερος σας και το...συνέχεια στην πηγή...
Με τον Ερντογάν να αλωνίζει στην Μέση Ανατολή και να φθάνει μέχρι την Τεχεράνη, την ίδια στιγμή που οι σχέσεις ¨Αγκυρας και Τελ Αβίβ καταγράφουν ιστορικά χαμηλές θερμοκρασίες, το νέο αίτημα των Ισραηλινών προς την Αθήνα για να πραγματοποιήσουν την μεγάλη αεροπορική άσκηση «Ένδοξος Σπαρτιάτης 2», στο Αιγαίο, ήταν από πολλούς στο Πεντάγωνο αναμενόμενο.
Τώρα το θέμα είναι τι θα απαντήσει η κυβέρνηση στους Ισραηλινούς, οι οποίοι θέλουν να επαναλάβουν το σενάριο μίας άσκησης που ουσιαστικά αποτελεί πρόβα επίθεσης στο Ιράν! Τον Μάιο-Ιούνιο του 2008, η Ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία είχε πραγματοποιήσει τον πρώτο «Ένδοξο Σπαρτιάτη». Το σενάριο, όπως είχαν αποκαλύψει πρωτοσέλιδα οι “New York Times”, ήταν πρόβα τζενεράλε για επίθεση στο Ιράν… Πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις μία άσκηση κατά την οποία επί 15 ημέρες συνέβαιναν τα εξής:
- Ισραηλινά μαχητικά αεροσκάφη F-15 και F-16 απογειωνόταν από αεροπορικές βάσεις της χώρας τους φορτωμένα με ό,τι οπλικά συστήματα μπορούσαν να μεταφέρουν και τα οποία ήταν απαραίτητα για αεροπορικές επιδρομές
- Τα μαχητικά πετούσαν έως το Πεδίο Βολής Κρανέας στην κεντρική Ελλάδα, έκαναν εικονικούς βομβαρδισμούς επίγειων στόχων και επέστρεφαν στο Ισραήλ. Ανεφοδιάζονταν μάλιστα από ιπτάμενα τάνκερ.
- Η απόσταση που κάλυπτα τα ισραηλινά μαχητικά ήταν απολύτως ίση με αυτή που θα πρέπει να καλύψουν σε περίπτωση επιδρομής στο Ιράν! Μάλλον μεγάλη σύμπτωση…
- Επιπλέον οι ισραηλινοί δοκίμασαν και τις δυνατότητες εγκλωβισμού που έχουν ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα, τα οποία διαθέτουν οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις
- Περίπου 150 ισραηλινά μαχητικά αεροσκάφη συμμετείχαν στον «Ένδοξο Σπαρτιάτη 1».
Τότε το Πεντάγωνο του Βαγγέλη Μεϊμαράκη είχε δεσμεύσει τους Έλληνες δημοσιογράφους να μην αποκαλύψουν τίποτε για την άσκηση, αν και πολλοί ήταν αυτοί που το γνώριζαν. Η δέσμευση είχε να κάνει με «άκρως απόρρητη» άσκηση και αν δεν το γνωρίζετε, στην αμυντική συμφωνία που έχουμε υπογράψει με το Ισραήλ από το 1994, δεσμευόμαστε να μην ανακοινώνουμε το παραμικρό για τις στρατιωτικές μας ασκήσεις!
Οι Ισραηλινοί δέσμευσαν εμάς και λίγες ημέρες μετά, από ότι φαίνεται, έδωσαν πρωτοσέλιδο στους “New York Times”, προκαλώντας νευρική κρίση στον Μεϊμαράκη, που έστελνε τον υφυπουργό του Κώστα Τασούλα να μαζέψει τα ασυμμάζευτα σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα.
Το θέμα της επανάληψης του «Ένδοξου Σπαρτιάτη» τέθηκε σε κλιμάκιο αξιωματικών της Πολεμικής μας Αεροπορίας, σε σύσκεψη που έγινε στο Τελ Αβίβ. Σε αυτή την συνάντηση – σύσκεψη συμφωνήθηκε η διεξαγωγή δύο ασκήσεων μέχρι το τέλος του χρόνου.
Η μία στην περιοχή μεταξύ Καστελλόριζου και Κρήτης, όπου ισραηλινά ιπτάμενα τάνκερ θα ανεφοδιάσουν ελληνικά F-16.
Η δεύτερη στην Ανδραβίδα, όπου ισραηλινά ελικόπτερα θα πραγματοποιήσουν επιχείρηση διάσωσης – μάχης.
Δηλαδή, με απλά λόγια, τη διάσωση των στρατιωτών που έχουν εγκλωβιστεί σε εχθρικό έδαφος! Με δεδομένο ότι όλα αυτά τα σενάρια αλλά και οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στον Ευρωπαϊκό Τύπο, θέλουν το Ισραήλ να ετοιμάζεται για επιλεκτικά χτυπήματα με ειδικές δυνάμεις εντός του Ιράν, τότε γίνεται κατανοητό γιατί η άσκηση με τα ελικόπτερα που θα γίνει στην Ανδραβίδα, μπορεί να είναι… πονηρή.
Η ουσία είναι ότι στις συσκέψεις που έγιναν στο Τελ Αβίβ γι αυτές τις δύο ασκήσεις, δόθηκε η δυνατότητα στους Ισραηλινούς να θέσουν θέμα για διεξαγωγή ενός ακόμη «Ένδοξου Σπαρτιάτη», ασχέτως αν θα τον ονομάσουν έτσι ή αν θα τον βαφτίσουν με άλλο όνομα.
Την απόφαση καλείται να πάρει η νέα ελληνική κυβέρνηση και από ότι φαίνεται δεν θα είναι μία και τόσο απλή υπόθεση, ακριβώς λόγω του πολύ δυνατού παιχνιδιού που έχει αρχίσει να παίζει η Τουρκία στη Μέση Ανατολή.
Η Άγκυρα δεν δίστασε να τινάξει στον αέρα ακόμη και την άσκηση «Ανατολικός Αετός», στην οποία θα συμμετείχαν Αμερικανοί, Τούρκοι και Ισραηλινοί. Τελικά, έμειναν Αμερικανοί και Ισραηλινοί να ασκούνται σε διάφορα σενάρια που ασφαλώς έχουν να κάνουν με το Ιράν, αφού όλη η άσκηση (η οποία θα ολοκληρωθεί στα μέσα του Νοεμβρίου) έχει να κάνει με αντιμετώπιση πυραύλων που θα έχουν στόχο το Ισραήλ. Στην άσκηση συμμετέχουν 17 πολεμικά πλοία των ΗΠΑ, τα οποία διαθέτουν υπερσύγχρονα αντιαεροπορικά – αντιπυραυλικά μέσα.
Ο κύριος Βενιζέλος και ο κύριος Μπεγλίτης στο υπουργείο Άμυνας μπορεί να μην έχουν εκφράσει ακόμη τις σκέψεις τους, ωστόσο από τα επιτελεία τους έχουν εκφραστεί απόψεις του στυλ «δεν πρέπει να λάβουμε αποφάσεις στηριζόμενοι σε παλαιότερα διπλωματικά ταμπού»…
Αυτό, σε απλή μετάφραση, σημαίνει ότι το «όχι» στο Ισραήλ δεν πρέπει να θεωρείται σαν κάτι δεδομένο. Δεν πρόκειται για μία απλή στρατιωτική άσκηση, αλλά για μία κίνηση στο γεωπολιτικό σκάκι που παίζεται στην εποχή μας. Οι Ισραηλινοί, αναζητούν ζωτικό χώρο για να ασκηθούν και η μόνη χώρα που μπορεί να τους τον προσφέρει αυτή τη στιγμή είναι η Ελλάδα.
ΓΕΕΘΑ και ΓΕΑ φέρονται να έχουν διαφορετικές απόψεις για το θέμα. Το πρώτο δείχνει να ανησυχεί για τις αντιδράσεις που θα προκαλέσει η επανάληψη της ισραηλινής άσκησης. Το ΓΕΑ εκτιμά πως πέρα από τα επιχειρησιακά οφέλη στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία και με δεδομένη την τουρκο-ισραηλινή κόντρα θα ήταν άστοχο να απορρίψουμε αβασάνιστα το ισραηλινό αίτημα. Από την άλλη, όμως, πόσο εύκολο είναι να δεχτούμε να ασκηθούν στην ελληνική επικράτεια σε ένα σενάριο που έστω και θεωρητικά θα είναι προσομοίωση επίθεσης σε μία άλλη χώρα;
Άρχισε ήδη κινητοποίηση το Ισραήλ, για να «θαφτεί» η έκθεση Γκόλντμαν, για τα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας στη Γάζα.
Εν όψει της εισαγωγής προς συζήτηση στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ της έκθεσης Γκόλντμαν (από το όνομα του Νοτιοαφρικανού νομικού επικεφαλής της Επιτροπής Ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ) για τα «εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας στη Λωρίδα της Γάζας» μετά την ισραηλινή στρατιωτική επιχείρηση «Συμπαγές μολύβι», το Ισραήλ ξεκίνησε ήδη κινητοποίηση με στόχο αυτή η έκθεση να «θαφτεί».
«Δεν υπάρχει κάτι το κυνικότερο (απ' αυτήν την έκθεση) , η οποία επίσης απορρέει από τις χώρες εκείνες, που είναι γνωστές για τις εκ μέρους τους παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων», τόνισε μιλώντας στην ισραηλινή δημόσια ραδιοφωνία ο εκ των αντιπροέδρων της κυβέρνησης συνασπισμού, κ. ΜατάνΒιλνάϊ.
Αφότου είδε το φως της δημοσιότητας στο μέσον του Σεπτεμβρίου η έκθεση της Επιτροπής των Ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ για τα εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας (δεν παραγράφονται νομικά) μετά την ισραηλινή εισβολή και δράση στη Λωρίδα της Γάζας των ενόπλων δυνάμεων του Ισραήλ στα τέλη Δεκεμβρίου 2008-αρχές Ιανουαρίου του 2009, η ισραηλινή κυβέρνηση αποδύθηκε σε έντονη διπλωματική εκστρατεία, ώστε με την μεσολάβηση φιλικών κρατών η έκθεση να «θαφτεί».
Μόλις χθες Τρίτη υποδεχόμενος στο υπουργείο Εξωτερικών ξένους διπλωμάτες στην Ιερουσαλήμ, ο υφυπουργός των Εξωτερικών, κ. Ντάνι Άγιαλον, εκτίμησε ότι, «η έκθεση αυτή ζημιώνει τα συμφέροντα όχι μόνον του Ισραήλ, αλλά κάθε δημοκρατικού κι ειρηνιστικού κράτους, που αντιμετωπίζει την τρομοκρατία».
Πρόκειται για την έκθεση που υιοθέτησε τον Οκτώβριο το Συμβούλιο για τα Ανθρώπινα δικαιώματα του ΟΗΕ-εδρεύει στη Γενεύη-και ενόχλησε το επίσημο Ισραήλ, δεδομένου ότι του προσάπτονται με την έκθεση «εγκλήματα πολέμου», αλλά και «πιθανά εγκλήματα κατά της Ανθρωπότητας», στη διάρκεια της επιχείρησης «Συμπαγές μολύβι».
Αυτό που περισσότερο ανησυχεί την ισραηλινή ηγεσία είναι η προοπτική σύλληψης μελών της στο εξωτερικό και παραπομπής-ή και καταδίκης τους-ενώπιον του σχετικώς νέου Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου του ΟΗΕ. «Οι ένοπλες δυνάμεις μας είναι οι ηθικότερες σε όλο τον κόσμο», ανέφερε στις ανωτέρω δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος Βιλνάϊ.
Αλλη επίσημη πηγή, που ζήτησε να μείνει ανώνυμη, ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ότι «και οι ένοπλες δυνάμεις της Γαλλίας, της Γερμανίας και των ΗΠΑ προκαλούν "παράπλευρες" απώλειες αγωνιζόμενες κατά της τρομοκρατίας, της πειρατείας, "μη-κρατικών στοιχείων", ειδικά στο Ιράκ ή στο Αφγανιστάν».Από την πλευρά του, ο επικεφαλής του Γενικού Επιτελείου του Ισραήλ, ο στρατηγός Γκάμπι Ασκενάζι, «προϊδέασε σήμερα ότι πιθανόν να εκδηλωθούν κι άλλες στρατιωτικές ενέργειες στη Λωρίδα της Γάζας» με στόχο την καταπολέμηση της οργάνωσης Χαμάς.
«Μπορεί ξανά να αντιμετωπίσουμε τους εκτοξευτήρες των ρουκετών, που είναι κρυμμένοι και σπαρμένοι εντός μιας από τις περισσότερο πυκνοκατοικημένες περιοχές», στον κόσμο, ανέφερε ο στρατηγός Ασκενάζι. «Θα ξαναπολεμήσουμε στα χωριά, τις πόλεις, τα τζαμιά, τα νοσοκομεία, τις παιδικές χαρές, τα σχολεία, κάνοντας έναν πόλεμο που μάς επιβάλλεται από τους εχθρούς μας», πρόσθεσε.
Το Ισραήλ επίσημα κατηγορεί το Ιράν και τη Συρία ότι, παρέχουν εξοπλισμούς στην Χαμάς και στη λιβανική σιΐτικη οργάνωση Χεζμπολάχ. Η τελευταία το θέρος του 2006 έριξε περισσότερες από τέσσερις χιλιάδες ρουκέτες στο βόρειο Ισραήλ. Ενώ εξελισσόταν η επιχείρηση «Συμπαγές μολύβι», η Χαμάς έριξε περισσότερες από χίλιες ρουκέτες στο νότιο Ισραήλ. Μάλιστα, στα ισραηλινά μμε προβάλλεται σήμερα ρεπορτάζ για την κατάσχεση πολεμικού φορτίου από το Ιράν κάπου στη Μεσόγειο και κατά τους αναλυτές αυτή η προβολή δεν αποτελεί χρονική σύμπτωση. Στο ρεπορτάζ έπεται η πρωθυπουργική δήλωση ότι «τέτοιο πολεμικό υλικό μπορεί να πλήξει ισραηλινές πόλεις».
Επίσης, ο στρατηγός Άμμος Γιαντλίν, των μυστικών υπηρεσιών, αποκάλυψε χθες Τρίτη ότι, η Χαμάς, «δοκίμασε ήδη ιρανικό πύραυλο, ικανό να πλήξει το Τελ Αβίβ». Η Χαμάς αντέτεινε ότι, «πρόκειται για έναν ισραηλινό αντιπερισπασμό, επειδή συζητείται στον ΟΗΕ η έκθεση Γκόλντστόουν».
Βέβαια, η Βουλή των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ υπερψήφισε χθες Τρίτη απόφαση, με την οποία «πρέπει ρητά να απορριφθεί κάθε στήριξη στη μελλοντική εξέταση» της έκθεσης Γκολντστόουν. Όμως στο Ισραήλ δεν αυταπατώνται (ιδίως μετά την εμπειρία του 1975, όταν η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ κατήγγειλε τον Σιωνισμό, κάτι που απέσυρε μετά έτη κάτω από έντονες αμερικανικές πιέσεις). Γνωρίζουν, δηλαδή, στο Ισραήλ ότι, στον ΟΗΕ θα προκύψει τώρα πλειοψηφία, που θα «απαιτήσει»: τουλάχιστον να διαλευκάνει τα συντελεσθέντα στη Γάζα αρχές 2009 «μία αξιόπιστη Εξεταστική των πραγμάτων Επιτροπή», υπό το πρίσμα της καταπάτησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως τονίζεται από πολλούς διπλωμάτες εφημ. ΒΗΜΑ
Επί του Ελληνικού Θεάτρου! Αμυδρά φαίνονται και τα κλοπιμαία επί των...τοίχων,αφαιρεθέντα εκ των τειχών! Καμαρώνουν οι "απόγονοι" για τα έργα των..."προγόνων"!
Στο χώρο της Επισκοπής Τεγέας τον περασμένο αιώνα έγιναν ανασκαφές από Γαλλική αποστολή και αποκαλύφθηκαν τμήμα του αρχαίου θεάτρου, λείψανο της Στοάς της αρχαίας Αγοράς και δύο παλαιοχριστιανικές Βασιλικές. Τα υπόλοιπα μνημεία στο χώρο αυτό αποκαλύφθηκαν κατά τις πρόσφατες ανασκαφές του Εφόρου Αρχαιοτήτων Δρα Θ. Σπυρόπουλου.
