26 Ιανουαρίου 2009

ΜΙΑ "ΑΓΝΩΣΤΗ" ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΡΩΜΗ(ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ).

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΤΣΑΛΑΠΑΤΗΣΕΙ......
ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΑ ΜΑΣ ΚΡΥΒΟΥΝ;
ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΜΑΣ ΡΕΖΙΛΕΥΟΥΝ;
ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΤΟΥ..."ΘΕΟΥ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ",ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΠΡΟΒΑΤΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ...ΑΡΧΙΜΑΝΤΡΙΤΕΣ;;;;;;
------------------------------------------------------------------------------------
ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ

Δευτέρα, Ιανουαρίου 26, 2009

Oι λογαριασμοί βυζαντινών και Κρητικών

Καθ’ όλη την διάρκεια της χιλιετούς βυζαντινής αυτοκρατορίας η Κρήτη ήταν το κόκκινο πανί για τους βυζαντινούς κατακτητές. Γι’ αυτό την αιματοκύλησαν πολλές φορές.

- Το 727 οι Κρητικοί όχι μόνον συμμετέχουν μαζί με όλους τους Έλληνες στην Μεγάλη Επανάσταση κατά των βυζαντινών, αλλά επιπλέον ετοιμάζουν πανστρατιά και επιτίθενται κατά της Κωνσταντινουπόλεως για να εκθρονίσουν(!!!) τον αυτοκράτορα Λέοντα Γ’ τον Ίσαυρο.
Αρχηγό τους είχαν έναν Κρητικό ονόματι Κοσμά, ο οποίος ήταν μεγαλοπρεπής, ωραίος και γενναίος. Και παραλίγο να κατάφερναν να κυριαρχήσουν σε όλη την Μεσόγειο, όπως αναφέρει στην «Ιστορία των Σφακίων» ο ηγούμενος Γρηγόριος Παπαδοπετράκης.

- Όμως οι λογαριασμοί βυζαντινών και Κρητικών παρέμεναν από αιώνες ανοικτοί και δεν έκλεισαν ποτέ. Ο Αλέξιος Κομνηνός, δια του υιού του Ισαακίου, το 1192, στέλνει απειλητική επιστολή προς το νησί της Κρήτης. Απειλούσε ότι αν δεν υποταχθούν στο βυζάντιο οι Κρητικοί, θα εξολοθρεύσει όλους τους άνδρες, τις γυναίκες και τα παιδιά, όπως έπραξαν στο παρελθόν, έγραφε η επιστολή, ο Βελισσάριος, ο Ιουστινιανός, ο Νικηφόρος Φωκάς και ο Βάρδας ο θαλασσινός.

- Οι βυζαντινοί είχαν υποστεί αναρίθμητες ήττες από τους Κρητικούς, που ήταν πολύ γενναίοι μαχητές και θεοσεβείς. Οι Κρητικοί ουδέποτε πρόδωσαν τους Πατρώους Θεούς και τα Πάτρια ειωθότα. Το παράδειγμά τους έδινε θάρρος στους άλλους Έλληνες να διατηρήσουν τον Ελληνισμό τους και την Πατρώα Ελληνική Θρησκεία. Γι’ αυτό ήθελαν να τους αφανίσουν οι βυζαντινοί κατακτητές.
- Οι μνήμες από την τελευταία ήττα, ήταν ακόμη νωπές. Το 949 ο βυζαντινός αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος Ζ’ υπέστη πανωλεθρία από τους γενναίους Κρητικούς καθώς όλο το βυζαντινό στράτευμα που έστειλε για να κατακτήσει το ηρωικό Νησί κατεσφάγη, όπως μας πληροφορεί ο Λέων Διάκονος.

- Τα Κρητικά πλοία περήφανα έπλεαν στην Μεσόγειο αψηφώντας τον βυζαντινό στόλο. Και όποτε είχαν ευκαιρία έκαναν τολμηρές επιδρομές και κατέστρεφαν ολοσχερώς τον βυζαντινό στόλο. Ο Λέων Διάκονος γράφει για την «των Κρητών δυναστείαν, τραχηλιώσαν και κατά Ρωμαίων φονικόν πνέουσαν». Δηλαδή έσπερναν τον θάνατο στους βυζαντινούς οι σκληροτράχηλοι Κρητικοί, γράφει ο Λέων Διάκονος στην Ιστορία του.

- Οι Κρητικοί ήταν ακατάβλητοι κυρίως για δύο λόγους, γράφει ο Συνεχιστής του Θεοφάνους: Πρώτον διότι είχαν διατηρήσει αλώβητο το Ελληνικό Ιερατείο τους, το οποίο προΐστατο στους Απελευθερωτικούς Αγώνες, και δεύτερον διότι ήταν φοβεροί έμποροι, κάτι που τους προσπόριζε τα αναγκαία χρήματα για τους πολέμους κατά των βυζαντινών.

- Το μίσος των βυζαντινών κατά των Ελλήνων της Κρήτης αποτυπώνεται ανάγλυφα από τον παρακοιμώμενο Ιωσήφ Βρίγγα ο οποίος προσπαθεί να διεγείρει το βυζαντινό συμβούλιο κατά των Κρητικών. Ο Συνεχιστής του Θεοφάνους καταγράφει τα λόγια του Ιωσήφ: «Είναι τόσα τα δεινά που υπέστησαν οι Ρωμαίοι από τους αρνητές του Χριστού, σφαγές και καταστροφές εκκλησιών και αρπαγές περιουσιών και αιχμαλωσίες. Πρέπει να αγωνισθούμε υπέρ των Χριστιανών και να μην δειλιάσουμε από την απόσταση της θαλάσσης ούτε από τις φήμες».
- Πράγματι οι γενναίοι Κρητικοί απελευθέρωναν τα παράλια της Ιωνίας από τους βυζαντινούς κατακτητές και κατέστρεφαν χριστιανικές εκκλησίες και έπιαναν χριστιανούς αιχμαλώτους για να τους ανταλλάξουν με Έλληνες.

- Το 960 ο βυζαντινός αυτοκράτωρ Ρωμανός Β’ και ο παρακοιμώμενος Ιωσήφ Βρίγγας ανέθεσαν στον Αρμένιο στρατηγό Νικηφόρο Φωκά τον αφανισμό της Κρήτης και των Κρητικών. Ο τεράστιος βυζαντινός στόλος ξεκίνησε από την Κωνσταντινούπολη στις 5 Ιουλίου 960. - Αποτελείτο από 3300 πλοία που μετέφεραν στρατό και εφόδια. Οι βυζαντινοί είχαν στρατολογήσει βάρβαρα στίφη Σλαύων, Αρμενίων και Ρώσων, για να κατασφάξουν τους Έλληνες της Κρήτης.

- Ο M. Canard, στο Byzance et les Arabes μας πληροφορεί ότι οι Έλληνες διέθεταν μόλις 240 πλοία και ζήτησαν από τους Άραβες πολεμοφόδια και στρατό. Εκείνο τον καιρό οι Άραβες με επικεφαλής τον Χαμβδά πολεμούσαν στο μέτωπο της Μικράς Ασίας τους βυζαντινούς κατακτητές, και έτσι δεν μπόρεσαν να τους στείλουν παρά μικρές ποσότητες πολεμοφοδίων, αλλά καθόλου στρατό. Έτσι οι γενναίοι Κρητικοί μαχητές αντιμετώπισαν μόνοι τους τον τεράστιο βυζαντινό στόλο που μετέφερε 500.000 βυζαντινούς κατακτητές στο ηρωικό Νησί.
- Οι Έλληνες γρήγορα έμαθαν τα νέα και άρχισαν να οχυρώνωνται. Η ιστορία έχει καταγράψει ως επικεφαλή της ηρωικής αντιστάσεως την Κρητικοπούλα Ιέρεια της Αρτέμιδος Κλεαγέτη.

- Ο Πρίσκος στην χρονογραφία του μας πληροφορεί ότι ήταν μόλις 25 ετών το 960, και αμέσως άρχισε να εμψυχώνει τους Κρητικούς περιδιαβαίνουσα όλα τα οχυρά. Η Κλεαγέτη ήταν πολύ μορφωμένη και γόνος Ιερατικής οικογενείας. Η μητέρα της λεγόταν Ζηνόκλεια, ήταν Ιέρεια της Ήρας, και είχε πάρει μέρος στην μάχη της Κρήτης κατά των βυζαντινών το 949. Με το τόξο της είχε σκοτώσει 50 βυζαντινούς κατακτητές. Η Ζηνόκλεια τελούσε τα Ελληνικά Μυστήρια και είχε διδάξει από μικρή την θυγατέρα της Κλεαγέτη το πώς να πολεμά τους βυζαντινούς κατακτητές.

- Ο Λέων Διάκονος στην Ιστορία του αναφέρει την Κλεαγέτη με υβριστικούς όρους. Την αποκαλεί «γύναιον εταιρικόν», «αναιδές», και ότι τάχα έκανε μαγγανείες. Όμως της αναγνωρίζει, αν και με υβριστικό τόνο, ότι ήταν μάντισσα και ότι ήταν ατρόμητη, καθώς πλησίαζε μόνη της μέχρι τα φυλάκια των βυζαντινών και τους προκαλούσε σε πόλεμο.
- Οι Κρητικοί Ιερείς και Ιέρειες μόλις αντίκρισαν του πρώτους βυζαντινούς στρατιώτες έκαναν καθαρμό σε όλο το Νησί για να φύγει το χριστιανικό μίασμα.

- Ο Νικηφόρος Φωκάς αμέσως μετά την απόβαση αρχίζει γενική επίθεση. Σφάζει αρκετούς Κρητικούς τις πρώτες ημέρες. Νοιώθοντας ότι η νίκη του θα είναι εύκολη εξ αιτίας του τεραστίου όγκου του στρατεύματός του, δίνει 10.000 βυζαντινούς στρατιώτες στον στρατηγό Νικηφόρο Παστιλά και τον διατάσσει να εισβάλει στην ενδοχώρα του Νησιού και να κατασκοπεύσει τους Κρητικούς.
- Η ατρόμητη Ιέρεια Κλεαγέτη απαντά με ανταρτοπόλεμο. Βάζει τις Κρητικοπούλες να δίνουν κρασί στους βυζαντινούς στρατιώτες, να τους μεθούν και να αποσπούν πληροφορίες. Αφού τους διέλυσαν την πειθαρχία η Κλεαγέτη διέταξε τους 400 Κρητικούς που είχε υπό τις διαταγές της να λάβουν θέσεις μάχης στα βουνά.

- Μόλις οι Κρητικοί είδαν τους βυζαντινούς αποδιοργανωμένους ξεκίνησαν επίθεση με επικεφαλής την ηρωική Ιέρεια της Αρτέμιδος. Οι βυζαντινοί αντιστάθηκαν με σθένος. Η Κλεαγέτη σημάδεψε με το τόξο της τον βυζαντινό στρατηγό Νικηφόρο Παστιλά, κτύπησε το άλογό του και τον ανάγκασε να ξεκαβαλικέψει. Αμέσως χύμηξε πάνω του με το τσεκούρι της και τον σκότωσε.
- Οι βυζαντινοί σε αυτή την δεύτερη φάση του αγώνος τράπηκαν σε φυγή αλλά οι Κρητικοί τους πήραν στο κυνήγι. Ελάχιστοι από τους στρατιώτες του Νικηφόρου Παστιλά κατόρθωσαν να επιστρέψουν ζωντανοί στο στρατόπεδο του Νικηφόρου Φωκά.
- Ο Φωκάς, ωσάν να κτυπήθηκε από κεραυνό, μόλις άκουσε τα νέα άρχισε να ετοιμάζει ενέδρες. Άρχισε να πολιορκεί τον Χάνδακα (Ηράκλειο).

- Ο Πρίσκος, έχει καταγράψει το πώς απευθύνθηκε στους στρατιώτες του λέγων ότι «Δεν νομίζω να αγνοεί κανείς σας την επιθετικότητα και το θράσος των απογόνων της Αριάδνης, τις τόσες διαρπαγές και τα φονικά που έχουν διαπράξει κατά των Ρωμαίων. Δεν ανέχεται η εκκλησία του Χριστού να λυμαίνωνται το χριστεπώνυμο πλήθος οι ειδωλολάτρες.
Μην εξοκείλετε στην απειθαρχία και την καλοπέραση διότι θα πάθετε ότι και οι στρατιώτες του Νικηφόρου Παστιλά. Ας μην σπαταλάμε τον καιρό μας με οκνηρία και μέθη, αλλά παραμένοντας Ρωμαίοι ας επιδείξουμε στον πόλεμο κατά των ειδωλολατρών το γενναίο μας φρόνημα».
- Μετά πήρε τον στρατό του και άρχισε επίθεση καθώς είχε πληροφορίες ότι 40.000 Κρητικοί ετοιμάζονταν να του επιτεθούν αιφνιδιαστικά και να τον εκδιώξουν από το Νησί. Ο Νικηφόρος Φωκάς περίμενε να νυκτώσει και επιτέθηκε το βράδυ στους Κρητικούς, οι οποίοι δεν άκουσαν την Κλεαγέτη και έκαναν το λάθος να κατασκηνώσουν σε πεδιάδα.

- Εκεί ο Νικηφόρος Φωκάς τους έπιασε στον ύπνο, απροετοίμαστους, και τους έσφαξε όλους. Ο Νικηφόρος Φωκάς, για να αποδείξει το πόσο βάρβαρος ήταν και το πόσο μισούσε τους Έλληνες, διέταξε τους στρατιώτες του να κόψουν τα κεφάλια των Ελλήνων και να τα μαζέψουν σε σακκιά.
- Ύστερα διέταξε να τα καρφώσουν σε κοντάρια και να τα τοποθετήσουν μπροστά στο κάστρο του Χάνδακος. Μετά, όπως διασώζει ο Λέων Διάκονος, ο Φωκάς διέταξε όσα κεφάλια Κρητικών περίσσεψαν να τα εκσφενδονίζουν με τις βαλλίστρες μέσα στα τείχη του κάστρου...
- Οι Κρητικοί μόλις ανεγνώρισαν τους ομοφύλους των, ξέσπασαν σε οιμωγές. Ακούστηκαν κλάματα. Τρόμος κατέλαβε το στρατόπεδο των Κρητικών. Ακούστηκαν κραυγές και θρήνοι ωσαν η πόλη να είχε ήδη κατακτηθεί. Μολονότι δεν είχαν καμμία διάθεση για ειρήνη με τους βυζαντινούς, τώρα είχαν χάσει το θάρρος τους. Εκείνη την δύσκολη στιγμή εμφανίστηκε στα τείχη η νεαρή Ιέρεια Κλεαγέτη. Το πρόσωπό της έλαμπε από ζωντάνια όταν ενθάρρυνε τους Κρητικούς.

- Ο Πρίσκος διέσωσε τα λόγια της: «Γενναίοι άνδρες και γυναίκες, αιώνες τώρα πολεμούμε τους Ρωμαίους. Οι Θεοί δεν μας εγκατέλειψαν, πάντα στέκονται στο πλευρό μας. Μόλις κατατροπώσαμε τους Ρωμαίους του Παστιλά. Τώρα θα λιποψυχήσουμε μπροστά σ’ έναν ασεβή Ρωμαίο; Εμπρός! Τραβήξτε τα σπαθιά. Ακονίσατε τους πελέκεις. Τεντώσατε τα βέλη. Θάνατος στους Ρωμαίους κατακτητές. Βοήθησέ μας Τοξόκλυτη Θεά. Ίσιωσε τα θανατηφόρα βέλη μας να βρουν τον στόχο τους».

- Η νεαρή Ιέρεια αμέσως διατάζει επίθεση. Εμψυχωμένοι από την ατρόμητη Ιέρειά τους που όρμησε πρώτη, 35.000 Κρητικοί, μαζί και γυναικόπαιδα, εφορμούν εναντίον των βυζαντινών κατακτητών. Ο Νικηφόρος Φωκάς ταράζεται από την ξαφνική αντεπίθεση. Αλλά πριν προλάβει να συνέλθει καταμετρά 90.000 χιλιάδες νεκρούς, οι περισσότεροι από τα επίλεκτα βυζαντινά σώματα των Αρμενίων.
- Ο Νικηφόρος Φωκάς αναγκάζεται να σαλπίσει υποχώρηση. Έβλεπε πιά ότι ήταν πολύ δύσκολο να κατατροπώσει τους Κρητικούς και μάλιστα με τέτοια οχυρά. Αποφάσισε, γράφει ο Λέων Διάκονος, να πολιορκήσει τον Χάνδακα(Ηράκλειο). Αποφάσισε να λιμοκτονήσει τους Κρητικούς μέχρις ότου κατασκευάσει νέες πολιορκητικές μηχανές. Έτσι τελείωσε ο χειμώνας του 960-961.

- Κατά την διάρκεια του χειμώνος δεν έπαυσαν τελείως οι εχθροπραξίες. Ομάδες καταδρομών των Κρητικών κτυπούσαν συνεχώς τους βυζαντινούς κατακτητές. Οι απώλειες των Κρητικών έφτασαν τις 30.000 νεκρούς και των βυζαντινών τις 110.000 νεκρούς, αναφέρει ο M. Canard στο Byzance et les Arabes.
- Στο τέλος Φεβρουαρίου του 961, ο Νικηφόρος Φωκάς άρχισε πάλι τον πόλεμο με νέο στρατό και εφόδια που παρέλαβε από την Κωνσταντινούπολη. Αντιθέτως η θέση των Κρητικών γινόταν όλο και πιό δύσκολη καθώς τα τρόφιμα λιγόστευαν και ο ναυτικός αποκλεισμός του Νησιού δεν επέτρεπε τον ανεφοδιασμό.

- Οι στρατιωτικοί αρχηγοί των Κρητικών, Ναύκλος και Ανεμάς, έκαναν συμβούλιο και αποφάσισαν να περιμένουν, μέσα στην πόλη, βοήθεια από τους Άραβες. Όμως η Κλεαγέτη τους είπε να συνεχίσουν τον ανταρτοπόλεμο στα βουνά και να μην πολεμήσουν μέσα στην πόλη διότι το κάστρο ίσως να μην αντέξει την πολιορκία. Τελικά υπερίσχυσε η γνώμη του Ανεμά, η οποία δυστυχώς απεδείχθη μοιραία.
- Οι βυζαντινοί κατακτητές άρχισαν την πολιορκία σκάβοντας κάτω από την τάφρο και άρχισαν να ξεκολλούν πέτρες από το τείχος. Πρόσθεσαν ξύλα στα υποστηρίγματα και τους έβαλαν φωτιά. Σε λίγο η φωτιά απανθράκωσε τα υποστηρίγματα και δύο επάλξεις του κεντρικού τείχους κατέρρευσαν. Αμέσως όρμησαν στην πόλη τα βυζαντινά στίφη και άρχισαν γενική σφαγή χωρίς να κάνουν διάκριση αμάχου και μαχομένου πληθυσμού. Τα γυναικόπαιδα έτρεχαν να κρυφτούν στα σοκάκια αλλά οι βυζαντινοί τους εξολόθρευαν ανηλεώς. Για τρεις ολόκληρες ημέρες δεν έκαναν τίποτε άλλο από το να σφάζουν άμαχο πληθυσμό.

- Η κατάκτηση της Κρήτης ολοκληρώθηκε στις 7 Μαρτίου 961. Οι πηγές κατέγραψαν 200.000 νεκρούς Κρητικούς, μαζί με τα γυναικόπαιδα, που γενοκτόνησαν οι βυζαντινοί υπάνθρωποι. Μαζί με τους ήδη νεκρούς Κρητικούς στα πεδία των μαχών, το Ολοκαύτωμα της Κρήτης αριθμεί 270.000 νεκρούς, σφαγιασθέντες από τα βυζαντινά στίφη του Νικηφόρου Φωκά.
- Ο Νικηφόρος Φωκάς, χωρίς κανένα ίχνος θεοσέβειας, ανδρείας και πολιτισμού, ζήτησε να βρουν το πτώμα της Ιέρειας Κλεαγέτης. Μόλις οι βυζαντινοί το βρήκαν, ο βάρβαρος Αρμένιος στρατηγός διέταξε να της κόψουν το κεφάλι και να το καρφώσουν σε ένα κοντάρι. Αφού το έφτυσε, το περιέφερε πάνω στο άλογό του ως τρόπαιο...

- Ο Νικηφόρος Φωκάς για να ολοκληρώσει την καταστροφή της Κρήτης διατάσσει την φυλετική αλλοίωση του Κρητικού λαού. Εγκαθιστά στο ηρωικό Νησί βαρβάρους Σλαύους, Ρώσους και Αρμένιους. Επιπλέον διατάσσει τους μοναχούς των χριστιανών να εκχριστιανίσουν βιαίως τον Κρητικό λαό. Ο Νίκων ο «Μετανοείτε» αποβιβάζεται στην Κρήτη με προστασία βυζαντινής φρουράς και αρχίζει νέες σφαγές.
- Παρά την τρομακτική γενοκτονία, οι Κρητικοί ανένηψαν και συνέχισαν τον Ιερό Αγώνα για Ελευθερία, κάτι που αποδεικνύεται με την απειλητική επιστολή που έστειλε ο Αλέξιος Κομνηνός το 1192, όπως αναφέραμε και στην αρχή του άρθρου μας.

- Η Γενοκτονία 270.000 Κρητικών από τους βυζαντινούς κατακτητές το 961 έχει χαραχθεί βαθιά στην μνήμη όλων των Ελλήνων παρά τις προσπάθειες των νεοβυζαντινών κατακτητών να την διαγράψουν.
- Ξεπερνώντας κάθε όριο θράσους, ο «πατριάρχης» των χριστιανών Βαρθολομαίος, πριν από δύο χρόνια, έστησε τον ...ανδριάντα(!) του Νικηφόρου Φωκά στην Κρήτη(!!!).

Όπως δείχνουν τελικώς τα γεγονότα υπάρχουν ακόμη ανοικτοί λογαριασμοί μεταξύ Ελλήνων και βυζαντινών...

Πηγές:
Λέων Διάκονος, Ιστορία
M. Canard, Byzance et les Arabes
Πρίσκος, Κρητικά, στην συλλογή Jus Graeco-Romanum
Γρηγορίου Παπαδοπετράκη, Ιστορία των Σφακίων, Αθήνα 1971
Posted by ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ

ΟΙ ΜΕΤΑΞΩΤΟΙ ΚΩΛΟΙ ΠΟΥ ΛΟΙΔΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ!!!!!

ΣΦΑΛΛΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ...

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΑ!!!!!
ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ!!!!!!
ΜΕ ΡΗΤΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ......
ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΣΑΖΟΝΤΑ Ή ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΝΑ ΣΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΣΟΥ......
ΝΑ ΙΔΡΩΣΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΣΟΥ,ΝΑ ΒΡΑΧΕΙΣ,ΝΑ ΔΙΨΑΣΕΙΣ,ΝΑ ΠΕΙΝΑΣΕΙΣ,ΝΑ ΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ,ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΣΑ ΑΠΙΔΙΑ ΠΙΑΝΕΙ Ο ΣΑΚΟΣ.......
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΣΟΥ........
ΠΟΣΑ ΧΑΛΑΣΕΣ,ΠΟΣΑ ΠΟΥΛΗΣΕΣ,ΠΟΣΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΑΝΕ.........
ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΧΙΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ,ΝΑ ΣΕ ΦΤΥΝΟΥΝ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!
ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΤΕ......

------------------------------------------------------------

http://taxalia.blogspot.com/

Δευτέρα, 26 Ιανουάριος 2009

Να τελειώνει το παραμύθι με τους αγρότες



Η μαγική λέξη στον κόσμο της αγροτιάς είναι η λέξη επιδότηση. «Πόσα μας δίνετε να ανοίξουμε τους δρόμους», μας λένε οι αγρότες. Ωμός εκβιασμός, δίχως αμφιβολία. Κι άμα λάχει και πιουν και μία ρακί παραπάνω, μπορούν να εισβάλλουν και στη γειτονική Βουλγαρία...

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή οι αγρότες κλείνουν με τα τρακτέρ τους δρόμους. Κι αντί το κράτος να επιβάλλει το νόμο και να ανοίξει τους δρόμους, οι πολιτευτές διαπραγματεύονται μαζί τους τα... λύτρα!

Είναι ο φόβος των... κομμάτων της εξουσίας για... τις ψήφους, είναι η νοοτροπία που καλλιεργήθηκε συστηματικά τις τελευταίες δεκαετίες, είναι το ότι η ατιμωρησία είναι δεδομένη σε αυτή τη χώρα και ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι του κατέβει. Κι έτσι φτάσαμε στο σημείο το... αγροτικό κίνημα να... εισβάλλει στη γειτονική Βουλγαρία. Φανταστείτε, τώρα Τούρκους ή Αλβανούς αγρότες να επιχειρούσαν κάτι ανάλογο στα ελληνικά σύνορα. Ίσως φτάναμε και μέχρι τον ΟΗΕ...

Ακούμε από δημοσιογράφους και πολιτευτές για τα «δίκαια αιτήματα» των αγροτών. Βλέπουμε πολλούς «προοδευτικούς» συμπολίτες μας να αντιμετωπίζουν όλη αυτή την κατάσταση με κατανόηση και συμπάθεια. Οι αγρότες είναι χρεωμένοι επειδή έπεσαν οι τιμές των αγροτικών προϊόντων και ζητούν από εμάς τους υπόλοιπους να καλύψουμε τις υποχρεώσεις τους. Ποια η διαφορά αυτής της... κινητοποίησης από την αντίστοιχη των εργαζομένων του Ομίλου Λαναρά που ζητούσαν να συνεχιστεί πάση θυσία η λειτουργία των εργοστασίων για να μην χαθούν θέσεις εργασίας;

Πέρυσι η τιμή του καλαμποκιού ήταν ψηλά. Έβαλαν, λοιπόν, αρκετοί αγρότες καλαμπόκι «προεξοφλώντας» τα πιθανά κέρδη από την καλλιέργεια. Η τιμή του καλαμποκιού, όμως, έπεσε. Ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα; Οι Έλληνες φορολογούμενοι. Λες και αν η τιμή του καλαμποκιού έκανε νέο ρεκόρ θα μοιραζόντουσαν τα κέρδη μαζί μας.

Σε τι διαφέρει ο αγρότης από τον κτηνοτρόφο ή από έναν οποιονδήποτε άλλον επαγγελματία; Γιατί οι έμποροι των Αθηνών δεν δικαιούνται να κλείσουν το Σύνταγμα μέχρι η κυβέρνηση να τους πληρώσει όλα τα διαφυγόντα κέρδη και τις πραγματοποιηθείσες ζημίες από τα επεισόδια του Δεκεμβρίου; Γιατί να μη δείξουμε την ίδια κατανόηση για τους επιχειρηματίες του κλάδου των τηλεπικοινωνιών που χρεοκόπησαν;

Μήπως ο αγρότης δεν είναι επιχειρηματίας; Θα πείτε ότι η δουλειά του αγρότη είναι δύσκολη. Κι η δουλειά σε ένα μηχανουργείο είναι εξίσου σκληρή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο κρατικός προϋπολογισμός θα πληρώνει κάθε τρεις και λίγο τα μεροκάματα του βιοτέχνη.

Η αντιμετώπιση του αγροτικού ζητήματος έχει γίνει ταμπού. Οι αγρότες έχουν «δικαίωμα» να κλείνουν με τα τρακτέρ τους δρόμους και να οδηγούν στην απόγνωση χιλιάδες άλλους επαγγελματίες. Που το βρήκανε αυτό γραμμένο; Ποιος νόμος, ποια ηθική αρχή τους δίνει αυτό το δικαίωμα; Τα πολιτικά κόμματα φοβούνται τις ψήφους. Κι αν τους λέγαμε ότι σε περίπτωση που ενδώσουν θα χάσουν τις δικές μας ψήφους, μήπως αναγκαζόντουσαν να δουν την άλλη όψη των πραγμάτων;

Υπάρχουν μέτρα που μπορούν να ληφθούν για να ανακουφιστούν οι αγρότες δίχως να χρειαστεί να αδειάσουμε τα κρατικά ταμεία. Θα συνεργαστούν, όμως, οι αγρότες στο κτύπημα των κυκλωμάτων των μεσαζόντων; Όχι! Αν ήταν θα το είχαν κάνει μέχρι σήμερα. Αλλά είναι πιο βολικό για το... συνδικαλιστικό τους κίνημα να βγάζουν τα τρακτέρ στους δρόμους από το να αντιμετωπίσουν μαζικά και οργανωμένα εκείνους που κερδοσκοπούν ασύστολα σε βάρος τους. Έχουν μέχρι σήμερα καταγγείλει ένα -έστω ένα- πλαστό τιμολόγιο; Πότε, που και ποια ήταν η κατάληξη;

Ας σταματήσουμε κάποια στιγμή τα παραμύθια. Οι επιδοτήσεις δημιούργησαν μία κοινωνία στον Θεσσαλικό κάμπο που έμαθε ότι οι καινούργιες κατοικίες κτίζονται με τα λεφτά της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Έτσι μάθανε. Δεν φταίνε τόσο αυτοί, όσο όλοι εμείς οι υπόλοιποι που δεν έχουμε μέχρι σήμερα αντιδράσει...

Θα πει κάποιος, αφού το βλέπετε έτσι, γιατί δεν πάτε στο χωριό να κάνετε τη δουλειά του αγρότη; Δηλαδή, να πουλήσουμε το σπίτι μας στην πόλη, και να πάμε στο χωριό να αγοράσουμε άλλο σπίτι, να αγοράσουμε κτήματα, να αγοράσουμε γεωργικά μηχανήματα και να ξεκινήσουμε τη δουλειά. Όποιος υποστηρίζει ότι κάτι τέτοιο είναι εύκολο, δεν έχει παρά να εξετάσει το κόστος μιας τέτοιας επένδυσης! Εκτός κι αν μας δώσουν τα εύφορα κτήματά τους τζάμπα. Αλλά ποιος θα κάνει κάτι τέτοιο; Τα δικά τους, τα περιουσιακά τους στοιχεία, είναι δικά τους και πολύ καλά κάνουν και το βλέπουν έτσι. Τα πιθανά κέρδη είναι δικά τους και δεν μπορούμε να διαφωνήσουμε μαζί τους.
Ο ζημιές τους γιατί θα πρέπει να είναι δικές μας;
Θανάσης Μαυρίδης

Η ΑΡΓΩ ΚΑΙ Η ΥΒΡΙΣ ΤΟΥ...."ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ"!!!

ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ!!!
ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ,ΝΑ ΥΒΡΙΖΕΤΑΙ!!!!
ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ;;;
ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙ....ΣΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΙΜΗΣ ΤΗΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ!!!!!!!!!
ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ ΩΣ...ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΡΟ 12000 ΕΤΩΝ!!!!!!!!!
ΥΒΡΙΣ,ΥΒΡΙΣ,ΥΒΡΙΣ.
ΑΛΛΑ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/

Μετά από 3.500 χρόνια η «Αργοναυτική εκστρατεία» θα αναβιώσει, σύμφωνα με τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου του αντιπροέδρου της Βουλής Γ. Σούρλα και του Δημάρχου Βόλου Αλ. Βούλγαρη.

Τον Ιούλιο του 2009, η «Αργώ» θα ταξιδέψει για το Πότι της Γεωργίας, τη σημερινή Κολχίδα. Καπετάνιος της θα είναι ο Απ. Κούρτης, ο οποίος θα κατευθύνει τους κωπηλάτες που θα συμμετάσχουν στο εγχείρημα.

Είπε χαρακτηριστικά ο κ. Σούρλας ότι «το σχέδιο θα πετύχει κι η «Αργώ» μετά από 3.500 χρόνια θα ξαναπάει στην Κολχίδα. Ό,τι κι αν γίνει, το ταξίδι θα πραγματοποιηθεί».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη μεταφορά της «Αργούς» με εμπορικό πλοίο μέχρι το Μπατούμι και από εκεί το ταξίδι 40 ναυτικών μιλίων μέχρι το Πότι της Γεωργίας. Εκεί θα διοργανωθεί μεγάλη εκδήλωση υποδοχής, που θα τιμηθεί με την παρουσία του Πατριάρχη Γεωργίας Ηλία Β'.

Στο Μπατούμι θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο μέρος του Συνεδρίου για την «Αργώ», που είχε αρχίσει την περασμένη χρονιά στο Βόλο.

Σύμφωνα με τον κύριο Σούρλα, οι Γεωργιανοί έχουν εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον για το εγχείρημα και υποσχέθηκαν να δώσουν χέρι βοήθειας, υποστήριξης και φιλοξενίας.

Σε ό,τι αφορά στην οικονομική κάλυψη του εγχειρήματος: «Μέρος των εξόδων θα καλυφθεί από τη Βουλή και το Δήμο Βόλου, ενώ θα ζητηθούν χρήματα τόσο από το Υπουργείο Πολιτισμού όσο και από χορηγούς», δήλωσε ο κ. Σούρλας. Αυτό που φαίνεται να μένει ακόμα, είναι η υπογραφή του πρωτοκόλλου- συμφωνητικού μεταξύ των δημάρχων Βόλου, Μπατούμι και Πότι.

Η αναβίωση του μύθου της Αργοναυτικής Εκστρατείας έχει τεθεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού και του Γεωργιανού Κοινοβουλίου, της Βουλής, του Υπουργείου Πολιτισμού και της ανεξάρτητης Δημοκρατίας της Αντζαρίας.



zougla.gr

Υ.Γ.
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ...ΜΥΘΟΣ-ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΤ'ΕΣΑΣ-,ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

25 Ιανουαρίου 2009

ΝΑ ΕΚΔΟΘΕΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΜΟΓΓΟΛΟΣ ΤΩΡΑ!!!!!

ΑΥΤΗ Η ΣΚΑΤΟΦΑΤΣΑ,ΑΥΤΟΣ Ο ΜΟΓΓΟΛΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ Η ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ.
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙΣ,Η ΡΟΧΑΛΑ ΦΕΥΓΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ!!!!

ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ...ΤΡΕΛΛΟ!!!!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΨΥΧΡΑ!!!
ΚΥΝΙΚΑ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ ΟΤΙ Η ΠΡΩΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΗ!!!!!
ΜΕΤΑ ΣΥΝΗΘΙΣΕ,ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.....
ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ....ΚΑΙ ΟΙ...ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ!!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------
http://olympia.gr/

Να εκδοθεί ο Αττίλα Ολγκάτς σε Ελλάδα ή Κύπρο για εγκλήματα πολέμου, ζητά ο Παπαθεμελής.

Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Ιανουαρίου 25, 2009

Την άμεση ενεργοποίηση των νομίμων διαδικασιών που προβλέπουν την έκδοση από την Τουρκία σε Ελλάδα ή Κύπρο του εγκληματία πολέμου Αττίλα Ολγκάτς, που δημόσια στην τουρκική τηλεόραση παραδέχθηκε ότι δολοφόνησε 10 Έλληνες αιχμαλώτους πολέμου, ζητά με κατεπείγουσα επιστολή του προς τους Υπουργούς δικαιοσύνης Ελλάδας και Κύπρου, ο Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης κ. Στέλιος Παπαθεμελής. Συγκεκριμένα στην επιστολή του προς του τους κ.κ. Δένδια και Λουκά, ο κ. Παπαθεμελής αναφέρει: Προς τους Υπουργούς Δικαιοσύνης Ελλάδας και Κύπρου κ.κ. Δένδια Νικόλαο, Λουκά Λουκά. Αξιότιμοι κ. Υπουργοί Με δεδομένη την κυνική δημόσια ομολογία του στρατιώτη του Αττίλα, Αττίλα Ολγκάτς, της δολοφονίας 10 Ελλήνων αιχμαλώτων πολέμου, κατά τη διάρκεια της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974, σας καλούμε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας, να προχωρήσετε αμέσως στην άσκηση των νομίμων διαδικασιών, προκειμένου ο παραπάνω εγκληματίας να εκδοθεί στην Ελλάδα ή στην Κύπρο, για να δικασθεί για τα συγκριμένα εγκλήματα πολέμου. Τόσο η Ελλαδική όσο και η Κυπριακή πλευρά δεν πρέπει να χάσουν καθόλου χρόνο στην διαδικασία δίωξης και έκδοσης του Αττίλα Ολγκάτς, όντας σίγουρο πως η τουρκική πλευρά θα ακολουθήσει τη γνώριμη τακτική της κωλυσιεργίας.

Δημοσιεύθηκε στο ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ | Με ετικέτα: | Κανένα σχόλιο »

23 Ιανουαρίου 2009

ΑΒΒΑΣ ΦΟΥΡΜΟΝΤ:Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΠΑΡΤΗΣ

-----------------------------------------------------------------------------------
http://molonlabe.blog.com/

ΑΒΒΑΣ ΦΟΥΡΜΟΝΤ:Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΣΠΑΡΤΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!
ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΑΝ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!
Posted by ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ

Ξεχάστε το Ισραήλ. Οι Σκοπιανοί είναι ο περιούσιος λαός του Θεού. Δείτε το βιντεο!!!

Τελικά το μόνο που κάνουν είναι να δείχνουν πόσο μικροί είναι.
Ούτε οι ίδιοι δεν τα βλέπουν!!!!!!Κι όμως με τέτοιες μαλακίες κατορθώνουν να "κυβερνούν" όλο τον κόσμο!!!Όχι οι Σκοπιανοί,αλλά αυτοί οι ηλίθιοι που νομίζουν ότι όλα μπορούν να τα κάνουν μόνο με το χρήμα!!!!!Οι "μογγολο-ειδείς"..........

--------------------------------------------------------------------------
http://taxalia.blogspot.com/

-------------------------------------------------------------------

Ξεχάστε το Ισραήλ. Οι Σκοπιανοί είναι ο περιούσιος λαός του Θεού. Δείτε το βιντεο!!!


CREDITS: TO BINTEO EINAI ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΤ3 ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΕΔΩ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΑΝΤΩΝΗ ΟΡΑΗΛΟΓΛΟΥ.
Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕΤΑΔΟΘΗΚΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23-1-2009, ΣΤΙΣ 15.00
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ Τα Σκόπια διαστρεβλώνουν και τη Βίβλο

ΤΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ...ΕΠΟΧΗΣ.....

Κυριακή, 7 Δεκέμβριος 2008

ΠΡΟΩΘΟΎΝ ΤΟΝ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΌ ΚΊΝΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΊ ΜΟΓΓΌΛΟΙ

ΣΚΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΚΑΡΟΥΝ!!!
Πριν προχωρήσετε να είστε σίγουροι ότι δεν υπάρχουν τριγύρω παιδιά καιάτομα που μπορεί να ενοχληθούν από το φρικιαστικό αυτό θέαμα.
Πριν λίγες εβδομάδες, το βρετανικό Channel 4 μετέδωσε μια εκπομπή που σόκαρε το βρετανικό κοινό. Συγκεκριμένα, στα πλαίσια της παρουσίασης διαφόρων "παράξενων ειδών τέχνης", παρουσίασε την "τέχνη" ενός Κινέζου που δεν ήταν άλλη από ...την βρώση νεκρών εμβρύων! Σωστά διαβάσατε, ο συγκεκριμένος "καλλιτέχνης" κυριολεκτικά τρώει μωρά. Μάλιστα, για να "νομιμοποιήσει" την πράξη του λέει ότι η Βίβλος δεν λέει πουθενά ότι απαγορεύεται η ...κατανάλωση νεκρών εμβρύων.
Παρά τις μεγάλες κινητοποιήσεις από οργανισμούς προστασίας της κοινωνίας και της οικογένειας, και άλλους, το κανάλι προχώρησε με την παρουσίαση της φρικιαστικής αυτής εκπομπής.
Το ίδιο έθιμο "ανθεί" τελευταίως και στην Ιαπωνία, όπου νεκρά μωρά ή έμβρυα μπορούν να αγοραστούν σε τιμές που κυμαίνονται μεταξύ 10000 και 12000 μιας και είναι ..."πεντανόστιμα" στην σχάρα. Ακόμα, πωλούνται ...συσκευασμένα σε βαζάκια σε υπεραγορές.
Αυτή είναι η κοινωνία της Νέας Τάξης. Διεφθαρμένη, βρώμικη, μακριά από ήθη, αξίες και έθιμα, τουλάχιστον για μας τους Έλληνες. Αυτή είναι η κοινωνία που προσπαθούν να μας επιβάλουν, γιατί περί επιβολής πρόκειται, μια και το Channel 4 πρόβαλε την εν λόγω εκπομπή χωρίς την συγκατάθεση του κοινού και ενώ εκρεμμούσαν προσφυγές σε δικαστήριο.
ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ (ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ), ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΕΣ, ΑΗΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΙΧΑΜΕΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΚΗΝΕΣ, ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ ΤΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ.
ΠΡΙΝ ΔΕΙΤΕ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΟΧΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΤΕ.

συνέχεια

Τα ιερά μας θα τα χτίσουμε ξανά βγάζοντας το μάρμαρο από την καρδιά μας!

--------------------------------------------------------------------------------------
http://pyrisporos.blogspot.com/

Ένοχοι και Λήθιοι...

«Ταλαίπωρος άρα τις σύ γε άνθρωπος εί και ουδέ Αθηναίος,

ώ μήτε θεοί πατρώοι εισίν μήτε ιερά μήτε άλλο μηδέν καλόν και αγαθόν.»

(Πλάτων, Ευθύδημος, 302 C)


«Ω, μνηστήρες, υπέρβιον ύβριν έχοντες...

Νέμεσις εξ ανθρώπων έσεται!»

(Δεύτερος λόγος του Τηλεμάχου προς τους Μνηστήρες)



Χτύπησαν τα μάρμαρα των ναών μας με τόσο μίσος

που φαντάζονταν πως συνέτριβαν την ίδια την καρδιά μας!


Και κατάφεραν να την πληγώσουν τόσο

που μετέτρεψαν τα μάρμαρα σε καρδιά μας,

αλλά και την καρδιά μας σε μάρμαρο!


Τί φριχτό γι΄ αυτούς και την Ιστορία

την ενοχή τους πάνω σε μάρμαρο να γράψουν!


Και τί στ΄ αλήθεια προσμένουν οι ένοχοι τώρα;

Εκδίκηση για ό,τι έκαναν;

Ή σωτηρία από το κακό που έφεραν;

Ό,τι έσπειραν αμείλικτα θα τους θερίσει!


Μα έρχονται τώρα οι οπαδοί τής λήθης

με νέους φόβους όλα να τα σβήσουν...

Ω, οι λήθιοι! Κοιτούν αλλά δεν βλέπουν,

παρεξηγώντας το λευκό του μαρμάρου

με το λευκό της ζύμης!

Εμπρός, λοιπόν, ζυμώστε το μάρμαρο της καρδιάς μας, αν μπορείτε!


Γνωρίστε το καλά, οι ένοχοι κι εσείς οι λήθιοι,

πως η Δικαιοσύνη της Ζωής κρατάει ζυγό

και στο δεξί της χέρι ξίφος κοφτερό...

για γομολάστιχα δεν έχει τρίτο χέρι!


Με μαρμαρένια πλέον την καρδιά,

εμείς οι Έλληνες, τί άλλο πια να φοβηθούμε;


Τα ιερά μας θα τα χτίσουμε ξανά

βγάζοντας το μάρμαρο από την καρδιά μας!


Γ. Λαθύρης


ΠΗΓΗ: ΗΛΙΟΔΡΟΜΙΟΝ

Ποια ήταν η Υπατία.

------------------------------------------------------

http://12thespis.wordpress.com/2009/01/22/ypatia2/

Στις 30 Ιανουαρίου, ημέρα της ελληνικής Παιδείας και των ελληνικών Γραμμάτων,
τιμούμε τις αξίες αυτές στη μνήμη της μάρτυρος της ελληνικής Παιδείας και των ελληνικών Γραμμάτων

της μαθηματικού και φιλοσόφου Υπατίας της Αλεξανδρινής.

βλ. και εδώ: 30 Ιανουαρίου, ημέρα της Παιδείας. Εκδηλώσεις Τιμής στην Υπατία την Φιλόσοφο!


Ποια ήταν η Υπατία

Η γυναίκα θρύλος, η τελευταία Ελληνίδα, η πανέμορφη παρθένος, το σοφό και γόνιμο γυναικείο μυαλό της ύστερης αρχαιότητας. Η γυναίκα δάσκαλος, η γυναίκα φιλόσοφος, η γυναίκα μαθηματικός, η γυναίκα εκπρόσωπος της αρετής, η διευθύντρια της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης, και τέλος η γυναίκα μεγαλομάρτυρας της επιστήμης. Αυτή είναι η Υπατία.

Πηγές της ιστορίας για την Υπατία

Σημαντικά στοιχεία για την ζωή της Υπατίας μας δίνει ο μαθητής της, ο Επίσκοπος Πενταπόλεως Συνέσιος ο Κυρηναίος, ο οποίος έγραψε 156 επιστολές από τις οποίες λίγες έχουν διασωθεί. Πρέπει να σπούδασε κοντά της μεταξύ των ετών 390-393.

Στοιχεία επίσης για την Υπατία έχουμε από την μεγάλη βυζαντινή εγκυκλοπαίδεια Σουίδα, όπως επίσης και από τον επίσκοπο απολογητή Ιωάννη Νικίου κατά τον 7 αιώνα μ.Χ. του οποίου τα κείμενα είναι εχθρικά προς αυτήν.

Στοιχεία ακόμα για την Υπατία έχουμε από τον Φιλοστόργιο, τον Ησύχιο, τον Δαμάσκιο, τον Σωκράτη τον Σχολαστικό και τον Νικηφόρο Κάλλιστο.

Η επιστημονική κατάρτιση της Υπατίας

Η Υπατία γεννήθηκε γύρω στο 370 π.χ. και έφτασε στο απόγειο της καριέρας της στην διάρκεια της βασιλείας του αυτοκράτορα Αρκαδίου (395-408).

Ως κόρη του μεγάλου μαθηματικού και αστρονόμου Θέωνα (395-400), είχε τον κατάλληλο δάσκαλο για να διδαχθεί τα μαθηματικά και την αστρονομία. Μεταξύ των επιστημονικών συνεργατών του Θέωνος η Υπατία είχε την σημαντικότερη θέση και εκτιμάται από τις πηγές ότι ξεπέρασε στα μαθηματικά τις ικανότητες του πατέρα της.smallypatia123web

Ο Φιλοστόργιος, ο Ησύχιος, ο Δαμάσκιος και ο Νικηφόρος Κάλλιστος την θεωρούν προικισμένη στα μαθηματικά και γράφουν γι αυτήν με τα καλύτερα λόγια.

Η Υπατία, εκτός από τον σχολιασμό στα Κωνικά του Απολλώνιου του Περγαίου επάνω την τριγωνομετρία, σχολίασε επίσης εκτενώς την Αριθμητική του Διόφαντου. Ο Διόφαντος είχε βάλει τις βάσεις της άλγεβρας που αργότερα ανέπτυξαν οι Άραβες και θεωρείται ο πιο δύσκολος μαθηματικός της αρχαιότητας, ο πρώτος που όρισε τον αλγεβρικό κανόνα - x - = +, (πλην επί πλην ίσον συν), + x - = - (σύν επί πλην ίσον πλην) «λήψις επί λήψιν πολλαπλασιασθείσα ποιεί ύπαρξην, ύπαρξης δε επί λήψιν ποιεί λήψιν».

Από τα δεκατρία βιβλία του πρωτοτύπου του Διόφαντου έχουμε σήμερα έξη βιβλία στα Ελληνικά και τέσσερα στα Αραβικά. Η διάσωση του όγκου της Αριθμητικής του οφείλεται στην ποιότητα των σχολίων και τις διορθώσεις της Υπατίας σύμφωνα με τις μελέτες των T.L. Heath Diophantus of Alexandria - A Study in the History of Greek Algebra (Νέα Υόρκη 1964), από την μελέτη Histoire des mathematigues (Paris 1799) του J.F. Montycla καθώς και από τον Cameron το 1993.

Ο Καμερον, ο Τούνερ και ο Κνόρ που ασχολήθηκαν εμπεριστατωμένα με τα έργα των Ελλήνων μαθηματικών, θεωρούν την συμβολή της Υπατίας καθοριστική στην Iστορία των μαθηματικών και της αστρονομίας, όχι μόνο από τους τίτλους των έργων της αλλά κυρίως για το περιεχόμενό τους.

Στον τομέα της αστρονομίας, η Υπατία σχολίασε την Αλμαγέστη (Μεγίστη σύνταξη της αστρονομίας) του Πτολεμαίου. Τα διασωθέντα κείμενα της Αλμαγέστης και του Προχείρου Κανόνος του Πτολεμαίου πιθανόν να είχαν προετοιμαστεί από την ίδια. Ασχολήθηκε επίσης σε μία νέα έκδοση του Προχείρου Κανόνος του Πτολεμαίου τον οποίο ο Ησύχιος αναφέρει με τον τίτλο Αστρονομικός Κανών. Προχώρησε στην κατασκευή οργάνων που παρουσίαζαν τις θέσεις των άστρων και των πλανητών (τον γνωστό αστρολάβο). Μάλιστα, με τις υποδείξεις της κατάφερε ο Συνέσιος να κατασκευάσει έναν μικρό αστρολάβο που τον προόριζε ως δώρο σε έναν φίλο του, τον Παιόνιο στην Κωνσταντινούπολη.

Το μαρτυρικό τέλος της Υπατίας

Τον Οκτώβριο του 412, στο πατριαρχείο Αλεξανδρείας εκλέγεται ο Κύριλλος. Γρήγορα διαπίστωσε ο νέος επίσκοπος ότι την πολιτική και κοινωνική ζωή της Αλεξάνδρειας την επηρέαζε μια γυναίκα προικισμένη με δυνατή προσωπικότητα και σοφία η οποία μαγνήτιζε το περιβάλλον της και τους ανθρώπους γύρω της.

Στον αντίποδά της ο Κύριλλος, ήταν αντιπαθής και ανεπιθύμητος από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την αρχιεπισκοπή. Οι πηγές τον περιγράφουν σαν βίαιο και αρχομανή που επεδίωξε την απόκτηση της εξουσίας με τον πιο αδιάλλακτο τρόπο από τον προκάτοχο και θείο του, προκαλώντας δυσφορία και διαφωνίες στις εκκλησιαστικές ομάδες.

419net40melΗ προπαγάνδα του Κύριλλου άρχισε να παρουσιάζει την Υπατία στις μάζες ως μάγισσα που ασκούσε μαύρη μαγεία γιατί τα μαθηματικά ταυτιζόταν στον χριστιανικό κόσμο με την μαγεία - γι’ αυτό αργότερα τα έργα των μαθηματικών παραδίδονταν στην πυρά σύμφωνα με την νομοθεσία του Ανατολικού ρωμαϊκού Κράτους και οι διδάσκοντες την μαθηματική επιστήμη εξορίζονταν.

Τον Μάϊο του 415, ένας φανατισμένος όχλος με επικεφαλής οργισμένους καλόγερους που οδηγούσε κάποιος Πέτρος ο Αναγνώστης, συνέλαβε την Υπατία την ώρα που δίδασκε. Την έσυραν στην εκκλησία Καισάριον όπου έσκισαν τα φορέματά της και την κατακρεούργησαν με φρικτό τρόπο: με όστρακα (θραύσματα) αγγείων («οστράκοις ανείλον»). Αδυνατώντας να συγκρατήσουν το μένος τους παρά το φοβερό λιντσάρισμα, έσυραν το νεκρό κορμί της και το έκαψαν σε μια τοποθεσία με το όνομα Κίναρον.

Κατά τον Ησύχιο, διαμέλισαν το σώμα της και διασκόρπισαν τα μέλη του στην πόλη.

Η φρικτή περιγραφή του θανάτου της διασώθηκε από τον Ιωάννη Νικίου, τον Σωκράτη τον Σχολαστικό, τον Ιωάννη Μαλλάλα , τον Ησύχιο και λίγους τολμηρούς λογογράφους.

Ο Δαμάσκιος αναφέρει ότι είναι πεπεισμένος πως ο Κύριλλος σχεδίασε την δολοφονία της Υπατίας και την πραγματοποίησε με την βοήθεια των ανθρώπων του.

Για τον Σωκράτη τον Σχολαστικό, ο φθόνος της εκκλησιαστικής άρχουσας τάξης για την επιτυχία και το γόητρο της Υπατίας, ήταν ο αποφασιστικός παράγων της δολοφονίας της (Maria Dzielska σ. 183)

Ο Κύριλλος στερέωσε στη συνέχεια την θέση του στην Αλεξάνδρεια, κι έτσι το έγκλημα αποσιωπήθηκε επιμελώς από τις εξουσίες για να καλυφθεί η ντροπή και η ευθύνη του χριστιανικού φανατισμού.

Η Υπατία, η Αλεξανδρινή φιλόσοφος και μαθηματικός, η ευγενέστερη μορφή της ελληνικής παιδείας, έγινε μάρτυρας της ελληνικής σκέψεως και των ελληνικών γραμμάτων με τον φρικτότερο τρόπο που θα μπορούσε να φανταστεί κανείς.

Οι φανατισμένοι καλόγεροι και το αφιονισμένο πλήθος συνέχισαν να λυμαίνονται την ευρύτερη περιοχή της Αλεξάνδρειας, τρομοκρατώντας κάθε έναν που συνέχιζε να σκέφτεται ελληνικά.

Ο Κύριλλος, ηθικός αυτουργός της δολοφονίας, επιβραβεύθηκε για το ανοσιούργημα που διέπραξε με το να ανακηρυχθεί άγιος. Η μνήμη του εορτάζεται από την εκκλησία στις 18 Ιανουαρίου μαζί με του αγίου Αθανασίου!

Για το έγκλημα δεν τιμωρήθηκε ποτέ κανείς.

Καλούμε όλους τους συνέλληνες, απανταχού της Ελλάδος, να διοργανώσουν στις 30 Ιανουαρίου εκδηλώσεις προς τιμήν της Υπατίας ως συμβολικής εκπροσώπου της ελληνικής Παιδείας και των ελληνικών Γραμμάτων.

Εκδήλωση τιμής αφιερωμένη στην Υπατία

θα γίνει από το Κοινό των Θεσσαλονικέων

την ημέρα της ελληνικής Παιδείας και των ελληνικών Γραμμάτων 30 Ιανουαρίου, ώρα 19:30
σε κεντρική αίθουσα της Θεσσαλονίκης.

Πρωτοβουλία για την διοργάνωση: Πολιτιστικός Σύλλογος Προμηθεύς Πυρφόρος

Είσαστε όλοι προσκεκλημένοι!

30 Ιανουαρίου, ημέρα της Παιδείας. Εκδηλώσεις Τιμής στην Υπατία την Φιλόσοφο.

ΙΕΡΕΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,ΑΞΙΑ ΜΝΗΜΗΣ.
ΑΛΗΘΕΙΑ,ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ;

---------------------------------------------------------------------------------------
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=9755&catid=74#9755

To 1842 η ελληνική πολιτεία καθιέρωσε την 30η Ιανουαρίου ως ημέρα αφιερωμένη στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα.
Η ελληνική παιδεία και τα ελληνικά γράμματα αποτελούν την πεμπτουσία του αγώνα που καταβάλλει ο ελληνοπρεπής χώρος εδώ και πάνω από μια 15ετία. Η ελληνική παιδεία και τα ελληνικά γράμματα αποτελούσαν την πεμπτουσία του αγώνα που κατέβαλλαν ογκόλιθοι του πνεύματος όπως Πλήθων, ο Αδαμάντιος Κοραής, ο Θεόφιλος Καϊρης, ο Άγγελος Σικελιανός, ο Γιώργος Σεφέρης, ο Κορνήλιος Καστοριάδης…
Εκτιμώντας την απόφαση της πολιτείας να αφιερώσει την ημέρα αυτή στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα, συμμετέχοντας ψυχή τε και σώματι σ’ αυτήν την συμβολική εορτή προς τιμήν του ελληνικού πνεύματος και κυρίως προς τιμήν της Παιδείας που αποτελεί το Άλφα και το Ωμέγα του πολιτισμού, της γαλούχησης των αξιών και της συνέχειας (αξίες και θέσφατα που κοντεύουμε να λησμονήσουμε ως λαός και ως έθνος), πρωτοστατούμε κι εμείς από εφέτος στις εκδηλώσεις αυτές.
Ο ελληνοπρεπής χώρος, σε αρμονία με την πολιτεία, συμβάλλει αποφασιστικά στις εκδηλώσεις της 30ης Ιανουαρίου. Τιμώντας την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα στο κατ’ εξοχήν πρόσωπο που θα μπορούσε, στη διαχρονική πορεία της Ιστορίας, να εκπροσωπήσει συμβολικά τις έννοιες των ελληνικών Γραμμάτων και της ελληνικής Παιδείας. Στο κατ’ εξοχήν πρόσωπο που τίμησε τις έννοιες αυτές με την μόρφωσή του, με το ήθος του, με τον τρόπο ζωής του. Στο πρόσωπο που η αγάπη του για την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα, το οδήγησε μέχρι το τραγικό μαρτύριο και τον ακόμη μαρτυρικότερο θάνατο. Σ’ έναν θάνατο που την βαρβαρότητα και τον φανατισμό με τον οποίο προήλθε, σπάνια θα συναντήσουμε σε ολόκληρη την πολιτισμένη ιστορία της ανθρωπότητας.
Τιμούμε την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα στο πρόσωπο της Υπατίας της Φιλοσόφου.



Απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους συνέλληνες, σε κάθε πόλη της Ελλάδος, να τιμήσουν την ημέρα αυτή την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα στο πρόσωπο της Υπατίας, της μεγάλης μαθηματικού και φιλοσόφου.
Απευθύνουμε έκκληση σε όλους τους συνέλληνες, σε κάθε πόλη της Ελλάδος, να τιμώνται από τούδε και στο εξής η ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα τιμώντας στις 30 Ιανουαρίου την μνήμη της Υπατίας, της γυναίκας που μαρτύρησε για την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα!
Απευθύνουμε έκκληση στην πολιτεία να σεβαστεί την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα, τιμώντας ως συμβολική εκπρόσωπό τους την Ελληνίδα που ανέδειξε τις αξίες αυτές και που μαρτύρησε γι αυτές. Την Υπατία την φιλόσοφο!
Απευθύνουμε έκκληση στην εκπαιδευτική και πανεπιστημιακή κοινότητα, στους συλλογικούς φορείς της Παιδείας και του πολιτισμού και σε κάθε άνθρωπο του πνεύματος, να τιμήσει την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα στο πρόσωπο και στην προσωπικότητα της πιο ευγενούς και μαρτυρικής μορφής των Γραμμάτων και της Παιδείας: στο πρόσωπο και την προσωπικότητα της Υπατίας της Φιλοσόφου!

Στην Θεσσαλονίκη, εκδήλωση τιμής αφιερωμένη στην Υπατία ως εκπρόσωπο της ελληνικής Παιδείας και των ελληνικών Γραμμάτων,
θα γίνει από το Κοινό των Θεσσαλονικέων
στις 30 Ιανουαρίου, ώρα 19:30
σε κεντρική αίθουσα της πόλης.
Πρωτοβουλία για την διοργάνωση: Πολιτιστικός Σύλλογος Προμηθεύς Πυρφόρος
Είσαστε όλοι προσκεκλημένοι!

http://12thespis.wordpress.com/2009/01/21/ypatia1/