Πηγή:
Κι απ' τα ουράνια παλάτια συνεχίζει να στέλνει το μήνυμα...
Η ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΕΤΗ ΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΠΑΡΑ ΣΠΑΝΙΑ ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ΄ ΚΙ ΑΥΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ. Αριστοτέλης
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ
Σαββάτο 27 Ιουνίου : Μνήμη Ιουλιανού και Πλήθωνος Λόφος των Μουσών/Φιλοπάππου, στις 7.00 μμ
Κυριακή 28 Ιουνίου: Καθαρισμός Αρχαιολογικού χώρου Θερμοπυλών
► El pueblo hondureño resiste junto a Zelaya. El golpe aún en marcha
Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου / 24 & 25 Ιουλίου 2009, 21:00
Βασισμένο στην Ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Flavius Josèphe
Σκηνοθεσία: Amos Gitai
Μετάφραση: Ερρίκος Σοφράς
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Chloé Obοlensky
Φωτισμοί: Jean Kalman
Βοηθός φωτιστή: Pascal Merat
Ήχος: Frédéric Prin
Κοστούμια: Moira Douguet
Μοντάζ εικόνων / προβολών: Isabelle Ingold
Τεχνικός διευθυντής: Félix Lefebvre
Ερμηνεύουν:
Jeanne Μoreau, Δημήτρης Καταλειφός, Jérôme Koenig, Marisa Paredes, Mireille Perrier, Sylvia Bel, Dikla, Shredy Jabarin, Menahem Lang
Ο πολυτάλαντος Ισραηλινός σκηνοθέτης Άμος Γκιτάι παρουσιάζει στην Επίδαυρο ένα θέαμα βασισμένο στην Ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Ιωσήπου Φλαβίου (1ος αιώνας μ.Χ.), που περιγράφει την κατάκτηση της Ιουδαίας από τους Ρωμαίους και την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. Μια παράσταση ανάμεσα στο θέατρο και στο ορατόριο, στην ομιλία σε διαφορετικές γλώσσες και στο τραγούδι, στη φαντασμαγορία των προβολών και στη δύναμη του φυσικού τοπίου, που παίρνει το όνομά της από τον ομώνυμο πάπυρο της Νεκράς Θάλασσας: στρατιωτικό εγχειρίδιο και ταυτόχρονα προφητεία σύγκρουσης του καλού με το κακό. Ελεύθερη και κριτική καλλιτεχνική συνείδηση, ο Γκιτάι προσεγγίζει το θέμα του μέσα από την ηχώ της σημερινής Μέσης Ανατολής.
Συμμετέχει η μεγάλη κυρία της σκηνής Ζαν Μορώ.
Στα γαλλικά με ελληνικούς υπέρτιτλους
Παραγωγή: Φεστιβάλ της Αβινιόν/ AGAV Films
Συμπαραγωγή: Φεστιβάλ Barcelona Grec, Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου – Ιστανμπούλ, Odéon (Théâtre de l’Europe)
Παραθέτω το e-mail που της έστειλα το οποίο θα κοινοποιήσω κιόλας γιατί κάποιος πρέπει να σταματήσει πια αυτήν την κωμωδία με τις ανεύθυνες δηλώσεις. Διαβάστε το
Κυρία Τσιποπούλου
Έμαθα από τις εφημερίδες και δυστυχώς από τα μέσα σε όλη την Ευρώπη για τις δηλώσεις που κάνατε για την καταγωγή των Κρητών ότι είναι Σημιτικό φύλο και άλλα τέτοια, επιτρέψτε μου να πω, ανιστόρητα.
Επειδή αφορισμούς μπορεί να κάνει ο καθένας θα ήθελα κατ' αρχήν να σας απευθύνω μερικά ερωτήματα χωρίς να περιμένω βέβαια απάντηση αλλά πιστέψτε με θα είστε ευτυχής αν μπορέσετε να τα "αγγίξετε" με τις τεράστιες, όπως ισχυρίζεστε, γνώσεις σας πολύ δε μάλλον αν καταφέρετε να τα απαντήσετε. Όμως θα δείξει η διαδικασία αυτή ότι μάλλον απέχετε πολύ από το θεωρείτε τον εαυτό σας όχι μόνο ειδικό αλλά και απλό γνώστη της αρχαίας ιστορίας τόσο των Κρητών όσο και των άλλων Ελλήνων.
Αρχίζω λοιπόν με απλά και προχωρώ σε ποιο σύνθετα:
α)Στην Γ' ραψωδία της Οδύσσειας ο Όμηρος μέσω του Νέστορα περιγράφει στους στίχους 291-296 την περιοχή της Γόρτυνας όπου εκεί βρίσκονται :η πόλη της Φαιστού, ο Ιαρδάνος ποταμός και ένας λεπτομερώς περιγραφόμενος βράχος. Μπορείτε να τα υποδείξετε;
β)O "Τάλως" ο περίφημος χάλκινος τριγίγαντας υπήρξε; Μήπως υπάρχει και σήμερα; Μπορείτε να τον υποδείξετε;
γ)Η Κρήτη την εποχή του Ομήρου είχε 100 πόλεις(όχι χωριά) μήπως ξέρετε που βρίσκονται και πως αυτό είναι δυνατόν;
δ)Πως εξηγείτε το γεγονός ότι ο Οδυσσέας μετά την χώρα των Κικόνων, που βρίσκεται στην Θράκη όπως μας λέει ο Ορφέας στα Αργοναυτικά, πήγε στην Κρήτη;Πως το εξηγείται αυτό;
ε)Αν όλα τα προηγούμενα τα θεωρείτε ως ανοησίες και φαντασίες τότε ποιος είναι ο ανόητος της υπόθεσης;
στ)Αν σας δηλώσω ότι οποιαδήποτε στιγμή το θελήσετε θα μπορέσω να απαντήσω, δημόσια βέβαια και όχι ιδιωτικά, σε όλες αυτές τις ερωτήσεις με αποδείξεις και άπειρα στοιχεία τι έχετε να πείτε τώρα για τις δηλώσεις σας και τις γνώσεις σας;
Κλείνοντας μια και φαντάζομαι ότι δεν θα κάνετε το λάθος να με προκαλέσετε θα σας δώσω το χρόνο να ανακαλέσετε δημόσια τις δηλώσεις σας πριν κάνω εγώ τι δικές μου. Μέχρι τότε όμως σας πληροφορώ ότι θα κοινοποιήσω το e-mail μου αυτό στα ΜΜΕ μια και δεν είναι μια μεταξύ μας διαφορά αλλά ένα θέμα που ενδιαφέρει τόσο εμάς στην Ελλάδα όσο και τον υπόλοιπο κόσμο.
Παυσανίας
Υ.Γ Θα μου επιτρέψετε να σας συστηθώ με ψευδώνυμο μια και η δημοσιότητα δεν είναι το ζητούμενο
VII. ἔοικε δὲ ἐξ ἀρχῆς τὸ ἱερὸν τὸ ἐν Δελφοῖς ὑπὸ ἀνθρώπων ἐπιβεβουλεῦσθαι πλείστων ἤδη. οὗτός τε ὁ Εὐβοεὺς λῃστὴς καὶ ἔτεσιν ὕστερον τὸ ἔθνος τὸ Φλεγυῶν, ἔτι δὲ Πύῤῥος ὁ Ἀχιλλέως ἐπεχείρησεν αὐτῷ, καὶ δυνάμεως μοῖρα τῆς Ξέρξου, καὶ οἱ χρόνον τε ἐπὶ πλεῖστον καὶ μάλιστα τοῦ θεοῦ τοῖς χρήμασιν ἐπελθόντες οἱ ἐν Φωκεῦσι δυνάσται, καὶ ἡ Γαλατῶν στρατιά. ἔμελλε δὲ ἄρα οὐδὲ τῆς Νέρωνος ἐς πάντα ὀλιγωρίας ἀπειράτως ἕξειν, ὃς τὸν Ἀπόλλωνα πεντακοσίας θεῶν τε ἀναμὶξ ἀφείλετο καὶ ἀνθρώπων εἰκόνας χαλκᾶς.
[2] ἀρχαιότατον δὲ ἀγώνισμα γενέσθαι μνημονεύουσι καὶ ἐφ' ᾧ πρῶτον ἆθλα ἔθεσαν, ᾆσαι ὕμνον ἐς τὸν θεόν: καὶ ᾖσε καὶ ἐνίκησεν ᾄδων Χρυσόθεμις ἐκ Κρήτης, οὗ δὴ ὁ πατὴρ λέγεται Καρμάνωρ καθῆραι Ἀπόλλωνα. Χρυσοθέμιδος δὲ ὕστερον Φιλάμμωνά τε ᾠδῇ μνημονεύουσι νικῆσαι καὶ ἐπ' ἐκείνῳ Θάμυριν τὸν Φιλάμμωνος. Ὀρφέα δὲ σεμνολογίᾳ τῇ ἐπὶ τελεταῖς καὶ ὑπὸ φρονήματος τοῦ ἄλλου καὶ Μουσαῖον τῇ ἐς πάντα μιμήσει τοῦ Ὀρφέως οὐκ ἐθελῆσαί φασιν αὐτοὺς ἐπὶ ἀγῶνι μουσικῆς ἐξετάζεσθαι.
|
|
Το αίτημα συμμετοχής των Σκοπίων στους Μεσογειακούς Αγώνες που δεν εγκρίθηκε πριν από τέσσερα χρόνια το 2005 όπως αποκαλύπτει το greek-olympics.blogspot.com έγινε δεκτό χθες από την ολομέλεια της Διεθνούς Επιτροπής Μεσογειακών Αγώνων (ΔΕΜΑ) και μάλιστα όπως μας πληροφορούν οι Ιταλοί ως «Μακεδονία». |