27 Ιανουαρίου 2009

ΟΤΣΑΛΑΝ ΓΙΑ ΙΣΡΑΗΛ:"Αυτοί χρησιμοποίησαν τον χριστιανισμό, χρησιμοποίησαν το ισλάμ, ακόμα και τον ινδουισμό".

http://strategy-geopolitics.blogspot.com/2009/01/blog-post_689.html

Αμπντουλλάχ Οτζαλάν: Τα τελευταία λόγια μου προς τους Κούρδους


Κείμενο από τη συνομιλία του Αμπντουλλάχ Οτζαλάν με τους δικηγόρους του στις 21 Ιανουαρίου 2009, στις φυλακές του Ιμραλί:
Μετάφραση: Σάββας Καλεντερίδης
Οι ποινές απομόνωσης
"Η διοίκηση της φυλακής επικύρωσε τη νέα ποινή της 20ήμερης απομόνωσης. Η ποινή μού κοινοποιήθηκε γραπτώς. Θα υποβάλλω σχετική ένσταση στον εισαγγελέα. Νομίζω ότι θα την εγκρίνουν. Με κατηγορούν ότι απείλησα την πρόεδρο της δημοκρατίας και τον πρωθυπουργό. Φυσικά όλα αυτά είναι ανακριβή. Κανέναν δεν απείλησα και δεν είμαι σε θέση να απειλήσω. Ούτε προειδοποίησα κανέναν. Οι ποινές αυτές αποσκοπούν στη φίμωσή μου. Με έχουν τιμωρήσει έντεκα φορές με ποινή απομόνωσης. Ως αιτιολογία της...στέρησης του δικαιώματός μου στην τηλεθέαση και στο διάβασμα βιβλίων προβάλλουν τις ποινές απομόνωσης. Μου λένε ότι πήραν αυτή την απόφαση με τη εξής σκεπτικό: "Η αιτία της στέρησης των δικαιωμάτων αυτών είναι οι ποινές απομόνωσης που σου έχουν επιβληθεί". Θέλουν να μου πουν ότι όσο συνεχίζω να μιλάω, θα μου επιβάλλονται αυτές οι ποινές και θα μου στερούν τα δικαιώματά μου. Όμως, πίσω από τις ποινές αυτές δεν υπάρχει μόνο η Τουρκία. Είναι και το Ισραήλ. Ξέρουν τις απόψεις μου και θέλουν να με φιμώσουν, να μην τις εκφράζω".

Η περίπτωση του Αϊγκάν είναι ενδιαφέρουσα
"Η περίπτωση του Αϊγκάν είναι ενδιαφέρουσα. Κατατάχτηκε στην Αντιτρομοκρατική Υπηρεσία της Στρατοχωροφυλακής (JİTEM) ενόσω υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία, μετά λιποτάκτησε και ήλθε σε μας. Μετά έφυγε από μας και έγινε καταδότης. Όταν ήλθε σε μας ήξερα ότι είναι στρατολογημένος από το τουρκικό κράτος, το υποψιαζόμουνα. Θα ήθελα να τον ρωτήσω το εξής: Όταν πηγαίνατε δίπλα στον Οτζαλάν, είχατε σαν στόχο τη δολοφονία του; Η απάντηση στην ερώτηση αυτή είναι σημαντική. Θα ήθελα να μάθω την απάντηση στο ερώτημα αυτό.
Στην υπόθεση της ΕΡΓΕΝΕΚΟΝ έχουν συμβιβαστεί. Το παρελθόν του κράτους είναι γεμάτο βρωμιές. Και μάλιστα πολλές. Το έχω διατρανώσει πολλές φορές. Η Τουρκία δεν έπαιξε κάποιο σοβαρό ρόλο στη σύλληψη και τη φυλάκισή μου. Η Τουρκία δεν είχε τη δύναμη να το κάνει αυτό. Τον κυρίαρχο ρόλο στη σύλληψη και τη φυλάκισή μου έπαιξε το Ισραήλ. Εγώ αυτό το ξέρω πολύ καλά. Ακόμα και στις ποινές απομόνωσης που μου επιβάλλονται υπάρχει ανάμειξη του Ισραήλ".

Το Ισραήλ θέλει τη φίμωσή μου
"Αυτός που δεν θέλει να μιλάω, αυτός που θέλει τη φίμωσή μου είναι το Ισραήλ. Το Ισραήλ παίζει ολόκληρο τον κόσμο με το δαχτυλάκι του. Ξέρω πολύ καλά τη δύναμη και την ισχύ του Ισραήλ. Στην απολογία μου έχω αναφερθεί διεξοδικά στο θέμα. Όλοι μένουν άναυδοι με την επίθεση του Ισραήλ στη Γάζα. Δεν υπάρχει λόγος να μένουν άναυδοι. Το Ισραήλ προετοίμαζε αυτή την ιδεολογία επί 800 χρόνια, είναι μια ιδεολογία της οποίας οι ρίζες φθάνουν 2000-3000 χρόνια πίσω. Όλα είναι πολύ καλά σχεδιασμένα. Η επίθεση στη Γάζα επαληθεύει την άποψή μου.
Στην απολογία μου είπα ότι στην υπόθεση της σύλληψής μου τα 200 έθνη-κράτη του κόσμου παραδόθηκαν στο Ισραήλ. Τώρα επαληθεύομαι. Στην απολογία μου αναφέρθηκα σε δυο κεντρικά σημεία και στα δυο επαληθεύομαι.
Αυτοί χρησιμοποίησαν τον χριστιανισμό, χρησιμοποίησαν το ισλάμ, ακόμα και τον ινδουισμό. Αυτοί διαμέλισαν την ισπανική αυτοκρατορία, που μετρούσε 400 χρόνια ιστορίας. Αυτοί διαμέλισαν και διέλυσαν την Αυστροουγρική και την Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Είπα επίσης ότι 50 αραβικά κράτη δεν κάνουν ένα Ισραήλ. Ακόμα και ο ΟΗΕ φάνηκε αδύναμος μπροστά στο Ισραήλ. Όλοι ήταν αδύναμοι μπροστά στο Ισραήλ. Εδώ και 500 χρόνια οι Εβραίοι εργάζονται από κοινού με την Αγγλία σε τρεις περιοχές. Τη Μέση Ανατολή, την Ανατολία και τον Αραβικό κόσμο. Τα έθνη-κράτη στον κόσμο είναι διακόσια τον αριθμό. Αυτά είναι κατασκευάσματα της Ολλανδίας και της Αγγλίας, εξυπηρετούν τα συμφέροντά τους. Τα κράτη-έθνη μιλούν για ανεξαρτησία, τη στιγμή που αυτά είναι τα πιο εξαρτημένα. Είναι εξαρτημένα από τον καπιταλισμό. Κινούνται στο πλάισιο που χάραξε ο καπιταλισμός.
Γιατί αναφέρομαι στον Μουσταφά Κεμάλ. Ο Κεμάλ έμεινε ανεξάρτητος για μικρό χρονικό διάστημα. Μόρεσε να αντισταθεί μόνο 1,5-2 χρόνια απέναντι στην Αγγλία. Και ο Λένιν το ίδιο, ανεξάρτητος ήταν ένα-δυο χρόνια. Η Σοβιετική Ένωση και η Κίνα δεν μπόρεσαν να παραμείνουν ανεξάρτητες και στο τέλος επέστρεψαν στον καπιταλισμό".
Η συνέχεια του ενδιαφέροντος άρθρου εδώ.-http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/01/blog-post_6807.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου