08 Αυγούστου 2009

Μετά τους "σημίτες" Μινωίτες-Κρήτες,τώρα κι άλλο κρούσμα με τους Θράκες!

Μετά την αρχαιολόγο-υπάλληλο του ΥΠ.ΠΟ και τον καθηγητή...σερβιτόρων,που προσπάθησαν να..."σημαδέψουν" τους Μινωίτες Κρήτες,τώρα εμφανίστηκαν κι άλλοι δούρειοι ίπποι!Τελικά τι ρόλο παίζουν οι..."αρχαιολόγοι";Με τι κριτήρια εισάγονται στις σχολές για σπουδές;Και το κυριότερο:ΠΟΙΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ;

ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Ή ΟΧΙ ΤΟΝ ΘΡΑΚΑ ΟΡΦΕΑ;
Από που κι ως που,αποφαίνονται ως ιστορικοί και μάλιστα με το..."αλάθητο του πάπα";
Ή μήπως που μάλλον είναι "αλλογενείς";

Οι Θράκες δεν ήσαν… Έλληνες!

Μετά τους Σκοπιανούς με τη «Μακεδονία» τους, υπάρχει κίνδυνος να έχουμε κάποιους άλλους με τη «Θράκη» τους, καθώς η ελληνική αρχαιολογική σκαπάνη ανακάλυψε ότι οι αρχαίοι Θράκες δεν ήσαν… Έλληνες, αλλά εξελληνίστηκαν!

06

Συγκεκριμένα, όπως πληροφορούμαστε από δελτίο Τύπου του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού, το Ι.Μ.Ε. στο πλαίσιο των οραμάτων του για διάσωση και διάδοση του ελληνικού πολιτισμού, πραγματοποίησε ανασκαφικές έρευνες στη θέση Χάλκα Μπουνάρ (Ηalka Bunar) στην Κεντρική Βουλγαρία (excavations.ime.gr).

Η ανασκαφή πραγματοποιήθηκε κατόπιν σύναψης πενταετούς συμφωνίας με την Ακαδημία Επιστημών της Σόφιας και ειδικότερα με το Αρχαιολογικό Ινστιτούτο της (ΝΑΙΜ-BAS) και είχε στόχο τη μελέτη της περιοχής στην οποία κατά την αρχαιότητα εξαπλώνονταν οι Οδρύσαι Θράκες.

Στην ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι «οι έρευνες και οι ανασκαφικές εργασίες πραγματοποιήθηκαν από αποστολή του Ι.Μ.Ε. με επικεφαλής τον προϊστάμενο του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας δρ. Αθανάσιο Σίδερη και διήρκησαν από τις 15 Ιουνίου έως τις 30 Ιουλίου» και σημειώνεται:

«Τα πορίσματα των ερευνών φώτισαν μια ακόμα πλευρά των σχέσεων των αρχαίων Ελλήνων και των Οδρυσών Θρακών, τον πλέον εξελληνισμένο από τους γειτονικούς λαούς των Ελλήνων, πέρα από τις ήδη γνωστές αποικίες στα παράλια του Εύξεινου Πόντου».

Δηλαδή, για να έχουν σχέσεις οι Οδρύσαι Θράκες με τους αρχαίους Έλληνες, άρα δεν ήσαν Έλληνες! Πόσο μάλλον αν θεωρούνται και εξελληνισμένο φύλο…

Άξιο το έργο του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού και μεγάλη η προσφορά του στο Έθνος, αλλά αυτό το περί Θράκης, σε μία εποχή που έχουμε τα περί Μακεδονίας, ίσως δημιουργήσει κάποιες κακοήθεις και ανιστόρητες αμφισβητήσεις…

ΠΗΓΗ

ΕΛΛΑΣ

1 σχόλιο:

  1. Μα τα ίδια λέει και ο Θουκυδίδης:


    Θουκυδίδου Ιστορίαι (Μετάφραση Ελ. Βενιζέλου) Βιβλίον Α'.3

    Την αδυναμίαν, άλλωστε, των παλαιών καιρών μου φαίνεται ότι αποδεικνύει και το γεγονός προ πάντων ότι πριν από τα Τρωικά τίποτε δεν επεχείρησεν από κοινού η Ελλάς. Νομίζω μάλιστα ότι το όνομα αυτό ούτε είχε δοθή ακόμη εις όλην την χώραν, ούτε καν υπήρχε προ του Έλληνος, υιού του Δευκαλίωνος, αλλά τα διάφορα φύλα, και εις μεγαλυτέραν έκτασιν το Πελασγικόν, έδιδαν το όνομά των εις τα υπ' αυτών κατοικούμενα διαμερίσματα. Αλλ' από την εποχήν που ο Έλλην και οι υιοί του απέβησαν ισχυροί εις την Φθιώτιδα, και την βοήθειάν των επεκαλούντο οι κάτοικοι των άλλων πόλεων, τα διάφορα φύλα, συνεπεία της επικοινωνίας αυτής, ωνομάζοντο ήδη επί μάλλον και μάλλον Έλληνες, μολονότι πολύς επέρασε καιρός πριν το όνομα τούτο ημπορέση να επικράτηση γενικώς. ,Την καλυτέραν απόδειξιν παρέχει ο Όμηρος. Διότι, μολονότι έζησε πολύ ύστερον και από τα Τρωικά, πουθενά δεν ωνόμασε με το όνομα αυτό όλους, ούτε άλλους εκτός εκείνων που ηκολούθησαν τον Αχιλλέα από την Φθιώτιδα, οι οποίοι ήσαν και οι πρώτοι Έλληνες, αλλ' αποκαλεί αυτούς εις τα ποιήματά του γενικώς Δαναούς και Αργείους και Αχαιούς. Ούτε βαρβάρους, άλλωστε, μνημονεύει διά τον λόγον, ως νομίζω, ότι ούτε οι Έλληνες είχαν ακόμη διακριθή διά κοινού αντιθέτου ονόματος. Οπωσδήποτε τα διάφορα ελληνικά φύλα, επί των οποίων το όνομα των Ελλήνων, λόγω κοινότητος της γλώσσης, εξηπλώνετο διαδοχικώς από μίαν περιφέρειαν εις άλλην, έως ότου επεξετάθη ακολούθως επί του συνόλου των, δεν έκαμαν καμμίαν κοινήν επιχείρησιν πριν από τα Τρωικά, ένεκα αδυναμίας καιελλείψεως αμοιβαίας επικοινωνίας. Άλλωστε, και την εκστρατείαν ακόμη κατά της Τροίας τότε μόνον επεχείρησαν από κοινού, όταν είχαν ήδη αποκτήσει αξιόλογον εμπειρίαν της θαλάσσης.


    Φιλικά
    Εωσφόρος Ιαπετίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή