09 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

6 σχόλια:

  1. Υπερνεφέλιε! επέστρεψες δριμύτερος βλέπω!
    Έρρωσο!
    Υπατία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλήρης αγανακτήσεως,σήμερα,μαθήτρια λυκείου,κόρη φίλου μου,βουρκωμένη ζήτησε από τον..."θεολόγο" καθηγητή της να βγει έξω από την τάξη,μη αντέχοντας τις ύβρεις περί..."ειδωλολατρών" Ελλήνων.
    Φανταστείτε την αγανάκτηση της Ελληνίδος,που θέλοντας να ξεσπάσει,μας είπε σήμερα το μεσημέρι,αφήνοντάς μας εμβρόντητους,ότι της έρχεται να του πει την επόμενη φορά να πάει να...γ@@@θεί...!!!
    Βέβαια τη δικαιολογήσαμε,αλλά της είπαμε ότι δεν πρέπει επ'ουδενί να πέσει στο επίπεδο των κατακτητών.
    Της είπαμε να του επιτεθεί με "δόλο",θέτοντάς του την εξής ερώτηση:"κύριε καθηγητά,ο Αλέξανδρος,ο Λεωνίδας,ο Μιλτιάδης,ο Θεμιστοκλής,είναι πρόγονοί μας;"Αυτός θα απαντήσει φυσικότατα..."ναι"!Τότε να του πει..."γιατί κύριε βρίζετε τους προγόνους μας ως "ειδωλολάτρες",αφού δεν υπήρχε ακόμη ο...χριστός;Που ξέρετε,μπορεί και να δέχονταν να αλλάξουν τους Έλληνες Θεούς με τον..."θεό" των Εβραίων!Εσείς τι θα κάνατε,κύριε καθηγητά;Αν ήσασταν ένας από αυτούς τους Έλληνες προγόνους;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι χριστιανός εις τους αιώνες των αιώνων αμην"
    Περιμένεις κάτι άλλο φίλε μου?
    Τελικά άστον να πάει να γ@@@θεί καλύτερα..χα
    Υπατία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΑΦΥΠΝΗΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

    ΑΤΡΟΠΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπερα στους ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ.Το ποταμι κυλα ορμητικα και θα παρασυρει στο διαβα του ολα τα σκουπιδια που μας σταματουν τοσα χρονια...Ερρωσο Υπερνεφελιε.ΔΙΟΜΗΔΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ για την υποδοχή καλοί μου φίλοι, συγνώμη για την απουσία, αλλά ο υπολογιστής μου δέχτηκε μετά την ανάρτηση που έκανα για τον Σίντλερ 40(!) virus και είχε παραλύσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή