στην φάρμα του κ. Brad Davis στην Αμερική γεννήθηκε ένα μοσχαράκι με δυο σημάδια σε σχήμα σταυρού στο μέτωπο που ξεσήκωσαν τον κόσμο καθώς ο κ. Brad Davis είναι πεπεισμένος ότι πρόκειται για κάποιο θεϊκό μήνυμα...
Η ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΡΑ ΣΠΑΝΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ΄ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Αριστοτέλης
ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ Κ.ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ ΚΑΙ Γ.ΜΑΤΖΑΒΙΝΟΣ ΥΠΑΚΟΥΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ,ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΟ ΒΑΣΙΛΕΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
ΤΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΣΥΝΟΔΕΥΣΑΝ ΤΡΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ,
Ο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ,Ο ΜΙΝΩΣ ΛΕΒΗΣ,ΚΑΙ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΣΜΙΔΗΣ.
Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΝΗΡΧΕΤΟ ΕΙΣ ΟΥΓΚΙΑΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΒΑΡΟΥΣ 610.796 ΚΑΙ 431/ΟΟΟ.
ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 41 ΟΤΑΝ ΠΙΑ ΗΤΑΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΟΠΩΣ Ο ΧΡΥΣΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΟΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΗ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ.
Ο ΧΡΥΣΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕΜΕ ΤΑ ΑΝΤΙΤΟΡΠΙΛΙΚΑ <<ΒΑΣΙΛΕΑ ΓΕΩΡΓΙΟΝ>> ΚΑΙ <<ΒΑΣΙΛΙΣΣΑΝ ΟΛΓΑ>> ΕΙΣ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ.
ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΦΕΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΝΑΝΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΕ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΑΣΦΑΛΗ.ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΗΤΑΝ Η Ν.ΑΦΡΙΚΗ!!!!!!!(ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ Η Ν.ΑΦΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΗΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΕΜΦΥΛΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ!!!!!)
Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΣΟΥΔΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ!!!!!!!ΣΥΝΟΔΟΙ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΜΙΝΩΣ ΛΕΒΗΣ.
ΜΕΤΑ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΓΓΛΟ ΝΑΥΑΡΧΟ ΤΟ ΚΑΤΑΔΡΟΜΙΚΟ <<ΔΙΔΩ>>.Ο ΧΡΥΣΟΣ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΘΗΚΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΟ ΥΠΟΚΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΙΤΩΡΙΑ ΜΕΣΩ ΣΟΥΕΖ.
ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΥΣΟΣ Η ΑΥΓΥΠΤΙΑΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ.ΔΕΧΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΟΝΟΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΟΥ Β.
Ο ΧΡΥΣΟΣ ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΕ ΣΤΟ GERMISTON TOYΤΡΑΣΒΑΑΛ ΟΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΞΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΥΞΗ ΤΟΥ ΣΕ ΡΑΒΔΟΥΣ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΧΡΥΣΟΣ ΒΑΡΟΥΣ 608.350 ΚΑΙ 790/000.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ Ο ΧΡΥΣΟΣ ΠΗΓΕ ΓΙΑ ΦΥΛΑΞΗ ΣΤΑ ΘΥΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΑ ΤΗΣ SOUTH AFRIKA RESERVE BANK.
AYTO EINAI TO XRONIKO THS DIAΣΩΣΗΣ TOY EIS XΡΥΣΟΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΟΤΑΝ Ο ΑΓΓΛΟΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΠΑΛΑΙΡΕΤ ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΕ ΟΠΩΣ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑ ΝΟΥ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΧΡΥΣΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΗΛΠΙΖΕ ΟΤΙ Ο ΧΡΥΣΟΣ ΘΑ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ.
ΓΙ'ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΔΙΟ Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ-ΕΞΕΛΙΠΕ,ΑΧΙΣΕ ΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΤΕ ΠΟΙΚΙΛΟΤΡΟΠΟΣ.
Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΥ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ ΤΟΥ 1941 ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΓΕΝΝΑ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ........................................................
ΤΑ ΠΑΡΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ Θ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΑΤΤΙΚΗ.
-Τις ωφελούμενες αποζημιώσεις προς στις μαρτυρικές πόλεις και χωριά.
-Το κατοχικό δάνειο.
- Και τις αρπαγές διαφόρων αρχαιοτήτων.
Τα επιχειρήματα που κατά βάση προβάλλονται είναι ότι το χρέος έχει ήδη εξοφληθεί,(?) ή ότι το θέμα έχει παραγραφεί λόγω του χρόνου που έχει περάσει.
Έχει ακουστεί ακόμη και το επιχείρημα (που στερείται σοβαρότητας) ότι τα περισσότερα από τα ευρωπαϊκά κονδύλια που παίρνει η Ελλάδα είναι χρήματα της Γερμανίας.
Ουσιαστικά δηλαδή δεν έχουν κανένα σοβαρό επιχείρημα που να μπορεί να σταθεί με αξιώσεις.
Αυτό το δάνειο είναι μια υποχρέωση που δεν μπορούν να την αποσείσουν.
Tα γερμανικά δικαστήρια αρνούνται να εκδικάσουν ατομικές προσφυγές και το θεωρούν ως ζήτημα διακρατικών συμφωνιών.
Και χρησιμοποιώ το «θα έπρεπε» γιατί όλα αυτά τα πενήντα-εξήντα χρόνια ένα πέπλο μυστηρίου καλύπτει την υπόθεση.
Καθότι από την ελληνική πλευρά - δηλαδή οι κυβερνήσεις - αποφεύγουν οποιαδήποτε διαπραγμάτευση με τη Γερμανία, όχι μόνο για τις αποζημιώσεις των θυμάτων ή για το θέμα των αρχαιοτήτων , αλλά ακόμη και για το κατοχικό δάνειο.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επί τόσα χρόνια εξαιρείται η Ελλάδα από όλες τις άλλες κατεχόμενες χώρες από ναζιστικά στρατεύματα που εισέπραξαν τις αποζημιώσεις.
Στην ουσία τηρούν «σιγήν ιχθύος», χωρίς να έχουν ασκήσει καμία πίεση στη Γερμανία.
Το ζήτημα των πολεμικών αποζημιώσεων δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται κάτω από το βάρος μιας ρουτίνας, που επιφέρει η μεγάλη χρονική απόσταση.
Μια ...και κλαίει η ψυχή μου, υπάρχει η „αυθεντική“
αγία λόγχη και σαν ιερό κειμήλιο, σας την προσφέρουμε, δείτε την:
Επειδή κρατάει χρόνια αυτή η ιστορία... και έχει αρχίσει από πολύ παλιά, δηλαδή η ξενοκρατία και οι υποτελείς Έλληνες ηγέτες, οπαδοί της λελογισμένης υποτέλειας και εθελοδουλείας, συνιστούμε το βιβλίο του Κυριάκου Σιμόπουλου "Ξενοκρατία, Μισελληνισμός και Υποτέλεια", έκδ. Στάχυ. Εδώ το ομώνυμο κεφάλαιο του βιβλίου από το διαδικτυακό περιοδικό Freeinquiry.gr - Ελεύθερη Έρευνα.
Εκρωμαισμένος στην πολιτική του ιδεολογία ήταν ο πολύς Πλούταρχος ο Χαιρωνεύς. Φίλος Ρωμαίων μεγιστάνων, προστατευόμενος του Τραϊανού και Ρωμαίος πολίτης ο ίδιος με το όνομα Μέστριος Φλώρος - από τον πάτρωνά του(1). Επώνυμος άρχων στη γενέτειρά του και ίσως βοιωτάρχης, έμπιστος δηλαδή της ρωμαϊκής εξουσίας.
Έχει αφομοιώσει την πολιτική της Ρώμης απέναντι στον υπόδουλο ελληνισμό. Προπαγανδίζει την pax romana και αποφεύγει οποιαδήποτε δυσάρεστη για τους Ρωμαίους κρίση ή αναφορά. Το έργο του είναι ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών για τον αρχαίο κόσμο, αλλά αναξιόπιστο σε ό,τι αφορά τις ελληνορωμαϊκές σχέσεις, τη ρωμαϊκή κυριαρχία στην Ελλάδα και τις ελληνικές αντιδράσεις.
Ο Πλούταρχος γράφει ως πιστός Ρωμαίος πολίτης. Βλέπει τη ρωμαϊκή τυραννία και την εξαθλίωση των ελληνικών πληθυσμών. Γνωρίζει τον εκφαυλισμό της ρωμαϊκής εξουσίας και των ρωμαιόφιλων Ελλήνων συνεργατών. Αλλά είναι ευνοούμενος και προνομιούχος, ανήκει στην τοπική ολιγαρχία και...συνέχεια στην πηγή...
Από e-mail του Εκηβόλου, ο οποίος κάνει προτάσεις στον Τρύφωνα Ολύμπιο στην
δημιουργία του νέου ιδεολογικού πολιτικού φορέα, σε ιδεολογικό πλαίσιο .
Φίλε Τρύφωνα Ολύμπιε
1ον
Υπάρχει επείγουσα αναγκαιότητα, επειδή το κοινό των ελλήνων βρίσκεται σε αδιέξοδο, έχοντας καταντήσει απο παλιά σε κοινό ρωμιών και γραικύλων, καταστρέφεται στις μέρες μας παγιδευμένο σε βορβορώδες έλος.
2ον
(α και β) Τα δυο αιτήματα είναι αλληλένδετα απο την φύση τους και πρέπει να συνεξετάζονται συσχετισμένα. Επειδή δεν είναι δυνατόν να προαχθεί το έθος των ελλήνων, αν δεν αποκτήσει το κοινό των ελλήνων ιστορική επίγνωση και αντιστρόφως. (Όπως στο πρόβλημα της προέλευσης του αυγού και του όρνιθος).
(γ) Έχω την γνώμη ότι οι έλληνες πρέπει να είναι απο αυτούς που θα πρωτοστατήσουν σε μια Νέα Αναγέννηση της Ανθρωπότητας. Αλλά ποιοι έλληνες;; Αυτοί που έχουν ελληνική παιδεία! Χωρίς να υπεισέρχεται κανένα άλλο κριτήριο.
(δ) Πρέπει λοιπόν να προκριθούν όλα τα αιτήματα
3ον
Ένα τέτοιο παλαιόφρον νεωτεριστικό κίνημα θα είναι βιώσιμο αν αναφέρεται στις αγέραστες αξίες των ελλήνων: στην ελευθερία, στην ισοπολιτεία, στην δημοκρατία. Αν καταφεύγει πάντα στην ψήφο των πολιτών, δηλαδή αν εφαρμόζει την άμεση δημοκρατία και αποδέχεται την εξουσία του Δήμου.
4ον
Προσφέρομαι εθελοντής σε ότι μου ήθελε ζητηθεί*
Διατελώ υμέτερος
Εκηβόλος
Γιάννης Αλεξάκης
Υ. Γ. * Υπό την αίρεση ότι το καταστατικό θα εξοπλιστεί με διατάξεις που απο το πρώτο στάδιο και σε όλα τα επίπεδα, σε ότι αφορά την δράση του κινήματος προς τα έξω, αλλά και σε ότι αφορά τις ενδοκομματικές διαδικασίες, θα κατοχυρώνουν την αρχή της άμεσης δημοκρατίας και την χωρίς αναβολές εφαρμογή της.
«ΟΣΤΙΣ ΕΝ ΤΩι ΠΡΩΤΩι ΛΟΓΩι ΤΗΝ ΨΗΦΟΝ ΑΙΤΕΙ ΟΡΚΟΝ ΑΙΤΕΙ, ΝΟΜΟΝ ΑΙΤΕΙ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΝ ΑΙΤΕΙ!»
ΟΛΥΜΠΙΕ ΤΡΥΦΩΝ
1ΟΝ
ΤΗι ΕΜΗι ΔΟΞΗι ΑΝΑΓΚΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΕΣΤΙ - ΟΤΙ ΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΙΝΟΝ ΑΠΟΡΟΝ ΓΕΓΟΝΕΝ - ΕΚΠΑΛΑΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΕΣ ΚΟΙΝΟΝ ΡΩΜΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΙΚΥΛΩΝ - ΕΠΙ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΗΜΩΝ ΔΙΑΦΘΕΙΡΕΤΑΙ ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΝ ΕΣ ΕΛΟΣ ΒΟΡΒΟΡΩΔΕΣ
2ΟΝ
(α ΚΑΙ β): ΔΥΟΙΝ ΑΙΤΗΜΑΤΟΙΝ ΣΥΜΠΛΟΚΩΣ ΠΕΦΥΚΟΤΩΝ – ΧΡΕΙ ΣΥΝΑΠΤΕΙΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΡΕΙΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑΝ -
ΤΟΥ Δ’ ΕΝΕΚΕΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΟΥΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΟΥΚ ΕΦΙΚΤΗ Η ΜΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΟΙΝΟΝ ΕΠΙΓΕΓΝΩΚΕΝ - ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΩΣ – (ΩΣ ΟΡΝΙΣ ΕΞ ΩΟΥ ΚΑΙ ΩΟΝ ΕΞ ΟΡΝΙΘΟΣ)
(γ): ΦΗΜΙ ΔΕ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙΣΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΙΝ ΧΡΕΙ! - ΑΛΛΑ ΤΙΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ; - ΑΠΑΝΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΠΑΙΔΕΥΣΙΝ ΕΧΟΝΤΩΝ! – ΤΗΝ ΔΕ ΚΡΙΣΙΝ ΟΥΚ ΑΝ ΔΕΙ ΔΙΑΛΑΜΒΑΝΕΙΝ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΤΕΡΑ.
(δ): ΟΘΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΧΡΕΙ ΠΡΟΑΙΡΕΙΣΘΑΙ
3ΟΝ
ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΠΑΛΑΙΦΡΩΝ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΣ ΕΝ ΤΑΙΣ ΠΑΡΑΥΤΙΚΑ ΣΥΝΘΗΚΑΙΣ ΒΙΩΣΙΜΟΣ ΕΣΕΣΘΑΙ ΤΩΝ ΑΕΙΘΑΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΞΙΩΝ ΧΡΩΜΕΝΟΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΕ ΚΑΙ ΙΣΗΓΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - ΜΕΤΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΨΗΦΟΥ ΚΑΤΑ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΟΝ ΛΟΓΟΝ - ΔΗΛΑ ΔΗ ΧΡΩΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΙΝ ΚΑΙ ΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΡΑΤΟΣ.
4ΟΝ
ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΔΙΑΤΙΘΕΜΑΙ
ΕΚΗΒΟΛΟΣ
Έκθεση αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας (οδηγός εκθεμάτων), Τ.Ε.Ε.Α.ΠΗ. Πανεπιστημίου Πατρών, Πάτρα, 2007.Είναι μέλος της Εταιρείας Μελέτης Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας ενώ το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος και το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας του έχουν αναθέσει τη μελέτη και ανακατασκευή σημαντικών μηχανισμών της αρχαιότητας.
Αρχαία ελληνική τεχνολογία (οδηγός εκθεμάτων), αυτοέκδοση, Πάτρα, 2008, (ISBN: 978-9963-9270-2-9).
Γνωστές και άγνωστες πτυχές της αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας, Ίδρυμα Λανίτη, Λεμεσός Κύπρου, 2009. (ISBN: 978-9963-9270-2-9).
Δείτε μερικά από τα επιτεύγματα αυτά
Το υδραυλικό αυτόματο των «φθεγγόντων ορνέων» και της «επιστραφείσης γλαυκός»
Yδραυλικός ατέρμονας κοχλίας του Αρχιμήδη
Aλφάδι
Ναυτικό δρομόμετρο
Ποδοκίνητος τόρνος
Η «σιδηρά χειρ»
«Φιλοσοφική λίθος» του Ήρωνος
Στην ιστοσελίδα του Μουσείου μπορείτε να δείτε τα υπόλοιπα εκθέματα
----------------------------------------------------------------------------
To Μουσείο βρίσκεται στην ανατολική πλευρά της κεντρικής πλατείας του Κατακόλου, απέναντι από το σιδηροδρομικό σταθμό
Πληροφορίες για το Μουσείο:
Κώστας Κοτσανάς
Ομήρου 18, Πύργος
Κινητό-φορητό τηλέφωνο 6942420157
http://www.kotsanas.com
kostas@kotsanas.com
Πηγή των άρθρων: