21 Ιανουαρίου 2012

Σε πόσους δαρεικούς αντιστοιχούν τα 1600 ευρώ;


Έχω ένα φίλο Πέρση, ενδιαφέρεται να νοικιάσει την Ακρόπολη...

Πριν περάσουν καλά-καλά 2 χρόνια από την επέτειο για τα 2500 χιλιάδες χρόνια της μάχης του Μαραθώνα, ενοικιάζονται των Ελλήνων τα Ιερά 
(τιμή ευκαιρίας + απώλεια ελληνικής εθνικής ταυτότητας δώρο). Τι λένε και τι κάνουν αυτοί οι παρφουμαρισμένοι και  έκφυλοι που μέχρι προ τινός έκαναν τις τρανές τους ομιλίες έβγαιναν στα κανάλια και τρέχανε σαν φουσκωμένοι φασιανοί;
Έχω ένα φίλο Πέρση, ενδιαφέρεται να νοικιάσει την Ακρόπολη... με ρώτησε σε πόσους δαρεικούς* αντιστοιχούν τα 1600 ευρώ.
*Δαρεικός:περσικό χρυσό νόμισμα, γνωστό σαν δαρεικός στατήρας.
Παράπονα ακούστηκαν (από περισπούδαστους, παρφουμαρισμένους και έκφυλους) ότι βρίζουμε από αυτό τον χώρο εδώ. Νομίζω όμως, ότι η "αριστοφανική φλέβα" μας
είναι ανεπαρκής...
Ετσι μου είπαν να σας τα γράψω.



Άθλιοι μεταβυζαντινοιγραικύλοι, αυτή την φωτογραφία που τράβηξα στην καρδιά της  Αθήνας (Προπύλαια) και το βλέπατε εβδομάδες ολόκληρες χωρίς να γίνει τίποτα, πόσο θα μου την χρεώσετε; Κατάλαβα. Είναι δωρεάν...

5 σχόλια:

  1. Ισως επειδή βλέπει τα σημερινά μας χάλια και γι΄αυτό είναι τόσο serious ...κύριε !!! ψευδοφιλόσοφε της πεντάρας. Ολος ο κόσμος δεν έχει υποστεί μετάσταση εγκεφάλου όπως εσύ για να είναι τόσο ελαφρός τω πνεύματι, ούτε και έχει κάτι πού να τον γαργαλάει επί μονίμου βάσεως εκεί πού ξέρεις άρα δεν μπορεί να φαίνεται σαν φαιδρή τροτέζα επί 24 ώρου βάσεως. Οσον για το γαργάλισμα σού εισηγούμαι να αποταθείς στον σεβασμιώτατο μητροπολίτη Αττικής ίσως σε σώσει.
    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως το σχόλιο αυτό είχε άλλο προορισμό καλή μας Α.; Συγνώμη, δεν το κατάλαβα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To σχόλιο μου απευθύνεται στο άτομο πού μουτζούρωσε το άγαλμα γράφοντας πάνω "why so serious" εκτός των άλλων βλακείων. Δεν έχω έχω πάει ποτέ μου στο μέρος αυτό αλλά το άγαλμα είναι τού Κοραή ή κάνω λάθος. Δεν υπάρχει άλλος τόπος να γράψει κάποιος ;;

    Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, το οποίο συνήθως αναφέρεται απλά ως Πανεπιστήμιο Αθηνών, αποτελεί Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα που δραστηριοποιείται στη Ελληνική πρωτεύουσα και στεγάζεται στην Οδό Πανεπιστημίου στο κέντρο της Αθήνας.Εκεί είναι το του άγαλμα του Καποδίστρια που βλέπεις στην φωτογραφία.
    Ξέρουν καλά που στοχεύουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σύγνωμη δεν έχω έρθει ποτέ στην Ελλάδα (πήγα όταν ήμουν πιό νέα στη Ρόδο, μετά έφυγα) και υπέθεσα λάθος. Αλλά το σχόλιο μου ισχύει. Ο Καποδίστριας δεν είχε καμμία σχέση με τούς σημερινούς ....πολιτικάντηδες μας.
    Α.
    Εχουμε ένα άγαλμα τού Κοραή στην γειτονιά των Αντιγονίδων κοντά στο σταθμό Αντιγόνη !!! στο Μοντπελιέ και αυτό με σύγχισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή