25 Σεπτεμβρίου 2009

Οι "ειδωλολάτρες" Καλάς,ο Θανάσης τους και η απουσία...ενδιαφέροντος από τους "πολιτισμένους"!

Unique Pakistan community under threat

Pakistan’s North West Frontier Province (NWFP) is today arguably one of the most dangerous places in the world.
But while that may be true of regions where the Taliban proliferate, there are still areas of NWFP where life goes on as normal.
The most prominent of these is the Kalash region in the northern-most district of Chitral.

It is named after the Kalash tribe which has been settled here since time immemorialThe tribe, said to be descendants of Alexander the Great’s soldiers, still practise an ancient pagan culture unlike any other in this part of the world.

For centuries, the Kalash have been a people apart.
In modern times, they have become a major tourist attraction, but in so doing have also attracted the ire of Islamic clerics.
This has led to many of them derogatively referring to the Kalash region as Kafiristan, or “land of the unbelievers.”
http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/8083048.stm

Στο Βόρειο Πακιστάν η Δυτική Συνοριακή Επαρχία (NWFP) είναι σήμερα αναμφισβήτητα ένα από τα πιο επικίνδυνα μέρη του κόσμου.
Αλλά ενώ υπάρχουν άλλες περιοχές όπου πολλαπλασιάζονται οι Ταλιμπάν, εξακολουθούν να υπάρχουν περιοχές NWFP όπου η ζωή συνεχίζεται κανονικά.
Η σημαντικότερη από αυτές είναι η περιοχή των Καλάς στην περιοχή του Τσιτράλ.

Το όνομά του,"Τσιτράλ",είναι παραφθορά του ονόματος "Κεντρικόν"(λέμε εμείς), έχει δοθεί από τη φυλή Καλάς από τα πανάρχαια χρόνια,που λέγεται ότι είναι απόγονοι των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου και που εξακολουθούν να ασκούν μια αρχαία "ειδωλολατρική" κουλτούρα που δεν μοιάζει με καμιά άλλη σε αυτό το μέρος του κόσμου.

Για αιώνες, οι Καλάς ήταν απομονωμένοι. Στη σύγχρονη εποχή, έχουν γίνει ένα σημαντικό τουριστικό αξιοθέατο, αλλά με τον τρόπο αυτό έχουν προσελκύσει επίσης την οργή των κληρικών του Ισλάμ. Αυτό έχει οδηγήσει πολλούς από αυτούς derogatively να αναφέρονται στην περιοχή των Καλάς ως Kafiristan, ή «γη των απίστων."

Αυτή η οργή είναι που θέτει,όσο περνά ο καιρός,σε κίνδυνο αυτή τη φυλή.Η μανία των ισλαμιστών να εξισλαμίσουν τους πάντες δια της βίας,θα έχει αποτέλεσμα την εξαφάνιση και του τελευταίου θύλακα ανθρώπων που ασκούν αυτή την αρχαία..."ειδωλολατρική" κουλτούρα,απομεινάρι της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.Αυτός ο διωγμός μπορεί να συγκριθεί με τους διωγμούς των Ελλήνων επί Νέας Ρώμης-Κωνσταντινουπόλεως,με τα διατάγματα και τους κώδικες που εκδίδονταν τότε αφειδώς,αποτέλεσμα των οποίων ήταν οι σφαγές,οι δηώσεις,οι καταστροφές και οι δημεύσεις περιουσιών που δίδονταν ως δωρεές στα...χριστιανικά μοναστήρια.Αυτό για να γνωρίζει ο κάθε Έλληνας,από που προέρχεται η...περιουσία της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ Α.Ε.Η "γη των απίστων",λοιπόν,των Καφίρ,είναι που τους κάθεται τσιμπούρι.Γι' αυτό δεν είναι περίεργη η...σιωπή των..."πολιτισμένων",επειδή ακριβώς τους βολεύει να εξαφανιστεί το...¨τελευταίο"; ίχνος της θρησκείας των Ελλήνων!Γιατί οι "πολιτισμένοι",άλλοι είναι χριστιανοί και άλλοι ισλαμιστές,οπαδοί δύο θρησκειών-αιρέσεων του Ιουδαϊσμού.Με την ίδια μανία και οι δύο καταδιώκουν κάθε διαφορετική θρησκευτικότητα.

KALASH IN PROTEST FOR RELEASE OF ATHANASI

[...
Finally the magnificent, wood-hewn Kalasha-Dur museum was built in Broon village in Bamburet valley with financial assistance from Hellenic Aid society of the Greek Ministry of Foreign Affairs to showcase the Kalash culture. The museum had more than 2,000 objects depicting various stages in the more than 2,000 history of the Kalash people...]

[...
Prof Athanasios was so obsessed with the welfare of the Kalash people that he launched a campaign by writing to Pakistan’s ambassador in Greece and other Pakistani authorities to complain against Saleh Muhammad Khan, director of Archaeology and Museums, NWFP for illegally appointing outsiders instead of Kalashas on four posts at the Kalasha-Dur Museum in violation of their memorandum of understanding ]'Ολο το κείμενο...εδώ

Τέλος,το από λαξευμένο ξύλο υπέροχο μουσείο Kalasha-Dur που χτίστηκε στο χωριό Μπρουν στην κοιλάδα Μπαμπουρέτ,με την οικονομική βοήθεια της Hellenic Aid(ΥΔΑΣ) του Ελληνικού Υπουργείου Εξωτερικών,για την ανάδειξη του πολιτισμού των Καλάς.Το μουσείο έχει περισσότερα από 2.000 αντικείμενα που απεικονίζουν διάφορα στάδια της πάνω από 2.000 χρόνια ιστορίας του λαού των Καλάς.


Τώρα,πως γίνεται να μη γνωρίζει το ΥΠ.ΕΞ. τον Θανάση Λερούνη,είναι ένα ερώτημα που μόνο η Dorah,ο Κουμουτσάκος,ο Βαληνάκης,ο Κασσίμης και ο Βαρβιτσιώτης μπορούν να απαντήσουν!

Ο Θανάσης Λερούνης ενδιαφερόμενος για την ευημερία των Καλάς,ξεκίνησε μια εκστρατεία στέλνοντας γράμματα διαμαρτυρίας στον πρεσβευτή του Πακιστάν στην Ελλάδα και σε άλλες πακιστανικές αρχές για να παραπονεθεί κατά του Saleh Muhamnad Khan,διευθυντή αρχαιολογίας και μουσείων του Πακιστάν,γιατί παράνομα διόρισε ξένους(πακιστανούς) και όχι Καλάς σε τέσσερις θέσεις στο μουσείο Kalasha-Dur,παραβιάζοντας έτσι το Μνημόνιο Συνεργασίας τους.

Ενοχλητικός λοιπόν ο Θανάσης!Ενδιαφερόμενος για τους ανθρώπους του,γι' αυτούς που τον έχουν στήριγμά τους,δεν δίστασε να υπερασπιστεί ένα αναφαίρετο δικαίωμα των Καλάς!
Να εργαστούν δικοί τους άνθρωποι στο μουσείο τους!Ένα μουσείο που περιέχει την ιστορία τους και τη ζωή τους!Ένα μουσείο,που τέλος πάντων δημιούργησε ο Θανάσης με χρήματα που μάζευε δεκάρα-δεκάρα ανά την Ελλάδα!Με χρήματα που έδωσε και το ΥΠ.ΕΞ.,στη Μ.Κ.Ο. του!
Και ποιός μας λέει ότι δεν είναι όλοι συνεννοημένοι,για την απαγωγή;
Όλοι έχουν λόγους να εγκαταλειφθούν οι Καλάς!Και η Πακιστανική κυβέρνηση και οι ισλαμιστές κληρικοί και οι Ταλιμπάν και οι...χριστιανοί!
Αυτοί οι τελευταίοι κι αν έχουν λόγους!

«Απελευθερώστε τον Θ. Λερούνη»

Ανάμεσα σε άλλες πρωτοβουλίες που έχουν αναλάβει για την υπόθεση, οι Γιατροί του Κόσμου πραγματοποιούν εκστρατεία συλλογής υπογραφών για την άμεση απελευθέρωση του Θανάση Λερούνη, του Ελληνα διδασκάλου της φυλής των Καλάς, ο οποίος απήχθη και αγνοείται από τις 8 Σεπτεμβρίου.

Ο Ελληνας εκπαιδευτικός, που βρίσκεται μόνιμα στη γη των Καλάς από το 2001. Μετά την εισβολή των ενόπλων στο μουσείο, ακολούθησε μακελειό με έναν αστυνομικό φύλακα νεκρό, ένα δεύτερο αστυνομικό και έναν υπηρέτη τραυματισμένους βαριά και τον Θανάση Λερούνη απαχθέντα.

Μαζί του απήχθησαν ένας δάσκαλος Καλάς και ένας φύλακας, που τελικά αφέθηκαν ελεύθεροι.
Η συλλογή υπογραφών γίνεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

www.mdmgreece.gr.

Η υπογραφή σας είναι σημαντική

24 Σεπτεμβρίου 2009

Μήπως θυμάστε;: ΥΠ.ΕΞ.:Δεν υφίστανται ιδρύματα Ελλ.Πολιτισμού στο Πακιστάν! Πέραν ενός ατόμου που διαβιεί στο Καράτσι...

Περιπετειώδης διαφυγή καθηγήτριας του ΑΠΘ από τους Καλάς, την ημέρα απαγωγής του Θ. Λερούνη
Της Ειρήνης Ρακιτζή
Σ' ένα θαύμα, στην αγάπη και τη συμπαράσταση των μελών της φυλής των Καλάς, που ουσιαστικά τη φυγάδευσαν την ημέρα της απαγωγής του Έλληνα εθελοντή Αθανάσιου Λερούνη, αποδίδει τη σωτηρία της από τον ίδιο κίνδυνο, η επίκουρη καθηγήτρια του τμήματος Αγγλικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Ελισάβετ Μελά - Αθανασοπούλου.
Η κ. Μελά, η οποία βρέθηκε στο χωριό Μπρουν των Καλάς, στις απομακρυσμένες κοιλάδες του Πακιστάν, την ημέρα της απαγωγής του Έλληνα εθελοντή, διηγήθηκε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, τις στιγμές που ακολούθησαν. Μετέφερε μαρτυρίες των ντόπιων Καλάς που βίωσαν το γεγονός, αλλά και την αγωνία της για τη ζωή και την τύχη των θρυλούμενων ως γνήσιων απογόνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου, οι οποίοι, με πολλές δυσχέρειες, διασώζουν μέχρι σήμερα τη γλώσσα και τον πολιτισμό τους.
Η καθηγήτρια του ΑΠΘ πραγματοποιεί από το 2007 πρωτογενή έρευνα για την καταγραφή της γλώσσας της φυλής και τη σύνδεσή της με την αρχαία ελληνική, ζώντας - ως ένα ακόμη μέλος τους - σε καλασικές οικογένειες. Από την 1η Αυγούστου, βρέθηκε για δεύτερη φορά στα χωριά των Καλάς και συγκεκριμένα στην κοιλάδα Μπουμπουρέτ (όπου βρίσκεται το χωριό Μπρουν), με στόχο να παραμείνει μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, προκειμένου να συνεχίσει την πολυετή της έρευνα. Ωστόσο, η παραμονή της διακόπηκε εσπευσμένα, από το φόβο του κινδύνου για τη ζωή της, αλλά και τη ζωή των μελών της «νέας» της οικογένειας.

«Οφείλω τη ζωή μου στην αγάπη και την αφοσίωση των Καλάς, όταν τα ξημερώματα της Τρίτης (σ.σ. 8 Σεπτεμβρίου, οπότε κουκουλοφόροι από τη γειτονική επαρχία Νουριστάν του Αφγανιστάν, απήγαγαν τον Αθ. Λερούνη), με την είδηση της απαγωγής και το φόνο ενός από τους δύο αστυνομικούς που φυλούσαν τον Λερούνη, όλο το χωριουδάκι, άνδρες, γυναίκες με παιδιά και μωρά, συσπειρώθηκαν γύρω από το απόμακρο σπιτάκι, όπου έμενα, για να με προστατεύσουν. Το κλίμα ήταν ιδιαίτερα τεταμένο και αποφάσισα να εγκαταλείψω την έρευνά μου και τους Καλάς, καθώς κινδύνευε η ζωή μου και η ζωή της καλασικής οικογένειας που με φιλοξενούσε. Άρχισα να κατηφορίζω το μονοπάτι για να φτάσω σε κάποιον δρόμο προκειμένου να αναζητήσω ένα τζιπ που θα με μετέφερε στο αεροδρόμιο του Τσιτράλ»

, διηγείται η καθηγήτρια.

«Εκεί, βρισκόταν ένα από τα λιγοστά καλασικά σχολεία. Ο δάσκαλος και οι μαθητές με φώναζαν να πάω μέσα για να μείνω μαζί τους, μέχρι να ησυχάσουν τα πράγματα. Αρνήθηκα, βέβαια, και προσπαθούσα να τους απομακρύνω από κοντά μου (από φόβο να μην τους θέσω σε κίνδυνο). Ηταν συγκλονιστική η ανησυχία τους για μένα. Με δάκρυα στα μάτια και με φωνές προσπάθησαν να με αποτρέψουν από την απόφασή μου να φύγω. Όταν έφτασε το τζιπ, σκαρφάλωσαν όσοι μπορούσαν για να με συνοδεύσουν», συνέχισε. «Ισως να αποτρεπόταν η επίθεση, εάν τα χωριά των Καλάς δεν ήταν έρημα»


-----------------------------------------------------------------------------------
Σύμφωνα με την κ. Μελά - Αθανασοπούλου, την ημέρα της απαγωγής τα χωριά των Καλάς ήταν έρημα, εξαιτίας μίας κηδείας στο απομακρυσμένο χωριό Μπιριού, στην οποία είχαν συρρεύσει οι κάτοικοι όλων των χωριών και από τις τρεις κοιλάδες. «Οι κηδείες αποτελούν ένα πολύ σημαντικό γεγονός για τους Καλάς, διαρκούν πολλές μέρες και συμμετέχουν σε αυτές όλοι», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε ότι «οι κουκουλοφόροι, προφανώς γνώριζαν ότι θα είχαν ελεύθερο το πεδίο πριν αποφασίσουν να επιτεθούν».
Η ίδια εκτιμά πως, πιθανώς, η απαγωγή να είχε αποφευχθεί ή τουλάχιστον να μην είχε την ίδια κατάληξη, εάν οι ντόπιοι βρίσκονταν στα σπίτια τους και για τον επιπλέον λόγο ότι οι Καλάς θα προσπαθούσαν να προστατεύσουν τον Έλληνα εθελοντή, εξαιτίας της έμπρακτης αφοσίωσης και ευγνωμοσύνης τους.
«Μία μέρα πριν από την απαγωγή (7 Σεπτεμβρίου), είχα μεταβεί με συνοδεία στο χωριό Μπιριού της κοιλάδας Μπιρίρ, για τους σκοπούς της έρευνάς μου, το οποίο όμως ήταν άδειο, όπως και τα υπόλοιπα χωριά που διασχίζαμε, καθώς όλοι οι Καλάς είχαν μεταβεί σε μία τελετή κηδείας που γινόταν εκεί. Είχε ήδη αρχίσει να νυχτώνει και εφόσον δεν μπορούσαμε να δουλέψουμε, αποφασίσαμε να πάρουμε το δρόμο της επιστροφής με τα πόδια. Διασχίσαμε περίπου 30 χιλιόμετρα σε δύσβατο μονοπάτι, χωρίς φως, περάσαμε το χωριό Μπρουν, πριν φτάσουμε κατάκοποι στο σπίτι. Ήταν περίπου στις 5 τα ξημερώματα, όταν ο πατέρας της οικογένειας, όπου έμενα, μπήκε στο δωματιάκι και μού ανακοίνωσε ανήσυχος το δυσάρεστο συμβάν. Μαζεύτηκαν στο σπίτι περίπου 30 Καλάς και με παρακαλούσαν:

'μπάαμπα (αδελφή), μη φύγεις, πρέπει να σε σώσουμε'".


Ένα νεαρό αγόρι μετέφερε αφήγηση Καλάσας γυναίκας, που παρακολούθησε το συμβάν της επίθεσης και απαγωγής από το απέναντι σπίτι. Αναφέρθηκε στα αδίστακτα χτυπήματα των κουκουλοφόρων κατά των δύο αστυνομικών, που είχαν ως κατάληξη τον θάνατο του ενός, αλλά και στο βασανισμό του παριστάμενου Καλάς. «Μας είπαν ότι υπήρχαν παντού αίματα και ότι ένας αστυνομικός κατάφερε να διαφύγει», ανέφερε.
Η φυγή της καθηγήτριας, ύστερα απ' αυτά τα γεγονότα, θεωρούνταν ήδη δεδομένη. Σ' όλη τη διαδρομή προς το Τσιτράλ, το τζιπ που τη μετέφερε ακολουθούσε το αυτοκίνητο της αστυνομίας, που μετέφερε το νεκρό
Πακιστανό φύλακα του Αθανάσιου Λερούνη, για τον ενταφιασμό του. Καλάς συνόδευσαν την καθηγήτρια μέχρι το αεροδρόμιο του Ισλαμαμπάντ, απ' όπου έσπευσε να επικοινωνήσει με την ελληνική πρεσβεία.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου του Τσιτράλ, οι απαγωγείς ζήτησαν την καταβολή λύτρων για την απελευθέρωση του Έλληνα εθελοντή, ύψους δύο εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς και την απελευθέρωση τριών σημαντικών ηγετών των Ταλιμπάν. Όπως γίνεται γνωστό, τοπικοί άρχοντες του Τσιτράλ και μέλη της λεγόμενης Τζίργκα επισκέφτηκαν την επαρχία Νουριστάν, προκειμένου να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με τους απαγωγείς και να ζητήσουν την απελευθέρωσή του.
Στα ίδια δημοσιεύματα φιλοξενούνται δηλώσεις του πρώην άρχοντα της τοπικής αυτοδιοίκησης του Τσιτράλ, Αμπντούλ Ματζίντ, ότι κατάφερε να συναντήσει τον απαχθέντα, διαβεβαιώνοντας ότι είναι καλά στην υγεία του και ότι του παρέχεται κατάλληλη τροφή και στέγη. Ο ίδιος δήλωσε ότι ο Αθανάσιος Λερούνης κρατείται στην περιοχή Γκοουαρντές του Νουριστάν.

Έκκληση για την προστασία των Καλάς

-------------------------------------------
Η κ. Μελά ελπίζει σε μία αίσια κατάληξη στο θέμα της απαγωγής και πως σύντομα θα ηρεμήσει η κατάσταση για να επιστρέψει στην περιοχή και να συνεχίσει την έρευνά της. Απευθύνει έκκληση προς την πακιστανική κυβέρνηση, καθώς και σ' αυτές του ανεπτυγμένου κόσμου να προστατεύσουν τους φιλήσυχους κατοίκους των κοιλάδων, ώστε να μην υποστούν τα δεινά ενός εσωτερικού σπαραγμού.
«Καλάς σημαίνει χαρούμενα πρόσωπα, σημαίνει μοιράζομαι και συμμερίζομαι. Διακατέχονται από το σπάνιο είδος της έμπρακτης αγάπης, γιατί στο λεξιλόγιό τους δεν υπάρχει το ρήμα ‘σ΄αγαπώ’», είπε χαρακτηριστικά.
Στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου της καθηγήτριας, βρίσκονται υπό ολοκλήρωση, για την έκδοσή τους, πέντε αναγνωστικά της γλώσσας των Καλάς και μία πλήρης γραμματική (μαζί μ' ένα απλοποιημένο καλασικό αλφάβητο), τα οποία θα παραχωρήσει στους κατοίκους των χωριών για την εκπαίδευση των παιδιών, καθώς επίσης η καταγραφή περίπου 100 παραδοσιακών καλασικών τραγουδιών, καθώς και καλασικών ιστοριών, από θρύλους της παράδοσής τους, όπως αποτυπώθηκαν από αφηγήσεις γερόντων Καλάς.
Σύμφωνα με σύγχρονη καταγραφή (2008) που πραγματοποίησε και ανακοίνωσε σε διεθνή συνέδρια η καθηγήτρια του ΑΠΘ, οι Καλάς δεν ξεπερνούν κατά πολύ τους 3.100. Ζουν σε συνολικά 15 χωριά και κάποιους μικρότερους οικισμούς, στις απομονωμένες κοιλάδες των οροσειρών του βορειοδυτικού Πακιστάν, σε υψόμετρο 2.000 - 3.000 μέτρων. Οι κοιλάδες (Μπουμπουρέτ, Μπιμπίρ, Ρουμπούρ) ανήκουν διοικητικά στην περιφέρεια του
Τσιτράλ.

Πηγή...

Σχετικό θέμα: ΥΠ.ΕΞ.:Δεν υφίστανται ιδρύματα Ελλ.Πολιτισμού στο Πακιστάν!Πέραν ενός ατόμου που διαβιεί στο Καράτσι...!Ανύπαρκτος ο Λερούνης!Φτου σας προδότες.


Οι πραγματικοί παπατζήδες που "εκπροσωπούν" τους εργαζόμενους!


Δεν έχει ιδρώσει ποτέ του!Γιατί αν είχε,θα σεβόταν αυτούς που υποτίθεται εκπροσωπεί!

Για τον "Εκβιασμό"



ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΑΣ
TO BLOG ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ ΕΒΓΑΛΕ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΤΗΣ ΓΣΕΕ ΚΥΡΙΟΥ Γιάννη Παναγόπουλου
ο οποίος έκανε μήνυσητο παραξενο είναι ότι δεν ζήτησε εξηγησεις απο το συγκεκριμένο blog καν και απάντησε σε άλλο blog το τροκτικό
έχω υποβάλλει μήνυση για όσα ψευδώς και...
συκοφαντικά αναφέρονται προκειμένου να με πλήξουν για σκοπούς των οποίων ο εκβιαστικός χαρακτήρας θα διερευνηθεί από τη Δικαιοσύνη.
ΔΗΛΑΔΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ
ΣΑΦΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ BLOGS
http://anemos5.blogspot.com/2009/09/blog-post_681.html
Read more »

Τι κάνατε σήμερα για τον Θανάση μας;Προδοτικό ΥΠ.ΕΞ. νομίζετε ότι ξεχάσαμε;



Η ελληνική ψυχή που θελημένα ή άθελα της μέσα μας βαθιά κρυμμένη ζει, αγωνιεί και αιμορραγεί για την τύχη του κ. Αθανάσιου Λερούνη. Του Θανάση μας.

Τι κάνατε σήμερα για τον Θανάση μας;

Κάθε πολιτισμένος, φιλάνθρωπος καί αξιοπρεπής άνθρωπος της γης προσδοκεί και απαιτεί να ενημερώνεται καθημερινά από την Κυβέρνηση, την Αντιπολίτευση και γενικά όλους τους αρμόδιους για να μην υποθέσουμε ότι αυτοί είναι καγκουρό (το πρώτο πράγμα που έχουν κατά νου είναι το "τσέπωμα"...).

Ας θυμηθούμε λίγο τα παλιά:

Η επέμβαση των κομάντος της γερμανικής ειδικής αντιτρομοκρατικής ομάδας

GSG-9 στο αεροδρόμιο του Μογκαντίσου (13.10.1977) οδηγεί στην απελευθέρωση των ομήρων

(Σκότωσαν τρεις από τους τέσσερις απαγωγείς, ένας συνελήφθη, ένας των ειδικών δυνάμεων και μια αεροσυνοδός τραυματίστηκαν, αλλά όλοι οι όμηροι παρέμειναν σώοι και αβλαβείς).

Η αντίδραση του γερμανικού κράτους δεν περιορίσθηκε, όμως, σε μέτρα αστυνομικής και νομοθετικής καταστολής. Το γερμανικό κράτος πρωτοτύπησε εξασφαλίζοντας και την συνεργασία των ΜΜΕ .

Γιατί υπάρχει τόσο λίγο ενδιαφέρον σήμερα προς τα ΜΜΕ στην στην υπόθεση της απαγωγής του κ.Λερούνη;

Η ειδική αντιτρομοκρατική ομάδα GSG-9

Είναι εκπαιδευμένη στην απελευθέρωση των ομήρων και συμμετέχει ενεργά στην ανάπτυξη γερμανικών στρατιωτικών δυνάμεων σε ξένες χώρες, στρατιωτικές επιχειρήσεις αλλά και διεθνείς αποστολές .

Υπάρχουν ψίθυροι ότι κάτι ανάλογο (π.χ. ΕΚΑΜ) υπάρχει και στην Ελλάδα.

Δεν θα ήταν σωστό να δώσετε την ευκαιρία σε αυτά τα παιδιά, χιλιάδες χρόνια μετά τους άθλους του Ηρακλέους να κάνουν και αυτά έναν αξιόλογο άθλο;

Ν. Σάμιος


Δείτε και αυτή την ανάλυση...από την Ελευθεροτυπία.
Ως «έναρξη πολέμου των Ταλιμπάν κατά της φυλής των Καλάς, απογόνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου» ερμηνεύει η «Daily Telegraph» την απαγωγή του Ελληνα δασκάλου Θανάση Λερούνη στις αρχές Σεπτεμβρίου.

Ο Λερούνης φέρεται να βρίσκεται στα χέρια των Αφγανών Ταλιμπάν στο Νουριστάν.

Οι ανταποκριτές της βρετανικής εφημερίδας σε Νέο Δελχί και Πεσαβάρ σημειώνουν ότι επί δεκαετίες οι Καλάς είχαν ένα είδος ασυλίας, ενώ άλλες θρησκευτικές ομάδες που διαβιούσαν στην παραμεθόριο ζώνη του Πακιστάν -σιχ, ινδουιστές και χριστιανοί- «είχαν σταδιακά εκδιωχθεί από εκεί». Απάγοντας τον Λερούνη, «τον Ελληνα εθελοντή που εξασφάλισε πάνω από 2,5 εκατομμύρια στερλίνες για την κατασκευή σχολείων, νοσοκομείων, υποδομών για καθαρό νερό και μουσείου», οι Ταλιμπάν «κήρυξαν τον πόλεμο στην κουλτούρα και την κληρονομιά» των Καλάς, γράφει η «Telegraph». Επικαλείται δε πρόσφατη δήλωση του ηγέτη των Ταλιμπάν μουλά Ομάρ, που καλούσε ΝΑΤΟ και Αμερικανούς «να πάρουν μάθημα από την ιστορία της εισβολής του Μεγαλέξανδρου στην περιοχή και την ήττα του από τις φυλές των Παστούν τον 4ο αι. π.Χ.». Την εκτίμησή της ότι οι Ταλιμπάν κήρυξαν πόλεμο στους Καλάς η «Telegraph» στηρίζει και σε δήλωση αξιωματούχου της τοπικής αστυνομίας στην επαρχία Τσιτράλ ότι ο «καθηγητής» Λερούνης, όπως τον αποκαλούν εκεί, «έγινε στόχος εξαιτίας της αφοσίωσής του στη διατήρηση της κληρονομιάς των Καλάς».

Από τις πρώτες ημέρες της απαγωγής του Θανάση Λερούνη οι γυναίκες των Καλάς διαδηλώνουν για την απελευθέρωσή του, ενώ οι ηλικιωμένοι της φυλής φέρονται να είναι σε επαφή με τους απαγωγείς του στο Νουριστάν.

ΕΡΣΗ ΒΑΤΟΥ (Πηγή: www.telegraph.co.uk)

Ώστε γι' αυτό τηρείτε σιγήν ιχθύος προδότες!
Γιατί ο Θανάσης είναι αφοσιωμένος στη διατήρηση της κληρονομιάς των Καλάς!
Γιατί ο Θανάσης δεν προσπάθησε να τους...εκχριστιανίσει!
Η Dorah Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κούβελα,μετά από αυτή την αδράνεια για τη ζωή ενός Έλληνα πολίτη,που έχει απαχθεί και κινδυνεύει η ζωή του,αλλά και η θρησκευτική του ελευθερία,νομίζει ότι είναι ικανή να γίνει αρχηγός κόμματος;
Όταν δεν μπορεί να ενεργήσει για τη ζωή ΕΝΟΣ Έλληνα,θα μπορέσει ποτέ να υπηρετήσει τα συμφέροντα της Ελλάδας;
Αυτή η στάση εκτός από αδρανής και άχρηστη για την Ελλάδα,είναι δόλια,δουλική και προδοτική.
Όπως ήταν ίδια και η στάση του πατέρα της το '65,με την ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ!
Η παροιμία του Λαού ποτέ δεν έχει πέσει έξω:"Κατά μάνα,κατά κύρη,κατά γυιό και θυγατέρα"...ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

23 Σεπτεμβρίου 2009

Ρώσοι και Ελβετοί τίμησαν εχθές τον πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδας.Εκτός από την Ελλάδα!Ξεφτίλα!

Φόρο τιμής απέδωσαν εχθές οι Ελβετοί, παρουσία του Ρώσου προέδρου, σ’ αυτόν που οι ντόπιοι κοτζαμπάσηδες δολοφόνησαν.

Η δολοφονία που «σημάδεψε τη χώρα».Στο προηγούμενο άρθρο έγινε αναφορά σε έναν «απόδημο» Έλληνα, τρίτης γενιάς, ο οποίος διαπρέπει στην Αμερική και ο οποίος παίζει καθοριστικό ρόλο στην ισορροπία και ανάπτυξη της αμερικανικής οικονομίας. Καταλήγοντας, στο χθεσινό άρθρο, έγραφα, πως οι άξιοι Έλληνες βρίσκουν αναγνώριση μόνο εκτός Ελλάδας και έρχομαι σήμερα να επιβεβαιωθώ, καθώς μαθαίνουμε από την ελβετική εφημερίδα «24eures» πως πραγματοποιήθηκαν εχθές στη Λωζάννη, τα αποκαλυπτήρια προτομής του Ιωάννη Καποδίστρια, ημέρα έναρξης της διήμερης επίσημης επίσκεψης του Ρώσου προέδρου Μεντβέντεφ στην Ελβετία, παρουσία της Ελβετίδας υπουργού Εξωτερικών, Μισελίν Καλμί-Ρέι και του Ρώσου ομολόγου της Σεργκέι Λαβρόφ.

Ένα γεγονός που θα έπρεπε κανονικά να μας χαροποιήσει-περισσότερο ίσως από την επιτυχία της …εθνικής μπάσκετ στην Πολωνία-αφήνει στη πραγματικότητα–είμαι βέβαιος-την πλειονότητα των Ελλήνων παγερά αδιάφορους. Όσους από την άλλη έχουν ακόμα συνείδηση, τους φέρνει ένα μούδιασμα καθώς θυμούνται πως ο άνδρας αυτός δολοφονήθηκε από «ελληνικά» χέρια, διότι είχε αποφασίσει να κτυπήσει τα συμφέροντα των μεγαλοτσιφλικάδων (κοτζαμπάσηδων) και να κάνει το λαό να πάψουν να είναι δουλοπάροικοι (κολίγοι), και να γίνουν νοικοκυραίοι στον τόπο τους. Ένα πολιτικό όραμα, που θα ήταν στην ουσία η φυσική ολοκλήρωση του επαναστατικού αγώνα. Κάποιοι όμως είχαν τότε διαφορετικά σχέδια, όπως γίνεται και σήμερα. Τα σχέδιά τους ήταν να μπουν στα τσαρούχια των τούρκων και να κρατήσουν τον ελληνικό πληθυσμό σε κατάσταση υποτέλειας.

Αυτόν τον σπουδαίο πολιτικό τιμούν σήμερα οι Ελβετοί και οι Ρώσοι, αναγνωρίζοντας το αλτρουιστικό, αγωνιστικό του πνεύμα. Από τους Ελβετούς θεωρείται ο Ιωάννης Καποδίστριας πρωταγωνιστής της διατήρησης της συνοχής της χώρας τους και προστάτης του καντονίου του Vaud, την ανεξαρτησία του οποίου στήριξε, ύστερα από αίτημα του τσάρου.

Το δημοσίευμα αναφέρεται, επίσης, στον αγώνα του Καποδίστρια για την ανεξαρτησία της Ελλάδας. Ως πρώτος Κυβερνήτης της χώρας επεδίωξε την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, βασισμένη στις ιδέες του Ρουσσώ, εισήγαγε την καλλιέργεια της πατάτας στην Ελλάδα και απώθησε τον τουρκικό κίνδυνο, επενδύοντας σε αυτόν όλη του την περιουσία, κάτι που ακούγεται σήμερα εξωπραγματικό, όταν σκεπτόμαστε τη «δράση» των σύγχρονων πολιτικών στη χώρα μας. Ωστόσο, ο αγώνας του τού στοίχισε το μίσος πολλών αρχηγών τοπικών φατριών, αναφέρει το δημοσίευμα, που παραθέτει το χρονικό της δολοφονίας του, “μιας μαύρης σελίδας στην ελληνική ιστορία”, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ελληνικού συλλόγου “Εστία” της Λωζάννης, Δημήτρη Κυρίτση.

Στην Ελλάδα, ο Καποδίστριας αποτελεί μια από τις προσωπικότητες που «σημάδεψαν τη χώρα», καταλήγει το δημοσίευμα.

«Σημάδεψαν την χώρα» και της κληροδότησαν το σύνδρομο της αλαζονείας, της ασύστολης αισχροκέρδειας και του παράλογου αλληλοσπαραγμού, θα πρόσθετα εγώ.

Άλκιμος

Πηγή...

22 Σεπτεμβρίου 2009

Οι εκλογές και η δύναμη της συνήθειας

Φέρνουν τους λαθρομετανάστες από το Καλαί...στην Ελλάδα!Που τους φέρνετε...ρε!


Έκλεισαν τη «ζούγκλα» του Καλαί
Οι γαλλικές αρχές προχώρησαν σήμερα στην εκκένωση της «ζούγκλας του Καλαί», του καταυλισμού των λαθρομεταναστών που έχει στηθεί κοντά στο λιμάνι του Καλαί.
Δεκάδες μέλη ανθρωπιστικών οργανώσεων σχημάτισαν ανθρώπινη αλυσίδα μπροστά από τους μετανάστες, οι μισοί από τους οποίους ήταν παιδιά. «Η ζούγκλα είναι δική μας», έγραφαν τα πανώ τους.
Ωστόσο η αστυνομία περικύκλωσε το πλήθος και προχώρησε στη σύλληψη 278 μεταναστών, οι 132 από τους οποίους είναι ανήλικοι. Πολλοί έκλαιγαν καθώς αναγκάζονταν να απομακρυνθούν με τη βία από τον καταυλισμό, απ΄όπου ήλπιζαν να περάσουν στη Βρετανία. Υπολογίζεται ότι πριν από την έναρξη της επιχείρησης, είχαν εγκαταλείψει τον καταυλισμό περίπου 1000 άνθρωποι. Μετά τις συλλήψεις, εκσκαφείς μπήκαν μέσα στον καταυλισμό και ισοπέδωσαν τα αυτοσχέδια καταλύματα που είχαν στηθεί.
«Η επιχείρηση δεν έχει στόχο τους ίδιους τους μετανάστες. Στόχος είναι τα δίκτυα που έχουν στηθεί και θυμίζουν μαφία. Πουλούν το ταξίδι στην Αγγλία πολύ ακριβά», επισήμανε ο υπουργός Μετανάστευσης της Γαλλίας Ερικ Μπεσόν.
Όπως ο ίδιος πρόσθεσε, δεν πρόκειται για έναν «καταυλισμό παροχής ανθρωπιστικής βοήθειας, αλλά για βάση διακίνησης ανθρώπων που πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης και βίας». «Υπάρχουν αρχηγοί, φατρίες και επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας. Επί του γαλλικού εδάφους ο νόμος της ζούγκλας δεν μπορεί να επικρατήσει», συμπλήρωσε ο υπουργός.
Σύμφωνα με τις γαλλικές αρχές, οι λαθρομετανάστες- κυρίως Αφγανοί- θα κληθούν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους ή να ζητήσουν άσυλο. Όσοι αρνηθούν να φύγουν με τη θέλησή τους, θα απελαθούν.
Εκείνο που ...ξέχασαν να αναφέρουν τα ελληνικά ΜΜΕ είναι ότι οι απελαθέντες λαθρομετανάστες θα σταλούν πρωτίστως στην Ελλάδα, και ότι η Γαλλία "επιδοτεί" κάθε έναν από αυτούς με περίπου 2000 Ευρώ για το ταξίδι τους...
«Επί του γαλλικού εδάφους ο νόμος της ζούγκλας δεν μπορεί να επικρατήσει», δήλωσε ο Γάλλος υπουργός. Και επί του ελληνικού εδάφους;






Εσείς ψηφίζετε...οι τραπεζίτες κερδίζουν!Κορόϊδα...


«Ένεση» κερδών στις τράπεζες 400 εκατ. ευρώ


Του Πέτρου Λεωτσάκου


Mε μια κίνηση ματ και με τη συναίνεση του ελληνικού δημοσίου αλλά και της Τραπέζης της Ελλάδος οι τράπεζες κατάφεραν να διασώσουν τα κέρδη τους από τους τόκους έναντι των 4 δισ. ευρώ που έλαβαν μέσω του προγράμματος στήριξης του Δημοσίου. Ταυτόχρονα απομακρύνεται και ο χρόνος υλοποίησης νέων αυξήσεων κεφαλαίου. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ι» το Υπουργείο Οικονομίας εξετάζει σοβαρά την πρόταση που κατέθεσαν οι τραπεζίτες σύμφωνα με την οποία οι τόκοι δεν θα βαρύνουν πλέον τα κέρδη αλλά τα κεφάλαια, όπως ισχύει και σε αρκετές χώρες της Ευρώπης. Προφανώς η κίνηση αυτή θα είναι ευεργετική για την κερδοφορία του 2009 και του 2010. Παράλληλα από τη στιγμή που διέσωσαν την κερδοφορία τους θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία ως προς τον χρόνο υλοποίησης αυξήσεων κεφαλαίου και πλέον δεν επείγονται.

Ως γνωστό οι τράπεζες που έλαβαν τα 4 δισ. ευρώ υποχρεούνται να πληρώνουν 10% επιτόκιο στο ελληνικό δημόσιο ετησίως ή 400 εκατ. ευρώ. Για το 2009 το ποσό αυτό αντιστοιχεί περίπου σε 230 εκατ. ευρώ λόγω καθυστερήσεων στις εκταμιεύσεις, τα οποία θα επιβάρυναν τα κέρδη τους. Π.χ. η AlphaBank, που έλαβε 940 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο, θα πληρώσει το 2009 περίπου 55 εκατ. ευρώ καθώς περιλαμβάνονται 7 μήνες του χρόνου εξαιτίας των καθυστερήσεων στις εκταμιεύσεις. Ανάλογα θα πλήρωνε και η Eurobank περίπου 55 εκατ. ευρώ, η ΑΤΕ 39 εκατ. ευρώ και η Εθνική 20,5 εκατ. ευρώ.

Με βάση την υφιστάμενη νομοθεσία οι τράπεζες κάθε χρόνο πρέπει να αποδίδουν τους τόκους στο Δημόσιο και θα τα αφαιρούν από τα κέρδη τους. Όμως τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν προφανώς θα έπλητταν καίρια την κερδοφορία τους. Π.χ. η Alpha ή η Eurobank σε ετήσια βάση θα πληρώνουν 95 εκατ. ευρώ σε τόκους για τα κεφάλαια που έλαβαν, δηλαδή τα κέρδη ενός τριμήνου.

Είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι οι διοικήσεις των τραπεζών και ειδικά αυτές που έλαβαν μεγάλα ποσά κινητοποιήθηκαν. Κορυφαία τραπεζικά στελέχη συναντήθηκαν με τον υπουργό Οικονομίας και τη διοίκηση της Τραπέζης της Ελλάδος και έθεσαν το θέμα ζητώντας τα κεφάλαια που έλαβαν οι τράπεζες να μην λογίζονται ως δάνειο αλλά...συνέχεια...εδώ

"ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ".

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
(Κείμενο της ομάδας Ελλήνων στο θρήσκευμα «Αρκαδία»)

(Να επισημάνουμε για την σωστή ανάγνωση των κειμένων, ότι η αρχαία Ελληνική λέξη: « φιλία » σημαίνει πρωτίστως αγάπη και δευτερευόντως έχει την σημερινή έννοια της λέξεως, καθώς, φιλώ = αγαπώ. (η λέξη: φιλία είναι το ουσιαστικό του ρήματος: φιλώ)).

«Αγάπησις απόδεξις παντελής.»
Η Αγάπη είναι η παντελής αποδοχή.
- Πλάτων (Ορισμοί)
«Όλους αγάπα.»
- Φωκυλίδης
«Ο ανώτερος άνθρωπος, περισσότερο από κάθε τι, αφιερώνεται στη Σοφία και την Αγάπη. Το πρώτο είναι θνητό αγαθό ενώ το δεύτερο είναι αθάνατο.»
- Επίκουρος (Επικ. Προσφ. 78)
«Φιλοφρόνει πάσιν.» Να αγαπάς τους πάντες (όλους τους ανθρώπους) και τα πάντα.(φιλοφρονώ = φρονώ φίλα = σκέφτομαι με Αγάπη για κάποιον/κάτι. Το: πάσιν, είναι δοτική πληθυντικού των: οι πάντες, τα πάντα. Περιέχει και τις δύο λέξεις, έννοιες). - Δελφικό Παράγγελμα.
«Αφετηρία των αρετών είναι η ευσέβεια, και κορυφαίο όριό τους η Αγάπη.»
- Πυθαγόρας ο Σάμιος
«Η Αγάπη προς τους ανθρώπους είναι καθήκον, αφού είμαστε όλοι παιδιά του ίδιου θεού.»
- Επίκτητος
«Φιλότητα αντί διαφοράς εθέλειν.»
Να θέλετε Αγάπη αντί της έχθρας.
- Ανδοκίδης
«Αγαπάσθαι και οικείν ευδαιμόνως.»
Να αγαπιέσθε και να κατοικείτε με ευδαιμονία (μεταξύ σας).
- Πλάτων (Πολιτεία)
«Ν ανταποδίδης την Αγάπη με Αγάπη.»
- Ησίοδος (Έργ. Και.Ημ.)
«Φιλία Αγάπα.»
Να αγαπάς.(Τους ανθρώπους, τους θεούς, κλπ.)
(Δελφικό Παράγγελμα)
-«Αγάπα τον πλησίον μικρά ελαττούμενος». Να αγαπάς τον πλησίον σου λίγο περισσότερο από ότι αγαπάς τον εαυτό σου. - Θαλής ο Μιλήσιος
«Χρω φιλανθρώπως και δικαίως τοις εντυγχάνουσι.»
Να αγαπάς τους ανθρώπους και να τους συμπεριφέρεσαι με δικαιοσύνη, όσους τυχαίνει να έχεις σχέσεις.
- Πλούταρχος (Ηθ, 88c)
«Εχούσης γάρ τι της ψυχής αγαπητικόν εν εαυτή, και πεφυκυίας, ώσπερ αισθάνεσθαι και διανοείσθαι και μνημονεύειν, ούτω και φιλείν.»
Η ψυχή κλείνει μέσα της δύναμη Αγάπης καθώς επλάστηκε για να αισθάνεται, να σκέπτεται και να θυμάται, έτσι επλάστηκε και για ν'αγαπά.
- Πλούταρχος (Σόλων,7,3,1-4)
(Ο Πλούταρχος ήταν Ιερέας των Δελφών.)
«Η Αγάπη προς τον άνθρωπο μας προστάζει να βοηθάμε τους ξένους.»
- Επίκουρος
«Φιλοφρονήσασθαι αλλήλους»
Να αγαπάτε αλλήλους (ο ένας τον άλλον).
- Πλάτων (Νομ. 738 D) (Επίσης, Ξενοφών (Κυρ. Αναβ.4.5,34).)
«Ούτοι συνέχθειν, αλλά συμφιλείν έφυν.»
Γεννήθηκα για ν' αγαπώ, όχι για να μισώ.
- Σοφοκλής (Αντιγόνη)
«Φιλίαν φύλαττε»
Να διαφυλάττεις την Αγάπη.
(Δελφικό παράγγελμα)

«Να αγαπάτε όλους τους ανθρώπους, ανεξάρτητα από τη φυλή η την θρησκεία στην οποία ανήκουν.»
- Επίκτητος
...
Όλο το κείμενο εδώ: agapi-to-periexomeno-tis-ellinikis-thriskeias-1.pdf 946.78 Kb 31/08/2009, 13:40

Σχόλιο Αλφειού: Αυτό το τελευταίο,του Επίκτητου,αλλά και κάποια άλλα,προτρέπουν περιέργως σε μια δουλική αντιμετώπιση των αντιπάλων.Διότι,ναι μεν,πρέπει ο άνθρωπος να αγαπά και όχι να μισεί,αλλά τι γίνεται όταν ο άλλος σε μισεί και εσύ εθελοτυφλείς; Η ιστορία μας διδάσκει,βάσει των καταγραφέντων σφαγιασμών,δηώσεων και ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΩΝ κατά των προγόνων,ότι αυτά τα παραγγέλματα ήταν η Αχίλλειος πτέρνα,την οποία εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο οι εχθροί των Ελλήνων και του Ελληνικού Πολιτισμού!
Κι αν οι χριστιανοί...καυχώνται για τους "μάρτυρές τους",ότι "μαρτύρησαν" για την αγάπη του Χριστού τους,τότε οι Έλληνες σφαγιάστηκαν από τους χριστιανούς για την αγάπη προς τους..."ανθρώπους"!
Διότι ένα από τα παραπάνω,για παράδειγμα του Ησίοδου,που λέει:
«Ν ανταποδίδης την Αγάπη με Αγάπη.»
- Ησίοδος (Έργ. Και.Ημ.),πρέπει να συμπληρωθεί με τα παρακάτω του ιδίου,ο οποίος προέτρεπε διαφορετικά τους Έλληνες:
"...τον φιλέοντ' επί δαίτα καλείν,τον δ' εχθρόν εάσαι'..."
"...Σ' εκείνον που σε αγαπάει να κάνεις το τραπέζι,και αυτόν που σε εχθρεύεται να τον αφήνεις..."

"...τον φιλέοντα φιλείν,και τωι προσιόντι προσείναι.
και δόμεν,ός κεν δωι,και μη δόμεν,ός κεν μη δωι..."
"...Αυτόν που σε αγαπάει να τον αγαπάς,και να συντρέχεις όποιον σε συντρέχει.
Να προσφέρεις σε όποιον σου προσφέρει,και να μην προσφέρεις σε όποιον δε σου προσφέρει..."

"...πήμα κακός γείτων,όσσον τ' αγαθός μέγ' όνειαρ.
έμμορέ τοι τιμής,ός τ' έμμορε γείτονος εσθλού.
ουδ' άν βους απόλοιτ',ει μη γείτων κακός είη..."
"...Ο κακός γείτονας αποτελεί τόσο μεγάλο κακό,
όσο μεγάλη ευεργεσία είναι ο καλός.
Είναι πραγματικά τυχερός εκείνος που του έτυχε καλός γείτονας,
κι ούτε το βόδι του θα χάσει,εφόσον ο γείτονας του δεν είναι φαύλος..."
(Ησίοδος,Έργα και Ημέρες)

Στο διάβα της ιστορίας,λοιπόν,παρατηρούμε βάσει των αποτελεσμάτων ότι,όλοι οι γείτονες μόνο αγάπη και φιλία δεν έδειξαν προς το Έθνος των Ελλήνων και τον Πολιτισμό του!
Δούρειος Ίππος,λοιπόν,η "αγάπη" όπως την μετέδιδαν ως ιδέα οι φιλόσοφοι!
Διότι παλαιά οι Σοφοί άλλα εννοούσαν όταν μιλούσαν για τη "φιλία" και την "αγάπη" και άλλως προέτρεπαν τους Έλληνες!
Τότε διαμορφώθηκαν ελεύθερα πνεύματα και ΗΡΩΕΣ όπως ο Αχιλλεύς,ο Πάτροκλος,ο Οδυσσεύς,ο Ιδομενεύς και άλλοι!Όπως ο Λεωνίδας!Όπως αργότερα ο Αλέξανδρος!

Λέει για παράδειγμα ο Σόλων:
«γλυκός στους φίλους μου, πικρός για τους εχθρούς μου»
Ο Πίνδαρος (Πυθ.2.83-85) το έθεσε καλύτερα ή οδυσσιακότερα όλων: «Φίλον ειη φιλείν… ατ' εχθρόν έων λύκοιο δίκαν υποθεύσομαι, αλλ' άλλοτε πατέων οδοίς σκολιαίς» Δηλαδή: στον φίλο θα φερθώ φιλικά, αλλά στον εχθρό μου όμως, σαν λύκος θα ορμήσω μπροστά του, από κάθε λογής δρόμο και μονοπάτια σκοτεινά»

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της οργανωτικής αναξιοσύνης μας, ακριβώς λόγω της εμμονής των Ελλήνων στην επί παντός αγάπη και στην θεωρητική προσέγγιση και όχι στην πρακτική εφαρμογή της καταπληκτικής επιστημοσύνης τους, είναι ο μεγαλύτερος γεωμέτρης και μηχανικός όλων των εποχών, ο Αρχιμήδης, που «αρνήθηκε να κατασκευάσει (εγκαίρως) πολεμικές μηχανές γιατί τις θεωρούσε ανάξιες σπουδής. Ασχολούμενος με την θεωρητική γεωμετρία, όλα τα άλλα (πρακτικά έργα) έγιναν πάρεργα (περιθωριοποιήθηκαν) και μόνο η επιμονή του (Τυράννου των Συρακουσών) Ιέρωνα, κατάφερε να τον στρέψει στις πρακτικές εφαρμογές» μα ήταν ήδη πολύ αργά.
Πλούταρχος Βίοι Παράλληλοι Μάρκελλος 14.6.

Με τη διαστρέβλωση,λοιπόν, του όρου και της έννοιας της φιλίας και της αγάπης,απώλεσαν την ικανότητα της οδυσσιακής εξυπνάδας και αν θέλετε και πονηριάς και κατήντησαν οι Έλληνες δουλοπρεπείς!Περιέργως η διαστρέβλωση άρχισε με την εισβολή ξένων και δη ασιατικών σοφιστικών ιδεολογημάτων,όταν συναντήθηκαν στην Ασία,ο Ελληνικός Πολιτισμός από τη μιά και ο ξενόφερτος θεοκρατικός Δόλος από την άλλη!Αργά αλλά σταθερά,όπως το σαράκι που τρώει το ξύλο,αποσαθρώθηκαν οι σταθερές βάσεις πάνω στις οποίες στηρίχθηκε και μεγαλούργησε αυτό το παγκοσμίως αναγνωρισμένο επίτευγμα των Ελλήνων!
Η νέα αυτή διασκευή του ελληνισμού,ο οποίος προηγουμένως ήδη είχε ουσιωδώς τροπολογηθεί με τη διάδοσή του στην Ασία,τροπολογήθηκε περαιτέρω δια της επιμιξίας με τη γνωστή..."αγάπη" του χριστιανισμού!
Αυτή την αποσάθρωση πλήρωσαν οι Έλληνες,χάνοντας τα ξεκάθαρα ελληνικά πνευματικά στηρίγματά τους με συνέπεια ολοκληρωτική υποδούλωσή τους.
Ποιός ήταν ο Επίκτητος για παράδειγμα;
[Ο Επίκτητος αναφέρεται ως παιδί δούλων και φέρεται ότι γεννήθηκε στην Ιεράπολη της Φρυγίας, εξ ου ενίοτε και το προσωνύμιο Ιεραπολίτης. Φθάνοντας στην Ρώμη και ο ίδιος υπήρξε δούλος δημοσίου τινός υπαλλήλου Επαφροδίτου. Σε αυτή την περίοδο φαίνεται πως παρακολούθησε τα μαθήματα φιλοσοφίας του Μουσόνιου Ρούφου. Όταν στη συνέχεια έγινε απελεύθερος, άρχισε να διδάσκει τη στωική φιλοσοφία. Εξαιτίας σχετικού διατάγματος του Δομιτιανού αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη Ρώμη και να μεταβεί στη Νικόπολη της Ηπείρου, όπου ίδρυσε φιλοσοφική σχολή. Μεταξύ των μαθητών του συγκαταλέγεται ο ιστορικός Φλάβιος Αρριανός, ο πραγματικός καταγραφέας των φιλοσοφικών του απόψεων, καθώς ο ίδιος δεν άφησε κανένα σύγγραμμα.
Βικιπαίδεια...Βίος]

Δείτε κι
αυτό:Επίκτητος
Για να δούμε και ποιός ήταν ο...Επαφρόδιτος,στην παλαιά ανάρτησή μας!
...
Ποιος δολοφόνησε τον Νέρωνα;


Αν όμως οι Έλληνες δεν δέχονταν "εισβολές" και ήλεγχαν αυστηρά τις ιδέες περί "αγάπης",τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
Διότι αν και οι Φαίακες διακρίνονταν για την φιλοξενία τους, δεν παρέλειψαν να ελέγξουν τον Οδυσσέα για την αληθινή του ταυτότητα, και μόνο μετά την πειστική και συγκλονιστική αφήγησή του, γνωρίζοντας πλέον σίγουρα ότι έχουν μπροστά τους έναν απ' τους μεγαλύτερους ήρωες του τρωικού πόλεμου, αποφάσισαν να ανταμείψουν τον Οδυσσέα μεταφέροντάς τον στην Ιθάκη.
Ο βασιλιάς τους εμφανίζεται να κυβερνά ως πρόεδρος ενός συμβουλίου αποτελούμενου από 12 άλλους άρχοντες, ως ίσος προς εκείνους και όχι ως μέλος μιας ανώτερης τάξεως. Οι Φαίακες ήταν ειρηνικός λαός που αποστρεφόταν τον πόλεμο, εργατικοί και εύθυμοι, αγαπούσαν το καλό φαγητό, τα λουτρά, τον έρωτα, τα τραγούδια και τον χορό. Παρ' όλα αυτά παρέμεναν ετοιμοπόλεμοι με τον δικό τους τρόπο!
Και εμείς με τα μέσα που διαθέτουμε, με τα μπλόκ μας,παραμένουμε ετοιμοπόλεμοι αν και με αγάπη...