Οι δύο παλαιοχριστιανικές Βασιλικές (που αποκάλυψε ο Γάλλος καθηγητής Berard) έχουν αφανισθεί, εκτός από τμήμα της λεγόμενης Βασιλικής του Θύρσου. Σε αυτό διασώζεται ψηφιδωτό δάπεδο που αναπαριστά τους Ποταμούς της Εδέμ και τους Μήνες του Ετους. Στο διάστημα 1982-1995 εγιναν νέες ανασκαφές οι οποίες χρηματοδοτήθηκαν από το ΄Ιδρυμα "ΒΙΟΧΑΛΚΟ Μ. Ν. Στασινόπουλος.
Τα σημαντικότερα μνημεία του αρχαιολογικού χώρου της Επισκοπής είναι:
Aρχαίο θέατρο (Ελληνιστικών Χρόνων)
Τμήματα της αρχαίας Αγοράς (Ελληνιστικών και Ρωμαϊκών Χρόνων)
Όχι δεν είναι στην Ελλάδα!Που είναι;Στα νησιά Φερόες,πάνω από την Αλβιώνα(Αγγλία)!Ναι,αλλά από εκεί είχε περάσει ο Πυθεύς,στο ταξίδι του προς τον Βόρειο Πόλο!Ναι,αλλά μόνο αυτός; Στο ταξίδι του ο Πυθεύς,ξεκινώντας από τη Μασσαλία το 347 π.χ.χ.,έφτασε και στη Θούλη! Που είναι;Στη Γροιλανδία και συγκεκριμένα:στις 76 μοίρες, 32' 15.98" Βόρεια και στις 68 μοίρες,50' 32.46" Δυτικά!
Για να δούμε και κάποια άλλα ονόματα νησιών πάνω στον πλανήτη!
-Νήσοι Αντίποδες(Τσάθαμ,Ν/Ανατολικά της Ν.Ζηλανδίας,που δυστυχώς το όνομά τους παραμένει στην ιστορία και στη γεωγραφία γραμμένο πάνω στον τοίχο μιας εκκλησίας! Δείτε στη φωτογραφία!44° 14' 33.97 S 176° 14' 13.39 W
Και βέβαια να μη περνούν απαρατήρητατα ονόματα Πολυνησία,Μελανησία,Μικρονησία,Φιλιππίνες,που είναι καθαρά ελληνικά! Τι να μας πουν και για τις ονομασίες...Αρκτική και Ανταρκτική! Αυτά είναι μόνο κάποια ενδεικτικά στοιχεία... Άραγε,γιατί να έχουν ονόματα που θυμίζουν Ελλάδα;
Οι συγγραφείς του παρόντος μπλοκ δεν είναι κομματικοί, δεν είναι ναζιστές ή οτιδήποτε άλλο, δεν δέχονται πλέον ηλίθιους και υβριστικούς χαρακτηρισμούς. Είμεθα απλά Έλληνες χωρίς περαιτέρω χαρακτηρισμούς. Υβριστικά και δόλια σχόλια δούρειων ίππων δεν θα δημοσιεύονται καθώς το ποιόν των αναγνωστών μας αλλά και η δική μας αξιοπρέπεια δεν το επιτρέπουν.
Προσκυνητάρι για ευσεβείς πιστούς
Κάντε (με προσευχή) ευσεβή κλικ στην εικόνα
ΑΘΑΝΑΤΟΙ
Για κείνους που πέθαναν στις Θερμοπύλες, ένδοξη η τύχη, ωραίος ο θάνατος, βωμός ο τάφος, μνήμη παντοτινή αντί για θρήνος, κι η μοίρα τους αντικείμενο εγκωμίων. Σάβανο σαν κι αυτό μήτε η σαπίλα μήτε ο χρόνος ο πανδαμάτορας θα αμαυρώσει των γενναίων ανδρών. Και το μνήμα την καλή φήμη της Ελλάδας διάλεξε για ένοικό του. Μάρτυρας είναι ο Λεωνίδας, ο βασιλιάς της Σπάρτης, που μέγα στολίδι άφησε πίσω του την αρετή και δόξα αιώνια. (Σιμωνίδης, λυρικός ποιητής)
Παίδες Ελλήνων,σημερινοί... Έχετε τη δύναμη να αγωνιστείτε;;; Για τα παιδιά,τις γυναίκες, τους Πατρώους Θεούς και για τους τάφους των προγόνων που περιέχουν τα κόκκαλά τους;;;;;;; ΤΩΡΑ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ!!!!!!!