10 Μαρτίου 2015

ΓΚΙΚΑΣ ΧΑΡΔΟΥΒΕΛΗΣ… ΤΟ «ΘΥΜΑ» !!!


Ο Γκίκας Χαρδούβελης
ΤΙ ΛΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ !!! ΑΥΤΟΣ Ο… «ΜΕΓΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ» ΕΠΕΣΕ ΘΥΜΑ;;; !!! ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΑΥΤΟ ΤΟ «golden boy» ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΕΙ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΠΑΙΖΕ
ΥΠΟΥΡΓΟΣ ;;; ΔΩΣΜΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΑ ΧΡΩΣΤΑΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΔΑΝΕΙΣΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΕΙΣ! ΠΣΣΣ!! ΚΑΙ Γ@Μ@ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ! Ευθεία παραδοχή της κυβέρνησης μέσω Χαρδούβελη ότι έχουν γραμμένη τη Δικαιοσύνη 
………………………………………………………………………………
Ως «θύμα» χαρακτήρισε τον εαυτό του ο πρώην υπουργός Οικονομικών, Γκίκας Χαρδούβελης. Παραδέχτηκε ότι έκανε τη μεταφορά χρημάτων στο εξωτερικό από το σπίτι του, ενώ τόνισε ότι ο λόγος ήταν ότι «φοβήθηκα όπως η μισή Ελλάδα». Υποστήριξε ότι δεν είναι σίγουρος αν είναι ακριβής ο αριθμός 56, δηλώνοντας ότι δεν μετανιώνει για την πράξη του. Υποστήριξε ότι τα χρήματα τα έχει δηλώσει και έχουν φορολογηθεί. «Δεν έχω κάτι να κρύψω. Στη ζωή μου τα πάντα τα έχω κάνει με διαφάνεια, η ζωή μου είναι ένας καθρέφτης»…
Ο Γκίκας Χαρδούβελης, απαντώντας για το ποιος είναι ο λόγος που χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως «θύμα», είπε ότι δεν το έμαθε από την Βουλή, αλλά από μία εφημερίδα. !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου