27 Ιουλίου 2009

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β για τη σχέση Εκκλησίας Κράτους

Ακούστε τι λέει και διαβάστε αυτά που εννοεί με τους νόμους που αναφέρει...(τα σχόλια δικά σας)

ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος

Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας

’Αρθρο 3
1. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού. Τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Ιερά Σύνοδο των εν ενεργεία Αρχιερέων και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Τόμου της κθ' (29) Ιουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.

Πηγή http://www.hri.org/docs/syntagma/art25.html

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Νόμος 590/1977:
Περ το Καταστατικο Χάρτου τς κκλησίας τς λλάδος.- (Α 146).

ρθρον 2.

κκλησία τς λλάδος συνεργάζεται μετ τς Πολιτείας, προκειμένου περ θεμάτων κοινο νδιαφέροντος, ς τ τς χριστιανικς γωγς τς νεότητος, τς ν τ στρατεύματι θρησκευτικς πηρεσίας, τς ξυψώσεως το θεσμο το γάμου κα τς οκογενείας, τς φροντίδος δι τν περίθαλψιν τν δεομένων ν γένει προστασίας, τς διαφυλάξεως τν ερν κειμηλίων κα κκλησιαστικν κα χριστιανικν μνημείων, τς καθιερώσεως νέων Θρησκευτικν ορτν, ζητε δ τν προστασίαν τς Πολιτείας σάκις προσβάλλεται θρησκεία.

Πηγή http://www.phys.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/history/katastatikos_xarths_ekklhsia_ths_ellados.htm

Τα δαιμονικά εκθέματα...

το ελληνορθόδοξο σχέδιο καταστροφής της Ακρόπολης

Εδώ μιλάμε σοβαρά, όπως θα έχεις διαπιστώσει τόσο καιρό που με παρακολουθείς, αγαπημένε/η μου αναγνώστη/τρια, έτσι λοιπόν, σήμερα αποφάσισα να γράψω άλλο ένα αποκαλυπτικό ποστ για άσκηση της σκέψης, ανατρέποντας τα... σερβιρισμένα!

Η Ακρόπολη είναι το βάσανο των θρησκευτικών αρχηγών της χώρας εδώ και πάρα πάρα πολλά χρόνια.. πολλούς αιώνες δλδ, ούτε θυμάμαι από πότε... Είναι πεπεισμένοι ότι εκεί πάνω εχουν την έδρα τους ένα σωρό διαβολικά πνεύματα, που δεν αφήνουν εμάς τους καλούς ανθρώπους να ησυχάσουμε, να δουλεύουμε χωρίς να παραπονιόμαστε για αμοιβές και κουραφέξαλα, να μας βαράνε από εκατό μεριές και να μην αντιμιλάμε, να μένουμε ήρεμοι και να προσευχόμαστε να αλλάξουν τα πράγματα προς ένα καλύτερο κόσμο όμορφο κι αγγελικά πλασμένο, κλπ κλπ, ακριβώς όπως ο κόσμος των παπάδων με τα μαύρα ράσα, γεμάτος ροζ στρινγκάκια και ντροπαλά παπαδοπαίδια. Να μας απολύει το αφεντικό με μέιλ και να τρέχουμε στον παπά της ενορίας μας να διαβάζει ευχές «προς επαναπρόσληψιν», καταθέτοντας σε αυτόν τις τελευταίες μας οικονομίες. Να ψάχνουμε μαζί (με τον παπά) τι αμαρτιες κάναμε και μας τιμωρησε ο Θεός με απόλυση.

Πού κολλάει η Ακρόπολη; Μα.. εκεί ακριβώς που ξεκολλάει το μυαλό.. εκεί όπου αρχίζει η σκέψη να φεύγει κατά μεταφυσικά μυστήρια μεριά και να μπερδεύει γλυκά το λογικό με τη παράνοια... «Στην Ακρόπολη ζουν τα δαιμόνια», λένε, «και την Ακροπολη πρέπει να εξαφανίσουμε. Δεν τα καταφέραμε τα παλιά τα χρόνια, δεν είχαμαν και κατάλληλα εργαλεία, αποτελεσματικά, δεν τα καταφέραν οι οθωμανοί, δεν τα κατάφεραν ο Μοροζίνης και ο Ελγίνος, ε, σήμερα αποκλείεται να μη τα καταφέρουμε: με πεισμα (ισχυρή θέληση, το λένε!) και μαεστρία, σίγουρα θα εξαφανίσουμε αυτό το "πνευματικό κουσούρι" που δεν καταφέραμε να...
εξαγιάσουμε»!



