24 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΤΟ “ΚΡΑΤΕΙΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ” ΤΧΣ & ΜΥΝΗΣΕΙΣ



ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: ΤΟ “ΚΡΑΤΕΙΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ”
ΤΧΣ & ΜΥΝΗΣΕΙΣ 
Αρτέμης Σώρρας : ….Έχουν πάρα πολλά Φ.Ε.Κ. στον τρόπο που θα λειτουργήσει το Τ.Χ.Σ. και από την δολιότητά του ώστε να κατασκευαστεί το 2010 που δεν υπήρχε η ανάγκη του Τ.Χ.Σ. και δεν είχαμε μπει καν ακόμα στο μνημόνιο. Κατόπιν τούτου έχουμε φράσει στο σημείο ένας μεγάλος αριθμός δικηγόρων δικός, μας συν-Ελλήνων που μπράβο στα παλικάρια αυτά,τουλάχιστον έχω πει ότι οι δικηγόροι στην Ελλάδα είναι απέναντι και οι οικονομολόγοι, υπάρχουνε λοιπόν πάρα πολλοί συν-Έλληνες οι οποίοι βοηθήσαν σε αυτήν την προσπάθεια να συνταχτούν όλα αυτά τα έγγραφα όλο αυτόν τον καιρό με πάρα πολλές ματιές προσεχτικές στο πως θα κατατεθούν στις εισαγγελίες ώστε να μην καταπέσει αυτή η μήνυση, και είναι η μήνυση τώρα που θα κάνουν όλοι οι συν-Έλληνες σε όλα τα πρωτοδικεία και στρατηγικά είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε όλοι ότι αυτές οι μηνύσεις θα πρέπει να γίνουνε από συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων να υποστηριχτούν πάρα πολύ καλά, ώστε σε αυτή την μεγάλη μάχη της Ελλάδας και του Ελληνισμού, και όλο αυτό που μαστίζει όλη την Ελλάδα και τέτοιες ώρες δηλαδή της οικονομίας μας, θα πρέπει να είναι όλοι προσεχτικοί και να διαφυλάξουν αυτές οι μηνύσεις να φτάσουν μέχρι το τέλος για να πιέσουμε όλο αυτό το καθεστώς στην Ελλάδα, το δυναστευτικό και να τελειώνει, με αυτήν την διαδικασία. Ένα μεγάλο κομμάτι είναι αυτό.

Ο ΧΡΟΝΟΣ, Ο ΧΩΡΟΣ & Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Στρατηγικά, εγώ ξέρετε είμαι πάρα πολλά χρόνια στον πόλεμο, αλλά ακούω πολλές φορές από πολλούς συν-Έλληνες, κουραστήκαμε , είναι πολύς ο καιρός, κύριοι δεν ξέρω τι εννοείτε είναι πολύς ο καιρός. Εάν κάποιοι συν-Έλληνές μου δικοί μου είτε μακρινοί μου που οι ημερομηνίες ακούγονται και από μακρινά άτομα. Ναι μεν συν-Έλληνες αλλά από μακριά από τις ομάδες μου, τις ημερομηνίες δεν τις έχουμε δώσει εμείς, και είπα και κάποια στιγμή ότι ο χρόνος δεν μας ανήκει. Ο χρόνος είναι ο εχθρός μας. Ναι είπα την λέξη ότι είναι κρόνιος και ακόμα λέω ότι είναι. Άλλωστε ας συνταχτούμε στον χώρο και ας μην καθόμαστε να πολεμούμε με τον χρόνο. Ήδη πολεμάμε με τον χρόνο. Ήδη δηλαδή ο εχθρός μας ο τεράστιος είναι ο χρόνος. Άρα στο χώρο έχει σημασία το πότε θα αφυπνιστούνε οι Έλληνες. Οι ημερομηνίες έχουν να κάνουν με τις εξελίξεις των πραγμάτων, δηλαδή το πώς εξελίσσονται τα πράγματα υπάρχει μία στρατηγική που κάποιοι συν-Έλληνες μας, σύμφωνα με την στρατηγική που έχουμε και στην παγκόσμια σκηνή και στην γεωπολιτική μας αλλά και στην οικονομική και αυτή που ακολουθεί ο πλανήτης, ή που εμείς πιέζουμε και αυτοί διαμορφώνουν, άρα ξανά διαμορφώνουμε εμείς. Υπάρχουνε κάποιες ημερομηνίες, αλλά οι παλιές ημερομηνίες δεν ακολουθούν τις καινούριες διότι υπάρχουν εξελίξεις και έχω ξανά πει ότι όλο αυτό το περιβάλλον είναι ρευστό. Δεν είναι μία περπατημένη, δεν έχει ξαναγίνει ποτέ κάτι τέτοιο, αλλά ακόμα θα πρέπει να καταλάβετε αλλά ούτε και οι αποστάτες έχουν ξανά αντιμετωπίσει έως τώρα ποτέ κάτι τέτοιο. Ήτανε εκτός της ατζέντας τους, δεν υπήρχε ποτέ στα σχέδιά τους. Ούτε το μέγεθος ούτε η δυνατότητα αλλά ούτε η εγκυρότητα οπότε τώρα και αυτοί αντιμετωπίζουν τώρα μία κατάσταση πρωτόγνωρη. Εμείς αντιμετωπίζουμε μία κατάσταση την οποία δεν την έχουμε ξανά περπατήσει, ξέρουμε τις δυνατότητες ξέρουμε τις αντοχές μας ξέρουμε τις δικές τους αλλά συνεχίζεται μία τεράστια μάχη και στον πλανήτη και στην Ελλάδα και σε πολλές χώρες, όπου πιέζουν αυτοί εμάς και εμείς πιέζουμε αυτούς. Αυτό όμως θα πρέπει να μπουν πάρα πολλοί άνθρωποι στην θέση τους να μην κουνιούνται καθόλου να μην πάνε ούτε ένα μέτρο πίσω και κάποια στιγμή όλοι οι συν-Έλληνες να καταλάβουν αυτό που έχω πει. Γιατί αν με παρακολουθήσετε σωστά θα δείτε ότι τα έχω πει ακριβώς όλα απλά κάποια λόγια περνάνε στο ντούκου. Αυτό όμως που έχω πει είναι ότι η ώρα της απόβασης είναι των Ελλήνων και μόνο των Ελλήνων. Δεν εξαρτάται από εμένα ούτε από την END ούτε από κανέναν.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΩΡΙΜΑΝΣΗΣ

Ένα μεγάλο κομμάτι που δεν θα πω ότι το έχουμε αντιμετωπίσει, θα πω ότι υπάρχει μέσα μας, το οποίο έπρεπε να συμβεί. Οτιδήποτε συμβαίνει, ακόμα και άσχημο, που βλέπουν οι συν-Έλληνες αντιλαμβάνονται ότι αυτό είναι άσχημο ή ότι είναι κακό για την οργάνωση των Ελλήνων. Όχι κύριοι κάνετε λάθος, θα σας πω ότι έτσι ωριμάζετε. Έτσι αντιλαμβανόμαστε όλοι είτε καλώς είτε κακώς έγινε, τι πρέπει να κοπεί, τι πρέπει να διορθωθεί και πως πρέπει να κινηθεί παρακάτω. Δεν υπάρχει κάτι λάθος μέχρι τώρα. Ότι λάθος έχει συμβεί, δεν θα πω ότι υπάρχει λάθος τελικά, δεν υπάρχει κανένα λάθος, αυτό όμως που υπάρχει είναι μία οργάνωση από όλους τους συν-Έλληνες ο κάθε ένας με τον δικό του τρόπο. Στο οποίο θα πω εύγε. Εγώ πραγματικά είμαι τεράστια αισιόδοξος και μπορώ να πω ότι είμαι όχι πολύ ευχαριστημένος αλλά είναι τιμή μου ο τρόπος που λειτουργούν. Κάποια πράγματα που νομίζουν κάποιοι ότι δεν λειτούργησαν σωστά, θα πω ότι ναι, έχουν σωστά λειτουργήσει άρα μην απορείτε. Έπρεπε να γίνουν όλα αυτά τα πράγματα για να μαζευτούμε άμα το θέλετε καλύτερα και να καταλάβουμε τις έννοιες των λέξεων. Μέχρι τώρα λοιπόν έχουν γίνει πάρα πολλές κινήσεις, έχει ανέβει πάρα πολύ όλος ο κόσμος, έχουμε χιλιάδες στρατιώτες του Ελληνισμού, αυτό θα το πω, έτσι θα το πω. Εγώ προσωπικά είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος, σίγουρα κάποιοι άνθρωποι τους αρέσουν κάποια λεγόμενα κάποιων, κάποιων άλλων δεν τους αρέσουν, υπάρχει ένας ανταγωνισμός μέσα από τις ομάδες και από τα άτομα των ομάδων. Αυτό που έχω να πω σε όλους τους συν-Έλληνες είναι ότι κανένας δεν είναι αφεντικό του άλλου. Έχουμε ξαναπεί ότι η ισότητα δεν έχει καμία σχέση με την ταύτιση. Αυτό ας το καταλάβουν. Έχω πει ότι όλα μας τα αδέρφια είναι ίσα αλλά δεν είναι ίδια αυτό συνεχίζουμε και το λέμε και με αυτό θα πορευτούμε μέχρι το τέλος.

ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ

Είναι πολύ σημαντικό, σε τέτοιες ώρες που είμαστε μέσα στον Σεπτέμβρη, και εγώ ποτέ δεν έχω πει ημερομηνίες και ούτε πρόκειται να πω. Οι ημερομηνίες θα εξαρτιόνται πάντα από σας συν-Έλληνες και όχι από εμένα. Οτιδήποτε πρέπει να γίνει στην ώρα του από εμάς, από τον Σώρρα και την E.N.D. θα γίνει στην ώρα του. Στρατηγικά θα το κρίνουμε εμείς πότε πρέπει να γίνει. Κανένας δεν μπορεί να μας πει, μπορεί να μας πει γιατί δεν το κάνατε, αλλά στρατηγικά εμείς ξέρουμε καλύτερα, θεωρώ τουλάχιστον, έτσι όπως ζούμε εμείς τα πράγματα έτσι όπως τα βιώνουμε τα πράγματα, με την εμπειρία που έχω αν το θέλετε στην παγκόσμια σκηνή, στο πολιτικό σύστημα της χώρας. Εγώ το βιώνω στο πετσί μου το πολιτικό σύστημα. Το βιώνω κάθε μέρα, τις πιέσεις που δέχομαι από χιλιάδες αξιωματούχους, μηχανισμούς, παρά-μηχανισμούς, παραπολιτικούς και χιλιάδες πράγματα. Αντιλαμβάνομαι τελείως διαφορετικά τα πράγματα και από τότε που ήρθαμε και πως ήταν τα πράγματα στην Ελλάδα που στήσαμε όλα τα οικονομικά εργαλεία με τον τρόπο που τα στήσαμε άμα το θέλετε. Έχουνε γίνει πολλά πράγματα που οι συν-Έλληνες μπορεί να μην τα αντιλαμβάνονται όλοι πως έχουν γίνει. Όπως για παράδειγμα, το ότι δεν έχει πτωχεύσει η Ελλάδα μπορείτε να λέτε ότι θέλετε, εμείς ξέρουμε την αλήθεια, πως και γιατί δεν πτώχευσε η Ελλάδα. Είναι πολύ συγκεκριμένα όλα τα οικονομικά εργαλεία. Πως τα στήσαμε, πως ήρθαμε, πότε ήρθαμε, πως το κάναμε, τι είχε μεσολαβήσει πριν.

ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Όπως είχαμε τοποθετηθεί για την Τραπεζα της Ανατολής με όλες τις απάτες που είχανε κάνει με όλη την διαδικασία που είχανε χτίσει, με την τράπεζα να συνεχίζει να λειτουτγεί, να είναι ανοιχτή, κι ας ακούγεται στον αέρα έτσι, αλλά οι μεγάλες δυνάμεις και οι επικυρίαρχοι έχουν πάρει τα μηνύματά τους και καταλαβαίνουν τι έχει γίνει και μέχρι που θα φτάσει. Πως ήρθαν τα 600, ποια ώρα ήρθαν τα 600, πως πιστοποιήθηκαν τα 600, τι είπαν, πως προσπάθησαν να τα σπάσουν, να τα πετάξουν, να μην υπάρχουν, να τα σκοτώσουν, να διαλύσουν εμάς να μας λασπώσουν. Με ποιο τρόπο το έκαναν, ποιοι ήταν οι μηχανισμοί, πως ήρθαν μετά τα παγκόσμια ταμεία, και τι σημαίνει παγκόσμια ταμεία, και τι δουλειά έχουμε εμείς με τα παγκόσμια ταμεία και γιατί τα χρειαζόμαστε και τι μηχανισμοί είμαστε εμείς. Όλο αυτό λοιπόν το σκηνικό είναι πολύ καλά στημένο, έχει πολεμηθεί πάρα πολύ άρα έχει αφήσει μία τεράστια κληρονομιά σε όλο τον Ελληνικό λαό, τεράστια κληρονομιά.

ΜΕΤΟΧΕΣ & ΦΟΡΟΣ

Κύριοι δεν κινδυνεύετε πουθενά, κύριοι καταλαβαίνετε τι έχετε στα χέρια σας ; Κύριοι έχετε μια μετοχή της Ανατολής η οποία είναι πιστοποιημένη με φόρο στο όνομά μου και στον οργανισμό που σημαίνει ότι εγώ είμαι ένας Ελληνικός λαός, το οποίες τις έχουμε καταθέσει τις τέσσερις μετοχές για τον Ελληνικό λαό. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να το κατανοήσετε, όχι να το ακούσετε να το αντιληφθείτε και να αφυπνιστείτε. Το ανώτατο όργανο του κράτους που λέγεται Βουλή, έχει κάνει κοινοβουλευτικό έλεγχο, και για την μετοχή αλλά και το ποσό της μετοχής αλλά και για τον φόρο. Άρα είναι πιστοποιημένα όλα, δεν χρειάζεται δικαστήριο από δω και πέρα. Να πας σε έναν εισαγγελέα ή σε έναν δικαστή και να του πεις: « πες μου ότι κάνει τόσο», αφού στο είπε η Ελληνική Βουλή, τι θα σου πει ο Εισαγγελέας ; Μετά έχει πιστοποιηθεί ο φόρος, άρα την στιγμή που θα πάρουν τον φόρο, δηλαδή αν αύριο η εφορία που είναι υποχρεωμένη να τον εισπράξει, που η ίδια η εφορία και το υπουργείο οικονομικών έχει υπογράψει τον φόρο πόσος είναι και ότι πρέπει να μου τον πάρει με νόμο του κράτους που εγώ έκανα μήνυση στο Σ.Δ.Ο.Ε. , παρακαλώ όπως ορίζει ο Ελληνικός νόμος, πάρτε το φόρο όπως υποχρεούστε να το κάνετε με δύο τρόπους ή να μου κατάσχετε τμήμα της μετοχής ή να μου επιτρέψετε να σας κάνω εκχώρηση του φόρου. Σε αυτήν την περίπτωση θέλω να καταλάβετε και όπως είναι δομημένη όλη η παγκόσμια οικονομία, και η Ελληνική οικονομία, και εμείς που είμαστε μέσα σε αυτή, με το που εισπραχτεί ο φόρος από την μετοχή της Ανατολής όπου οι τέσσερις μετοχές είναι 2 τρις 775 δις και συγχωρήστε με, δεν ξέρω τα υπόλοιπα΄, αμέσως έχεις την δυνατότητα να κόψεις, είναι αξιόγραφα καταρχάς, την ώρα που είναι πιστοποιημένο από την Βουλή, έχεις κερδίσει απόφαση δικαστηρίου η οποία είναι αμετάκλητη, η οποία σε κάνει, ακριβώς, νόμιμο, αδιαφιλονίκητο κάτοχο των μετοχών με τα ίδια δικαιώματα της Εθνικής της τράπεζας του Rothschild του δυνάστη μου, άρα έχω τα ίδια δικαιώματα σε αυτό το αξιόγραφο. Είναι πιστοποιημένος ο φόρος, είναι πιστοποιημένα από την Βουλή σου. Αυτόματα βάση του Ελληνικού και του παγκόσμιου νόμου οικονομίας η μετοχή της Ανατολής μπορεί να κοπεί ομόλογο σαν να κόβει κράτος αν δεν το ξέρετε. Αν αύριο λοιπόν εισπραχθεί ο φόρος θα μπορούσε να κοπεί η μετοχή της Ανατολής από το ίδιο μας το κράτος ομόλογο και να βγει με ΑΑΑ PLUS και να παίξει όπου θέλει, σε όλα τα χρηματιστήρια. Όταν λέω να παίξει εννοώ εκτός από το να πάρεις χρήματα, μπορείς να τρέξεις σε ένα παγκόσμιο παιχνίδι αυτό που κάνουν τα παλιόπαιδα και κερδίζουμε λοιπόν, και σαν κράτος να είμαστε ένα κυρίαρχο μεγάλο πλούσια οικονομικά κράτος. Αλλά το πρόβλημα ξέρετε που είναι ; δεν είναι στο οικονομικό.

ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ

Βέβαια μιλάμε τώρα για οικονομική κατοχή, γιατί η πνευματική κατοχή δεν υπάρχει; Κοιτάμε τελικά να απελευθερωθούμε οικονομικά αλλά δεν έχουμε ελευθερωθεί πνευματικά; Εγώ βλέπω μέσα στους συν-Έλληνές μου, οι πιο πολλές συζητήσεις να είναι για τις θρησκείες. Μα, μας έχουνε σκλαβώσει πνευματικά και σαφώς ήρθε λοιπόν και το χρήμα. Φτάσαμε λοιπόν σε σημείο να συζητάμε, πόσο κάνει ο πνευματισμός; πόσο κάνει η πνευματικότητα; πόσο κάνει ο καθηγητής; είναι καλός καθηγητής; θα πάρει 500 χιλιάρικα, είναι πιο καλός; θα πάρει 600. Φτάσαμε βρε παιδιά το πνευματικό κομμάτι να το βγάλουμε με χρήματα; βάλαμε την ύλη με το πνεύμα και τελικά κοστολογήσαμε το πνεύμα; Αυτό λοιπόν είναι όλος ο αφανισμός μας, θα πρέπει να απελευθερωθούμε πνευματικά, να το καταλάβετε. Όλες οι συζητήσεις και οι τσακωμοί έχουν να κάνουν είτε με το κομματικό είτε με το θρησκευτικό. Θρησκευτικό, είπα, υπάρχουν 6500 χιλιάδες κομμάτια απέτυχαν. Και επειδή απέτυχαν όλα τα παιδιά του πλανήτη που κατασκευάζαν τις θρησκείες τους βλέπετε ότι φτιάξαν μία παγκόσμια θρησκεία και πάνε και προσεύχονται στην μπάλα , στην ΑΣΤΑΝΑ, δηλαδή στο Σατανά, το βλέπετε. Βλέπετε μέσα στον κόσμο, στην κοινωνία την δικιά μας, αλλά και στην Γαλλία αλλά και στην Αγγλία να μην ξέρει κανένας όχι τι να πιστέψει, απλά έχει να κάνει πάλι με οικονομικό κομμάτι, που τον συμφέρει να είναι. Τον συμφέρει να είναι στους Μουσουλμάνους; τον συμφέρει να είναι στους Χριστιανούς; στους Προτεστάντες; στους ΓΟΧ; που στους Ιεχωβάδες; στους Βαπτιστές; στους Χιλιαστές; μα σας παρακαλώ, είναι δυνατόν αυτός ο κόσμος να χρειαστεί να διαιρεθεί με ταμπέλες; πάλι με οικονομικό κομμάτι. Θα πρέπει να έχουμε την πνευματική μας απελευθέρωση και θα δείτε ότι η οικονομική απελευθέρωση θα είναι μέσα από την πνευματική.

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Έχει να κάνει και με ένα μεγάλο κομμάτι διαχείρισης σήμερα, όσον αφορά την κατάσταση που βιώνουμε στην Ελλάδα. Είμαστε μέσα στον Σεπτέμβρη του ’14. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να καταλάβουν οι Έλληνες ότι δεν γίνεται να κάνουμε συνέλευση, μία τεράστια λέξη. Εγώ θα σας πω κάτι, έχουνε τεράστιες λέξεις τεράστια σημασία αυτές οι λέξεις και σήμερα οι Έλληνες ή τουλάχιστον οι επικυρίαρχοι των Ελλήνων αυτές τις λέξεις τις έχουνε καταργήσει όπως για παράδειγμα η συνέλευση είναι μία τεράστια λέξη. Αυτή την λέξη την χρησιμοποιούνε σήμερα μόνο ίσοι προς ίσο για να αποφασίσουν τι θα κάνουνε. Κύριοι ξέρετε τι είναι η συνέλευση; Είναι η έλευση όλων μαζί. Μπορείτε να καταλάβετε ότι…. Ή να την κατεβάζεις τόσο χαμηλά τις φούσκες και τους φελλούς τους σηκώσανε ψηλά, δώσανε πτυχία, μιλάνε για επιστήμη και δεν υπάρχει.

Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

Εγώ προσωπικά δηλώνω σήμερα σε σας και αποδείξτε μου, δεν υπάρχει κανένας επιστήμονας, δεν υπάρχει επιστήμονας ο οποίος αυτήν τη στιγμή να κάνει την δουλειά του και δεν τον θεωρώ επιστήμονα και τον έχουνε κάνει υπάλληλο. Υπάρχει ο επιστήμονας τώρα στον ΕΦΕΤ ο οποίος όμως βλέπει το προϊόν, το οποίο το προϊόν έχει 14 ή 15 Ε (Συντηριτικά) καρκινογόνα ακόμα και ραδιενεργά, αλλά ο οργανισμός ο Γερμανικός ή ο Αμερικάνικος ή ένας άλλος οργανισμός ο οποίος δεν είναι καν επιστημονικός είναι απλά των επικυρίαρχων. Έρχεται και λέει πόσα Ε και πόση ραδιενέργεια επιτρέπεται στο προϊόν; άρα λοιπόν αυτός ο επιστήμονας δεν έχει άποψη; Άρα λοιπόν έρχεται ένας επιστήμονας και λέει άρα αφού έχει 7 Ε και τόσα γραμμάρια καρκίνου το κάθε Ε, άρα επιτρέπεται, άρα έρχεται αυτός ο χημικός που δουλεύει στον ΕΦΕΤ που εμείς νομίζουμε ότι είναι οι επιστήμονες που θα μας σώσουνε και που αυτοί μας προστατεύουνε, να μην υπάρχει επιστήμονας να υπάρχει ένας απλός υπάλληλος. Όταν το προϊόν έχει βάση του χημείου τόσα Ε, και τόσο καρκίνο, και τόσο χολέρα, και τόσο μούχλα, επιτρέπεται, και τόσο αλουμίνιο, και τόσο βάριο. Δηλαδή φτάσαμε να μιλάμε ότι η ραδιενέργεια ο υδράργυρος, και όλα αυτά τα καταστροφικά καρκινομένα πράγματα στην διατροφή μας επιτρέπονται. Άρα, αφού επιτρέπονται, ναι να περάσει. Αντιλαμβάνεστε κύριοι ότι δεν υπάρχει καν επιστήμη; Διαλύσανε τα πάντα, δεν έχουμε επιστήμονες. Εκείνο που μπορούμε να πούμε όμως είναι το εξής, θα πρέπει όλη αυτήν την δυναστεία της επιστήμης, των νόμων, του συντάγματος, των πολιτικών, των θρησκειών, να απαλλαγούμε από αυτά, να απελευθερωθούμε πνευματικά να καταλάβουμε ποιοι είμαστε, να δοξάσουμε τον άνθρωπο ρε παιδιά. Όχι τον υλιστή άνθρωπο γιατί ο άνθρωπος δεν είναι μόνο υλιστής, δεν είμαστε μόνο αυτό το σαρκίο που τρώει αφοδεύει και τελικά πεθαίνει. Δεν είναι αυτό άνθρωπος, ο άνθρωπος είναι πολύ συγκεκριμένος, είναι το σύμπαν το ίδιο. Αν δεν το καταλάβετε και να απελευθερωθούμε δεν θα μπορέσουμε ποτέ όχι οικονομικά αλλά μόνο να αφανιστούμε γιατί σήμερα θα αφανίσουν την ύλη γιατί έχει χαθεί ο πνευματισμός τουλάχιστον στο ανθρώπινο κομμάτι.

ΔΗΜΟ ΚΡΑΤΕΙΝ

Όλοι οι Έλληνες αυτήν την στιγμή, έχουμε πολεμήσει με πολλούς συν-Έλληνες και είμαστε σε ένα μεταίχμιο αγαπητοί συν-Έλληνες, θα πρέπει να είμαστε προσεχτικοί. Εγώ δεν θα πω δεν έχουμε οργάνωση, άλλωστε είμαστε σε μια δημοκρατία. Η δημοκρατία είναι το κρατείν το δήμο. Αν δεν έχεις όμως δημότες δεν ξέρω τι δήμο έχεις. Είναι σαν τον βασιλιά ο οποίος αν δεν έχει οπαδούς τότε δεν είναι βασιλιάς, έχει τον τίτλο αλλά δεν είναι βασιλιάς. Έχουμε τέτοιους βασιλιάδες σ’ αυτήν την γη, τουλάχιστον εγώ γνωρίζω. Άρα λοιπόν αγαπητοί μου πρέπει να δώσουμε πολύ μεγάλη σημασία στους δήμους, όχι στους δημάρχους, στους δήμους. Οι δήμοι είναι το σύνολο των πολιτών συγκεκριμένης γεωγραφικής τοποθεσίας. Η Ελλάδα μας έχει 325 δήμους, εγώ θα σας πω ότι μέχρι τώρα τα πήγατε άψογα, τώρα όμως από δω και πέρα θα πρέπει να είμαστε πολύ συγκροτημένοι γιατί περνάμε στον Οκτώβρη και θα περάσουμε στον Νοέμβρη και από σας θα εξαρτηθεί πότε θα μας δώσετε το μήνυμα το μεγάλο της καρδίας σας, της συνέλευσης. Για να γίνει αγαπητοί μου συν-Έλληνες η συνέλευση θα πρέπει να έχουμε ένωση και συνένωση αλλιώς δεν μπορώ να έχω συνέλευση. Είναι πολύ συγκεκριμένα αυτά που σας λέω. Σήμερα η ένωση θα έρθει μέσα από τους δήμους. Στην Ελληνική μας δημοκρατία, και τουλάχιστον εμείς έτσι όπως αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα της συνένωσης δεν επιτρέπεται να υπάρχει καμία υπέρ-ομάδα που να είναι πάνω από κάποιες ομάδες πολιτών. Η βάση είναι ότι όλοι οι δήμοι θα πρέπει να ανοίξουνε πυρήνες να κατανοήσουν αυτά που λέμε, να κατανοήσουμε αυτό που θέλουμε και θέλουν και αυτοί και να αντιληφθούνε ακριβώς τις βάσεις της δημοκρατίας. Σήμερα λοιπόν όλοι οι δήμο της Ελλάδος μπορούν να έχουνε πυρήνες, να φτιάξουν τις ομάδες τους, και όταν χρειαστεί η Πελοπόννησος σαν γεωγραφικό διαμέρισμα να έχει αντιπροσώπους. Τι μεγάλη λέξη πάλι ο αντιπρόσωπος, αντί του προσώπου μου, δηλαδή αντί εμού, όταν είναι ένας αντιπρόσωπος του σήμερα όταν την ακούνε ακριβώς στην κοινωνία αυτήν την λέξη νομίζουν ότι είναι, κάποιος που θα πουλάει ρούχα, είναι από αυτούς που θα γυρίζουν στα μαγαζιά, τεράστια λέξη ο αντιπρόσωπος, αντί εμού. Σήμερα αγαπητοί μου συν-Έλληνες αυτοί που είναι στην Βουλή είναι αντί εσού; Μπορείτε να καταλάβετε τι μεγάλη λέξη είναι; αντιπρόσωποι λέγονται οι άνθρωποι. Μπορείτε να καταλάβετε ότι αυτοί οι άνθρωποι αντιπροσωπεύουν εμάς; Πέστε μου έναν μέσα στην Βουλή που αντιπροσωπεύει εμένα, εσάς. Πόσα μεγάλα λάθη κάναμε συν-Έλληνες, δεν μπορούμε να ξανά κάνουμε τέτοια λάθη, δεν θα έχουμε την δυνατότητα, θα έχουμε χαθεί. Έχει μεγάλη σημασία να καταλάβετε όλοι ότι οι δήμοι θα πρέπει, αν ένας δήμος, δημοτικό διαμέρισμα, ξανά λέω που έχει ανθρώπους πολίτες Έλληνες, και όχι ο δήμαρχος με την δημοτική του αρχή, καμία σχέση, θα πρέπει να έχει τον πυρήνα του, να ξέρει καλά τι λέει, να ξέρει τι θέλει, να έχει τα εργαλεία του, να έχει την θέλησή του, θα βοηθήσει τους όμορους δήμους, δεν θα είναι το αφεντικό του όμορου δήμου. Όλοι μαζί μετά οι δήμοι στο κάθε δημοτικό διαμέρισμα θα εκλέξουν αγαπητοί μου με δημοκρατική διαδικασία τον αντιπρόσωπό τους σε μία κεντρική σκηνή Ελληνική, που θα εκπροσωπήσει το διαμέρισμα το γεωγραφικό της Πελοποννήσου ή της Στερεάς Ελλάδας ή της Κρήτης ή της Θράκης ή της Ηπείρου. Αντιλαμβάνεστε ότι έτσι θα έρθει η συνένωση; Στην βάση της Ελλάδας εκεί που είναι οι δήμοι θα πρέπει να έχουμε πυρήνες και να εργάζονται με σθένος και να κάνουν τα μέγιστα όλοι οι συν-Έλληνες. Να γνωριστούνε οι ομάδες των δήμων μεταξύ τους έτσι ώστε να δυναμώσει και να φουντώσει όλη η Ελλάδα από την βάση. Αλλιώς η συνένωση δεν μπορεί να γίνει και η συνένωση είναι στα χέρια σας και στα χέρια μου. Άρα εμείς είμαστε όλοι μηχανισμοί πανέτοιμοι περιμένουμε το σύνθημα, γιατί από την πρώτη μέρα που βγήκα είπα δεν έχω κόμμα, δεν έχω δόγμα, δεν έχω χρώμα, και ως και σήμερα το λέω. Όμως Ελληνική συνέλευση έχω και θα κάνω και υπάρχει μία. Δεν υπάρχει κόμμα, δεν υπάρχει χρώμα, δεν υπάρχει τίποτα.

ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ

Η ένωση όλων των Ελλήνων, στην μεγάλη συνέλευση, στην έλευση που θέλετε όλοι και που θέλουμε ναι είμαι παρόν. Αυτό είναι πολύ συγκεκριμένο και πρέπει να το καταλάβετε δεν μπορεί να έρθει η συνέλευση αν δεν έχουμε συνένωση, και η συνένωση θα πρέπει να γίνει μέσα από τους δήμους. Δεν μπορείτε να έχετε αντιπροσώπους δικούς μου. Δεν έχω βάλει πουθενά αντιπροσώπους. Πρέπει να καταλάβετε όμως ότι όλη η Ελλάδα είστε E.N.D., ένα και με την E.N.D., ένα και με τον Σώρρα. Δεν χρειάζεται να έχουμε μεσολαβητές ανάμεσά μας, οι αντιπρόσωποί σας θα είναι εκλεγμένοι από σας. Αυτή είναι δημοκρατία, γιατί η δημοκρατία είναι το κρατείν το δήμο. Ποιος μωρέ θα κρατήσει τον δήμο; αυτόν που θα σας βάλουμε εμείς; ποιοι είμαστε εμείς να σας τον βάλουμε; Εσείς θα βγάλετε τον καλύτερο από το αξιακό σας σύστημα, αυτόν που θέλετε να σας αντιπροσωπεύσει. Που σήμερα όλοι σας οι αντιπρόσωποι σ΄ όλα τα σωματεία, σ΄ όλα τα νοσοκομεία, σε όλα τα αξιώματα, στα πολιτικά, στα ηγετικά, στα θρησκευτικά, δεν τον έχετε βγάλει εσείς. Σας τον έχουνε καρφώσει οι επικυρίαρχοι Χαζαρομογγόλοι, θα πρέπει αυτό να το καταλάβετε. Ε, αυτό θα πρέπει να κόψουμε θα το κόψουμε με την αληθινή διαδικασία, με την διαδικασία που μπορούμε να κάνουμε, γιατί αυτή είναι η ανατροπή, αυτή είναι η αλλαγή, αυτή είναι η παλιγενεσία, αυτή είναι η συνένωση, και θα έρθει μέσα από την ένωση. Είμαστε κάθετοι σε αυτά τα κομμάτια.

AΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΟ SORRASFM SORRASTV 19.9.2014
ΜΕΡΟΣ Α’
https://www.youtube.com/watch?v=53ws6OT7rtM
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΒΙΚΥ ΔΡΟΣΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΕΙ-ΕΝD ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ

Ei-End Μνημοσυνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου