03 Οκτωβρίου 2008

Κουτσαβάκι το...Ντα'ι'λάκι!!!!!


Αντί για..."μάγκας",μας βγήκε κουτσαβάκι το...Δαιλάκι!!!!
Ρε,για κοίτα κάτι κουραμπιέδες που σερβίρει το μαγαζί!!!Δήθεν "αντάρτες",εργαλεία στα χέρια του Ρουσόπουλου,για να ασχολείται η κοινωνία,ξεχνώντας τα Βατοπέδια και τη πείνα της!!!
Καλά,αφού "είσαι εκτός",άρα "ανεξάρτητος",γιατί "παρακαλάς" τον Καραμανλή για να παραιτηθείς;;;;Ούτε σε αυτό έχεις δική σου γνώμη;;;;
Ε,"ντα'ι'λάκι";;;
_______________________________________________________
PRESS-GR
Δαϊλάκης: Παραιτούμαι από βουλευτής, αν... ,
Ζητά να επιστρέψει στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ ο βουλευτής Δράμας Σταύρος Δαϊλάκης με επιστολή του στον Κ. Καραμανλή. Στην επιστολή αναφέρει πως οι δηλώσεις του είχαν στόχο να προσφέρουν στήριξη στον πρωθυπουργό και όχι να δημιουργήσουν πρόβλημα στην παράταξη. Και καταλήγει ότι αν το αίτημά του δεν γίνει αποδεκτό η παραίτησή του από το βουλευτικό αξίωμα είναι στη διάθεση του κ. Καραμανλή.
Στην επιστολή γράφει:
«Οι πρόσφατες δηλώσεις μου είχαν ως μόνο γνώμονα τη στήριξή σας, ουδεμία πρόθεση είχα να δημιουργήσω πρόβλημα σε ένα κόμμα όπου ανήκα, ανήκω και θα ανήκω. Με την επιστολή μου αυτή και πέρα από την έκφραση συγνώμης μου, θεωρώ ότι δεν μπορώ να υπάρξω πολιτικά έξω από τη ΝΔ. Παρακαλώ να επανεξεταστεί άμεσα η επιστροφή μου σε αυτή και συγκεκριμένα στην Κοινοβουλευτική Ομάδα. Υπό διαφορετικούς όρους η παραίτησή μου είναι στη διάθεσή σας».
-------------------------
(Αν υπάρχει "πλήρες post", πατήστε εδώ...)
# posted by press.gr@hotmail.com @ 13:46 225 comments

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου