28 Ιουνίου 2009

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ,ΟΝΔΟΥΡΑ.Η ΝΙΚΗ του ΛΑΟΥ!

Απόδειξη ότι όταν ο λαός θέλει,μπορεί να κάνει τη γη να γυρίσει ανάποδα!Διότι και ο κάθε στρατός αποτελείται από παιδιά του λαού!Ένα παράδειγμα που πρέπει να σκεφτεί ο κάθε Έλληνας...Που νομίζει ότι η μείωση θητείας και η μετατροπή του στρατού σε...μισθοφορικό,είναι κατάκτηση τάχα κάποιου δικαιώματος!Το μόνο δικαίωμα που κερδίζει,είναι μία θέση στο χρονοντούλαπο...της Ιστορίας!


Μια ακόμη ήττα για τις ΗΠΑ! Στην Ονδούρα τα κοινωνικά κινήματα βγήκαν στους δρόμους και οι δικτατορίσκοι απομακρύνονται!

Τα κοινωνικά κινήματα, η λαϊκή αντίδραση υποχρεώνουν τους στρατιωτικούς σε άτακτη υποχώρηση!
Αύριο τα 8 εκατομμύρια πολιτών της Ονδούρας ψηφίζουν για Συνταγματική Συνέλευση, παίρνουν την υπόθεση στα χέρια τους.
Από τους επίσημους οργανισμούς μόνον ο πρόεδρος της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ Manuel D’Escoto, καταδίκασε, έστω με μια απλή δήλωση το πραξικόπημα: «καταδικάζουμε το πραξικόπημα στην Ονδούρα, εναντίον του δημοκρατικά εκλεγμένου προέδρου Manuel Zelaya…». Η Ευρωπαϊκή Ένωση σιώπησε για μια ακόμη φορά, υποκύπτοντας δουλικά στις ΗΠΑ. Κι όμως, τα κινήματα των πολιτών έκανε τους καραβανάδες να επιστρέψουν στα λαγούμια τους, αναμένοντας καλύτερες μέρες και καλύτερη οργάνωση από τ’ αφεντικά τους (ΗΠΑ), για να σώσουν την Ονδούρα από τον «κομμουνιστικό κίνδυνο».
Την πιο κρίσιμη ώρα ο πρόεδρος της Ονδούρα βγήκε στους δρόμους και μίλησε στο λαό. Τα κοινωνικά κινήματα κατάλαβαν στρατόπεδα και το Γενικό Επιτελείο της Αεροπορίας. Η αστυνομία ανέλαβε να σταλούν στα εκλογικά τμήματα τα ψηφοδέλτια, μιας και αυτό το «έργο» ήταν αρμοδιότητα του στρατού. (φωτογραφία)
Συγκλονιστικές ειδήσεις, που δυστυχώς αποκρύβουν τα ΜΜΕ για μια ακόμη φορά.
Η αντιπολίτευση στην Ονδούρα, μετά την αποτυχία των στρατιωτικών να επιβάλλουν την «τάξη» αποτρέποντας τις εκλογές, απαιτεί την παραίτηση του εκλεγμένου προέδρου Manuel Zelaya, για λόγους υγείας!
Διατυμπανίζουν: «Ο Manuel Zelaya είναι τρελός και πρέπει να παραιτηθεί».
Ίσως είναι τρελός. Αλλά η αλλαγή και ο αγώνας εναντίον της αποικιοκρατίας έχει ανάγκη τέτοιους τρελούς. Τρελούς που αρνούνται να λένε συνεχώς και αδιάλειπτα yes sir!
Οι λατινοαμερικάνοι ηγέτες, με μπροστάρη τον Hugo Chávez και την Κούβα, στάθηκαν αλληλέγγυοι στον Manuel Zelaya και δεν περίμεναν τις εξελίξεις…
Άλλη μια γνωστή ψυχολογική επιχείρηση της Cia, που χρησιμοποιούν και εναντίον του Chávez. Μια ήττα για τον Barack Hussein Obama II, που δεν κατάλαβε ΤΙΠΟΤΑ από τη Διάσκεψη του Τρινιντάντ και Τομπάγκο, που δεν διάβασε το βιβλίο που του δώρισε ο Hugo Chávez.
Στη δημοκρατική Ευρώπη, αυτές οι συγκλονιστικές ειδήσεις φθάνουν από τα blogs, που ξεφεύγουν από το φίλτρο των ευρωπαίων πολιτικών ηγετών…

27 Ιουνίου 2009

Ο Ελληνοποιός Επαναστάτης.


260609-giannopoulosΧαρά σου, η μοίρα εσένα η ωραία, να πέσεις Θεού σημάδι εκδικητή,
στερνέ, πρώτα Απολλώνιε ιερέα
του ξαναγεννημού προφητευτή!

Με τα λόγια αυτά ο Παλαμάς αποχαιρέτησε τον Απρίλιο του 1910 τον μεγάλο Περικλή Γιαννόπουλο. Έχουμε ξαναγράψει πως μια εθνική αναγέννηση προϋποθέτει μια αναγέννηση του πνεύματος, η κοινωνική και εθνική επανάσταση γενάται μέσα από την πνευματική. Στις αρχές του 20ου αιώνα η Ελλάς ήταν ένα κρατίδιο - δούλος των ξένων συμφερόντων, άθλιοι και διεφθαρμένοι πολιτικάντηδες κατασπάραζαν τη σάρκα του Ελληνισμού. Μιζέρια, κακομοιριά και ηττοπάθεια, αλλά και ξενομανία, δυτικόφερτος ξυπασμός και ξενόδουλος μεταπρατισμός, είχαν απλωθεί σε αυτό που λεγόταν «υψηλή κοινωνία». Σε τέτοια ατμόσφαιρα παρουσιάζεται ο Π. Γιαννόπουλος ως εγερτήριο ελληνικότητας, ως οξύτατος κατήγορος της νεοελληνικής παρακμής, να συνταράξει τις ψυχές αυτών που μπορούσαν να κατανοήσουν το μήνυμά του. Εισηγητής και θεμελιωτής μιας ολόκληρης βιοθεωρίας και κοσμοθεωρίας η οποία στόχευε στην αναγέννηση της έννοιας «Ελληνικότητα», ο Γιαννόπουλος στοχάζεται, κατακρίνει, προτείνει, καταδικάζει, μα και προειδοποιεί. Γράφει χαρακτηριστικά ο Γ. Ξενόπουλος «για τους ιδεολόγους του μέλλοντος κάθε φράση του Γιαννόπουλου είναι ικανή να γεννήσει ολόκληρο βιβλίο». Ο μάρτυρας αυτός της ελληνικότητας δεν ανήκε σε κοσμικές λέσχες και κλειστά «λόμπι», δεν ήταν αρτηρία της πολιτικής παρακμής, ούτε δούλος οικονομικών συμφερόντων. Ένας απλός καθημερινός άνθρωπος στην όψη και στο βίο, τον οποίον η Θεια Πρόνοια προίκισε με το βαθύ πνεύμα, με το κίνητρο του αγώνα, την συνείδηση της θυσίας του Εγώ για χάρη των πολλών. Πιστεύει ολοκληρωτικά σε μια εθνική αναγέννηση, ως μόνη οδό για την σωτηρία της ψυχής του Έλληνα, και αυτής της ίδιας της Πατρίδας. Μια πατρίδα όμως που για τον Γιαννόπουλο πρέπει να αποβάλει την φτήνια του μικροελλαδισμού, την ξενομανία, τον διεθνισμό, τον παλαιοκομματισμό, έτσι ώστε να ανυψωθεί πάλι ο Ελληνισμός στην οικουμενική του διάσταση. Γράφει και κηρύττει για την ανάγκη της ελληνοποίησης της ζωής σε όλες τις εκφάνσεις, και αυτό γιατί πιστεύει βαθύτατα στην αξία του Έλληνα, ο οποίος μπορεί λόγω των εκάστοτε συνθηκών και της ανάξιας ηγεσίας, να μην δύναται να εκδηλώσει τις αρετές της Φυλής, μέσα του όμως η φλόγα του Ελληνισμού παραμένει άσβεστη ασφυκτιώντας να βγει στην επιφάνεια και να αναζωογονήσει την οικουμένη. Ο Γιαννόπουλος είναι φανερό πως μέσα από το έργο του πιστεύει στην τραγική πορεία του Ελληνισμού. Μέσα από μια οδό αρχαίας τραγωδίας, ο Ελληνισμός πρέπει να περάσει από το στάδιο της συντριβής, έτσι ώστε να οδηγηθεί στην τελική κάθαρση. Γράφει: «Ξυπνήστε, Εγερθείτε. Και επαναστατήστε κατά του Εαυτού σας. Και αναβαπτισθείτε εις το θείον φως της Γής σας και εις τα Παραδείσια Ελληνικά νερά. Θα εξέλθετε ζωντανοί. Και θα εξέλθετε Έλληνες».
Ως αληθινός επαναστάτης, αυθεντικός εκφραστής του κινήματος της ελληνικής αναγεννήσεως, συγκρούεται με το πολιτικό-οικονομικό καταστημένο του αθηνοκεντρικού κράτους. Μετά τον πόλεμο του 1897 που συγκλόνισε τον Ελληνισμό, έρχεται η εποποιία του Μακεδονικού Αγώνα. Μέσα σε ένα τέτοιο κλίμα κυκλοφορεί το πρώτο του βιβλίο «Νέον Πνεύμα». Με λόγο προφητικό, επαναστατικό και οξύτατα κατηγορητικό, μιλάει για πνευματική και ηθική επανάσταση του Ελληνισμού ενάντια στον ελλαδισμό. Φωτίζει και συγκλονίζει τις ψυχές κάνοντας λόγο για επανάσταση πνευματική, αισθητική, κοινωνική, πολιτική, καλλιτεχνική και προσωπική. Κατακεραυνώνει τον σάπιο κοινοβουλευτισμό και τους διεφθαρμένους εκφραστές του. «Ντροπή σας να συζητάτε με τον Σκυλόφραγκο αν η Μακεδονική σας Γη είναι δική σας Γη». Και αλλού για τη Βουλή: «Τσουλικό λημέρι προς διαρπαγήν Γης, Ζωής, Τιμής και περιουσίας του Ελληνισμού».
Ακραίος; Απόλυτος; Κάπως έτσι θα τον χαρακτήριζαν σήμερα οι διάφοροι όψιμοι, οι εκφραστές της σημερινής παρακμής, οι σύγχρονοι αντίστοιχοι αυτών που κατακεραύνωνε ο Γιαννόπουλος. Αυτός ο «δια την Ελλάδα σαλός» που γνώριζε πως ο αιώνιος και Θείος προορισμός του Έλληνα είναι ο εξανθρωπισμός της οικουμένης, αυτός ο μέγας ελληνοποιός επαναστάτης, ο αριστοκράτης του πνεύματος, ο ξεχωριστός, ο φυτευτής του σπόρου της Ελληνικής Αναγέννησης, ο πρωτοπόρος και μάρτυρας, που όπως όλοι οι πνευματικοί επαναστάτες δεν γίνεται αποδεκτός από την εποχή του, αλλά οι ιδέες τους χαράζουν την νέα εποχή. Το πνεύμα του ήταν αυτό που μίλησε στις ψυχές Όσων Ζωντανών και η Ελλάς προχώρησε Εμπρός, στο Μακεδονικό Αγώνα, στους Βαλκανικούς πολέμους, στις μυθικές εσχατιές της Μικρασίας και στο κλέος του 1940. Πρόδρομος όλων των πνευματικών ανδρών, που συγκλονισμένοι από τον λόγο του, στάθηκαν άξιοι συνεχιστές του, αυτοί που «ελληνοποίησαν» ξανά την Ελλάδα, έστω και για λίγο.
Γι' αυτό σήμερα ο Περικλής Γιαννόπουλος είναι ξεχασμένος, γιατί ο λόγος του είναι επαναστατικός και επικίνδυνος για το κατεστημένο που λυμαίνεται την Ελλάδα. Ας αρχίσουμε να τον μελετούμε και να τον αποκωδικοποιούμε. Θα είναι μια μεγάλη νίκη των Ιδεών μας, ένας προσωπικός αναβαπτισμός στην έννοια της Ελληνικότητας.
Ευάγγελος Χ. Χανιώτης

Πηγή.

Ο Στέλιος Καζαντζίδης για τους Εβραίους.




Πηγή:
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/06/blog-post_6736.html

Κι απ' τα ουράνια παλάτια συνεχίζει να στέλνει το μήνυμα...





ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ

Σαββάτο 27 Ιουνίου : Μνήμη Ιουλιανού και Πλήθωνος Λόφος των Μουσών/Φιλοπάππου, στις 7.00 μμ

Κυριακή 28 Ιουνίου: Καθαρισμός Αρχαιολογικού χώρου Θερμοπυλών







Χούντα στην Ονδούρα,για να σωθεί από τον...κομμουνισμό!ΑναμαCIAμένα λόγια!

Το παραμύθι πλέον κατάντησε γελοίο.Όπως και οι παραμυθάδες!

Πραξικόπημα στην Ονδούρα, ο στρατός σώζει τη χώρα από τον κομμουνισμό, τα ΜΜΕ δεν γράφουν τίποτα και…



…η λεγόμενη ευρωπαϊκή αριστερά και κεντροαριστερά σφυρίζει αδιάφορα κάνοντας τα γλυκά μάτια στον μαύρο πλανητάρχη
Γιώργο Παπανδρέου, είσαι πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς και η σιωπή δεν σου ταιριάζει!
Χθες βράδυ τα δραματικά τα λόγια του εκλεγμένου προέδρου της χώρας Manuel Zelaya, που αντιστέκεται έχοντας την υποστήριξη των κοινωνικών κινημάτων και του λαού: «Αυτή την ώρα γίνεται στρατιωτικό πραξικόπημα…».
Ο πρόεδρος της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ Manuel D’Escoto, καταδικάζει με απλές δηλώσεις το πραξικόπημα: «καταδικάζουμε το πραξικόπημα στην Ονδούρα, εναντίον του δημοκρατικά εκλεγμένου προέδρου Manuel Zelaya…».
Μόνο και μόνο το επικείμενο δημοψήφισμα της επόμενης Κυριακής για τη Συνταγματική αναθεώρηση, πανικόβαλε τους λακέδες των ΗΠΑ, την ιεραρχία της καθολικής εκκλησίας και τη διεφθαρμένη δεξιά.
Η οσμή ενός Συντάγματος αρκούσε για ένα στρατιωτικό πραξικόπημα, με πρόφαση «τη σωτηρία της χώρας από τον κομμουνισμό…». Η παλιά, γνώριμη και στον ελληνικό λαό συνταγή των ΗΠΑ.
Και μπροστά στο πραξικόπημα για την ανατροπή του προέδρου Manuel Zelaya και της κεντροαριστερής κυβέρνησής του, η ένοχη σιωπή των ΜΜΕ και της λεγόμενης ευρωπαϊκής κεντροαριστεράς.
Ο πρόεδρος Zelaya μίλησε στο λαό, ενώ εξελίσσεται το πραξικόπημα και τα κοινωνικά κινήματα κάνουν έναν απελπισμένο αγώνα δρόμου για ν’ αντιμετωπιστεί η «σιωπή των διεθνών ΜΜΕ», ώστε ν’ αποτραπεί το πραξικόπημα.
Στο πλευρό του δημοκρατικά εκλεγμένου προέδρου, παραμένει μόνον ο αρχηγός της Αεροπορίας Javier Price.
Δραματικές εξελίξεις σε μια εποχή που τα ΜΜΕ σιωπούν και η ευρωπαϊκή αριστερά σφυρίζει αδιάφορα.
Έστω τα blogs, ας υψώσουμε μια φωνή αλληλεγγύης στο λαό της Ονδούρας!
Το βίντεο για το δημοψήφισμα που "προκάλεσε" το πραξικόπημα

El pueblo hondureño resiste junto a Zelaya. El golpe aún en marcha

Golpe de estado en marcha en Honduras contra Manuel Zelaya. Punto por punto, el próximo zarpazo de la derecha en Latinoamérica

Presidente hondureño arremete contra el Congreso

Ο Όλυμπος ξυπνά και βρυχάται.5/7/2009,ώρα 11.00,όλοι στο Λιτόχωρο.

Πορεία διαμαρτυρίας οργανώνει ο Δήμος του Λιτοχώρου,προς το χριστιανικό μοναστήρι που "κατέχει",λέει,το βουνό των 12 ΘΕΩΝ!
Και το κατέχει,λέει,ομολογώντας ακριβώς τον ρόλο του κατακτητή.
Διότι είναι ευτράπελον,να επικαλείται το μοναστήρι των μελανιμονούντων,ότι ο ΔΙΑΣ και υπόλοιποι ΘΕΟΙ των Ελλήνων κληρονόμησαν τον Όλυμπο στους...ρασοφόρους!
Συμπαράσταση στους κατοίκους του Λιτοχώρου.
Επιβάλλεται από τους Θεούς.

ΟΛΥΜΠΟΣ ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΕΝ ΕΦΥΓΑΝ ΠΟΤΕ



Αναδημοσίευση από

Ιάσονας_Σχίζας

26 Ιουνίου 2009

"O πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους".Η βεβήλωση της Επιδαύρου!

ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ,Ιστορία
Το όνομα Επίδαυρος της δόθηκε από τον τρίτο κατά σειρά άρχοντά της, που ήταν και ήρωας της Επιδαύρου, τον Επίδαυρο, γιο του Άργους και της Ευάδνης. Σύμφωνα με τον Όμηρο πήρε ο Επίδαυρος μέρος στον Τρωικό Πόλεμο και είχε ως αρχηγούς τον Ποδαλείριο και το Μαχάονα, που ήταν γιοι του Ασκληπιού. Η Επίδαυρος πήρε μέρος στους Μηδικούς Πολέμους και υπήρξε σύμμαχος των Σπαρτιατών στον Πελοπονν
ησιακό Πόλεμο. Σημειώνεται μάλιστα και ο Επιδαύριος Πόλεμος, που έγινε μεταξύ αυτών και των Αργείων συμμάχων των Αθηναίων. Γίνεται μέλος της Αχαϊκής Συμπολιτείας το 243 π.Χ.
Ξακουσ
τή σ' όλη την Ελλάδα την έκανε το Ασκληπιείο της, ένα από τα σπουδαιότερα της αρχαιότητας, με το ιερό του Ασκληπιού που απέχει 15 περίπου χλμ. από την πόλη. Στους ίδιους περίπου χώρους λάτρευαν και τον Απόλλωνα, υπήρχε όμως προς τιμή του ιδιαίτερο ιερό λίγο πιο ψηλά από το αρχαίο θέατρο. Από τα τέλη του ε' αιώνα και αρχές του δ', ο Ασκληπιός γίνεται ο πραγματικός κύριος της πόλης.
Ασκλη
πιός
Ο μύθος για τη γέννηση του Ασκληπιού στην Επίδαυρο οφείλεται στον Ησίοδο. Πριν από αυτόν πιστευόταν ότι ο Ασκληπιός ήταν γιος του Απόλλωνα και της Θεσσαλής Κορωνίδας, από την οποία
ο Ερμής πήρε τον Ασκληπιό έμβρυο, ενώ αυτή επρόκειτο να καεί. Η προσπάθεια που έγινε να παρουσιαστεί ο Ασκληπιός σαν γεννημένος στην Επίδαυρο, τοποθέτησε τη γέννησή του σαν τον καρπό του ζευγαρώματος του Απόλλωνα με την Αρσινόη, κόρη του βασιλιά των Μεσσηνίων. Στην Επίδαυρο η δεύτερη αυτή εκδοχή απόχτησε πανελλήνια ακτινοβολία, εξαιτίας της φήμης του ιερού.
Ο Ασκληπιός λατρευόταν στην αρχή ως ήρωας και όχι ως θεός και η λατρεία του είχε πολλά ηρωικ
ά στοιχεία. Αυτό αποδεικνύεται από τα παλιότερα ερείπια, όπου δεσπόζει ο λαβύρινθος, ένα υπόγειο κτίσμα, στο οποίο, για να φτάσεις στο κέντρο του, είσαι υποχρεωμένος να περάσεις από όλους τους διαδρόμους του. Ο λαβύρινθος χρησιμοποιούνταν για τις θυσίες που γίνονταν στο θεό. Αλλά ακριβώς από την κατασκευή του, συμπεραίνουμε ότι οι θυσίες αυτές ήταν μυστικές, όμοιες μ' αυτές που γίνονταν για τους νεκρούς. Άρα ο Ασκληπιός ήταν στη συνείδηση των ανθρώπων θνητός στην αρχή και όχι θεός.
Τη λατρεία του την συνοδεύει πάντα ο ιερός όφις. Το ηρωικό στοιχείο που χαρακτήριζε τη λατρεία του Ασκληπιού, με την πάροδο του χρόνου, μετατρέπεται σε θρησκεία προς τιμή του και η Επίδαυρος γεμίζει, στις αρχές του Δ' αιώνα, με μεγαλοπρεπή μνημεία. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζει και ο μεγαλοπρεπής ναός μέσα στον οποίο φυλάγεται το χρυσελεφάντινο άγαλμα του θεού πια Ασκληπιού.
Το Ασκληπιείο
Το Ασκληπιείο της Επιδαύρου έγινε το πιο φημισμένο από όλα τα α
σκληπιεία της αρχαίας Ελλάδας, εξαιτίας των πολλών και σοβαρών περιπτώσεων που γιατρεύτηκαν εκεί. Σ' αυτό έφταναν από όλη την Ελλάδα, αλλά και από τη λεκάνη της Μεσογείου άρρωστοι, ικέτες της θείας ευσπλαχνίας.
Η έκτασή του ήταν πολύ μεγάλη και διάθετε ξενώνες, γυμναστήριο, στάδιο και το περίφημο, για την ακουστική του, Θέατρο, για την ψυχαγωγία των ανθρώπων.
Μεγάλη σημασία στη θεραπεία των ασθενών φαίνεται ότι είχε και το θαυμάσιο φυσικό περιβάλλον, που ήταν χτισμένο. Η ηρεμία της φύσης, οι απαλές και καθαρές γραμμές των γύρω βουνών, η πλούσια βλάστηση και οι άφθονες πηγές του ασκούσαν, ιδιαίτερα στους ασ
θενείς από ψυχικές ασθένειες, φοβερή επίδραση με συνέπεια τη βελτίωση της υγείας μαζί με τη βοήθεια των ιερέων τους.
Ολόκληρο το άρθρο εδώ:
ΑΡΧΑΙΑ ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ

---

Έλληνες,όσοι τέλος πάντων λέτε ότι είστε,εδώ πλέον έχουμε να κάνουμε με ένα από τα τελειωτικά χτυπήματα και μάλιστα εντός του Θεάτρου της Επιδαύρου!Ένα

χτύπημα στην καρδιά του πολιτισμού μας!Ένα χτύπημα-ύβρις,που ετοιμάζεται με τη σύμπραξη δυστυχώς των οσφυοκαμπτών μηδιζόντων ανθελλήνων που κυβερνούν την κατακτημένη Ελλάδα!Το "στρατιωτικό εγχειρίδιο" και η "προφητεία σύγκρουσης του καλού"(Εβραίοι),με το κακό(Ρωμαίοι,αλλά και Έλληνες),του Ιωσήφ μπεν Ματθίας, ή Ιώσηπος (Josephus Flavius 37 ως

μετά το 100 μ.Χ.)!

Πριν διαβάστε το θέμα,ρίξτε μια ματιά στα σχετικά που έχουμε αναρτήσει σε "ανύποπτο" χρόνο!

Αιώνια η πάλη ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ-Ιουδαισμού!

Η γενιά για την οποία είχε προφητεύσει ο Χριστός ότι θα έβλεπε το τέλος τής Ιερουσαλήμ και ο Ιώσηπος

Σπάρτη-Ιουδαία και φαιδρά...πορτοκαλέα!!!!!!

Ο Νέρων πρώτος έσκαψε τη διώρυγα της Κορίνθου!!

ΟΙ ΔΙΩΓΜΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΓΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ

ΜΟΝΟ ΟΚΤΩ ΛΕΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΚΡΑΙΦΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΠΑΡΡΗΓΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ...ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ..."ΥΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ"!!!!!!
---

Amos Gitai, O πόλεμος των υιών του φωτός κατά των υιών του σκότους

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου / 24 & 25 Ιουλίου 2009, 21:00

Βασισμένο στην Ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Flavius Josèphe

Σκηνοθεσία: Amos Gitai
Μετάφραση: Ερρίκος Σοφράς
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Chloé Obοlensky
Φωτισμοί: Jean Kalman
Βοηθός φωτιστή: Pascal Merat
Ήχος: Frédéric Prin
Κοστούμια: Moira Douguet
Μοντάζ εικόνων / προβολών: Isabelle Ingold
Τεχνικός διευθυντής: Félix Lefebvre

Ερμηνεύουν:

Jeanne Μoreau, Δημήτρης Καταλειφός, Jérôme Koenig, Marisa Paredes, Mireille Perrier, Sylvia Bel, Dikla, Shredy Jabarin, Menahem Lang

Ο πολυτάλαντος Ισραηλινός σκηνοθέτης Άμος Γκιτάι παρουσιάζει στην Επίδαυρο ένα θέαμα βασισμένο στην Ιστορία του Ιουδαϊκού πολέμου του Ιωσήπου Φλαβίου (1ος αιώνας μ.Χ.), που περιγράφει την κατάκτηση της Ιουδαίας από τους Ρωμαίους και την καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. Μια παράσταση ανάμεσα στο θέατρο και στο ορατόριο, στην ομιλία σε διαφορετικές γλώσσες και στο τραγούδι, στη φαντασμαγορία των προβολών και στη δύναμη του φυσικού τοπίου, που παίρνει το όνομά της από τον ομώνυμο πάπυρο της Νεκράς Θάλασσας: στρατιωτικό εγχειρίδιο και ταυτόχρονα προφητεία σύγκρουσης του καλού με το κακό. Ελεύθερη και κριτική καλλιτεχνική συνείδηση, ο Γκιτάι προσεγγίζει το θέμα του μέσα από την ηχώ της σημερινής Μέσης Ανατολής.
Συμμετέχει η μεγάλη κυρία της σκηνής Ζαν Μορώ.

Στα γαλλικά με ελληνικούς υπέρτιτλους

Παραγωγή: Φεστιβάλ της Αβινιόν/ AGAV Films
Συμπαραγωγή: Φεστιβάλ
Barcelona Grec, Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου, Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου – Ιστανμπούλ, Odéon (Théâtre de lEurope)

ΠΗΓΗ:
http://www.greekfestival.gr/show_event?id=343&lang=gr

Οι πρόγονοί μας έλεγαν:ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ.

Μασονική Στοά Π2(Ιταλία).Παλιές ιστορίες σε φρέσκιες επαναλήψεις...

Χούντες....Μάηδες....φασίστες....σέχτες....οργανώσεις....αντιφασίστες....

κομμουνιστές....αντικομμουνιστές....αριστεροί....δεξιοί....κεντρώοι...όλα τα φίδια σε ένα τσουβάλι!Με ένα αφεντικό...


Pier Paolo Pasolini: io so (Εγώ γνωρίζω)… Μετά τις πρόσφατες αποκαλύψεις, πως η δολοφονία του έγινε από τη μασονική στοά Π2, γιατί γνώριζε…



35 χρόνια από τη δολοφονία του… Νέες αποκαλύψεις… η μασονική στοά Π2 τον δολοφόνησε... και μέλος της είναι ο σημερινός πρωθυπουργός της Ιταλίας Silvio Berlusconi…
Γνώριζε και είχε ξεκινήσει τις αποκαλύψεις…
Στρατηγική της έντασης (Stay-Behind, Gladio, “κόκκινη προβιά”), εμφάνιση της “τρομοκρατίας”, πολιτική διαφθορά…
Και το Ελλαδιστάν είχε (σήμερα δεν έχει;) πρωταγωνιστικό ρόλο…
«…Εγώ γνωρίζω
τα ονόματα της ομάδας των ισχυρών οι οποίοι, με τη βοήθεια της CIA (και σε δεύτερο βαθμό με τη βοήθεια των ελλήνων συνταγματαρχών και της μαφίας), πρώτα δημιούργησαν (εξάλλου απέτυχαν ελεεινά) μία αντικομουνιστική σταυροφορία για να καταστείλουν την εξέγερση του 1968 και ακολούθως, πάντα με την καθοδήγηση και τη βοήθεια της CIA, ανασυγκρότησαν μία αντιφασιστική παρθενία για να περιορίσουν το μέγεθος της συντριβής τους…»

Ολόκληρο το “πειρατικό κείμενο”, στους ΑΔΕΣΠΟΤΟΥΣ
Και το βίντεο με την απαγγελία…

25 Ιουνίου 2009

Η αφαίμαξη της αγ-Ελλάδας.Όσο υπάρχουν κορόϊδα,θα υπάρχουν και "έξυπνοι"!

Διαβάστε περυσινή ανάρτησή μας η οποία ταιριάζει γάντι στα μέτρα απομύζησης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση των φτωχών!Μα είναι δυνατόν τα υπαλληλάκια του αφεντικού(ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Ε.),να...φορολογήσουν τους άρχοντές τους;

Τα φτωχά κορόιδα (Λαός) και οι μεγιστάνες του πλούτου (Ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία της Ελλάδος)!!!!!.

Ένα email προς την κ. υπάλληλο του ΥΠ.ΠΟ. Τσιποπούλου.Προκαλείται σε δημόσιο διάλογο ή αλλιώς δημόσια συγγνώμη!

Διαβάστε και διαδώστε το παρακάτω email,του σύγχρονου "Παυσανία"

Πέμπτη, 25 Ιούνιος 2009

Το e-mail προς την κ.Τσιποπούλου

Παραθέτω το e-mail που της έστειλα το οποίο θα κοινοποιήσω κιόλας γιατί κάποιος πρέπει να σταματήσει πια αυτήν την κωμωδία με τις ανεύθυνες δηλώσεις. Διαβάστε το

Κυρία Τσιποπούλου

Έμαθα από τις εφημερίδες και δυστυχώς από τα μέσα σε όλη την Ευρώπη για τις δηλώσεις που κάνατε για την καταγωγή των Κρητών ότι είναι Σημιτικό φύλο και άλλα τέτοια, επιτρέψτε μου να πω, ανιστόρητα.

Επειδή αφορισμούς μπορεί να κάνει ο καθένας θα ήθελα κατ' αρχήν να σας απευθύνω μερικά ερωτήματα χωρίς να περιμένω βέβαια απάντηση αλλά πιστέψτε με θα είστε ευτυχής αν μπορέσετε να τα "αγγίξετε" με τις τεράστιες, όπως ισχυρίζεστε, γνώσεις σας πολύ δε μάλλον αν καταφέρετε να τα απαντήσετε. Όμως θα δείξει η διαδικασία αυτή ότι μάλλον απέχετε πολύ από το θεωρείτε τον εαυτό σας όχι μόνο ειδικό αλλά και απλό γνώστη της αρχαίας ιστορίας τόσο των Κρητών όσο και των άλλων Ελλήνων.

Αρχίζω λοιπόν με απλά και προχωρώ σε ποιο σύνθετα:

α)Στην Γ' ραψωδία της Οδύσσειας ο Όμηρος μέσω του Νέστορα περιγράφει στους στίχους 291-296 την περιοχή της Γόρτυνας όπου εκεί βρίσκονται :η πόλη της Φαιστού, ο Ιαρδάνος ποταμός και ένας λεπτομερώς περιγραφόμενος βράχος. Μπορείτε να τα υποδείξετε;

β)O "Τάλως" ο περίφημος χάλκινος τριγίγαντας υπήρξε; Μήπως υπάρχει και σήμερα; Μπορείτε να τον υποδείξετε;

γ)Η Κρήτη την εποχή του Ομήρου είχε 100 πόλεις(όχι χωριά) μήπως ξέρετε που βρίσκονται και πως αυτό είναι δυνατόν;

δ)Πως εξηγείτε το γεγονός ότι ο Οδυσσέας μετά την χώρα των Κικόνων, που βρίσκεται στην Θράκη όπως μας λέει ο Ορφέας στα Αργοναυτικά, πήγε στην Κρήτη;Πως το εξηγείται αυτό;

ε)Αν όλα τα προηγούμενα τα θεωρείτε ως ανοησίες και φαντασίες τότε ποιος είναι ο ανόητος της υπόθεσης;

στ)Αν σας δηλώσω ότι οποιαδήποτε στιγμή το θελήσετε θα μπορέσω να απαντήσω, δημόσια βέβαια και όχι ιδιωτικά, σε όλες αυτές τις ερωτήσεις με αποδείξεις και άπειρα στοιχεία τι έχετε να πείτε τώρα για τις δηλώσεις σας και τις γνώσεις σας;

Κλείνοντας μια και φαντάζομαι ότι δεν θα κάνετε το λάθος να με προκαλέσετε θα σας δώσω το χρόνο να ανακαλέσετε δημόσια τις δηλώσεις σας πριν κάνω εγώ τι δικές μου. Μέχρι τότε όμως σας πληροφορώ ότι θα κοινοποιήσω το e-mail μου αυτό στα ΜΜΕ μια και δεν είναι μια μεταξύ μας διαφορά αλλά ένα θέμα που ενδιαφέρει τόσο εμάς στην Ελλάδα όσο και τον υπόλοιπο κόσμο.

Παυσανίας

Υ.Γ Θα μου επιτρέψετε να σας συστηθώ με ψευδώνυμο μια και η δημοσιότητα δεν είναι το ζητούμενο

Υ.Γ 2.Θα μπορούσα να σας ρωτήσω ακόμη που τοποθετείτε τους Μελάντιους σκοπέλους ή γιατί τα κύματα στην Κρήτη είναι βουνά ή ακόμη γιατί η διαδρομή από την Κρήτη ήταν η ιδανική κατά τον Οδυσσέα για να πάει κατ' ευθείαν στην Ιθάκη; αλλά μάλλον θα περιμένω πολύ για να απαντήσετε με αποδείξεις και όχι άναρθρες κραυγές


Επί τη ευκαιρία,μήπως μπορεί να απαντήσει η κ. υπάλληλος του ΥΠ.ΠΟ.,του οποίου προίσταται ο κ. Αντώνιος Σαμαράς,σε ποιά εποχή αναφέρεται ο "ορίτζιναλ" ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ,όταν γράφει για την Κρητικοπούλα Χρυσόθεμι την κόρη του Καρμάνορος,η οποία πρώτη νίκησε στον αγώνα μουσικής στα ΠΥΘΙΚΑ στους Δελφούς;

[5] χρόνῳ δὲ ὕστερον καὶ Πυθὼ τὴν πόλιν, οὐ Δελφοὺς μόνον ἐκάλεσαν οἱ περιοικοῦντες, καθὰ καὶ Ὁμήρῳ πεποιημένα ἐν καταλόγῳ Φωκέων ἐστίν. οἱ μὲν δὴ γενεαλογεῖν τὰ πάντα ἐθέλοντες παῖδα εἶναι Δελφοῦ Πύθην καὶ ἀπὸ τούτου βασιλεύσαντος γενέσθαι τῇ πόλει τὸ ὄνομα ἥγηνται: λόγος δὲ ὃς ἥκει τῶν ἀνθρώπων ἐς τοὺς πολλούς, τὸν ὑπὸ τοῦ Ἀπόλλωνος τοξευθέντα σήπεσθαί φησιν ἐνταῦθα, καὶ διὰ τοῦτο ὄνομα τῇ πόλει γενέσθαι Πυθώ: πύθεσθαι γὰρ δὴ τὰ σηπόμενα οἱ τότε ἔλεγον, καὶ τοῦδε ἕνεκα Ὅμηρος πεποίηκεν ὡς ἡ τῶν Σειρήνων νῆσος ἀνάπλεως ὀστῶν εἴη, ὅτι οἱ τῆς ᾠδῆς αὐτῶν ἀκούοντες ἐπύθοντο ἄνθρωποι. [6] τὸν δὲ ἀποθανόντα ὑπὸ τοῦ Ἀπόλλωνος ποιηταὶ μὲν δράκοντα εἶναι καὶ ἐπὶ τῷ μαντείῳ φύλακα ὑπὸ Γῆς τετάχθαι φασί: λέγεται δὲ καὶ ὡς Κριοῦ δυναστεύοντος ἀνδρὸς περὶ Εὔβοιαν παῖς γένοιτο ὑβριστής, καὶ ἐσύλησε μὲν τοῦ θεοῦ τὸ ἱερόν+, ἐσύλησε δὲ καὶ οἴκους ἀνδρῶν εὐδαιμόνων. ὡς δὲ ἐπεστράτευε καὶ δεύτερον, ἐνταῦθα οἱ Δελφοὶ τὸν Ἀπόλλωνα ἱκέτευον ἀμῦναί σφισι τὸν ἐπιόντα κίνδυνον: [7] καὶ ἡ Φημονόη πρόμαντις τηνικαῦτα οὖσα ἐν ἑξαμέτρῳ σφίσιν ἔχρησεν:
ἀγχοῦ δὴ βαρὺν ἰὸν ἐπ' ἀνέρι Φοῖβος ἐφήσει
σίντῃ Παρνησσοῖο: φόνου δέ ἑ Κρήσιοι ἄνδρες
χεῖρας ἁγιστεύουσι: τὸ δὲ κλέος οὔ ποτ' ὀλεῖται.

VII. ἔοικε δὲ ἐξ ἀρχῆς τὸ ἱερὸν τὸ ἐν Δελφοῖς ὑπὸ ἀνθρώπων ἐπιβεβουλεῦσθαι πλείστων ἤδη. οὗτός τε ὁ Εὐβοεὺς λῃστὴς καὶ ἔτεσιν ὕστερον τὸ ἔθνος τὸ Φλεγυῶν, ἔτι δὲ Πύῤῥος ὁ Ἀχιλλέως ἐπεχείρησεν αὐτῷ, καὶ δυνάμεως μοῖρα τῆς Ξέρξου, καὶ οἱ χρόνον τε ἐπὶ πλεῖστον καὶ μάλιστα τοῦ θεοῦ τοῖς χρήμασιν ἐπελθόντες οἱ ἐν Φωκεῦσι δυνάσται, καὶ ἡ Γαλατῶν στρατιά. ἔμελλε δὲ ἄρα οὐδὲ τῆς Νέρωνος ἐς πάντα ὀλιγωρίας ἀπειράτως ἕξειν, ὃς τὸν Ἀπόλλωνα πεντακοσίας θεῶν τε ἀναμὶξ ἀφείλετο καὶ ἀνθρώπων εἰκόνας χαλκᾶς.

[2] ἀρχαιότατον δὲ ἀγώνισμα γενέσθαι μνημονεύουσι καὶ ἐφ' ᾧ πρῶτον ἆθλα ἔθεσαν, ᾆσαι ὕμνον ἐς τὸν θεόν: καὶ ᾖσε καὶ ἐνίκησεν ᾄδων Χρυσόθεμις ἐκ Κρήτης, οὗ δὴ ὁ πατὴρ λέγεται Καρμάνωρ καθῆραι Ἀπόλλωνα. Χρυσοθέμιδος δὲ ὕστερον Φιλάμμωνά τε ᾠδῇ μνημονεύουσι νικῆσαι καὶ ἐπ' ἐκείνῳ Θάμυριν τὸν Φιλάμμωνος. Ὀρφέα δὲ σεμνολογίᾳ τῇ ἐπὶ τελεταῖς καὶ ὑπὸ φρονήματος τοῦ ἄλλου καὶ Μουσαῖον τῇ ἐς πάντα μιμήσει τοῦ Ὀρφέως οὐκ ἐθελῆσαί φασιν αὐτοὺς ἐπὶ ἀγῶνι μουσικῆς ἐξετάζεσθαι.
(Παυσανίας,Φωκικά,Λοκρών Οζόλων)