2. ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ: ΕΛΛΗΝΕΣ
"Ελληνική θρησκεία του ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ" ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΥΘΕΪΣΤΕΣ, ΕΘΝΙΚΟΙ ή ΑΡΧΑΙΟΘΡΗΣΚΟΙ.
http://ermionh.blogspot.com/2010/08/blog-post_24.html
2. ΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΝΗΜΕΙΟ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ» ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ
«Ακολουθώ άλλην ερμηνείαν του 12θέου.
Πρώτον η ελληνική θρησκεία δεν ήταν πολυθεϊα ή ειδωλολατρεία. Η θρησκεία είναι Μονοθείκή διότι υπεράνω όλων είναι ο Ζευς Πατήρ (κατά το Dyaus Pitar των Ινδών). Ο Πλάτων λέγει «η του παντός ψυχή» και «η του Διός φύσις». Οι άλλοι 12 είναι αντικειμενική έκφρασις της ζωικής εν γένει ψυχοσυνθέσεως (της του Διός «φύσεως») ή του Αριστοτελικού «δυνάμει» το οποίον είναι αναγκαία προϋπόθεσις του «ενεργεία». (Ο Απόλλων συμβολίζει το πνεύμα, η Αθηνά την σοφίαν, ο Άρης το πολεμικόν, ό Ερμής το εμπορικόν, η Αφροδίτη το ερωτικόν κ.ο.κ.) . Όλοι υπάγονται στον Δία δηλαδή στο ΕΝ, και, κατά την ανθρώπινη αντίληψη, είναι μέσον (το «διάμεσον») συμμετοχής στα ανθρώπινα και παρεμβάσεως στο Υπερτατον ΟΝ (όπως οι Άγιοι κατά την Χριστιανική θρησκεία - ο αρχαίος σε περίπτωση κινδύνου επεκαλείτο την Αθηνά όπως ο νέος επικαλείται την Παναγία.ή τον Άγιο Νικόλαο). Όλο το 12θεο συνοψίζεται στο ΕΝ όπως εξελίσσεται η αρχική ιδέα του Παρμενίδη και Πλάτωνος με τον Πλωτίνο ο οποίος λέγει «έφεσις προς το ΕΝ, θεώ!
ομοιωθήναι» (και τούτο βρίσκεται σε απόλυτη σύμπνοια με την Ινδική θρησκεία του Brahman -Nirvana αλλά και την Δυτική φιλοσοφία,όπως π.χ. στον Descartes ο οποίος αναγνωρίζει ότι η idee claire et distincte είναι ατελής- imparfaite, αλλά γίνεται τέλεια όταν θεωρείται ότι μετέχει στην universality des etres -Med. IV, στην παγκοσμιότητα των όντων).
Από το άλλο μέρος η αρχαία θρησκεία δεν αρνείται την ανθρώπινη φύση (γι' αυτό και στον Όλυμπο ισχύουν τα ανθρώπινα πάθη), δεν αρνείται τον «άνθρωπο ως έχει» εκ φύσεως (της «του Διός φύσεως») υπό τον όρον της υπακοής στην φρόνηση και την σοφία η οποία εξασφαλίζει την ισορρόπηση στον κοινωνικό κύκλο. Δεν αρνείται την θηλυκότητα, τον έρωτα, τον οργασμόν (ως αμαρτήματα όπως οι σύγχρονες θρησκείες του Χ-μού, ισλαμισμού κλπ) - εάν στον κοινωνικό κύκλο επιβάλει την παρθενία της γυναίκας προ του γάμου αυτό οφείλετο στην προστασία της κοινωνίας δεδομένου ότι τότε τα μέσα προλήψεως εγκυμοσύνης ήταν άγνωστα ή ανεπιτυχή. Επίσης η αρχαία θρησκεία αναγνωρίζει το κάλλος και την φυσικότητα και αποβάλει κάθε ιδέα ασκητισμού και αρνήσεως της ζωής σε αυτόν τον κόσμο, όπως έφθασαν μερικοί (στον διαχρονικό Μεσαίωνα) να εκφυλίσουν τον Χριστιανισμό.»
«Dr N***********-Κ********** (Δρ Φιλοσοφίας Πανεπ. Γ*******) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ανωτέρω και το όνομα μου ελεύθερα».
ΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΥΤΗ – ΜΝΗΜΕΙΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ
1. «Πρώτον η ελληνική θρησκεία δεν ήταν πολυθεΐα ή ειδωλολατρεία».
Ο Χριστιανός πάνω απ’ όλα θα αρνηθεί το 12θεο γιατί γι’ αυτόν είναι κόκκινο πανί. Ο συγγραφέας του κειμένου αυτού, αρνούμενος την ύβρι πως οι πρόγονοί μας ήταν ειδωλολάτρες το κάνει για να μειώσει τις αντιδράσεις μας, για να μας πάρει με το μέρος του.
2. «Η θρησκεία είναι Μονοθεϊκή διότι υπεράνω όλων είναι ο Ζευς Πατήρ».
Εδώ αποφεύγει τον όρο Μονοθεϊστική για να μην αποκαλύψει την Χριστιανική του ταυτότητά.
3. «κατά το Dyaus Pitar των Ινδών», και τα η «Ινδική θρησκεία του Brahman –Nirvana»
Βρίσκονται εναρμονισμένα στο συγκριτιστικό πνεύμα της διεθνιστικής σκέψης.
4. «Όλοι υπάγονται στον Δία δηλαδή στο ΕΝ, και, κατά την ανθρώπινη αντίληψη, είναι μέσον (το «διάμεσον») συμμετοχής στα ανθρώπινα και παρεμβάσεως στο Υπερτατον ΟΝ»
Καθαρή Καμπαλιστική σκέψη των Σεφιρόθ, όπου ο Δίας ταυτίζεται με το Kether το ανώτατο στέμα, την αρχική θέληση. Το Έν είναι το En Soph (προφανώς Ελληνικός όρος) των Σεφιρόθ και δεν πρέπει να το συγχέουμε με το ΕΝ των προσωκρατικών – φυσικών φιλοσόφων.
5. «όπως οι Άγιοι κατά την Χριστιανική θρησκεία - ο αρχαίος σε περίπτωση κινδύνου επεκαλείτο την Αθηνά όπως ο νέος επικαλείται την Παναγία.ή τον Άγιο Νικόλαο».
Εδώ στο μέσον του κειμένου εμφανίζεται με ύπουλο τρόπο ο Χριστιανικός συγκρητισμός.
6. «Όλο το 12θεο συνοψίζεται στο ΕΝ»
Ισχυρισμός πλήρως αυθαίρετος, Μονοθεϊστικός και Καμπαλιστικός. Ο Παρμενίδης και ο Πλάτωνας μπαίνουν εδώ για να θολώσουν τα νερά και να εισαγάγουν την ξένη θρησκεία ως Ελληνική.
7. « Στη Δυτική φιλοσοφία, όπως π.χ. στον Descartes ο οποίος αναγνωρίζει ότι η idee claire et distincte είναι ατελής- imparfaite, αλλά γίνεται τέλεια όταν θεωρείται ότι μετέχει στην universality des etres -Med. IV, στην παγκοσμιότητα των όντων).»
Εδώ ο συγγραφέας προσπαθεί να μας εντυπωσιάσει με τις γνώσεις του, να μας ψαρώσει για να παραδοθούμε αμαχητί στην Καμπαλιστική του ανάλυση.
8. «Από το άλλο μέρος η αρχαία θρησκεία δεν αρνείται την ανθρώπινη φύση (γι' αυτό και στον Όλυμπο ισχύουν τα ανθρώπινα πάθη)».
Και βέβαια στον Όλυμπο δεν ισχύουν τα ανθρώπινα πάθη αλλά εδώ εμμέσως καθυβρίζει τους θεούς παρουσιάζοντας την άποψή του ως θετική προς αυτούς. Και συνεχίζει στο ίδιο πνεύμα την παράγραφο αυτή.
9. «όπως έφθασαν μερικοί (στον διαχρονικό Μεσαίωνα) να εκφυλίσουν τον Χριστιανισμό».
Εδώ πέφτει η μάσκα. Στην τελευταία του πρόταση. Προπαγανδιστική μαγεία. Το παράπονο του είναι ο εκφυλισμός του Χριστιανισμού.
10. «Dr N***********-Κ********** (Δρ Φιλοσοφίας Πανεπ. Γ*******) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα ανωτέρω και το όνομα μου ελεύθερα».
Ο τίτλος έχει και αυτός στόχο να μας ψαρώσει. Όσο για την χρήση του κειμένου του μας λέει: «Προωθήστε αφελείς την προπαγάνδα μου».
11. Αφήσαμε τελευταίο το απόλυτο επιχείρημα. Το e- mail «n******.k*****@sunrise.ch» του σεβάσμιου αυτού κυρίου αποδεικνύει ότι λειτουργεί σε στρατευμένη υπηρεσία στην εν λόγω «Εκκλησία»: sunrise.church
Μπορείται και μόνοι σας να διαπιστώσετε τις διεθνιστικές επιδιώξεις τους και μόνοι σας:
http://www.sunrisechurch.org/
http://ermionh.blogspot.com/2010/12/blog-post_18.html