Μετα από προσπάθειες πολλών χρόνων, λοιπόν, καταφέραμε να γίνει το Μουσείο της Ακρόπολης. Φυσικά, έγινε αγιασμός του κτιρίου. Προετοιμάστηκε σωστά ο χώρος, για να υποδεχτεί όχι μόνο τα κλεμμένα γλυπτά του Παρθενώνα αλλά και τον Παρθενώνα Ολόκληρον και ό,τι χωρέσει ακόμα να στοιβαχτεί εκεί μέσα από το βράχο της Ακρόπολης! Ετσι, πετυχαίνονται δυο βασικοί στόχοι του ιερατείου, για την επίτευξη των οποίων εργάζεται σκληρά επί αιώνες: ο εξαγιασμός των ειδωλολατρικών κτισμάτων και η ανέγερση νέου μητροπολιτικού χριστιανικού ορθόδοξου ναού πάνω στον ιερό βράχο -αφού του ρίξουν τόννους αγιασμό, φυσικά, να ξερριζώσουν τα κακά δαιμόνια. Δε γίνεται να δεσπόζει στη πόλη της Αθήνας ένα κατασκεύασμα αλλόθρησκων και να ποτίζει το ποίμνιο ξυπνητίλα.. ως πότε πια!

Φυσικά, ως προοδευτικός άνθρωπος που δηλώνω ότι είμαι, βρίσκω αυτό το θεάρεστο σχέδιο πραγματικά υλοποιήσιμο και εξαιρετικής σύλληψης. Μακάρι να εφαρμοστεί! Μπορεί τότε να ξυπνήσουμε από το λήθαργο της βλακείας, να γίνουμε Ανθρωποι και να κυνηγήσουμε τους ρασοφόρους διαστρεβλωτές του μυαλού και της σκέψης μέχρι τα τάρταρα κι ακόμα παραπέρα. Οταν θα έχουν εξαφανιστεί όλες οι αυταπάτες περί δήθεν καλών χριστιανών, υπερασπιστών του γένους, κλπ παπαριές…

Πηγή:

http://rodiat7.blogspot.com/2009/07/blog-post_8635.html

Αποδείξεις για την Εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού



Ο Χριστιανισμός αποτέλεσε τον Δούρειο Ίππο για την άλωση του Ελληνικού Κόσμου.

Εκατομμύρια ΕΛΛΗΝΕΣ δολοφονήθηκαν, χιλιάδες Ιερά, Ναοί, Ασκληπιεία και Θέατρα καταστράφηκαν. Το σύνολο της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας εξαφανίσθηκε (δηλαδή όλη η σοφία του Αρχαίου Κόσμου.

«Το ότι η Εκκλησία έσωσε το Έθνος είναι παραμύθι. Ανάποδα βρίσκεται η αλήθεια. Η Εκκλησία στάθηκε όχι μητέρα, αλλά λάμια, μητριά».
[Αλέξανδρος Πάλλης]

ΔΙΕΣΩΣΑΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΓΡΑΜΜΑΤΑ;
ΜΑΡΤΥΡΙΑ 1η
Αυτός ο Σχολάριος που αρνιόταν ότι ήταν Έλληνας, μας αποκαλύπτει τους πραγματικούς λόγους, που η Εκκλησία διέσωσε κάποια έργα της αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας. Αντίθετα με την προπαγάνδα της νεώτερης Εκκλησίας, η οποία θέλει να ισχυρίζεται ότι εκείνη διέσωσε και φύλαξε την Ελληνική Παιδεία ο πρώτος Πατριάρχης μετά την Άλωση, ο Γεννάδιος Σχολάριος, είναι ειλικρινής και γράφει : «Γιατί προσκολλήθηκες σε δόγματα σάπια και ξεπερασμένα και τα οποία από πολλούς δεν έχουν πια καμιά ισχύ στις ανθρώπινες ψυχές, σαν να είχες μόνο εσύ φυλάξει τα ελληνικά βιβλία; Αυτά τα διέσωσαν οι πατέρες μας για χάρη της γλώσσας και για να ελέγχουν τον παραλογισμό αυτών που τα διετήρησαν και για να διαλάμψη η καθαρότητα της χριστιανικής θεολογίας». Γενναδίου Πατριάρχου.

«Περί του βιβλίου του Γεμιστού και κατά της Ελληνικής πολυθείας» ή «Επιστολή προς Έξαρχον Ιωσήφ» έκδ. «Πλήθωνος Νόμοι», «Ελεύθερη Σκέψις» Αθήνα 1997.

ΜΑΡΤΥΡΙΑ 2η
«Ο Άγιος Μουλαρίων (σ.σ. Ιλαρίων) ενήργησε να δοθή πατριαρχική προσταγή εις τους βιβλιοπώλας να μη πωλούν κανέν βιβλίον, πριν το δείξωσιν εις την Πανοσιότητά του. Η Ιnquisition (σ.σ. Ιερά Εξέταση) είναι τώρα τελεία. Τίποτε εις την Κωνσταντινούπολιν δεν ημπορεί να τυπωθή, μήτε να πωληθή, εάν δεν προεξετασθή από τον Ιλαρίωνα. Ελπίζω, ότι με όλας τας υποσχέσεις του θεωρού της τυπογραφίας σοφού Ιλαρίωνος, κανείς λόγιος, άξιος τούτου του ονόματος, δεν θέλει στέρξει να παραδώση το σύγγραμμά του εις τα ψαλίδια της παμμιαρότητός του.» (Επιστολή Νικ. Πίκκολου, Εθνική Βιβλιοθήκη, τμήμα χειρογράφων, Αρχείο Θ. Φαρμακίδη, φακ. 36.)



ΕΛΛΑΣ.Ι700 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ...

Κ. Γαβράς : "Ο Παρθενώνας και η λογοκρισία"


Ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης, Κώστας Γαβράς, με επιστολή του προς τα μέσα ενημέρωσης, διαμαρτύρεται για την περικοπή σκηνής από το φιλμ που ετοίμασε για την ιστορία του Παρθενώνα και που προβάλλεται στο Νέο Μουσείο Ακρόπολης, κατά την οποία εικονίζονται κληρικοί των πρώτων χριστιανικών χρόνων να καταστρέφουν γλυπτά του μνημείου.

Στην περικοπή της σκηνής προέβη η διοίκηση του Μουσείου σε συνεννόηση με το υπουργείο Πολιτισμού, μετά από διαμαρτυρίες εκκλησιαστικών παραγόντων.

Ο κ. Γαβράς μιλώντας στο MEGA, δήλωσε : «Μπορεί τα δικαιώματα να ανήκουν στο ελληνικό Δημόσιο, που μου ανέθεσε την παραγωγή του φιλμ, αλλά μετά την περικοπή δεν είναι πια το δικό μου φιλμ».

Στην επιστολή που απέστειλε προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, ανέφερε : «Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα, ότι η σταδιακή " συρρίκνωση " του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του, αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Έλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας».

Δείτε το σχετικό video :

Ακόμη, ο καταξιωμένος σκηνοθέτης, αναφερόμενος στο περιεχόμενο της σκηνής, τόνισε : «Η ιστορία επαναλαμβάνεται. Οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών, απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη».

Τέλος, ο κ. Γαβράς επεσήμανε πως σκοπός της δημιουργίας του έργου ήταν να καταδείξει ότι ο Έλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους και προσέθεσε : «Ο αγοραστής, δηλαδή ο κλεπταποδόχος, ήταν το αγγλικό κράτος. Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα».

Πηγή http://cosmo.gr/ArtsEnt/Switzerland/245882.html

Αντί να ζητήσουν συγνώμη (οι κληρικοί αλλά και η διοίκηση του Μουσείου) από τον κ. Κ.Γαβρά, και να επανορθώσουν το λάθος τους

ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΗ ΖΗΤΟΥΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!