22 Σεπτεμβρίου 2009
Φέρνουν τους λαθρομετανάστες από το Καλαί...στην Ελλάδα!Που τους φέρνετε...ρε!
Δεκάδες μέλη ανθρωπιστικών οργανώσεων σχημάτισαν ανθρώπινη αλυσίδα μπροστά από τους μετανάστες, οι μισοί από τους οποίους ήταν παιδιά. «Η ζούγκλα είναι δική μας», έγραφαν τα πανώ τους.
Ωστόσο η αστυνομία περικύκλωσε το πλήθος και προχώρησε στη σύλληψη 278 μεταναστών, οι 132 από τους οποίους είναι ανήλικοι. Πολλοί έκλαιγαν καθώς αναγκάζονταν να απομακρυνθούν με τη βία από τον καταυλισμό, απ΄όπου ήλπιζαν να περάσουν στη Βρετανία. Υπολογίζεται ότι πριν από την έναρξη της επιχείρησης, είχαν εγκαταλείψει τον καταυλισμό περίπου 1000 άνθρωποι. Μετά τις συλλήψεις, εκσκαφείς μπήκαν μέσα στον καταυλισμό και ισοπέδωσαν τα αυτοσχέδια καταλύματα που είχαν στηθεί.
«Η επιχείρηση δεν έχει στόχο τους ίδιους τους μετανάστες. Στόχος είναι τα δίκτυα που έχουν στηθεί και θυμίζουν μαφία. Πουλούν το ταξίδι στην Αγγλία πολύ ακριβά», επισήμανε ο υπουργός Μετανάστευσης της Γαλλίας Ερικ Μπεσόν.
Όπως ο ίδιος πρόσθεσε, δεν πρόκειται για έναν «καταυλισμό παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας, αλλά για βάση διακίνησης ανθρώπων που πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης και βίας». «Υπάρχουν αρχηγοί, φατρίες και επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας. Επί του γαλλικού εδάφους ο νόμος της ζούγκλας δεν μπορεί να επικρατήσει», συμπλήρωσε ο υπουργός.
Σύμφωνα με τις γαλλικές αρχές, οι λαθρομετανάστες- κυρίως Αφγανοί- θα κληθούν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους ή να ζητήσουν άσυλο. Όσοι αρνηθούν να φύγουν με τη θέλησή τους, θα απελαθούν.
Εσείς ψηφίζετε...οι τραπεζίτες κερδίζουν!Κορόϊδα...
«Ένεση» κερδών στις τράπεζες 400 εκατ. ευρώ
Του Πέτρου Λεωτσάκου
Mε μια κίνηση ματ και με τη συναίνεση του ελληνικού δημοσίου αλλά και της Τραπέζης της Ελλάδος οι τράπεζες κατάφεραν να διασώσουν τα κέρδη τους από τους τόκους έναντι των 4 δισ. ευρώ που έλαβαν μέσω του προγράμματος στήριξης του Δημοσίου. Ταυτόχρονα απομακρύνεται και ο χρόνος υλοποίησης νέων αυξήσεων κεφαλαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ι» το Υπουργείο Οικονομίας εξετάζει σοβαρά την πρόταση που κατέθεσαν οι τραπεζίτες σύμφωνα με την οποία οι τόκοι δεν θα βαρύνουν πλέον τα κέρδη αλλά τα κεφάλαια, όπως ισχύει και σε αρκετές χώρες της Ευρώπης. Προφανώς η κίνηση αυτή θα είναι ευεργετική για την κερδοφορία του 2009 και του 2010. Παράλληλα από τη στιγμή που διέσωσαν την κερδοφορία τους θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τον χρόνο υλοποίησης αυξήσεων κεφαλαίου και πλέον δεν επείγονται.
Ως γνωστό οι τράπεζες που έλαβαν τα 4 δισ. ευρώ υποχρεούνται να πληρώνουν 10% επιτόκιο στο ελληνικό δημόσιο ετησίως ή 400 εκατ. ευρώ. Για το 2009 το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου σε 230 εκατ. ευρώ λόγω καθυστερήσεων στις εκταμιεύσεις, τα οποία θα επιβάρυναν τα κέρδη τους. Π.χ. η AlphaBank, που έλαβε 940 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο, θα πληρώσει το 2009 περίπου 55 εκατ. ευρώ καθώς περιλαμβάνονται 7 μήνες του χρόνου εξαιτίας των καθυστερήσεων στις εκταμιεύσεις. Ανάλογα θα πλήρωνε και η Eurobank περίπου 55 εκατ. ευρώ, η ΑΤΕ 39 εκατ. ευρώ και η Εθνική 20,5 εκατ. ευρώ.
Με βάση την υφιστάμενη νομοθεσία οι τράπεζες κάθε χρόνο πρέπει να αποδίδουν τους τόκους στο Δημόσιο και θα τα αφαιρούν από τα κέρδη τους. Όμως τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν προφανώς θα έπλητταν καίρια την κερδοφορία τους. Π.χ. η Alpha ή η Eurobank σε ετήσια βάση θα πληρώνουν 95 εκατ. ευρώ σε τόκους για τα κεφάλαια που έλαβαν, δηλαδή τα κέρδη ενός τριμήνου.
Είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι οι διοικήσεις των τραπεζών και ειδικά αυτές που έλαβαν μεγάλα ποσά κινητοποιήθηκαν. Κορυφαία τραπεζικά στελέχη συναντήθηκαν με τον υπουργό Οικονομίας και τη διοίκηση της Τραπέζης της Ελλάδος και έθεσαν το θέμα ζητώντας τα κεφάλαια που έλαβαν οι τράπεζες να μην λογίζονται ως δάνειο αλλά...συνέχεια...εδώ
"ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ".
(Κείμενο της ομάδας Ελλήνων στο θρήσκευμα «Αρκαδία»)
(Να επισημάνουμε για την σωστή ανάγνωση των κειμένων, ότι η αρχαία Ελληνική λέξη: « φιλία » σημαίνει πρωτίστως αγάπη και δευτερευόντως έχει την σημερινή έννοια της λέξεως, καθώς, φιλώ = αγαπώ. (η λέξη: φιλία είναι το ουσιαστικό του ρήματος: φιλώ)).
«Αγάπησις απόδεξις παντελής.»
Η Αγάπη είναι η παντελής αποδοχή.
- Πλάτων (Ορισμοί)
«Όλους αγάπα.»
- Φωκυλίδης
«Ο ανώτερος άνθρωπος, περισσότερο από κάθε τι, αφιερώνεται στη Σοφία και την Αγάπη. Το πρώτο είναι θνητό αγαθό ενώ το δεύτερο είναι αθάνατο.»
- Επίκουρος (Επικ. Προσφ. 78)
«Φιλοφρόνει πάσιν.» Να αγαπάς τους πάντες (όλους τους ανθρώπους) και τα πάντα.(φιλοφρονώ = φρονώ φίλα = σκέφτομαι με Αγάπη για κάποιον/κάτι. Το: πάσιν, είναι δοτική πληθυντικού των: οι πάντες, τα πάντα. Περιέχει και τις δύο λέξεις, έννοιες). - Δελφικό Παράγγελμα.
«Αφετηρία των αρετών είναι η ευσέβεια, και κορυφαίο όριό τους η Αγάπη.»
- Πυθαγόρας ο Σάμιος
«Η Αγάπη προς τους ανθρώπους είναι καθήκον, αφού είμαστε όλοι παιδιά του ίδιου θεού.»
- Επίκτητος
«Φιλότητα αντί διαφοράς εθέλειν.»
Να θέλετε Αγάπη αντί της έχθρας.
- Ανδοκίδης
«Αγαπάσθαι και οικείν ευδαιμόνως.»
Να αγαπιέσθε και να κατοικείτε με ευδαιμονία (μεταξύ σας).
- Πλάτων (Πολιτεία)
«Ν ανταποδίδης την Αγάπη με Αγάπη.»
- Ησίοδος (Έργ. Και.Ημ.)
«Φιλία Αγάπα.»
Να αγαπάς.(Τους ανθρώπους, τους θεούς, κλπ.)
(Δελφικό Παράγγελμα)
-«Αγάπα τον πλησίον μικρά ελαττούμενος». Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου. - Θαλής ο Μιλήσιος
«Χρω φιλανθρώπως και δικαίως τοις εντυγχάνουσι.»
Να αγαπάς τους ανθρώπους και να τους συμπεριφέρεσαι με δικαιοσύνη, όσους τυχαίνει να έχεις σχέσεις.
- Πλούταρχος (Ηθ, 88c)
«Εχούσης γάρ τι της ψυχής αγαπητικόν εν εαυτή, και πεφυκυίας, ώσπερ αισθάνεσθαι και διανοείσθαι και μνημονεύειν, ούτω και φιλείν.»
Η ψυχή κλείνει μέσα της δύναμη Αγάπης καθώς επλάστηκε για να αισθάνεται, να σκέπτεται και να θυμάται, έτσι επλάστηκε και για ν'αγαπά.
- Πλούταρχος (Σόλων,7,3,1-4)
(Ο Πλούταρχος ήταν Ιερέας των Δελφών.)
«Η Αγάπη προς τον άνθρωπο μας προστάζει να βοηθάμε τους ξένους.»
- Επίκουρος
«Φιλοφρονήσασθαι αλλήλους»
Να αγαπάτε αλλήλους (ο ένας τον άλλον).
- Πλάτων (Νομ. 738 D) (Επίσης, Ξενοφών (Κυρ. Αναβ.4.5,34).)
«Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν.»
Γεννήθηκα για ν' αγαπώ, όχι για να μισώ.
- Σοφοκλής (Αντιγόνη)
«Φιλίαν φύλαττε»
Να διαφυλάττεις την Αγάπη.
(Δελφικό παράγγελμα)
«Να αγαπάτε όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τη φυλή η την θρησκεία στην οποία ανήκουν.»
- Επίκτητος
...
Όλο το κείμενο εδώ: agapi-to-periexomeno-tis-ellinikis-thriskeias-1.pdf 946.78 Kb 31/08/2009, 13:40
Σχόλιο Αλφειού: Αυτό το τελευταίο,του Επίκτητου,αλλά και κάποια άλλα,προτρέπουν περιέργως σε μια δουλική αντιμετώπιση των αντιπάλων.Διότι,ναι μεν,πρέπει ο άνθρωπος να αγαπά και όχι να μισεί,αλλά τι γίνεται όταν ο άλλος σε μισεί και εσύ εθελοτυφλείς; Η ιστορία μας διδάσκει,βάσει των καταγραφέντων σφαγιασμών,δηώσεων και ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΩΝ κατά των προγόνων,ότι αυτά τα παραγγέλματα ήταν η Αχίλλειος πτέρνα,την οποία εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο οι εχθροί των Ελλήνων και του Ελληνικού Πολιτισμού!
Κι αν οι χριστιανοί...καυχώνται για τους "μάρτυρές τους",ότι "μαρτύρησαν" για την αγάπη του Χριστού τους,τότε οι Έλληνες σφαγιάστηκαν από τους χριστιανούς για την αγάπη προς τους..."ανθρώπους"!
Διότι ένα από τα παραπάνω,για παράδειγμα του Ησίοδου,που λέει:
«Ν ανταποδίδης την Αγάπη με Αγάπη.»
- Ησίοδος (Έργ. Και.Ημ.),πρέπει να συμπληρωθεί με τα παρακάτω του ιδίου,ο οποίος προέτρεπε διαφορετικά τους Έλληνες:
"...τον φιλέοντ' επί δαίτα καλείν,τον δ' εχθρόν εάσαι'..."
"...Σ' εκείνον που σε αγαπάει να κάνεις το τραπέζι,και αυτόν που σε εχθρεύεται να τον αφήνεις..."
"...τον φιλέοντα φιλείν,και τωι προσιόντι προσείναι.
και δόμεν,ός κεν δωι,και μη δόμεν,ός κεν μη δωι..."
"...Αυτόν που σε αγαπάει να τον αγαπάς,και να συντρέχεις όποιον σε συντρέχει.
Να προσφέρεις σε όποιον σου προσφέρει,και να μην προσφέρεις σε όποιον δε σου προσφέρει..."
"...πήμα κακός γείτων,όσσον τ' αγαθός μέγ' όνειαρ.
έμμορέ τοι τιμής,ός τ' έμμορε γείτονος εσθλού.
ουδ' άν βους απόλοιτ',ει μη γείτων κακός είη..."
"...Ο κακός γείτονας αποτελεί τόσο μεγάλο κακό,
όσο μεγάλη ευεργεσία είναι ο καλός.
Είναι πραγματικά τυχερός εκείνος που του έτυχε καλός γείτονας,
κι ούτε το βόδι του θα χάσει,εφόσον ο γείτονας του δεν είναι φαύλος..."
(Ησίοδος,Έργα και Ημέρες)
Στο διάβα της ιστορίας,λοιπόν,παρατηρούμε βάσει των αποτελεσμάτων ότι,όλοι οι γείτονες μόνο αγάπη και φιλία δεν έδειξαν προς το Έθνος των Ελλήνων και τον Πολιτισμό του!
Δούρειος Ίππος,λοιπόν,η "αγάπη" όπως την μετέδιδαν ως ιδέα οι φιλόσοφοι!
Διότι παλαιά οι Σοφοί άλλα εννοούσαν όταν μιλούσαν για τη "φιλία" και την "αγάπη" και άλλως προέτρεπαν τους Έλληνες!
Τότε διαμορφώθηκαν ελεύθερα πνεύματα και ΗΡΩΕΣ όπως ο Αχιλλεύς,ο Πάτροκλος,ο Οδυσσεύς,ο Ιδομενεύς και άλλοι!Όπως ο Λεωνίδας!Όπως αργότερα ο Αλέξανδρος!
Λέει για παράδειγμα ο Σόλων: «γλυκός στους φίλους μου, πικρός για τους εχθρούς μου»
Ο Πίνδαρος (Πυθ.2.83-85) το έθεσε καλύτερα ή οδυσσιακότερα όλων: «Φίλον ειη φιλείν… ατ' εχθρόν έων λύκοιο δίκαν υποθεύσομαι, αλλ' άλλοτε πατέων οδοίς σκολιαίς» Δηλαδή: στον φίλο θα φερθώ φιλικά, αλλά στον εχθρό μου όμως, σαν λύκος θα ορμήσω μπροστά του, από κάθε λογής δρόμο και μονοπάτια σκοτεινά»
Με τη διαστρέβλωση,λοιπόν, του όρου και της έννοιας της φιλίας και της αγάπης,απώλεσαν την ικανότητα της οδυσσιακής εξυπνάδας και αν θέλετε και πονηριάς και κατήντησαν οι Έλληνες δουλοπρεπείς!Περιέργως η διαστρέβλωση άρχισε με την εισβολή ξένων και δη ασιατικών σοφιστικών ιδεολογημάτων,όταν συναντήθηκαν στην Ασία,ο Ελληνικός Πολιτισμός από τη μιά και ο ξενόφερτος θεοκρατικός Δόλος από την άλλη!Αργά αλλά σταθερά,όπως το σαράκι που τρώει το ξύλο,αποσαθρώθηκαν οι σταθερές βάσεις πάνω στις οποίες στηρίχθηκε και μεγαλούργησε αυτό το παγκοσμίως αναγνωρισμένο επίτευγμα των Ελλήνων!
Αυτή την αποσάθρωση πλήρωσαν οι Έλληνες,χάνοντας τα ξεκάθαρα ελληνικά πνευματικά στηρίγματά τους με συνέπεια ολοκληρωτική υποδούλωσή τους.
Ποιός ήταν ο Επίκτητος για παράδειγμα;
[Ο Επίκτητος αναφέρεται ως παιδί δούλων και φέρεται ότι γεννήθηκε στην Ιεράπολη της Φρυγίας, εξ ου ενίοτε και το προσωνύμιο Ιεραπολίτης. Φθάνοντας στην Ρώμη και ο ίδιος υπήρξε δούλος δημοσίου τινός υπαλλήλου Επαφροδίτου. Σε αυτή την περίοδο φαίνεται πως παρακολούθησε τα μαθήματα φιλοσοφίας του Μουσόνιου Ρούφου. Όταν στη συνέχεια έγινε απελεύθερος, άρχισε να διδάσκει τη στωική φιλοσοφία. Εξαιτίας σχετικού διατάγματος του Δομιτιανού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη Ρώμη και να μεταβεί στη Νικόπολη της Ηπείρου, όπου ίδρυσε φιλοσοφική σχολή. Μεταξύ των μαθητών του συγκαταλέγεται ο ιστορικός Φλάβιος Αρριανός, ο πραγματικός καταγραφέας των φιλοσοφικών του απόψεων, καθώς ο ίδιος δεν άφησε κανένα σύγγραμμα.
Βικιπαίδεια...Βίος]
Δείτε κι αυτό:Επίκτητος
Για να δούμε και ποιός ήταν ο...Επαφρόδιτος,στην παλαιά ανάρτησή μας!...
Ποιος δολοφόνησε τον Νέρωνα;
Αν όμως οι Έλληνες δεν δέχονταν "εισβολές" και ήλεγχαν αυστηρά τις ιδέες περί "αγάπης",τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ.Αφετηρία του Χρυσού Αιώνος του Ελληνικού Πολιτισμού.
ΟΙ ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ
Μᾶς κατηγοροῦν ὅτι πολιτικολογοῦμε συνεχῶς, φίλες καὶ φίλοι· δυστυχῶς εἴμαστε ἀναγκασμένοι, λόγῳ τοῦ ὅτι βιώνουμε μία κατάσταση τῆς ὁποίας κύριο χαρακτηριστικὸ ἀποτελεῖ ἡ ἐπιχείρηση συρρικνώσεως τοῦ καθόλου Ἑλληνισμοῦ καὶ ὁ ἐπίσημος πολιτικὸς κόσμος περὶ ἄλλα τυρβάζει, ὅπως συνήθως λέγεται σ' αὐτὲς τὶς περιπτώσεις. Δὲν μᾶς φθάνει ἡ πολιτιστικὴ ἀποβλάκωση, ἡ ὁποία προωθεῖται βάσει σχεδίου, μέσῳ τῶν Μ.Μ.Ε. καὶ τῶν λοιπῶν χειριστικῶν μηχανισμῶν, τῆς Ἐκκλησίας συμπεριλαμβανομένης, ἡ συνεχὴς ἐπίθεση στὸ λαϊκὸ εἰσόδημα ἀπ' τοὺς μηχανισμοὺς τῆς διαφθορᾶς καὶ τῆς παρακμῆς, οἱ ὁποῖοι προσπαθοῦν νὰ ὁλοκληρώσουν τὸ ἀπάνθρωπο σχέδιο τοῦ οἰκονομικοῦ νεοφιλελευθερισμοῦ, ἔχουμε καὶ ἀπειλὲς νέου τύπου ἐναντίον τῆς ἐδαφικῆς ἀκεραιότητος τῆς χώρας μας, προκειμένου μετὰ τὴν λεγομένη Νέα Μέση Ἀνατολὴ τῶν Μπούς, Ράϊς καὶ CIA, νὰ λάβουν σάρκα καὶ ὀστᾶ τὰ Νέα Βαλκάνια.Τὰ ἐπεισόδια τὰ ὁποῖα πιστοποιοῦν τὰ ἀνωτέρω διαδέχονται τὸ ἕνα τὸ ἄλλο σὲ ρυθμοὺς καταιγιστικούς, πείθουν δὲ ἀκόμη καὶ τὸν πιὸ δύσπιστο· ἡ διάλυση τῆς ἑνιαίας Γιουγκοσλαβίας καὶ τὰ ἀνυπόστατα ἱστορικῶς κρατίδιαπροτεκτοράτα, οἱ ἐδαφικὲς βλέψεις τῶν βαλκανικῶν λαῶν, οἱ τουρκικὲς προκλήσεις στὸ Ἀρχιπέλαγος, ἰδιαιτέρως δὲ οἱ ἀπὸ κοινοῦ στρατιωτικὲς ἀσκήσεις (ἔρευνας καὶ διάσωσης τὶς ὀνομάζουν) Τουρκίας καὶ Ἰσραήλ[1], ἀλλὰ καὶ ἡ ὑπογραφὴ ἑνὸς παραπλανητικοῦ ὡς πρὸς τὴν ὀνομασία του, μειοδοτικοῦ ὅμως κατ' οὐσίαν συμφώνου, τοῦ Memorandum of Understanding ἀπ' τὴν Ἐπιτροπὴ Ἐθνικῆς Ἀμύνης καὶ Ἐξωτερικῶν τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων[2], ἀξίζουν τοὐλάχιστον τῆς προσοχῆς μας.
Μοιραῖα ὁ κοινοῦς νοῦς ταξιδεύει 2500 χρόνια πρίν, τότε ποὺ μία ἄλλη ἀποικιοκρατικὴ δύναμη, ἡ περσικὴ αὐτοκρατορία, προσπαθοῦσε νὰ ἐπιβάλλῃ τὴν Νέα Τάξη τῆς ἐποχῆς, στὸν ἴδιο χῶρο καὶ μὲ δυσμενέστερους συσχετισμοὺς δυνάμεων· διετύπωσε μάλιστα καὶ τὶς ἴδιες περίπου ἀπαιτήσεις: γῆν (ἑλληνικὴ) καὶ ὕδωρ (θάλασσα ἑλληνική). Ἡ ἑλληνικὴ ἀπάντηση, ἂν καὶ ἀντάξια τῆς ἱστορίας τῶν πατέρων μας, ἐνεῖχε καὶ ἀρνητικὲς πτυχές: ἡ προσβολὴ τῶν πρέσβεων[3], ὑπῆρξε ὄντως βάρβαρη, ἐξ οὗ καὶ ἡ σκληρὴ ἀπάντηση τοῦ, προστάτη τῶν κηρύκων, θεοῦ τῶν Δελφῶν στοὺς ἀπεσταλμένους τῶν Ἀθηναίων[4]· οἱ Σπαρτιᾶτες εἶχαν φροντίσει νὰ ἐπανορθώσουν, κρατοῦσαν ἄλλως τε ζωντανὴ ἀκόμη τὴν παράδοση τῶν Ταλθυβιαδῶν, στέλνοντας στὰ Σοῦσα τὸν Βοῦλι καὶ τὸν Σπερθία, οἱ Ἀθηναῖοι ὅμως ἐθεωροῦσαν ὅτι ἡ περσικὴ ὕβρις ἔπρεπε νὰ πληρωθῇ μὲ τὸ ἴδιο νόμισμα. Εἶχαν τὴν τύχη νὰ ἡγῆται τῆς πόλεως ὁ Θεμιστοκλῆς, ὁ ἱδρυτὴς τῆς θαλασσοκρατορίας, ὁ ὁποῖος ἔσπευσε νὰ ἐξηγήσῃ τὸν δεύτερο (καὶ ἠπιότερο) χρησμὸ τῆς Πυθίας Ἀριστονίκης, κατὰ τὸ δοκοῦν, δίνοντας στὰ ξύλινα τείχη τὴν ἀλληγορικὴ σημασία τῶν τριήρεων.
Τὸ στρατιωτικὸ μέρος τῆς ναυμαχίας εἶναι γενικῶς γνωστό· ἄλλως τε τόσο ὁ Ἡρόδοτος, παρὰ τὶς γενικότερες ὑπερβολές του, ὅσο καὶ ὁ Αἰσχύλος μὲ τὸν ποιητικό του οἶστρο, περιέγραψαν μὲ σχετικὴ ἀμεροληψία τὴν καταστροφὴ τοῦ βασιλικοῦ στόλου (200 βυθισμένα πλοῖα ἔναντι 40 ἑλληνικῶν). Γνωστὲς δὲν εἶναι, λόγῳ τοῦ ὅτι ἀποσιωποῦνται, οἱ συνέπειες τῆς ἑλληνικῆς νίκης καί, τὸ κυριότερο, τὰ διδάγματά της σ' ἐμᾶς. Γιὰ πρώτη φορὰ στὴν ἱστορία παρατηρεῖται νικηφόρα ἀπάντηση καὶ πλήρης ταπείνωση Ἀσιάτη εἰσβολέα, ὁ ὁποῖος ἐπίστευε ὅτι, καταλαμβάνοντας τήν, ἔτσι κι ἀλλοιῶς, ἀνυπεράσπιστη πόλη τῶν Ἀθηνῶν λίγους μῆνες πρίν, εἶχε καταλάβει ὅλη τὴν Ἑλλάδα. Πρόκειται βεβαίως γιὰ μεγάλο δίδαγμα, ὅτι δηλαδὴ ἡ περσικὴ ἰσχὺς δὲν εἶναι ἀκατανίκητη καὶ θὰ τροφοδοτήσῃ σειρὰ ἐξεγέρσεων στοὺς σκλαβωμένους λαοὺς τῆς ἀχανοῦς αὐτοκρατορίας, πρωτίστως δὲ στοὺς Ἴωνες τῆς Μ. Ἀσίας, τὸ δὲ ἠθικὸ τῶν πολιτῶν[5] θὰ ἀνέβῃ στὰ ὕψη καὶ θὰ τεθοῦν οἱ βάσεις, μετὰ καὶ τὴν νίκη στὶς Πλαταιές, νὰ οἰκοδομηθῇ ὁ κλασσικὸς πολιτισμὸς τοῦ Χρυσοῦ Αἰῶνος.
Οἱ συνέπειες αὐτὲς γίνονται πιὸ εὐδιάκριτες, ἐὰν σκεφτοῦμε διαφορετικά: τί θὰ ἐπακολουθοῦσε σὲ περίπτωση περσικῆς νίκης· μ' ἄλλα λόγια, τὸ σκοτάδι τὸ ὁποῖο ἐκάλυψε τὸν ἑλλαδικὸ χῶρο, ἀλλὰ καὶ ὅλον τὸν κόσμο ἀπ' τὸν πέμπτο μεταχριστιανικὸ αἰῶνα καὶ μετά, θὰ ἦταν γεγονὸς μία χιλιετία πρὶν καὶ οἱ λαοί, ἐκτὸς τοῦ ὅτι δὲν θὰ ἐγνώριζαν ποτὲ τὸν κλασσικὸ πολιτισμό, θὰ εἶχαν χάσει ὁποιαδήποτε ἐλπίδα ἀντίστασης στὶς κατὰ καιροὺς νεοταξικὲς ἐπιβουλές. Θὰ ἦταν εὐκολότερο γιὰ τὶς ἀνὰ χῶρες προδοτικὲς πολιτικὲς ἐλίτ, νὰ προπαγανδίζουν πάντοτε τὴν συνδιαλλαγὴ καὶ τὴν παράδοση ἄνευ ὅρων, ποτὲ τὴν ἀντίσταση.
Σήμερα ἀγαπητὲς φίλες καὶ φίλοι, μὲ τὴν παρουσία μας στὸν Τύμβο τῶν Σαλαμινομάχων, πράττουμε τὸ ἐλάχιστο, τὸ αὐτονόητο. Θεωρῶ ὅτι συντόμως θὰ κληθοῦμε νὰ ὑπερασπισθοῦμε τὸ μέγιστο.
Γιὰ τὸ Φ.Ε. ΑΘΗΝΑ ΕΡΓΑΝΗ
Κωνσταντῖνος Σταυρόπουλος
[1]. Ὁ πληροφορημένος ἀκροατὴς ὑποψιάζεται ἀμέσως ὅτι ἀναφέρομαι στὴν «Ἔμπιστη Γοργόνα», ἄσκηση ἡ ὁποία διεξήχθη νοτίως τοῦ Καστελορίζου κι ἐντὸς τοῦ ἑλληνικοῦ ἐναερίου χώρου, τουρκικοῦ (sic) στὴν ἐπίσημη ἱστοσελίδα τῶν ἐνόπλων δυνάμεων τοῦ σιωνιστικοῦ Κράτους, τοῦ γνωστοῦ FIR Ἀθηνῶν, τὴν 21η Αὐγούστου τρέχοντος ἔτους (ἐφημ. Πρίν, Κυριακὴ 23/08, σ.4).
[2]. Κατὰ τὸν Σ. ΚΑΣΙΜΑΤΗ (ἐφημ. Καθημερινή, Παρασκευὴ 28/08, σ.2) τὸ μνημόνιο αὐτὸ ἐπιτρέπει στὸ ΝΑΤΟ νὰ ἀγοράζῃ ἑλληνικὸ ἔδαφος (to acquire property, ὅπως εἶναι ἡ ἐπίσημη διατύπωση), ἐὰν κι ἐφ' ὅσον οἱ ἐπιχειρησιακές του ἀνάγκες τὸ ἀπαιτήσουν· σημειωτέον ὅτι τὸ νομοσχέδιο αὐτό, ἐκτὸς τῶν ... ἐνδοτικῶν τῆς Ν. Δ., ὑπερψήφισαν καὶ οἱ ... ὑπερπατριῶτες τοῦ ΛΑ.Ο.Σ.
[3]. ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΥ, Βίοι παράλληλοι (Θεμιστοκλῆς), 6: «ἑρμηνέα γὰρ ὄντα συλλαβὼν διὰ ψηφίσματος ἀπέκτεινεν, ὅτι φωνὴν Ἑλληνίδα βαρβάροις προστάγμασιν ἐτόλμησε χρῆσαι». Στὸ ἴδιο πλαίσιο σκληρότητος ἐντάσσεται καὶ ἡ, ἐκ τῶν πραγμάτων, ἀναπόφευκτη θυσία τῶν τριῶν νέων Περσῶν αἰχμαλώτων στὸν ὠμηστὴ Διόνυσο, κατὰ διαταγὴν τοῦ μάντη Εὐφραντίδη (πβ. ΑΥΤΟΘΙ, 13).
[4]. ΗΡΟΔΟΤΟΥ, Ἱστοριῶν, Ζ΄ (Πολύμνια), 140: «ὦ μέλεοι, τί κάθησθε; λιπὼν φεῦγ' ἔσχατα γαίης... ἄκρα...»
[5]. Ὁ ἐθνικὸς προσδιορισμὸς στὸ σημεῖο αὐτὸ εἶναι, κατὰ τὴν γνώμη μου, ἐντελῶς περιττός.
Πηγή...
Δείτε εδώ τα ονόματα των πλοίων του Ελληνικού Στόλου!:
ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ.ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ.Αναφωνούμε ΟΧΙ στη λήθη.Τα ονόματα των τριήρων της εν Σαλαμίνι ναυμαχίας.
Θα τρίβετε τα μάτια σας...κοψοχέρηδες!
Αφοπλιστικά ειλικρινής ο Παπανδρέου:”δούλεψα και τους Ρώσους (εκτός από τους Έλληνες) στο θέμα Κοσσυφοπεδίου”!
Δημοσιεύθηκε από olympiadaΜε τους Ρώσους είχα συνεργαστεί στο παρελθόν επιτυχημένα. Είχαμε συντάξει μάλιστα από κοινού την επιστολή (LI) για τα Ηνωμένα Έθνη με την οποία η διεθνής κοινότητα έθετε σαφείς εγγυήσεις για την ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ στο θέμα του Κοσσυφοπεδίου.
Κάντε κλικ στην φωτογραφία για τις αναλυτικές δηλώσεις του ΓΑΠ τότε και την παραδοχή του για την “χειραγώγηση” του Ελληνικού λαού. Ειλικρινής και σταθερός, οφείλουμε να το αναγνωρίσουμε.
Τα έπεα πτερόεντα του ΓΑΠ!
Δεν είπε ο ΓΑΠ,ποιοί χρωστούν τα 31.000.000.000 ευρώ!Γιατί από ό,τι γνωρίζουμε,οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι δεν μπορούν να αποφύγουν τη δαγκάνα της Εφορίας,ούτε και πεθαμένοι!
Είπε ο ΓΑΠ,ότι θα...προσπαθήσει να μαζέψει τα...6.000.000.000 ευρώ,φυσικά(λέμε εμείς), από αυτούς που ΔΕΝ είναι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι!
Ένα τόσο τεράστιο ποσό απλήρωτων φόρων,αφού δεν προέρχεται από εργαζόμενους και συνταξιούχους,η λογική λέει ότι είναι αποτέλεσμα τζίρου τρισεκατομμυρίων ευρώ!
Ρωτάμε,λοιπόν,ποιοί μπορούν και κάνουν τζίρο τρισεκατομμυρίων ευρώ;
Και ποιό είναι αυτό που βγαίνει ως νόημα από την πρόταση που είπε;
Ότι θα έρθει σε...διαπραγματεύσεις με τους φοροδιαφεύγοντες!
Ετσι όμως διαιωνίζει την τραγελαφική κατάσταση μέσα στην οποία λειτουργεί αυτό το "κράτος" των ΔΥΝΑΤΩΝ από τη μία και των ΑΔΥΝΑΤΩΝ από την άλλη!
Κι αν οι ΑΔΥΝΑΤΟΙ είναι οι εργαζόμενοι και οι συνταξιούχοι,δηλαδή η μεγάλη πλειοψηφία των κατοίκων(πολιτών γι' αυτόν),τότε οι ΔΥΝΑΤΟΙ,συμπερασματικά,είναι οι εφοπλιστές,οι βιομήχανοι,οι τραπεζίτες,οι τσιφλικάδες(υπάρχουν ακόμη!),η ΕΚΚΛΗΣΙΑ Α.Ε.,και πολλοί άλλοι που έχουν...οφ-σορ εταιρείες,μη εξαιρουμένων των πολιτικών!
Ουσιαστικά,λοιπόν,έπεα πτερόεντα αυτά που είπε!
ΑΟΖ.Τι φοβάται η Ελλάδα και δεν προχωρά;
[Η Αθήνα επιθυμεί να επεκτείνει το ταχύτερο δυνατόν τη συνεργασία με τη Λιβύη στον ενεργειακό τομέα και στην άντληση πετρελαίου σε περιοχές που θα εκχωρηθούν σε ελληνικά συμφέροντα, αλλά προηγουμένως θα πρέπει να ρυθμιστεί ένα πρόσθετο εμπόδιο, που προέρχεται από την πλευρά της Λιβύης και μάλιστα το υπουργείο Ενεργείας της. Συγκεκριμένα, στους χάρτες, που από το 2004 έχει κυκλοφορήσει το λιβυκό υπουργείο Ενέργειας στο Διαδίκτυο, με τις περιοχές, χερσαίες και θαλάσσιες για πιθανά κοιτάσματα πετρελαίου, η ζώνη οικονομικής εκμετάλλευσης της Λιβύης στη θάλασσα εκτείνεται μέχρι τα 200 ν.μ. Ως εκ τούτου, στην περιοχή οικονομικής εκμετάλλευσής της στη Μεσόγειο, περιλαμβάνεται και η νήσος Γαύδος!
Από το 2004, η ελληνική κυβέρνηση έχει επιχειρήσει, με επισκέψεις υφυπουργών, μεταξύ των οποίων και του υφυπουργού Εξωτερικών Γ. Βαληνάκη, να θέσει «μαλακά» το θέμα αυτό στους Λίβυους αρμόδιους. Η «υπόσχεση» ήταν ότι στον επόμενο χάρτη για τα κοιτάσματα πετρελαίου της Λιβύης, θα έχει αφαιρεθεί η νήσος Γαύδος από τη ζώνη οικονομικής εκμετάλλευσης στη Μεσόγειο.
Ομως, ακόμα και μια τέτοια κίνηση δεν λύνει το θέμα, καθώς η Γαύδος παραμένει αμφισβητήσιμη, στον τομέα της οικονομικής εκμετάλλευσης, αφού το ελληνικό κράτος δεν έχει ακόμα ξεκαθαρίσει στα πόσα μίλια εκτείνεται η ελληνική οικονομική ζώνη. (Σ.σ. στην οικονομική ζώνη δεν ασκείται κυριαρχία και έτσι η Γαύδος δεν αποτελεί «γκρίζα ζώνη» για τη Λιβύη, όπως παλαιότερα το είχε επιχειρήσει σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο η Τουρκία πριν από μερικά χρόνια).]
...απόσπασμα
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/03/2006
Ένα από τα πιο βασικά δικαιώματα που έχουν όλα τα διεθνώς αναγνωρισμένα κράτη είναι το δικαίωμα της κυριαρχίας που ασκούν στην επικράτειά τους. O όρος επικράτεια δεν περιλαμβάνει μόνο το έδαφος ενός κράτους αλλά τον εναέριο και το θαλάσσιο χώρο που το περιβάλλει στην περίπτωση του παράκτιου κράτους. Αναφορικά με τον εναέριο και θαλάσσιο χώρο υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί που διέπουν την άσκηση των κυριαρχικών δικαιωμάτων των κρατών κατά τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μην αμφισβητείται το δικαίωμα αυτό αλλά και να διασφαλίζεται η διεθνής αεροπλοΐα και ναυσιπλοΐα.
Θαλάσσιος χώρος - Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας
Η Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας ( UNLOSC ) του 1982, μεταξύ άλλων, δίνει σαφείς ορισμούς για την Αιγιαλίτιδα Ζώνη (Α.Ζ.) ή τα Χωρικά Ύδατα, τη Συνορεύουσα ή Παρακείμενη Ζώνη, την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ).
Η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, η οποία συμφωνήθηκε το 1982 στο Montego Bay της Τζαμάικα και τέθηκε σε εφαρμογή στις 16 Νοεμβρίου 1994, αντικατέστησε τέσσερις παλαιότερες διεθνείς συνθήκες. Σε ψηφοφορία που έγινε στις 30 Απριλίου 1982 στη Νέα Υόρκη για τη νέα Σύμβαση 130 κράτη ψήφισαν υπέρ, τέσσερα κατά και 17 τήρησαν αποχή. Μεταξύ των κρατών που ψήφισαν κατά της Σύμβασης ήταν και η Τουρκία. Μέχρι το τέλος του 2008 επικύρωσαν τη Σύμβαση 157 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Κύπρος ( 12 Δεκεμβρίου 1988 ) και η Ελλάδα ( 21 Ιουλίου 1995 ).
Η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας εισήγαγε πολλές καινοτομίες μεταξύ των οποίων και η δημιουργία Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), η οποία αρχίζει από την ακτογραμμή και φθάνει μέχρι και 200 ναυτικά μίλια από αυτή. Το άρθρο 56 της Σύμβασης καθορίζει τα δικαιώματα, τις αρμοδιότητες και τις υποχρεώσεις του παράκτιου κράτους στην ΑΟΖ. Συγκεκριμένα το κράτος έχει κυριαρχικά δικαιώματα για την έρευνα, την εκμετάλλευση, τη διατήρηση και τη διαχείριση των ζώντων ή μη πόρων του βυθού, του υπεδάφους και των υπερκείμενων υδάτων. Εν ολίγοις, το παράκτιο κράτος μπορεί να εκμεταλλεύεται τους φυσικούς πόρους της ζώνης αυτής, όπως για παράδειγμα εκμετάλλευση ενέργειας από ανέμους, ύδατα κ.τ.λ. Επίσης μπορεί να στήνει τεχνητές νησίδες ή άλλες κατασκευές. Όλα τα κράτη έχουν δικαίωμα ελεύθερης ναυσιπλοΐας, υπερπτήσης, πόντισης καλωδίων, αρκεί να κινούνται μέσα στα πλαίσια που ορίζει το διεθνές δίκαιο και να μην απειλούν την ασφάλεια του παράκτιου κράτους.
Επίσης το άρθρο 121, παράγραφος 2 της Σύμβασης, αναφέρει ρητά ότι όλα τα νησιά διαθέτουν ΑΟΖ και ότι η ΑΟΖ ενός νησιού καθορίζεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που καθορίζεται και για τις ηπειρωτικές περιοχές.(απόσπασμα)
Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών - Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών της Κύπρου
Διαβάστε μια κατατοπιστική συνέντευξη και δείτε χάρτες για τις ΑΟΖ.
Συντάκτης: Λάμπρος Παπαντωνίου, Θεόδωρος Καρυώτης
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2009
Ακολουθεί μία συνέντευξη του καθηγητή του πανεπιστημίου του Maryland κ. Θεόδωρου Καρυώτη στον Λάμπρο Παπαντωνίου. Ο καθηγητής ισχυρίζεται ότι η οριοθέτηση Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ - Exclusive Economic Zone EEZ) από την Ελλάδα λύνει τα περισσότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στο Αιγαίο με την επιθετικότητα της Τουρκίας. Η συνέντευξη πρωτοδημοσιοεύθηκε στο ηλεκτρονικό περιοδικό ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ.
συνέχεια... εδώ
Η Τουρκία προχώρησε,η Κύπρος το ίδιο,η κυβέρνηση της Ελλάδας γιατί τρέμει;
ΚΚΕ και ΛΑΟΣ υπέρ της κατάσχεσης της περιουσίας της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Α.Ε.
Βόμβα στα θεμέλια της Εκκλησίας έρριξε ο Καρατζαφέρης στο ντιμπέϊτ!
Η Παπαρήγα βέβαια άναψε το φυτήλι που φύτεψε πριν μέρες ο Παπανδρέου,με τη δήλωσή του για φορολόγηση της περιουσίας της χριστιανικής Εκκλησίας!
Τι είπε ο Καρατζαφύρερ;Ότι στο παπαδαριό αρκούν οι ναοί!Πέραν τούτων,δεν έχουν χρείαν εταιρειών και περιουσιών!Όσο για το πως θα ζήσουν οι ρασοφόροι,είπε ότι,θα τύχουν της κρατικής αρωγής!Και τώρα πως ζουν;Δεν είναι όλοι κρατικοί υπάλληλοι;Δεν πληρώνονται από τον Δημόσιο κορβανά;Τέλος πάντων,το θέμα είναι η...σκάστρα που πέταξε ο Καρατζαφύρερ!Διότι περί σκάστρας πρόκειται!
Ο άνθρωπος δεν έχει ούτε...ιερό,ούτε όσιο!Θόλωσε τα νερά για να ψαρέψει ψήφους από τους Έλληνες που είναι υπέρ της κατάσχεσης της αμύθητης περιουσίας της Εκκλησίας Α.Ε.
Να δούμε πως θα γλιτώσει από την...αγιαστούρα του Άνθιμου!
21 Σεπτεμβρίου 2009
Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΡΟΥΝΗΣ ΖΕΙ!ΟΙ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΖΗΤΟΥΝ ΛΥΤΡΑ!ΤΟ ΥΠ.ΕΞ. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΛΕΕΙ ΤΙΠΟΤΑ;
τον Θανάση τους,δηλώνουν ότι ξεπουλάνε ό,τι έχουν και δεν έχουν για να πληρωθούν τα λύτρα!Πηγή...
ΖΩΝΤΑΝΟΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΑΣ!
ΙΣΛΑΜΑΜΠΑΝΤ –Οι Ταλιμπάν απαιτούν λύτρα δύο εκατομμύριων δολαρίων αντάλλαγμα για την έκδοση τριών από τους Αφγανούς ηγέτες και για μια ασφαλή έκδοση του απαχθέντος κ. Αθανάσιου Λερούνη.
Σε επιστολή του με ημερομηνία 19ης Σεπτεμβρίου, ο κ. Λερούνης ευχαρίστησε όλους εκείνους που προσπαθούσαν να λύσουν τα ζητήματα με τους Ταλιμπάν και να εξασφαλίσουν την ασφαλή επιστροφή του. Επίσης δήλωσε:
Ζω με μια ομάδα Ταλιμπάν. Είναι πολύ φιλόξενοι και κάνουν ότι καλύτερό μπορούν για τη ζωή και την ασφάλειά μου. Η συμπεριφορά των Ταλιμπάν απέναντι μου είναι πολύ καλή. Θα επιθυμούσα να ευχαριστήσω όλους εκείνους τους ανθρώπους που κάνουν ότι καλύτερο μπορούν για να λύσουν το πρόβλημά μου, ειδικά τον κ. Majid και τον κ. Nasir που ήρθαν στο Nooristan να με επισκεφτούν και να προσπαθήσουν να λύσουν το πρόβλημα.
Περισσότερα εδώ...