10 Νοεμβρίου 2009

Εσείς σε ποια Παναγία πιστεύετε;

-->
1. Παναγία των Βλαχερνών 2. Παναγία η Βλαχαρνέα 3. Παναγία της Κάσσου
4. Παναγία Ακρωτιριανή 5.Παναγία των Σταυροφόρων 6.Παναγία η Ποταμίτισσα (Κάσος)
7. Παναγία Εκατονταπυλιανή (Πάρος)
8. Παναγία Ρόδον το Αμάραντο 
9. Παναγία η Σουμελά (Πόντου)
10. Παναγία η Κοσμοσωτήρα (Φερών Έβρου)
11. Παναγία Σιάτιπας (Μακεδονίας)
12. Παναγία η Διασώζουσα (Πάτμος) 
13. Παναγία η Παντάνασσα 
14. Παναγία η Γρηγορούσα
15. Θεομήτωρ 
16. Παναγία Γοργοεπήκοος 
17. Παναγία η Οδηγήτρια
18. Η Αγία Σιών (Παναγία της Αγιάσου)
19. Παναγία η Γλυκοφιλούσα
20. Παναγία η Πελαγιανή
21. Παναγία η Αγιοσορίτισσα 
22. Παναγία η Νικοποιός 
23. Παναγία η Μυροβλύτισσα
24. Παναγία η Μελαχρινή 
25. Παναγία η Κανάλα 
26. Παναγία η Τουρλιανή (Μήλος)
27. Παναγία Φανερωμένη (Σαλαμίνα) 
28. Παναγία Φανερωμένη (Λευκάδα) 
29. Παναγία Παντοβλεπούσα (Θάσος)
30. Παναγία Χοτάσια 
31. Παναγία του Παπαμελέτιου (Σκόπελος) 
32. Παναγία Μελικαρού (Σκύρος)
33. Παναγία Φοδελιώτισσα (Φόδελα-Ηραλείου Κρήτης) 
34. Παναγία Καβουριανή ( Λέρος)
35. Παναγία Κυράς (Λέρος) 
36. Παναγία Κερά 
37. Παναγία Βρεσθενίτισσα
38. Παναγία Κεριώτισσα (Ζάκυνθος) 
39. Παναγία Πελαγονήτισσα
40. Παναγία η Γαλατούσα (Ρόδος) (Αφιερωμένη στις γυναίκες που δεν κατεβάζουν γάλα για τα μωρά τους)
41. Παναγία η Βλεφαριώτισσα (Αστυπάλαια) 
42. Παναγία η Συντριανή (Τζια)
43. Παναγία Πλημμυριανή (Ρόδος) 
44. Παναγία η Καλοπέτρα (Ρόδος)
45. Παναγία η Σκιαδενή (Ρόδος) (εικόνα του Ευαγγελιστή Λούκά) 
46. Παναγία η Προυσιώτισσα (Ευρυτανία)
47. Παναγία η Λουβιαρίτισσα (Ρόδος) (επειδή στα κελιά της έμεναν οι λουβιάρηδες (λεπροί) του νησιού)
48. Τιμιωτέρα των Χερουβείμ 
49. Πλατυτέρα των Ουρανών 
50. Παναγία της Τήνου 
51. Αγία Σκέπη
52. Αγία Ζώνη 
53. Παναγία Ιεροσολυμίτισσα (Ιερουσαλήμ) 
54. Παναγία Εσφαγμένη
55. Παναγία Χρυσολεόντισσσα (Αίγινα) 
56. Παναγία η Ξενιά 
57. Παναγία Παραμυθία (Άγιο Όρος)
58. Φοβέρα Προστασία ( Άγιο Όρος) 
59. Παναγία η Λιμνιά (Σκιάθος) 
60. Παναγία η Κεχριά (Σκιάθος)
61. Παναγία Εικοσιφοίνισσα (Πάγγαιο Όρος) 
62. Η Αμόλυντος (Σίφνος)
63. Παναγία η Τρειχερούσα (Άγιο Όρος) 
64. Παναγία η Σκαφιδιά ( Ηλεία)
65. Παναγία Πορταϊτισσα (Άγιο Όρος) 
66. Παναγία η Μυρτιδιώτισσα
67. Η Πάντων Χαρά 68. Παναγία η Κρεμαστή (Ρόδος) 
69. Παναγία Χρυσοπηγή
70. Παναγία η Ανέμη (Σαμοθράκη) (λέγεται έτσι επειδή φυσάει δυνατός άνεμος σε εκείνο το σημείο)
71. Παναγία η Κουφή (Σαμοθράκη) (επειδή είναι ιατρός και προστάτης των κουφών)
72. Παναγία η Λεχούσα (Σέρρες)(επειδή προστατεύει τις λεχώνες)
73. Παναγία η Λιθινιώτισσα (Λιθίνες Σιτείας) 
74. Παναγία η Γιάτρισσα (Μάνη)
75. Παναγία Δεκαπεντούσα (Σίφνος) ( επειδή γιορτάζει τον δεκαπενταύγουστο)
76. Παναγία Θαλασσινή (Άνδρος) 
77. Παναγία Νερατζιώτισσα 
78. Παναγία του Χάρου (Λειψοί)
79. Παναγία Σπηλιανή (Νίσυρος) 
80. Παναγία η Μεγαλόχαρη 
81. Παναγία η Γουρλομάτα (Λέρος)
82. Παναγία η Βρυσιανή (Κάρπαθος) 
83. Παναγία η Λαρνιώτισσα (Κάρπαθος)
84. Παναγία του Γραβά στη Χώρα (Πάτμος) 
85. Παναγία του Απόλου στον Κάμπο (Πάτμος)
86. Παναγία στο Λιβάδι (Πάτμος) 
87. Παναγία η Κουμάνα (Πάτμος) 
88. Παναγία Γερανού (Πάτμος)
89. Η Παντάνασσα (Αρκίους) 
90. Παναγία της Αποκουής (Σύμη) 
91. Η Θεοτόκισσα (Τήλος)
92. Παναγία η Πολίτισσα 
93. Παναγία η Αιματούσα (Κύπρος) 
94. Παναγία η Χαριτωμένη (Κάλυμνος)
95. Παναγία των Αργινωντών (Κάλυμνος) 
96. Παναγία Ζωοδόχος Πηγή 
 97. Άξιον Εστί
98. Των αγγέλων η Κυρία 
99. Πάντων Προστασία 
100. Η Αγία Ζώνη 
101. Η Αγία Σκέπη
102. Παναγία των Τσουκχουών (Κάλυμνος) 
103. Παναγία η Κυρά-Ψηλή (Κάλυμνος)
104. Παναγία των Παθών ( Χίος) 
105. Παναγία η Γκουμπελίδικη (Καστοριά) 
106. Παναγία Ελεούσα (Αγρίνιο)
107. Παναγία Χρυσαλινιώτισσα (Κύπρος) 
108. Παναγία του Χάρακα (Κρήτη) 
109. Παναγία η Ναυπακτιώτισσα
110. Παναγία η Βρεφοκρατούσα (Σινά) 
111. Παναγία η Αγγελόκτιστη (Κίττι)
112. Παναγία η Κυρά-Χωστή (Κάλυμνος) 
113. Παναγία η Μυρτιώτισσα (Κάλυμνος)
114. Παναγία η Γαλατιανή (Κάλυμνος) 
115. Παναγία της Τελένδου (Κάλυμνος)
116. Παναγία της Ψερίμου (Κάλυμνος)
117. Παναγία των Βουθυνών (Κάλυμνος) 
118. Παναγία του Πάθους
119. Παναγία Αχιβάδενα 
120. Παναγία η Χοζοβιώτισσα ή Κυνηγημένη (Αμοργός)
121. Παναγία η Πλατανιώτισσα (Αιγίου) 
122. Παναγία η Ελευθερώτρια (Σαλαμίνα)
123. Παναγία η Μαλεβή 
124. Παναγία η Νιαμονίτισα 
125. Παναγία της Σκρίπους
126. Παναγία Κασσιωπία (Κέρκυρα) 
127. Παναγία η Τρυπητή (Αίγιο)
128. Παναγία Χρυσοσπηλιώτισσα (Αθήνα) 
129. Παναγία Χρυσοκαστριώτισσα (Πλάκα)
130. Παναγία Τριτιανή (Σαντορίνη) (επειδή γιορτάζει την Τρίτη ημέρα του Πάσχα)
131. Παναγία Εικοσπενταρούσα ( Σαμοθράκη)( γιορτάζει την Μεσοπεντηκοστή) 
132. Παναγία η Αγιοσορίτισσα
133. Παναγία η Σουμελά 
134. Παναγία η Απείρανδρη 
135. Παναγία η Αθηνιώτισσα
136. Παναγία η Φιδούσα (Κεφαλονιά) 
137. Παναγία η Ταρτάνα ( Καρπενήσι) 
138. Παναγία η Αντιφωνήτρια
139. Παναγία η Σαραντασκαλιώτισσα (Μαραθόκαμπου) 
140. Παναγία του Κήπου (Μήλος)
141. Παναγία η Λεσινιώτισσα 
142. Παναγία στην Μάκρη (Αλεξανδρούπολη) 
143. Παναγία των Αχαρνών
144. Παναγία των Χαλκέων (Θεσσαλονίκη) 
145. Παναγία η Γερόντισσα 
146. Παναγία η Μυρτιδιώτισσα
147. Παναγία η Υπάρχουσα (Ιεροσόλυμα) 
148. Νέα Παναγιά (Θεσσαλονίκη) 
149. Παναγία η Μεσίτρια
150. Παναγία η Πρωτόθρονη 
151. Παναγία η Παντοβασίλισσα 
152. Παναγία η Δεομένη
153. Παναγία η Άμμωμος 
154. Παναγία η Πανάμωμος 
155. Παναγία η Άχραντος
156. Παναγία η Υπέρμαχος 
157. Παναγία η Κορυφινή 
158. Παναγία η Μπαλουκλιώτισσα
159. Παναγία του Κύκκου 
160. Παναγία του Γενάτου (Κύπρος) 
161. Παναγία Χελιδονού
162. Παναγία Μαυρομωλίτισσα (Φανάρι) 
163. Παναγία Λαγουδιανή (Θεσσαλονίκη)
164. Παναγία Κρηνά 
165. Παναγία Σπηλιανή (Νίσυρος) 
166. Παναγία Συνεμπάστρα (Κεφαλονιά)
167. Παναγία Μυρσινιώτισσα (Λέσβος) 
168. Παναγία Δομανδρίου (Λέσβος)
169. Παναγία Αγίας Σιών (Λέσβος) 
170. Παναγία Γλυκοφιλούσα (Λέσβος) 
171. Παναγία η Γοργόνα (Λέσβος)
172. Παναγία Τρουλωτή (Λέσβος) 
173. Παναγία Γαλαξά ή Θαλασσοκρατούσα
174. Παναγία Αρχαγγελιώτισσα (Ξάνθη) 
175. Παναγία η Καλυβιανή (Ηράκλειο)
176. Παναγία Παλαιοκαστρίτης (Κέρκυρας) 
177. Παναγία η Πανάχραντος (Άνδρος)
178. Παναγία Μεγαλομάτα 
179. Παναγία η Θρηνούσα 
180. Παναγία η Σωτήρα 
181. Παναγία η Βοήθεια
182. Παναγία η Μαυριώτισσα 
183. Παναγία η Μαχαιρωμένη 
184. Παναγία η Θεοσκέπαστη
185. Παναγία η Βατοπεδινή 
186. Παναγία η Ξενοπούλα 
187. Παναγία η Αμπελακιώτισσα
188. Παναγία η Βέλλα 
189. Παναγία η Ελεούσα 
190. Παναγία Παρηγορίτισσα 
191. Παναγία η Ουρανοφόρα
192. Παναγία η Καταφυγή 
193. Παναγία η Δαμάστα 
194. Παναγία Δαμασιά 
195. Παναγία η Λαγκοβάρδα
196. Παναγία η Παλατιανή 
197. Παναγία η Ορθοκώστα 
198. Παναγία η Ολυμπίώτισσα
199. Παναγία η Λυκοδήμου 
200. Παναγία η Καλιγού 
201. Παναγία Περγιλού 
202. Παναγία η Στεφανά
203. Παναγία η Αρακά 
204. Παναγία η Φλεβαριανή 
205. Παναγία η Μεσοσπορίτισσα
206. Παναγία η Πολυσπορίτισσα 
207. Παναγία η Αρχισπορίτισσα 
208. Παναγία η Ξεσπορίτισσα
209. Παναγία η Ακαθή ( Ακαθίστου Ύμνου) 
210. Παναγία η Πονολύτρια 
211. Παναγία η Παρηγορίτισσα
212. Παναγία η Αμαστή (ιαματική) 
213. Παναγία η Αρμενοκρατούσα (προστατεύει τις λεχώνες από το «αρμένισμα», τον επιλόχειο πυρετό)
214. Παναγία η Ξεσκλαβώστρα 
215. Παναγία η Καψοδεματούσα ή Τζιλά (τιμωρεί όσους εργάζονται την ημέρα των εορτών της) !
216. Παναγία η Μαντηλούσα 
217. Παναγία η Γουρλομάτα 
218. Παναγία η Ηλιόκαλη
219. Παναγία η Χρυσογαλατούσα 
220. Παναγία η Χρυσολεούσα 
221. Παναγία η Χρυσοπαντάνασσα
222. Παναγία η Αγιογαλούσα 
223. Παναγία η Ευθριανή 
224. Παναγία η Κυκκώτισσα
225. Παναγία η Θαλασσομαχούσα 
226. Παναγία η Βρυούλων 
227. Παναγία η Κισσιώτισσα
228. Παναγία η Κυπαρισσιώτισσα 
229. Παναγία η Γενεσιουργός 
230. Παναγία η Κατοπολιανή ( Αμοργός)
231. Παναγία η Πανάχραντος 
232. Παναγία η Χώρα του Αχωρήτου 
233. Παναγία η Άσπιλη
234. Παναγία Ζερβάτι (Βορ. Ήπειρος)
235. Παναγία Μπόρια (Κορυτσά)
236. Παναγία Γεωργάνικη (των Μαυρομιχαλέων) 
237. Παναγία η Τσιπιώτισσα 
238. Η Μεγάλη Παναγία ( Πάτμος)
239. Παναγία του Σταυρού (Πάτμος) 
240. Παναγία η Κακαβιώτισσα (Λίμνος) 
241. Παναγία η Έλωνα ( Κουνουρία)
242. Παναγία η Μακρυνή (Μαραθόκαμπος) 
243. Παναγία η Κακοπερατού (Μαραθόκαμπος)
244. Μεγάλη Παναγία Σαμαρίνας (Γρεβαννά) 
245. Παναγία η Χυσοπολίτισσα (Νάξος)
246. Παναγία η Διώτισσα (Κεφαλονιά)
247. Παναγία η Σκοπιώτισσα ( Ζάκυνθος) ( Βρίσκεται στο χωριό Morsbach στην Ρωμαιοκαθολική εκκλησία της St. Gertud της Γερμανίας κατόπιν θαύματος) !!!!
248. Παναγία η Χαρδακιώτισσα (Κυθραία) 
249. Παναγία η Χρυσαφίτισσα (Μονεμβασιά) 
250. Παναγία η Αμίαντος
251. Παναγία των Καστριανών (Κως) 
252. Παναγία Μπαφέρου (Στεμνίτσα) 
253. Παναγία Δομιαμίτισσα (Καρπενήσι)
254. Παναγία η Κόχη (Σίφνος) 
255. Παναγία της Άμμου ( Σίφνος) 
256. Παναγία η Μοναχή (Σίφνος)
257. Παναγία του Μπαλή (Σίφνος) 
258. Παναγία η Δροσιανή (Νάξος) 
259. Παναγία η Καρδιανή (Σύρος)
260. Παναγία η Αρκουδιώτισσα (επειδή μαρμάρωσε μια αρκούδα που πήγαινε να πιει το νερό των μοναχών) !!!!
261. Παναγία η Τσαμπίκα (Ρόδος) 
262. Παναγία η Καμαριώτισσα (Σαμοθράκη)
263. Παναγία Μακρυμάλλη (Ψαχνά Ευβοίας) 
264. Παναγία η Χρυσομαλλούσα (Λέσβος)
265. Παναγία Αιμιαλών (Δημητσάνα) 
266. Παναγία Αμαρτωλών Σωτηρία (Αγία Λαύρα Καλαβρύτων)
267. Παναγία Δουπιανή (Μετέωρα) 
268. Παναγία Δοχειάρισσα (Άθως)
269. Παναγία Διμιοβίτισσα (Μεσσηνία) 
270. Παναγία Δυοχούσαινα (Ψαρά).

Αγία Γραφή,Παλαιά Διαθήκη, Ζαχαρίας, κεφάλαιο 9,...13 Διότι ενέτεινα τον Ιούδαν δι' εμαυτόν ως τόξον· ισχυρώς ενέτεινα τον Εφραΐμ και εξήγειρα τα τέκνα σου, Σιών, κατά των τέκνων σου, Ελλάς· και σε έκαμον ως ρομφαίαν μαχητού.
Τελικά, είστε Έλληνες;
-->

Σχετικό θέμα: Η Παναγιά Σουμελά και ο ιερός βράχος της Ακροπόλεως


ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΤΑ ΤΕΙΧΗ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΝΑΖΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!

1. - Το Τείχος του Αίσχους της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ είναι ΕΔΩ >>> Στη ψευτοπράσινη Γραμμή της Λευκωσίας και της Κύπρου!!!!! και στις οικογένειες των χιλιάδων αγνοούμενων, που έσφαξαν οι Τούρκοι!!!

2. - Το Τείχος του Αίσχους της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ είναι ΕΔΩ >>>>> Στα ντουβάρια που χτίζουν αδιάκοπα τα Ισραηλινά ναζιστικά στρατεύματα κατοχής, με την βοήθεια των Αμερικάνων. Είναι εδώ, στις καθημερινές σφαγές των αραβοπαίδων, από Εβραίους δολοφόνους.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΣΥΝΑΞΗ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΕΙΧΟΣ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙ
ΑΣ

Πηγή...

09 Νοεμβρίου 2009

Έγραψε για τον Θανάση Λερούνη και η Huffingtonpost.com.


By Iason Athanasiadis

ISTANBUL, Turkey -- The intensifying conflict in Afghanistan and Pakistan has claimed considerable collateral damage, including the kidnapping of Greek teacher and aid worker Thanassis Lerounis.

Lerounis was the only Westerner living in a series of lush interconnected valleys inhabited by a lost pre-Islamic tribe on Pakistan's mountainous frontier.

The Greek national thought the valley's isolation and his 15-year presence there ensured him safety, but he was kidnapped by a Taliban group in a violent dawn raid in September on the valleys of the Kalasha, the last remaining pagans of Central and Southeast Asia.

On Sept. 8, Taliban gunmen swarmed into the sparsely defended compound where Lerounis lived among 3,000 non-Muslim tribesmen called the Kalasha. They hauled him off, forcing a local shepherd to carry him on his back. Before leaving, they reportedly shot to death one of the two guards the Pakistani government assigned Lerounis and heavily wounded a servant and another guard.

Lerounis is now held captive in an unknown location in southeastern Afghanistan's Nuristan Province. As ransom, his captors are demanding the release from a Pakistani jail of several comrades, 2 million dollars and/or his conversion to Islam.

Lerounis, a schoolteacher from Athens, stumbled across the Kalasha tribes while mountain climbing in Pakistan in the mid-1980s. Fascinated by the myth that the fair-skinned Kalash are the genetic descendants of Macedonian settlers who arrived with the ranks of Alexander the Great's armies, Lerounis raised funds in Greece to build a school. Since then he lived in the Kalash valleys for up to six months every year and continued to raise funds for infrastructure projects.

For centuries the Kalash have lived in Chitral, an independent kingdom that upon the creation of Pakistan became its northwestern corner. Even then, Chitral remained an isolated mountain redoubt, closer to Afghanistan than the country of which it is a part. Visitors still ask passengers arriving on the shaky twin-engined airplanes that fly in from nearby Peshawar: "What is the news from Pakistan?"

http://www.huffingtonpost.com/2009/11/03/thanassis-lerounis-greek_n_343879.html

Σχόλιο Αλφειού:
Απόκτησε πιο μεγάλη δημοσιότητα το θέμα της απαγωγής του Θανάση.Μπράβο στην Ελληνίδα Huffington.Υπ'όψιν ότι η ηλεκτρονική εφημερίδα της είναι στις πρώτες θέσεις στις ΗΠΑ!
Αλλά,ήταν τόσο δύσκολο για τον κ.Ιάσωνα Αθανασιάδη(που φέρει και ένα από τα πιο παλαιά ελληνικά ονόματα),να γράψει ότι οι Καλάσα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ειδωλολάτρες",αλλά κρατούν ακόμα,έστω και παραλλαγμένες,τις παλαιές ελληνικές παραδόσεις;
Πόσο μάλλον,που γράφοντας ότι οι Καλάσα(οι καφίρ-"άπιστοι" για τους Μουσουλμάνους),αντιστέκονται ακόμα στη δια πυρός και σιδήρου επιβολή της μιάς εκ των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών του ίδιου κατασκευαστή,κρατώντας την αρχαία ελληνική τυπολατρεία(ήθη και έθιμα),θα δημιουργούσε πιο μεγάλη δυναμική μεταξύ των Φιλελλήνων!

Τούρκικη υπηκοότητα για ιεράρχες του Πατριαρχείου


Γράφει ο/η Εθνικός Κήρυκας - Θεόδωρος Καλμούκος
Όσοι από τους Μητροπολίτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου, οι οποίοι υπηρετούν εκτός Τουρκίας, θα μπορούν να αποκτήσουν και την Τουρκική υπηκοότητα...
... Την εξέλιξη αυτή ανέφερε ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος...
διαβάστε περισσότερα...

Η Παναγιά Σουμελά και ο ιερός βράχος της Ακροπόλεως


Το 386 οι Aθηναίοι μοναχοί Bαρνάβας και Σωφρόνιος πήγαν στις απάτητες βουνοκορφές του Πόντου, με σκοπό να ιδρύσουν μοναχικό κατάλυμα. Eκεί, σε σπήλαιο της απόκρημνης κατωφέρειας του όρους, σε υψόμετρο 1063 μέτρα, είχε μεταφερθεί η εικόνα της Παναγίας της Aθηνιώτισσας*. Oι μοναχοί Bαρνάβας και Σωφρόνιος έκτισαν με τη συμπαράσταση της γειτονικής μονής Bαζελώνα κελί και στη συνέχεια εκκλησία μέσα στη σπηλιά, στην οποία είχε μεταφερθεί η εικόνα της Παναγίας της Aθηνιώτισσας . Καθώς ανάβλυζε νερό είπαν ότι το σοβαρό πρόβλημα της ύδρευσης του μοναστηριού λύθηκε, κατά θαυματουργό τρόπο.

Θαύμα θες, πάρε ένα...

Με ένα όνειρο τρελό...

Στο τέλος του 4ου αιώνα (380-386 μ.Χ.), η Παναγία η Αθηνιώτισσα εμφανίστηκε ως όραμα στους μοναχούς Σωφρόνιο και Βαρνάβα, στη Αθήνα και τους κάλεσε στην εκκλησία.

Εκεί είδαν την εικόνα να σηκώνεται από το προσκυνητάρι, να βγαίνει από το παράθυρο και να πετάει προς τα ουράνια. Συγχρόνως, άκουσαν την Θεοτόκο να λέει: "Πηγαίνω στην Ανατολή. Προπορεύομαι στο όρος Μελά. Ακολουθήστε με...".

Οι μοναχοί την ακολούθησαν και στο όρος Μελά, στον Πόντο, όπου στάθηκε, κτίστηκε μεγάλος Ναός και Μονή. Έτσι η εικόνα πήρε την ονομασία Σουμελά από τη φράση "στου Μελά".

*Η Παναγιά η Αθηνιώτισσα

Με την επικράτηση του χριστιανισμού, τα περισσότερα μνημεία της Αθήνας μετατράπηκαν σε χριστιανικές εκκλησίες. Ο Παρθενώνας αφιερώθηκε στην Παρθένο Μαρία, που στη συνέχεια ονομάσθηκε Παναγιά η Αθηνιώτισσα, ενώ στα τέλη του 11ου αιώνα αποτέλεσε τη μητρόπολη της Αθήνας**.

Τι βρήκαν να αντιγράψουν:

Η Αθηνά και ο Ποσειδώνας διεκδικούσαν την ίδια πόλη. Ανέβηκαν λοιπόν στον ιερό βράχο της Ακρόπολης και ενώπιον των Αθηναίων αποφάσισαν ότι όποιος προσέφερε το ωραιότερο δώρο θα την αποκτούσε.

Ο Ποσειδώνας χτύπησε σε μια πλευρά του λόφου με την τρίαινά του και αμέσως ανάβλυσε ένα πηγάδι. Ο λαός θαύμασε, αλλά το νερό δεν τους φάνηκε τόσο χρήσιμο όσο η ελιά. Το δώρο της Αθηνάς ήταν ένα δέντρο ελιάς, ήταν καλύτερο, μιας και παρείχε στην πόλη τροφή, λάδι και ξυλεία, επίσης η ελιά αποτελούσε πάντα το σύμβολο της ειρήνης και της ευφορίας. Έτσι, κέρδισε τη μονομαχία η Αθηνά και ονόμασε την πόλη της Αθήνα.

Τον Ποσειδώνα τον αντέγραψαν, αλλά εάν στον Πόντο φύτρωσαν και

ελιά είναι άγνωστο...

Η διαφορά είναι ότι ο λαός των Αθηνών δεν είδε όραμα, όλοι είδαν και άκουσαν...(όχι μόνο οι ιερείς).

Το σίγουρο είναι ότι ο ιερός βράχος της Ακροπόλεως ούτε μιλάει ούτε σωπαίνει, απλά σημαίνει.

Πηγές:

**Υπουργείο Πολιτισμού | Ακρόπολη Αθηνών

http://www.hri.org/news/greek/apegr/2008/08-08-15_1.apegr.html

Βικιπαίδεια

Υ.Γ : Οι ένθερμοι πιστοί της Παναγίας που βρίσκονται σε δίλημμα μεταξύ Παναγιάς Αθηνιώτισσας και Παναγιάς Σουμελά αύριο θα έχουν την ευκαιρία να διαβάσουν στο μπλοκ μας εναλλακτικές λύσεις...

Και για τον Λερούνη νοιάζεται κανείς;

Στην Σομαλία μετά την απαγωγή του πλοίου Alakrana και ισπανών ναυτικών οι Σομαλοί πειρατές απαιτούν λύτρα και την απελευθέρωση τριών Σομαλών πειρατών. Σας θυμίζει κάτι;

Στην Ισπανία γίνονται αμέτρητες διαδηλώσεις και είναι πρώτο θέμα στα ΜΜΕ, η κυβέρνηση άρχισε να παίρνει πρωτοβουλίες. Δείτε τις εικόνες από τα βίντεο.

Τώρα για τον Λερούνη θα μιλάμε;

Ποιος νοιάζεται αν ζει ή αν πεθαίνει...

08 Νοεμβρίου 2009

Δεν μας πάνε!!!!!!


ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΑΣ «ΠΑΝΕ». ΔΕΝ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΝ. ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ. ΜΑΣ ΜΙΣΟΥΝ - ΦΘΟΝΟΥΝ, ΓΙΑ ΟΤΙ ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΕΘΑ ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΙ!Κρίσις επί τών νεωτεριστικών καί συγχρόνων («μή παρωχημένων») απόψεων τών νέων μας πολιτικών ταγών καί τών αυλικών των (οπαδών, όλων τών ανωτέρω, τής θεωρίας τής παγκοσμοιοποιήσεως καί τής ομογενοποιήσεως τών πάντων, ήτοι, τής καταστροφής αυτού πού η Φύσις, αλλά καί οι λαοί, εδημιούργησαν τίς περασμένες χιλιετίες, υπέρ τής επιθυμίας τών φαντασμένων «εσαεί αρχηγών» («περιουσίων»).

Νά καταργήσωμε καί τόν όρο «Εθνική Ελλάδος» (στίς αθλητικές ομάδες) καί νά τόν ανατικαστήσωμε μέ τόν «Ένωσις ομάδων νοτιοανατολικής επαρχίας τής Ε.Ε.», ή «Μεικτή ομάδα πρώην Ελλάδος». Όσοι δέ οπαδοί τών ανωτέρω ομάδων, φέρουν εντός τών γηπέδων, ενδύματα μέ «εθνικά» εμβλήματα, χρώματα, ή κρατούν Ελληνικές σημαίες, ή ακόμη χειρότερον, άδουν τόν «Εθνικό Υμνο» (τού «φασίστα» Διονυσίου Σολωμού), νά συλλαμβάνωνται καί νά τιμωτούνται αμέσως!!.

Νά αλλάξουν επίσης καί όλα τά ονόματα τών οδών καί τών πλαταιών ανά τήν επικράτεια τής Ν.Α. επαρχίας τή Ε.Ε. Δέν είναι δυνατόν νά υπάρχη πλατεία ή οδός «Εθνικής Αντιστάσεως», νά μετονωμσθή πάραυτα σέ πλατεία «00105». Νά αριθμηθούν δηλαδή οι πλατείες καί οι οδοί, κατά τά πρώτυπα τών ονομασιών πού ισχύουν στόν πολυ-πολιτισμικό παράδεισο τής Δύσεως, αυτόν μέ τό μεγαλύτερο παγκόσμιο χρέος καί μέ τίς περισσότερες εχθρικές πράξεις κατά άλλων κρατών, τίς ΗΠΑ: 1η οδός, 2α οδός, 3η οδός, ... καί γιά εναλλαγή, «πλατεία Καραμανλή», «πλατεία Παπανδρέου», «πλατεία Διαμαντοπούλου», «πλατεία ΤΣΙΠΡΑ δίχως ΤΣΙΠΑ», «πλατεία Ντ. Μπακογιάννη», «πλατεία Καρκαγιάννη», «πλατεία ΚΙΣ», ....

Ας γίνη χρήσις όλων τών ονομάτων όλων τών...συνέχεια στην πηγή...

Αυξάνεται η ανεργία στη γη της επαγγελίας.


Στο 10,2% έφτασε ο δείκτης ανεργίας στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Οκτώβριο, ποσοστό που είχε να σημειωθεί από το 1983 όπως αναφέρουν τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το υπουργείο Εργασίας.


Σύμφωνα με το BBC, υπήρξε αύξηση του ποσοστού μέσα σε ένα μήνα αφού τον Σεπτέμβριο ήταν στο 9,8% ενώ ο αριθμός των ανέργων αυξάνεται συνεχώς με 15,7 εκατομμύρια να έχουν χάσει την εργασία τους. Τα 5,6 από αυτά είναι άνεργοι το τελευταίο εξάμηνο.
Απογοητευτικά χαρακτήρισε τα ποσοστά του δείκτη ανεργίας ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Barack Obama, ο οποίος είπε: «Δε θα ησυχάσουμε μέχρι όλοι οι Αμερικανοί να καταφέρουν να εργαστούν, εφόσον το θέλουν».
Παράλληλα, επισήμανε πως πρέπει να επεκταθεί το επίδομα ανεργίας όπως και να μειωθούν οι φόροι.
Τον περασμένο μήνα καταγράφτηκαν τα μεγαλύτερα νούμερα απώλειας θέσεων εργασίας ενώ υπάρχει μεγάλη ανησυχία πως αυτή η αύξηση κλονίσει την ανάκαμψη από τον περιορισμό των καταναλωτικών δαπανών.
Πηγή...

ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΑΕΡΑΣ.







Άντε και μερικά καυσόξυλα!


Υ.Γ.
Πέστε αντίο στα...καύσιμα!

Το Σύμπαν,το CERN και ο..."θεός"!

Τελικά μπορούν να μας πουν;
Ποιός αχρήστευσε το εγχείρημα;Ο κάθε...κατασκευασμένος "θεός" ή αυτοί οι μάγκες;

"Ελληνική Ομάδα Ασφαλείας".Οι Έλληνες χάκερς που έσπασαν την ασφάλεια του CERN!!!

Πάντως ο πλανήτης Ζευς ως πραγματικά υπαρκτός μας προστάτευσε το καλοκαίρι,από την έστω υποθετική σύγκρουση με κάποιον αστεροειδή!

07 Νοεμβρίου 2009

Συνάντηση Ιεράς Συνόδου με Γ. Παπακωνσταντίνου για εκκλησιαστική φορολόγηση

Συνεδρίαση Ιεράς Συνόδου.
Συνεδρίασε και σήμερα η Ιερά Σύνοδος υπό την προεδρία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών, Ιερωνύμου, και συζήτησε το θέμα της αύξησης της φορολόγησης, μέσω του ΕΤΑΚ.
Κατά τη σύνοδο αποφασίστηκε ο μητροπολίτης Ιωαννίνων, Θεόκλητος, πρόεδρος των οικονομικών υπηρεσιών της Εκκλησίας και ο διευθυντής, Αντώνης Ζαμπέλης, να μεταβούν στον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, προκειμένου να συζητήσουν το αίτημα της εκκλησίας να μη φορολογηθεί με το 3 τοις χιλίοις.
Με τον κ. Παπακωνσταντίνου θα συναντηθούν εντός της ημέρας και κύριο επιχείρημα της εκκλησίας είναι το γεγονός ότι «ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου δεν αντιμετωπίζεται ισότιμα με τα άλλα νομικά πρόσωπα».
Οι ιεράρχες υποστηρίζουν ότι «προσφέρουν μεγάλο φιλανθρωπικό έργο και τα έσοδά τους διοχετεύονται σε κοινωφελή έργα».
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ -ΜΠΕ

Γερμανία- Ελλάδα: Ο αγώνας της παγκόσμιας φιλοσοφίας

Παίξτε μπάλα...


Η διαφορά:

Περισσότερες φωτογραφίες

Γράφει: magnesianews.gr

21/07/2009, 23:50

Εντυπωσιακή είσοδο στο λιμάνι του Πότι, έκανε η Αργώ. Δεκάδες κάτοικοι και η πολιτική ηγεσία της περιοχής, είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς το απόγευμα της Κυριακής, στο χώρο όπου θα γινόταν η υποδοχή, μπροστά από την Ιστιοπλοϊκή Λέσχη της πόλης, προσμένοντας τους νέους Αργοναύτες, που μετέφεραν το μήνυμα της συναδέλφωσης και της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών.

Η Αργώ έκανε την εμφάνισή της, συνοδευόμενη από ένα ρυμουλκό σκάφος που δημιούργησε δύο πίδακες νερού προς τιμήν του ι
στορικού σκάφους. Οι κωπηλάτες, υπό τις εντολές του καπετάνιου τους, έκαναν το γύρο του λιμανιού, υπό το βλέμμα ενός μεγάλου αγάλματος γυναίκας που βγαίνει από ένα κοχύλι και κρατά την Αργώ.

Το πλήρωμα, έγινε δεκτό με χειροκροτήματα από τους κατοίκους, ενώ το δώρο των κωπηλατών στο Πότι, ήταν ένα ομοίωμα μίας αρχαίας πέτρινης άγκυρας, με χαραγμένο επάνω της το σύμβολο της Αργούς.
Επίσης, στον δήμαρχο της πόλης, παραδόθηκε και η σημαία που κυμάτιζε πάνω στο πλοίο, την ώρα που έμπαινε στο λιμάνι.

Η διαφορά:

Το τουρκικό πλοίο άρχισε να βυθίζετε στο λιμάνι της Μασσαλίας

Σχετικό θέμα Παρίσι γιόκ!Βούλιαξε το πλοίο στη Μασσαλία!

Zougla online - Γιαούρτωσαν τους Τούρκους στη Μασσαλία





Να γιατί στην Κίνα δεν υπάρχει πρόβλημα υπογεννητικότητας:

Κίνα: 5.000 προφυλακτικά που περίσσεψαν από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου θα διατεθούν σε δημοπρασία

Ένας κινέζος συλλέκτης αναμνηστικών των Ολυμπιακών Αγώνων θα θέσει σε δημοπρασία στις 29 Νοεμβρίου συνολικά 5.000 προφυλακτικά που περίσσεψαν από αυτά που είχαν προσφερθεί στους συμμετέχοντες στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2008, ανακοίνωσε χθες η εφημερίδα Daily China.
Αυτά τα προφυλακτικά--που φέρουν πάνω τους το σύνθημα των Ολυμπιακών Αγώνων "πιο γρήγορα, πιο ψηλά, πιο δυνατά"--ήταν μέρος των 100.000 προφυλακτικών που μοιράστηκαν στους αθλητές που διέμεναν στο Ολυμπιακό Χωριό.
Το σύνολο των 5.000 προφυλακτικών αναμένεται να αγοραστεί από έναν και μόνο συλλέκτη, ενώ η δημοπρασία θα ξεκινήσει από τα 5.000 γιουάν (493 ευρώ), ή αλλιώς ένα γιουάν το προφυλακτικό.
Ακόμα ένα αντικείμενο που θα περιλαμβάνεται στη δημοπρασία είναι μια Ολυμπιακή δάδα με την υπογραφή του βραζιλιάνου ποδοσφαιριστή Πελέ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ - Γαλλ. Πρακτ.

ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΛΕΡΟΥΝΗ!!!

Τι κάνουν οι κυβερνήσεις της Ελλάδος; Άλλοι είναι αυτοί που αγωνιούν και μάχονται. Διαβάστε μια καταπληκτική αίτηση προς τον Υπουργό:


Αθανάσιος Λερούνης - Πρέσβης επι τιμή

Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών
(Technology Teachers' Association)
Πτυχιούχοι ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ
Τ.Θ. 45015 - Τ.Κ. 13510 Αγ. Ανάργυροι Αττικής , Τηλ: 6973275324
URL: http://www.ete.gr/ , E-mail: ete@ete.gr



ΑΘΗΝΑ, 26/10/2009
Αρ. Πρωτ.: 17

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ
Θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την αγωνία μας για τη ζωή του απαχθέντος από τις 7 Σεπτεμβρίου 2009, από ενόπλους απαγωγείς Ταλιμπάν στις κοιλάδες των Καλάς στο Πακιστάν, συναδέλφου μας και δραστήριου μέλους της Ένωσής μας, Θανάση Λερούνη.
Είμαστε βέβαιοι ότι και Εσείς συμμερίζεστε τα ίδια με εμάς συναισθήματα και αγωνίες, καθώς και ότι γνωρίζετε το σπουδαίο έργο που για πολλά χρόνια επιτελεί ο συνάδελφός μας, ένα έργο που τιμά όχι μονάχα τον ίδιο αλλά και τη χώρα μας. Το παράδειγμα του συναδέλφου Θανάση Λερούνη, ανιδιοτελούς εθελοντικής προσφοράς και αλτρουισμού, αποτελεί αναμφισβήτητα ένα πρότυπο μίμησης για τους μαθητές του και την ελληνική κοινωνία, σε μια εποχή που παρόμοιες συμπεριφορές σπανίζουν, ενώ είναι τόσο αναγκαίες.
Με τον αυτονόητο σεβασμό, θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε εξ ονόματος όλων των συναδέλφων μας, μελών της Ένωσής μας, ένα αίτημα, η ικανοποίηση του οποίου ενδεχομένως θα συνέβαλλε στη μεγαλύτερη δυνατή άσκηση πίεσης για την απε-λευθέρωση του συναδέλφου μας.
Πιο συγκεκριμένα και με πρωτοβουλία σας να αποδοθεί στον Θανάση Λερούνη ο τίτλος του Πρέσβη Επί Τιμή, ώστε να περιβληθούν οι όποιες ενέργειες της Πολιτείας και με το ειδικό καθεστώς προστασίας που διέπει τους διπλωμάτες- εκπροσώπους της.
Άλλωστε, θα συμφωνήσετε, ότι το έργο του Θανάση Λερούνη, πράγματι αποτελεί ένα σπουδαίο παράδειγμα, εκτός των άλλων, και προώθησης των ελληνικών συμφερόντων σε διεθνές επίπεδο και υπό αυτή την έννοια μια τέτοια ενέργεια, εκτός του συμβολικού της χαρακτήρα, αποκτά και έντονα ουσιαστικό περιεχόμενο.

Με κάθε σεβασμό για το Δ.Σ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Γ. ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ Ν. ΒΑΣΑΓΙΩΡΓΗΣ
Πηγή:

http://www.ete.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=159:6-11-2009&catid=50:2008-03-12-22-26-24&Itemid=50



Οι ιδεολογικές αρχές του Ελληνικού Κινήματος! Μια επαναστατική συνεισφορά του Τρύφωνα Ολύμπιου.

Δημοσιεύθηκε από 12thespis

“Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση”

Συγγραφέας: Τρύφων Ολύμπιος

Κάθε κοινωνικοπολιτικό ρεύμα με σκοπό την καλυτέρευση του κόσμου, για να μπορεί να έχει διάρκεια και να μετεξελιχθεί σε κίνημα με αξιώσεις, απαιτείται να διαθέτει ισχυρό ιδεολογικό υπόβαθρο. Αν οι ιδέες και οι προθέσεις του είναι ευγενείς μεν αλλά ασαφείς (πράγμα φυσικό όταν βρίσκεται στα πρώτα του βήματα), τότε καλείται να τις συστηματοποιήσει ώστε να αποκτήσει την ιδεολογική του ταυτότητα.

Ως προς το ότι το ελληνοπρεπές ρεύμα έχει ήδη ισχυροποιηθεί από πλευράς διάχυσης στην κοινωνία, δηλ. διασποράς των ιδεών του στο ευρύ κοινωνικό σώμα, δεν αμφιβάλλει πλέον κανείς (τα βήματα που έχουν συντελεστεί κατά τη διάρκεια της τελευταίας 10ετίας είναι γιγαντιαία αν συγκριθεί η σημερινή πραγματικότητα με την προ 15 ετών). Εντούτοις, αν και το ελληνοπρεπές ρεύμα διαθέτει πλούσιες δεξαμενές ιδεών και ικανούς διανοούμενους στους κόλπους του, έλειπε ωστόσο μέχρι τώρα εκείνη η συστηματοποίηση των ιδεών που θα το επέτρεπε να μετεξελιχθεί, από ρεύμα, σε Ελληνικό Κίνημα.

ikpgtea-biblio-site-1Όπως κάθε πρόβλημα μπαίνει με τη λύση του, έτσι και κάθε εποχή γεννά εκείνους τους ανθρώπους που θα καλύψουν τις νέες ανάγκες που προβάλλουν στην κοινωνία. Στην προκειμένη περίπτωση, ο άνθρωπος αυτός είναι ο Τρύφων Ολύμπιος.Τρύφων Ολύμπιος αποδεικνύεται ο άνθρωπος που η διεισδυτικότητα της σκέψης του σε συνδυασμό με το πλούσιο γνωστικό του υπόβαθρο, τις διανοητικές του ικανότητες και τη μακρά θητεία του και προσφορά του στον ελληνοπρεπή χώρο, έρχεται να θέσει τις βάσεις αυτής της συστηματοποίησης. Γνωστός σε όλους όσους ασχολούνται με τα τεκταινόμενα του χώρου, ο

Για να το πούμε με απλά λόγια και να μην πλατειάζουμε, ο Τρύφων Ολύμπιος καταθέτει στο νέο του βιβλίο “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση”, εμπεριστατωμένα, απτά και με σαφήνεια, μια πρωτοπόρα δέσμη ιδεών: μια δέσμη ιδεών ικανών να συνθέσουν και να αναδείξουν, σε όλο το φάσμα των πλαισίων αναφοράς του, την ιδεολογική ταυτότητα του κινήματος. Στην ολοκληρωμένη μορφή του, πρόκειται για ένα έργο ζωής που προσδίδει στο χώρο μας εκείνο το θεωρητικό υπόβαθρο και την ιδεολογική θωράκιση, ώστε να μπορούμε να πούμε ότι το ελληνοπρεπές ρεύμα αποκτά τον βατήρα για την ποιοτική μετεξέλιξή του από ρεύμα σε Ελληνικό Κίνημα!

………………………………………………..

Παρουσίαση του βιβλίου του Τρύφωνα Ολύμπιου “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση” έγινε το Σάββατο 24 Οκτωβρίου στα πλαίσια των ομιλιών του Φιλοσοφικού Εργαστηρίου Αθηνά Εργάνη, στην αίθουσα του Ελλην.Α.Ι.Σ. Τη βιντεοσκοπημένη παρουσίαση και συζήτηση που επακολούθησε μπορείτε να την δείτε στην Πύλη του Ιάσωνος (πατώντας εδώ)

Για να είμαι ακριβέστερος, ο Τρύφων Ολύμπιος δεν μας παραδίδει απλώς μια συστηματοποίηση ιδεών ώστε με άξονα αυτές να κατευθυνθούμε στην οδό της περαιτέρω ανάπτυξης ως κίνημα. Ο Τρύφων Ολύμπιος κάνει κάτι απείρως περισσότερο: μας παραδίδει μια κ ο σ μ ο θ ε ω ρ ί α ! Μια νέα επαναστατική κοσμοθεωρία διεθνούς τάξεως, με πανανθρώπινο ενδιαφέρον και ελληνική χροιά!

Παρόλο που η κοσμοθεωρία αυτή απηχεί στην παγκοσμιότητα του κοινωνικού γίγνεσθαι, αναφέρεται στην κατάργηση του κεφαλαιοκρατικού τρόπου παραγωγής και την αντικατάστασή του από ένα νέο σύστημα παραγωγής και αξιών (Κοινωνία της Γνώσεως) και επομένως αφορά τους ανθρώπους ολοκλήρου του πλανήτη, ωστόσο οι προτάσεις του Τρύφωνα Ολύμπιου εστιάζονται αποκλειστικά στην Ελλάδα. Διότι η Ελλάδα και οι Έλληνες τον ενδιαφέρουν, και διότι η κοσμοθεωρία που αναπτύσσει συνδέεται άμεσα με τις αξίες του ελληνικού πολιτισμού.

Γνώμη μας είναι ότι, ενστερνιζόμενο την κοσμοθεωρία που αναπτύσσεται διεξοδικά από τον Τρύφωνα Ολύμπιο και προβάλλοντας με σθένος και παρρησία το πλαίσιο αυτών των ιδεών, το ελληνοπρεπές ρεύμα μετατρέπεται πλέον σε Ελληνικό Κίνημα. Το βιβλίο του Τρύφωνα Ολύμπιου “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση”ορόσημο! Επιβάλλεται να το διαβάσουν όλοι, έτσι ώστε όλοι ν’ αποκτήσουν γνώση των ιδεών που συνοπτικά αλλά περιεκτικότατα αναπτύσσονται σ’ αυτό το βιβλίο. δεν είναι απλώς άλλη μία ενδιαφέρουσα έκδοση στη βιβλιογραφία του χώρου μας. Ανήκει ατην κατηγορία του ιδεολογικο/πολιτικού μανιφέστου και αποτελεί

tryfon-intro-1

Ο Τρύφων Ολύμπιος στην Θεσσαλονίκη!


Σύντομα (κατά τα τέλη Νοεμβρίου), θα γίνει παρουσίαση του βιβλίου του Τρύφωνα Ολύμπιου “Ιδέες και Προτάσεις για Ελληνική Αναγέννηση” σε κεντρική αίθουσα της Θεσσαλονίκης, με βασικό παρουσιαστή τον ίδιο τον Τρύφωνα Ολύμπιο.
Η εκδήλωση διοργανώνεται από τον Πολιτιστικό Σύλλογο “Προμηθεύς Πυρφόρος”.
Η ακριβής ημερομηνία και η αίθουσα θα ανακοινωθούν μέσω του διαδικτύου και του τύπου.

06 Νοεμβρίου 2009

Μοντέρνοι καιροί: Η μετάφραση της Βίβλου και τα «Ευαγγελικά»

-->
Η πρώτη σελίδα της εφημερίδας που δημοσίευσε τη μετάφραση του Πάλλη
Το Νοέμβριο του 1901, μια ομάδα «αγανακτισμένων» θρησκόληπτων φοιτητών, με την οδηγία φανατικών κληρικών και καθηγητών της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, αιματοκύλισαν την Αθήνα, άκουσον άκουσον, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ στην γλώσσα που μιλούσε ο λαός.
Την εποχή εκείνη έγιναν τρεις παράλληλες σχεδόν προσπάθειες για τη μετάφραση των Ευαγγελίων στη δημοτική. Πρώτη ήταν η εργασία της Ιουλίας Σωμάκη (κατόπιν Καρόλου), η οποία με εντολή της βασίλισσας Όλγας και με κάποια συμπαράσταση του Μητροπολίτη Αθηνών Προκοπίου Οικονομίδη, μετέφρασε τα Ευαγγέλια στην απλή καθαρεύουσα. Η δεύτερη έγινε από τον δημοτικιστή λογοτέχνη Αλέξανδρο Πάλη, και η τρίτη ήταν μια ερμηνευτική απόδοση του Ευαγγελίου του Ματθαίου από τον λυκειάρχη και ιεροκήρυκα του συλλόγου «Ανάπλασις» Κ. Διαλησμά.
Στις 9 Σεπτεμβρίου 1901 άρχισε να δημοσιεύεται σε συνέχειες στην εφημερίδα «Ακρόπολις» του Β. Γαβριηλίδη η μετάφραση του Πάλη με πανηγυρικό τρόπο και προβολή της με εξάστηλο τίτλο και κύριο άρθρο στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας. Ο υπότιτλος έλεγε: «Το έργον της Βασιλίσσης η «Ακρόπολις» το συνεχίζει» εννοώντας τη μετάφραση που έγινε στα 1898 με εντολή της Όλγας, και το άρθρο εκείνο κατέληγε με τούτα τα λόγια: «Η «Ακρόπολις» νομίζει ότι επιτελεί μέγιστον αναμορφωτικόν έργον, διαδίδουσα εις τας μυριάδας των αναγνωστών της το κήρυγμα του Χριστού, το οποίον μέχρι της σήμερον ήτο με πολλαπλάς σφραγισμένον σφραγίδας. Από της σήμερον δικαίως δυνάμεθα να επιφωνήσωμεν: «Ούτω λαμψάτω το φως!»
Και ενώ όσο δημοσιευόταν η μετάφραση, που τελείωσε στις 20 Οκτωβρίου, καμία αγανάκτηση δεν είχε εκδηλωθεί, ξαφνικά, στις 27 Οκτωβρίου η συντηρητική εφημερίδα «Εμπρός» άρχισε την επίθεση σημειώνοντας ότι «Επιβουλήν κατά της γλώσσης και των εθνικών παραδόσεων αποτελεί του Πάλλη το ανοσιούργημα…».
Παράλληλα οι εφημερίδες «Σκριπ» και «Καιροί» με ανάλογη έντονη αρθρογραφία προετοίμαζαν την «αγανάκτησιν» του λαού. Στις 6 Νοεμβρίου το «Εμπρός» έγραφε: «Εάν οι υποκινηταί και οι πρωταγωνισταί τού τολμήματος τούτου (της μεταφράσεως) δεν ησυχάσουν, θα ενισχύσωμεν από των στηλών τούτων πάσαν βιαίαν ενέργειαν εναντίον αυτών, είτε από μέρους των φοιτητών του Πανεπιστημίου προέλθη αύτη, είτε από μέρους άλλης μερίδος της κοινωνίας, είτε κατά τινος συναδέλφου, είτε καθ’ οιουδήποτε άλλου διευθύνεται…».
Η εξέγερση είχε προετοιμαστεί μεθοδικά και επίσης εκδηλώθηκε από την Ιερά Σύνοδο και το Πατριαρχείο. Ενώ δε αρχικά η πολεμική αφορούσε την εργασία του Πάλη, στη συνέχεια στράφηκε και προς τις υπόλοιπες.
Η διένεξη, που φάνηκε ότι άρχισε με «θρησκευτικά» κίνητρα, γρήγορα αποδείχτηκε πως ήταν προϊόν μιας ισχυρής πολιτικής αντιπαράθεσης για το αν θα επικρατήσει η φιλοτσαρική διπλωματία, που αποδιδόταν στην ρωσικής καταγωγής βασίλισσα, ή η γερμανόφιλη τάση με επικεφαλής την πριγκίπισσα Σοφία, σύζυγο του διάδοχου τότε Κωνσταντίνου. Δυστυχώς στο πολιτικό αυτό παιχνίδι μπλέχτηκε, χωρίς να πρέπει, η Ελλαδική Εκκλησία.
Η πρωτοβουλία για τη μετάφραση χαρακτηρίστηκε ως «γελοιοποίησις των τιμαλφεστέρων του έθνους κειμηλίων» ενώ οι εφημερίδες της εποχής άρχισαν επιθέσεις κατά των δημοτικιστών, που τους χαρακτήριζαν «αθέους» και «προδότας». Πολύς κόσμος φανατίστηκε τότε με αποτέλεσμα ακόμη και εκείνοι που έβλεπαν θετικά την μετάφραση των Ευαγγελίων να σωπάσουν.
Θυελλώδης αντίδραση ξέσπασε τελικά όταν οι φοιτητές της Θεολογίας κατέβηκαν στους δρόμους. Στις 5 και 6 Νοεμβρίου έκαναν διαδηλώσεις και έκαναν ζημιές στα γραφεία της εφημερίδας. Στις 8 του μήνα έκαναν συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός και απαίτησαν τον αφορισμό των υπεύθυνων της μεταγλώττισης.
Ο πρωθυπουργός Θεοτόκης κατέβασε το στρατό για ν’ αντιμετωπίσει τους διαδηλωτές και οι συγκρούσεις μεγάλης κλίμακας που ακολούθησαν άφησαν 8 νεκρούς (άλλοι μιλούν για 11) και 70 τραυματίες. Η Αθήνα έμοιαζε με επαναστατημένη πόλη. Οι φοιτητές οπλίστηκαν και κλείστηκαν στο πανεπιστήμιο για λίγες ακόμη ημέρες. Ύστερα από αυτά παραιτήθηκε η κυβέρνηση Θεοτόκη και ο Μητροπολίτης Προκόπιος (που αποσύρθηκε σε μοναστήρι στην Σαλαμίνα όπου και πέθανε άρρωστος στις 4 Ιουλίου του επόμενου έτους) και η Όλγα έφυγε για λίγο από την Ελλάδα.
Ένα μήνα αργότερα έγινε νέο συλλαλητήριο στους Στύλους του Ολυμπίου Διός, κατά το οποίο κάηκαν αντίτυπα της μετάφρασης του Ευαγγελίου (φύλλα της εφημερίδας) και εγκρίθηκε ψήφισμα των φοιτητών που αξίωνε: (α) Την απαγόρευση της κυκλοφορίας της μετάφρασης και (β) Την αυστηρή τιμωρία όποιου στο μέλλον θα τολμούσε να μεταφράσει το Ευαγγέλιο στην απλή γλώσσα.
Ήταν τούτη η βλακώδης νοοτροπία που οδήγησε όχι μόνο στα αιματηρά γεγονότα του 1901, αλλά προκάλεσε την απαγόρευση κάθε μετάφρασης των ιερών κειμένων που καταχωρήθηκε στο Σύνταγμα του 1911 και, τυπικά τουλάχιστον, εξακολουθεί να ισχύει μέχρι σήμερα, αφού στο άρθρο 3, παρ. 3, αναφέρεται ότι «Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη»
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ...
-->
To Σύνταγμα της Ελλάδος (2009)



-->
ΤΜΗΜΑ Β'
ΑΡΘΡΟ 3
3. Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφραση του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη.
Τα σχόλια δικά σας...


La versión griega de Cárcel de oro (ΣΤΟ ΠΑΛΑΤΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΟΥ)


Hace unos días Nikos publicó en su magnífico blog "La Pasión Griega" una entrevista a la cantante Eleutheria Arbanitaki. Así me enteré de que esta espléndida voz de Grecia ha hecho una versión de una conocida copla española, que ya cantara la Piquer y cantara la Pantoja... música auténticamente española. Así que, ardiendo en deseos de escuchar la versión griega y llena de curiosidad, me fui al you tube y la encontré. Aquí la tenemos pues. No tiene el desgarro de una cantante de copla, de las de peineta y mantilla y "vestío" de lunares pero le sienta bien este género a Arbanitakis por lo que escucho. Encuentro la versión una delicia...


También he buscado una versión de Cárcel de oro en español, de peineta y mantilla de toa la vida y encontré esta que me conmovió más que ninguna. No conocía a la intérprete, ya que no sigo mucho este género de música. Se llama Mª Carmen Abad y la secuencia es de un concurso de coplas. No se si ganó premio o no, pero, para mi gusto, su versión se merece un OOOOOOlé bien alto.

Πηγή...

ΩΪΜΕ...ζηλεύω τους ταξιδευτές...!

"Απέσυραν τον Πίνακα της Σφαγής της Χίου. "

Ως πότε παλικάρια, θα ζούμε στα στενά,
μονάχοι σα λιοντάρια, στις ράχες στα βουνά;
Σπηλιές να κατοικούμε, να βλέπουμε κλαδιά,
να φεύγωμ' απ' τον κόσμον, για την πικρή σκλαβιά;

Να χάνωμεν αδέλφια, πατρίδα και γονείς,
τους φίλους, τα παιδιά μας, κι όλους τους συγγενείς;
Κάλλιο είναι μιάς ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια, σκλαβιά και φυλακή.

Τι σ' ωφελεί αν ζήσεις, και είσαι στη σκλαβιά;
στοχάσου πως σε ψένουν, καθ' ώραν στην φωτιά.
Βεζύρης, δραγουμάνος, αφέντης κι αν σταθής
ο τύραννος αδίκως σε κάμνει να χαθής.

Δουλεύεις όλη ημέρα, σε ό,τι κι αν σε πει,
κι' αυτός πασχίζει πάλιν, το αίμα σου να πιει.
Ο Σούτζος, κι ο Μουρούζης, Πετράκης, Σκαναβής
Γκίκας και Μαυρογένης, καθρέπτης, ειν' να ιδής.
.......
(απόσπασμα απο τον Θούριο του Ρήγα)
.........

"Απέσυραν τον Πίνακα της Σφαγής της Χίου. "


Σωρεία, σοβαρών ερωτημάτων προκαλεί η απόφαση (άγνωστος ο εμπνευστής), να μην εκτίθεται, από τώρα και στο εξής, στο επισκευασμένο Βυζαντινό Μουσείο Χίου (Μετζιτιέ Τζαμί), το πιστό αντίγραφο της Σφαγής της Χίου, του διάσημου Γάλλου Ζωγράφου Ευγένιου Ντελακρουά.

Ο εκπληκτικός αυτός πίνακας προκάλεσε, τότε, συγκίνηση και...
αποτροπιασμό για τις κτηνωδίες των Τούρκων, σε βάρος των κατοίκων της Χίου.

Την έλλειψη του πίνακα, διαπίστωσε σε ξενάγησή της, στο χώρο της έκθεσης η Νομαρχιακή Σύμβουλος Χίου, Ισαβέλλα Μπουρνιά, η οποία ήδη με επιστολή της προς τον Υπουργό Πολιτισμού, Παύλο Γερουλάνο, ζητά την παρέμβασή του.

"ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΑΠΟΘΗΚΗ Ο ΔΙΑΣΗΜΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ"

Η Ισαβέλλα Μπουρνιά σχετικά με το θέμα δήλωσε: "Αυτή τη στιγμή ο πίνακας βρίσκεται αποθηκευμένος στο Οσμανίε Τζαμί, που ανήκει στο Υπουργείο Πολιτισμού και στην 3η Εφορία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων, στην περιοχή του Φραγκομαχαλή. Το Οσμανίε Τζαμί, λειτουργεί ως αποθηκευτικός χώρος, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι μετακινήθηκε εκεί, προκειμένου να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως έκθεμα." Η κυρία Μπουρνιά μεταξύ άλλων υπογράμμισε: " Χώρος στο Μετζιτιέ Τζαμί, υπάρχει. Υπάρχουν πολλοί κενοί τοίχοι προκειμένου να συμπεριληφθεί το αντίγραφο της σφαγής ως έκθεμα".

"ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ(;)"

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, υπάρχει ήδη μία μυστική προφορική συμφωνία προκειμένου να καθαιρεθεί ο πίνακας, ως ένδειξη απάλειψης του ιστορικού χάσματος που χωρίζει τους δύο λαούς. Για την Ιστορία πάντως, η Τουρκία, επεδίωξε τη μεν πρώτη φορά, να αφαιρεθούν οι ταμπέλες από τις οστεοθήκες των θυμάτων της Σφαγής, στη Μονή του Αγίου Μηνά, που έφεραν την επιγραφή: "ΕΡΓΑ ΟΘΩΜΑΝΩΝ" καθώς και την καθαίρεση της αντίστοιχης επιγραφής στη Νέα Μονή Χίου. Έξι ημέρες, πάντως, πριν γιορτάσουμε την επέτειο της απελευθέρωσης της Χίου (11η Νοεμβρίου 1912) και την ενσωμάτωση με την Ελλάδα, πολλοί αναρωτιούνται, ως που θα φθάσει η Ελληνική υποχώρηση και αν αυτή είναι άξια να διαγράψει τη σφαγή 58.000 κατοίκων και την εξαφάνιση πολιτιστικών εκθεμάτων πανευρωπαϊκής και παγκόσμια εμβέλειας.

http://www.tvpatrida.gr/

Σχόλιο Αλφειού:Ο Γ.Παπανδρέου ως υπουργός Εθνικής Παιδείας,τότε,δεν κατέβασε από τα σχολεία τις εικόνες των Ηρώων του Απελευθερωτικού Αγώνα του 1821;Τότε που χόρευε...ζεϊμπέκικο για χάρη του...Τζεμ;

ANTI-CHEMTRAILS.ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΧΗΜΙΚΟ ΨΕΚΑΣΜΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ.

Chembusters και Οργονίτες

Με την παραπομπή του "Πλάτωνα" είδα τους φίλους μου Ίωνα και Ήλιο να έχουν προχωρίσει σε δημοσίευση οδηγιών κατασκευής chembusters και οργονίτη στην ελληνική γλώσσα. Είναι γνωστό πως ο Ίωνας είχε διδάξει σε αρκετά άτομα τον τρόπο κατασκευής οργονίτη και θαρρώ πως ήταν πρωτοπόρος σε αυτό τον τομέα. για τη χώρα μας Επίσης υπάρχει το ελληνικό site "οργόνη" που επίσης δίνει πολύτιμες συμβουλές -λινκ υπάρχει από καιρό στην υπο-σελίδα "chemtrails", ωστόσο αναδημοσιεύω εδώ το κείμενο του ήλιου από το esoterica. Καιρός να περάσουμε στη δράση λοιπόν...

Ήλιος 2012:
"Λένε ότι οι πιο σημαντικές ανακαλύψεις γίνονται στα πιό απίθανα μέρη.
(...) Αντιγράφω λοιπόν όλο το κείμενο όπως ο ίδιος -ο Ίων Μάγγος- το παρέθεσε στο Facebook:.


Το ΑΠΟΛΥΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΡΟ στο ΧΗΜΙΚΟ ΨΕΚΑΣΜΑ των ΟΥΡΑΝΩΝ μας.Αν εχετε αγανακτησει μετα απο 11 χρονια συστηματικου ψεκασματος των ουρανων μας με χημικα και οχι μονον, απο τα αθορυβα υπερηχητικα Boeing και απο τα Orbs ηλεκτρικης αντιβαρυτητος. Τοτε φτιαξτε ενα CB (ChemBuster). Εχει ακτινα δρασεως 20 χλμ. και ενα ανα νομο ειναι το ελαχιστο. Με τρια σε τριγωνο ανα νομο εχετε το τελειο αποτελεσμα. Η πρωτευουσα του νομου να περικλειεται στο τριγωνο. Χρειαζεται να ακουμπα στο χωμα. Επισης το στηριζετε με τρια σχοινακια απο καπου για να μην πεσει απο τον αερα. Το μονο που απαιτειται ειναι πολυ κεφι , μερακι και λιγα εργαλεια. Οσο για το κοστος στοιχιζει οσο ενα καλο γευμα τεσσαρων ατομων σε καλο εστιατοριο. Τα CB τα εφευρε ο Don Croft (βλεπεhttp://www.worldwithoutparasites.com/,http://www.ethericwarriors.com/).
Εδω σας παρατιθενται οι οδηγιες των Bali Gifters(http://www.baligifter.org/CbTutorial.html).
Οι οδηγιες αφορουν ενα χαμηλου κοστους CB το οποιο θα καθαρισει τα chemtrails και θα αποκαταστησει την υγεια των ουρανων σας. Επισης θα αποκαταστησει την φυσιολογικη βροχοπτωση στο μερος σας και το...συνέχεια στην πηγή...

Ξαναζητά το Ισραήλ τον εναέριο χώρο μας για...άσκηση!


Στις 4/7/08 αναδημοσιεύσαμε την ερώτηση που έκαναν οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ,τότε στην αντιπολίτευση.Για να δούμε ποιά θα είναι η αντίδρασή τους τώρα.
Άσκηση "Glorius Spartan 2008" και ερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.

Και μία ερώτηση.Υπήρξε ποτέ..."ισραηλινός" Σπαρτιάτης;
Για να δούμε!
Σπάρτη-Ιουδαία και φαιδρά...πορτοκαλέα!!!!!!


Νέο ισραηλινό αίτημα για αεροπορική άσκηση στο Αιγαίο

http://kostasxan.blogspot.com/2009/11/blog-post_5926.html


Ισραηλινός Σπαρτιάτης

Με τον Ερντογάν να αλωνίζει στην Μέση Ανατολή και να φθάνει μέχρι την Τεχεράνη, την ίδια στιγμή που οι σχέσεις ¨Αγκυρας και Τελ Αβίβ καταγράφουν ιστορικά χαμηλές θερμοκρασίες, το νέο αίτημα των Ισραηλινών προς την Αθήνα για να πραγματοποιήσουν την μεγάλη αεροπορική άσκηση «Ένδοξος Σπαρτιάτης 2», στο Αιγαίο, ήταν από πολλούς στο Πεντάγωνο αναμενόμενο.
Τώρα το θέμα είναι τι θα απαντήσει η κυβέρνηση στους Ισραηλινούς, οι οποίοι θέλουν να επαναλάβουν το σενάριο μίας άσκησης που ουσιαστικά αποτελεί πρόβα επίθεσης στο Ιράν!
Τον Μάιο-Ιούνιο του 2008, η Ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία είχε πραγματοποιήσει τον πρώτο «Ένδοξο Σπαρτιάτη». Το σενάριο, όπως είχαν αποκαλύψει πρωτοσέλιδα οι “New York Times”, ήταν πρόβα τζενεράλε για επίθεση στο Ιράν… Πώς αλλιώς να χαρακτηρίσεις μία άσκηση κατά την οποία επί 15 ημέρες συνέβαιναν τα εξής:
- Ισραηλινά μαχητικά αεροσκάφη F-15 και F-16 απογειωνόταν από αεροπορικές βάσεις της χώρας τους φορτωμένα με ό,τι οπλικά συστήματα μπορούσαν να μεταφέρουν και τα οποία ήταν απαραίτητα για αεροπορικές επιδρομές
- Τα μαχητικά πετούσαν έως το Πεδίο Βολής Κρανέας στην κεντρική Ελλάδα, έκαναν εικονικούς βομβαρδισμούς επίγειων στόχων και επέστρεφαν στο Ισραήλ. Ανεφοδιάζονταν μάλιστα από ιπτάμενα τάνκερ.
- Η απόσταση που κάλυπτα τα ισραηλινά μαχητικά ήταν απολύτως ίση με αυτή που θα πρέπει να καλύψουν σε περίπτωση επιδρομής στο Ιράν! Μάλλον μεγάλη σύμπτωση…
- Επιπλέον οι ισραηλινοί δοκίμασαν και τις δυνατότητες εγκλωβισμού που έχουν ρωσικά αντιαεροπορικά συστήματα, τα οποία διαθέτουν οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις
- Περίπου 150 ισραηλινά μαχητικά αεροσκάφη συμμετείχαν στον «Ένδοξο Σπαρτιάτη 1».
Τότε το Πεντάγωνο του Βαγγέλη Μεϊμαράκη είχε δεσμεύσει τους Έλληνες δημοσιογράφους να μην αποκαλύψουν τίποτε για την άσκηση, αν και πολλοί ήταν αυτοί που το γνώριζαν. Η δέσμευση είχε να κάνει με «άκρως απόρρητη» άσκηση και αν δεν το γνωρίζετε, στην αμυντική συμφωνία που έχουμε υπογράψει με το Ισραήλ από το 1994, δεσμευόμαστε να μην ανακοινώνουμε το παραμικρό για τις στρατιωτικές μας ασκήσεις!
Οι Ισραηλινοί δέσμευσαν εμάς και λίγες ημέρες μετά, από ότι φαίνεται, έδωσαν πρωτοσέλιδο στους “New York Times”, προκαλώντας νευρική κρίση στον Μεϊμαράκη, που έστελνε τον υφυπουργό του Κώστα Τασούλα να μαζέψει τα ασυμμάζευτα σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα.
Το θέμα της επανάληψης του «Ένδοξου Σπαρτιάτη» τέθηκε σε κλιμάκιο αξιωματικών της Πολεμικής μας Αεροπορίας, σε σύσκεψη που έγινε στο Τελ Αβίβ. Σε αυτή την συνάντηση – σύσκεψη συμφωνήθηκε η διεξαγωγή δύο ασκήσεων μέχρι το τέλος του χρόνου.
Η μία στην περιοχή μεταξύ Καστελλόριζου και Κρήτης, όπου ισραηλινά ιπτάμενα τάνκερ θα ανεφοδιάσουν ελληνικά F-16.
Η δεύτερη στην Ανδραβίδα, όπου ισραηλινά ελικόπτερα θα πραγματοποιήσουν επιχείρηση διάσωσης – μάχης.
Δηλαδή, με απλά λόγια, τη διάσωση των στρατιωτών που έχουν εγκλωβιστεί σε εχθρικό έδαφος! Με δεδομένο ότι όλα αυτά τα σενάρια αλλά και οι πληροφορίες που δημοσιεύονται στον Ευρωπαϊκό Τύπο, θέλουν το Ισραήλ να ετοιμάζεται για επιλεκτικά χτυπήματα με ειδικές δυνάμεις εντός του Ιράν, τότε γίνεται κατανοητό γιατί η άσκηση με τα ελικόπτερα που θα γίνει στην Ανδραβίδα, μπορεί να είναι… πονηρή.
Η ουσία είναι ότι στις συσκέψεις που έγιναν στο Τελ Αβίβ γι αυτές τις δύο ασκήσεις, δόθηκε η δυνατότητα στους Ισραηλινούς να θέσουν θέμα για διεξαγωγή ενός ακόμη «Ένδοξου Σπαρτιάτη», ασχέτως αν θα τον ονομάσουν έτσι ή αν θα τον βαφτίσουν με άλλο όνομα.
Την απόφαση καλείται να πάρει η νέα ελληνική κυβέρνηση και από ότι φαίνεται δεν θα είναι μία και τόσο απλή υπόθεση, ακριβώς λόγω του πολύ δυνατού παιχνιδιού που έχει αρχίσει να παίζει η Τουρκία στη Μέση Ανατολή.
Η Άγκυρα δεν δίστασε να τινάξει στον αέρα ακόμη και την άσκηση «Ανατολικός Αετός», στην οποία θα συμμετείχαν Αμερικανοί, Τούρκοι και Ισραηλινοί. Τελικά, έμειναν Αμερικανοί και Ισραηλινοί να ασκούνται σε διάφορα σενάρια που ασφαλώς έχουν να κάνουν με το Ιράν, αφού όλη η άσκηση (η οποία θα ολοκληρωθεί στα μέσα του Νοεμβρίου) έχει να κάνει με αντιμετώπιση πυραύλων που θα έχουν στόχο το Ισραήλ. Στην άσκηση συμμετέχουν 17 πολεμικά πλοία των ΗΠΑ, τα οποία διαθέτουν υπερσύγχρονα αντιαεροπορικά – αντιπυραυλικά μέσα.
Ο κύριος Βενιζέλος και ο κύριος Μπεγλίτης στο υπουργείο Άμυνας μπορεί να μην έχουν εκφράσει ακόμη τις σκέψεις τους, ωστόσο από τα επιτελεία τους έχουν εκφραστεί απόψεις του στυλ «δεν πρέπει να λάβουμε αποφάσεις στηριζόμενοι σε παλαιότερα διπλωματικά ταμπού»…
Αυτό, σε απλή μετάφραση, σημαίνει ότι το «όχι» στο Ισραήλ δεν πρέπει να θεωρείται σαν κάτι δεδομένο. Δεν πρόκειται για μία απλή στρατιωτική άσκηση, αλλά για μία κίνηση στο γεωπολιτικό σκάκι που παίζεται στην εποχή μας. Οι Ισραηλινοί, αναζητούν ζωτικό χώρο για να ασκηθούν και η μόνη χώρα που μπορεί να τους τον προσφέρει αυτή τη στιγμή είναι η Ελλάδα.
ΓΕΕΘΑ και ΓΕΑ φέρονται να έχουν διαφορετικές απόψεις για το θέμα. Το πρώτο δείχνει να ανησυχεί για τις αντιδράσεις που θα προκαλέσει η επανάληψη της ισραηλινής άσκησης. Το ΓΕΑ εκτιμά πως πέρα από τα επιχειρησιακά οφέλη στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία και με δεδομένη την τουρκο-ισραηλινή κόντρα θα ήταν άστοχο να απορρίψουμε αβασάνιστα το ισραηλινό αίτημα. Από την άλλη, όμως, πόσο εύκολο είναι να δεχτούμε να ασκηθούν στην ελληνική επικράτεια σε ένα σενάριο που έστω και θεωρητικά θα είναι προσομοίωση επίθεσης σε μία άλλη χώρα;