Συνέλληνες...ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ!
Επειδή τα ψέμματα τέλειωσαν,όπως και τα...δίφραγκα,ήρθε η ώρα να οργανωθούμε κατά ομάδες στις γειτονιές,παντού!
Μέχρι τώρα μας είχε κυριεύσει η ραθυμία της ευκολίας!
Ό,τι θέλαμε,τρέχαμε στο...σούπερ μάρκετ!
...
Σχεδόν όλοι,έχετε συγγενείς και γνωστούς στα χωριά.
Ελάτε σε επαφή μαζί τους και ζητήστε τους να σας ετοιμάζουν παραγγελίες.Εσείς με ένα αυτοκίνητο κατά παρέες μοιράζοντας τα έξοδα,πάτε και φορτώνετε τα προϊόντα!Πάρτε και κάτι παραπάνω και δώστε το σε ελληνικές οικογένειες της γειτονιάς σας,που αδυνατούν!Να μην αφήσουμε να λιμοκτονήσει καμιά ελληνική ζωή!Κάπως έτσι οργανώθηκαν στην Αργεντινή και γλίτωσαν την πείνα.
Αναδημοσίευση
Πάνε πολλά χρόνια που στα καλοκαιρινά πανηγύρια ανά την Ελλάδα,έβλεπες παραγωγούς σταφυλιών που περίμεναν να ωριμάσουν για να τα πουλήσουν στους οινοπαραγωγούς,να...ξεκοιλιάζονται πίνοντας τόννους μπύρας!!!Κι όταν ερχόταν ο τρύγος έκλαιγαν για τα απούλητα σταφύλια!!!Εμ,ρε...μαλάκες αγρότες,αν εσείς δεν πίνετε το κρασί από τα δικά σας σταφύλια,πως περιμένετε να καταναλωθούν;Αυτό ισχύει για κάθε παραγωγό και κάθε εργαζόμενο...Έλληνα!
Να τι πίνουμε εμείς!!!
Συμπατριώτες: Στηρίξτε τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, γιατί έτσι θα στηρίξετε τις θέσεις εργασίας σας και θα δημιουργήσετε θέσεις εργασίας για συμπατριώτες σας!!!
Μεγενθύνετε
του Κωνσταντίνου Μαυρίκου*
Λίγο έως πολύ, νομίζω πως όλοι έχουν αντιληφθεί την μεγάλη οικονομική κρίση που εξελίσσεται σε όλο τον κόσμο. Δεν θα προχωρήσωσε αναλύσεις των αιτιών και ούτε σε προβλέψεις επιδείνωσης, που λίγο πολύ όλοι τις αναμένουν.
Αντίθετα κρίνω πολύ σημαντικό να δώσω μια κρίσιμη σύσταση που μπορεί να εμποδίσει σε ένα βαθμό την επιδείνωση που όλοι περιμένουμε…
Στηρίξτε τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, γιατί έτσι θα στηρίξετε τις θέσεις εργασίας σας και θα δημιουργήσετε θέσεις εργασίας για συμπατριώτες σας!!!
Σκεφτείτε μερικά απλά παραδείγματα αλλαγών και τις επιπτώσεις τους:
- Αντί για τυρί gouda ψωνίστε Λογάδι Ηπείρου ή Μακεδονικό Τυρί. Λιώνουν το ίδιο καλά στην πίτσα και στα τοστ
- Αντί για Coca Cola, Pepsi Cola, αγοράστε αναψυκτικά Lux, Εψα
- Αντί για Heineken και Amstel, αγοράστε Kraft, Βεργίνα ή προτιμήστε ελληνικά κρασιά
- Αντί για μακαρόνια Barilla, Misco που παράγονται από πολυεθνική, αγοράστε μακαρόνια Μέλισσα
- Αντί για …… προσούτο, αγοράστε ελληνικά αλλαντικά
- Αντί για σκληρό τυρί Δανίας, αγοράστε ελληνικά κεφαλοτύρια (παράδειγμα Γκλίτσα, Όλυμπος)
- Αντί για γάλα εισαγωγής Βερόπουλου και Lidl αγοράστε γάλα, ΑΓΝΟ, ΜΕΒΓΑΛ, Όλυμπος, ΔΕΛΤΑ
- Αντί για Ουίσκυ, αγοράστε τσίπουρο, ούζο, τσικουδιά
- Αντί για σοκολάτες Nestle, αγοράστε σοκολάτες ΙΟΝ
- Αντί για ταξίδια εκτός Ελλάδας, προτιμήστε φέτος την Ελλάδα και μόνο!
- Αντί για Marlboro, Camel των αγαπημένων αμερικάνων, αγοράστε ΚΑΡΕΛΙΑ, ΣΕΚΑΠ
Δείτε τις επιπτώσεις τους:
Όταν αγοράζετε προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών, αποδυναμώνετε τις ελληνικές παραγωγές. Αποδυναμώνοντας Ελληνικές Παραγωγές, βοηθάτε στην επιδείνωση της ανεργίας. Αντίθετα ενισχύοντας Ελληνικές Παραγωγές σε τόσο δύσκολους καιρούς, βοηθάτε την διατήρηση και αύξηση θέσεων εργασίας!!
- Όταν αγοράζετε εισαγόμενα προϊόντα, ουσιαστικά δίνετε ένα 50% των χρημάτων σας σε εργοστάσια άλλων χωρών που απασχολούν αποκλειστικά αλλοδαπούς.
Σκεφτείτε επίσης ότι αν η κάθε Ελληνική Οικογένεια στρέψει 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα, τότε για κάθε χίλιες oικογένειες, θα αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ και θα δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με περίπου 4.500.000 ευρώ στην αγορά!!
Ή πιο απλά, 1000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100-150 θέσεις εργασίας τουλάχιστον!!! Αλλάζοντας απλά την κατανάλωση από προϊόντα πολυεθνικών και από εισαγόμενα προϊόντα. Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι μας υιοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια, τότε 1.000.000 οικογένειες θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100,000-150.000 συμπατριωτών μας!!!
Επομένως όταν κάνετε την επόμενη αγορά σας, σκεφτείτε ότι ίσως να βοηθάτε μεσοπρόθεσμα την επαγγελματική σας εξέλιξη ή την επαγγελματική εξέλιξη αγαπημένων σας προσώπων.
* Ο Κωνσταντίνος Μαυρίκος ζεί στην Σουηδία και είναι Οικονομολόγος, MSc Martketing & Communication