03 Νοεμβρίου 2008

Με μαύρες σημαίες οι πυρόπληκτοι στον Πύργο!!!



Απελπισμένοι οι πυρόπληκτοι της Ηλείας κατέβηκαν σήμερα και έκλεισαν τον κόμβο ¨Φιλοθέη",στην είσοδο του Πύργου,της οδού Πύργου-Πατρών!!!
Καταγγέλλοντας την πολιτική της κυβέρνησης,για την εγκατάλειψή τους,αλλά και για το ευτράπελον της...επιστροφής των "τριχίλιαρων",την πλήρη απαξίωσή τους και μη έχοντας καμμιά βοήθεια,κατέβηκαν με μαύρες σημαίες θυμίζοντας μέρες του...1903,τότε που πάλι με μαύρες σημαίες και γκράδες ξεκίνησαν επανάσταση για το "σταφιδικό ζήτημα" και κατάφεραν να ρίξουν την κυβέρνηση του κόντε Θεοτόκη!!!!!!!!!!!
Έχει ο καιρός...γυρίσματα!!!!

Πως θα ήταν ο Παρθενών αν.....

Ανώνυμος
Εμείς ανεβάζουμε το σχόλιο,το οποίο μας καλύπτει απόλυτα!!!!!!!

___________________________________________________
http://www.greekalert.com/2008/11/blog-post_01.html
Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πραγματι,οταν παρατηρει καποιος τον Παρθενωνα,ειναι σαν να τον βλεπει να εκτοξευεται στον ουρανο.Εστω και ετσι οπως τον καταντησανε,διοτι μαθαμε να θαυμαζουμε ερειπια,και να εχουμε δημιουργησει εναν συγχρονο πολιτισμο,με μια αισθητικη που στηριζεται στα ερειπια του Αρχαιοελληνικου Υπερπολιτισμου.Θεωρω οτι εμεις οι Ελληνες,εχουμε πολλαπλη ευθυνη απεναντι στους προγονους.Οι υπολοιποι λαοι,φυσει και θεσει βαρβαροι,κατορθωσαν να αναδημιουργησουν μεχρι ενος βαθμου το Ελληνικο πνευμα,και να το προσαρμοσουν στην εξελιξη των κοινωνιων τους.Εμεις καταντησαμε νεοβαρβαροι,καταστρεφοντας και χλεβαζοντας ακομη οτι μας κληροδοτησαν οι προπατορες μας.Βεβαια φταιει η α-παιδεια του νεοελληνα,που εκπορευεται απο αντεθνικα κεντρα.Αλλα και εμεις ειμαστε υπολογοι για τις πραξεις μας.Κανενα ενδιαφερον,για το πνευμα που οι σημερινοι λαοι μας δεχονται στην διεθνη κοινοτητα με το ονομα Ελληνες.Γιατι αν το εξετασει κανεις,θα δει οτι στην πλειονοτητα οι κατοικοι αυτου του τοπου ειναι αδιαφοροι.Και αν ακομη στα σχολεια μας διδασκουν οτι θελουν να προπαγανδισουν,οι περισσοτεροι νεοελληνες δεν γνωριζουν τα στοιχειωδη για να αντιδρασουν.Αλλα ποτε αυτη η νοοτροπια και το ντοπαρισμα των νεων θα αλλαξει?Ειναι απαραδεκτο σημερα,σε μια εποχη της τεχνολογιας και των μεσων,με μια σχετικα μεγαλη προσβαση στην βιβλιογραφια,να υπαρχει τετοια αγνοια.Ειναι κατι σαν το παλαιωτερα λεγομενο''το δακτυλο εδειχνε το φεγγαρι,και ο ηλιθιος κοιτουσε το δακτυλο''.Ετσι μας καταντησαν.

2 Νοέμβριος 2008 1:23 πμ

________________________________________________

ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ



Δεν μπορείς να πείς και πολλά πράγματα για αυτό το βίντεο..
ότι και να πεις θα είναι λίγο...
θα χρησιμοποιήσουμε ένα σχόλιο που βρήκαμε στο youtube από τον giannis109

Νιωθω οτι η αρχιτεκτονικη και γενικοτερα η τεχνη των αρχαιων Ελληνων ειναι το μονο τεχνιτο πραγμα στον κοσμο που φαινεται σαν να 'γεννηθηκε' κατ' ευθειαν απο τη φυση, χωρις τη παρεμβαση ανθρωπου...


Greek Alert

Το ξαναχτίσιμο του Ναού της Αρτέμιδος στην Έφεσο και η δική μας ξεφτίλα!!!


Μετά τους Αρμένιους που αναστήλωσαν το Ναό του Ήλιου στο Γκαρνί,έρχονται τώρα οι Τούρκοι να ανακατασκευάσουν το Ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο!!!!!!!!!
Οποία ξεφτίλα για το Γιουνανιστάν!!!!!!!
Που αντί να κάνει αναστηλώσεις και ανακατασκευές όσων περισσότερων ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΝΑΩΝ,απεναντίας τους αφήνει ατάκτως ερρημένους ή για τη δήθεν...προστασία τους τους γκρεμίζει,συνεχίζοντας μάλλον το "έργο",άλλων εποχών!!!!!!!!!!!!
Όσο για το κόστος μιας αναστήλωσης,έχουμε το παράδειγμα του κίονος του Ναού του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ,τον οποίον αναστήλωσε η Γερμανική αρχαιολογική αποστολή,με 80.000 ευρώ το 2004!!!!!!!!


_________________________________________________________
http://greece-salonika.blogspot.com/

Οι Τούρκοι ξαναχτίζουν το Ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο!

Email από hellas-orthodoxy.blog.
.
Ο Ναος της Αρτεμιδος στην Εφεσο,χτιστηκε το 440 π.Χ. και καταστραφηκε απο τον Ηροστρατο το 356 π.Χ.Το μεγεθος του,σε συνδιασμο με τη μεγαλοπρεπεια του,το εκαναν να ξεχωριζει απο τα υπολοιπα οικοδομηματα της εποχης,τοσο ωστε να συμπεριληφθει στη λιστα με τα 7 θαυματα του αρχαιου κοσμου. Σημερα,οι Τουρκοι εχουν βαλει σε εφαρμογη ενα μεγαλεπηβολο σχεδιο:το χτισιμο απο την αρχη του ναου!
Σε συνεργασια με Αυστριακους επιστημονες,ο Atılay İleri,επικεφαλης του προγραμματος ανοικοδομησης,δηλωνει:
"Οταν θα ολοκληρωθει,ο ναος δεν θα ειναι απλως ενα αντιγραφο του αρχαιου,αλλα η Αρτεμις αυτοπροσωπως!Εχουμε αναθεσει τη δημιουργια των γλυπτων του ναου σε διαγωνιζομενους γλυπτες απο 196 χωρες,τα καλυτερα των οποιων θα επιλεγουν."
Το κοστος ανεγερσης του ναου ανερχεται σε 150 εκατομμυρια δολλαρια,τα οποια,συμφωνα με τον İleri,δε θα προερχονται απο κρατικες επιχορηγησεις.Αν και,οπως λεει ο ιδιος,το τουρκικο Υπουργειο Πολιτισμου εχει δειξει μεγαλο ενδιαφερον για το ολο εγχειρημα στηριζοντας το-προς το παρον-μονο ηθικα.

Πηγή turkishdailynews

02 Νοεμβρίου 2008

Δεν είναι διάσιλο, οπού δεν είναι θαμμένος Κολοκοτρώνης

Φωτιά και τζεκούρι στους προσκυνημένους!!!
"
Εις τας ημέρας μου επειράζοντο και Έλληνες ομοφρονούντες με τους Τούρκους..."

________________________________________________________________
PRESS-GR

Άλλο αρματολοί και κλέφτες...

... κι΄άλλο αμαρτωλοί και λωποδύτες

Γράφει ο ΑΝΤΙΜΟΝΙΟΣ
.
Όποιος διαβάσει τα απομνημονεύματα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, αναρωτιέται αν οι ηρωικοί αρματολοί και κλέφτες του 21 πολέμησαν κι΄ έχυσαν το αίμα τους, για την βουλιμία και τη χλιδή κάποιων σημερινών αμαρτωλών και κλεπτών της πολιτικής, της εκκλησίας-μοναστηριών και των ΜΜΕ...
...Τ' άρματα τους ήσαν πιστόλες, σπαθί ζωστά, ζάβες στα ποδάρια, τον χειμώνα έβαζαν θώρακας (τσαπράζια), κουμπιά μεγάλα εις τα γελέκια. Τα μοναστήρια τους εβοηθούσαν. Οι γεωργοί και οι ποιμένες έδιναν είδηση εις τους κλέπτας, ζωοτροφίας και πολεμοφόδια. Όταν εις τον πόλεμο ελαβώνετο κανένας βαρέως και δεν ημπορούσαν να τον πάρουν, τον εφιλούσαν και έπειτα του έκοφταν το κεφάλι. Το είχαν ως ατιμίαν οπού οι Τούρκοι να πάρουν το κεφάλι του. Από τριανταέξη πρωτοξαδέλφια, μόνον οχτώ εγλύτωσαν, οι άλλοι εχάθηκαν όλοι. Δεν είναι διάσιλο, οπού δεν είναι θαμμένος Κολοκοτρώνης,
Εις τας ημέρας μου επειράζοντο και Έλληνες ομοφρονούντες με τους Τούρκους...χωριστά τα δευτερο-ξαδέλφια, θείοι και λοιποί φίλοι χαϊμένοι.
Το «κλέφτης» ήτον καύχημα. Έλεγε: «είμαι κλέφτης», και ήταν η ευχή των πατέρων του... Το «κλέφτης» εβγήκε από την εξουσία. Εις του πατρός μου τον καιρό, ήτον ιερό πράγμα να πειράξουν Έλληνα και όταν ήρχοντο εις συμπλοκή με τους Τούρκους, όλοι οι γεωργοί άφιναν το ζευγάρι, και επάγαιναν να βοηθήσουν τους κλέφτες. Εις τας ημέρας μου επειράζοντο και Έλληνες ομοφρονούντες με τους Τούρκους...
Σημείωση: Οι παλαιότεροι φροντίσαμε ο Κολοκοτρώνης να μένει στα ράφια, κι΄ανάρπαστος να γίνεται ο Χάρυ Πότερ.

--------------------------- (Αν υπάρχει "πλήρες post", πατήστε εδώ...)
# posted by press.gr@hotmail.com @ 8:36 μμ 37 comments

Ασκαλών Ελληνική πόλη των ΕλληνοΦοινίκων

Όπως ο ΦΟΙΝΙΞ,αναγεννάται από τις στάχτες,έτσι η ΕΛΛΑΣ αναδύεται εκ της λήθης!!!!!!
Όσες αγωνιώδεις προσπάθειες κι αν κάνουν οι όπου γης ανθέλληνες,όσα κι αν αποκρύπτουν,μόνη της η Χθών ετοιμάζει το χρόνο του τοκετού!!!!!
Αναπόφευκτη η επιστροφή των ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!!!!
ΝΟΣΤΙΜΟΝ ΗΜΑΡ

________________________________________________________________
http://www.epanellinismos.com/

Ασκαλών Ελληνική πόλη των ΕλληνοΦοινίκων


02.11.08
phoenicia_foinikes_finix_finikas_foinix_foinikas_foiniks_foinikes_phinix_phinikia_phinicia_phnix.gif

Οι αρχαιολογικές ανασκαφές στις περιοχές των Πελασγογενών λαών, δηλ. στις ακτές της Μεσογείου κυρίως, εκτός της επιστημονικής γοητείας, δίδουν την ευκαιρία στην Μητέρα Γη, να αφήση από την αγκαλιά της, μετά τόσους αιώνες, σημαντικά μνημεία και ευρήματα.

Τόσο σημαντικά ώστε οι γνωστοί-άγνωστοι πλαστογράφοι παραμυθολόγοι αγύρται της Ιστορίας, να αναγκάζονται να "καταπίνουν την γλώσσα τους" και να καταφεύγουν σε σωρεία απατών και αποκρύψεων προκειμένου να μειώσουν την ιστορική αξία των ευρημάτων ώστε να μην αναγκασθούν να αλλάξουν την βολικά δομημένη απ' αυτούς πλαστή ιστορία.


Το επιβληθέν στα Πανεπιστήμια παγκοσμίως υπό των σημιτών δόγμα περί Μεσανατολικών καταβολών του πολιτισμού, υποφέρει παντοιοτρόπως υπό των αρχαιολογικών ανακαλύψεων αλλά, με την αρωγή των "δαρεικών", οι αργυρώνητοι μίσθαρνοι ιδίως της Ελλάδος, αρνούνται την αναθεώρησι των επιβληθέντων δογμάτων.

Οι φλογέρες του Δισπηλιού της Καστοριάς, ηλικίας άνω των 7.000 χρόνων, παραπέμπουν σε πανάρχαια μουσικά όργανα. Αποσιωπάται. Το ότι ευρέθη στο ίδιο μέρος οψιδιανός εκ Μήλου της ιδίας εποχής, παραπέμπει σε προηγμένη ναυσιπλοΐα. Αποσιωπάται. Το ότι ευρέθη ξύλινη βάρκα της ιδίας εποχής, αρχαιωτέρα παγκοσμίως, αποσιωπάται. Η θεωρία περί παραγωγής οίνου, αναφερομένη ως εισαχθείσα εκ Μεσοποταμίας, δεν ευσταθεί καθ' ότι ανεκαλύφθη πατητήρι στους Φιλίππους ηλικίας περίπου 7.000 ετών, άρα το αρχαιώτερο στον κόσμο. Αποσιωπάται. Απολιθωμένα δένδρα ελιάς πανάρχαια, δείχνουν την αυτοχθονία του δένδρου αλλά αποσιωπάται κλπ κλπ κλπ.

Σαν αυτά, κι άλλα πολλά, να μην ήταν αρκετά, η αρχαιολογική σκαπάνη, στην Ασκαλώνα της Παλαιστίνης, αγνοώντας τους παραχαράκτες και πλαστογράφους της ιστορίας, έφερε στο φως την γραφή των Πελασγών Φιλισταίων, η οποία υπό των αρχαιολόγων εχαρακτηρίσθη μη-σημιτική "κυπρο-μινωική". Η ανακοίνωσις των αρχαιολόγων, όπως αναφέρουν στις 13 Μαρτίου 2007 οι Τάιμς της Νέας Υόρκης, μιλά για προηγμένο κοσμοπολιτικό πολιτισμό των Φιλισταίων, εν αντιθέσει προς τους γείτονάς των ακαλλιέργητους νομάδες-σκηνίτες κτηνοτρόφους Εβραίους (κατά τους Τάιμς). Το άρθρο επίσης αναφέρει τις προσπάθειες του επισήμου Ισραηλινού κράτους να αποσιωπηθή η ανακάλυψις. Πόσο ειρωνικό για αυτούς τους περιουσίους υπερεθνικιστές να ψάχνουν ίχνη του ανύπαρκτου πολιτισμού των αγροίκων προγόνων τους και η Γη -δήθεν δική τους- να τους δίνει μόνο στοιχεία πολιτισμού Ελλήνων! Κατανοούμε τον σπαραγμό των και τους συνιστούμε, εν ονόματι της βίβλου, να μην σκαλίζουν την Γη γιατί μόνο πόνο θα τους προκαλή. Όλα αυτά των ανασκαφών αναφέρονται για το 1.000 π.χ. Δηλαδή το 1.000 π.χ., οι Ασκαλωνήται, καί κουλτούρα αλλά καί γραφή είχαν, και μάλιστα στα όστρακα διακρίνονται εμφανώς πολλά από τα δήθεν φοινικικά γράμματα. Που ήσαν λοιπόν οι δήθεν εφευρέται των γραμμάτων Φοίνικες το 1.000π.χ.; Απλούστατα, έκλεβαν γράμματα ώστε να δημιουργήσουν δήθεν την γραφή. Απεδείχθη εκ των ανασκαφών ότι η Ασκαλών ήτο μία ακμάζουσα ελληνίς πόλις δίχως καμμία σημιτική επίδρασι το 1.000 π.χ. Πως θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά άλλωστε; Αυτό το γεγονός θα έπρεπε να είχε πολυσυζητηθή στην Ελλάδα, αλλά, με μοναδική εξαίρεσι την Καθημερινή της 14ης Μαρτίου, ηγνοήθη παντελώς, ώστε να μην θεωρηθούμε "εθνικιστές" ή "αντισημίτες", αφού θα απεδεικνύετο το φοινικικόν ψεύδος. Βέβαια, η εφημερίς δεν περικλείει στην ιστοσελίδα την επιγραφή με τα 3 -Α- κι άλλα γνωστά γράμματα διότι ο αναγνώστης θα ανεφώνη κατάπληκτος ότι είναι ελληνικά γράμματα, χαρακτηριζόμενος αυτομάτως φασίστας υπερεθνικιστής ενώ σε τέτοιες περιπτώσεις συνιστάται αυτοσυγκράτησις, ψυχραιμία κι όχι ...υπερπατριωτισμοί!!! Επίσης, θα απεδεικνύετο στους νεοέλληνες άτοπος ο ισχυρισμός περί ασιατικής προελεύσεως της Αφροδίτης, για την λατρεία της οποίας ο σιχαμένος τυχοδιώκτης Ηρόδοτος, στην ανθελληνική του υστερία, ετόνιζε ότι εισήχθη από την ...Συρία, και μάλιστα την Ασκαλώνα, υπονοώντας μη-ελληνική καταγωγή της. Η άποψίς μας για τον άθλιο Ηρόδοτο, ήδη εκφρασθείσα σε παλαιώτερα άρθρα, τεκμηριώνεται άλλη μία φορά. Διότι ο, κατά Πλούταρχον κακοήθης αυτός, αντί να φροντίση να πληροφορηθή για την ελληνική καταγωγή των Ασκαλωνητών, εκμεταλλευόμενος την ανοχή και παρακμιακή απάθεια του Αθηναϊκού όχλου, υπεβάθμισε μεθοδικώς την ελληνική ιστορία και παράδοσι, οπλίζοντας με ανθελληνικά επιχειρήματα την φαρέρτρα των λειψεγκεφάλων και κακοβούλων. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίον διδάσκεται Ηρόδοτος στην Α' Γυμνασίου, ώστε να εμποτισθούν με ανθελληνισμό τα, αμόρφωτα, απονευρωμένα πλέον και διαδικτυακά ζόμπυ ελληνόπουλα.. Φυσική συμπεριφορά του ελλαδικού Υπουργείου Απαιδείας και Ιουδαιογενών Θρησκευμάτων μίας πλήρως υπόδουλης χώρας, ελληνοφώνων δούλων του Γιαχβέ...

Το περί Ασκαλώνος άρθρο, στην ιστοσελίδα της Καθημερινής http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_world_100050_14/03/2007_219350

ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ ΑΕΙΓΝΗΤΟΣ

ΤΕΥΧΟΣ 36

01 Νοεμβρίου 2008

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟ

http://pyrisporos.blogspot.com/

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟ


Εκδήλωση προς τιμήν του Άγγελου Σικελιανού θα πραγματοποιηθεί την Αρτεμισία ημέρα (Δευτέρα) 3 Νοεμβρίου στην Θεσσαλονίκη, στην αίθουσα Παχτίτη.

6aggelos

Ο Άγγελος Σικελιανός είναι ο φλογερός Έλλην που αναβίωσε το αρχαίο δράμα στους φυσικούς χώρους που αυτό γεννήθηκε, δηλ. στο αρχαίο θέατρο (πρώτη παράσταση στους Δελφούς με τον Προμηθέα Δεσμώτη του Αισχύλου).

Δημιούργησε τις Δελφικές Εορτές παρά τις λοιδορίες των συγχρόνων του, καθιέρωσε αθλητικά αγωνίσματα σύμφωνα με το αρχαιοελληνικό τυπικό, αναπαράστησε Μακεδόνες πολεμιστές, ιππείς και αγήματα οπλιτών στα πρότυπα των αρχαίων απεικονίσεων με εκπληκτικές χορογραφίες.

………………………………………

Πάνω απ’ όλα ήταν ένας μεγάλος ποιητής. Ένας φλογερός οραματιστής που στο πνεύμα και τις αξίες της αρχαίας Ελλάδας και στον Όλυμπο ως σύμβολό τους, προσέβλεπε για την αναγέννηση του τόπου αυτού αλλά και ολόκληρης της ανθρωπότητας.

Η δικτατορία του ’36 και στη συνέχεια ο πόλεμος, έδωσαν τέλος σ’ ό,τι έκτιζε και στις προσδοκίες του για την επανελλήνιση. Συνέχισε όμως ν’ αγωνίζεται μέχρι το τέλος της ζωής του μέσα σε φοβερά αντίξοες συνθήκες.

…………………………………

Η εκδήλωση περιλαμβάνει:

  • Την προβολή σπάνιων κινηματογραφικών ντοκουμέντων απ’ τις Δελφικές γιορτές του 1927 και του 1930 (αρχείο Θ. Κοτανίδη).
    ………………………………………………….
  • Την προβολή σπάνιων κινηματογραφικών ντοκουμέντων απ’ τους γυμνικούς αγώνες και τους αγώνες οπλιτοδρομίας που με την δική του συμβολή διοργανώθηκαν στην Θεσσαλονίκη (αρχείο Θ. Κοτανίδη).
    ……………………………………………………
  • Έκθεση Βιβλίου των έργων του Άγγελου Σικελιανού με την ευγενή συνδρομή του βιβλιοπωλείου ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ (Ερμού 61).
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Περί όρων "ελληνισμός","εθνικός","ειδωλολάτρης","χριστιανός" και το έντεχνον μπέρδεμα!!!

["Εν αυτή τη Ασία πριν επέλθη η συγχώνευσις,αι "πόλεις" διεκρίνοντο από των πέριξ "εθνών",και εις πολλά δημόσια έγγραφα βεβαιούται επισήμως η τοιαύτη διάκρισις.Επί παραδείγματος,εν τη μεταξύ Ρωμαίων και του βασιλέως της Συρίας Αντιόχου Γ',εγγόνου Αντιόχου Β',συνθήκη περί ειρήνης,ής το κείμενον περιεσώθη εις ημάς παρά Πολυβίω,φέρεται ο εξής όρος'"αν δέ τινες των πόλεων ή των εθνών προς ά γέγραπται μη πολεμείν Αντίοχον,πρότεροι εκφέρωσι πόλεμον,εξέστω πολεμείν Αντιόχω.Των δε εθνών και πόλεων τούτων μη εχέτω την κυρίαν αυτός,μηδ'εις φιλίαν προσαγέσθω." Αλλά και εις άλλας συνθήκας και επιγραφάς καταφαίνεται η διάκρισις εκείνη των "πόλεων",ό εστι των ελληνικών ιδρυμάτων,προς τα "έθνη",ό εστι προς τους εγχωρίους κατοίκους,ώστε επί ικανόν χρόνον,ο όρος "εθνικός" ήτο εν χρήσει εις την Ανατολήν κατ'αντίθεσιν προς τον "ελληνισμόν",ενώ βραδύτερον ου μόνον εξέλιπεν η αντίθεσις,αλλά,παραδόξου τροπής των πραγμάτων,συνέβη απ'εναντίας να ταυτισθώσι τα δύο εκείνα ονόματα.Τωόντι,μετά την εισαγωγήν του χριστιανισμού,επειδή το νέον θρήσκευμα ευκολώτερον μεν επεκράτησεν εις τας πόλεις,δυσκολώτερον δε εις την ύπαιθρον χώραν,ό εστιν εις τα έθνη,και η ειδωλολατρεία παρέμεινε πολύ εις τα έθνη ταύτα,δια τούτο εθνικός και ειδωλολάτρης απέβησαν ταυτοσήμαντα.Αφ'ετέρου δε,επειδή η ειδωλολατρεία,κατά τους πρώτους του χριστιανισμού αιώνας,εταυτίζετο προς τον ελληνισμόν,κατήντησαν ούτω να ταυτισθώσιν οι δύο πρότερον τοσούτον αντίθετοι όροι "εθνικός" και "Έλλην",μέχρις ού,εκλιπόντος παντάπασι του αρχαίου θρησκεύματος περί την δεκάτην εκατονταετηρίδα,και συγχρόνως εξελληνισθείσης της εν Κωνσταντινουπόλει χριστιανικής μοναρχίας,έπαυσεν επί τέλους το όνομα Έλλην να σημαίνη τον εθνικόν και εξ εναντίας απέβη βραδύτερον επί μακρόν χρόνον καθ'όλην την Ανατολήν συνώνυμον του χριστιανού.]
"ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",Παπαρρηγόπουλου,βιβλίον έβδομον,σελ.172,εκδόσεων ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ.

"τίμησον το αρχαίον κλέος του έθνους τούτου ποιητών και πολεμιστών"



["Αύτη δε υπήρξε βεβαίως η ευτυχεστέρα περίοδος της ρωμαικής κυριαρχίας.Ο χρηστός Τραιανός,ο βασιλεύσας από του 98 μέχρι του 117,ανεδείχθη είς των εξαιρέτων του ελληνικού έθνους ευεργετών.Επί Τραιανού απεστάλη εις την Ελλάδα ο Μάξιμος ως διορθωτής των ελευθέρων πόλεων,ήτοι ως έκτακτος απεσταλμένος,εντολήν έχων να ρυθμίση τα εσωτερικά των πόλεων τούτων πράγματα.Εις τούτον δε τον Μάξιμον έδωκεν ο του βασιλέως υπουργός και πιστός φίλος Πλίνιος ο νεώτερος,οδηγίας μαρτυρούσας,ότι αν υπήρξαν Ρωμαίοι εξυβρίσαντες την ασθενή Ελλάδα,πολλοί όμως αυτών εσεβάσθησαν τα ιερά αυτής ερείπια.
{Ευτυχή Μάξιμε,έλεγον αι οδηγίαι εκείναι,ο αυτοκράτωρ σε πέμπει εις την Αχαίαν,εις την Ελλάδα,εις την πατρίδα της κομψότητος,των γραμμάτων,της γεωργίας.Εν τη μακαρία εκείνη γη ο αυτοκράτωρ ανατίθησιν εις σε πόλεις ελευθέρας,άνδρας ελευθέρους,των οποίων αι αρεταί,αι πράξεις,αι συμμαχίαι,αι συνθήκαι,ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ,σκοπόν κύριον είχον την διατήρησιν και την υπεράσπισιν της ελευθερίας,του καλλίστου τούτου των δικαιωμάτων της φύσεως,Κατανόησον το μέγεθος της ανατεθείσης σοι εντολής.Τίμησον τους θεούς τους κτίτορας της των Αθηναίων πατρίδος,τίμησον το αρχαίον κλέος του έθνους τούτου ποιητών και πολεμιστών,σεβάσθητι το ιερόν γήρας των πόλεων.Μη λησμονήσης ποτέ ότι οι Ρωμαίοι ημείς από της Αττικής παρελάβομεν το δημόσιον ημών δίκαιον,και ότι, ενώ επιβάλλομεν εις τα νικηθέντα έθνη τους νόμους ημών,επικαλούμεθα παρά των Ελλήνων τους νόμους τους οποίους εις εαυτούς έδωκαν.Έχε προ οφθαλμών ότι Αθηνών,ότι Λακεδαίμονος άρχεις,και ότι σκληρόν και βάρβαρον είναι να εξυβρίσης την σκιάν της απολεσθείσης ελευθερίας.Ενθυμού μάλλον οποίαι υπήρξαν αι πόλεις αύται ή οποίαι σήμερον εισί.}
Και αι αγαθαί αύται οδηγίαι φαίνεται ότι ετηρήθησαν ακριβώς υπό του Μαξίμου,εάν κρίνωμεν εκ τούτου ότι οι πάντες Έλληνες ανέθεσαν εν Ολυμπία ανδριάντα του Τραιανού.
Κατά δυστυχίαν δεν γνωρίζομεν λεπτομερέστερον τας υπό του βασιλέως τούτου επιδαψιλευθείσας εις την Ελλάδα χάριτας' τούτο μόνον εκ του Παυσανίου μανθάνομεν,ότι ηύξησε τον αριθμόν των ελευθέρων πόλεων,αναδείξας ελευθέρους και αυτονόμους τους εν Μεσσηνία Μοθωναίους.Σημειώσωμεν προς τούτοις ότι,του Τραιανού βασιλεύοντος,εκτίσθη εν Αθήναις,επί του λόφου του Μουσείου,του κειμένου προς το νοτιοδυτικόν της Ακροπόλεως,το μέχρι σήμερον σωζόμενον,ει και οικτρώς ηκρωτηριασμένον,μνημείον Φιλοπάππου του Βησαιέως όστις ήτο έγγονος Αντιόχου του δ',του τελευταίου βασιλέως της εν Συρία Κομμαγηνής,ό εστιν απόγονος του περιφανούς των Σελευκιδών οίκου.Ο Φιλόπαππος ούτος όστις πιθανώς ευηργέτησε την πόλιν δια της ευπορίας αυτού,απέθανεν ενταύθα ως πολίτης Αθηναίος' επελέγετο δε Βησαιεύς εκ δήμου Βήσης εις όν κατελέχθη."

"ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ",Παπαρρηγόπουλου,βιβλίον όγδοον,σελ.65,εκδόσεις ΓΑΛΑΞΙΑ-ΕΡΜΕΙΑΣ.
_______________________
[[ Κατά δυστυχίαν δεν γνωρίζομεν λεπτομερέστερον τας υπό του βασιλέως τούτου επιδαψιλευθείσας εις την Ελλάδα χάριτας ]]

Πολύ "περίεργο",το σκοτάδι γύρω από τον Τραιανό!!!!
Ενώ σε άλλους αυτοκράτορες της Ρώμης "φόρτωσαν" όλες τις καταστροφές μάλιστα παραφουσκωμένες!!!!!
Για τον Τραιανό,μη βρίσκοντας τίποτα καταστροφικό να του προσάψουν,και λόγω της υπερπροστασίας προς τους Έλληνες,τον "εξαφάνισαν"!!!!!!


31 Οκτωβρίου 2008

ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ

http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=7262&catid=10#7262


ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ


Ο Τάκιτος
Ο Ρωμαίος ιστορικός Πόπλιος Κορνήλιος Τάκιτος (Publius Cornelius Tacitus), γεννήθηκε το 56 μ.Χ. Σε ένα από τα έργα του με τον τίτλο «Annales», ο Τάκιτος γράφει στα 115 μ.Χ. περίπου, την ιστορία της Ρώμης από το 14 μ.Χ. (θάνατος του Αυγούστου) μέχρι το 68 μ.Χ. (θάνατος του Νέρωνα).

Φτάνοντας στο 64 μ.Χ., αναφέρει τη μεγάλη πυρκαγιά/πυρπόληση της Ρώμης που έγινε επί Νέρωνα. Στο σημείο εκείνο ο Τάκιτος γράφει:

«ergo abolendo rumori Nero subdidit reos et quaesitissimis poenis adfecit, quos per flagitia invisos vulgus Chrestianos appellabat. auctor nominis eius Christus Tibero imperitante per procuratorem Pontium Pilatum supplicio adfectus erat; repressaque in praesens exitiablilis superstitio rursum erumpebat, non modo per Iudaeam, originem eius mali, sed per urbem etiam, quo cuncta undique atrocia aut pudenda confluunt celebranturque.» (Annales, XV, 44)


που σημαίνει:

«Ο Νέρων υπέδειξε άλλους ως ενόχους και υπέβαλεν εις ιδιαιτέρας τιμωρίας εκείνους τους οποίους ο λαός μισώντας τους για τις ανομίες τους ωνόμαζε χριστιανούς. Εκείνος από τον οποίον προήλθε το όνομα είναι ο Χριστός, ο οποίος εθανατώθη επί της βασιλείας του Τιβέριου, όταν Επίτροπος ήτο ο Πόντιος Πιλάτος. Η προς καιρόν κατασταλείσα ολέθρια δεισιδαιμονία ανεφάνη πάλιν όχι μόνον εις την Ιουδαίαν, την εστίαν αυτού του κακού, αλλά και εις την Πόλιν (Ρώμην), όπου από παντού μαζεύονται και ακούονται όλα τα κακά και τα αισχρά».


Ο Σουητώνιος
Ο Ρωμαίος ιστορικός, Γάιος Σουητώνιος Τρανκίλλιος, (Gaius Suetonius Tranquillus, 70-160 μ.Χ.) επί Τραϊανού έλαβε το δημαρχιακό αξίωμα και επί Αδριανού έγινε ο εξ απορρήτων γραμματεύς του. Το κυριότερο ιστορικό έργο του (120 μ.Χ.), και πλήρες σωζόμενο, αναφέρεται στη ζωή των δώδεκα πρώτων αυτοκρατόρων της Ρώμης, από τον Ιούλιο Καίσαρα έως τον Δομιτιανό, και επιγράφεται: «Βίοι των 12 Καισάρων» (Vitae XII Caesarum). Στον «Βίο του Κλαυδίου» (XXV, 4) αναφέρεται στο διάταγμα του αυτοκράτορα (49 ή 53 μ.Χ.) με το οποίο οι Ιουδαίοι της Ρώμης -χωρίς διάκριση χριστιανών και μη χριστιανών- εξορίζονταν απ' αυτήν:

«Iudaeos impulsore Chresto assidue tumultuants Roma expulit».

Δηλαδή:

«Τους Ιουδαίους οι οποίοι τη υποκινήσει του Χριστού εδημιούργουν θόρυβον εις την Ρώμη τους εξόρισε».


Πράγματι το διάταγμα αυτό του αυτοκράτορα Κλαυδίου διασταυρώνεται ως ιστορικό γεγονός με τις «Πράξεις των Αποστόλων», αφού όταν ο Απόστολος Παύλος πήγε στην Κόρινθο βρήκε εκεί τους Ιουδαίους Ακύλα και Πρίσκιλλα που είχαν εξοριστεί από τη Ρώμη:

«Μετά δε ταύτα χωρισθείς ό Παύλος εκ των 'Αθηνών ήλθεν εις Κόρινθον καί εύρων τίνα Ίουδαίον ονόματι Άκυλαν, Ποντικόν τω γένει, προσφάτως εληλυθότα από τής Ιταλίας, και Πρίσκιλλαν, γυναίκα αυτού, δια το διατεταχέναι Κλαύδιον χωρίζεσθαι πάντας τους Ιουδαίους από τής Ρώμης» (Πράξ. ιη', 1-2).


Συμπέρασμα:από αυτά τα ιστορικά στοιχεία διαπιστώνουμε κάτι κοινό:ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ.!

___________________________________________________________________
Παπαρρηγόπουλος,βιβλίον όγδοον,σελ.117.

"...Οπωσδήποτε αναχωρήσας εξ Αθηνών ήλθεν εις Κόρινθον και κατέλυσεν εκεί παρά τινι Ιουδαίω,όστις ονομαζόμενος Ακύλας,είχεν έλθει προσφάτως εξ Ιταλίας,διότι ο αυτοκράτωρ Κλαύδιος είχεν εξώσει ήδη εκ της Ρώμης όλους τους Ιουδαίους..."

Στη σελίδα 49 του ίδιου βιβλίου γράφει και για το θάνατο του Νέρωνα.
"..Μετ΄ου πολύ ο Νέρων,επανελθών εις Ρώμην εφονεύθη'..."

__________ ____________ _________
Καλόπουλος έγραψε:

[που σημαίνει:

«Ο Νέρων υπέδειξε άλλους ως ενόχους και υπέβαλεν εις ιδιαιτέρας τιμωρίας εκείνους τους οποίους ο λαός μισώντας τους για τις ανομίες τους ωνόμαζε χριστιανούς. Εκείνος από τον οποίον προήλθε το όνομα είναι ο Χριστός, ο οποίος εθανατώθη επί της βασιλείας του Τιβέριου, όταν Επίτροπος ήτο ο Πόντιος Πιλάτος. Η προς καιρόν κατασταλείσα ολέθρια δεισιδαιμονία ανεφάνη πάλιν όχι μόνον εις την Ιουδαίαν, την εστίαν αυτού του κακού, αλλά και εις την Πόλιν (Ρώμην), όπου από παντού μαζεύονται και ακούονται όλα τα κακά και τα αισχρά».]

Τι μας λέει εδώ ο Τάκιτος;
Ότι επί Τιβέριου και Πόντιου Πιλάτου ο Χριστός ΕΘΑΝΑΤΩΘΗ!!!!Και ότι η για λίγο καιρό κατασταλείσα δεισιδαιμονία εμφανίστηκε πάλι όχι μόνο στην ΕΣΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΤΗΝ ΙΟΥΔΑΙΑ,αλλά και στη Ρώμη,την εποχή του Νέρωνα!!!!
Ένα τόσο συνταρακτικό γεγονός(η υποτιθέμενη ανάσταση),αν είχε συμβεί,δεν θα είχε καταγραφεί από τον Τάκιτο;;;
Ο ιστορικός αυτός γεννήθηκε τρεις δεκαετίες περίπου μετά τη θανάτωση του Χριστού.Είναι δυνατόν να μην είχε ακούσει για το..."μεγαλύτερο θαύμα",αν συνέβαινε κάτι τέτοιο;;;
Και ως ιστορικός δεν θα το κατέγραφε;;;;;
Καταγράφει όμως ξεκάθαρα τη ΘΑΝΑΤΩΣΗ του Χριστού ως υποκινητή δεισιδαμονίας(μία από τις πολλές που ξεφύτρωναν
στην εστία του κακού που είναι η ΙΟΥΔΑΙΑ)!!!!!!!


Ποιος δολοφόνησε τον Νέρωνα;



http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=7263&catid=42#7263

Ποιος δολοφόνησε τον Νέρωνα;



Η απόλυτη ενσάρκωση ενός κοσμοϊστορικού εγκλήματος

Η ιστορία, αινιγματική και συνήθως συγκεχυμένη ενώ συντελείται τάχα πάνω σε ιστορικοκριτικές βάσεις, στην πραγματικότητα στερείται ορθολογικής κατανόησης , αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε να την δούμε μέσα από μια απόδοση στα ιστορικά γεγονότα μιας εγκληματικής αιτιότητας, αν και η αρχή του «audiatur et altera pars» (να ακουστεί κι η άλλη πλευρά) δεν αποτελεί μομφή, αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση της δολοφονίας του Νέρωνος δεν υπάρχει σοβαρή μελέτη και έρευνα.
Ας εξετάσουμε λοιπόν, το μεγαλύτερο κοσμοϊστορικοέγκλημα, την σταδιακή δολοφονία του μεγαλύτερου πολιτισμού της ανθρωπότητας, του Ελληνικού (όπως λέει και ο κορυφαίος φιλόλογος Jäger, η Ελληνική Γραμματεία έπλασε τον άνθρωπο) , στο οποίο συγκαταλέγεται και η δολοφονία του Νέρωνα. Ας δούμε μέσω αντικειμενικής μεθοδολογίας και μέσα από καλές και σημαντικές πηγές, με καθαρό μυαλό, μακριά από κάθε μονοδιάσταση θεώρηση, ποιος ήταν πράγματι ο Νέρων.
Νέρων
Περί πηγών
Ο Σουητώνιος, μια από τις σημαντικότερες πηγές περί Νέρωνος, είναι αναμφισβήτητα προκατελημένος κατά του Νέρωνος, είδη από την αρχή επιχειρεί να αποδείξει την αγριότητα του Δομιτίου (πατέρα του Νέρωνος) δείχνοντας έτσι ότι ο Νέρων κληρονόμησε τον έκφυλο χαρακτήρα κάποιων προγόνων του. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο Σουητώνιος είναι ο μόνος πού αναφέρεται στην αγριότητα του Δομιτίου. Αλλά και σε άλλες συκοφαντίες, εικασίες, κύριες πηγές όπως ο Τάκιτος, Δίων ο Κάσσιος, αλλά και ο Κλόύβιος Ρούφος και ο ίδιος ο Σουητώνιος σε πολλές αρνητικές περιπτώσεις (όπως στο θέμα των σχέσεων του Νέρωνα με την Αγριππίνα) αποφεύγουν να δεσμευτούν απερίφραστα κατά του Νέρωνα.
Η άλλη πλευρά του Νέρωνα
Ήταν δεκαεπτά χρονών όταν με αμέτρητες τιμές τον αναγόρευσαν αυτοκράτορα. Όταν σύγκλητος του εξέφρασε τις ευχαριστίες της, εκείνος απάντησε «Όταν θα τις αξίζω». Ήταν ο πρώτος πού, κατά το ελληνικό έθιμο, καθιέρωσε τριπλούς αγώνες μουσικής, αθλημάτων στίβου και ιππασίας στην Ρώμη. Σαν καλλιτέχνης έχει σίγουρα συκοφαντηθεί, μάλιστα υποδυόμενος τον Ηρακλή Μαινόμενο ένας στρατιώτης βλέποντας τον αυτοκράτορα με άθλια περιβολή και αλυσοδεμένο, όπως απαιτούσε η υπόθεση του έργου, όρμησε μπροστά για να τον βοηθήσει.. Ακόμη και ένας πραίτορας του πρόσφερε ένα εκατομμύριο σηστερτίους για μια εμφάνιση. Όταν μετά ένα δείπνο τον παρακάλεσαν να τραγουδήσει, και χειροκρότησαν θερμότατα την παράστασή του, εκείνος δήλωσε ότι μόνο οι Έλληνες ξέρουν να ακούνε μουσική και μόνον αυτοί είναι αντάξιοι των προσπαθειών του. Ο J. P.V.D. Baldson (Life and Leisure in Ancient Rome, Λονδίνο 1969, σ. 287) παρατηρεί ότι, ενώ γνωρίζουμε τα ονόματα πολλών περίφημων ηθοποιών και χορευτών παντομίμας από την αρχαιότητα, ο Νέρων είναι ο μόνος εξέχων Ρωμαίος μουσικός που μας είναι ονομαστά γνωστός.
Σκοτώστε τον Νέρωνα!
"Εσείς όλοι, Έλληνες, που κατοικείτε την Αχαΐα, ονομαζόμενη ως τώρα Πελοπόννησο, δεχθείτε μαζί με την απαλλαγή από τους φόρους, την ελευθερία που στις πιο ευτυχισμένες μέρες της ιστορίας σας δεν κατείχατε ποτέ όλοι μαζί, εσείς που υπήρξατε σκλάβοι ή ξένων ή οι μεν των δε. Αχ, να μη ζούσα στους χρόνους ακμής της Ελλάδας, να 'δινα αυτό το διέξοδο στις διαθέσεις μου για να απολαύσω έναν μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων! Δε συγχωρώ το χρόνο που ελάττωσε το μεγαλείο ενός τέτοιου αγαθού...Αλλά προσπέφτω στους Θεούς που πάντα με προστάτεψαν στη γη και τη θάλασσα, να μου δώσουν παρ' όλα αυτά την ευκαιρία να το πραγματοποιήσω. Άλλοι πρίγκιπες έδωσαν σε πόλεις την ελευθερία τους...Ο Νέρων, την αποδίδει σε μία ολόκληρη επαρχία."
Ο λόγος (ή απόσπασμά του) του Νέρωνα που διακηρύττει την ανεξαρτησία της Αχαΐας!
Τα ευεργετήματα αυτά τα ανήγγειλε ο ίδιος από το κέντρο του σταδίου την ημέρα που τελούνταν τα Ίσθμια. Η χειρονομία αυτή του Νέρωνα αποτελούσε αναμφίβολα απτό δείγμα του φιλελληνισμού του, η επιλογή μάλιστα του συγκεκριμένου τόπου είναι φανερό ότι συνδεόταν με την διακήρυξη του 196 π.Χ. , όταν στο ίδιο μέρος ο ύπατος Τίτος Φλαμινίνος υποσχέθηκε μετά τον δεύτερο μακεδονικό πόλεμο κατά του Φιλίππου του Ε´ να απομακρύνει στο σύνολο τους σχεδόν τα Ρωμαϊκά στρατεύματα από την Ελλάδα.
Ο Νέρων υπήρξε μεγάλος φιλέλληνας. Εκδήλωνε αγάπη για την Ελλάδα, έδωσε αυτονομία σε όλες τις ελληνικές πόλεις, ξεκίνησε να ανοίξει τη διώρυγα της Κορίνθου (χρειάστηκαν κατόπιν αυτού περίπου 1900 χρόνια για να γίνει αυτό το έργο), πήρε μέρος σε ολυμπιακούς αγώνες, έφτιαξε και ιερά στην Ολυμπία και αλλού.
Το μόνο ίσως έγκλημα του Νέρωνα ήταν η αγάπη του για τον Ελληνικό πολιτισμό, η ανεκτικότητα και ανεξικακία του, που χάρις αυτήν γλίτωσε ο Σαούλ-Παύλος και την πληρώνει από το σημείο εκείνο και μετά όλη η ανθρωπότητα. Το κομβικό σημείο της διακυβέρνησης του Νέρωνα είναι το 63 μ.Χ., έτος της μεγάλης πυρκαγιάς που ισοπέδωσε τη Ρώμη. Ποιος ήταν ο Νέρων μέχρι τότε;
Μερικά στοιχεία σχετικά με την πολιτική που ακολούθησε ως Καίσαρ:
1) Καταργεί τους έμμεσους φόρους.
2) Αφαιρεί από τους "αφέντες" το δικαίωμα ζωής και θανάτου που ως τότε είχαν για τους δούλους. Νομοθετεί το δικαίωμα των δούλων να κάνουν αγωγή κατά των αφεντικών τους όταν αυτοί τους κακομεταχειρίζονται.
3) Απαγορεύει τη θανάτωση κατά τη διάρκεια των μονομαχιών ακόμη και για τους εγκληματίες!
4) Ενισχύει το θεσμό των απελεύθερων, τους καλύτερους δε πρώην σκλάβους, τους επιλέγει ο ίδιος και τους απονέμει προσωπικά την ελευθερία τους. Πολλούς δε από αυτούς, τους "προσλαμβάνει" ο ίδιος ως έμπιστούς του και συμβούλους του στο παλάτι.
5) Θεσμοθετεί τη δωρεάν διανομή λαχνών προς το λαό, με σημαντικότατα έπαθλα, όπως ζώα, αγροτεμάχια, πλοία και πολύτιμους λίθους.
6) Θεσμοθετεί νέα μέτρα που περιόριζαν την κρατική σπατάλη και περιόριζαν την πολυτέλεια, ώστε να εξοικονομούνται χρήματα και να διανέμονται περισσότερα τρόφιμα κι άλλα αγαθά πρώτης ανάγκης για το λαό.
7) Η στάση του κατά τη διάρκεια και μετά τον εμπρησμό της Ρώμης, είναι υποδειγματική .Διατάσσει να κτιστούν άμεσα καταφύγια για όσους έχασαν τα σπίτια τους στην πυρκαγιά. Συμμετέχει αυτοπροσώπως στο συντονισμό του έργου αντιμετώπισης της κατάστασης και δημιουργεί αντιπυρικές ζώνες για να περισωθεί ότι είναι δυνατόν. Κινητοποιεί άμεσα τον κρατικό μηχανισμό προς αναζήτησιν τροφίμων ώστε να τραφούν οι πληγέντες από την πυρκαγιά. Ανοίγει ακόμη και τις πόρτες των ανακτόρων για να προσφέρει καταφύγιο σε όσους έχασαν τα σπίτια τους. Μετά την πυρκαγιά, εκπονεί καινούριο σχέδιο πόλης, επιβάλλει δια νόμου το σοβάντισμα των εξωτερικών τοίχων ώστε να μη πιάνουν φωτιά, ορίζει σαφείς αποστάσεις που πρέπει να έχει το ένα σπίτι από το άλλο ώστε η όποια φωτιά να μην μπορεί να εξαπλωθεί.
8) Είναι ο ορισμός του προσηνούς ανθρώπου, αφού γνωρίζει πάρα πολλούς προσωπικά και τους χαιρετά στο δρόμο με τα ονόματά τους.
9) Η Σύγκλητος ήταν εχθρικά διακείμενη στο Νέρωνα, (αντέδρασε π.χ. λυσσαλέα στην κατάργηση των έμμεσων φόρων) μιας κι ο Νέρων κοινώς κόμιζε νέα ήθη με τη δημοκρατικότητα την ανεξικακία και τη φιλολαικότητά του. Επιπλέον, η κατηγορία που του προσήπταν για δειλία επειδή διόλου τον απασχολούσαν οι πόλεμοι και το στρατιωτικό μεγαλείο της Ρώμης, τον καθιστούσαν "ένοχο" μιας και δεν ταίριαζε στο προφίλ ενός πανίσχυρου κράτους όπως ήταν η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Δεν υπάρχει ένας επεκτατικός πόλεμος ή έστω σχέδιο πολέμου επί Νέρωνος! Έπρεπε λοιπόν να βγει από τη μέση.
10)Επειδή η υστεροφημία κάποιου δείχνει και το ποιόν του, για πολλά χρόνια μετά το θάνατο του, Ρωμαίοι πολίτες προσέρχονταν και εναπόθεταν άνθη σον τάφο του. Στη δε κηδεία του, έγινε πραγματικός χαμός και με μία κουβέντα θρηνήθηκε περισσότερο από κάθε άλλον καίσαρα. Σύντομα μάλιστα κυκλοφόρησαν θρύλοι περί αναστηθέντος Νέρωνα, ή ότι το πνεύμα του εμφανίζονταν σε διάφορους τόπους δείγμα της πραγματικής λατρείας του Ρωμαϊκού λαού. Τουλάχιστον τέσσερις "σωσίες του εμφανίστηκαν μετά το θάνατό του ξεσηκώνοντας το λαό, κι οι αρχές είδαν κι έπαθαν να τους μαζέψουν!
11) Σε ότι αφορά την προσωπική του ζωή, δεν υπάρχει κανένα απολύτως ίχνος ακολασιών έως το 63 μ.Χ., έτος της μοιραίας πυρκαγιάς. Έκτοτε μόνο και συντετριμμένος από την αποκάλυψη της συνομωσίας που εξυφαίνετο εις βάρος του με τη συμμετοχή μάλιστα του δάσκαλού του του Σενέκα τον οποίο υπεραγαπούσε σαν πατέρα, γίνεται υπέρμετρα καχύποπτος και αλλάζει συμπεριφορά...
Μέχρι το 66 μ.Χ. κάποιοι Ιουδαίοι έβλεπαν ευνοϊκά τον Νέρωνα, αυτό συμπεραίνεται και από τον Ιώσηπο(Ιουδ. Αρχ., ΧΧ 193/195).
Μετά επιβλήθηκαν ποινές κατά των Χριστιανών, οι οποίοι τότε ήταν στην Ρώμη κυρίως Ιουδαίοι. Ο Χριστιανισμός αποκαλείτο τότε νέα και βλαβερή δεισιδαιμονία (superstitio nova ac malefica). Βέβαια, και άλλες ξένες θρησκείες (με μόνη εξαίρεση την Ελληνική)είχαν προκαλέσει κοινωνική αναστάτωση στην Ρώμη. Ο Ιώσηπος αναφέρει ότι το άγαλμα της Ίσιδος ρίχτηκε στον Τίβερη και οι ιερείς της σταυρώθηκαν (Ιουδ. Αρχ. ΧVΙΙΙ.79).
Ο Νέρων είχε αναγνωρίσει την επικινδυνότητα των ξενόφερτων Ιερατείων. Αλλά και το ισχυρότερο Ιερατείο αναγνώρισε ότι θα πετύχαινε να πάρει και να δέσει την παγκόσμια ιστορία στα χέρια του, μόνο εάν εξόντωναν τον Νέρωνα, και περνούσαν στην Ρώμη έναν δικό τους άνθρωπο, που να είναι σε θέση να γράψει την Ιστορία όπως την ήθελαν. Επί Νέρωνα θα ήταν αδύνατον ένας Ιώσηπος να εισδύσει στο στράτευμα και στα ανάκτορα. Έπρεπε να γίνει κάποιος άλλος Καίσαρ. Λιγότερο ικανός. Και αυτός θα ήταν αργότερα ο Βεσπασιανός ο οποίος ήταν μουλαράς. Πάντως, τώρα έπρεπε να βγει από την μέση ο Νέρων.
Με κάθε τρόπο. Ο Νέρων έπρεπε όχι μόνο να δολοφονηθεί, αλλά και να βρεθεί κατόπιν ένας λιγότερο ευφυής Καίσαρας για να μπορέσει να περάσει στα ανάκτορα της Ρώμης και να καταγράψει την ιστορία στα μέτρα τους ο Ιώσηπος. Όπερ και εγένετο. Βρήκαν κάποιον πρώην μουλαρά. Τον Βεσπασιανό. Και επιτέλους, οι Ρωμαίοι εισήλθαν στην Ιερουσαλήμ. Και οι Εβραίοι στην Ρώμη. Με τον Ιώσηπο στα ανάκτορα. Και η οικογένεια του Ιώσηπου μετά την πτώση της Ιερουσαλήμ αποκτάει το εμπορικό μονοπώλιο μεταξύ Κίνας και Ινδίας...
ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ
Όταν το 121 π.Χ. ο μεταρρυθμιστής Γάιος Γράκχος κατέφυγε στο ιερό άλσος των Ερινύων ξέροντας ότι έχει χάσει τη μάχη με τους αντιπάλους του, ζήτησε από τον πιστό του Φιλοκράτη να τον σκοτώσει. Ο Φιλοκράτης εκτέλεσε τη διαταγή και αμέσως μετά αυτοκτόνησε.. Η ίδια ακριβώς τύχη περίμενε τον Αντώνιο όταν ηττήθηκε στη ναυμαχία του Ακτίου. Μόνο που ο δούλος που πήρε την εντολή να τον σκοτώσει προτίμησε να βυθίσει το ξίφος στο δικό του στήθος. Ο Αντώνιος υποχρεώθηκε να αυτοκτονήσει χωρίς μεσολάβηση άλλου.
Στην περίπτωση της Ρώμης βρισκόμαστε επομένως μπροστά σε μια κοινότοπη τελετουργία θανάτου. Ακόμη και ο Νέρων δεν απέφυγε τη μοίρα αυτή: όταν το 68 μ.Χ. ένιωσε εγκαταλειμμένος από τους πάντες, βρήκε κι αυτός τη λύτρωση ( δολοφονία!) από τα χέρια του πιστού του απελεύθερου Επαφρόδιτου (δώστε βάση, διότι όπως στην υπόθεση του Αντώνιου, ο δούλος αυτοκτονεί και δεν σκοτώνει τον Αντώνιο, ο Φιλοκράτης σκοτώνει τον Γράκχο, αλλά άμεσα αυτοκτονεί και ο ίδιος, ενώ ο Επαφρόδιτος κάθε άλλο έχει στον νού του! Eδώ ο Επαφρόδιτος έχει την μεγάλη ευκαιρία να σκοτώσει έναν Ελληνιστή Καίσαρα, το οποίο ευχαρίστως πράττει, και θα τον ξανασυναντήσουμε και στην υπόθεση Ιώσηπου:!
Ποιος είναι ο Επαφρόδιτος, ο οποίος είναι φίλος του Αποστόλου Παύλου; Είναι έμπιστος του Νέρωνος, απελεύθερος δούλος, γραμματέας, ο φιλέλλην Νέρων τον έχει για Έλληνα. Πάντως υπάρχει εδώ μία στενή φιλία (μάλλον αποστολή) μεταξύ Ιώσηπου και Επαφρόδιτου και μεταξύ Αποστόλου Παύλου, ο οποίος δεν τον αποκαλεί μόνο αδελφό, αλλά και ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΣΤΡΑΤΙΩΤΗ!
Σαφώς ο Επαφρόδιτος είναι Ιουδαίος και μάλιστα υψηλής φήμης, διαβάζοντας τις εργασίες του είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για έναν φανατικό Ιουδαίο πατριώτη. Ιδού ένα δείγμα από την εργασία του Επαφρόδιτου, μέσα από την Ιουδαϊκή Γραμματεία:
Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
το ακόλουθο κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις!
(γ) Institutum Judaicum Delitzschianum, Münster 2003 1. Βιβλίο, 1. Η απολογία για την ηλικία του Ιουδαϊσμού
Το κείμενο είναι μια μερική, προσωρινή, αποσπασματική μετάφραση χωρίς υποσημειώσεις:
"Σημαίνω ήδη στο κύριο μέρος, εγώ ο υψηλής φήμης Επαφρόδιτος, στο γράφοντας για τον αναγνώστη της αρχαιότητάς μου που, που θα την διαβάσει, για να έχει καταστήσει σαφές ότι οι εβραϊκοί άνθρωποί μας (καταρχήν) είναι πολύ παλαιοί και λαμβανόμενοι την αρχική ύπαρξή του για το, και πως η χώρα, την οποία κρατάμε τώρα, κατοικήθηκε. Κατέγραψα πέντε χιλιάδες χρόνια .περιεκτικής ιστορίας στην ελληνική γλώσσα..."
Επίσης:Επαφρόδιτος Βιβλική Εγκυκλοπαίδεια:
Μακεδόνας χριστιανός από τους Φιλίππους. Ο απ. Παύλος τον αποκαλεί με τα καλύτερα λόγια: αδερφό, συνεργάτη και συστρατιώτη (Φιλιππησίους 2:25). Δεν γνωρίζουμε εάν ο Επαφρόδιτος ήταν μέλος της εκκλησίας των Φιλίππων, ή απλώς μετέφερε επιστολή και συνεισφορές της εκκλησίας προς τον Παύλο όταν αυτός ήταν φυλακισμένος στη Ρώμη (Φιλιππησίους 2:30, 4:18). Κατά την παραμονή του στη Ρώμη ο Επαφρόδιτος αρρώστησε βαριά που κόντεψε να πεθάνει, παρόλα αυτά δεν υπολόγισε τη ζωή του και συνέχισε το έργο του Χριστού (Φιλιππησίους 2:30). Ο Παύλος προτρέπει τους χριστιανούς της εκκλησίας των Φιλίππων να τον υποδεχθούν με μεγάλη χαρά και να τον τιμήσουν (Κολοσσαείς 2:29).
Επίσης διαβάζουμε σε Βυζαντινό κείμενο του τέλους του 9ου αιώνα να κατατάσσει τον Επαφρόδιτο στη χορεία των διδασκάλων των Παυλικιανών:
Μάνεντα τοίνυν καὶ Παῦλον καὶ Ἰωάννην, καὶ ἄλλους οὓς ἐάν τις εἴπῃ αὐτοῖς, προθύμως ἀναθεματίζουσιν. Κωνσταντῖνον δὲ τὸν Σιλουανὸν ἐπικληθέντα, καὶ Συμεὼν τὸν καὶ Τίτον, καὶ Γεγνέσιον τὸν καὶ Τιμόθεον, καὶ Ἰωσὴφ τὸν καὶ Ἐπαφρόδιτον, καὶ Βαάνην τὸν ῥυπαρόν, καὶ Σέργιον τὸν καὶ Τυχικόν, ὡς διδασκάλους αὐτῶν οὐδαμῶς ἀναθεματίζουσιν, ἀλλ’ ἔχουσιν αὐτοὺς ὥσπερ ἀποστόλους Χριστοῦ.
[Τον Μάνη, λοιπόν, και τον Παύλο και τον Ιωάννη και όποιους άλλους αναφέρει κάποιος στους Παυλικιανούς αυτοί τους αναθεματίζουν με προθυμία. Όμως τον Κωνσταντίνο που ονομάστηκε Σιλουανός και τον Συμεών-Τίτο και τον Γεγνέσιο-Τιμόθεο και τον Ιωσήφ-Επαφρόδιτο και τον Βαάνη τον Ρυπαρό και τον Σέργιο-Τυχικό δεν τους αναθεματίζουν διότι είναι διδάσκαλοί τους και τους έχουν όπως ακριβώς τους αποστόλους του Χριστού.]
Πέτρος Ηγούμενος, Περί Παυλικιάνων των και Μανιχαίων, ed. Ch. Astruc et al., “Les sources grecques pour l’histoire des
Pauliciens
Ο δολοφόνος του Νέρωνα, ο Επαφρόδιτος τιμήθηκε.
Η νέα τάξη πραγμάτων ήταν στην πορεία της. Το Ιερατείο όπως πάντα σκοτεινό, ανεξέλεγχτο και αόρατο είχε κατορθώσει για μια ακόμη φορά να δέσει το μέλλον, να κάνει τους λαούς να υπακούν τυφλά στην επιταγή μιας θρησκείας όπου οι άνθρωποι άβουλοι, άχρωμοι και αδιαφοροποίητοι, υπηρετούν μηχανικά και δουλικά στους σκοπούς κάποιων, που τη θέληση τους την ενσαρκώνει ένας και μόνο.