19 Ιουλίου 2009

You Σιούφα κι οι πειναλέοι...βουλευτές σου!Βδέλλες στις τσέπες μας!


Ελληνικό καφενείο...

Μετά τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης ο Δ. Σιούφας πήρε πίσω την προτεινόμενη διάταξη για την καταβολή των ασφαλιστικών εισφορών των βουλευτών από την ίδια τη Βουλή.

Τα πήρε πίσω ο Δημήτρης Σιούφας όσον αφορά τις ασφαλιστικές εισφορές των βουλευτών και ζήτησε τελικά την απόσυρση της διάταξης που προέβλεπε ότι η Βουλή θα κατέβαλλε τις ασφαλιστικές εισφορές των βουλευτών που επιλέγουν να μην ασκήσουν το επάγγελμά τους
Η σχετική ρύθμιση είχε εισαχθεί σε νομοσχέδιο του υπ. Οικονομίας μετά από δική του πρωτοβουλία
«Σεβόμενος το θεσμικό μου ρόλο να ακούω κάθε φορά και να συνθέτω τις υπάρχουσες απόψεις, ζήτησα από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών να αποσυρθεί η διάταξη αυτή από το νομοσχέδιο που εισάγεται προς συζήτηση την Τρίτη στην αρμόδια επιτροπή» δήλωσε ο κ. Σιούφας.
Σημείωσε ακόμη πως ανέλαβε την πρωτοβουλία επαναφοράς της διάταξης αυτής μετά από εισηγήσεις βουλευτών από πολλές πτέρυγες του Κοινοβουλίου και επανέλαβε πως στόχος της ρύθμισης ήταν να μη βρίσκονται οι βουλευτές αυτοί σε μειονεκτική σχέση έναντι των συναδέλφων τους που επέλεξαν να ασκήσουν την επαγγελματική τους δραστηριότητα, μετά την κατάργηση του επαγγελματικού ασυμβιβάστου.
Κατά της προτεινόμενης ρύθμισης είχαν νωρίτερα ταχθεί ΠΑΣΟΚ ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.....
Η προτεινόμενη από τον κ. Δημήτρη Σιούφα διάταξη αφορά τους βουλευτές που επιλέγουν, παρά την κατάργηση του επαγγελματικού ασυμβιβάστου, να μην ασκούν το επάγγελμά τους, αλλά να ασχολούνται μόνο με τα βουλευτικά τους καθήκοντα.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Παπουτσής δήλωσε προβληματισμένος από «τις αποσπασματικές ρυθμίσεις για το συνταξιοδοτικό των βουλευτών», σημειώνοντας πως «ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος να αξιοποιηθούν από εκείνους που εργάζονται με συστηματικό τρόπο για την απαξίωση των πολιτικών και του κοινοβουλευτισμού».
Επισήμανε ακόμη πως «ιδιαίτερα σε αυτή τη χρονική συγκυρία, τέτοιες ρυθμίσεις αποτελούν πρόκληση, καθώς έρχονται εν μέσω οικονομικής κρίσης και της γενικευμένης επίθεσης της κυβέρνησης στα ασφαλιστικά δικαιώματα των εργαζομένων και εις βάρος του οικογενειακού εισοδήματος της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτών».
Κάθετα αντίθετη με την προτεινόμενη τροπολογία δήλωσε και η Γενική Γραμματέας του ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα.
Μιλώντας στο ρ/σ Alpha 9,89, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Τώρα πια ο βουλευτής μπορεί να έχει επάγγελμα, άρα να έχει τον ασφαλιστικό του οργανισμό. Αν κάποιος βουλευτής δεν μπορεί να συνδυάσει το επάγγελμα και τη βουλευτική του ιδιότητα, ας αυτασφαλιστεί. Αυτός που εργάζεται δεν καταβάλλει τις ασφαλιστικές του εισφορές; Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι βουλευτές με ένα τέτοιο εισόδημα δεν μπορούν να καταβάλλουν τις ασφαλιστικές του εισφορές».
Και ο ΣΥΡΙΖΑ, διά του κοινβουλευτικού του εκπροσώπου Φώτη Κουβέλη, γνωστοποίησε πως δεν θα ψηφίσει τη ρύθμιση: «Μετά την κατάργηση του επαγγελματικού ασυμβίβαστου του βουλευτή, με την πρόσφατη αναθεώρηση του Συντάγματος, ο κάθε βουλευτής έχει τη δυνατότητα να ασκήσει το επάγγελμά του. Με το δεδομένο αυτό, πρέπει να έχει ο ίδιος την υποχρέωση καταβολής των ασφαλιστικών του εισφορών στους φορείς ασφάλισής του και όχι η Βουλή.
Εξάλλου, η τυχόν ρύθμιση, να πληρώνει η Βουλή τις εισφορές των βουλευτών, έρχεται σε κατάφωρη αντίθεση με τη δυσβάσταχτη για τη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού οικονομική και κοινωνικο-ασφαλιστική πραγματικότητα».
Από την πλευρά του ο ΛΑΟΣ, διά του εκπροσώπου Τύπου του Κωστή Αϊβαλιώτη, σημείωσε πως «κατανοεί την ευαισθησία του Προέδρου της Βουλής» πιστεύει όμως πως η ρύθμιση είναι άκαιρη «και θα δημιουργήσει ποικίλα σχόλια εν μέσω οικονομικής κρίσης». Την αντίθεσή της στη ρύθμιση εξέφρασε και η βουλευτής της ΝΔ Φωτεινή Πιπιλή.

18 Ιουλίου 2009

Πως οι Εβραίοι ως βδέλλες μας πίνουν το αίμα ακόμα!

Ο ρόλος των Εβραίων στην επανάσταση του 1821

Με το ξέσπασμα του Εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα του 1821, η μισελληνική στάση των εβραίων φθάνει στο αποκορύφωμά της. Εβραίοι λειτουργούν σαν κατάσκοποι και προδίδουν τις επαναστατικές κινήσεις, ενώ σε πολλές περιπτώσεις λαμβάνουν μέρος και σε ομαδικές σφαγές.

Τον Απρίλιο του 1822, 600 εβραίοι που αποτελούσαν τμήμα του στρατού του πασά Αβδούλ Αμπούδ, κατέστρεψαν τη Νόουσα και δολοφόνησαν εκατοντάδες κατοίκους της. Εντονη επίσης υπήρξε η συμμετοχή των εβραίων στην καταστροφή της Χίου, την οποία οι ίδιοι παρασκηνιακά υποκίνησαν, στοχεύοντας να επιδοθούν στην λεηλασία των πλούσιων εργαστηρίων του νησιού. Μαρτυρίες αναφέρουν ότι το μίσος των εβραίων κατά του Ελληνικού πληθυσμού ήταν τέτοιο, ώστε όχι απλά φόνευαν αλλά και διαμέλιζαν τα πτώματα των Ελλήνων. Ανάλογη ήταν η συμπεριφορά των εβραίων και σε άλλες περιοχές του ελλαδικού χώρου.Κατά την ταραγμένη εκείνη περίοδο οι εβραίοι όχι μόνο καταληστεύουν ή δολοφονούν τον Ελληνισμό, αλλά και τον εξουσιάζουν.

Μετά την αποτυχία του εβραίου τραπεζίτη και οικονομικού παράγοντα της οθωμανικής αυτοκρατορίας Ναζή Ιωσήφ (ή Νόσση) να ιδρύσει ιουδαϊκή εστία στην Παλαιστίνη, ο σουλτάνος θα του παραχωρήσει τη διοίκηση πολλών νησιών του Αιγαίου και ιδίως της Νάξου, της Μήλου και της Άνδρου, απονέμοντάς του τον τίτλο του Δούκα. Το παρασκήνιο της αναθέσεως της διοικήσεως των Κυκλάδων από τη δυναστεία του Κρίσπη, επιτύγχανε την αφύπνιση των Ελλήνων και κατέστησε τις επαναστατικές διεργασίες περισσότερο ορατές. Τότε ακριβώς οι τούρκοι, προκειμένου να προλάβουν έγκαιρα το επαναστατικό ξέσπασμα των Ελλήνων, ανέθεσαν στον Νάσση, ο οποίος χαρακτηριζόταν για τη δολιότητά του, την διοίκηση, με στόχο να εξαπατήσουν τους Ελληνες και να τους κατευνάσουν. Η τοποθέτηση του Νάσση στη θέση αυτή, έγινε κατόπιν εντολής του ίδιου του σουλτάνου Σελίμ, ευνοούμενος του οποίου ετύγχανε ο βαθύπλουτος εβραίος.

Ο Σελίμ, τοποθέτησε το Νάσση στη θέση του διοικητή, κατόπιν δωροδοκίας του.Μέχρι το θάνατό του αφαίμαξε στην κυριολεξία τα Κυκλαδίτικα νησιά, αφού όπως αναφέρεται στο βιβλίο του Π. Ζερλέντου «Ιωσήφ Νάζης Ιουδαίος Δουξ του Αιγαίου Πελάγους, 1566-1579», εισέπραττε ως φόρο 15.000 δουκάτα, από τα οποία αποδίδονταν στον σουλτάνο μόλις 2.000. Είχε δηλαδή υπερδιογκώσει το φόρο, προκειμένου να θησαυρίσει ακόμη περισσότερο, υποβάλλοντας τον υπόδουλο Ελληνισμό σε δυσβάστακτα βάρη...Το επαναστατημένο γένος είχε αντιληφθεί τον ρόλο των εβραίων και τους μισούσε ακόμη περισσότερο και από τους ίδιους τους τούρκους, ορκιζόμενο να εκδικηθεί, ένα συναίσθημα το οποίο αμέσως μετά τον ξεσηκωμό δεν άργησε να εκδηλωθεί.

Με την κατάληψη της Τριπόλεως, οι Ελληνες κατέσφαξαν όλους τους εβραίους της πόλεως -οι οποίοι ετύγχαναν συνεργάτες των τούρκων και αφόρητοι συγκατακτητές- εκτός από 12, τιμωρώντας τους κατ’ αυτό τον τρόπο, για τα εγκληματικά έργα τα οποία διέπραξαν στο πλευρό των τούρκων.Κατά την απελευθέρωση του Αγρινίου (Βραχωρίου), ο ιστορικός Δ. Κόκκινος αναφέρει ότι συνέβησαν, σε σχέση με τους εβραίους τα ακόλουθα: «Αλλ’ η αγριότης η εξαπτομένη υπό του πολέμου εξέσπασε κατά των εβραίων του Βραχωρίου. Ανυπεράσπιστοι ευρέθησαν υπό την μάχαιραν των νικητών. Οι Έλληνες στρατιώται κατά την αγρίαν αυτών καταδίωξιν των θυμάτων των εφώναζαν δια τους βανδαλισμούς που υπέστη ο νεκρός του Πατριάρχου από τον εβραϊκόν όχλον και δια τα καταμηνύσεις των κρυπτομένων εκεί Ελλήνων υπό εβραίων...», καταλήγοντας ο Δ. Κόκκινος αναφέρει ότι οι πράξεις αυτές ήταν «Εκδίκησις εναντίον αθώων, αλλ’ ανηκόντων εις φυλήν που είχεν ανωμάλους λογαριασμούς κατά τον Ελληνικόν αγώνα». Το τι υπονοεί ο ιστορικός με την τελευταία φράση, είναι ευνόητο. Υπαινίσεται τον άθλιο ρόλο των εβραίων κατά του Ελληνικού στοιχείου.Αναφορικά με την διαπόμπευση της σωρού του πατριάρχη Γρηγορίου του Ε’ από τους εβραίους, ο καθηγητής Ανδρεάδης σε ανακοίνωσή του στη Συνεδρία της Ακαδημίας Αθηνών στις 14 Φεβρουαρίου 1926 αναφέρει, επικαλούμενος στοιχεία ληφθέντα από τουρκικές πηγές, τα ακόλουθα: «Ο Μέγας Βεζύρης Μπεντερλή Αλή Πασά, κάλεσε τους επικεφαλείς των εβραίων Μουτάλ, Μπιταχή και Λεβή λέγοντάς τους επιγραμματικά τα ακόλουθα: «Καλώς ήρθατε ω εβραίοι, ιδού κρεμάστηκε ο κοινός μας εχθρός, πετάξετέ τον στη θάλασσα».

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΕΒΡΑΪΚΑ ΔΑΝΕΙΑ


Από όσα προαναφέρθηκαν προκύπτει ότι οι εβραίοι δεν επιθυμούσαν για κανέναν λόγο την απελευθέρωση των Ελλήνων. Αντίθετα εργάζονταν προς όφελος των Τούρκων, διότι η τουρκοκρατία εξυπηρετούσε τα σχέδιά τους για εκμετάλλευτική αισχροκέρδεια σε βάρος του υπόδουλου Ελληνισμού.Οι εβραίοι ωστόσο, πανούργοι από τη φύση τους, κατάφεραν να επωφεληθούν οικονομικά και από εκείνο ακόμη το γεγονός που απεύχονταν και το οποίο δεν ήταν άλλο από την Ελληνική Επανάσταση του 1821. Η οικονομική δυσπραγία του Ελληνισμού και οι αυξημένες ανάγκες του σε όπλα, πολεμοφόδια και τρόφιμα, έγιναν αντικείμενο τηςπιο σκληρής εκμεταλλεύσεως από τους εβραίους, οι οποίοι επωφελήθηκαν των περιστάσεων με σκοπό να γίνουν και πάλι κύριοι της καταστάσεως, υποδουλώνοντας οικονομικά το επαναστατημένο γένος.

Κατά τη διάρκεια του δαπανηρού αλλά κυρίως αιματηρού αγώνα, ο Ελληνισμός είχε ως μόνη διέξοδό του, για να επιβιώσει και να συνεχίσει την εξέγερση, τον εσωτερικό δανεισμό. Οι μόνοι πρόθυμοι να δανείσουν τους Ελληνες ήταν οι τοκογλύφοι εβραίοι, θέτοντας φυσικά ως προϋπόθεση για τη σύναψη δανείων, όρους εξοντωτικούς.Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αγγλοεβραίοι τραπεζίτες Ρικάρντο (Ιωσήφ και Σαμψών), εμφανίσθηκαν πρόθυμοι να δανειοδοτήσουν τους Ελληνες, υπό την προϋπόθεση όμως, ότι θα λάμβαναν ως υποθήκη ολόκληρη την Κορινθία και θα εισέπρατταν ως εξόφληση, τα διπλάσια χρήματα απ’ όσα είχαν συγκεντρώσει ως φιλέλληνες από ολόκληρη την Ευρώπη. Ιδιαίτερα επαχθείς ήταν και οι όροι του εβραίου τραπεζίτη Ρότσιλντ.

Το αποτέλεσμα ήταν, το Έθνος δανειοδοτούμενο κάτω από ληστρικές συνθήκες, να περιέλθει σε μία πιο ασφυκτική μορφή εξάρτησης, την οικονομική, από τους εβραίους...Στο σημείο ακριβώς αυτό, γίνονται κατανοητοί οι υπερχρονικοί στίχοι του κατά πολύ μεταγενέστερου ποιητή Κ. Καρυωτάκη «Λευτεριά, Λευτεριά, θα σε αγοράσουν έμποροι και κονσόρτσια κι εβραίοι...».Τελικά το πρώτο δάνειο του Αγώνα συνάφθηκε στην Αγγλία, το 1824. Οι Ελληνες απεσταλμένοι Ι. Ορλάνδος και Α. Λουριώτης, συνομολόγησαν με τον οίκο Λόφνουν στις 21 Φεβρουαρίου 1824, δάνειο ύψους 800.000 λιρών στερλινών, σε τιμή έκδοσης 59% και τόκο ετήσιο 5% επί της ονομαστικής αξίας. Για την απόσβεση του δανείου, καθοριζόταν διάστημα 36 ετών. Ως εγγύηση δε -παρακαταθήκη- για την αποπληρωμή του δανείου, είχε συμφωνηθεί να τελούν όλα τα «Εθνικά κτήματα». Από το ονομαστικό κεφάλαιο που αποτελούσε το ποσό του δανείου (800.000 λίρες), μόνο οι 298.700 δόθηκαν στους Έλληνες. Το μεγαλύτερο μέρος του ποσού εξανεμίστηκε σε προμήθειες και... έξοδα από τους εβραίους.

Το τελικό ποσό αποφασίσθηκε να κατεβεί στις τράπεζες του φιλοεβραίου Καίσαρα Λογοθέτη και του εβραίου Σαμουήλ Βαρφ, στη Ζάκυνθο. Ωστόσο, ακόμη και το εναπομείναν από τη λεηλασία ποσό, καθυστέρησε αρκετά να φθάσει στην Ελλάδα, στελνόταν δε με αγγλικά πλοία, υπό τη μορφή δόσεων, δυσχεραίνοντας σημαντικά την έκβαση του αγώνα.Το δεύτερο αγγλικό δάνειο ανέλαβαν να διεκπεραιώσουν οι εβραίοι αδελφοί Ρικάρντο, οι ληστρικές αξιώσεις των οποίων αναφέρθηκανπαραπάνω. Η συμφωνία για τη σύναψη του δανείου, τελικά υπογράφηκε στις 7 Φεβρουαρίου 1825. Το ονομαστικό κεφάλαιο ανερχόταν στα 2.000.000 λίρες στερλίνες για έξοδα δε του... τραπεζικού οίκου, προμήθεια πληρωμής τόκου, προμήθεια για τα μεσιτικά έξοδα συνομολογήσεως καθώς και για όλες τις εβραϊκές «εκδουλεύσεις», το ύψος του ποσού το οποίο θα παρελάμβαναν οι Έλληνες κατήλθε στις 816.000 λίρες, ενώ η χρέωση λόγω του δανείου ίσχυσε για ολόκληρο το ποσό (2.000.000 λίρες).Ομως ούτε και αυτό το ποσό τελικά ήταν στη διάθεση των Ελλήνων.


Τέθηκε στη διάθεση της αγγλοεβραϊκής διαχειρίσεως με εκβιαστικούς όρους και αντί να σταλούν όπλα και χρήματα στην Ελλάδα, όπως είχε εκ των προτέρων συμφωνηθεί, παραγγέλθηκαν πλοία στην Αγγλία, φρεγάτες στις ΗΠΑ, μισθώθηκαν πανάκριβα αμειβόμενοι ξένοι στρατιωτικοί, οι οποίοι ήλθαν στην Ελλάδα όχι βέβαια για να συμβάλλουν στην διεξαγωγή του Αγώνα, αλλά για να θησαυρίσουν, εκμεταλλευόμενοι καιροσκοπικά, τις δυσμενείς για τον Ελληνισμό συγκυρίες, το δε εναπομείναν ποσό κατασπαταλήθηκε στο... χρηματιστήριο.Ποτέ άλλοτε Εθνος δεν καταληστεύθηκε κατ’ αυτό τον επαίσχυντο τρόπο, όπως συνέβη με το Ελληνικό στην προκειμένη περίπτωση.Το υλικό, ότι δηλαδή απέμεινε από αυτό, παραδόθηκε τελικά στις Ελληνικές δυνάμεις προς το τέλος σχεδόν του αγώνα, μόλις το 1826 και αυτό υπήρξε ελλειπέστατο.Αυτές, σε συντομία, ήταν οι ληστρικές - τοκογλυφικές επιδόσεις των εβραιοάγγλων και των εβραιοαμερικανών «φιλελλήνων», για να επιβεβαιωθεί τελικά το εικοστό άρθρο από τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών, το οποίο αναφέρει επιγραμματικά τα ακόλουθα: «Κάθε δάνειο υποδεικνύει την αδυναμία του Κράτους και την μη κατανόηση των δικαιωμάτων αυτού. Τα δάνεια επικρέμμονται όπως το σπαθί του Δαμοκλέους στο κεφάλι κυβερνώντων. Τα εξωτερικά δάνεια είναι βδέλες. Όταν όμως εξαγοράσουμε τα πρόσωπα τα οποία χρειάζονται, για να μεταφέρουν τα δάνεια σε εξωτερικό έδαφος, όλα τα πλούτη των κρατών διοχετεύονται στα ταμεία μας και όλοι οι χριστιανοί αρχίζουν να καταβάλλουν σε εμάς φόρο υποτέλειας...».

Νιώθοντας απέχθεια αλλά και αγανάκτηση από την κατάσταση που επικρατούσε, μία κατάσταση η οποία με ελαφρές παραλλαγές εξακολουθεί να ισχύει ακόμη και σήμερα, ο φιλέλλην Λόρδος Βύρων σε ποίημά του, μεταξύ των άλλων, αναφέρει και τους ακόλουθους στίχους.

Πόσο πλούσια είναι η Βρετανία
Οχι φυσικά σε ορυχεία, ή ειρήνη ή αφθονία, καλαμπόκι ή λάδι ή κρασιά. Ηταν ποτέ η χριστιανική γη τόσο πλούσια σε εβραίους; Ολες οι καταστάσεις. Ολα τα πράγματα.Ολες τις ηγεμονίες, αυτοί τις ελέγχουν. Κάνουν ένα δάνειο «απ’ την Ινδία ως τον Πόλο» με μεγάλη ταχύτητα. Αυτοί τραπεζίτης - κτηματομεσίτης - Βαρώνος. Βοηθούν την χρεωκοπία μας τύραννοι για το συμφέρον τους...

Πηγή http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?f=100&t=2169&p=5419#p5419

ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Τελικά υπάρχει καμιά κυβέρνηση στον πλανήτη ελεύθερη να αντισταθεί στα Chemtrails;

Προοδεύει η εκ των έσω κατάληψη,μέσω των..."λαθρομεταναστών"!

«Σαν κάτοικοι της χώρας σας, έχουμε κι' εμείς τα δικαιώματά μας...»: (από την ανακοίνωση των Σόρος-Αφγανών)
Τα ψέματα της προπαγάνδας και η πραγματικότητα.

Σπύρος Χατζάρας

«H Ελλάδα πρέπει να καταλάβει ότι δεν υπάρχουν μόνο τα περιφερειακά ζητήματα, αλλά και άλλα, στα οποία πρέπει να εμπλακεί, δηλαδή το Αφγανιστάν αλλά και τη Μέση Ανατολή».
Daniel Speckhard Κέντρο Woodrow Wilson της Ουάσιγκτον 30 Μαρτίου 2009
Αναφερόμενος στην κατάσταση στο Αφγανιστάν, που αποτελεί προτεραιότητα των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ,ο αμερικανός πρέσβης σημείωσε ότι «αφορά άμεσα και την Ελλάδα» καθώς 25 χιλιάδες Αφγανοί λαθρομετανάστες εισήλθαν πέρυσι παράνομα στη χώρα μας, σε σύνολο 140 χιλιάδων.

«Για να υπάρξουν αποτελέσματα, πρέπει να διαθέτουμε επαρκή αριθμό στρατιωτών. Δεν με ενδιαφέρει αν οι επιπλέον στρατιώτες θα είναι Βρετανοί, Αμερικανοί ή Αφγανοί, αλλά πρέπει να ενισχυθούμε αν πραγματικά επιθυμούμε την επίτευξη του στόχου», στρατηγός Ντάνατ 14 Ιουλίου 2009.

Ο Δανιήλ, ο Αμερικανός πρέσβης, εξήγησε με τις δηλώσεις του την δράση των επαγγελματιών υποστηρικτών των λαθρομεταναστών. Η Ελλάδα πρέπει να αναλάβει το μερίδιο της στον πόλεμο. Η περίθαλψη των προσφύγων είναι ένα από αυτά. Βέβαια πρέπει να στείλουμε και στρατιώτες.

Οι Αφγανοί , είναι ένα υπέροχος και βασανισμένος λαός. Πάνω από 7.000.000 είναι οι νεκροί της αμερικάνικης εισβολής. Αν υπολογίσουμε τη σοβιετική εισβολή και τη δράση της «κατάρας των Ταλιμπάν», που έριξαν πάνω στους Αφγανούς, οι «περιούσιοι Τραπεζίτες» μεσω Cia και Σαουδικής Αραβίας, τότε το μαρτυρολόγιο ξεπερνάει τα 12.000.000 χαμένες ψυχές τα τελευταία 25 χρόνια. Είναι μια πραγματική γενοκτονία και ένα πραγματικό «ολοκαύτωμα» για το οποίο δεν μιλάει το Χόλυγουντ.

Οι υπεύθυνοι της γενοκτονίας κατά του αφγανικού λαού, βρίσκονται στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ριάντ. Αυτοί δίνουν τις εντολές την για τον βομβαρδισμό των σπιτιών, και τις δολοφονίες των αμάχων.
Το κύμα της προσφυγιάς από το Αφγανιστάν, το προκάλεσε η αμερικανική εισβολή, οι βομβαρδισμοί και οι συγκρούσεις με τους «Ταλιμπάν του Μωυσή ».

Επομένως ηθικά υπεύθυνοι για την περίθαλψη των προσφύγων είναι οι Αμερικανοί και οι Εβραίοι Τραπεζίτες. Ο καταυλισμός των αφγανών προσφύγων δεν έπρεπε να βρίσκεται στην Πάτρα, αλλά στον περίβολο της αμερικανικής πρεσβείας, στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας στην Αθήνα.
Αντί λοιπόν να έχουμε καθημερινές διαδηλώσεις μπροστά στην αμερικανική πρεσβεία με τη συμμετοχή και των «κατ' επάγγελμα αντι-ρατσιστών» για να δεχθούν
τους αφγανούς στις ΗΠΑ, έχουμε καταλήψεις των ελεύθερων χώρων στις ελληνικές πόλεις, και επιθέσεις κατά των Ελλήνων πολιτών.

Οι οργανωμένοι Αφγανοί «πρόσφυγες» στη χώρα μας, είναι μια ειδική κατηγορία, που έχει «ειδικές σχέσεις» με τη μαφία, το βαθύ κράτος στην Τουρκία και τις αμερικανικές «ειδικές υπηρεσίες».

Είναι τα «μουλάρια», που μεταφέρουν το προϊόν του ΝΑΤΟ ,την ηρωίνη, στην Τουρκία, από όπου γίνεται το παγκόσμιο «Ντιλίβερι». Η αμοιβή για τη μεταφορά της ηρωίνης καλύπτει τα έξοδα για την διευκόλυνση του περάσματος στην Ελλάδα.
Δεν είναι «κάτοικοι της χώρας μας» είναι εισβολείς. Και σαν τέτοιοι δεν έχουν κανένα δικαίωμα. Αντίθετα. Επειδή είναι εισβολείς ,είναι εχθροί της ελληνικής κοινωνίας, που χρηματοδοτεί από το υστέρημα της και το έλλειμμα των Ταμείων τη δωρεάν τους περίθαλψη.
Μετά τη συγκέντρωση των κατοίκων στην Πλατεία Αττικής, οι άνθρωποι του Σόρος
Στην Αθήνα εξέδωσαν ανακοίνωση με την κουκούλα των «αγανακτισμένων Αφγανών», στην οποία λένε:
«...Οι φασίστες συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Αττικής στις 7.30 μμ και ομάδα που φορούσε κράνη επιτέθηκε με τυφλό μίσος κρατώντας ξύλα ενάντια σε κάθε (λαθρο)μετανάστη και (λαθρο)μετανάστρια που έβρισκε μπροστά της, παιδιά, γυναίκες ηλικιωμένους κάθε εθνικότητας...».

Επειδή καλύψαμε δημοσιογραφικά και τηλεοπτικά τη συγκέντρωση, αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα. Δεν υπήρξε καμία επίθεση. Μαζεύτηκαν 350-400 τρομοκρατημένοι κάτοικοι, που δεν ήθελαν να φανούν τα πρόσωπά τους γιατί φοβόντουσαν ότι τα «τάγματα εφόδου» του Σόρος θα τους έκαιγαν τα σπίτια. Η συγκέντρωση δεν στρεφόταν κατά των λαθρομετανάστών , αλλά κατά της πολιτικής της κυβέρνησης.

Το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί οι λαθρομετανάστες δεν συγκεντρώνονται στις πλατείες στην Εκάλη, την Κηφισιά, και το Παλαιό Ψυχικό, αλλά στην Πλατεία Αττικής και τον Άγιο Παντελεήμονα;

"...Από την επιχείρηση τραυματίσθηκαν αρκετοί, ενώ άλλοι φοβισμένοι απομακρύνθηκαν από την Πλατεία κυνηγημένοι από τους φασίστες. Όλα αυτά συνέβηκαν ενώ δυνάμεις της Αστυνομίας βρίσκονταν στο χώρο και έβλεπαν τα γεγονότα χωρίς να παρεμβαίνουν..." λέει η «Αφγανική Κοινότητα». Και αυτό είναι απολύτως ψευδές.

Η ανακοίνωση των κατ' επάγγελμα υποστηρικτών των λαθρομεταναστών που βγήκε με την κουκουλα «Αφγανική Κοινότητα» προσθέτει,

"...Εμείς ήρθαμε στην Ελλάδα για να γλιτώσουμε την ζωή μας από το πόλεμο και την κατοχή στη χώρα μας. Για αυτό θέλουμε ανθρώπινη μεταχείριση και όχι ρατσιστικές επιθέσεις και επιχειρήσεις σκούπα από την Αστυνομία. Θέλουμε άσυλο και στέγη για να ζήσουν ανθρώπινα οι φτωχές οικογένειες και τα παιδιά που φτάσανε εδώ με χίλια βάσανα. Εμείς θέλουμε να φύγουν όλοι οι στρατοί του ΝΑΤΟ από το Αφγανιστάν, να σταματήσει η κατοχή, οι σφαγές και η καταλήστευση του λαού μας για να μην αναγκαζόμαστε να φεύγουμε. Ζητάμε την αλληλεγγύη του ελληνικού λαού για να σταματήσουν τα ρατσιστικά πογκρόμ σε βάρος των μεταναστών. Σαν κάτοικοι της χώρας σας, έχουμε κι' εμείς τα δικαιώματά μας..."

Επομένως γιατί δεν ζητούν άσυλο από τις Ηνωμένες Πολιτείες;

Πηγή...

Η απάντηση του troktikoυ σε Κοτρώτσο- Παπαδρόσο που τους έκαναν μήνυση.

ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΤΑΚΙ

Και τώρα εμείς τι πρέπει να κάνουμε; Λέμε για την μήνυση του Κοτρώτσου και του Παπαδρόσου στο troktiko. Ο ένας είναι ο δ/ντης που έμεινε στην ιστορία ως ο άνθρωπος που επί θητείας του έκλεισε ο Ε.Τ και ο άλλος που επί θητείας του καταργήθηκε το ενημερωτικό πρόγραμμα σε έναν τηλεοπτικό σταθμό!
Θα μας κλείσει άραγε ο Παπαδρόσος και ο Κοτρώτσος όπως θέλουν; Προσέξτε τι έκαναν. Κατέθεσαν μήνυση για ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ επειδή γράψαμε ότι οι σύζυγοι τους εργάζονται στην ΕΥΠ(για τον συντάκτη του ΑΝΤ1 δεν έχουμε μάθε ακόμα αν κατέθεσε γιαυτό δεν αναφέρουμε τίποτα). ΑΛΗΘΕΙΑ είναι. Δεν το διαψεύδουν. Αλλά λένε ότι είναι άκρως απόρρητα τα στοιχεία. Όμως δεν βάλαμε ονόματα συζύγων. Γράψαμε ότι έβαλε πριν δύο εβδομάδες το "Πρώτο Θέμα" και η εφημερίδα "Αξία" αλλά και όσα κατήγγειλε ο Κώστας Βαξεβάνης. Από αύριο αρχίζουμε να αναδημοσιεύουμε για να τα δει και ο κ.Σακελάκος. Εκεί όμως δεν κατέθεσαν καμία μήνυση. Θέλουν να χτυπήσουν το troktiko. Να μας φοβήσει το σύστημα τους. Βρε εδώ είμαστε και τα πράγματα θα είναι χειρότερα για εσάς που είστε οι εκπρόσωποι του συστήματος. Ξέρετε γιατί; Τώρα ο Β.Παπαδρόσος είναι δ/ντης ειδήσεων στον ALPHA. Σε 1-2 χρόνια θα είναι όταν θα γίνει η δίκη;

Και επί της ουσίας. Είναι ή όχι αντιδεοντολογικό να εργάζονται οι σύζυγοι επιτελικών δημοσιογράφων στην ΕΥΠ; Μπορούν ή όχι να αντλούν πληροφορίες(σύμφωνα με την λογική) έναντι άλλων ΜΜΕ; Εδώ η ΕΣΗΕΑ δεν κουνιέται;
Παίδες εδώ είμαστε και θα τα λέμε. Κάντε όσες μηνύσεις θέλετε. ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ. ΤΕΛΟΣ.


ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Ο "απλανής"...πλανητάρχης!

Πάνε καλά οι Ρώσοι;Τολμούν να γράφουν τον πλανητάρχη;

Κι εκείνος ο Μεντβέντεφ(Αρκούδος),δεν έχει καθόλου τακτ;Τι απλώνει το χέρι του;
Κανονικό γράψιμο στα..."χαμηλά"!



Οι Ρώσοι πολιτικοί ενώ τους συστήνει ο πρόεδρος τους στον Ομπάμα, τον γράφουν εκεί που του πρέπει!

Για να σκεφτούμε τα δικά μας λιγούρια...

Πηγή...

Η "θεία κοινωνία" και "ισχυρό αντιγριπικό"!!!Που κατάντησαν!

Προχθές άλλοι...αρχιερείς,έλεγαν τα αντίθετα!Ότι ελοχεύει κίνδυνος μετάδοσης της γρίπης εντός των..."οίκων του θεού",και προέτρεπαν τους ασθενείς αλλά...πιστούς χριστιανούς να μην εισέρχονται!Τέλος πάντων,θα δούμε στο τέλος τι θα...αποφασίσει ο..."θεός"!Μέχρι στιγμής ηττάται από τον...ιό της γρίπης των ανθρώπων!

Ο (παρά)λογος του... Θεού!!!!


...λέγεται "θεία κοινωνία"
και συνιστάται ανεπιφυλάκτως

και ως...αντιγριπικό!

Πηγή...

17 Ιουλίου 2009

Ο Ισραηλινός σκηνοθέτης προ της Επιδαύρου!


"ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ"!

Απόσπασμα από συνέντευξη του Αμός Γκιτάϊ στο ένθετο περιοδικό της εφημερίδας "ΤΑ ΝΕΑ", "ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ"

...
Αν δεχθούμε πως έχουμε παρεξηγήσει τους
Ισραηλινούς, σε ποιο σημείο εντοπίζετε ε-
σείς την παρεξήγηση;
Νομίζω πως δεν είναι θέμα παρεξήγησης, αλ- λά ότι απλοποιούμε τις ερμηνείες. Η Μέση Ανα- τολή είναι ένα μέρος με αγγελική πλευρά, αλλά και διαβολική πλευρά. Πρέπει να δούμε τις αντι- θέσεις της σύγκρουσης. Γιατί το ίδιο ισχύει σε κά- θε αντιπαλότητα. Για παράδειγμα, Ελλάδα - Τουρ- κία άλλοτε συντηρούν την κόντρα και άλλοτε συ- νεργάζονται για να βρουν μια λύση. Ποια είναι τα λάθη και ποια τα σωστά σε αυ- τήν την ιστορία; Αν η Χεζμπολάχ συνεχίσει τις απαγωγές Ισραη- λινών στρατιωτών, αυτό αποτελεί πρόκληση και ο ισραηλινός στρατός θα αντιδράσει. Και συμφωνώ ότι αντιδρά υπερβολικά. Όμως και οι Παλαιστίνιοι συνεχίζουν, με συνέπεια όλο το πράγμα να γίνε- ται πολύπλοκο...
συνέχεια...
http://assets.in.gr/AssetService//Image.ashx?t=2&nid=12990975&

Αυτά και άλλα σχετικά με το..."θεατρικό έργο",του..."ταλαντούχου" εβραίου σκηνοθέτη!

25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009.ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ.25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΟΛΟΙ στην Επίδαυρο!!!

Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΝΙΚΗ

Είναι επίσημο και χωρίς καμμία αμφισβήτηση. Η παράσταση του Αμώς Γκιτάι στις 24 Ιουλίου στην Επίδαυρο, έλαβε τέλος!! Όπως ανακοίνωσε το φεστιβάλ Αθηνών η παρουσίαση στις 24 Ιουλίου αναβάλλεται για τεχνικούς λόγους και θα πραγματοποιηθεί μόνο εκείνη στις 25 Ιουλίου ημέρα Σάββατο. Όσοι έχετε προμηθευτεί εισιτήρια, και από πληροφορίες μας είναι πάρα μα πάρα πολλοί συνέλληνες και συνελληνίδες που ήδη το έχουν κάνει, θα πρέπει να τα αλλάξετε με αυτά του Σαββάτου. Σάββατο λοιπόν 25 Ιουλίου.

Και ένα είναι βέβαιο. Λόγω ημέρας πολλοί περισσότεροι θα μπορέσουν να δώσουν το παρόν, χωρίς ακρότητες και λοιπές άνομες ενέργειες που ξέρουν καλά αυτοί να εκμεταλλεύονται προς όφελος τους. Πολιτισμένα και Ελληνικά θα πάρουν μέσα στην ιερά Επίδαυρο την απάντηση που τους αξίζει. Οποιαδήποτε άλλη προβοκάτσια ετοιμάζεται είναι είτε ηλίθια πράξη είτε κατασκευασμένη από τους ίδιους και θα μας βρει κάθετα αντίθετους.

Και κάτι τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό. Η σκηνογράφος του έργου Κα Ομπολένσκι σε συνέντευξη που έδωσε είπε τα εξής αποκαλυπτικά:

Οι πύργοι της Επιδαύρου: Στην Επίδαυρο θα βάλω τέσσερις μεταλλικούς πύργους, οι οποίοι με κανέναν τρόπο δεν αντιπροσωπεύουν τους Πύργους της Ιερουσαλήμ. Το λέω κατηγορηματικά αυτό. Είναι ένα στοιχείο σκληρό. Το κρύο μέταλλο παραπέμπει στον πόλεμο και ο Γκιτάι το χρησιμοποιεί με έναν τρόπο που φέρνει στο νου τέτοιες σκηνές. Ταυτόχρονα, οι πύργοι χρησιμεύουν για να στήσουμε τα φώτα και να λύσουμε το πρόβλημα του φωτισμού στην Επίδαυρο. Εγώ τους βλέπω ως μια εγκατάσταση που μας επιτρέπει να πούμε την ιστορία χωρίς να βαρύνουμε το τοπίο. Δεν θα υπάρχει τίποτα άλλο στην ορχήστρα, μόνο η Ζαν Μορώ, που θα αφηγείται την ιστορία, και η καρέκλα της, ίσως και μερικά μικρά αντικείμενα, αλλά αυτό θα το αποφασίσουμε στις πρόβες.

Γιατί κυρία Ομπολέσκι τέτοια πρεμούρα να διευκρινίσετε ότι οι πύργοι που θα στήσετε στο θέατρο της Επιδαύρου δεν έχουν καμμία σχέση με τους πύργους της Ιερουσαλήμ; Σας ρώτησε κανείς για να το διευκρινίσετε; Όχι βέβαια, αλλά μόνη σας θελήσατε να το βγάλετε πρώτη για να βγάλετε τάχα από πάνω σας τις υποψίες, για να μην σας πάρουμε είδηση. Αλλά το κάνατε χειρότερο!! Γιατί όπως λέει και ο σοφός Ελληνικός λαός, ο πρώτος οσμιστής και ο πρώτος κλανιστής η αλλιώς όποιος έχει την μύγα, μυγιάζεται.

Τι είναι λοιπόν αυτοί οι περίφημοι πύργοι της Ιερουσαλήμ;

Οι 4 στύλοι έχουν άμεση σχέση με το θέμα της παράστασης και την καταστροφή της Ιερουσαλήμ:

Ο σύγχρονος ιουδαϊσμός μιλά συχνά για τέσσερις θεμελιώδεις στύλους της εβραϊκής πίστης που αλληλεπιδρούν και ο κάθε ένας αποτελεί σημαντική δύναμη ως τμήμα της Διαθήκης ανάμεσα στους Ισραηλίτες και τον Θεό. Συνδέονται με τις 4 κολώνες του Δεύτερου Ναού, που χτίστηκε στη θέση του κατεστραμμένου Ναού του Σολόμωντα. Αυτόν τον δεύτερο ναό είχαν καταστρέψει οι Ρωμαίοι στις 4 Αυγούστου του 70 μ.Χ. σηματοδοτώντας το τέλος της Εβραϊκής επανάστασης που ξεκίνησε το 66 μ.Χ. Το δυτικό τείχος (ή Τείχος των Δακρύων) είναι ότι απέμεινε από αυτόν το Ναό.

Οι 4 θεμελιώδεις στύλοι της Ιουδαϊκής πίστης είναι:

(1) η Τοράχ: ένας πάντα ζωντανός νόμος για τους Ιουδαίους εφόσον η γραπτή Τοράχ γίνεται κατανοητή λαμβάνοντας υπόψη την προφορική Τοράχ. Είναι ο νόμος του θεού και το Ισραήλ οφείλει να υπακούσει.

(2) Μονοθεϊσμός: ο ένας Θεός, μια ενότητα, πνευματική (όχι σωματική) και αιώνιος.

(3) Εκλογή: οι άνθρωποι (μόνο οι Εβραίοι Ισραηλίτες),που δημιουργήθηκαν από το Θεό σαν μέλη μιας οικογένειας, μια εταιρική προσωπικότητα, μια κοινότητα πίστης. Ο εκλεκτός λαός που επιλέχθηκε από τον ίδιο το Θεό πριν ακόμα και από τη Δημιουργία του κόσμου. Η αποκάλυψη του θεού στους Ισραηλίτες και η υπόσχεσή του να είναι πάντα κοντά τους (Γένεσις 12, 15, 17, 22). Σε όλα τα έθνη έστειλε πνεύματα να τους παραπλανήσουν αλλά τους Εβραίους τους προστατεύει ο ίδιος. Οι Εβραίοι είναι ο μόνος λαός που αγαπάει ο θεός. Οι απόγονοι του Αβραάμ είναι πάνω από όλα τα έθνη.

(4) ο Ναός: η γη σαν ιερό, πολιτικό και οικονομικό κέντρο (γνωστή σήμερα ως Eretz Yisrael = Γη του Ισραήλ), ένας δεσμός που φτάνει μέχρι τον Αβραάμ, τον «πατέρα των Εβραίων» (Γένεσις 17:7 - 8 7. και θα στήσω τη διαθήκη μου ανάμεσα σε μένα και σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα στις γενεές τους, σε μια αιώνια διαθήκη, για να είμαι Θεός σε σένα και στο σπέρμα σου μετά από σένα. 8. και θα δώσω σε σένα, και στο σπέρμα σου μετά από σένα, τη γη τής παροικίας σου, ολόκληρη τη γη Χαναάν, σε αιώνια κατάσχεση· και θα είμαι ο Θεός τους).

Είπατε κάτι; Τι παιχνίδι πάτε να στήσετε στην Επίδαυρο στις 25 Ιουλίου; Κάποιοι μιλάνε για στημένο τελετουργικό Εβραικών μυστικιστικών κύκλων σε ιερό αρχαιοελληνικό χώρο ποιος ξέρει για ποιους λόγους. Είναι έτσι; Ξέρετε κάτι περισσότερο; Μήπως είναι ανακριβές; Για να τους αποστομώσετε όλους αυτούς τους αχρείους κάντε τους πύργους 3 η 5. Απλό δεν είναι; Αφού όπως δηλώσατε εσείς δεν έχετε τέτοια πρόθεση να συσχετισθούν οι 4 πύργοι της παράστασης σας με αυτούς της Ιερουσαλήμ, να ένας λόγος να επιβεβαιώσετε καλύτερα τα λεγόμενα σας.

25 ΙΟΥΛΙΟΥ 2009 ΣΑΒΒΑΤΟ. ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ.

Ο ραβίνος,ο Γκιτάϊ και οι υιοί του..."φωτός"!Ίδια λόγια,ίδιος τίτλος!

Το απόσπασμα από το δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας!

[«Σπάζοντας τη σιωπή», είναι ο εύγλωττος τίτλος της αντιπολεμικής οργάνωσης που έχουν δημιουργήσει... Και όντως, λένε πολλά (από το «Βήμα»):
  • «Ο ραβίνος μας είπε ότι είμαστε τα τέκνα του φωτός που διεξάγουμε πόλεμο ενάντια στα τέκνα του σκότους. Δεν έκανε καμία διάκριση μεταξύ αμάχων και μαχητών. Ηταν η μάχη ενός λαού έναντι ενός άλλου λαού, με όλες τις μεσσιανικές επιπτώσεις αυτής της αντίληψης. (...) Αυτό όμως δεν είναι παρά θρησκευτική προπαγάνδα».]
Και ο τίτλος του..."θεατρικού έργου" του Γκιτάϊ:
"Ο πόλεμος των υιών του φωτός εναντίον των υιών του σκότους"!

Ώστε ο "ειρηνιστής" Γκιτάϊ,φαίνεται ότι κατά λάθος έβαλε για τίτλο τα λόγια του ραβίνου!
Εκτός αν είναι και...ραβίνος!Δεν εξηγείται διαφορετικά η ταύτιση της σκέψης!
Μετά από αυτό,ο πρόεδρος του Φεστιβάλ,μάλλον πρέπει να ειδοποιήσει τον κύριο,ότι κρίνεται ανεπιθύμητος,εκτός από λίγος,όπως έγραψε και η "Le Monde"!
Αλήθεια τι γύρευε πέρυσι στην Επίδαυρο;Μήπως για να πάρει μια εικόνα του...γιουχαίσματος;Ή μήπως από πέρυσι ετοίμαζαν μεθοδικά την εισβολή των "υιών του φωτός κατά των υιών του...σκότους";
Γνωρίζατε από πέρυσι κύριε πρόεδρε;

[Η χαμένη αθωότητα των «γιούχα»

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 19/08/2008

Ρεπορτάζ: Β. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Γ. ΚΑΡΟΥΖΑΚΗΣ, Φ. ΜΠΑΡΚΑ, ΧΡ. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ, Ν. ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ

Η Τέχνη ενίοτε εξημερώνει τα ήθη και άλλοτε εξάπτει τα πάθη. Ισχύει και… ταυτοχρόνως: μήπως δεν έχουμε δει στην ίδια παράσταση το κοινό διχασμένο, να επευφημεί ή να «γιουχάρει»; Η τελευταία, ακραία ένδειξη απαξίωσης, επικράτησε προχθές στην Επίδαυρο, όχι μόνο στη λήξη, αλλά και κατά τη διάρκεια της παράστασης της «Μήδειας» του Ευριπίδη, σε σκηνοθεσία Ανατόλι Βασίλιεφ. Δεν ήταν η πρώτη φορά: η ιστορία των Επιδαυρίων, όπως και ολόκληρη η ιστορία των τεχνών, έχει πολλά τέτοια επεισόδια να αφηγηθεί.

Τελικά, το έθος τού «γιούχα» το αποδεχόμαστε ή το… γιουχάρουμε; Είναι θεμιτό ή υπάρχουν κι αξιοπρεπέστεροι τρόποι αντίδρασης; Είναι πάντα ειλικρινές ή κάποτε είναι και υποκινούμενο; ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΚΟΣ (πρόεδρος του Ελληνικού Φεστιβάλ):

«Ένα κοινό που αντιδρά, είναι καλύτερο από ένα κοινό που κοιμάται. Υπάρχουν όμως και κάποια όρια στη συμπεριφορά μας. Ο Ανατόλι Βασίλιεφ είναι από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες της εποχής μας. Ο τρόπος του σόκαρε για αισθητικούς ή ακόμη και εθνικιστικούς λόγους. Για τους Έλληνες, η Επίδαυρος είναι ιερός χώρος και πρέπει όλοι να φαίνονται ως αρχαίοι Έλληνες. Δεν ξέρω αν στη Βρετανία, για παράδειγμα, η μη συμβατική προσέγγιση του Σέξπιρ θεωρείται εθνική ύβρις. Το θέατρο έζησε όλους αυτούς τους αιώνες μέχρι σήμερα, γιατί ο κάθε καλλιτέχνης έρχεται αντιμέτωπος με την ανθρωπότητα της στιγμής εκείνης. Αυτή είναι η παγκοσμιότητα της Επιδαύρου. Απ’ αυτό που είδα, γιατί συνόδευα τον σκηνοθέτη Άμος Γκιτάι και αποχώρησα, το σίγουρο είναι ότι υπήρχε μια συγκεκριμένη πρόταση. Έχω δει άλλες παραστάσεις και φέτος, που δεν είχαν τίποτα να πουν και δεν τις γιούχαρε κανείς».]


Οι λόγοι κύριε πρόεδρε,δεν είναι "εθνικιστικοί".Είναι ιστορικοί και ΕΘΝΙΚΟΙ.Όπως ο ίδιος λέτε,"για τους Έλληνες ,η Επίδαυρος είναι ιερός χώρος και πρέπει όλοι να φαίνονται ως αρχαίοι Έλληνες".

Οπότε,με γνώμονα τα λεγόμενά σας,κύριε πρόεδρε,είναι απορίας άξιον πως σας διέφυγε αυτό!Ή μήπως όχι;Δεν γνωρίζατε το σενάριο;Δεν ρωτήσατε,τέλος πάντων,τι έργο είναι αυτό;

Ή μήπως γνωρίζατε;