24 Δεκεμβρίου 2009

Ο (επίκαιρος) αληθής λόγος

(Κέλσος)

...λες πως όταν γεννήθηκες, ήρθαν Χαλδαίοι να σε βρουν και να σε προσκυνήσουν, νήπιο ακόμα, ως θεό, και πως το είπαν στον Ηρώδη τον Τετράρχη και κείνος έστειλε ανθρώπους του να σκοτώσουν όσα βρέφη γεννήθηκαν την ίδια χρονιά νομίζοντας πως θα βγάλει και σένα από τη μέση, για να μη βασιλεύσεις σαν θα μεγαλώσεις. Αν είναι έτσι, πώς έγινε και τώρα που μεγάλωσες εσύ ο υιός του θεού όχι μόνο δεν βασιλεύεις αλλά και τριγυρνάς πέρα δώθε σκυφτός από φόβο και ζώντας με ελεημοσύνες; (…) Κι αυτή πάλι η ιστορία, που όταν ήσουν νήπιο χρειάστηκε να σε φυγαδεύσουν στην Αίγυπτο για να μη σφαχτείς; Μα πώς γίνεται, να κατατρέχει τον θεό ο φόβος του θανάτου; Παρ’ όλα αυτά, κατέβηκε άγγελος από τον ουρανό, κι έδωσε εντολή στους δικούς σου να φύγετε, γιατί αν σας άφηνε στην τύχη σας θα πεθαίνατε. Και δεν μπορούσε επί τόπου να σε προστατέψει ο μέγας θεός, που ήδη είχε μπει στον κόπο να στείλει για χάρη σου δύο αγγέλους;”

Και συνεχίζει:
“Οι παλιοί μύθοι απέδιδαν θεία γέννηση στον Περσέα, τον Αμφίωνα, τον Αιακό και τον Μίνωα- ούτε κι αυτούς τους πιστεύουμε, αλλά τουλάχιστον αυτοί οι μύθοι παρουσιάζουν σαν απόδειξη τα όσα μεγάλα και θαυμαστά κατόρθωσαν εκείνοι για το καλό των ανθρώπων, ώστε να αποκτήσουν κάποια αληθοφάνεια. Εσύ τι το καλό ή θαυμάσιο, σε έργα ή σε λόγια, έχεις να παρουσιάσεις; Σε μας δεν είχες να παρουσιάσεις τίποτα, παρ’ όλο που σε προκαλούσαμε μες στο ναό, να μας δώσεις ένα χειροπιαστό σημάδι ότι ήσουν ο γιος του θεού. Ας δεχτούμε πως είναι αληθινές όλες οι τερατολογίες των μαθητών σου (οι θεραπείες, οι αναστάσεις, τα λίγα ψωμιά που έφαγαν οι πολλοί και που στο τέλος περίσσεψαν κιόλας). Σε τι διαφέρουν από τα κατορθώματα των απατεώνων θαυματοποιών κι όσων έχουν μαθητεύσει πλάι σε Αιγυπτίους; Όλοι αυτοί αναλαμβάνουν να κάνουν ακόμα πιο δύσκολα και απίθανα πράγματα και μάλιστα μπροστά σ’ όλο τον κόσμο, στην αγορά, έναντι ολίγων οβολών: και δαίμονες βγάζουν και διώχνουν μέσα από ανθρώπους, και αρρώστιες θεραπεύουν με ένα φύσημα, και πνεύματα ηρώων καλούν, και τραπέζια στρωμένα με πλούσια γεύματα και γλυκά και ψάρια, ανύπαρκτα στην πραγματικότητα, τα παρουσιάζουν κάνοντας τα να κινούνται σαν να ήταν ζωντανά ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι, απλώς δίνουν αυτήν την εντύπωση. Πρέπει δηλαδή να τους θεωρήσουμε κι αυτούς υιούς του θεού, μιας και τα κατορθώνουν όλα αυτά; Δεν θα ’ ταν πιο σωστό να πούμε ότι μια τέτοιου είδους απασχόληση ταιριάζει σε ανθρώπους ελεεινούς και δυστυχισμένους;”

Διαβάστε το δεύτερο μέρος.

Κέλσος στο 178 :

(…)Ύστερα από τόσους και τόσους αιώνες, τώρα θυμήθηκε ο θεός να κρίνει τη ζωή των ανθρώπων; τόσο καιρό τι έκανε, έμενε άπραγος και τους παραμελούσε; Είναι ολοφάνερο ότι τη φλυαρία τους περί θεού δεν τη χαρακτηρίζει ούτε η ευσέβεια ούτε η αγνότητα. Σκοπός τους είναι να προκαλέσουν δέος στους αφελείς με ψεύτικες φοβέρες, για τιμωρίες που περιμένουν τους αμαρτωλούς. Κι έτσι δε διαφέρουν σε τίποτα από τους Βάκχειους, που δεν κουράζονται να μιλάνε από την πρώτη στιγμή για φαντάσματα και για άλλα τρομαχτικά πράγματα.

Πηγή...

Σχετικό θέμα: Αιματηρές θυσίες για χάρη του Χριστού...και άλλα τινά !


Η ιερή γη της Ιερουσαλήμ και η Χριστιανική αδελφική αγάπη


Να τι ο δήλωσε πρόσφατα τουρκοπροσκυνημένος Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος σε ό,τι αφορά το μέλλον του Πατριαρχείου στην Κωνσταντινούπολη:

«αυτή η Εκκλησία ιδρύθηκε σε αυτά τα χώματα πριν από 17 αιώνες. Για εμάς εδώ είναι η συνέχεια της Ιερουσαλήμ και εξίσου ιερή γη. Προτιμάμε να παραμείνουμε εδώ, παρά το γεγονός ότι κατά διαστήματα μας σταυρώνουν».

Βέβαια, το Φανάρι έσπευσε και εξέδωσε ανακοίνωση* για τα λεγόμενα του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, όπου υπογραμμίζεται πως

ο Βαρθολομαίος δεν αναφερόταν σε πιέσεις που προέρχονται από την κυβέρνηση της γειτονικής χώρας. Κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει...

…και η Χριστιανική αδελφική αγάπη του τουρκοπροσκυνημένου Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου:

Αγιορείτης μοναχός διηγείται με συγκλονιστικές λεπτομέρεις τί τραβάνε οι Εσφιγμενίτες Μοναχοί από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, που θέλει να τους πετάξει πραξικοπηματικά έξω από την Ιστορική Μονή, επειδή δεν τον μνημονεύουν και κρατούν αμόλυντη (από τα Ευρωπαϊκά κονδύλια και τις Αγάπες με τον Πάπα) την Ορθοδοξία στο Περιβόλι της Παναγίας. Μέχρι και το ρεύμα τους κόβει ο τουρκοπροσκυνημένος Πατριάρχης, για να τους αναγκάσει να γονατίσουν, αδιαφορώντας για την υγεία των πιο ηλικιωμένων μοναχών. Αυτός είναι ο τουρκοπροσκυνημένος Βαρθολομαίος, που τα Μεγάλα Κανάλια τον διαφημίζουν σαν τον Άνθρωπο της Αγάπης και του Ελέους.(Ξεχνάνε ότι διαφημίζει και την κόκα κόλα...)

*Αναλυτικά η ανακοίνωση του Οικουμενικού Πατριαρχείου:

"Ο όρος περί σταύρωσης σχετίζεται με την έκφραση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το Πατριαρχείο. Τέτοιοι όροι υπάρχουν σε όλες τις γλώσσες και εννοούνται όχι με τη στενή έννοια, αλλά με βάση τις έννοιες που έχουν αυτοί στην κάθε γλώσσα.Είναι προφανές ότι ο Πατριάρχης, καθώς απαντούσε στην ερώτηση στην οποία χρησιμοποιήθηκε ο όρος αυτός, δεν είχε πρόθεση να εκφράσει πιέσεις που προέρχονται από την κυβέρνησή μας. Εξάλλου και ο πρωθυπουργός μας, ο οποίος ασχολείται ειλικρινά με τα προβλήματα της κοινότητάς μας, έχει εκφράσει ορισμένες φορές τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην πορεία προς το κράτος Δικαίου, χρησιμοποιώντας όχι εκφράσεις δυτικών γλωσσών, όπως η σταύρωση, αλλά εκφράσεις της τουρκικής γλώσσας, όπως το σάβανο. Τα κυβερνητικά στελέχη αντιμετωπίζουν τις ίδιες δυσκολίες κατά τις ειλικρινείς και καλοπροαίρετες πρωτοβουλίες τους με στόχο το δημοκρατικό κράτος Δικαίου, τις οποίες υποστηρίζει ο λαός μας. Ο Πατριάρχης προσεύχεται πάντα για την ευημερία της χώρας μας και τις προσπάθειες και επιτυχίες της κυβέρνησης στην πορεία προς το κράτος Δικαίου. Η δημοσιοποίηση των δυσκολιών που υπάρχουν, δίχως αυτές να αποκρύπτονται, είναι αποτέλεσμα της εμπιστοσύνης προς το δημοκρατικό κοινωνικό σύστημα. Όλοι οι σώφρονες και καλοπροαίρετοι άνθρωποι δέχονται ότι σε μία ανοιχτή και δημοκρατική κοινωνία, για την εξάλεψη των δυσκολιών αυτών, δεν υπάρχει άλλη λύση εκτός από τη δημοσιοποίησή τους".

Αιματηρές θυσίες για χάρη του Χριστού...και άλλα τινά !

῾Η γέννησις τοῦ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ

Β´\ΕΓΕΝΕΤΟ δὲ ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἐξῆλθε δόγμα παρὰ Καίσαρος Αὐγούστου ἀπογράφεσθαι πᾶσαν τὴν οἰκουμένην. 2 αὕτη ἡ ἀπογραφὴ πρώτη ἐγένετο ἡγεμονεύοντος τῆς Συρίας Κυρηνίου. 3 καὶ ἐπορεύοντο πάντες ἀπογράφεσθαι, ἕκαστος εἰς τὴν ἰδίαν πόλιν. 4 ἀνέβη δὲ καὶ ᾿Ιωσὴφ ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας ἐκ πόλεως Ναζαρὲτ εἰς τὴν ᾿Ιουδαίαν εἰς πόλιν Δαυΐδ, ἥτις καλεῖται Βηθλεέμ, διὰ τὸ εἶναι αὐτὸν ἐξ οἴκου καὶ πατριᾶς Δαυΐδ, 5 ἀπογράψασθαι σὺν Μαριὰμ τῇ μεμνηστευμένῃ αὐτῷ γυναικί, οὔσῃ ἐγκύῳ.

(Ο Γιόζεφ έμενε στη Ναζαρέτ,αλλά καταγόταν από τη Βηθλεέμ,εκεί που ήταν γραμμένος!Να και η φοβερή δήλωση.Είχε αρραβωνιαστεί την Μαριάμ που ήταν ΗΔΗ έγκυος!)

6 ἐγένετο δὲ ἐν τῷ εἶναι αὐτοὺς ἐκεῖ ἐπλήσθησαν αἱ ἡμέραι τοῦ τεκεῖν αὐτήν, 7 καὶ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον, καὶ ἐσπαργάνωσεν αὐτὸν καὶ ἀνέκλινεν αὐτὸν ἐν τῇ φάτνῃ, διότι οὐκ ἦν αὐτοῖς τόπος ἐν τῷ καταλύματι.
8 Καὶ ποιμένες ἦσαν ἐν τῇ χώρᾳ τῇ αὐτῇ ἀγραυλοῦντες καὶ φυλάσσοντες φυλακὰς τῆς νυκτὸς ἐπὶ τὴν ποίμνην αὐτῶν. 9 καὶ ἰδοὺ ἄγγελος Κυρίου ἐπέστη αὐτοῖς καὶ δόξα Κυρίου περιέλαμψεν αὐτούς, καὶ ἐφοβήθησαν φόβον μέγαν. 10 καὶ εἶπεν αὐτοῖς ὁ ἄγγελος· μὴ φοβεῖσθε· ἰδοὺ γὰρ εὐαγγελίζομαι ὑμῖν χαρὰν μεγάλην, ἥτις ἔσται παντὶ τῷ λαῷ, 11 ὅτι ἐτέχθη ὑμῖν σήμερον σωτήρ, ὅς ἐστι Χριστὸς Κύριος, ἐν πόλει Δαυΐδ. 12 καὶ τοῦτο ὑμῖν τὸ σημεῖον· εὑρήσετε βρέφος ἐσπαργανωμένον, κείμενον ἐν φάτνῃ.
13 καὶ ἐξαίφνης ἐγένετο σὺν τῷ ἀγγέλῳ πλῆθος στρατιᾶς οὐρανίου αἰνούντων τὸν Θεὸν καὶ λεγόντων· 14 δόξα ἐν ὑψίστοις Θεῷ καὶ ἐπὶ γῆς εἰρήνη, ἐν ἀνθρώποις εὐδοκία.
15 καὶ ἐγένετο ὡς ἀπῆλθον ἀπ᾿ αὐτῶν εἰς τὸν οὐρανὸν οἱ ἄγγελοι, καὶ οἱ ἄνθρωποι οἱ ποιμένες εἶπον πρὸς ἀλλήλους· διέλθωμεν δὴ ἕως Βηθλεὲμ καὶ ἴδωμεν τὸ ρῆμα τοῦτο τὸ γεγονός, ὃ ὁ Κύριος ἐγνώρισεν ἡμῖν. 16 καὶ ἦλθον σπεύσαντες, καὶ ἀνεῦρον τήν τε
Μαριὰμ καὶ τὸν ᾿Ιωσὴφ καὶ τὸ βρέφος κείμενον ἐν τῇ φάτνῃ. 17 ἰδόντες δὲ διεγνώρισαν περὶ τοῦ ρήματος τοῦ λαληθέντος αὐτοῖς περὶ τοῦ παιδίου τούτου· 18 καὶ πάντες οἱ ἀκούσαντες ἐθαύμασαν περὶ τῶν λαληθέντων ὑπὸ τῶν ποιμένων πρὸς αὐτούς. 19 ἡ δὲ Μαριὰμ πάντα συνετήρει τὰ ρήματα ταῦτα συμβάλλουσα ἐν τῇ καρδίᾳ αὐτῆς. 20 καὶ ὑπέστρεψαν οἱ ποιμένες δοξάζοντες καὶ αἰνοῦντες τὸν Θεὸν ἐπὶ πᾶσιν οἷς ἤκουσαν καὶ εἶδον καθὼς ἐλαλήθη πρὸς αὐτούς.
21 Καὶ ὅτε ἐπλήσθησαν αἱ ἡμέραι ὀκτὼ τοῦ περιτεμεῖν τὸ παιδίον, καὶ ἐκλήθη τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιησοῦς, τὸ κληθὲν ὑπὸ τοῦ ἀγγέλου πρὸ τοῦ συλληφθῆναι αὐτὸν ἐν τῇ κοιλίᾳ.

(περιτομή έκαναν μόνο οι εβραίοι)

῾Η παρουσίασις τοῦ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ εἰς τὸν ναὸν

22 Καὶ ὅτε ἐπλήσθησαν αἱ ἡμέραι τοῦ καθαρισμοῦ αὐτῶν κατὰ τὸν νόμον Μωϋσέως, ἀνήγαγον αὐτὸν εἰς ῾Ιεροσόλυμα παραστῆσαι τῷ Κυρίῳ, 23 καθὼς γέγραπται ἐν νόμῳ Κυρίου ὅτι πᾶν ἄρσεν διανοῖγον μήτραν ἅγιον τῷ Κυρίῳ κληθήσεται, 24 καὶ τοῦ δοῦναι θυσίαν κατὰ τὸ εἰρημένον ἐν νόμῳ Κυρίου, ζεῦγος τρυγόνων ἢ δύο νεοσσοὺς περιστερῶν.
(αἱ ἡμέραι τοῦ καθαρισμοῦ πρέπει να είναι τα σαρανταήμερα.Κατά το Νόμο του Μωϋσή βεβαίως,να μη ξεχνιόμαστε.Και τι λέει ο Μωσαϊκός Νόμος;Ότι κάθε αρσενικό παιδί που βγαίνει από εβραϊκή μήτρα είναι άγιο!Και τι γράφει ο Μωσαϊκός Νόμος;Στις σαράντα ημέρες που καθαρίζει η λεχώνα και το αρσενικό εβραιόπουλο,κάνουν ΘΥΣΙΑ δυό...τρυγωνάκια ή δυό...περιστεράκια!!!
Αιματηρή θυσία λοιπόν,στα καθαριστήρια του Χριστούλη ή Ιμάνουελ ή Τζεσούα!!!)
Κατά Λουκάν
Κεφάλαιο 2

Γέννησις τοῦ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ

18 Τοῦ δὲ ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ ἡ γέννησις οὕτως ἦν. μνηστευθείσης γὰρ τῆς μητρὸς αὐτοῦ Μαρίας τῷ ᾿Ιωσήφ, πρὶν ἢ συνελθεῖν αὐτοὺς εὑρέθη ἐν γαστρὶ ἔχουσα ἐκ Πνεύματος ῾Αγίου. 19 ᾿Ιωσὴφ δὲ ὁ ἀνὴρ αὐτῆς, δίκαιος ὢν καὶ μὴ θέλων αὐτὴν παραδειγματίσαι, ἐβουλήθη λάθρα ἀπολῦσαι αὐτήν.

(Εδώ τι να πούμε που τα γράφουν μόνοι τους.ΠΡΙΝ ακόμα βρεθούν μαζί στο κρεββάτι,ήταν έγκυος!Τώρα στα περί...συλλήψεως διαβάστε τον "ευαγγελισμό" της εξαδέλφης της Μαριάμ,της Ελισάβετ...Κατά ΛουκάνΚεφάλαιο 1
Το πήρε χαμπάρι ο Γιόζεφ,ότι ήταν κερατάς πριν ακόμα παντρευτεί,γι'αυτό και σκέφτηκε να την ξαποστείλει και τότε έπεσαν τα μεγάλα μέσα!Και είναι απορίας άξιον πως μέχρι σήμερα κανείς ΙΑΤΡΟΣ δεν έχει αναρωτηθεί πως γίνεται να γονιμοποιηθεί ωάριον χωρίς σπερματοζωάριον!Η πιο μεγάλη απορία πάντως παραμένει...ποιός να ήταν ο πραγματικός μπαμπάς του Τζεσούα!

20 Ταῦτα δὲ αὐτοῦ ἐνθυμηθέντος ἰδοὺ ἄγγελος Κυρίου κατ᾿ ὄναρ ἐφάνη αὐτῷ λέγων· ᾿Ιωσὴφ υἱὸς Δαυῒδ, μὴ φοβηθῇς παραλαβεῖν Μαριὰμ τὴν γυναῖκά σου· τὸ γὰρ ἐν αὐτῇ γεννηθὲν ἐκ Πνεύματός ἐστιν ῾Αγίου. 21 τέξεται δὲ υἱὸν καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιησοῦν· αὐτὸς γὰρ σώσει τὸν λαὸν αὐτοῦ ἀπὸ τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν. 22 Τοῦτο δὲ ὅλον γέγονεν ἵνα πληρωθῇ τὸ ρηθὲν ὑπὸ τοῦ Κυρίου διὰ τοῦ προφήτου λέγοντος· 23 ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσουσι τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Εμμανουήλ, ὅ ἐστι μεθερμηνευόμενον μεθ᾿ ἡμῶν ὁ Θεός. 24 Διεγερθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιωσὴφ ἀπὸ τοῦ ὕπνου ἐποίησεν ὡς προσέταξεν αὐτῷ ὁ ἄγγελος Κυρίου καὶ παρέλαβε τὴν γυναῖκα αὐτοῦ, 25 καὶ οὐκ ἐγίνωσκεν αὐτὴν ἕως οὗ ἔτεκε τὸν υἱὸν αὐτῆς τὸν πρωτότοκον, καὶ ἐκάλεσε τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Ιησοῦν.

(Τώρα τι να υποθέσουμε,ότι μετά τον τοκετό τη "γνώρισε";Ναι ή ου!)

Κατά Ματθαίον Κεφάλαιο 1

῾Η ἐπίσκεψις τῶν μάγων

Β´\ΤΟΥ δὲ ᾿Ιησοῦ γεννηθέντος ἐν Βηθλεὲμ τῆς ᾿Ιουδαίας ἐν ἡμέραις ῾Ηρῴδου τοῦ βασιλέως, ἰδοὺ μάγοι ἀπὸ ἀνατολῶν παρεγένοντο εἰς ῾Ιεροσόλυμα 2 λέγοντες· ποῦ ἐστιν ὁ τεχθεὶς βασιλεὺς τῶν ᾿Ιουδαίων; εἴδομεν γὰρ αὐτοῦ τὸν ἀστέρα ἐν τῇ ἀνατολῇ καὶ ἤλθομεν προσκυνῆσαι αὐτῷ.
3 ᾿Ακούσας δὲ ῾Ηρῴδης ὁ βασιλεὺς ἐταράχθη καὶ πᾶσα ῾Ιεροσόλυμα μετ᾿ αὐτοῦ, 4 καὶ συναγαγὼν πάντας τοὺς ἀρχιερεῖς καὶ γραμματεῖς τοῦ λαοῦ ἐπυνθάνετο παρ᾿ αὐτῶν ποῦ ὁ Χριστὸς γεννᾶται. 5 οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· ἐν Βηθλεὲμ τῆς ᾿Ιουδαίας· οὕτω γὰρ γέγραπται διὰ τοῦ προφήτου· 6 καὶ σὺ Βηθλεέμ, γῆ ᾿Ιούδα, οὐδαμῶς ἐλαχίστη εἶ ἐν τοῖς ἡγεμόσιν ᾿Ιούδα· ἐκ σοῦ γὰρ ἐξελεύσεται ἡγούμενος, ὅστις ποιμανεῖ τὸν λαόν μου τὸν ᾿Ισραήλ.

(Μη ξεχνάμε ότι ήταν απόγονος του βασιλιά Δαυίδ,άρα νόμιμος δικαιούχος του στέμματος!)

7 Τότε ῾Ηρῴδης λάθρα καλέσας τοὺς μάγους ἠκρίβωσε παρ᾿ αὐτῶν τὸν χρόνον τοῦ φαινομένου ἀστέρος, 8 καὶ πέμψας αὐτοὺς εἰς Βηθλεὲμ εἶπε· πορευθέντες ἀκριβῶς ἐξετάσατε περὶ τοῦ παιδίου, ἐπὰν δὲ εὕρητε, ἀπαγγείλατέ μοι, ὅπως κἀγὼ ἐλθὼν προσκυνήσω αὐτῷ. 9 οἱ δὲ ἀκούσαντες τοῦ βασιλέως ἐπορεύθησαν· καὶ ἰδοὺ ὁ ἀστὴρ ὃν εἶδον ἐν τῇ ἀνατολῇ προῆγεν αὐτούς, ἕως ἐλθὼν ἔστη ἐπάνω οὗ ἦν τὸ παιδίον· 10 ἰδόντες δὲ τὸν ἀστέρα ἐχάρησαν χαρὰν μεγάλην σφόδρα, 11 καὶ ἐλθόντες εἰς τὴν οἰκίαν εἶδον τὸ παιδίον μετὰ Μαρίας τῆς μητρὸς αὐτοῦ, καὶ πεσόντες προσεκύνησαν αὐτῷ, καὶ ἀνοίξαντες τοὺς θησαυροὺς αὐτῶν προσήνεγκαν αὐτῷ δῶρα, χρυσὸν καὶ λίβανον καὶ σμύρναν·
12 καὶ χρηματισθέντες κατ᾿ ὄναρ μὴ ἀνακάμψαι πρὸς ῾Ηρῴδην, δι᾿ ἄλλης ὁδοῦ ἀνεχώρησαν εἰς τὴν χώραν αὐτῶν.

῾Η φυγὴ εἰς τὴν Αἴγυπτον

13 ᾿Αναχωρησάντων δὲ αὐτῶν ἰδοὺ ἄγγελος Κυρίου φαίνεται κατ᾿ ὄναρ τῷ ᾿Ιωσὴφ λέγων· ἐγερθεὶς παράλαβε τὸ παιδίον καὶ τὴν μητέρα αὐτοῦ καὶ φεῦγε εἰς Αἴγυπτον, καὶ ἴσθι ἐκεῖ ἕως ἂν εἴπω σοι· μέλλει γὰρ ῾Ηρῴδης ζητεῖν τὸ παιδίον τοῦ ἀπολέσαι αὐτό. 14 ῾Ο δὲ ἐγερθεὶς παρέλαβε τὸ παιδίον καὶ τὴν μητέρα αὐτοῦ νυκτὸς καὶ ἀνεχώρησεν εἰς Αἴγυπτον, 15 καὶ ἦν ἐκεῖ ἕως τῆς τελευτῆς ῾Ηρῴδου, ἵνα πληρωθῇ τὸ ρηθὲν ὑπὸ τοῦ Κυρίου διὰ τοῦ προφήτου λέγοντος· ἐξ Αἰγύπτου ἐκάλεσα τὸν υἱόν μου.

(Είναι δυνατόν;Ένας..."θεός" να μη μπορεί να προστατεύσει το...μοναδικό παιδί του από τη σφαγή;Ποιά ανάγκη έχει ένας...¨θεός" να κρύβεται σαν το λαγό;Και να περιμένει μέχρι να πεθάνει ένας άνθρωπος-βασιλιάς για να επανεμφανιστεί!Φυγόμαχος λοιπόν ο..."θεός" Γιαχβέ!!!)

῾Η σφαγὴ τῶν νηπίων τῆς Βηθλεὲμ ἀπὸ τὸν ῾Ηρώδην

16 Τότε ῾Ηρῴδης ἰδὼν ὅτι ἐνεπαίχθη ὑπὸ τῶν μάγων, ἐθυμώθη λίαν, καὶ ἀποστείλας ἀνεῖλε πάντας τοὺς παῖδας τοὺς ἐν Βηθλεὲμ καὶ ἐν πᾶσι τοῖς ὁρίοις αὐτῆς ἀπὸ διετοῦς καὶ κατωτέρω, κατὰ τὸν χρόνον ὃν ἠκρίβωσε παρὰ τῶν μάγων. 17 τότε ἐπληρώθη τὸ ρηθὲν ὑπὸ ῾Ιερεμίου τοῦ προφήτου λέγοντος· 18 φωνὴ ἐν Ραμᾷ ἠκούσθη, θρῆνος καὶ κλαυθμὸς καὶ ὀδυρμὸς πολύς· Ραχὴλ κλαίουσα τὰ τέκνα αὐτῆς, καὶ οὐκ ἤθελε παρακληθῆναι, ὅτι οὐκ εἰσίν.

(Επόμενο ήταν!Αφού κρύφτηκε ολόκληρος "θεός" για να μη σφαγεί,υπήρχε περίπτωση να σώσει τα άλλα νήπια;Άλλωστε όλα έπρεπε να γίνουν έτσι ακριβώς όπως τα είχαν σχεδιάσει οι..."προφήτες" τους!Όλα οργανωμένα και προγραμματισμένα!)

᾿Επιστροφὴ ἀπὸ τὴν Αἴγυπτον

19 Τελευτήσαντος δὲ τοῦ ῾Ηρῴδου ἰδοὺ ἄγγελος Κυρίου κατ᾿ ὄναρ φαίνεται τῷ ᾿Ιωσὴφ ἐν Αἰγύπτῳ 20 λέγων· ἐγερθεὶς παράλαβε τὸ παιδίον καὶ τὴν μητέρα αὐτοῦ καὶ πορεύου εἰς γῆν ᾿Ισραήλ· τεθνήκασι γὰρ οἱ ζητοῦντες τὴν ψυχὴν τοῦ παιδίου. 21 ὁ δὲ ἐγερθεὶς παρέλαβε τὸ παιδίον καὶ τὴν μητέρα αὐτοῦ καὶ ἦλθεν εἰς γῆν ᾿Ισραήλ. 22 ἀκούσας δὲ ὅτι ᾿Αρχέλαος βασιλεύει ἐπὶ τῆς ᾿Ιουδαίας ἀντὶ ῾Ηρῴδου τοῦ πατρὸς αὐτοῦ, ἐφοβήθη ἐκεῖ ἀπελθεῖν· χρηματισθεὶς δὲ κατ᾿ ὄναρ ἀνεχώρησεν εἰς τὰ μέρη τῆς Γαλιλαίας, 23 καὶ ἐλθὼν κατῴκησεν εἰς πόλιν λεγομένην Ναζαρέτ, ὅπως πληρωθῇ τὸ ρηθὲν διὰ τῶν προφητῶν ὅτι Ναζωραῖος κληθήσεται.

Κατά Ματθαίον Κεφάλαιο 2

(Ε,αφού πέθανε ο Ηρώδης,τότε αποφάσισαν ότι ήρθε η ώρα να τον φέρουν πίσω!Παρόλα αυτά ο Γιόζεφ φοβόταν να εμφανιστεί στην Ιουδαία και πήγε να μείνει στη Ναζαρέτ...!
Ρε τι μας λέτε!Εκεί δεν έμενε και πριν;Ρίξτε μια ματιά πάνω-πάνω...
"4 ἀνέβη δὲ καὶ ᾿Ιωσὴφ ἀπὸ τῆς Γαλιλαίας ἐκ πόλεως Ναζαρὲτ εἰς τὴν ᾿Ιουδαίαν εἰς πόλιν Δαυΐδ, ἥτις καλεῖται Βηθλεέμ")

23 Δεκεμβρίου 2009

Τα μεγαθήρια των πολυεθνικών, ο θάνατος του πολιτισμού και εμείς...

Ασφαλώς δεν τα παρατάει ο Μπεξής, όπως δεν τα είχε παρατήσει και ο Λαέρτης. Ο Λαέρτης έδωσε στην νέα γενιά (γιος κι εγγονός να συνερίζουνται στην παλικαροσύνη!)την ευκαιρία να σκοτώσει τους μνηστήρες. Ο ίδιος όμως σκότωσε τον ίσως πιο επικίνδυνο, πατέρα μνηστήρος, τον Ευπείθη. Για αυτό φίλε Μπεξή,

«Του Αρκείσιου γιε, που απ' τους συντρόφους μου πιο αγάπη σου 'χω πάντα, στην Κόρη ευκήσου τη γλαυκόματη και στον πατέρα Δία, και ρίξε ευτύς το μακρογίσκιωτο κοντάρι σου με φόρα.»

Οδύσσεια, Ω 518-520

Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η.... ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΤΙΣΣΑ














Δείτε περισσότερες φωτογραφίες από την πηγή...

Με ένα κλικ δείτε περισσότερη

…θεός να σου πετύχει...

Έσφαξε τα νήπια και τα έκανε αγίους!

Απίστευτη νηπιοσφαγή για να γεννηθεί ένας „Μεσσίας“!

Γελοίες τερατολογίες για τα 14.000 παιδιά που έσφαξε ο Ηρώδης κυνηγώντας τον νεογέννητο Ιησού!

Γράφει ο Μ. Καλόπουλος


Το αποκορύφωμα βέβαια της γελοιότητας, στην συνολική αφήγηση της γέννησης του Ιησού, είναι εκείνος ο ανεκδιήγητος Ηρώδης. Από πληροφορίες που αποκάλυψαν στον Ηρώδη οι ίδιοι οι αρχιερείς, γνώριζε τον τόπο της γέννησης του Μεσσία:
«στην Βηθλεέμ της Ιουδαίας γιατί ο προφήτης έγραψε ότι... από την Βηθλεέμ θα βγει ο ηγέτης του λαού Ισραήλ»
Ματθ.2.5-6.

Από τους μάγους έμαθε επίσης, τον χρόνο της εμφάνισης του υποτιθέμενου αστέρα και συνεπώς τον ακριβή χρόνο της γέννησης του Μεσσία.
Σε μια όμως ηγεμονική έκρηξη μυθολογικών διαστάσεων: «έστειλε τους (Ρωμαίους) στρατιώτες του και σκότωσαν στην Βηθλεέμ και στα περίχωρά της, όλα τα παιδιά από δύο χρονών και κάτω
σύμφωνα με τον χρόνο που εξακρίβωσε από τους Μάγους» Ματθ. 2.16.
Κατά πως θέλει ο θεολογικός αυτός μύθος, με διαταγή του Ηρώδη, οι Ρωμαίοι στρατιώτες διέπραξαν εκτεταμένη αναίτια βρεφοκτονία, σφάζοντας στα τυφλά «δέκα τέσσερις χιλιάδες νήπιααπό δύο ετών και κάτω»... (η μνήμη τους τιμάται στις 29/12 Βλέπε: Βίοι Αγίων σ.174. Παπαδημητρίου).
Και εμείς ρωτάμε: Μα δεν έχει ο ίδιος ο Ηρώδης στα χέρια του την πρόσφατη λεπτομερέστατη απογραφή του πληθυσμού; Σαν τοποτηρητής της Ρώμης, δεν είχε με κάθε λεπτομέρεια καταγεγραμμένα όλα τα νεογέννητα της περιοχής; Δεν μπορούσε λοιπόν, αν ήθελε να σκοτώσει σίγουρα τον νεογέννητο αντίπαλό του, να αναζητήσει και να θανατώσει μόνο τα ελάχιστα εκείνα βρέφη που γεννήθηκαν λίγο πριν από την απογραφή;
Όπως καταλαβαίνετε, "χιλιάδες"(έστω εκατοντάδες ή δεκάδες) σφαγμένα στα τυφλά παιδιά... και απογραφή δενσυμβιβάζονται! Μόνο οι κατ’ επάγγελμα λαϊκοί τυφλωττές, η μάστιγα της πανανθρώπινης ιστορίας, οι θεολόγοι, οι αδίστακτοι αυτοί υποκριτές, οι καλοβολεμένοι έμποροι της χαλδαιικής ασυναρτησίας, αυτοί οι δήμιοι της νεογέννητης νοημοσύνης μας, μπορούν με κωμική άνεση να καμώνονται, ότι δενδιακρίνουν τίποτε παράξενο στην εντελώς κουρελιασμένη αυτή βιβλική θεοπνευστία!

Είναι όμως περισσότερο από αυτονόητο, ότι αυτές οι δύο εκδοχές δεν θα μπορούσαν ποτέ να τοποθετηθούν ταυτόχρονα στην ίδια αφήγηση! Και πραγματικά, η "θεόπνευστη" αυτήαντίφαση, που βγάζει μάτια, εξηγείται, διότι ο ένας "θεόπνευστος", ο Ματθαίος, που βάζει τον Ηρώδη να σφάξει τα νεογέννητα, δεν αναφέρει τίποτε για απογραφή, ενώ άλλος "θεόπνευστος", ο Λουκάς, που αναφέρει την απογραφή, δεν γνωρίζει τίποτε για την γενικευμένη σφαγή νηπίων! Επειδή όμως τελικά οι δύο αυτές αφηγήσεις ενώνονται σε μια ενιαία "θεόπνευστη" αφήγηση, την Καινή Διαθήκη, η συνολική της θεοπνευστία, θυμίζει έντονα... κακόγουστο ανατολίτικο παραμύθι!
Η Καινή Διαθήκη λοιπόν, ξεκινάει με μια εκρηκτική παραμυθολογική διάθεση, που σήμερα μπορεί να την διακρίνει και ο τελευταίος ψύχραιμος αναγνώστης. Στην προσπάθειά τους, όλοι εκείνοι οι "θεόπνευστοι" Εβραίοι, να δημιουργήσουν μυθικές συνθήκες αρνητικής υποδοχής, στην αναγέννηση του Γιαχβέ, ως γλυκύτατου βρεφο-θεού, παρουσιάζουν το ανθρώπινο γένος ως δύστροπο, αφιλόξενο και ηλίθια βρεφοκτονικό! Μάλιστα, όχι μόνο χρέωσαν στους ομόφυλούς τους, τις άθλιες συνθήκες της γέννησής του σε ένα βρώμικο στάβλο, αλλά έβαλαν και εκείνον τον ανεκδιήγητο Ηρώδη, να θανατώνει όλα ανεξαιρέτως τα νήπια της περιοχής, μήπως και καταφέρει να θανατώσει έτσι και τον σφετεριστή του θρόνου του! Και φυσικά, όχι μόνο του ξεφεύγει ο νεογέννητος Γιαχβέ-Ιησούς, αλλά και ο έξι μηνών εξάδελφός του ο Ιωάννης!
Βέβαια συμφωνά με την καθιερωμένη χρονολόγηση, ο Ηρώδης ήταν ήδη νεκρός κατά την γέννηση του Ιησού. Για να βρεθούν την ιδία χρονική περίοδο τα δυο αυτά πρόσωπα πρέπει η γέννηση του Ιησού να μετατεθεί κατά 6-7 χρόνια πριν απ' την υποτιθέμενη γέννησή του: Γι' αυτό διαβάζουμε: «οι σχετικοί υπολογισμοί οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο Ιησούς μάλλον γεννήθηκε σε χρονικό διάστημα δύο τουλάχιστο χρόνια πριν το θάνατο του Ηρώδη, δηλαδή περίπου το έτος 747 ή 748 "από κτίσεως Ρώμης" (7 ή 6 π.Χ.)»
Φυσιολογικά, κάθε αίσθηση βιβλικής αξιοπιστίας έπρεπε να καταρρεύσει, απ’ την στιγμή που απογραφή πληθυσμού (Λουκ.2.1) και τυφλή σφαγή νηπίων (Ματθ.2.16) βρέθηκαν στην ίδια υποτίθεται θεόπνευστη αφήγηση!
Ο"θεόπνευστος" Ματθαίος, όχι μόνο δεν μπορούσε να γνωρίζει ότι ο συνάδελφος του ο "θεόπνευστος" Λουκάς, κάνοντας λόγο για την απογραφή θα του κατέστρεφε τελείως την "θεόπνευστη" παραμυθολογία της μαζικής σφαγής νηπίων, αλλά ταυτόχρονα ξεχνάει εντελώς, ότι ο Ηρώδης, δεν ήταν ένας ανεξάρτητος ηγεμόνας κάποιας παραμυθένιας ανατολής, με απεριόριστες εξουσίες, αλλά ένας απλός υποτελής επίτροπος της Ρώμης στην σκλαβωμένη στους Ρωμαίους Ιουδαία!
Πώς ήταν λοιπόν δυνατόν, ο Ηρώδης, ένα εξουσιαστικό ανδρείκελο της Ρώμης, να εκτελέσει ένα τέτοιων διαστάσεων παρανοϊκό έγκλημα, τη στιγμή που η παραμικρή δυσαρέσκεια της υπερκείμενης Ρωμαϊκής εξουσίας, μπορούσε να του αφαιρέσει τα βασιλικά του προνόμια, ταχύτερα και ασφαλέστερα, από οποιονδήποτε υποθετικό νεογέννητο Ιουδαίο
ανταγωνιστή;
Η ασφαλέστερη οδός για να χάσει ο Ηρώδης τα προνόμια του απ' τη Ρώμη, ήταν να διατάξει μια τέτοια πανηλίθιασφαγή νηπίων! Μα επιτέλους, κανένας δεν μπορεί να φαντασθεί τον ξεσηκωμό αν όχι την επανάσταση που θα προκαλούσε μια τέτοια εκτεταμένη σφαγή αθώων νηπίων; Η αυθαίρετη σφαγή ακόμα και ελάχιστων νηπίων, θα ήταν εξαιρετικά παράδοξο συμβάν στην επικράτεια της Ρώμης! Σύμφωνα με την τότε ισχύουσα ρωμαϊκή νομοθεσία, δεν υπήρχε περίπτωση, ένας υστερικός υπηρέτης της Ρώμης, σε μια κρίση εξουσιαστικής παράνοιας, να σφάξει εκατοντάδες αθώα νήπια και να παραμείνει ανενόχλητος στην θέση του!
Απ' την άλλη το σοι θεός είναι αυτός που για να αποφύγει την δική του καταδίωξη καταδέχεται να θυσιαστούν τόσες χυλώδες αθώα παιδάκια; Βεβαία υπαρχή και ακόλουθη βλακωδέστατη απάντηση:
«Φεύγει ο Θεός, από προσώπου Ηρώδου. Γιατί; Φοβάται τον Ηρώδη; Όχι δεν φοβάται τον Ηρώδη. Μπορούσε με μία μικρή επέμβαση, να γίνει ο Ηρώδης... φυτό ήνα φύγει απ’ την μέση. Αλλά δίνει τόπο στην οργή. Φεύγει ο Θεός μπροστά στηνοργή του Ηρώδου, και μας δίνει το μεγάλο μάθημα, ότι δεν πρέπει να καθαρίζουμε μόνοι μας, όταν δεν πρόκειται η υποχώρησης ο τόπος που δίνουμε στην οργή, να είναι αμαρτία. Αν δε είναι αμαρτία, να δίνουμε εμείς πάντα τόπο στην οργή. Μη κτυπάμε γροθιά στο μαχαίρι. Να υποχωρούμε. Εδώ ο Θεός φεύγει από ένα Ηρώδη, υποτακτικό του Οκταβιανού του αυτοκράτορα της Ρώμης. Και εμείς λέμε, μόνο απάνωαπ’ το πτώμα θα περάσει, θα του δείξω εγώ, ούτε στην κηδεία μου τον θέλω κλπ. Μην κάνουμε αυτό το λάθος. Αυτό μας λέει.
Βέβαια στα μυστήρια του Θεού δεν μπορεί να μπει ο άνθρωπος. Αλλά ψηλαφώντας λέμε: Έσφαξε ο Ηρώδης τα νήπια. Και τι έπαθαν τα νήπια; Έγιναν 14.000 άγιοι. 14000 νήπια, δεκατέσσερις χιλιάδες άγιοι, που σήμερα τους γιορτάζουμε και τους προσκυνούμε. Σήμερα έχουμε την εορτή τωνδεκατεσσάρων χιλιάδων νηπίων. Αν ζούσαν, θα πέθαιναν αργότερα, Ποιος ξέρει απότην γενεά εκείνη. Και βγάλε τώρα τους πόρνους, βγάλε του μοιχούς βγάλε τους κλέφτες που θα γινόντουσαν, βγάλε τους απατεώνες, βγάλε τις κοινές γυναίκες, πόσοι θα μένανε από τις δεκατέσσερις χιλιάδες άγιοι; αν μένανε δέκα θα ήτανζήτημα, αν κρίνουμε από την σημερινή κατάσταση της κοινωνίας, που έχει τα χάλια τα δικά μας. Τώρα που γίνανε δεκατέσσερις χιλιάδες νήπια και είναι με τον Θεόνεις τον Παράδεισο, τι κακό έγινε; Έσφαξε τα νήπια και τα έκανε αγίους». Απο μαγνητοφωνημένη ομιλία του πατρός Νικολάου Φαναριώτη
Αυτή κι αν είναι η κυριολεξία του σφάξαμε Αγά μου να 'γιάσω!
Τι να πούμε βεβαία και για την ανάμιξη Μάγων, στην γέννηση του Ιησού, που μεταξύ άλλων του έφεραν και άγνωστη ποσότητα χρυσού;! Χιάζεται ένας θεός χρυσάφι; Βρω αθεόφοβοι δεν είστε εσείς οι ίδιοι που πιστεύετε πως ο ίδιος ο Ιησούς, ως ο υποτιθέμενος αιώνιος θεός παραγγέλλει στην Πάλαια Διαθήκη:
«Δεν θέλει ευρεθή εις σεουδείς… μαντευόμενος μαντείαν ή προγνώστης ή οιωνοσκόπος ή μάγος»
Δευτερονόμιο 18.10.
Πρόκειται λοιπόν... για σαφέστατες ασύστολες θεόπνευστες τερατολογίες, για τις οποίες κινητοποιείται σχεδόν ο μισός πλανήτης σε μια φρενίτιδα απίστευτων λατρευτικών διαστάσεων, με θύματα όχι μόνο την νοημοσύνη μας και τον υποτιθέμενο πολιτισμό μας, αλλά κι αυτά τα κακόμοιρα τα ζώα!
Υποτίθεται ότι ο χριστιανισμός απέρριψε τις αιματηρές θυσίες! Ναι μόνο στα λόγια! Γιατί κατά εκατομμύρια πληρώνουν τα κακόμοιρα αρνιά και οι γαλοπούλες τις δυο εορταστικές επετείους (γέννησηςκαι θανάτου) του συγκεκριμένου θεοποιημένου Ιουδαίου! Αν υπολογίσουμε ότι δισεκατομμύρια άνθρωποι, δυο φόρες το χρόνο τρώνε, περιστέρια, γαλοπούλες και αρνιά, μισό κιλό κατ' άτομο, τότε θέλουμε 1 δισεκατομμύριο κιλά για να περάσουμε τις γιορτές αυτές! Αν ένα μεσαίο αρνί ζυγίζει 10 κιλά, τότε θέλουμε, για φαντάσου…
100 εκατομμύρια αρνιά! Η σφαγή λοιπόντων νήπιων μπορεί να μην έγινε ποτέ (γιατί ο Ηρώδης ήταν ήδη νεκρός), όμως η σφαγή των αμνών κατά εκατομμύρια συνεχίζεται
κάθε χρόνο!
Μ. Καλόπουλος

Τι τους νοιάζει...

Η "οδύσσεια" μιας ... μπούργκας

Σε ηλικία 23 ετών, η Αϊσέ, από το Πακιστάν βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, αναζητώντας μια πατρίδα και μια καλύτερη μοίρα. Ήταν ήδη παντρεμένη, μητέρα δύο παιδιών και έγκυος στο τρίτο. Στην απόγνωση της, ψάχνοντας για βοήθεια, χτύπησε την πόρτα του Ανοιχτού Πολυϊατρείου των "Γιατρών του Κόσμου", που βρίσκεται επί της οδού Ίωνος Δραγούμη 65, στο κέντρο της πόλης.
"Με σκυμμένο το κεφάλι και σχεδόν ψιθυριστή φωνή, ζήτησε να εμβολιαστούν τα παιδιά της. Η εμφάνισή της δεν έδειχνε την ηλικία της. Αντίθετα φαινόταν πολύ μεγαλύτερη. Αιτία ήταν η μπούργκα. Η τεράστια, φαρδιά, μπλε μπούργκα της", αναφέρει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ η Σοφία Γκαρανέ, υπεύθυνη Κοινωνικής Υπηρεσίας Πολυϊατρείου Θεσσαλονίκης.
Η Αϊσέ μεγάλωσε στο Πακιστάν με αυστηρές αρχές και φόβο προς τους άντρες και τον Θεό.
Στην Ελλάδα, ο σύζυγος της άρχισε να ψάχνει για ένα μεροκάματο, ενώ εκείνη έμενε στο σπίτι για να φροντίσει τα παιδιά της. Άλλωστε, δεν μπορούσε η ίδια να εργαστεί λόγω της μπούργκας που φορούσε.

Περισσότερα


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ!!!

Αϊσέ, το όνομα Λερούνης σου λέει τίποτα;



Μεταβυζαντινογραικυλλιστάν

Ελληνική ιθαγένεια σε μετανάστες 2ης γενιάς!

...ο πρωθυπουργός, αφού ευχαρίστησε για την παρουσία του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου, σημείωσε πως χαίρεται για τη συμβολή της εκκλησίας στη στήριξη των αποκλεισμένων και των μεταναστών και υπογράμμισε πως «θα σταθούμε αρωγοί στο έργο της εκκλησίας».

Διαβάστε με ένα κλικ ολόκληρο το άρθρο από την πηγή...




Inelligent Design Ευφυής Σχεδιασμός

Σχετικό θέμα: Inelligent Design Ευφυής Σχεδιασμός



22 Δεκεμβρίου 2009

Γαλοπούλες, κοτόπουλα, γουρουνάκια κρυφτείτε!

Σε λίγο αρχίζουν οι χριστιανικές αιματηρές θυσίες

Κύριο πιάτο την ήμερα των Χριστουγέννων είναι η γαλοπούλα.


Την Πρωτοχρονιά η

συνήθεια ήταν να φτιάχνουν κότα, ή "κούρκο"
(γαλοπούλα) γεμιστό με
κάστανα, καρύδια, σταφίδες, κιμά, κρεμμύδι, πιπέρι και μαϊντανό, όλα καβουρδισμένα.

Το έθιμο της Γαλοπούλας έφτασε στην Ευρώπη από το Μεξικό το 1824 μ.Χ.
Ωστόσο, σε αρκετές περιοχές της χώρας μας διατηρείται το έθιμο της κοτόσουπας, ιδιαίτερα στη Θεσσαλία και στην Κρήτη Παλαιότερα η κοτόσουπα αποτελούσε το κυρίως πιάτο που έτρωγαν οι Έλληνες όταν επέστρεφαν από την εκκλησία. Ένα άλλο συνηθισμένο πιάτο είναι το ψητό χοιρινό κρέας (το ψήσιμο γινόταν στη χόβολη του τζακιού). Υπήρχε όμως και η εποχή που τη μέρα αυτή έτρωγαν χοιρινό με πρασοσέλινο, ή όποιο άλλο κρέας με πιλάφι.

Από άρθρο της Βασιάννα Κιούση.

Πηγή...

Το περίεργο είναι ότι στην αρχαία Ελλάδα κατά τα Κρόνια στο Κρόνιον Ιερό, στον Ιλισό, κοντά στο Ναό του Ολυμπίου Διός, τελούνταν οι ευχαριστήριες θυσίες για το τέλος της συγκομιδής. Σύμφωνα με τον Φιλόχορο ο βωμός αυτός είχε χτιστεί από τον Κέκροπα, ο οποίος και όρισε ότι κάθε νοικοκυριό θα έπρεπε να προσφέρει θυσία στον Κρόνο στο τέλος της συγκομιδής των δημητριακών και των καρπών των δέντρων. Όρισε δε ότι, αυτή την ημέρα, οι δούλοι θα έπρεπε να κάθονται στο ίδιο τραπέζι με το αφεντικό ως αποζημίωση για τον τόσο κόπο που έκαναν στην συγκομιδή της σοδειάς.

Η γιορτή δεν περιελάμβανε αιματηρές θυσίες, ούτε και την σφαγή ζώων. Γίνονταν όμως προσφορά άρτου και φρούτων. Είχε γενικά εξοχικό και αγροτικό χαρακτήρα.

Αναίμακτο.