30 Μαρτίου 2009

Νίγια.Μια πανάρχαια χαμένη ελληνική πόλη στην Κίνα!

------------------------------------------------------------------------------
http://promhtheas.blogspot.com/

Ελληνική παρουσία σε πανάρχαια πόλη της Κίνας


Ο αμφορέας αυτός που βρέθηκε στην αρχαία πόλη Νίγια της Κίνας έκανε το 'γύρο του κόσμου'.


Αφού, λοιπόν, μιλάμε για δημοσιεύματα που κλείστηκαν στα δώματα του παρελθόντος, ας κάνουμε τον κόπο να ανοίξουμε τη λησμονημένη αυτή πόρτα για να δουν οι νεότεροι μερικά πράγματα.
Ένα δημοσίευμα αυστραλιανής εφημερίδας τάραξε τα ιστορικά ύδατα, τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του 1990. Το δημοσίευμα έλεγε για ελληνικό πολιτισμό σε πόλη της Κίνας. Έτσι έχουμε το παράδοξο ότι αφού ο Μέγας Αλέξανδρος έφθασε μέχρι το Γάγγη ποταμό πως υπάρχουν ελληνικές πόλεις στην Κίνα;
Μήπως ο Αλέξανδρος έφθασε μέχρι το εσωτερικό της Κίνας; Ή τουλάχιστον, έφθασαν εκεί στρατεύματά του; Αναπάντητα ιστορικά ερωτήματα, αφού δεν υπάρχουν οι ανάλογες ιστορικές πηγές που να τεκμηριώνουν κάτι τέτοιο.
Κι όμως στην Κίνα βρέθηκε αρχαία ελληνική πόλη. Αυτό μας λέει το δημοσίευμα της Μελβούρνης το 1993. Ή για να ακριβολογούμε: σε πανάρχαια κινεζική πόλη είχαν εγκατασταθεί στρατεύματα του Αλεξάνδρου, τα αντικείμενα των οποίων έμελλε να βρεθούν 2.300 χρόνια μετά.
Η ανακάλυψη δεν είναι νέα, δηλαδή δεν είναι ούτε του προαναφερόμενου χρόνου. Πηγαίνει αρκετά πίσω.
Ο Βρετανός εξερευνητής σερ Όρελ Στέιν, περιδιαβάζοντας την Κίνα το 1903 (106 χρόνια πριν) άκουσε από Κινέζους χωρικούς για την ύπαρξη μιας αρχαίας ελληνικής πόλης κάτω από μεγάλους αμμόλοφους. Πρόκειται για την πανάρχαια πόλη Νίγια που στις επόμενες δεκαετίες χάθηκαν τα ίχνη της. ( Όταν επιβλήθηκε στην Κίνα το κομμουνιστικό καθεστώς τα αρχαιολογικά ενδιαφέροντα αδράνησαν.).
Από τη δεκαετία, όμως, του 1980, αναζωπυρώθηκε το ενδιαφέρον και έτσι μια ομάδα Κινέζων και Ιαπώνων ερευνητών άρχισε να ψάχνει για την χαμένη πόλη Νίγια κάπου 640 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της πόλης Kashgar.
Πράγματι έπειτα από κοπιώδη έρευνα βρήκαν κάτω από τους αμμόλοφους τα ερείπια της αρχαίας πόλης.
Στη διαδικασία της ανασκαφής με μεγάλη έκπληξη εντόπισαν μέσα στα ερείπια ‘έπιπλα ελληνικού στυλ’(!!)
Βρήκαν δηλαδή, ανάγλυφες παραστάσεις με μαιάνδρους, αμφορείς ελληνικούς με αναπαραστάσεις από τα ομηρικά έπη.
Η χρονολόγησή τους ανάγεται στα χρόνια της αλεξανδρινής εκστρατείας. Η ανακάλυψη είχε μεγάλο ενδιαφέρον.
Κανένα ιστορικό στοιχείο δεν υπήρχε που να αναφέρει έστω αόριστα την παρουσία των Ελλήνων στην κινεζική αυτή επαρχία.
Η είδηση των ευρημάτων της ανασκαφής μεταδόθηκε από το κινεζικό πρακτορείο και δημοσιεύθηκε πρώτα στην Αυστραλία και από εκεί αναδημοσιεύθηκε στον ελληνικό Τύπο.

Θυμάμαι: Σπύρος Λούης, νίκη στο Μαραθώνιο

Ο Λούης με παραδοσιακή ενδυμασία απαθανατισμένος από τον Γερμανό Άλμπερτ Μάγιερ, τον φωτογράφο των Ολυμπιακών Αγώνων του 1896.
O Σπύρος Λούης, νίκη στο Μαραθώνιο
Την Πέμπτη 29 Μαρτίου του 1896 και ώρα 2.00 μ.μ. δόθηκε η εκκίνηση του Μαραθώνιου δρόμου των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων. Ανάμεσα στους αθλητές που έλαβαν μέρος στον αγώνα ήταν και ένας νερουλάς από το Μαρούσι, ονόματι Σπύρος Λούης. Δύο ώρες και 58 λεπτά μετά την εκκίνηση το πλήθος στο Ολυμπιακό Στάδιο υποδεχόταν τον πρώτο νικητή ζητωκραυγάζοντας «Έλλην, Έλλην!». Το όνομα του Σπύρου Λούη, που αγωνίστηκε για πρώτη και τελευταία φορά νικώντας τους υπόλοιπους αθλητές με μεγάλη διαφορά, αποτέλεσε σύμβολο εθνικής υπερηφάνειας και γράφτηκε με μεγάλα γράμματα στη ιστορία του αθλητισμού.
http://www.fhw.gr/fhw/index.php?lg=1&state=pages&id=407
Ο Σπύρος (ή Σπυρίδων) Λούης (12 Ιανουαρίου 1873 – 26 Μαρτίου 1940) ήταν Έλληνας μαραθωνοδρόμος στους Ολυμπιακούς του 1896 και εθνικός ήρωας.Γεννήθηκε στο Μαρούσι από φτωχή αγροτική οικογένεια. Ο Πατέρας του ήταν νερουλάς τότε που ακόμα δεν υπήρχε κεντρική ύδρευση και ο Σπύρος τον βοηθούσε κουβαλώντας το νερό.Τα προκαταρκτικάΌταν αποφασίστηκε να αναβιώσουν τους Ολυμπιακούς Αγώνες το 1894, άρχισαν οι προετοιμασίες για την διοργάνωση των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα. Ένα από τα αγωνίσματα ήταν ο μαραθώνιος, άθλημα που δεν είχε διοργανωθεί ποτέ μέχρι τότε. Η πρόταση είχε γίνει από τον Γάλλο Michel Bréal, ο οποίος είχε εμπνευστεί από τον άθλο του αγγελιοφόρου Φειδιππίδη, που είχε διανύσει την απόσταση ξεκινώντας από την πόλη του Μαραθώνα μέχρι στην Αθήνα για να αναγγείλει την νίκη των Αθηναίων στη μάχη του Μαραθώνα.Οι Έλληνες ήταν κατενθουσιασμένοι για το νέο άθλημα και αποφάσισαν να οργανώσουν προκαταρκτικούς αγώνες για τους Έλληνες αθλητές που θα ήταν να δηλώσουν συμμετοχή. Διοργανωτής των προκαταρκτικών ήταν ο συνταγματάρχης του στρατού, Παπαδιαμαντόπουλος, ο οποίος ήταν διοικητής του Λούη κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής του θητείας (1893-1895). Ο πρώτος προκαταρκτικός, που ήταν συγχρόνως και ο πρώτος Μαραθώνιος αγώνας, διοργανώθηκε στις 22 Μαρτίου. Νικητής ήταν ο Χαρίλαος Βασιλάκος με 3 ώρες, 18 λεπτά. Ο Λούης συμμετείχε στους δεύτερους προκαταρκτικούς, δύο εβδομάδες αργότερα. Ο Παπαδιαμαντόπουλος που θυμόταν τον Λούη για την αντοχή του στο τρέξιμο, τον είχε πείσει να δηλώσει συμμετοχή, και ο Λούης διέσχισε την τελική γραμμή στην πέμπτη θέση, πίσω από το νικητή Δημήτριο Δεληγιάννη.Στις 10 Απριλίου (ή στις 29 Μαρτίου σύμφωνα με το Ιουλιανό ημερολόγιο που ήταν τότε σε χρήση στην Ελλάδα), ο Μαραθώνιος ήταν να πραγματοποιηθεί.
Ο Μαραθώνιος δρόμος
Ο Παπαδιαμαντόπουλος έδωσε το σήμα εκκίνησης στον Μαραθώνα. Δεκατρείς δρομείς από την Ελλάδα και τέσσερις αθλητές από άλλα έθνη έλαβαν μέρος. Ο Γάλλος Albin Lermusiaux που είχε πάρει και χάλκινο στα 1500 μέτρα μπήκε νωρίς μπροστά και προηγείτο. Στο Πικέρμι ο Λούης σταμάτησε σε ένα καφενείο και ζήτησε να πιει ένα ποτήρι κρασί, λέγοντας ότι θα τους φτάσει και θα τους προσπεράσει όλους πριν από το τέλος.Μετά το 32ο χιλιόμετρο, ο Lermusiaux κατέρρευσε από την εξάντληση. Το προβάδισμα ανέλαβε τώρα ο Αυστραλός Teddy Flack που πρωτύτερα είχε πάρει μετάλλιο στα 800 και 1500 μέτρα. Ο Λούης άρχισε να ελαττώνει την απόσταση, μέχρι που και ο Αυστραλός, που δεν ήταν συνηθισμένος στις μεγάλες αποστάσεις, κατέρρευσε μερικά χιλιόμετρα αργότερα, αφήνοντας το τελικό προβάδισμα στον Λούη.Εν τω μεταξύ, στο στάδιο, η ατμόσφαιρα ήταν τεταμένη, ειδικά επειδή ένας αγγελιοφόρος με το ποδήλατο είχε βιαστεί να φέρει την είδηση ότι ο αυστραλός προηγείτο. Ξαφνικά έφτασε και ένας άλλος αγγελιοφόρος που τον είχε στείλει κάποιος αστυνόμος μόλις ο Λούης μπήκε μπροστά, και ανήγγειλε ότι ένας Έλληνας ήταν πρώτος στον αγώνα δρόμου. Οι χιλιάδες θεατές άρχισαν να πανηγυρίζουν και να τον παροτρύνουν φωνάζοντας «Έλληνα, Έλληνα!»Ο Λούης μπήκε στο στάδιο, όπου τον υποδέχτηκε ο λαός μαζί με δυο πρίγκιπες, τον κατοπινό διάδοχο του θρόνου Κωνσταντίνο και τον πρίγκιπα Γεώργιο και τον κερνάγανε κρασί, γάλα, μπύρα, αυγά πασχαλινά, πορτοκαλάδα και άλλα δώρα. Πολλοί του έταζαν από κοσμήματα ως τζάμπα ξύρισμα στο κουρείο για πάντα. Δεν ξέρουμε αν τελικά τα πήρε όλα αυτά τα δώρα. Ο βασιλιάς Γεώργιος ρώτησε τον Λούη τι δώρο θα ήθελε να του προσφέρει, και εκείνος του απάντησε: «Ένα γαϊδουράκι να με βοηθάει να κουβαλάω το νερό.»Ο Λούης έτρεξε τον μαραθώνιο σε χρόνο 2 ώρες, 58 λεπτά και 50 δεύτερα. Μετά τους Ολυμπιακούς γύρισε στο χωριό του και δεν πήρε μέρος σε κανέναν άλλο αγώνα δρόμου. Έζησε μια ζωή ήρεμη, εργαζόμενος ως αγρότης, και αργότερα ως τοπικός αστυνομικός.
http://el.wikipedia.org/

Οι Νοχουρίτες και ο Μ. Αλέξανδρος

Νόμισμα που απεικονίζει τον Δικέρατο Αλέξανδρο
Στα σύνορα Περσίας και Τουρκμενίας, οι Νοχουρίτες βρίσκονται χωρισμένοι ανάμεσα στις δύο χώρες. Το 1988, τα 18 χωριά των Νοχουρλί, που χτίστηκαν από στρατιώτες του Μ. Αλεξάνδρου οι οποίοι είχαν τραυματιστεί, μοιράστηκαν στα δύο από τη συνοριακή γραμμή που τους αποξένωσε. Οι ίδιοι θεωρούν ότι είναι ξεχωριστοί από τους ντόπιους Τουρκμένιους και στα νεκροταφεία τους κανείς βλέπει επιτύμβιες στήλες με επίστεψη δύο κέρατα κριαριού, προς τιμήν του Δικέρατου Αλεξάνδρου.
Πηγή: http://www.arxaiologia.gr/site/content.php?artid=2739

Καλάς και Καλάσα

Παιδιά της φυλής των Καλάς συνεχίζουν την παράδοση αιώνων.
Η φυλή των Καλάς, τα μέλη της οποίας θεωρούνται επίγονοι των στρατευμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην κεντρική Ασία, παρουσιάζεται μέσα από ένα τετραήμερο εκδηλώσεων με τίτλο «Καλάς και Καλάσα. Ελληνικοί απόηχοι στην κεντρική Ασία», από την 1 έως 4 Απριλίου, στο Πολιτιστικό-Συνεδριακό Κέντρο του Νέου Δημαρχιακού Μεγάρου Περιστερίου. Το κοινό θα γνωρίσει τον τρόπο ζωής των κοινοτήτων αυτών που στο παρελθόν άσκησαν μεγάλη επιρροή. Από αυτές πήραν και χρησιμοποίησαν οι Κουσάν (κινεζικό φύλο) το ελληνικό αλφάβητο, προκειμένου να γράψουν τη γλώσσα τους, ενώ η τέχνη τους -η ελληνοβουδιστική τέχνη της Γκαντάρα- επηρέασε επί πολλούς αιώνες τη γλυπτική των Ινδών κ.ά. Οι Καλάς ζουν σήμερα αποσυρμένοι στα Ιμαλάια και στον Ινδικό Καύκασο, όπου διατηρούν πιστά τις παραδόσεις και τα έθιμά τους.
Πηγή: Έθνος, 27/3/09 http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11380&subid=2&tag=8777&pubid=2776789

29 Μαρτίου 2009

Των Ελλήνων ΚΑΙ το τηλεσκόπιο!

Ανθέλληνες,τηρείστε σιγήν ιχθύος............
ΟΛΑ είναι των Ελλήνων.Σιγά-σιγά η μάνα Χθών,αποκαλύπτει του πολιτισμού των ευγενών Ελλήνων τις αποδείξεις.
-------------------------------------------------------------------------------------
http://ermionh.blogspot.com/

"Έυρημα αποδεικνύει πως οί Έλληνες εφηύραν και το τηλεσκόπιο!

Πως λοιπόν να μην μας γενοκτονήσουν κατηγορώντας μας "επί Ελληνισμώ"

Ποιες μητροπόλεις αρνούνται να φορολογηθούν.

Το ποίμνιον των προβάτων παράγει το γάλα,το κρέας και το...μαλλί!
Οι ποιμένες δεν παράγουν τίποτα για να πληρώσουν!
Έτσι,πόσο πάει το...μαλλί,ρωτήστε τα πρόβατα!

------------------------------------------------------------------
Ποιες μητροπόλεις αρνούνται να φορολογηθούν.

Λάβαρα αντάρτικου έχουν υψώσει τριάντα δύο μητροπόλεις σε ολόκληρη τη χώρα, οι οποίες αρνούνται να καταβάλουν το Ενιαίο Τέλος Ακίνητης Περιουσίας για τα ακίνητα που κατέχουν. Όπως αποκαλύπτει σήμερα «Το Βήμα» από τις 80 μητροπόλεις που ποιμαίνει η Εκκλησία της Ελλάδος, οι 31 δεν υπέβαλαν δηλώσεις, επικαλούμενες διάφορες προφάσεις, καθώς ελάχιστες είναι αυτές που δεν έχουν περιουσιακά στοιχεία. Αν τώρα σε αυτές προστεθούν και οι μητροπόλεις που ανήκουν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά και οι μητροπόλεις της ημιαυτόνομης Εκκλησίας της Κρήτης, τότε γίνεται σαφές ότι αρνείται να εφαρμόσει τον νόμο ένα σημαντικό κομμάτι της Εκκλησίας που για πρώτη φορά αρχίζει να κρατά αποστάσεις και από τη ΝΔ. Για την απειθαρχία των μητροπολιτών διαμαρτυρήθηκε πρόσφατα στον Αρχιεπίσκοπο ο υπουργός Οικονομίας κ. Ι. Παπαθανασίου , ο οποίος του παρέδωσε και τον σχετικό κατάλογο με τις μητροπόλεις που αρνούνται να φορολογηθούν, τον οποίο αποκαλύπτει σήμερα «Το Βήμα».



Το ζήτημα αυτό όμως, αλλά και η πρόσφατη δέσμευση του προέδρου του ΠαΣοΚ για φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, επαναφέρουν στην επικαιρότητα τις σχέσεις της Εκκλησίας με τα δύο μεγαλύτερα κόμματα που περνούν και πάλι από δοκιμασία. Η εξαγγελία του κ. Γ. Παπανδρέου προκάλεσε ένα μούδιασμα στην Αρχιεπισκοπή τη στιγμή που φαινόταν πως οι πάγοι στις σχέσεις της με την αξιωματική αντιπολίτευση έχουν αρχίσει να λιώνουν.

Από την άλλη πλευρά, οι συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου δηλώνουν για πρώτη φορά ύστερα από χρόνια ότι δεν έμειναν απολύτως ικανοποιημένοι από τη συνάντηση του κ. Ιερώνυμου με τον Πρωθυπουργό τη Δευτέρα, επειδή κανένα από τα μεγάλα θέματα που απασχολούν την Εκκλησία δεν επιλύθηκε. Είναι προφανές λοιπόν ότι τα δεδομένα της εποχής Χριστόδουλου δεν υφίστανται πλέον και ότι η εποχή Ιερώνυμου δημιουργεί νέες πολιτικές συνθήκες σε μια περίοδο όπου το εκλογικό σώμα των πιστών αποδεικνύεται η πιο σταθερή εκλογική βάση που θα επηρεάσει τόσο το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών όσο και το αποτέλεσμα των προσεχών εθνικών εκλογών.

Οι επιπτώσεις της διεθνούς κρίσης και η αγωνία της κυβέρνησης να εξασφαλίσει πρόσθετα έσοδα φαίνεται πως καταρρίπτουν ένα ταμπού που για χρόνια δεν τολμούσαν να αγγίξουν τα κόμματα εξουσίας. Ο κ. Καραμανλής που εξελέγη το 2004 αλλά και το 2007 έχοντας τη σαφή υποστήριξη της Εκκλησίας, αναγκάζεται για πρώτη φορά να επιδιώξει την πλήρη καταβολή του ΕΤΑΚ, δίνοντας εντολή στον κ. Ι. Παπαθανασίου να αποστείλει στην Αρχιεπισκοπή τον κατάλογο των μητροπόλεων που αρνούνται ως σήμερα να πληρώσουν.

Παρ΄ ότι η κρίση δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστα ούτε τα... παγκάρια, με τους ναούς να διαπιστώνουν πως έχουν μειωθεί ακόμη και τα έσοδα από τα κεριά, ωστόσο το ελληνικό Δημόσιο έχει εισπράξει ως σήμερα περίπου 700.000 ευρώ από το ΕΤΑΚ και άλλες 300.000 ευρώ από την καταβολή τελών χαρτοσήμου.

Οι υπόχρεοι και οι εξαιρετέοι
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, το Ενιαίο Τέλος Ακίνητης Περιουσίας είναι υποχρεωμένες να καταβάλλουν όλες οι μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι μητροπόλεις της ημιαυτόνομης Εκκλησίας της Κρήτης και οι μητροπόλεις της Δωδεκανήσου που υπάγονται απευθείας στο Οικουμενικό Πατριαρχείο. Υπόχρεες επίσης είναι όσες μονές και όσοι ναοί διαθέτουν ακίνητα, αλλά από τις ρυθμίσεις επιμένουν πως πρέπει να εξαιρεθούν οι μονές του Αγίου Ορους εξαιτίας του ειδικού καθεστώτος που υπάρχει στην Αθωνική Πολιτεία.

Η κυβέρνηση, ειδικά μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου της Μονής Βατοπαιδίου, δεν είναι διατεθειμένη να επιτρέψει καμιά εξαίρεση, χωρίς όμως να μπορεί να λάβει μέτρα εναντίον των μονών ή των μητροπόλεων που δεν θα πειθαρχήσουν. Και οπωσδήποτε διαπιστώνει ότι οι σχέσεις της με την Εκκλησία διαταράσσονται τώρα που είναι υποχρεωμένη να δημοσιοποιήσει τις ενέργειές της.

Προς το παρόν το υπουργείο Οικονομικών δεν μελετά το ενδεχόμενο να επαναφέρει τη ρύθμιση που καταργήθηκε επί πρωθυπουργίας Σημίτη, βάσει της οποίας φορολογούνταν κατά 35% στα αστικά κέντρα και κατά 25% στην επαρχία οι εισπράξεις από την πώληση των κεριών, διαπιστώνοντας πως οι πωλήσεις αυτές δεν μπορούν να ελεγχθούν. Ούτε συζητεί τη γενικότερη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, πέραν του ΕΤΑΚ και της φορολόγησης των κερδών που έχει η Εκκλησία από επενδύσεις σε τίτλους, ομόλογα και μετοχές. Αλλά και το ΠαΣοΚ που με τη δήλωση του κ. Γ. Παπανδρέου δεσμεύθηκε για πλήρη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας, διευκρινίζει τώρα ότι στο πρόγραμμά του δεν θα περιλαμβάνεται κανένας νέος φόρος για την Εκκλησία πλην όσων ισχύουν ήδη.

Για την ακρίβεια, το ΠαΣοΚ αποσαφηνίζει πως όταν αναλάβει την εξουσία θα καταργήσει το ΕΤΑΚ και θα επαναφέρει τον φόρο μεγάλης ακίνητης περιουσίας. Σε αντίθεση με ό,τι ίσχυε στον προηγούμενο νόμο για τη φορολόγηση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας, η Εκκλησία αυτή τη φορά δεν θα εξαιρείται. Στελέχη του τομέα Οικονομίας του κόμματος που επεξεργάζεται την πρόταση του ΠαΣοΚ για τη φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας διευκρινίζουν όμως πως θα φορολογούνται μόνο τα ακίνητα που χρησιμοποιούνται για εμπορικούς ή για τουριστικούς σκοπούς, ενώ δεν θα φορολογούνται γενικότερα οι μονές και οι μητροπόλεις για τα περιουσιακά τους στοιχεία.
http://www.epanellinismos.com/index.php?option=com_fireboard&func=view&id=11268&catid=84#11268

Υπατία η Ελληνίδα και οι ανθέλληνες Τρεις Ιεράρχες: ΒΙΝΤΕΟ της ομιλίας του Μ. Καλόπουλου.

Δημοσιεύθηκε από 12thespis στο Φεβρουαρίου 9, 2009


Εκδήλωση προς τιμήν της Υπατίας την Αλεξανδρινής πραγματοποιήθηκε την 30η Ιανουαρίου 2009 στο ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΑΛΑΣ. Η εκδήλωση τελέστηκε την Ημέρα την αφιερωμένη από την Πολιτεία στην ελληνική Παιδεία και στα ελληνικά Γράμματα, η οποία ημέρα αποκτά τοιουτοτρόπως περιεχόμενο και ταυτότητα.

Την ίδια ημέρα η εκκλησία γιορτάζει τη μνήμη των λεγόμενων Τριών Ιεραρχών, τους οποίους ψευδώς και παραπλανητικώς έχει ταυτίσει με την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα. Ψευδώς και παραπλανητικώς διότι οι τρεις αυτοί πατέρες της εκκλησίας όχι μόνο δεν είχαν καμία ουσιαστική σχέση με την ελληνική Παιδεία και τα ελληνικά Γράμματα, αλλά εναντιώθηκαν σ’ αυτά και τα πολέμησαν με σθένος.

Άρθρο για το ασυμβίβαστο της εορτής των Τριών Ιεραρχών με την ελληνική παιδεία μπορείτε να δείτε κάνοντας κλικ εδώ: “ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ”: Ντροπή μας να ταυτίζονται με την ελληνική παιδεία!

Εκ των βασικών ομιλητών της εκδήλωσης προς τιμήν της Υπατείας την Αλεξανδρινής ήταν ο συγγραφέας και ερευνητής Μιχάλης Καλόπουλος, πρόεδρος του Συνδέσμου Σκεπτικιστών Ελλάδος, μέλος του Πανελληνίου Συνδέσμου Συγγραφέων και επίτιμο μέλος του Πολιτιστικού Συλλόγου Προμηθεύς Πυρφόρος.

Ο κ. Καλόπουλος κατέδειξε τον ανθελληνισμό των λεγομένων Τριών Ιεραρχών, αντιπαραβάλλοντας τον σκοταδισμό που πρέσβευαν με το μεγαλείο του ελληνικού πολιτισμού, των ελληνικών γραμμάτων και της ελληνικής παιδείας που εκείνοι πολέμησαν με σφοδρότητα. Μίλησε για τον πνευματικό και επιστημονικό πλούτο της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας που αποτελούσε το περιβάλλον στο οποίο γαλουχήθηκε η Υπατία η Αλεξανδρινή, καταδεικνύοντας ως ηθικό υπεύθυνο της εγκληματικής καταστροφής της περίλαμπρης βιβλιοθήκης τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο στον οποίο επικεντρώθηκε ως εκπρόσωπο της τριάδας των Ιεραρχών.

Κατέληξε τη ομιλία του προτείνοντας, σε αντικατάσταση των τριών ανθελλήνων πατέρων της εκκλησίας, να τιμάται από την πολιτεία κατά την εορτή των ελληνικών Γραμμάτων και της ελληνικής Παιδείας η εθνομάρτυς, επιστήμων και φιλόσοφος Υπατία η Αλεξανδρινή.

Το θέμα της ομιλίας του κ. Καλόπουλου: Υπατία, προστάτιδα παιδείας και γραμμάτων, μπορείτε να το παρακολουθήσετε στα βίντεο που ακολουθούν.

1ο video:
Χαιρετισμός του ναυάρχου Αντώνη Αντωνιάδη στην εκδήλωση προς τιμήν της Υπατείας της Αλεξανδρινής.
Εισαγωγή της ομιλίας του Μιχάλη Καλόπουλου. Αναφορά στους ανθελληνικούς αφορισμούς του Ιωάννη του Χρυσοστόμου μέσα από τα κείμενά του.


2ο video:
Οι εμπρηστικές δηλώσεις του Ι. Χρυσοστόμου που οδήγησαν στην καταστροφή της Βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας. Ο θησαυρός των τεχνολογικών επιτευγμάτων της βιβλιοθήκης αλλά και των επιστημονικών συγγραμμάτων μέσα από τους τίτλους βιβλίων που περιλάμβανε.


3ο video:
Περιγραφή της καταστροφής της βιβλιοθήκης υπό του επισκόπου Θεοφίλου. Αναφορά στην επιστημονική επάρκεια της Υπατείας την Αλεξανδρινής και περιγραφή του φρικτού θανάτου της με ηθικό αυτουργό τον επίσκοπο Κύριλλο. Πρόταση προς την πολιτεία να τιμάται η Υπατεία σε αντικατάσταση των έκπτωτων πλέον “Τριών Ιεραρχών”.

Ο Αριστοτέλειος Μαραθώνιος κι εκείνοι που ντρέπονται για τις πανάρχαιες ελληνικές παραδόσεις!

------------------------------------------------------------

Δημοσιεύθηκε από 12thespis στο Μαρτίου 26, 2009

smallceb1cebdcf84ceafceb3cf81ceb1cf86cebf-ceb1cf80cf8c-ceb1cf81ceb9cf83cf84cebfcf84ceb5cebbceb5ceb9cebfcf83-cebcceb1cf81ceb1ceb8cf89cebd23

Τελετή λήξης του Μαραθωνίου. Αφή προγονικής πυράς για ν’ ακολουθήσει σπονδή, εμπρός εις το μνημείο της Ελευθερίας στο κέντρο της Δράμας.

Κάποιοι επίσημοι αθλητικοί φορείς, τοπικοί παράγοντες, κομματάρχες και θεσμικά εντελλόμενοι να υπηρετούν τον τόπο και τον ελληνισμό, ενοχλούνται από κοινωνικές και αθλητικές εκδηλώσεις όταν σ’ αυτές ακολουθούνται οι παραδόσεις των αρχαίων προγόνων μας και προβάλλονται τα πανάρχαια ελληνικά ιδεώδη!

smallceb1cebdcf84ceafceb3cf81ceb1cf86cebf-ceb1cf80cf8c-ceb1cf81ceb9cf83cf84cebfcf84ceb5cebbceb5ceb9cebfcf83-cebcceb1cf81ceb1ceb8cf89cebd22

Χοαί υπέρ του φιλοσόφου Αριστοτέλους και του Φιλίππου κατά την κατάθεση στεφάνου προς τιμήν τους εμπρός εις το μνημείο της Ελευθερίας, στο κέντρο της Δράμας.
Κάποιοι ενοχλήθηκαν απ’ τις χοές και την αναφορά στο προγονικό πνεύμα. Θα επιβράβευαν όμως την διοργάνωση αν, προς μνήμη του Αριστοτέλους και του Φιλίππου, καλούνταν να ψάλλει τρισάγιο ο παπάς της διπλανής ενορίας.

Φωτογραφικό υλικό: Πατήστε εδώ για τα αποτελέσματα (γενικής κατάταξης, ανά κατηγορία και χρόνοι) του Μαραθωνίου
Φωτογραφικό υλικό: Πατήστε εδώ για τα αποτελέσματα
(γενικής κατάταξης, ανά κατηγορία και χρόνοι) του δρόμου των 10,5 χλμ. Δοξάτο - Δράμα

Απολογισμός
του Αριστοτελείου Μαραθωνίου Μακεδονίας
Φίλιπποι - Δράμα

συνέχεια:
Θέσπις

Η Διακήρυξη του προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα γιά την εθνική επέτειο της Ελλάδας



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ: ΜΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΗΜΕΡΑ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, 2009
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ
Ο λαός της Αμερικής ενώνεται με τους Έλληνες σήμερα για να τιμήσουν την 188η επέτειο της Ελληνικής Ανεξαρτησίας. Εορτάζοντας την καθιέρωση της Ελληνικής Δημοκρατίας, τιμάμε την ιστορική συνεισφορά των Ελλήνων και των ΕλληνοΑμερικανών. Οι Αμερικάνοι γιόρτασαν την αιτία της Ελληνικής Ανεξαρτησίας κατά τα πρώτα χρόνια του νέου κράτους. Το 1824, συνοψίζοντας την υποστήριξη του λαού της Αμερικής στον Ελληνικό αγώνα, ο τότε αντιπρόσωπος Χένρι Κλέι δήλωσε πως, «το νιώθουμε με την μεγαλύτερη ένταση, που εκφράζεται σχεδόν με κάθε πιθανή μορφή και αυξάνεται με κάθε νέα ημέρα και ώρα που περνάει». Τα λόγια του αντηχούν σήμερα που οι Αμερικάνοι γιορτάζουν την επέτειο αυτής της προσπάθειας για ανεξαρτησία.
Η σχέση μεταξύ της Ελλάδας και των Ηνωμένων Πολιτειών στηρίζεται στο όραμα της δημοκρατίας και της ελευθερίας που σφυρηλατήθηκε στην Ελλάδα. Στην κατασκευή ενός σύγχρονου δημοκρατικού πλαισίου, οι ιδρυτές του έθνους μας βασίστηκαν στις αμετάβλητες αρχές των αρχαίων Ελλήνων. Όλοι εκείνοι που λατρεύουν το ιδανικό της δημοκρατικής διακυβέρνησης είναι δικαιούχοι της ελληνικής κληρονομιάς.
Από τους λογοτεχνικούς κλασικούς που διδάσκονται στις τάξεις των παιδιών μας μέχρι τα λαμπρά μνημεία της πρωτεύουσας του έθνους μας, οι ελληνικές πολιτιστικές παραδόσεις έχουν βρει ένα σπίτι στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στις σχολικές αίθουσες ολόκληρης της χώρας, πολλοί από τους σπουδαστές μας βυθίζονται ακόμα στα έπη του Ομήρου, τα δράματα του Σοφοκλή, και τις φιλοσοφικές καινοτομίες του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη. Μεταξύ των ελληνικά-επηρεασμένων δομών στην Ουάσιγκτον, το κτήριο του εθνικού μας Καπιτωλίου βασίζεται στην αρχιτεκτονική κληρονομιά των αρχαίων Ελλήνων.

Στην πρόσφατη ιστορία, η Ελλάδα και οι Ηνωμένες Πολιτείες μαζί έχουν σταθεί για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της εποχής μας. Έλληνες και Αμερικανοί πάλεψαν για κοινές αιτίες κατά τη διάρκεια του 20ού αιώνα και συνεχίζουν να συνεργάζονται σε αυτόν τον αιώνα, ακόμα και μέσα από την συμμετοχή στην Οργάνωση της Συνθήκης του Βορείου Ατλαντικού.
Η δύναμη του δεσμού μεταξύ της Ελλάδας και των Ηνωμένων Πολιτειών επικυρώνεται από την ελληνοαμερικανική κοινότητα, η οποία εμπλουτίζει το έθνος μας με τη πολιτισμική κληρονομιά της και βοηθάει στο να διατηρείται ζωντανή η σχέση μεταξύ των χωρών μας.

Στην επέτειο της Ελληνικής ανεξαρτησίας, γιορτάζουμε αυτήν την φιλία και ανυπομονούμε να πραγματοποιήσουμε τους κοινούς στόχους και τις φιλοδοξίες μας.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΩΡΑ, ΕΓΩ, Ο ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ, Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, δυνάμει της αρχής που περιβάλλεται σε μένα από το σύνταγμα και τους νόμους των Ηνωμένων Πολιτειών, με το παρόν έγγραφο πιστοποιώ την 25η Μαρτίου 2009, ως " Ελληνική Ημέρα Ανεξαρτησίας: Μια εθνική μέρα εορτασμού της Ελληνικής και Αμερικανικής Δημοκρατίας." Καλώ τον λαό των Ηνωμένων Πολιτειών να εορτάσουν αυτήν την ημέρα με τις κατάλληλες τελετές και δραστηριότητες.

ΣΕ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ, θέτω επίσημα το χέρι μου αυτήν την εικοστή τέταρτη ημέρα του Μαρτίου, στο έτος του Κυρίου μας δύο χιλιάδες εννέα, και της Ανεξαρτησίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής το διακοσιοστό τριακοστό-τρίτο.
ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ

28 Μαρτίου 2009

Η..."επέτειος" του '21 στην Αμερική! 2.

-----------------------------------------------
http://www.kalami.net/
---------------------------------
Ο πρώτος 'Ελληνας -γεννημένος στην Ελλάδα 1822 ή 1823, δηλ. στα χρόνια της επανάστασης- που εκλέγηκε βουλευτής στο Κογκρέσσο των ΗΠΑ (1871), ήταν ο Μιλτιάδης-Λουκάς Μίλλερ
Διαβάστε:
Η επανάσταση των Ελλήνων (1821) και οι Αμερικανοί φιλέλληνες
Στη Νέα Υόρκη ο Γιώργος Παπανδρέου: Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, θα βρίσκεται στη Νέα Υόρκη στις 30 και 31 Μαρτίου 2009. Ο κ. Παπανδρέου θα έχει συναντήσεις με οικονομολόγους και μετά θα συμμετάσχει σε συνάντηση με την Επιτροπή Stiglitz, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο κτίριο του ΟΗΕ.
Οι παρελάσεις στις παροικίες μας γιά την εθνική επέτειο και η ''επιδρομή των τουριστών''
Ποιά οικονομική κρίση; Η Ελλάδα δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα και απόδειξη το γεγονός ότι εφέτος ο αριθμός των πολιτικών-τουριστών, που θα συμμετάσχουν στις παρελάσεις των παροικιών μας στην Β. Αμερική, είναι αυξημένος σε σύγκριση με άλλες χρονιές. 'Ενας υφυπουργός (Πλακιωτάκης) και 2 βουλευτές στο Τάρπον Σπρινγκς Φλόριδας (29 Μαρτίου), ένας υφυπουργός (Σαλμάς) και 4 βουλευτές στο Σικάγο (5 Απριλίου), ένας υπουργός (Μεϊμαράκης) και 5-6 βουλευτές στη Νέα Υόρκη (26 Απριλίου), άγνωστος -πιθανά 5 ή 6- ο αριθμός γιά Βοστώνη (26 Απριλίου). Παρελάσεις γίνονται, επίσης (29 Μαρτίου), 'Αγιο Φραγκίσκο, Φιλαδέλφεια, Ντητρόϊτ και Λόουελ (κοντά στην Βοστώνη). Στον Καναδά, πάνε 3 βουλευτές στο Tορόντο και 3 στο Μόντρεαλ (παρελάσεις 29 Μαρτίου). Κάτι θα ξέρει ο ελληνικός λαός που πιστεύει ότι πολιτικοί και κόμματα κατέχουν επάξια την πρωτιά στην διαφθορά. Τώρα, μαθαίνει και η Ομογένεια.
Ενώ οι παροικίες μας εορτάζουν την εθνική επέτειο στις 29 Μαρτίου, με παρελάσεις κ.ά., οι λεγόμενες ''μεγάλες'', με τις Ομοσπονδίες των ''ψώνιων'', ένα μήνα αργότερα: 26 Απριλίου Νέα Υόρκη, Βοστώνη και 5 Απριλίου, Σικάγο. Με δικαιολογία το ''κρύο'', λες και Μόντρεαλ, Τορόντο, Ντητρόϊτ έχει λιγότερο (η αιτία: γιατί έτσι βολεύει τους ''τουρίστες'' 'Ελληνες πολιτικούς, που εφέτος έρχονται περισσότεροι). Η παρουσία πολιτικών, δυστυχώς, ατιμά τις εκδηλώσεις για την εθνική μας επέτειο, επειδή, η συμπεριφορά που χαραχτηρίζει τους περισσότερους από αυτούς όταν βρίσκονται στις ΗΠΑ, εκθέτει την Ελλάδα, την Βουλή, τα κόμματά τους. Τους βουλευταράδες από Ελλάδα, που ως εκπρόσωποι Κομμάτων θα ''τιμήσουν'' τυπικά τις εκδηλώσεις και ουσιαστικά θα κάνουν μιά εβδομάδα δωρεάν διακοπές -με συζύγους ή ερωμένες- μ' έξοδα των κορόϊδων Ελλήνων φορολογούμενων (μαζί και τα ψώνια τους), τους προσκαλούν οι μόνιμοι ''παράγοντες'' ομογενειακών Οργανώσεων, πουλώντας εκδούλευση γιά μικρορουσφέτια ή αυτοπροβολή.
Εθνική επέτειος και μηνύματα πολιτειακής, πολιτικής ηγεσίας Ελλάδας: Τα τελευταία 6-7 χρόνια, δεν γίνεται σε αυτά καμία αναφορά εναντίον ποιών ξεσηκώθηκαν οι 'Ελληνες στα 1821. Να υποθέσουμε τι; Πόσο κομπλεξικοί και δειλοί είναι; (ο πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα και τα νομοθετικά Σώματα των ΗΠΑ, στις διακηρύξεις τους γιά την εθνική μας επέτειο, αναφέρουν εναντίον ποιών επαναστάτησαν οι 'Ελληνες)
Η εκδήλωση στον Λευκό Οίκο γιά την 25η Μαρτίου, οι ομιλίες Ομπάμα, Μπάιντεν, αρχιεπ. Δημήτριου
Η Διακήρυξη του προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα γιά την εθνική επέτειο της Ελλάδας (διαβάστε)