02 Ιουνίου 2015

Επιμελητήριο Ξάνθης. Η Ελένη Κίτσου ανεξάρτητο μέλος πλέον, με μια επιστολή-καταπέλτη προς τον πρόεδρο Στυλ. Μωραΐτη


Eleni Kitsou-10052013Ξάνθη 2/6/2015
Προς
Τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Ξάνθης κο Στυλιανό Μωραΐτη.

Από την πρώτη στιγμή που προσκλήθηκα από εσάς προσωπικά, να συμμετέχω στον συνδυασμό σας για την διεκδίκηση της προεδρίας του Επιμελητηρίου, γνωρίζετε πολύ καλά πως σας στήριξα με όλες τις δυνάμεις και τις γνώσεις μου, ώστε να υπηρετήσω στο μέτρο που μου αναλογούσε και μου επιτρεπόταν, το καλό του επιχειρηματικού κόσμου και μελών του Επιμελητηρίου μας.
Γνωρίζετε επίσης πολύ καλά πως δεν διεκδίκησα και δεν σας ζήτησα ποτέ, θέσεις, τίτλους και εξυπηρετήσεις παντός τύπου…
Αντιθέτως σας ζήτησα να μου επιτρέπετε να εργάζομαι με όλες τις δυνάμεις μου, στο πλαίσιο διαφάνειας και ήθους, στους αγώνες που αρχικώς ευαγγελιστήκατε και μου υποσχεθήκατε πως θα διεξάγουμε από κοινού ως συνδυασμός. Ισχυριστήκατε πως θα αγωνιζόμασταν για να λύσουμε τα προβλήματα των μελών μας τα οποία βάλλονται από την οικονομική κρίση και ταυτόχρονα να ανοίξουμε νέους δρόμους και να δώσουμε προοπτική ανάπτυξης σε όλα τα μέλη μας ανεξαρτήτως, έχοντας ως στόχο όλα αυτά να στηρίξουν την τοπική και εθνική μας οικονομία.
Υποσχεθήκατε πως θα υπάρχει αξιοκρατία και πως θα εφαρμοστούν πολυεπίπεδες δημοκρατικές διαδικασίες λήψης αποφάσεων, ώστε να συμμετέχουν όλα τα μέλη μας, προς την εξαγωγή καλύτερου και ποιοτικότερου παραγόμενου έργου.
Διαπίστωσα όμως με λύπη μου σε τακτά διαστήματα, πως η μεθοδολογία και η στρατηγική σας απέχουν μακράν από τα εξαγγελθέντα και τις δικές μου αρχές και αξίες.
Με βαθιά απογοήτευση έβλεπα να εφαρμόζετε κατ’ εξακολούθηση πρακτικές οι οποίες μου στερούσαν την δυνατότητα να προσφέρω, αυτά που πραγματικά μπορούσα στον επιχειρηματικό κόσμο, στερώντας από τα μέλη μας παροχές και στήριξη που άμεσα χρειάζονται για να επιβιώσουν σε αυτό το ασταθές οικονομικό περιβάλλον.
Οι προτεραιότητές σας, κατ’ εξακολούθηση προσδιοριζόταν από τις προσωπικές σας αντιλήψεις διοίκησης και λειτουργίας, παραβαίνοντας συχνά τις αρχές και τους κανόνες μιας χρηστής διοίκησης.
Περάσατε πολλές φορές τις κόκκινες γραμμές που από την αρχή σας έθεσα για να συμμετέχω στον συνδυασμό σας..
Παρ’ όλα αυτά, έχοντας το θάρρος της γνώμης, σας στήριζα σε κάθε απόφασή σας που έκρινα πως ήταν ωφέλιμη και δε δίσταζα να σας καταθέτω την διαφωνία μου με αποδεικτικά στοιχεία, για κάθε τι που θεωρούσα πως αντέβαινε στο κοινό συμφέρον του επιχειρηματικού κόσμου. Η στάση ζωής μου, πως το συλλογικό καλό υπερέχει της προσωπικής πικρίας και απογοήτευσης που ένιωθα κατ’ επανάληψη κατόπιν των διαφόρων αποφάσεών σας σε διάφορα Επιμελητηριακά θέματα, με κρατούσε τυπικά στον συνδυασμό σας.
Επειδή όμως κ. πρόεδρε, αντιλαμβάνομαι πως η ανοχή μου, δεν βοηθά τελικά στην βελτίωση των λειτουργιών του επιμελητηρίου μας και επειδή το δικό μου όραμα για την ουσιαστική στήριξη και βοήθεια του επιχειρηματικού κόσμου και των μελών μας, δε συνάδει με το δικό σας και κάποιων που σας ακολουθούν και επειδή εγώ υπηρετώ το όλον και όχι το επι-μέρους και επειδή δεν επιθυμώ να υποκρίνομαι και να συμβιβάζομαι σε λογικές, μεθοδεύσεις, τεχνικές και στρατηγικές που εφαρμόζετε, αποφάσισα με την παρούσα επιστολή να σας ανακοινώσω πως αποχωρώ και τυπικά πλέον από τον συνδυασμό σας.
Σας γνωστοποιώ, πως από τώρα και στο εξής παραμένω μέλος του ΔΣ του Επιμελητηρίου μας, τιμώντας τον επιμελητηριακό θεσμό και τα μέλη μας που με επέλεξαν και με τίμησαν με την ψήφο τους για να τους εκπροσωπήσω, ως ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ μέλος.
Ελένη Κίτσου
Μέλος του ΔΣ του Επιμελητηρίου Ξάνθης
…………………………………………
 Vouli Kourinaki Η Συνελληνίδα Ελένη Κίτσου από την ακριτική Ξάνθη, σε μία ακόμη ρήξη με το καθεστώς, υπερασπιζόμενη την χρηστή διοίκηση, τις Αρχές και τις Αξίες που θα’πρεπε να διέπουν τους Θεσμούς, όπως είναι το Επιμελητήριο….. Στην σημερινή της συνέντευξη για το θέμα της ανεξαρτητοποίησης της στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» στον δημοσιογράφο Πάνο Παπαδόπουλο, στον ραδιοφωνικό σταθμό Life 92,1, μεγάλης εμβέλειας, στο σχόλιο του δημοσιογράφου σχετικά με τον μύθο που ακολουθεί το όνομα του Αρτέμη Σώρρα, εκείνη βρήκε την ευκαιρία και μίλησε για τα οικονομικά εργαλεία, τα Γραφεία των Ε.ΣΥ που είναι ανοιχτά σε όλη την Ελλάδα και για την επικείμενη επίσκεψη του Αρτέμη Σώρρα, στην Ξάνθη, στις 28 Ιουνίου 2015…!!!
Με ένα σμπάρο….πολλά τρυγόνια!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου