18 Ιουλίου 2009

Τελικά υπάρχει καμιά κυβέρνηση στον πλανήτη ελεύθερη να αντισταθεί στα Chemtrails;

Προοδεύει η εκ των έσω κατάληψη,μέσω των..."λαθρομεταναστών"!

«Σαν κάτοικοι της χώρας σας, έχουμε κι' εμείς τα δικαιώματά μας...»: (από την ανακοίνωση των Σόρος-Αφγανών)
Τα ψέματα της προπαγάνδας και η πραγματικότητα.

Σπύρος Χατζάρας

«H Ελλάδα πρέπει να καταλάβει ότι δεν υπάρχουν μόνο τα περιφερειακά ζητήματα, αλλά και άλλα, στα οποία πρέπει να εμπλακεί, δηλαδή το Αφγανιστάν αλλά και τη Μέση Ανατολή».
Daniel Speckhard Κέντρο Woodrow Wilson της Ουάσιγκτον 30 Μαρτίου 2009
Αναφερόμενος στην κατάσταση στο Αφγανιστάν, που αποτελεί προτεραιότητα των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ,ο αμερικανός πρέσβης σημείωσε ότι «αφορά άμεσα και την Ελλάδα» καθώς 25 χιλιάδες Αφγανοί λαθρομετανάστες εισήλθαν πέρυσι παράνομα στη χώρα μας, σε σύνολο 140 χιλιάδων.

«Για να υπάρξουν αποτελέσματα, πρέπει να διαθέτουμε επαρκή αριθμό στρατιωτών. Δεν με ενδιαφέρει αν οι επιπλέον στρατιώτες θα είναι Βρετανοί, Αμερικανοί ή Αφγανοί, αλλά πρέπει να ενισχυθούμε αν πραγματικά επιθυμούμε την επίτευξη του στόχου», στρατηγός Ντάνατ 14 Ιουλίου 2009.

Ο Δανιήλ, ο Αμερικανός πρέσβης, εξήγησε με τις δηλώσεις του την δράση των επαγγελματιών υποστηρικτών των λαθρομεταναστών. Η Ελλάδα πρέπει να αναλάβει το μερίδιο της στον πόλεμο. Η περίθαλψη των προσφύγων είναι ένα από αυτά. Βέβαια πρέπει να στείλουμε και στρατιώτες.

Οι Αφγανοί , είναι ένα υπέροχος και βασανισμένος λαός. Πάνω από 7.000.000 είναι οι νεκροί της αμερικάνικης εισβολής. Αν υπολογίσουμε τη σοβιετική εισβολή και τη δράση της «κατάρας των Ταλιμπάν», που έριξαν πάνω στους Αφγανούς, οι «περιούσιοι Τραπεζίτες» μεσω Cia και Σαουδικής Αραβίας, τότε το μαρτυρολόγιο ξεπερνάει τα 12.000.000 χαμένες ψυχές τα τελευταία 25 χρόνια. Είναι μια πραγματική γενοκτονία και ένα πραγματικό «ολοκαύτωμα» για το οποίο δεν μιλάει το Χόλυγουντ.

Οι υπεύθυνοι της γενοκτονίας κατά του αφγανικού λαού, βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ριάντ. Αυτοί δίνουν τις εντολές την για τον βομβαρδισμό των σπιτιών, και τις δολοφονίες των αμάχων.
Το κύμα της προσφυγιάς από το Αφγανιστάν, το προκάλεσε η αμερικανική εισβολή, οι βομβαρδισμοί και οι συγκρούσεις με τους «Ταλιμπάν του Μωυσή ».

Επομένως ηθικά υπεύθυνοι για την περίθαλψη των προσφύγων είναι οι Αμερικανοί και οι Εβραίοι Τραπεζίτες. Ο καταυλισμός των αφγανών προσφύγων δεν έπρεπε να βρίσκεται στην Πάτρα, αλλά στον περίβολο της αμερικανικής πρεσβείας, στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας στην Αθήνα.
Αντί λοιπόν να έχουμε καθημερινές διαδηλώσεις μπροστά στην αμερικανική πρεσβεία με τη συμμετοχή και των «κατ' επάγγελμα αντι-ρατσιστών» για να δεχθούν
τους αφγανούς στις ΗΠΑ, έχουμε καταλήψεις των ελεύθερων χώρων στις ελληνικές πόλεις, και επιθέσεις κατά των Ελλήνων πολιτών.

Οι οργανωμένοι Αφγανοί «πρόσφυγες» στη χώρα μας, είναι μια ειδική κατηγορία, που έχει «ειδικές σχέσεις» με τη μαφία, το βαθύ κράτος στην Τουρκία και τις αμερικανικές «ειδικές υπηρεσίες».

Είναι τα «μουλάρια», που μεταφέρουν το προϊόν του ΝΑΤΟ ,την ηρωίνη, στην Τουρκία, από όπου γίνεται το παγκόσμιο «Ντιλίβερι». Η αμοιβή για τη μεταφορά της ηρωίνης καλύπτει τα έξοδα για την διευκόλυνση του περάσματος στην Ελλάδα.
Δεν είναι «κάτοικοι της χώρας μας» είναι εισβολείς. Και σαν τέτοιοι δεν έχουν κανένα δικαίωμα. Αντίθετα. Επειδή είναι εισβολείς ,είναι εχθροί της ελληνικής κοινωνίας, που χρηματοδοτεί από το υστέρημα της και το έλλειμμα των Ταμείων τη δωρεάν τους περίθαλψη.
Μετά τη συγκέντρωση των κατοίκων στην Πλατεία Αττικής, οι άνθρωποι του Σόρος
Στην Αθήνα εξέδωσαν ανακοίνωση με την κουκούλα των «αγανακτισμένων Αφγανών», στην οποία λένε:
«...Οι φασίστες συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Αττικής στις 7.30 μμ και ομάδα που φορούσε κράνη επιτέθηκε με τυφλό μίσος κρατώντας ξύλα ενάντια σε κάθε (λαθρο)μετανάστη και (λαθρο)μετανάστρια που έβρισκε μπροστά της, παιδιά, γυναίκες ηλικιωμένους κάθε εθνικότητας...».

Επειδή καλύψαμε δημοσιογραφικά και τηλεοπτικά τη συγκέντρωση, αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα. Δεν υπήρξε καμία επίθεση. Μαζεύτηκαν 350-400 τρομοκρατημένοι κάτοικοι, που δεν ήθελαν να φανούν τα πρόσωπά τους γιατί φοβόντουσαν ότι τα «τάγματα εφόδου» του Σόρος θα τους έκαιγαν τα σπίτια. Η συγκέντρωση δεν στρεφόταν κατά των λαθρομετανάστών , αλλά κατά της πολιτικής της κυβέρνησης.

Το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί οι λαθρομετανάστες δεν συγκεντρώνονται στις πλατείες στην Εκάλη, την Κηφισιά, και το Παλαιό Ψυχικό, αλλά στην Πλατεία Αττικής και τον Άγιο Παντελεήμονα;

"...Από την επιχείρηση τραυματίσθηκαν αρκετοί, ενώ άλλοι φοβισμένοι απομακρύνθηκαν από την Πλατεία κυνηγημένοι από τους φασίστες. Όλα αυτά συνέβηκαν ενώ δυνάμεις της Αστυνομίας βρίσκονταν στο χώρο και έβλεπαν τα γεγονότα χωρίς να παρεμβαίνουν..." λέει η «Αφγανική Κοινότητα». Και αυτό είναι απολύτως ψευδές.

Η ανακοίνωση των κατ' επάγγελμα υποστηρικτών των λαθρομεταναστών που βγήκε με την κουκουλα «Αφγανική Κοινότητα» προσθέτει,

"...Εμείς ήρθαμε στην Ελλάδα για να γλιτώσουμε την ζωή μας από το πόλεμο και την κατοχή στη χώρα μας. Για αυτό θέλουμε ανθρώπινη μεταχείριση και όχι ρατσιστικές επιθέσεις και επιχειρήσεις σκούπα από την Αστυνομία. Θέλουμε άσυλο και στέγη για να ζήσουν ανθρώπινα οι φτωχές οικογένειες και τα παιδιά που φτάσανε εδώ με χίλια βάσανα. Εμείς θέλουμε να φύγουν όλοι οι στρατοί του ΝΑΤΟ από το Αφγανιστάν, να σταματήσει η κατοχή, οι σφαγές και η καταλήστευση του λαού μας για να μην αναγκαζόμαστε να φεύγουμε. Ζητάμε την αλληλεγγύη του ελληνικού λαού για να σταματήσουν τα ρατσιστικά πογκρόμ σε βάρος των μεταναστών. Σαν κάτοικοι της χώρας σας, έχουμε κι' εμείς τα δικαιώματά μας..."

Επομένως γιατί δεν ζητούν άσυλο από τις Ηνωμένες Πολιτείες;

Πηγή...

Η απάντηση του troktikoυ σε Κοτρώτσο- Παπαδρόσο που τους έκαναν μήνυση.

ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΤΑΚΙ

Και τώρα εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Λέμε για την μήνυση του Κοτρώτσου και του Παπαδρόσου στο troktiko. Ο ένας είναι ο δ/ντης που έμεινε στην ιστορία ως ο άνθρωπος που επί θητείας του έκλεισε ο Ε.Τ και ο άλλος που επί θητείας του καταργήθηκε το ενημερωτικό πρόγραμμα σε έναν τηλεοπτικό σταθμό!
Θα μας κλείσει άραγε ο Παπαδρόσος και ο Κοτρώτσος όπως θέλουν; Προσέξτε τι έκαναν. Κατέθεσαν μήνυση για ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ επειδή γράψαμε ότι οι σύζυγοι τους εργάζονται στην ΕΥΠ(για τον συντάκτη του ΑΝΤ1 δεν έχουμε μάθε ακόμα αν κατέθεσε γιαυτό δεν αναφέρουμε τίποτα). ΑΛΗΘΕΙΑ είναι. Δεν το διαψεύδουν. Αλλά λένε ότι είναι άκρως απόρρητα τα στοιχεία. Όμως δεν βάλαμε ονόματα συζύγων. Γράψαμε ότι έβαλε πριν δύο εβδομάδες το "Πρώτο Θέμα" και η εφημερίδα "Αξία" αλλά και όσα κατήγγειλε ο Κώστας Βαξεβάνης. Από αύριο αρχίζουμε να αναδημοσιεύουμε για να τα δει και ο κ.Σακελάκος. Εκεί όμως δεν κατέθεσαν καμία μήνυση. Θέλουν να χτυπήσουν το troktiko. Να μας φοβήσει το σύστημα τους. Βρε εδώ είμαστε και τα πράγματα θα είναι χειρότερα για εσάς που είστε οι εκπρόσωποι του συστήματος. Ξέρετε γιατί; Τώρα ο Β.Παπαδρόσος είναι δ/ντης ειδήσεων στον ALPHA. Σε 1-2 χρόνια θα είναι όταν θα γίνει η δίκη;

Και επί της ουσίας. Είναι ή όχι αντιδεοντολογικό να εργάζονται οι σύζυγοι επιτελικών δημοσιογράφων στην ΕΥΠ; Μπορούν ή όχι να αντλούν πληροφορίες(σύμφωνα με την λογική) έναντι άλλων ΜΜΕ; Εδώ η ΕΣΗΕΑ δεν κουνιέται;
Παίδες εδώ είμαστε και θα τα λέμε. Κάντε όσες μηνύσεις θέλετε. ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ. ΤΕΛΟΣ.


ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Ο "απλανής"...πλανητάρχης!

Πάνε καλά οι Ρώσοι;Τολμούν να γράφουν τον πλανητάρχη;

Κι εκείνος ο Μεντβέντεφ(Αρκούδος),δεν έχει καθόλου τακτ;Τι απλώνει το χέρι του;
Κανονικό γράψιμο στα..."χαμηλά"!



Οι Ρώσοι πολιτικοί ενώ τους συστήνει ο πρόεδρος τους στον Ομπάμα, τον γράφουν εκεί που του πρέπει!

Για να σκεφτούμε τα δικά μας λιγούρια...

Πηγή...

Η "θεία κοινωνία" και "ισχυρό αντιγριπικό"!!!Που κατάντησαν!

Προχθές άλλοι...αρχιερείς,έλεγαν τα αντίθετα!Ότι ελοχεύει κίνδυνος μετάδοσης της γρίπης εντός των..."οίκων του θεού",και προέτρεπαν τους ασθενείς αλλά...πιστούς χριστιανούς να μην εισέρχονται!Τέλος πάντων,θα δούμε στο τέλος τι θα...αποφασίσει ο..."θεός"!Μέχρι στιγμής ηττάται από τον...ιό της γρίπης των ανθρώπων!

Ο (παρά)λογος του... Θεού!!!!


...λέγεται "θεία κοινωνία"
και συνιστάται ανεπιφυλάκτως

και ως...αντιγριπικό!

Πηγή...

17 Ιουλίου 2009

Ο Ισραηλινός σκηνοθέτης προ της Επιδαύρου!


"ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ"!

Απόσπασμα από συνέντευξη του Αμός Γκιτάϊ στο ένθετο περιοδικό της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ", "ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ"

...
Αν δεχθούμε πως έχουμε παρεξηγήσει τους
Ισραηλινούς, σε ποιο σημείο εντοπίζετε ε-
σείς την παρεξήγηση;
Νομίζω πως δεν είναι θέμα παρεξήγησης, αλ- λά ότι απλοποιούμε τις ερμηνείες. Η Μέση Ανα- τολή είναι ένα μέρος με αγγελική πλευρά, αλλά και διαβολική πλευρά. Πρέπει να δούμε τις αντι- θέσεις της σύγκρουσης. Γιατί το ίδιο ισχύει σε κά- θε αντιπαλότητα. Για παράδειγμα, Ελλάδα - Τουρ- κία άλλοτε συντηρούν την κόντρα και άλλοτε συ- νεργάζονται για να βρουν μια λύση. Ποια είναι τα λάθη και ποια τα σωστά σε αυ- τήν την ιστορία; Αν η Χεζμπολάχ συνεχίσει τις απαγωγές Ισραη- λινών στρατιωτών, αυτό αποτελεί πρόκληση και ο ισραηλινός στρατός θα αντιδράσει. Και συμφωνώ ότι αντιδρά υπερβολικά. Όμως και οι Παλαιστίνιοι συνεχίζουν, με συνέπεια όλο το πράγμα να γίνε- ται πολύπλοκο...
συνέχεια...
http://assets.in.gr/AssetService//Image.ashx?t=2&nid=12990975&

Αυτά και άλλα σχετικά με το..."θεατρικό έργο",του..."ταλαντούχου" εβραίου σκηνοθέτη!

25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009.ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ.25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΟΛΟΙ στην Επίδαυρο!!!

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ

Είναι επίσημο και χωρίς καμμία αμφισβήτηση. Η παράσταση του Αμώς Γκιτάι στις 24 Ιουλίου στην Επίδαυρο, έλαβε τέλος!! Όπως ανακοίνωσε το φεστιβάλ Αθηνών η παρουσίαση στις 24 Ιουλίου αναβάλλεται για τεχνικούς λόγους και θα πραγματοποιηθεί μόνο εκείνη στις 25 Ιουλίου ημέρα Σάββατο. Όσοι έχετε προμηθευτεί εισιτήρια, και από πληροφορίες μας είναι πάρα μα πάρα πολλοί συνέλληνες και συνελληνίδες που ήδη το έχουν κάνει, θα πρέπει να τα αλλάξετε με αυτά του Σαββάτου. Σάββατο λοιπόν 25 Ιουλίου.

Και ένα είναι βέβαιο. Λόγω ημέρας πολλοί περισσότεροι θα μπορέσουν να δώσουν το παρόν, χωρίς ακρότητες και λοιπές άνομες ενέργειες που ξέρουν καλά αυτοί να εκμεταλλεύονται προς όφελος τους. Πολιτισμένα και Ελληνικά θα πάρουν μέσα στην ιερά Επίδαυρο την απάντηση που τους αξίζει. Οποιαδήποτε άλλη προβοκάτσια ετοιμάζεται είναι είτε ηλίθια πράξη είτε κατασκευασμένη από τους ίδιους και θα μας βρει κάθετα αντίθετους.

Και κάτι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό. Η σκηνογράφος του έργου Κα Ομπολένσκι σε συνέντευξη που έδωσε είπε τα εξής αποκαλυπτικά:

Οι πύργοι της Επιδαύρου: Στην Επίδαυρο θα βάλω τέσσερις μεταλλικούς πύργους, οι οποίοι με κανέναν τρόπο δεν αντιπροσωπεύουν τους Πύργους της Ιερουσαλήμ. Το λέω κατηγορηματικά αυτό. Είναι ένα στοιχείο σκληρό. Το κρύο μέταλλο παραπέμπει στον πόλεμο και ο Γκιτάι το χρησιμοποιεί με έναν τρόπο που φέρνει στο νου τέτοιες σκηνές. Ταυτόχρονα, οι πύργοι χρησιμεύουν για να στήσουμε τα φώτα και να λύσουμε το πρόβλημα του φωτισμού στην Επίδαυρο. Εγώ τους βλέπω ως μια εγκατάσταση που μας επιτρέπει να πούμε την ιστορία χωρίς να βαρύνουμε το τοπίο. Δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο στην ορχήστρα, μόνο η Ζαν Μορώ, που θα αφηγείται την ιστορία, και η καρέκλα της, ίσως και μερικά μικρά αντικείμενα, αλλά αυτό θα το αποφασίσουμε στις πρόβες.

Γιατί κυρία Ομπολέσκι τέτοια πρεμούρα να διευκρινίσετε ότι οι πύργοι που θα στήσετε στο θέατρο της Επιδαύρου δεν έχουν καμμία σχέση με τους πύργους της Ιερουσαλήμ; Σας ρώτησε κανείς για να το διευκρινίσετε; Όχι βέβαια, αλλά μόνη σας θελήσατε να το βγάλετε πρώτη για να βγάλετε τάχα από πάνω σας τις υποψίες, για να μην σας πάρουμε είδηση. Αλλά το κάνατε χειρότερο!! Γιατί όπως λέει και ο σοφός Ελληνικός λαός, ο πρώτος οσμιστής και ο πρώτος κλανιστής η αλλιώς όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται.

Τι είναι λοιπόν αυτοί οι περίφημοι πύργοι της Ιερουσαλήμ;

Οι 4 στύλοι έχουν άμεση σχέση με το θέμα της παράστασης και την καταστροφή της Ιερουσαλήμ:

Ο σύγχρονος ιουδαϊσμός μιλά συχνά για τέσσερις θεμελιώδεις στύλους της εβραϊκής πίστης που αλληλεπιδρούν και ο κάθε ένας αποτελεί σημαντική δύναμη ως τμήμα της Διαθήκης ανάμεσα στους Ισραηλίτες και τον Θεό. Συνδέονται με τις 4 κολώνες του Δεύτερου Ναού, που χτίστηκε στη θέση του κατεστραμμένου Ναού του Σολόμωντα. Αυτόν τον δεύτερο ναό είχαν καταστρέψει οι Ρωμαίοι στις 4 Αυγούστου του 70 μ.Χ. σηματοδοτώντας το τέλος της Εβραϊκής επανάστασης που ξεκίνησε το 66 μ.Χ. Το δυτικό τείχος (ή Τείχος των Δακρύων) είναι ότι απέμεινε από αυτόν το Ναό.

Οι 4 θεμελιώδεις στύλοι της Ιουδαϊκής πίστης είναι:

(1) η Τοράχ: ένας πάντα ζωντανός νόμος για τους Ιουδαίους εφόσον η γραπτή Τοράχ γίνεται κατανοητή λαμβάνοντας υπόψη την προφορική Τοράχ. Είναι ο νόμος του θεού και το Ισραήλ οφείλει να υπακούσει.

(2) Μονοθεϊσμός: ο ένας Θεός, μια ενότητα, πνευματική (όχι σωματική) και αιώνιος.

(3) Εκλογή: οι άνθρωποι (μόνο οι Εβραίοι Ισραηλίτες),που δημιουργήθηκαν από το Θεό σαν μέλη μιας οικογένειας, μια εταιρική προσωπικότητα, μια κοινότητα πίστης. Ο εκλεκτός λαός που επιλέχθηκε από τον ίδιο το Θεό πριν ακόμα και από τη Δημιουργία του κόσμου. Η αποκάλυψη του θεού στους Ισραηλίτες και η υπόσχεσή του να είναι πάντα κοντά τους (Γένεσις 12, 15, 17, 22). Σε όλα τα έθνη έστειλε πνεύματα να τους παραπλανήσουν αλλά τους Εβραίους τους προστατεύει ο ίδιος. Οι Εβραίοι είναι ο μόνος λαός που αγαπάει ο θεός. Οι απόγονοι του Αβραάμ είναι πάνω από όλα τα έθνη.

(4) ο Ναός: η γη σαν ιερό, πολιτικό και οικονομικό κέντρο (γνωστή σήμερα ως Eretz Yisrael = Γη του Ισραήλ), ένας δεσμός που φτάνει μέχρι τον Αβραάμ, τον «πατέρα των Εβραίων» (Γένεσις 17:7 - 8 7. και θα στήσω τη διαθήκη μου ανάμεσα σε μένα και σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα στις γενεές τους, σε μια αιώνια διαθήκη, για να είμαι Θεός σε σένα και στο σπέρμα σου μετά από σένα. 8. και θα δώσω σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα, τη γη τής παροικίας σου, ολόκληρη τη γη Χαναάν, σε αιώνια κατάσχεση· και θα είμαι ο Θεός τους).

Είπατε κάτι; Τι παιχνίδι πάτε να στήσετε στην Επίδαυρο στις 25 Ιουλίου; Κάποιοι μιλάνε για στημένο τελετουργικό Εβραικών μυστικιστικών κύκλων σε ιερό αρχαιοελληνικό χώρο ποιος ξέρει για ποιους λόγους. Είναι έτσι; Ξέρετε κάτι περισσότερο; Μήπως είναι ανακριβές; Για να τους αποστομώσετε όλους αυτούς τους αχρείους κάντε τους πύργους 3 η 5. Απλό δεν είναι; Αφού όπως δηλώσατε εσείς δεν έχετε τέτοια πρόθεση να συσχετισθούν οι 4 πύργοι της παράστασης σας με αυτούς της Ιερουσαλήμ, να ένας λόγος να επιβεβαιώσετε καλύτερα τα λεγόμενα σας.

25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.

Ο ραβίνος,ο Γκιτάϊ και οι υιοί του..."φωτός"!Ίδια λόγια,ίδιος τίτλος!

Το απόσπασμα από το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας!

[«Σπάζοντας τη σιωπή», είναι ο εύγλωττος τίτλος της αντιπολεμικής οργάνωσης που έχουν δημιουργήσει... Και όντως, λένε πολλά (από το «Βήμα»):
  • «Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ηταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...) Αυτό όμως δεν είναι παρά θρησκευτική προπαγάνδα».]
Και ο τίτλος του..."θεατρικού έργου" του Γκιτάϊ:
"Ο πόλεμος των υιών του φωτός εναντίον των υιών του σκότους"!

Ώστε ο "ειρηνιστής" Γκιτάϊ,φαίνεται ότι κατά λάθος έβαλε για τίτλο τα λόγια του ραβίνου!
Εκτός αν είναι και...ραβίνος!Δεν εξηγείται διαφορετικά η ταύτιση της σκέψης!
Μετά από αυτό,ο πρόεδρος του Φεστιβάλ,μάλλον πρέπει να ειδοποιήσει τον κύριο,ότι κρίνεται ανεπιθύμητος,εκτός από λίγος,όπως έγραψε και η "Le Monde"!
Αλήθεια τι γύρευε πέρυσι στην Επίδαυρο;Μήπως για να πάρει μια εικόνα του...γιουχαίσματος;Ή μήπως από πέρυσι ετοίμαζαν μεθοδικά την εισβολή των "υιών του φωτός κατά των υιών του...σκότους";
Γνωρίζατε από πέρυσι κύριε πρόεδρε;

[Η χαμένη αθωότητα των «γιούχα»

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 19/08/2008

Ρεπορτάζ: Β. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Γ. ΚΑΡΟΥΖΑΚΗΣ, Φ. ΜΠΑΡΚΑ, ΧΡ. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, Ν. ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ

Η Τέχνη ενίοτε εξημερώνει τα ήθη και άλλοτε εξάπτει τα πάθη. Ισχύει και… ταυτοχρόνως: μήπως δεν έχουμε δει στην ίδια παράσταση το κοινό διχασμένο, να επευφημεί ή να «γιουχάρει»; Η τελευταία, ακραία ένδειξη απαξίωσης, επικράτησε προχθές στην Επίδαυρο, όχι μόνο στη λήξη, αλλά και κατά τη διάρκεια της παράστασης της «Μήδειας» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Ανατόλι Βασίλιεφ. Δεν ήταν η πρώτη φορά: η ιστορία των Επιδαυρίων, όπως και ολόκληρη η ιστορία των τεχνών, έχει πολλά τέτοια επεισόδια να αφηγηθεί.

Τελικά, το έθος τού «γιούχα» το αποδεχόμαστε ή το… γιουχάρουμε; Είναι θεμιτό ή υπάρχουν κι αξιοπρεπέστεροι τρόποι αντίδρασης; Είναι πάντα ειλικρινές ή κάποτε είναι και υποκινούμενο; ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΚΟΣ (πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ):

«Ένα κοινό που αντιδρά, είναι καλύτερο από ένα κοινό που κοιμάται. Υπάρχουν όμως και κάποια όρια στη συμπεριφορά μας. Ο Ανατόλι Βασίλιεφ είναι από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες της εποχής μας. Ο τρόπος του σόκαρε για αισθητικούς ή ακόμη και εθνικιστικούς λόγους. Για τους Έλληνες, η Επίδαυρος είναι ιερός χώρος και πρέπει όλοι να φαίνονται ως αρχαίοι Έλληνες. Δεν ξέρω αν στη Βρετανία, για παράδειγμα, η μη συμβατική προσέγγιση του Σέξπιρ θεωρείται εθνική ύβρις. Το θέατρο έζησε όλους αυτούς τους αιώνες μέχρι σήμερα, γιατί ο κάθε καλλιτέχνης έρχεται αντιμέτωπος με την ανθρωπότητα της στιγμής εκείνης. Αυτή είναι η παγκοσμιότητα της Επιδαύρου. Απ’ αυτό που είδα, γιατί συνόδευα τον σκηνοθέτη Άμος Γκιτάι και αποχώρησα, το σίγουρο είναι ότι υπήρχε μια συγκεκριμένη πρόταση. Έχω δει άλλες παραστάσεις και φέτος, που δεν είχαν τίποτα να πουν και δεν τις γιούχαρε κανείς».]


Οι λόγοι κύριε πρόεδρε,δεν είναι "εθνικιστικοί".Είναι ιστορικοί και ΕΘΝΙΚΟΙ.Όπως ο ίδιος λέτε,"για τους Έλληνες ,η Επίδαυρος είναι ιερός χώρος και πρέπει όλοι να φαίνονται ως αρχαίοι Έλληνες".

Οπότε,με γνώμονα τα λεγόμενά σας,κύριε πρόεδρε,είναι απορίας άξιον πως σας διέφυγε αυτό!Ή μήπως όχι;Δεν γνωρίζατε το σενάριο;Δεν ρωτήσατε,τέλος πάντων,τι έργο είναι αυτό;

Ή μήπως γνωρίζατε;

Να ποιοί είναι οι..."υιοί του φωτός"!Άρα εμείς είμαστε οι "υιοί του σκότους".


Οι πράξεις των Υιών του ... Φωτός

Μια συγκλονιστική μαρτυρία για τις πράξεις των Υιών του... φωτός

«
Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ήταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...)».



Δεν επρόκειτο, λοιπόν, για «παλαιστινιακή προπαγάνδα», όπως έλεγε το Ισραήλ: οι φρικαλεότητες του ισραηλινού στρατού στη Γάζα (τυφλή βία εναντίον αμάχων, ανθρώπινες ασπίδες, βιβλικές καταστροφές) καταγγέλλονται τώρα από Ισραηλινούς στρατιώτες.

«Σπάζοντας τη σιωπή», είναι ο εύγλωττος τίτλος της αντιπολεμικής οργάνωσης που έχουν δημιουργήσει... Και όντως, λένε πολλά (από το «Βήμα»):
  • «Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ηταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...) Αυτό όμως δεν είναι παρά θρησκευτική προπαγάνδα».

  • «"Αν δείτε οποιοδήποτε ίχνος κίνησης, πυροβολήστε. Αν φοβηθείτε ή απλά δείτε κάποιον, πυροβολήστε. Καλύτερα να σκοτωθεί ένας αθώος παρά να διστάσετε να σκοπεύσετε έναν εχθρό", διέταξε χαρακτηριστικά ένας διοικητής».

  • «"Ομάδες κρούσης τοποθετούσαν την κάννη του όπλου στον ώμο ενός Παλαιστινίου προτού εισβάλουν σε κάποιο κτίριο και τον χρησιμοποιούσαν ως "ανθρώπινη ασπίδα". Οι διοικητές μας έλεγαν ότι αυτές ήταν οι εντολές, ότι ήμασταν αναγκασμένοι να το κάνουμε", λέει ένας στρατιώτης».

  • «Ο διοικητής της μεραρχίας μας είχε πει ότι εκείνη δεν ήταν μια επιχείρηση περιορισμένης εμβέλειας, όπως στη Χεβρώνα, και ότι δεν έπρεπε να διστάζουμε αν υποπτευόμασταν κάποιον ή να νιώθουμε άσχημα για τις καταστροφές, διότι όλα γίνονταν για την ασφάλεια των στρατιωτών μας».
Περισσότερα

ΠΗΓΗ
ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΗΓΗ: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δική μας Πηγή...


"Le Monde":'τό θέαμα του Γκιτάϊ είναι εξαιρετικά αδύναμο,πρόχειρο,χωρίς ιδέες'...!!!Αυτή την ανώτερη..."τέχνη" έφερε στην ΕΠΙΔΑΥΡΟ ο Λούκος!

Ολόκληρο το άρθρο από το ΒΗΜΑ.Δε φτάνει που έρχεται να βεβηλώσει το ΙΕΡΟ θέατρο του ΘΕΟΥ Ασκληπιού,είναι και ένα "πολεμικό εγχείρημα" χωρίς υπόβαθρο!Αυτή την..."τέχνη" ξέρουν,αυτήν παρουσιάζουν!

Η συρρίκνωση του Αμος Γκιτάι στην Επίδαυρο
Το παρασκήνιο που οδήγησε στην ακύρωση της μιας από τις δύο προγραμματισμένες παραστάσεις με τη Ζαν Μορό


Ακυρώνεται τελικά μία από τις δύο προγραμματισμένες παραστάσεις του θεάματος «Ο πόλεμος των υιών του φωτός εναντίον των υιών του
σκότους» που πρόκειται να φιλοξενηθεί στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου την ερχόμενη εβδομάδα. Ετσι, αντί για Παρασκευή 24 και Σάββατο 25 Ιουλίου, η παράσταση θα παιχθεί τελικά μόνο τη δεύτερη ημέρα, δηλαδή το Σάββατο. Οσοι έχουν αγοράσει εισιτήρια για τις 24/7, ας απευθυνθούν στα εκδοτήρια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Πανεπιστημίου 39 (εντός στοάς Πεσμαζόγλου), τηλέφωνο 210 3222.720.

Οι λόγοι που οδήγησαν στην ακύρωση δεν ανακοινώθηκαν από την ηγεσία του φεστιβάλ, το οποίο στην επίσημη ανακοίνωσή του αναφέρει μόνο «λόγους παραγωγής». Οι φήμες όμως θέλουν τον ισραηλινό σκηνοθέτη Αμος Γκιτάι (γνωστό κυρίως για τις πολιτικοποιημένες ταινίες του) να βρίσκεται σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά τις αρνητικές κριτικές που έλαβε από τον γαλλικό Τύπο την επομένη της παρουσίασης του «Πολέμου των υιών» στο Φεστιβάλ της Αβινιόν στις 7 Ιουλίου. Χαρακτηριστικά, η εφημερίδα «Le Μonde» έγραψε ότι «το θέαμα του Γκιτάι είναι εξαιρετικά αδύναμο, πρόχειρο, χωρίς ιδέες». Σύμφωνα με την ίδια εφημερίδα, αυτό που έσωσε την κατάσταση ήταν «η φωνή της Ζαν Μορό, που από μόνη της άξιζε μια βραδιά». Ενα θέαμα προβληματικό, χωρίς υπόβαθρο, που όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων προκάλεσε ανησυχία και ενδεχομένως πανικό στον δημιουργό του. Ο Γκιτάι καταφεύγει τώρα σε σπασμωδικές κινήσεις «σωτηρίας». Ως αποτέλεσμα, ο Δημήτρης Καταλειφός, ο οποίος επρόκειτο να λάβει μέρος στην παράσταση ως αφηγητής- συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις σκηνές- δεν θα συμμετάσχει τελικά στον «Πόλεμο των υιών». Ο ηθοποιός, όπως είπε στο «Βήμα», είχε ασχοληθεί για δύο μήνες με τη δουλειά αυτή, μελετώντας αλλά και ταξιδεύοντας στην Αβινιόν, όπου έμεινε 13 ημέρες παρακολουθώντας πρόβες και δίνοντας το παρών στην πρεμιέρα. Αφού επέστρεψε στην Αθήνα, ο έλληνας ηθοποιός δέχθηκε ένα τηλεφώνημα από τη βοηθό του Γκιτάι, η οποία του ζήτησε να αφήσει τον αφηγητή και να ερμηνεύσει αντ΄ αυτού τον ρόλο του Τίτο, έναν από τους τρεις βασικούς ρόλους δηλαδή(!). Ο Καταλειφός αρνήθηκε υποστηρίζοντας ότι δεν προλαβαίνει να μάθει έναν ρόλο σε δέκα ημέρες. Ετσι οι δρόμοι χώρισαν...

Ολα αυτά, σε συνδυασμό με την εξαιρετικά χαμηλή προπώληση των εισιτηρίων για την Επίδαυρο, οδήγησαν- ύστερα προφανώς από συνεννόηση Γκιτάι και Γιώργου Λούκου, καλλιτεχνικού διευθυντή του φεστιβάλ- στη συρρίκνωση των δύο σε... μία. Οσοι πιστοί- και απτόητοι- προσέλθετε...