03 Οκτωβρίου 2011

Η επιστολή του φορολογούμενου προς τη Δ.Ο.Υ. που προκάλεσε "χαμό"!


Αρνείται να πληρώσει "οφειλή" του που την χαρακτηρίζει παράνομη και αντισυνταγματική.

Διαβάστε όλη την επιστολή φορολογούμενου προς την Δ.Ο.Υ. Ξυλοκάστρου με την οποία χαρακτηρίζει παράνομη και αντισυνταγματική συνολική οφειλή 743,20 ευρώ που του καταλογίστηκε.
"Θέμα: "οφειλές μου πρός το Ελληνικό Δημόσιο".

Κύριοι,
Έλαβα εκ μέρους σας "εκκαθαριστικό σημείωμα εισφορών και τέλους επιτηδεύματος" βάσει του άρθρου 29 του ν.3986/2011, αριθμός ειδοποίησης 1440 και αριθμός δήλωσης 1719, όπου αναφέρεται πως μου έχει καταλογιστεί απο το Υπουργείο Οικονομικών ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ, συνολική οφειλή 743,20 ευρώ.

ΕΠΕΙΔΗ η έκτακτη εισφορά του εν λόγω νόμου, αφορά φυσικά πρόσωπα, τα οποία έχουν ήδη υπερφορολογηθεί, είτε με μεγάλους φορολογικούς συντελεστές στο εισόδημα, είτε με υπέρογκα ποσοστά Φ.Π.Α. και άλλων έμμεσων φόρων, σε αντίθεση με τα νομικά πρόσωπα, που έχουν χαμηλούς αντίστοιχους φορολογικούς συντελεστές εισοδήματος και σχεδόν μηδενική επιβάρυνση απο το Φ.Π.Α. (λόγω συμψηφισμού Φ.Π.Α. μεταξύ αγορών-πωλήσεων), κατα παράβαση της αρχής της αναλογικλοτητας, που προβλέπει το άρθρο 4 παρ. 5 σε συνδιασμό με το άρθρο 25 παρ.1 του Συντάγματος και της αρχής της ίσης μεταχείρισης, σύμφωνα με τις παρ. 1 και 2 του άρθρου 4 του Συντάγματος.

ΕΠΕΙΔΗ με το εδάφιο γ. της παρ. 4 του άρθρου 29 του ν 3986/2011, στην ουσία μου αποστερείται το...
δικαίωμα της έννομης προστασίας, κατά παράβαση του άρθρου 20 παρ. 1 του Συντάγματος.

ΕΠΕΙΔΗ η απουσία διαχρονικής πολιτικής βούλησης, για πάταξη της φοροδιαφυγής και δίκαιη κατανομή των φόρων, έχει αποστερήσει τεράστια ποσά απο το Ελληνικό δημόσιο, με αποτέλεσμα να επιβαρύνομαι άδικα και δυσανάλογα, απλά επειδή δεν μπορώ να ξεφύγω, με φόρους εισοδήματος, προστιθέμενης αξίας, μεταβίβασης ακινήτων κ.λ.π.

ΕΠΕΙΔΗ το εισόδημά μου έχει δραματικά μειωθεί, εξαιτίας του...μνημονίου και της οικονομικής κρίσης, αλλά και λόγω του ότι παραιτήθηκα απ' την ενεργό υπηρεσία προκειμένου να συνταξιοδοτηθώ, συντάξεις τις οποίες η ίδια ευεργέτις κυβέρνηση της Πατρίδας μου έχει αναγάγει σε ζητούμενα, ενώ οι υποχρεώσεις μου έχουν αυξηθεί, αύξηση στην οποία η κυβέρνηση μου συνέβαλλε τα μέγιστα και έχω φτάσει στο σημείο να μη μπορώ να ανταποκριθώ στις βασικές μου ανάγκες και το όποιο εισπρακτικό μέτρο εις βάρος μου αντίκειται στην Συνταγματικά κατοχυρωμένη αρχή του σεβασμού και της προστασίας της αξίας του ανθρώπου, που αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της Πολιτείας (άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος).

ΕΠΕΙΔΗ η εν λόγω έκτακτη εισφορά, αντίκειται στη διάταξη του άρθρου 78 παρ. 2 του Συντάγματος, η οποία ρητώς απαγορεύει την επιβολή με νόμο αναδρομικής ισχύος, που εκτείνεται πέραν του οικονομικού έτους κατα το οποίο επεβλήθηκε.

ΕΠΕΙΔΗ η κυβέρνησή μου, τρομοκρατεί συστηματικά τον Ελληνικό Λαό και βέβαια κι εμένα, επι δύο συνεχή έτη, με το φάσμα της χρεοκοπίας και της στάσης πληρωμών, αποκρύπτει συστηματικά ότι εξυπηρετεί με συνέπεια τους διεθνείς τοκογλύφους και έχει μετατρέψει τη χώρα μου σε ένα τύπο φυλακών γκουαντάναμο, ξεπλύματος συνειδήσεων και ή συμπεριφορά της αυτή έχει σαν αποτέλεσμα να έχει χάσει τη δεδηλωμένη, όπως αυτή εκφράζεται απο την Ελληνική κοινωνία, επαγωγικά έχει χάσει και τη δική μου εμπιστοσύνη και δεν πιστεύω ότι με τα χρήματα που σκοπεύει να συγκεντρώσει θα εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της Πατρίδας μου.

ΕΠΕΙΔΗ στο δικό μας γκουαντάναμο, όλοι εμείς οι κρατόύμενοι ακούμε το πλατάγιασμα των μαστιγίων του στρατοπεδάρχη που ακούει στο μεγαλόπρεπο όνομα ΒΕΝΙΖΈΛΟΣ, επειδή οι διεθνείς τοκογλύφοι Πόλσον, Σόρρος κ.λ.π. ζώστηκαν περιλαιμικά πολύχρωμες πετσέτες, για να καλύψουν τα αιμοσταγή πηγούνια τους, στρογκυλοκάθισαν στην ντάβλα της πατρίδας μου και περιχαρής ο πρωθυπουργεύων σαν διεθνής ορντινάτσα διαλαλεί την κουζίνα του λέγοντας: "έχω τηγανιά απο βρεφικά ελληνικά σπλάχνα, ψητή Κρητικιά περηφάνια, ωμή Ηπειρώτικη πολυπραγμοσύνη, αίμμα προηγούμενων γεννεών που προσφέρθηκε για τη λευτεριά αυτού του τόπου και πολλά ακόμα που θα μπορούσατε κύριοι δήμιοι να παραγγείλετε κι εγώ όπως καλά το ξέρετε, όλα τα σφάζω κι όλα τα μαχαιρώνω, ό,τι θα επιλέξετε κύριοι χρηματοδότες των παράνομων κερδών μας!"

ΕΠΕΙΔΗ η εν λόγω κυβέρνηση, δεν εφαρμόζει τον καταστατικό χάρτη της χώρας μου, ή μάλλον κάνει επιλλεκτική εφαρμογή του Συντάγματος, ερμηνεύοντας κατά το δοκούν και εφαρμόζοντας με κάθε τύπο τη συνταγματική προστασία των υπουργών, αναγάγοντας εαυτούς σε "περισσότερο ίσους" κατά την Ωργουελική λογική και στραγκαλίζει κάθε άρθρο του, που αναφέρεται σε κοινωνική πρόνοια, ή προστσία του πολίτη, με ξεκάθαρη καταστρατήγηση του άρθρου 22 παρ 1 για την προστασία της εργασίας και το οποίο ενδεικτικά αναφέρω και θα μπορούσε να αναφερθώ σε πλήθος άρθρων που δεν εφαρμόζει.

ΕΠΕΙΔΗ δεν προκύπτει από καμμία εγγύηση, ότι το αιτούμενο ποσό θα καταβληθεί από εμένα και θα αξιοποιηθεί από χρηστή διοίκηση, ή κυβέρνηση, δεδομένου ότι το κυβερνόν κόμμα, δεν έχει τακτοποιήσει ακόμα στην κοινωνική συνείδηση, ούτε τις ομολογίες Τσουκάτου, ότι δηλαδή το κυβερνητικό κόμμα ήταν αποδέκτης παράνομων χρηματοδοτήσεων, για να αναθέσει έργα στη Ζήμενς και να συνάψει προς τούτο δάνεια, τα οποία χωρίς δεύτερη συζήτηση πρέπει να εκπέσουν, απο το λογαριασμό που καλείται να πληρώσει ο Ελληνικός Λαός και κατ' επέκταση κι εγώ, ως επαχθή δάνεια, επειδή ακριβώς είναι προ'ι'όντα παράνομων δοσοληψιών, αδιάφανων διαδικασιών ή και υπέρογκων επιτοκίων,

ΕΠΕΙΔΗ για να πληρώσω πρέπει να μου αποδοθεί ο αναλυτικός λογαριασμός για το αγαθό που παρήγγειλα και κατανάλωσα, απο ποιόν το παρήγγειλα, πότε μου το παρέδωσε, ποιός υπέγραψε αντί για μένα και με ποιά εντολή και με ποιό δικαίωμα ο εντολοδόχος μου υποθηκεύει το μέλλον των επόμενων γεννεών και του παιδιού μου, λογαριασμός ο οποίος όχι μόνο δεν μου αποδόθηκε αλλά συστηματικά μου τον απεκρύβη, παρά το ότι με καλείτε μετ' επιτάξεως να πληρώσω,

ΕΠΕΙΔΗ η κυβέρνησή μου, μου θυμίζει αυτούς τους εγκληματίες που περιφέρονται τις παιδικές χαρές, για να αρπάξουν παιδάκια, με απώτερο σκοπό να τους αφαιρέσουν ζωτικά όργανα και να τα εμπορευτούν και τούτη η κυβέρνηση αφαιρεί τους πνεύμονες των επερχόμενων γεννεών υποθηκεύοντας τες στους διεθνείς τοκογλύφους,

ΕΠΕΙΔΗ υπηρέτησα για είκοσι εννέα χρόνια, ένα πολίτευμα που κατέληξε να είναι ο δυνάστης της κοινωνίας μου κι επειδή δεν προτίθεμαι στο εξής να είμαι συνεργός της καταδυνάστευσης των γειτόνων μου, των αδελφών μου και των γονιών μου, της οικογένειάς μου αλλά και αυτού του ίδιου μου του εαυτού,

ΕΠΕΙΔΗ το παρόν δεν έχει ως στόχο να καταστεί πολιτική διακήρυξη, αλλά μια ειλικρινής αναφορά ενώπιος ενωπίω και επειδή στις συγκεκριμένες συνθήκες, μόνο ο "ενώπιος" είμαι παρών και ο "ενωπίω" δεν πρόκειται να εμφανιστεί, γιατί οι αστράγαλοί του θα αποδειχθούν αδύναμοι,

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
αλλά και για πλήθος ακόμα λόγων, που θα μπορούσα να αναφέρω, αλλά κυρίως επειδή με τις συνολικές ενέργειές της η κυβέρνησή μου, με έκανε να διάκειμαι με δυσπιστία απέναντί της, αλλά και για τον εξίσου σοβαρό λόγο, ότι για τα εισοδήματα του 2010, έχω ήδη φορολογηθεί, μου καταλογίστηκε αναλογούν φόρος 5.535,09 ευρώ, τον αποπλήρωσα και δεν οφείλω απ' τους φόρους αυτούς ούτε μονόλεπτο,

ΑΝΤΙΠΡΟΤΕΙΝΩ
να "βάλλουμε κάτω" το έντυπο Ε9, απ' το οποίο σημειώνω ότι δεν έχει αποκρυβεί τίποτε, να λάβετε υπ' όψη ότι διατελλώ σε διάσταση με την πρώην σύζυγό μου και να σας παραχωρήσω την επικαρπία όλης μου της περιουσίας, για διάστημα ενός μηνός, ήτοι από 30 Σεπτεμβρίου 2011, που είναι και η καταληκτική ημερομηνία της οφειλής μου, μέχρι 30 Οκτωβρίου 2011, να την αξιοποιήσετε με τη μέθοδο "φάστ-τρακ" που εισαγάγατε στην Ελληνική Κοινωνία και με τα χρήματα που θα αποκομίσετε, για λογαριασμό μου να πληρώσετε μόνο την "έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης" και τον επικείμενο "φόρο ακινήτων", που όπως έχει εξαγγελθεί θα έρθει με το λογαριασμό της Δ.Ε.Η. και τα υπόλοιπα να τα διαθέσετε, σύμφωνα με τις ανάγκες της κυβέρνησης μου.

ΕΙΜΑΙ στη διάθεσή σας για παραπέρα συνεννόηση. Εννοείται ότι, το οποιοδήποτε κόστος θα πρέπει να βαρύνει το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο θα ωφεληθεί και τα μέγιστα από την προσφορά μου.

Τέλος, επειδή οι αποδέκτες του παρόντος θα είναι υπαλληλοι θύματα του ίδιου θύτη που θυσίασε κι εμένα, ζητώ την καταννόηση τους.

Ξυλόκαστρο 28 Σεπτεμβρίου 2011
Με την προσήκουσα εκτίμηση (αφορά μόνο τους λειτουργούς της υπηρεσίας)
Ο ................................
Φορολογούμενος και Παρέχων
Σημ: Για τη σύνταξη του παρόντος χρησιμοποίησα πολλά στοιχεία που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα "ΑΣΚΙ- Εφοριακών" και ευχαριστώ για την παρασχεθείσα βοήθεια."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου