16 Ιανουαρίου 2015

ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΤΗΛΕΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ Γ. ΠΑΠΑΔΑΚΗ !!!! ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ !!!! «ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ» ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ !!!


«… Όποιος διανοηθεί να τα βάλει με κάποιο μέλος από την οικογένειά μου θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα…»
ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΤΗΛΕΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΔΑΚΗ !!! ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ
ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΟ; ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΜΕ… ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ;;; ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΖΕΙ;;; ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΕΙ;;; ΜΗΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ;;; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ;;; ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙ;;; ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΚΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ;;; ΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ !!!! ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ !!!! «ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΙΔΕΕΣ» ΜΕ ΔΕΞΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ !!!
ΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΣΥΡΙΖΑΙΟΣΟ γιος του Γιώργου Παπαδάκη, Φοίβος, συμμετέχει στο προεκλογικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ με τίτλο «θέλω να ζήσω με αξιοπρέπεια. Στις 25 Γενάρη έχω την ευκαιρία».  
Ο γιος του δημοσιογράφου σπουδάζει στο τμήμα ΜΜΕ στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο και είναι ενεργό μέλος της νεολαίας του ΣΥΡΙΖΑ. 
Ο Γιώργος Παπαδάκης, από τον ΑΝΤ1σημείωσε χαρακτηριστικά:
«Αγαπάω πάρα πολύ τους συνεργάτες μου και τους θεωρώ οικογένειά μου, δεν θα ανεχτώ ποτέ να πει κάποιος κάτι εναντίον συνεργατών μου ή να παραβιάσει τα προσωπικά τους δεδομένα. Θεωρώ οικογένειά μου τους συνεργάτες μου. Η φυσική μου οικογένεια, η γυναίκα μου, τα παιδιά μου, το εγγόνι μου. Όποιος διανοηθεί να τα βάλει με κάποιο μέλος από την οικογένειά μου θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα» http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/777870/o-gios-tou-giorgou-papadaki-sto-spot-tou-suriza/
……………………………………….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου